Sari la conținut

Suzuki Drz 400S


secbiker
 Share

Postări Recomandate

Sa va prezint si eu endurica mea. Este din 2000 adusa din Ungaria de doi ani. In cei doi ani a vazut doar forja si rezista foarte bine in comparatie cu alte motoare ce le-am avut. Recent am si inmatriculat-o deoarece am renuntat la speed care nu ma mai pasiona deloc. Acum sunt in cautare de un set roti supermoto deoarece cauciucurile de cross de uzeaza rapid. Recomand la toata lumea un motor nepretentios cu consum mic si comsumabile ieftine.

post-15045-1304066745_thumb.jpg

post-15045-1304066924_thumb.jpg

post-15045-1304067012_thumb.jpg

post-15045-1304067053_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marfă motoreta. Mereu mi-am dorit un SM de oraÂş. Să aive consum mic, uÂşoară Âşi cât de cât agilă. Cum stă cu întreținerea Âşi consumul ? Motorul se încălzeÂşte repede? Pe vremea astea ~20grade încă ajung cu motorul rece la Âşcoală.

Cum era să uit. Dacă se poate, spune-mi cât ai dat pe ea.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul e zic eu mic raportat la puterea ei (am facut si 200 km cu un rezervor), se incalzeste repede, intretinerea la fel e ieftina si nu necesita o atentie deosebita. Eu am cumparat-o acum 2 ani cu 2100 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va prezint si eu endurica mea. Este din 2000 adusa din Ungaria de doi ani. In cei doi ani a vazut doar forja si rezista foarte bine in comparatie cu alte motoare ce le-am avut. Recent am si inmatriculat-o deoarece am renuntat la speed care nu ma mai pasiona deloc. Acum sunt in cautare de un set roti supermoto deoarece cauciucurile de cross de uzeaza rapid. Recomand la toata lumea un motor nepretentios cu consum mic si comsumabile ieftine.

 

misto tare moto..

 

cand o sa ma fac mare, imi iau si eu una :P chiar sunt curios cum e pe camp...atat ca pe langa moto mai tre si echipament..nu prea am vazut oameni pe camp cu tricou si slapi :blbl:

 

am citit pe-aici pe undeva, ca se face "intretinere" periodica, la ore de mers, nu la Km...mi s-a parut "scump" sau poate am citit eu prost. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Drz se schimba uleiul la 6000 km, rezervorul are aproape 10 litri. Echipament trebuie daca faci hardenduro si asta spun din experienta. Si eu in prima faza mi-am luat un cbr sa zicem ca speed, dar cand am pus fundul pe una dinasta am schimbat profilul imediat. In Romania nu avem drumuri de speeduri si aglomeratia este foarte mare , motociclistul trebuie sa fie liber asa ca eu pe coclari ma simt bine.

Editat de secbiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca nu se mai vinde in Europa si ca urmare preturile second hand sunt foarte mari. Gama motoretlor de 250-450 cu mentenanta redusa clar sufera din cauza faptului ca vesticii nu prea au pe unde sa se dea cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e viteza cu care poți merge înafară la drum întins?

 

eu fac cum am fost invatat de un prieten: merg cu 95 constant. :P

constant: drz stie si curbe cu 95 spre deosebire de alte motociclete care stiu 200 in linie dreapta dar numai 30 pe curbe... :P

 

 

avantaje: la 95 ai control total asupra ce faci.

dezavanteje: numai daca vrei sa demonstrezi ceva cuiva.

 

 

ps. derapaj controlat cu ambele roti in curba nu am auzit/vazut facandu-se cu o vitezana. cu smr eventual...

pps. pentru asfalt trebe incaltata cu tkc 80, altfel o transformi in ktm :blbl: .

Editat de _Dexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa ma duc si eu intre 90 si 100, dar nu prea merg pe asfalt. Cand am cumparat-o cu alte pinioane am ajuns la 155 km/h, acum in schimb nu sunt sigur daca bordul indica corect deoarece inla ultima iesire am facut 130 km si mie i-mi indica doar 90, posibil ca nici viteza sa nu fie indicata corect. Daca cineva stie cum se poate calibra bordul digital rog sa-mi spuna si mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pps. pentru asfalt trebe incaltata cu tkc 80, altfel o transformi in ktm :blbl: .

 

Detaliaza, te rog, tkc80 nu pare visul meu pe asfalt.

 

Mie mi se par geniale motoretele astea usurele si cat de cat capabile de poti sa le lasi undeva la munte si sa te duci de cateva ori pe sezon sa te dai cu ele cu aproximativ 0 mententanta. Din pacate, nu si la restul - si de aici lipsa de oferta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dexter - danke, cumva ai / ai impresii culese de la oameni cunoscuti si pentru ele puse pe motorete mai spre 200kg?

 

@restul - sorry de offtopic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 1 mai ne-am dus cu motoarele si am vrut sa facem un traseu pe culme de la Stana de Vale pana pe Vladeasa, dar vremea n-a fost cu noi si nici benzina nu ne-a ajuns, intretimp am reparat si o pana asa ca am facut cale intoarsa.

post-15045-0-99706000-1304661398_thumb.jpg

post-15045-0-38084400-1304661408_thumb.jpg

post-15045-0-21319100-1304661429_thumb.jpg

post-15045-0-88712700-1304661436_thumb.jpg

post-15045-0-38700500-1304661468_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Sa va arat ce incaltai i-am cumparat motocicletei mele. Acum merge mai bine si pe asfalt, e o distactie sa te plimbi cu ea prin oras, parca e bicicleta asa.

post-15045-0-32611500-1307527130_thumb.jpg

post-15045-0-81607400-1307527154_thumb.jpg

post-15045-0-63416400-1307527168_thumb.jpg

post-15045-0-99114200-1307527187_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...