Ulita Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Am masurat bateria si are 12,2V,cred ca este dusa!.Am pornit motocicleta inpinsa,are ceva?.Cu bateria pe motor am masurat incarcarea si avea 14,8-15,2,cu toti consumatorii.Deja am facut comanda de baterie noua!.Intrebarea este daca sa bulit releul de incarcare sau nu???. Voi ce ziceti? Merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Am masurat bateria si are 12,2V,cred ca este dusa!.Am pornit motocicleta inpinsa,are ceva?.Cu bateria pe motor am masurat incarcarea si avea 14,8-15,2,cu toti consumatorii.Deja am facut comanda de baterie noua!.Intrebarea este daca sa bulit releul de incarcare sau nu???.Voi ce ziceti? Merci fain! Releul pare a fi in regula,atata timp cat tensiunea maxima masurata este 15V ;bateria poate este doar descarcata. Verifica nivelul electrolitului,completeaza-l daca este cazul,incarc-o pe un redresor,poate nu este cazul sa schimbi bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 La ce rotatii ale motorului avea 15,2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 ideea este ca degeaba are 12.2V daca nu are amperii necesari la pornire... Mergi cu bateria pe str. Zorilor, undeva pe stanga (parca pana in a doua intersectie cum vii dinspre calea Bucurest)i si este un magazin de baterii. Poti sa ceri sa iti testeze bateria... Eu am facut chestia asta acum o luna si m-a costat 10 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Am masurat bateria si are 12,2V,cred ca este dusa!.Am pornit motocicleta inpinsa,are ceva?.Cu bateria pe motor am masurat incarcarea si avea 14,8-15,2,cu toti consumatorii.Deja am facut comanda de baterie noua!.Intrebarea este daca sa bulit releul de incarcare sau nu???.Voi ce ziceti? Merci fain! Verifica ce zice manualul motocicletei. De exemplu, la Transalp trebuie sa ai 13.5-15.5 cu faza lunga si cu motorul la 5000rpm. Si bateria este 'dusa' pentru ca a stat in frig sau pentru ca a fiert? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 pare ca nu s-a intamplat nimic pentru ca ai pornit-o impinsa. de obicei, cedeaza regulatorul sau bujiile (stiu ca suna ciudat dar da, bujiile se duc dreaq) bateria are un rol foarte important in buna functionare a motorului, nu ajuta doar la pornire. te sfatuiesc sa o schimbi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Nu gasesc topicul pt bmw, asa ca postez aici ca are oarecum legatura. Nu pot sa-mi dau seama ce are, am avut probleme cu bateria vecheasa ca am schimbat-o, si a aparut o problema, dupa cateva sute de metrii semnalele incep sa palpaie mai repede si din ce in ce mai slab pana nu mai se aprind deloc, dupa o bucata de timp dau semne de revenire dar foarte slab. Daca opresc motorul si il pornec dupa jumatete de ora sau 10 minute, semnalele functioneaza perfect. Oare sa fie de la releu, am un releu de Kymko care la masurat da bine, e pĂľosibil sa aiba caderi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Martie 16, 2011 Autor Share Postat Martie 16, 2011 Va multumesc la toti pentru sfaturile date. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.