Sari la conținut

Roti Groase Vs Roti Subtiri La Clasa 125 Cmc


Roti groase versus roti subtiri  

566 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 141
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Admin

Cauciucurile groase au aderenta mai buna, dar pata de contact fiind mai mare scade manevrabilitatea.

 

Daca motorul a fost proiectat pentru un anumit tip de cauciuc (aderenta suficienta) n-are sens sa-l schimbati, decat eventual pentru "look" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam prea general topicul,trebuia sa pui si tu sa zicem "roti groase sau subtiri cagiva mito& rs 125..." sau ceva de genul asta... oricum nu conteaza cat de groase sunt,conteaza ce unghi de aplecare au...daca sunt foarte late si fara unghi (mai drepte ca la masina) poti sa te pi.... pe ele ... da`mi orice cauciuc lat sau subtire cu unghi mare de aplecare si iti dau capatul la el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru manevrabilitate ,merg 100% pt niste roti mai subtiri. Nu degeba unii posesori de miare folosesc cauciucuri mai inguste decat in cartea lor tehnica,iti ofera posibilitatea de a fi mult mai manevrabile ca cele mai late.Da ,ofera stabilitate la viteza mare ,dar aici e vorba de 125cmc care nu sunt capabile de asa mari viteze,doar pt look ,impresii si alte chestii ,in nici un caz pt asa -zisa stabilitate.Daca la un 125 zici ca iti ofera o stabilitate crescuta la viteza mare ,ce sa mai spui de un 600cmc ,ca sa nu mai vorbesc de un 1000cmc :D

 

Pt look ,alegeti cat mai late(asta daca tine :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah...oameni buni...toate raspunsurile de aici sunt niste pareri personale care nu cred ca au o valoare mai mare decat alegerea facuta de niste oameni autorizati de la diversi producatori.Daca i-au pus roti subtiri inseamna ca ele sunt cele mai bune pt. scopul pt. care a fost facut motorul respectiv si la fel si daca sunt groase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

roti mai late decat la tula nam vazut. am votat pentru "roti subtiri". e tare greu sa iei o curba cu 50-60 km/h.

Asta nu cumva este pt.nisip?sau poate ma insel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe motociclism.ro..au inceput sa vina din c in ce mai multi reisari dastia de le stiu pe toate

cred ca semy_mf are cea mai mare drepatate

rs are si el o linie,cbr are si el o linie

rs e gandit si el de niste oamnei specializati in asa ceva..este trecut prin mii de teste,calcule si verificari

cbr si el la randul lui este calculat

sa va uitati la un cbr la guma dupe spate sa vedeti ca suportul numarului este facut in asa fel sa dea cu linia cauciucului...la fel si aripa fatza

pot sa zic ca ma las cu cbr mult prea mult pe curbe...am multi prieteni carora "le-o dau" pe curbe

cu toate ca vreau sa optez pt un cauciuc ceva mai mare ...am votat subtiri

numai eo stiu c poate face ceberica pe curbe prin orash pe peste tot cu gumitzele alea de bicicleta

pana la urma nu inteleg ce rost are poll asta...dar ENIUEI

bafta,topicuri mai interesante si reisari invatzati mai putini :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deoarece pe multe topicuri se naste aceasta intrebare, cred ca un pool ne va ajuta pe toti si ne va lamuri care sunt avantajele si dezavantajele cauciucurilor ,,slim" sau celor mai late.

La urma urmei, viata noastra depinde mult de gume.

 

Daca ai tramvaie in oras, alege groase. Cele subtiri sunt al naibii de periculoase cand treci o linie de tramvai la unghi ascutit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai tramvaie in oras, alege groase. Cele subtiri sunt al naibii de periculoase cand treci o linie de tramvai la unghi ascutit.

Am vazut un baiat care a cazu cu Ducati 749 pe sina de tramvai.......cat de groase vrei sa mai fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Citeam tutorial despre franare si am aflat asta:

 

Legea lui Coulomb

Conform Legii lui Coulomb, forta de frecare a unui obiect care aluneca creste proportional cu forta aplicata. Cind o forta mai mare e aplicata unui pneu, elasticitatea cauciucului permite suprafetei aflate in contact cu solul sa se muleze mai bine pe neregularitatile acestuia, iar suprafata de contact creste datorita deformarii cauciucului. Limitarea vine de la faptul ca deformarea nu e liniara in raport cu forta apicata. Aceasta explica se de ce un cauciucurile mai mari ofera, in anumite limite, o forta de tractiune mai mare.

 

Eu totusi nu inteleg de ce unii producatori pun cauciucuri 100. Cat poa' sa fie diferenta de accelerare dintre un motor echipat cu cauciuc spate 80 si un motor echipat cu cauciuc spate 150??? zecimi de secunda. Bun, am inteles... am cauciuc gros, n-are forta tantaru' sa traga si accelereaza cu cateva zecimi mai lent.

 

Dar, totusi, la o frana calumea, de aia de-ti infingi degetele de nu stii ce-i cu tine si iti bagi picioru in el ambreiaj, ca dai vitezele inapoi ca disperatu... un 150 iti salveaza curu'. corect? :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...