cao Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Salut tuturor posesorilor de mito . Am shi eu unul de aproape 11 luni . Am facut cu el 3000 km . Am mers cu el shi la drum lung ( 358 km ) Timisoara - Gorj . Nu am avut nici o problema la el . Dar momentan as vrea sa stiu daca cunoasteti pe cineva care dezmembreaza mito sau unde as putea gasi disc spate de frana pentru el ? Multumesc frumos shi aveti mare grija de voi . Asfalt uscat O zi buna , Claudiu Am atasat shi o poza cu mine shi motorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 ai facut 3000km in 11 luni ? inseamna ca mergi des... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cao Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Buna din nou . Am cerut un sfat unde as putea gasi un disc pentru motorul meu , nu un comentariu la cati km parcurg intr-un anumit timp ... Daca e sa o iau logic motorul mi-a venit in octombrie . Iar sezonul incepe prin martie ... 6 luni l-am avut pauza deoarece incepator fiind nu m-am riscat sa merg cu el prea mult pe timpul iernii . Iar din martie pana in momentul de fata , da am aproape 3000 de km . Nu sunt multi km dar luand in calcul aprilie - mai - iunie - iulie - august sunt 5 luni ... dintre care de vre-o 1 luna nu mai merg cu motorul din cauza discului shi am fost plecat shi prin vacanta ( mare ) . Astept incontinuare un sfat ... unde as putea da comanda la un disc de frana shi cam in ce pret . Multumesc frumos shi asfalt uscat , Claudiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=zF536WOOTTU Se dezmembreaza cele 2 Mito : /index.php?showtopic=257110 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Am si eu o problema cu un mito Nu sta la relantiu si pornete greu..... inainte cu 2 zile pornea in 10 metri si statea la relantiv pls ajutor ce sa verific prima data sunt incepator la 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Am si eu o problema cu un mito Nu sta la relantiu si pornete greu..... inainte cu 2 zile pornea in 10 metri si statea la relantiv pls ajutor ce sa verific prima data sunt incepator la 125 cum adica pornea in 10 metri? o impingi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 (editat) Am si eu o problema cu un mito Nu sta la relantiu si pornete greu..... inainte cu 2 zile pornea in 10 metri si statea la relantiv pls ajutor ce sa verific prima data sunt incepator la 125 trage socul baga a doua si impinge iar. cat despre statul la relanti trebuie sa dai de surubul care urca sau coboara cuiul ponte. Vezi ca problema ta poate fi si din cauza amestecului ( prea bogat sau prea sarac ). daca reusesti sa il pornesti trebuie sa ii faci si amestecul sa fie cat mai optim. Cel de-al 3-lea Mito al meu: http://www.youtube.com/watch?v=ip0k7f-RPyo Editat Noiembrie 9, 2008 de Adventix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 care aveti un pinion cu prinderea ca asta???. al meu are 16 dinti si vreau mai mic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 trage socul baga a doua si impinge iar. cat despre statul la relanti trebuie sa dai de surubul care urca sau coboara cuiul ponte. Vezi ca problema ta poate fi si din cauza amestecului ( prea bogat sau prea sarac ). daca reusesti sa il pornesti trebuie sa ii faci si amestecul sa fie cat mai optim. Cel de-al 3-lea Mito al meu: http://www.youtube.com/watch?v=ip0k7f-RPyo Cat te-a dus toata reconditionare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Cat te-a dus toata reconditionare? Pai nu m-a dus nimic deoarece e al treilea mito ( primele 2 de piese - poveste lunga si cu alea ) si doar consumabilele m-au costat in jur de vreo 2,5 mil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 (editat) MITO e un motor reusit. Plus-uri fata de RS sunt rotile mai groase: 120 pe fata si 150 pe spate fatza de] 110 la rs 110 la RS????????? ma tu nu sti ce vb......... originale le are de 150 spate +ca in bascula intra cauciuc shi de 180-190 k pe motoarele de 600-1000 stiu io cine are de 180...... deci la mito cat intra de lat in bascula?????? 110fata intra linistit 120 iarasi k la cele de 600-1000........... -Merg bine vitezele -uitete cum arata un Rs dinainte de 2000(la anul fabricatiei ma refer) si uitete cum arata un Mito inainte de 2000 vad k au unele piese in comun RS cu MITO ..... -comenzile de pe ghidon -sistemul frana fata -telescoapele up-side down -chestia aia de plastic unde intra cablul de la maneta acceleratie shi iasa 2 (pompa ulei , carburator) -etc. Editat Noiembrie 17, 2008 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 vad k au unele piese in comun RS cu MITO ..... -comenzile de pe ghidon -sistemul frana fata -telescoapele up-side down -chestia aia de plastic unde intra cablul de la maneta acceleratie shi iasa 2 (pompa ulei , carburator) -etc. nu vezi bine , recomand ochelari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 care aveti un pinion cu prinderea ca asta???. al meu are 16 dinti si vreau mai mic.. nimeni???? stiu ca de la cagiva se potriveste ca are aceias prindere./ am gasit pinion:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Noiembrie 17, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2008 Va distrati PE TOPICUL MEU, a ? P.S. : este al meu pentru ca asa vreau eu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 vad k au unele piese in comun RS cu MITO ..... -comenzile de pe ghidon -sistemul frana fata -telescoapele up-side down -chestia aia de plastic unde intra cablul de la maneta acceleratie shi iasa 2 (pompa ulei , carburator) -etc. Comenzile de pe ghidon doar arata la fel. Mufele si firele sunt altfel si Aprilia are alta codare a culorilor la fire ( stiu din proprie exp ). Aprilia nu are etriere Brembo. Telescoapele de pe RS sunt Aprilia , pe Mito sunt Mazzocchi. "Chestia" aia de plastic care se numeste splitter e posibil sa fie ( sau sa arate le fel - nu stiu ) dar pompa de ulei difera. etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Comenzile de pe ghidon doar arata la fel. Mufele si firele sunt altfel si Aprilia are alta codare a culorilor la fire ( stiu din proprie exp ).Aprilia nu are etriere Brembo. Telescoapele de pe RS sunt Aprilia , pe Mito sunt Mazzocchi. "Chestia" aia de plastic care se numeste splitter e posibil sa fie ( sau sa arate le fel - nu stiu ) dar pompa de ulei difera. etc. ms m-ai lamurit ........ vedeti cineva care stie ce vorbeste..... .nu incepe niciodata sa jigneasca.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 ms m-ai lamurit ........ vedeti cineva care stie ce vorbeste..... .nu incepe niciodata sa jigneasca.......... Normal ca te jignesc baietii ..iti dai cu parerea dar habar nu ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Mito cu motor de 660 cmc !!! Click Aici sau direct pe youtube : Link1 Link2 Link3 Link4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreew Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Normal ca te jignesc baietii ..iti dai cu parerea dar habar nu ai Si care-i problema daca habar nu are? Invata! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 (editat) modelu nou sp 525 stie cineva de pe unde se poate achizitiona in rate ? leasing ? puterea lui reala e de 13.5 cp ? sau e limitat ?:-? are pv ? Editat Decembrie 25, 2008 de iul1aN~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 modelu nou sp 525 stie cineva de pe unde se poate achizitiona in rate ? leasing ? puterea lui reala e de 13.5 cp ? sau e limitat ?:-? are pv ? www.cagiva.ro , ai acolo datele de contact . e limitat la 15 cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zane94 Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 am si eu cateva intrebari: -mito are rezervorul de benzina in locul obisnuit, no? -pentru ce e pistonul ala din spatele ghidonului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 am si eu cateva intrebari:-mito are rezervorul de benzina in locul obisnuit, no? -pentru ce e pistonul ala din spatele ghidonului? ala e amortizor de ghidon,cauta si tu si vezi la ce foloseste,desi la un 125 chiar si 2t nu ii vad mare utilitate,poate ajuta un incepator dar as zice ca e pus mai mult pentru a atrage cumparatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 ala e amortizor de ghidon,cauta si tu si vezi la ce foloseste,desi la un 125 chiar si 2t nu ii vad mare utilitate,poate ajuta un incepator dar as zice ca e pus mai mult pentru a atrage cumparatorul. Amortizoru ala de directie e foarte util ca nu intra in voblaj. Fiind motociclete foarte usoare pe roata din fatza la viteze mari , la gropi , denivelari are tendinta sa intre in voblaj. Mie mi-a intrat o data intr-o curba pe la 60 la ora dupa ce am luat o serie de 3 gropite mici gen 2 cm adancime. Iti cam rupe mainile din umar cand face chestia asta si are tandinta sa te arunce, e foarte aiurea sa ti se intample si in momentele alea imi doream si eu un amortizor. De asta l-au pus, nu de design sau sa atraga cumparatorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zane94 Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 da rezervorul e tot intre pilor si ghidon no? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.