Virus3nd3r Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 As dori sa imi schimb cauciucul pe spate si nu stiu care e latimea maxima care ar merge pe o janta de F2.Astept raspunsuri de la detinatori de F2 care si-au montat cauciucuri mai late de 160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 170 am eu si cred ca s ar incadra si cel de 180 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 27, 2011 Autor Share Postat Aprilie 27, 2011 170 am eu si cred ca s ar incadra si cel de 180 ! mc mult mai astept ceva pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 180 am pe un f2 . arata bine, merge prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 28, 2011 Autor Share Postat Aprilie 28, 2011 180 am pe un f2 . arata bine, merge prost. de ce merge prost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 180/55/ZR17, merge bine... e ceva mai tuguiat dar nu e o problema... merge foarte bine eu am avut pe F3, dar m-am plimbat si cu un F2 si merge la fel acum am de 160 pe spate si nu e mare diferenta (ca oricum nu te apleci cu el pana la limitia...) si singura diferenta este ca pe cel de 180, fiind mai tuguiat, imbunatatesti consumul la drum lung cu 0.5-1%... in pirmele saptamani cat e cuciucul nou.. dupaia nu mai castigi nimic personal recomand 160 ca e mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 28, 2011 Autor Share Postat Aprilie 28, 2011 180/55/ZR17, merge bine... e ceva mai tuguiat dar nu e o problema... merge foarte bineeu am avut pe F3, dar m-am plimbat si cu un F2 si merge la fel acum am de 160 pe spate si nu e mare diferenta (ca oricum nu te apleci cu el pana la limitia...) si singura diferenta este ca pe cel de 180, fiind mai tuguiat, imbunatatesti consumul la drum lung cu 0.5-1%... in pirmele saptamani cat e cuciucul nou.. dupaia nu mai castigi nimic personal recomand 160 ca e mai ieftin chestia ca eu am primit 2 cauciucuri noi unul este de 170 si unu de 180 ,si de asta intreb . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 chestia ca eu am primit 2 cauciucuri noi unul este de 170 si unu de 180 ,si de asta intreb . Pune-l pe ala de 170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 go for 170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 28, 2011 Autor Share Postat Aprilie 28, 2011 go for 170 cred ca asa o sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 As dori sa imi schimb cauciucul pe spate si nu stiu care e latimea maxima care ar merge pe o janta de F2.Astept raspunsuri de la detinatori de F2 care si-au montat cauciucuri mai late de 160. ca latime maxima cred ca e al meu 190\55\17 a intrat la limita ,de mers nu am apucat sa dau decat o tura si parea sa mearga bine chiar imi da incredere pe viraj. Aveti idee daca intampin probleme la rar sau la drum lung ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Eu la banditul meu mi-am schimbat janta cu totul (mergea 160 pe spate conform talonului). Mi-am pus janta mai lata si intra foarte bine cauciucul de 180. Acum mi-am montat unul de 190 si sincer, de multe ori in curba, am impresia ca nu vrea sa se aplece, iar cand reusesc sa o aplec parca incepe sa cada singura. Sfatul meu e sa nu pui alta dimensiune decat ce cere janta respectiva (iar daca vrei musai sa pui mai lat, atunci baga cu putin mai mare, nu cu mult). De la MAC stiu asa: Latime janta: 4,5 Latime cauciuc: 160 5,0 170 5,5 180 6,0 190 Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Eu la banditul meu mi-am schimbat janta cu totul (mergea 160 pe spate conform talonului). Mi-am pus janta mai lata si intra foarte bine cauciucul de 180. Acum mi-am montat unul de 190 si sincer, de multe ori in curba, am impresia ca nu vrea sa se aplece, iar cand reusesc sa o aplec parca incepe sa cada singura. Sfatul meu e sa nu pui alta dimensiune decat ce cere janta respectiva (iar daca vrei musai sa pui mai lat, atunci baga cu putin mai mare, nu cu mult). De la MAC stiu asa: Latime janta: 4,5 Latime cauciuc: 160 5,0 170 5,5 180 6,0 190 Stima! Guma 190/50 este destul de nasoala ca geometrie. Pusa pe roata de 5 sau 5.5, se "umfla" si profilul se schimba in rau. Singurele anvelope care se deformeaza mai putin si sunt acceptabile in aceasta configuratie, au fost Pirelli. Cand am pus Dunlop, am stricat toata motoreta si am revenit la 180. Daca vrei insa 190, poti sa pui cu incredere dimensiunea 190/55. Se schimba cu totul situatia si chiar si la motocicleta ta ai sa simti diferenta de agilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 De acord cu ce zice Cesar. Eu am folosit cauciuc de 150 in loc de 130 la un transalp, rezultatul nu a fost un cauciuc mai lat, ci doar mai bombat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Guma 190/50 este destul de nasoala ca geometrie. Pusa pe roata de 5 sau 5.5, se "umfla" si profilul se schimba in rau. Singurele anvelope care se deformeaza mai putin si sunt acceptabile in aceasta configuratie, au fost Pirelli. Cand am pus Dunlop, am stricat toata motoreta si am revenit la 180. Daca vrei insa 190, poti sa pui cu incredere dimensiunea 190/55. Se schimba cu totul situatia si chiar si la motocicleta ta ai sa simti diferenta de agilitate. 190/55 am si eu Cezar, numa ca mie tot mi se par virajele mai greu de abordat asa. E adevarat ca poti sa fii mai putin atent la gaz, dar tot la 180 statea cel mai bine. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Guma 190/50 este destul de nasoala ca geometrie. Pusa pe roata de 5 sau 5.5, se "umfla" si profilul se schimba in rau. Singurele anvelope care se deformeaza mai putin si sunt acceptabile in aceasta configuratie, au fost Pirelli. Cand am pus Dunlop, am stricat toata motoreta si am revenit la 180. Daca vrei insa 190, poti sa pui cu incredere dimensiunea 190/55. Se schimba cu totul situatia si chiar si la motocicleta ta ai sa simti diferenta de agilitate. Am sa vin si eu cu o parere cand se mai incalzeste ,de aratat arata bine 190\55 . nu mi.a raspuns nimeni daca intampin probleme la rar, poate aveti idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Am sa vin si eu cu o parere cand se mai incalzeste ,de aratat arata bine 190\55 . nu mi.a raspuns nimeni daca intampin probleme la rar, poate aveti idee. Depinde. Sunt unele RAR-uri care te cauta si in c.r; mai sunt si unele care nici nu se uita la cauciuc. Iti testeaza frana se uita la seria de sasiu si gata. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@llex Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 se pare ca m.am inselat , defapt avem 190/50 ... am adaugat niste poze sa va faceti o parere... parerea mea de amator inrait spune ca sta bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 se pare ca m.am inselat , defapt avem 190/50 ... am adaugat niste poze sa va faceti o parere... parerea mea de amator inrait spune ca sta bine Sunt sigur ca janta iti tine cauciucul fara probleme, ba mai mult: arata si bine. Ideea este ca in curbe o simti ceva mai grea (motocicleta tinde sa nu vrea sa se aplece in viraje ca inainte). Asta indur eu acum cu 190/55. Abia astept sa se toceasca sa ma intorc la 180 (sunt si zgarcit de felul meu ). De look ce sa zic? Cand ma uit la roata mea spate am mare erectie in pantaloni . Uichiend placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 Eu pe honda f4 a mea am 190/55/17(dunlop gp 211) in manual scrie 180 o sa am probleme?...tr sa pun de 180? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 probleme s-ar putea sa ai la ITP daca nu corespund dimensiunile cu cele din talon sau carte. Acuma daca in manual scrie 180 eu zic ca-i bine sa fie 180, totusi inginerii aia au stat ceva vreme si au calculat ca sa ajunga la dimensiunile alea. Eu personal am pe motor ce zice producatorul, alti tovarasi si-au pus cauciucuri mai late si parerile au fost impartite. Unora nu le-a placut, altora da. Am fost la niste baieti (care merg destul de mult pe circuit) la garaje, unde mi-am montat caucioacele astea si am consatat urmatorul lucru: pe 600 puneau cauciuc spate de 190 iar pe 1000 puneau de 200. Curios, i-am intrebat care e faza desi janta "cere" din fabrica un numar mai mic. Ei mi-au zis ca ii ajuta ca in viraje "sa iasa cu gazul deschis la maxim". Tind sa ii cred, dar, avand in vedere ca eu merg pe strada nu am nevoie de asa ceva. Deci depinde la ce folositi bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai32 Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 (editat) Am montat si eu un cauciuc 190/50/17 pe un F2 si acum observ si eu ca sta prea bombat. Janta mea este 17x4,5 DOT, ENKEI. Stie cineva daca se potriveste o janta de la altceva pe F2? Ceva mai lat, sa-mi stea cauciucul bine? Editat Aprilie 20, 2013 de Mihai32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 se pare ca m.am inselat , defapt avem 190/50 ... am adaugat niste poze sa va faceti o parere... parerea mea de amator inrait spune ca sta bine sta ca dracu' si mai e si patrat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.