Alex_16 Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 sal! daca pun baterie de masina pe scuter exista riscul de a se arde electromotorul?? bateria scuterului are 4 amperi. cea de masinaa....mult mai mult. va rog sa-mi spuneti sigur ca nu vreau sa-mi stric electromotorul... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hogzilla Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Daca ambele au 12V e ok. Doar sa nu tii apasat butonul de Start foarte mult pentru ca se supraincalzeste electromotorul (cu bateria de masina cred ca poti sa "invarti" scuterul minute intregi). Daca nu porneste inseamna ca sunt alte probleme acolo. Aaaa si banuiesc ca vrei sa conectezi cu cabluri ca sa pornesti scuterul, nu? Nu de alta dar bateria de scuter are < 2kg iar cea de masina... mult mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 lasa greutatea... da' unde o bagi? pe sa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 scuterele au o groaza de spatiu sub sa, cred ca acolo o baga, dar nu mi se pare util sa pierzi spatiul ala de stocare, si nu, nu conteaza ca are 9999MA bateria, pt. ca electromotorul isi ia cat are el nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 nu vreau sa tin bateria de masina acolo pe scuter. doar pentru o proba ms mult. si oricum as avea loc sub sa ( o gramada) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 o problema ar fi alternatorul e prea slab si nu cred ca o s-o tina incarcata. Pt o baterie de 10AH ai nevoie de 1 amper sa o incarci -> maninca 12W ca sa o tii incarcata. Pt masina la 50AH -> 5A , 60W . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 pai nu vreau sa o las definitiv pe scuter. momentan am o baterie de scuter pe el dar nu porneste la demaror...decat la pedala ( am incercat toate variantele posibile) si ma gandeam sa incerc sa o pornesc cu o baterie de masina ps : bateria care e pe scuter acum o am de 1 an. ea invarte bine si mult timp dar ...nu o ia deloc. sper sa am noroc sa fie bateria de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Andr3y Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 incearca dar nu o lasa definitiv ca o sa ii distrugi electromotoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 ok . dar daca incerc numai o data pot strica electromotorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Eu cred a trebe segmentat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 (editat) segmenti i-am pus in vara . si i-am facut rodajul bine...( cum ii pun si eu limitator la 50? ca asa l-am cumparat , fara limitator) . vreau sa-i pun limitator ca sa-i lungesc viata motorului ps: intru maine pe forum .. ms pt sfaturi Editat Octombrie 17, 2006 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 doamne, am trait sa o aud si pe asta, sa ii puna limitator ca sa-i lungeasca viata motorului....ai putea sa folosesti bicicleta si sa lasi scuterul acasa si astfel lungesti si mai mult viata motorului! limitatoarele care se pot monta la al tau (f. probabil ingustare in toba) nu fac decat sa dauneze motorului pt. ca o sa se evacueze gazele ca un cacao, limitatoarele NU au fost inventate ca sa ajute motoarele ci pt. a le face sa indeplineasca anumite conditii de putea fi conduse pe strada de pusti de 16ani. ps: nu vb despre limitatoarele electronice de rpm & altele nu ti-am zis eu deja ca nu se strica nimik daca pui bateria de masina? pune mana pe o carte de fizica daca nu ma crezi! poti apesi pe starter in reprize de 10s pana ii sar capacele ca nu se strica nimik, deci baterie scuter = baterie masina DOAR CA E MAI MARE.....e ca si cum ai intreba daca e mai periculos sa ai un rezervor de 10l in loc de unul de 5l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 18, 2006 Autor Share Postat Octombrie 18, 2006 (editat) eu iti multumesc pentru sfaturi, dar nu trebuie sa te revolti asa... eu am inteles de la niste prieteni ca nu vor sa-si scoata limitatoarele pentru ca se duce motorul intr-un timp mai scurt! Editat Octombrie 18, 2006 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 (editat) ma scuzi, era tarziu, si facusem n ore de cursuri si teme la rusa, dar mai era inca cineva care tot asa nu vroia sa-si scoata limitatorul chiar daca toti ii ziceau ca e o prostie ca il lasa, si m-am chinuit si atunci sa-i explic dar pana la urma nu a vrut sa se lase convins, de aceea m-am gandit ca si tu esti o cauza pierduta a farmecului limitatorului ps: si eu am avut asa o problema ca a ta, nu pornea de la buton decat daca era cald si daca il lasam sa zicem 1-2ore trebui sa-l imping si pornea imediat, la mine problema s-a rezolvat de la sine, se pare ca nu pornea pt ca nu mai fusese pornita vreo 3-4luni si se "anchilozasera" segmentii probabil si nu faceau compresie pt. ca altfel nu imi pot explica cum de acum porneste la primul buton dupa 1-2sec dupa ce a stat cate 3sapt. singurica in frig. pps: in cel mai extrem caz este posibil sa-ti scurtezi viata motorului daca scoti limitatorul si mergi non-stop cu viteza maxima, dar daca il lasi e la fel de logic ca si cum ti-ai pune o caramida sub pedala de acceleratie la masina pt. ca nu poti sa-ti controlezi picioarele. Editat Octombrie 18, 2006 de styx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 1. nu e nici o problema daca o pornesti cu baterie de masina. Daca va porni la buton, du-te la un electrician sa-ti masoare vechea baterie, probabil e dusa(se duc si ele in timp). 2. segmentii nu au nici pe dracu. 3. limitatorul e un "rau"necesar din punct de vedere exclusiv legal. Motorul e conceput sa functioneze fara limitator. 4. limitatorul e cu adevarat cea mai urata chestie inventata pentru vehiculele pe 2 roti. 5. nu are rost sa te stresezi de viata mototrului, te poate tine lejer multi ani, cu cate o segmentare atunci cand aceasta se impune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 18, 2006 Autor Share Postat Octombrie 18, 2006 pai....cam asta e ....ca eu sunt tentat sa-i dau viteza ( nu maxim, dar viteza mare). dar , normal...ma controlez si nu-l mai omor ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 18, 2006 Autor Share Postat Octombrie 18, 2006 mersi pentru sfaturi tuturor se poate inchide topicul pt ca m-am lamurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 2.segmentii nu au nici pe dracu. Primul lucru la care trebuie sa te gandesti cand porneste la pedala dar nu si la buton sunt segmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorita Postat Decembrie 9, 2006 Share Postat Decembrie 9, 2006 cu bat d masina daca dai mult la automat ii arzi bobina de aprindere,mecanic te pot ajuta si la partea electrica in mare parte:0723446040 msi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Decembrie 9, 2006 Share Postat Decembrie 9, 2006 1. nu e nici o problema daca o pornesti cu baterie de masina. Daca va porni la buton, du-te la un electrician sa-ti masoare vechea baterie, probabil e dusa(se duc si ele in timp). 2. segmentii nu au nici pe dracu. 3. limitatorul e un "rau"necesar din punct de vedere exclusiv legal. Motorul e conceput sa functioneze fara limitator. 4. limitatorul e cu adevarat cea mai urata chestie inventata pentru vehiculele pe 2 roti. 5. nu are rost sa te stresezi de viata mototrului, te poate tine lejer multi ani, cu cate o segmentare atunci cand aceasta se impune. segementarea la un 2t pe aceeasi cota la o comunista merge de cel mult 2 ori! in cazuri fericite! la japoneze (scutere sau motoare) de maxim 4 ori! la fel, in cazuri fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Decembrie 9, 2006 Share Postat Decembrie 9, 2006 ok . dar daca incerc numai o data pot strica electromotorul? Bai baiatule,iti spun sigur si odata ,poti sa o folosesti provizoriu sau definitiv ,nu iti afecteaza nimic,doar cum s-a mai zis sa nu dai minute la automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.