XorX Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Iata ca dupa 3 ani de pus numai benzen si schimb consumabile (ulei, filtre, bujii, placutze) ajung sa postez si prin zona asta Cum am mai spus si pe un alt topic (scuze oumului ca m-am bagat in seama pe topicul lui) am o problema cu pornirea dimineata. Moto in cauza este o Yamaha Virago de 125 din 98. Din ce am mai citit pe aici una din cauze ar fi lipsa compresiei... numai ca nu inteleg... poate e cineva dragutz sa ma scoata si pe mine din ceatza... 1. cum e posibil ca lipsa compresiei sa afecteze pornirea numai la demaror.. adik sa porneasca la impins dar la demaror nu 2. daca nu am compresie... de ce merge ok dupa?? (cu toate ca nu prea fuge.. sau mi se pare mie... pe zona bd. libertatii pina la str. izvor (semafor-to-semafor, prin laterala dreapta casa poporului) nu ajung la mai mult de 80-90 km/h.. habar nu am daca e normal.. 3. lipsa compresiei nu ar trebui sa duca la consum de ulei?? (asta nu ia un gram... nu scoate fum..) 4. cum draq sa se strice un motor de yamaha in 14.000km. eu am moto de la 7500km (adik aprox jumatate din ce a facut ea pina acum) si km chiar sunt reali (cred eu... ca placutele fata erau originale cind le-am schimbat in primavara iar cauciucurile sunt cele de fabrica, inclusiv spatele) iar de cind o am am bagat numai shell 100% sintetic 15w-50. 5. se poate baga vre-un aditiv la ulei ca sa-i cresti compresia (duralube, etc) in conditiile in care cutia +ambreiaj sunt integrate? 6. stie cineva ceva de service-ul yamaha din otopeni? E clar ca trebuie sa trec pe la un service, si daca tot nu e o treaba clara macar sa am garantia aia de 30zile de la un service autorizat.. adik daca nu se rezolva sa nu ma puna sa platesc cine stie ce reparatii asha pe incercate.. A avut cineva experiente placute/neplacute cu ei?? merci de raspunsuri si pls. nu va sfiiti sa fiti darnici cu amanuntele aaa.. era sa uit.. am descoperit ca tragea aer fals direct in carb de afara (adik nu prin filtru), era colierul desfacut si furtunul care aducea aerul prin cadru spre carburator nu era etansh.. probabil ca e cam infundat carb-ul... Am incercat cu aditiv de benzina dar imunatatirea e minora.. (doar consum f.f. mic). 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Iata ca dupa 3 ani de pus numai benzen si schimb consumabile (ulei, filtre, bujii, placutze) ajung sa postez si prin zona asta Cum am mai spus si pe un alt topic (scuze oumului ca m-am bagat in seama pe topicul lui) am o problema cu pornirea dimineata. Moto in cauza este o Yamaha Virago de 125 din 98. Din ce am mai citit pe aici una din cauze ar fi lipsa compresiei... numai ca nu inteleg... poate e cineva dragutz sa ma scoata si pe mine din ceatza... 1. cum e posibil ca lipsa compresiei sa afecteze pornirea numai la demaror.. adik sa porneasca la impins dar la demaror nu 2. daca nu am compresie... de ce merge ok dupa?? (cu toate ca nu prea fuge.. sau mi se pare mie... pe zona bd. libertatii pina la str. izvor (semafor-to-semafor, prin laterala dreapta casa poporului) nu ajung la mai mult de 80-90 km/h.. habar nu am daca e normal.. 3. lipsa compresiei nu ar trebui sa duca la consum de ulei?? (asta nu ia un gram... nu scoate fum..) 4. cum draq sa se strice un motor de yamaha in 14.000km. eu am moto de la 7500km (adik aprox jumatate din ce a facut ea pina acum) si km chiar sunt reali (cred eu... ca placutele fata erau originale cind le-am schimbat in primavara iar cauciucurile sunt cele de fabrica, inclusiv spatele) iar de cind o am am bagat numai shell 100% sintetic 15w-50. 5. se poate baga vre-un aditiv la ulei ca sa-i cresti compresia (duralube, etc) in conditiile in care cutia +ambreiaj sunt integrate? 6. stie cineva ceva de service-ul yamaha din otopeni? E clar ca trebuie sa trec pe la un service, si daca tot nu e o treaba clara macar sa am garantia aia de 30zile de la un service autorizat.. adik daca nu se rezolva sa nu ma puna sa platesc cine stie ce reparatii asha pe incercate.. A avut cineva experiente placute/neplacute cu ei?? merci de raspunsuri si pls. nu va sfiiti sa fiti darnici cu amanuntele aaa.. era sa uit.. am descoperit ca tragea aer fals direct in carb de afara (adik nu prin filtru), era colierul desfacut si furtunul care aducea aerul prin cadru spre carburator nu era etansh.. probabil ca e cam infundat carb-ul... Am incercat cu aditiv de benzina dar imunatatirea e minora.. (doar consum f.f. mic). 10x Incearca sa o conectezi la o alta baterie (la masina eventual) in paralel si vezi daca porneste (ai grija sa folosesti cabluri groase si sa faca bine contact). Stiu ca o s-ti para ciudat ce-ti zic, pt. ca demarorul tau inca se invarte, dar ai nitzica incredere si incearca. Daca porneste stii ce ai de facut mai departe. Daca nu inseamna ca ai alta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 16, 2006 Autor Share Postat Octombrie 16, 2006 o sa incerc... dar daca merge trebuie sa-mi explici!!! 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 (editat) ba tu nu stii sa o pornesti! trage socu la max si asteapta vo'30 sec (da si din gaz la gol de 2-3 ori....) pe urma apesi pe buton si tb. sa porneasca...cand da gal-gal aproape sa o ia, da'i putin gaz dar nu mult ca o ineci! daca nu merge ....du-o la mecanic! Editat Octombrie 16, 2006 de bogdan kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 16, 2006 Autor Share Postat Octombrie 16, 2006 (editat) asha nu merge... sigur.. am incercat, si cu shoc, si fara, si cu gaz, si fara sa ating acceleratia.. si cu spritz-uri si fara.. nimic... daca dau la demaror nu o ia si gaa.. pare ca se inneaca. La impins o ia tot cu shocul bagat si accelerata un pic, dupa care ca sa-shi tina ralantiul trebuie sa trag shocul oricum, o sa incerc faza cu bateria de masina sa vedem daca de acolo e de service-ul yahama din otopeni stie cineva ceva?? sunt jepcari sau sunt baieti ok? Editat Octombrie 16, 2006 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 exact la fel patesc si eu ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Uleiul ce vascozitate are? Conteaza in momentele mai reci, crede-ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 16, 2006 Autor Share Postat Octombrie 16, 2006 @raveboy pai parca o rezolvasei.. cu scosul cheii dincontact.. nashpa ca nu a fost de la asta.. despre ulei am scris mai sus 10w50 shell full sintetic schimbat de 2 luni (aprox 2000km) totushi, care e treaba cu compresia si nepornitul la demaror.. si asta fara consum de ulei sau fum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 pe moment a mers dar la frigu de azi dimineata nu a mers ((( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_petrescu Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 (editat) e clar ca e de la compresie!astea sunt simptomele:nu porneste cand e frig ,porneste impinsa si vorba camaradului de mai sus:cu baterie de amperaj mare sunt sanse mari sa porneasca asa ca :IA-TI SEGMENTI @raveboy pai parca o rezolvasei.. cu scosul cheii dincontact.. nashpa ca nu a fost de la asta.. despre ulei am scris mai sus 10w50 shell full sintetic schimbat de 2 luni (aprox 2000km) totushi, care e treaba cu compresia si nepornitul la demaror.. si asta fara consum de ulei sau fum.. scoate fum sau mananca ulei cand e dus segmentul de radere,poate sa fie dus doar ala de compresie pentru ca sunt facuti cu duritate diferita fiecare in funtie de ce rol are!!! Editat Octombrie 16, 2006 de victor_petrescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 sau nu inchid supapele bine.sa vedem ce a facu cu bateria de amperaj mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Iata ca dupa 3 ani de pus numai benzen si schimb consumabile (ulei, filtre, bujii, placutze) ajung sa postez si prin zona asta Cum am mai spus si pe un alt topic (scuze oumului ca m-am bagat in seama pe topicul lui) am o problema cu pornirea dimineata. Moto in cauza este o Yamaha Virago de 125 din 98. Din ce am mai citit pe aici una din cauze ar fi lipsa compresiei... numai ca nu inteleg... poate e cineva dragutz sa ma scoata si pe mine din ceatza... 1. cum e posibil ca lipsa compresiei sa afecteze pornirea numai la demaror.. adik sa porneasca la impins dar la demaror nu 2. daca nu am compresie... de ce merge ok dupa?? (cu toate ca nu prea fuge.. sau mi se pare mie... pe zona bd. libertatii pina la str. izvor (semafor-to-semafor, prin laterala dreapta casa poporului) nu ajung la mai mult de 80-90 km/h.. habar nu am daca e normal.. 3. lipsa compresiei nu ar trebui sa duca la consum de ulei?? (asta nu ia un gram... nu scoate fum..) 4. cum draq sa se strice un motor de yamaha in 14.000km. eu am moto de la 7500km (adik aprox jumatate din ce a facut ea pina acum) si km chiar sunt reali (cred eu... ca placutele fata erau originale cind le-am schimbat in primavara iar cauciucurile sunt cele de fabrica, inclusiv spatele) iar de cind o am am bagat numai shell 100% sintetic 15w-50. 5. se poate baga vre-un aditiv la ulei ca sa-i cresti compresia (duralube, etc) in conditiile in care cutia +ambreiaj sunt integrate? 6. stie cineva ceva de service-ul yamaha din otopeni? E clar ca trebuie sa trec pe la un service, si daca tot nu e o treaba clara macar sa am garantia aia de 30zile de la un service autorizat.. adik daca nu se rezolva sa nu ma puna sa platesc cine stie ce reparatii asha pe incercate.. A avut cineva experiente placute/neplacute cu ei?? merci de raspunsuri si pls. nu va sfiiti sa fiti darnici cu amanuntele aaa.. era sa uit.. am descoperit ca tragea aer fals direct in carb de afara (adik nu prin filtru), era colierul desfacut si furtunul care aducea aerul prin cadru spre carburator nu era etansh.. probabil ca e cam infundat carb-ul... Am incercat cu aditiv de benzina dar imunatatirea e minora.. (doar consum f.f. mic). 10x sal ! daca zici ca ai facut "tot" si nu ai avut surprize cu motorul, bateria in regula eu nu inteleg de ce te gindesti la compresie,segmenti s.a.m.d. nu se strica asa repede,nu e mobra si nici altceva din "epoca de aur" ! nu e nici diesel ca ala nu porneste daca nu are compresie ! ia-o (luati-o) si voi mai simplu (cu presupusul sau reparatul)!!!! vezi ca pe carburator (partea dreapta) ai nu senzor din care pleaca doua fire alea se duc la o piesa (electronica) bagata intruna din atrapele de filtru de aer in general aia e "buba ! nu se poate repara iti trebuie una noua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 16, 2006 Autor Share Postat Octombrie 16, 2006 cam care ar trebui sa fie compresia pe cilindru.. nu de alta dar sa nu ma jepcareasca aia din service... sa-mi faca motoru cind de fapt trebuie curata carb-ul, sau bateria, sau nus-ce senzor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 Nu mai inteleg nimic... daca merge cu baterie de amperaj e de la segmenti... daca nu.. atunci e de la segmenti deci, e de la segmenti (sau de la senzoru' ala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 daca bateria ta e obosita atunci in momentul in care dai la demaror tensiunea in instalatie scade sub 12 v (pana pe la 8 - 9 V !!!!!!!) si aprinderea nu mai e capabila sa dea scanteie in acelasi timp cu invartirea motorului, mai ales la rece. Daca porneste cu baterie conectata in paralel atunci cumperi una noua pt moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 asta seara incerc cu bateria de la masina in paralel.. da doamne sa porneasca.. oricum, nu mai e pornita de vineri asha ca e concludent testul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 daca bateria ta e obosita atunci in momentul in care dai la demaror tensiunea in instalatie scade sub 12 v (pana pe la 8 - 9 V !!!!!!!) si aprinderea nu mai e capabila sa dea scanteie in acelasi timp cu invartirea motorului, mai ales la rece. Daca porneste cu baterie conectata in paralel atunci cumperi una noua pt moto preach it brother, for thou speak the words of wisdom... I couldn't have said it better myself... Atata doar ca daca se dovedeste ca bateria e de vina, n-as cumpara alta inca. Verifici nivelul electrolitului (daca e cazul) si o pui pe un redresor (pt. baterii de moto nu de masina) sa se incarce bine si e posibil sa te mai tina pana cand o pui la iernat. Cumperi alta 'proaspata' la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 (editat) pai daca e bateria nici eu nu ma gindeam sa iau deja alta... ca vine iarna si e pacat.. macar sa fie de la asta oricum, la redresor e important sa dea 10% din curentul max al bateriei. asha ca daca redresorul are curent reglabil nu conteaza ca e de masina sau moto.. (aa.. bateria are cel putin 3 ani, asa ca e posibil sa fie dusa.. cu toate ca invirte de rupe.. dau la automat si 3-4 min .. cu pauze... si tot duce..) Editat Octombrie 17, 2006 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 daca bateria ta e obosita atunci in momentul in care dai la demaror tensiunea in instalatie scade sub 12 v (pana pe la 8 - 9 V !!!!!!!) si aprinderea nu mai e capabila sa dea scanteie in acelasi timp cu invartirea motorului, mai ales la rece. Daca porneste cu baterie conectata in paralel atunci cumperi una noua pt moto Corect,dar cred ca nu strica nici o bujie noua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onutz Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Ceva de genu asta am patit cu vulcanu de 750. Mi-a sarit surub de la colierul ce prinde carburatorul din spate si mi s-a spus ca tragea aer fals. Dupa ce mi-au legat colierul la loc a mers perfect in ziua aia, dar a doua zi i s-au dus bujiile pe celalalt cilindru. Am doua bujii pe cilindru si nu credeam sa se duca amandoua odata. A trebuit sa ma duc intr-un piston la showroom sa vad ce are. In fine, am schimbat bujiile si n-am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 bad news.. am pus bateria de masina pe care o am de spare.. incarcata 24 ore pe redreor.. si... nimic. Invirte mai bine dar tot nu porneste. Am dat la automat vre-o 1 min si tot nu a luat-o, oricum, nu vreau sa abuze de automat ca poate ma mai lasa si elecromotorul. Dupa ce am terminat cu asta am impins-o si a pornit in 3 m, cu shocul bagat si acceleratia trasa la max. Eu tot cred ca e din carburatie + aprindere (avans ceva..) ca dupa ce o pornesc nu prea-shi tine ralantiul decit daca o acccelerz din cind in cind... daca o las, chiar si cu shocul tras la max, da sa moara.. trag un pic de acceleratie si merge.. Clar, trebuie dusa la doctor, dar daca e vremea nasoala nu prea am cum sa testez ce au facut dupa. AAaa... acum am pe moto nishte bujii mai vechi la care am facut distanta 0.7 (la carte zice 0.6-0.7) si pe care le-am schimbat de idiot dar si cu cele noi tot nu pornea. Da, trist, micuta mea motocicleta e bolnavioara... si evident sufar mai tare ca ea. Pls. nu inchideti topicul mai ales ca inca nu-mi e clar de ce nu am compresie cind invirte demarorul dar am cind o imping.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 bad news.. am pus bateria de masina pe care o am de spare.. incarcata 24 ore pe redreor.. si... nimic. Invirte mai bine dar tot nu porneste. Am dat la automat vre-o 1 min si tot nu a luat-o, oricum, nu vreau sa abuze de automat ca poate ma mai lasa si elecromotorul. Dupa ce am terminat cu asta am impins-o si a pornit in 3 m, cu shocul bagat si acceleratia trasa la max. Eu tot cred ca e din carburatie + aprindere (avans ceva..) ca dupa ce o pornesc nu prea-shi tine ralantiul decit daca o acccelerz din cind in cind... daca o las, chiar si cu shocul tras la max, da sa moara.. trag un pic de acceleratie si merge.. Clar, trebuie dusa la doctor, dar daca e vremea nasoala nu prea am cum sa testez ce au facut dupa. AAaa... acum am pe moto nishte bujii mai vechi la care am facut distanta 0.7 (la carte zice 0.6-0.7) si pe care le-am schimbat de idiot dar si cu cele noi tot nu pornea. Da, trist, micuta mea motocicleta e bolnavioara... si evident sufar mai tare ca ea. Pls. nu inchideti topicul mai ales ca inca nu-mi e clar de ce nu am compresie cind invirte demarorul dar am cind o imping.. gunoi in circuitul de ralanty(ture mici si pornire) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hogzilla Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 gunoi in circuitul de ralanty(ture mici si pornire) ...Sau aer fals pe undeva, sau reglajul carb-ului (surubul de amestec la relanti, mai ales ca spuneai ca se opreste pana la urma daca n-o accelerezi din cand in cand). Pentru acesta din urma ar trebui sa te "vada" un mecanic experimentat si "dotat" cu niste scule mai speciale. La fel si pentru faza cu gunoiul... Sa ne spui si noua daca te duci la service-ul din Otopeni cum stau lucrurile p-acolo. Daca sunt "dotati" pentru reglaje de carb sau le fac dupa ureche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 4. cum draq sa se strice un motor de yamaha in 14.000km. eu am moto de la 7500km (adik aprox jumatate din ce a facut ea pina acum) si km chiar sunt reali (cred eu... ca placutele fata erau originale cind le-am schimbat in primavara iar cauciucurile sunt cele de fabrica, inclusiv spatele) iar de cind o am am bagat numai shell 100% sintetic 15w-50. Eu ,la gsxr-ul de 600 ,mi s-au dus placutele la 13800km(sunt duse total) ,dar sunt cele de fabrica garantat ,doar am cumparat motoreta de noua,iar setul de cauciucuri originale ,ale ei ,m-au tinut tot in jurul a 13000km ,deci se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Eu ,la gsxr-ul de 600 ,mi s-au dus placutele la 13800km(sunt duse total) ,dar sunt cele de fabrica garantat ,doar am cumparat motoreta de noua,iar setul de cauciucuri originale ,ale ei ,m-au tinut tot in jurul a 13000km ,deci se poate Placutele si cauciucurile sunt consumabile. La R6-ul meu cauciucurile tin cam 5-6 zile. Depinde de cum le folosesti. Motorul in schimb nu are nimic si trag tare de el. Il tin cam tot timpul peste 8000 de ture si probabil 50% din timp peste 10000, ca deh... asa e sportu'. Pe strada n-am avut nici un cauciuc sa tina peste 13000, dar Ninja de 600 am vandut-o la 40000km. Desigur, e posibil sa se strice, dar nu cred ca asta e problema lui. Acum ca bateria e iesita din cauza, eu as face un reglaj complet: joc supape, bujii, carburator. E posibil ca jocul la cel putin una din supape sa fie la limita cand e rece si sa nu porneasca usor. Masurarea compresiei trebuie facuta oricum numai dupa ce e sigur ca supapele au jocul reglat corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.