Jump to content

Hai sa gasim motociclete abandonate


Recommended Posts

Acum calare si pe el ... asteptandu-si urmatorul detinator, parca tanjea dupa cineva acolo...locul sa remarcat rapid datorita lui, mandria noastra, fiarele vechi de ce oare?!...

post-27109-0-01246700-1528474427_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dacă interesează pe cineva,motoreta e în Timişoara,zona Freidorf.Pot să fac rost de un nr de tel.» Post actualizat in 07 May 2018 15:56L-am luat.Va deveni suport pentru flori.Mai am de lucru la el.

post-86931-0-60975700-1528518866_thumb.jpg

post-86931-0-62671000-1528518902_thumb.jpg

post-86931-0-88322700-1528518956_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Simson Avo expus intr-o statie de benzina in orasul Edirne

post-84051-0-75677300-1534252616_thumb.jpg

post-84051-0-79773000-1534252628_thumb.jpg

Edited by Lupu.D
Link to post
Share on other sites

Mai este un AWO sport cu atas Stoye expus pe terasa restaurantului Piranha din Bucuresti.

 

 

post-30-0-24754200-1534863693_thumb.jpg

Edited by cstelia
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Pare intr-o stare decenta. Din cate vad pare sa aiba totul la locul lui. Pretul cerut este unul destul de maricel la care se mai adauga si retapitarea seii,mecanica/electrica,etc

 

Aflata pe marginea drumului...trista

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Motoreta este adusa de ocean, din Japonia in Canada intr-un container care a plutit, dupa furtuna din japonia, aia cu centrala nucleara.

LE M-am inselat, astai-i alta.

Edited by chopperman
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Nu era abandonata,dar cu toate ca a fost destul de scumpa si fara acte nu m-am putut abtine sa nu o aduc acasa

IMG_20190119_153538.jpg

IMG_20190119_154045.jpg

IMG_20190119_153515.jpg

IMG_20190119_153505.jpg

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Lupu.D a spus:

...a fost destul de scumpa si fara acte...

Salut...si s-o stapanesti sanatos! Care a fost pretul platit, daca nu-i secret de stat?!

Si...sa-i schimbi tobele (fiindca alea de pe ea sunt de CZ Sport), manetele (idem), scaritele, rama si elementul farului, aripa de fata, claxonul...si ce-o mai fi aiurea pus pe ea, asta daca o vrei cat mai aproape de original...si monteaza-i o aprindere VAPE, ca sa scapi de chinuri. Daca vrei doar sa te plimbi, doar VAPE mi se pare util, restul incadrandu-se in modelele cehesti si nu sughite daca nu-i originala 100%! :ok:

Link to post
Share on other sites

Felicitări pentru Jawa,

Ultima dată când am văzut un Ogar 350 a fost în 2000 la Vitan la târg.

Disperat că nimeni nu întreba de motocicleta cu ataș în stare impecabilă, domnul respectiv a avut realmente dorința de a o arunca în Dâmbovița.

Motocicleta avea numere vechi și îi era teamă că nu numai că nu scăpase de ea ci era în pericol să și plătească vreo amendă pentru potaie.

Erau anii când mireasma mărcilor capitaliste îi îmbia pe romăni iar motocicletele anilor 50-60 erau realmente detestate.

Mai rar o comunistă în starea care reiese din poze, pe semne că Ogarul a fost plimbat pe la oraș.

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ce e asta? Nu ma pricep la comuniste, dar parea intr-o stare buna asa ca astept un pret de la proprietar sa ma hotarasc daca ma leg la cap sau nu :) Avea si atas, undeva sub draciile alea aruncate peste ea.

IMG_0284.JPG

IMG_0285.JPG

Edited by dan.c.
Link to post
Share on other sites

Citind ultimele 3 postări realizez cât de mult am îmbătrânit de o dați așa pe ghicite.

În poze este un IJ Jupiter 3 cu motor de IJ 56 și cilindru de IJ Planeta 1 sau 2.

Dacă vă bate gândul să-l cumpărați, verificați să fie trecut motorul în acte, altfel după noua legislație nu mai e posibil să schimbi motorul de 2 cilindri cu cel de 1 cilindru.

Dacă vă bate gândul de orestaurare cu motor original, mai bine renunțați.

Așa, acum, e bun de piese.

Link to post
Share on other sites

Multumesc mult de sfaturi! Astept sa imi zica daca are acte si ce pret vrea, dar m-am dezumflat :) ma gandeam ca am dat peste cine stie ce "barn find-ul" :)

Edited by dan.c.
Link to post
Share on other sites
La 20.01.2019 la 10:17, johnyebravo a spus:

Salut.

Am mai gasit si eu una la un mosneag inca prezent printre noi.

IMG-20190118-WA0005.jpg

Salut. Intrebare: motocicleta are talon model vechi, seria din talon corespunde cu cadrul dar nu si cu motorul, a fost radiata in 2007 de la politie si apoi de la primarie pentru pastrare. Se mai poate inmatricula?

Motorul se invarte si are compresie, ca si pret eu zic ca este ok.

Link to post
Share on other sites
Acum 21 ore, ssk a spus:

Ij Planeta 3  :D   

 

Scrie mare acolo: JUPITER 3.

Acum 13 ore, Dr_krl a spus:

verificați să fie trecut motorul în acte, altfel după noua legislație nu mai e posibil să schimbi motorul de 2 cilindri cu cel de 1 cilindru.

Scrie undeva în câți cilindri e motorul?

Link to post
Share on other sites
La 10.02.2019 la 22:12, bachus_21 a spus:

Scrie undeva în câți cilindri e motorul?

 

Nu stiu daca cumva in cartile de identitate de tip nou nu se specifica, dar in cele vechi precis nu.

Link to post
Share on other sites

Eu din cate stiu, la schimbarea motorului se accepta cele ce au acelasi "indicativ", adica ceva caractere din seria de motor.Asta e valabil la cele mai noi unde apar si niste litere ce au o simbolistica.

La cele vechi seria este doar un numar cu cateva cifre, la IJ era nr. unic cadru si motor.

Deasemenea nu se accepta a se monta un motor mai mare decat cel original, adica ar trebui ca un '350 sa poata fi inlocuit tot cu un '350, mai ales ca cel cu un cilindru are puterea mai mica.

Desigur, decizia este la inginerul RAR la care se ajunge.Eu am schimbat la CZ 250, dar tot cu un motor de CZ 250 si la un K 175 ce avea un motor de Voshod am pus un motor de K175.Nu au fost probleme.

Gandesc ca se verifica mai atent daca au fost adaptari la prindere in special (urechi artizanale sudate ori diverse improvizatii de adaptare), dar la Jupiter doar suportul din spate se schimba (eu asa cred), prinderea din fata ramane aceeasi (acolo oricum se poate face o adaptare frumoasa chiar daca sunt pozitii diferite la gauri).

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...