Sari la conținut

Sincronizator Carburatoare


mihaip
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 934
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stuturile sau gaurile lor nu sunt pe carburatoare de obicei.. sunt pe galeria de admisie. Si nu e neaparat sa existe stuturile, e posibil sa existe doar unul care e folosit pentru vacuum la robinetul de benzina, iar in loc de stuturi sunt suruburi care astupa gaurile.

Cauta atent daca ai furtunas de vaccum care duce la robinetul de benzina de la rezervor, vezi unde duce pe galeriile de admisie.. si similar asa trebuie sa aiba toti cilindrii.

Ideea e ca nu e neaparat sa existe stuturi si nu e neaparat sa fie pe carburi, in general sunt pe galeria de admisie.

 

Mi se pare imposibil ca in manualul de reparatii din care tot citezi poze sa nu fie descrisa si procedura de sincronizare a carburatorelor, mai scroll pe-acolo prin PDF si o sa gasesti.

:)

 

Imi cer scuze daca:

- la modelul asta e diferit

- nu exista furtunas de vacuum spre robinetul de la rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pun apa are ceva ?

daca pun furtunul direct din sticla la stutzul de la carburator are ceva (fara sa il mai inadesc) ?

din cate am inteles eu nu are importanta marimea dispozitivului (nici prea mic sa fie ca apoi trage in motor lichidul)

 

la reglaj e important ca lichidele din furtune sa fie toate la acelasi nivel.

 

problema e ca nu gasesc la carburatoarele mele unde sunt stutzurile de conectare la dispozitiv(kawa zzr 600 `91).am gasit doar suruburile de reglare.

 

ma ajuta careva ,va rog cu o editare a pozei(daca se vad stutzurile) in care sa indicati cu o sageata

 

un sfat va rog.am gasit cele 4 stuturi pe galeria de admisie de la vacuum.dupa ce conectez dispozitivul de sincronizare de unde reglez,sa fie toate carburatoarele sincronizate la fel,dat fiinde faptul ca sunt doar 3 suruburi de sincronizare? .multumesc .

 

ps:sunt atasate cu 3 posturi in urma pozele...

Mesaj completat

un sfat va rog.am gasit cele 4 stuturi pe galeria de admisie de la vacuum.dupa ce conectez dispozitivul de sincronizare de unde reglez,sa fie toate carburatoarele sincronizate la fel,dat fiinde faptul ca sunt doar 3 suruburi de sincronizare?(de fapt cred ca sunt 2 si fiecare regleaza ptr 2 carburatoare odata) .multumesc .

 

ps:sunt atasate cu 3 posturi in urma pozele...

Editat de maryan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca azi m-a apucat iar o mincarime-n zona aia cu nume cenzurat pe forum, drept pentru care m-am apucat sa-mi dereglez si eu carburile la Bandit, ca tot planuiam de multa vreme asta :love: Am confectionat mai multe dispozitive experimentale:

 

1. Luat manometrul de la un tensiometru, scos limitatorul acului (pentru a putea masura si depresiunea). Am facut in furtunul pe care i l-am atasat o gaura mica, cu un bold, pentru a micsora depresiunea (altfel acul depasea limita maxima). Conectat un mini-robinet luat de la un pet-shop (pentru acvarii), pentru a reduce fluctuatiile acului. In teorie toate bune si frumoase, doar ca... Doar ca astfel am reusit doar sa-mi dereglez carburile. Initial nu m-am prins de ce, dar dupa ceva vreme mi-am dat seama ca mini-robinetele, fiind de proasta calitate, scapa aer pe la racorduri, iar debitul aerului care scapa varia functie de pozitia furtunului: la o mica tensionare in zona shtutzului indicatiile variau destul de mult. In plus, nu am reusit sa obtin un compromis intre deviatia de la 0 a acului (adica sa fie destul de mare incit sa am o precizie aceptabila a citirii) si "tremuriciul" lui decit la o turatie de 3000-4000, ceea ce a facut reglarea si mai grea (e greu de tinut acceleratia la turatie fixa si de umblat simultan la surubul de ajustare fara un ajutor). In plus, avind un singur manometru, am decis sa renunt la aceasta metoda. Chiar daca as fi avut doua manometre, am mari indoieli in legatura cu precizia lor, deci oricum masuratorile ar fi fost compromise. Asadar, dupa ce m-am chinuit vreo 20 de minute cu manometrul, am reusit doar sa-mi fac motorul sa mearga ca un c.ur. Neavind experienta am si rotit unul din suruburile de ajustare vreo 2 ture, trebuind sa-l dau inapoi "la ghici". Rezultat: pirtiia la turatii mici ca un chopper, revenea la ralanti lent si cu ezitari, frina de motor era mai slaba, vibratii etc. Drept pentru care am trecut la dispozitivul 2:

 

2. Luat 2 sticle de Pepsi de 0.25 litri (din alea "de pe vremuri"), dat gauri in niste dopuri de cauciuc, trecut niste tuburi de plastic de la pixuri prin ele, etansat bine cu Poxipol, conectat furtune la tuburi, umplut sticlele cu apa colorata cu cerneala (altfel e foarte greu de observat nivelul apei in tub). Nu am mai gaurit furtunele pentru ca mi-ar fi fost imposibil sa obtin 2 gauri de acelasi diametru in ambele. Incercat din nou artificii din robinete, pentru a stabiliza fluctuatiile lichidului, dar mi-am dat seama ca pur si simplu sint inutilizabile. Le-am scufundat in apa si am suflat aer in tuburi ca sa-mi dau seama pe unde scapa si mi s-a confirmat ca scapa destul de mult aer, si mai mult de atit, cantitatea de aer care scapa variaza mult functie de pozitia robinetului. Avind in vedere si ca am reusit din neatentie sa bag oleaca de apa intr-un carburator (contrar opiniei unora n-a plesnit motorul, apa se amesteca cu benzina si e oricum eliminata repede), am renuntat si la aceasta metoda. Metoda are potential, dar se manifesta problema valabila si la punctul 1): e nevoie de niste robinete de calitate (am cautat peste tot dar n-am gasit). Asadar, in disperare, am trecut la metoda numarul 3, motorul meu cu 4 cilindri in linie nu va suna ca un chopper niciodata!

 

3. Luat un furtun de 4 metri, indoit la jumatate in forma de U, prins cu scotch in citeva locuri ca sa stea fix. Umplut cu ulei de motor (10W40) pina la o inaltime de circa 50 cm pe fiecare ramura, asteptat sa se scurga bine uleiul. Conectat capetele tubului la stuturile carburilor. In mod surpinzator, aceasta metoda, cu toate ca e cea mai simpla, a fost cea care a dat rezultate, si inca foarte bune. Pe linga simplitate, are urmatoarele avantaje:

- nu ai dureri de cap cu robinete si gauri in furtune;

- depresiunea fiind mai mica in fiecare ramura a tubului, exista un risc mai mic de a trage ulei in carburator; in plus, uleiul fiind mai viscos "calatoreste" mai incet in sus;

- datorita viscozitatii uleiului nu exista riscul de a se face bule care compromit masuratoarea (lucru care se intimpla cu apa sau orice alt fluid subtire); aceeasi viscozitate asigura si un "tremurici" mai mic;

- sensibilitatea este uimitoare, sint vizibile in diferenta de inaltime dintre coloanele de ulei rotiri de citeva grade ale suruburilor de ajustare; functionarea corecta a dispozitivului este confirmata si de sunetul motorului, care se apropia de cel corect pe masura ce diferenta de inaltime dintre coloane se micsora;

 

Am folosit si niste coliere pentru a fi sigur ca nu scapa aer pe la shtutzurile carburilor. Furtunul folosit este cumparat din Dedeman, are peretii de 3-4 mm grosie si ranforsari, pare destul de tare incit sa nu fie probleme legate de gituire sau deformarea sub actiunea depresiunii.

 

Acum despre procedura de ajustare in sine... Am folosit pe post de rezervor temporar de benzina un flacon de detergent de vase, virful dopului pare facut special pentru furtunul de benzina de la Bandit. Initial am uitat sa dau o gaura in fundul lui, si nu stiam de ce pe masura ce se consuma benzina turatia incepea sa scada (se crea vid in recipient), dar am remediat problema.

Am urmat intocmai instructiunile din manualul Haynes: reglat ralantiul pe la 1700-1800, dupa care am echilibrat intii carburile 3 si 4, apoi 1 si 2, iar in cele din urma 2 cu 3. Dupa care am tras de acceleratie pentru a se aseza arcurile, si am repetat procedura. Nu am apucat sa testez motorul in sarcina pentru ca a inceput sa ploua imediat ce am terminat de montat totul inapoi, dar la mers in gol pare ok. Sunetul e in ordine, revenirea la ralanti e rapida si fara ezitari, turatia nu scade sub ralanti dupa ce e turat.

la metoda cu furtunele mai trebuiesc gaurite in partea de jos(de sus) ptr a mai "amortiza" din vacuum? sau nu se dau gauri nicaieri? am de sincronizat un gsx-f. i-am curatat carburile, porneste f usor, dar are mersul neregulat, cred ca merge in2-3 cilindri. scanteie dau toti si la bujii par ok, nu se ineaca, dar nu se incalzesc toate evacuarile plus ca scoate fum negricios(amestec bogat, de la filtru cred).....si inca ceva, are si o bataie la motor....se aude in partea de sus..asta tot de la lipsa sincronizarii o fii? stiu cam multe intrebari dar incerc sa le i-au pe rand....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la metoda cu furtunele mai trebuiesc gaurite in partea de jos(de sus) ptr a mai "amortiza" din vacuum? sau nu se dau gauri nicaieri? ...

Gauritul furtunelor inseamna aer fals! Dupa reglajul cu aer fals, ve-i constata ca l-ai facut degeaba. Daca furtunele-s mai lungi, elasticitatea aerului rezolva problema. Am scris /index.php?...6111&st=340 despre aceasta metoda.

Apoi poti face vacumetre, e foarte simplu, voi scrie maine-poimane cum pot fii confectionate, voi pune si poze sa fie mai clar.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gauritul furtunelor inseamna aer fals! Dupa reglajul cu aer fals, ve-i constata ca l-ai facut degeaba. Daca furtunele-s mai lungi, elasticitatea aerului rezolva problema. Am scris /index.php?...6111&st=340 despre aceasta metoda.

Apoi poti face vacumetre, e foarte simplu, voi scrie maine-poimane cum pot fii confectionate, voi pune si poze sa fie mai clar.

multumesc cristi....eu as vrea sa fac ceva de genul asta...daca il fac asa trebuie sa sincronizez cate doi, sa astept sa se aseze uleiul apoi iar doi si tot asa.......banuiesc, nu?

post-46044-1271570738.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor ajutati-ma si pe mine...am desfacut carburatoarele, le-am curatat (nu aveau mai nimic in ele) cu carpa inmuiata in benzina, am desfacut doar acolo unde sunt capacele acelea negre. unde trebuie sa bag furtunurile pentru sincronizare si de unde reglez???? am vazut ca pe galeria de admisie sunt doua furtunuri care care leaga pistoanele 1-4 si 2-3, acolo trebuie ???

Multumesc mult! :love:

P.S. Kawasaki zxr400, 1996

post-14626-1271624884_thumb.jpg

post-14626-1271624913_thumb.jpg

post-14626-1271624931_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor ajutati-ma si pe mine...am desfacut carburatoarele, le-am curatat (nu aveau mai nimic in ele) cu carpa inmuiata in benzina, am desfacut doar acolo unde sunt capacele acelea negre. unde trebuie sa bag furtunurile pentru sincronizare si de unde reglez???? am vazut ca pe galeria de admisie sunt doua furtunuri care care leaga pistoanele 1-4 si 2-3, acolo trebuie ???

Multumesc mult! :love:

P.S. Kawasaki zxr400, 1996

 

 

da de pe alea 4.si de reglat reglezi pe pe carburator.am pus eu mai in urma cu o pagina o poza care iti arata pe unde is.poza e de la zzr.nu cred sa fie foarte diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor ajutati-ma si pe mine...am desfacut carburatoarele, le-am curatat (nu aveau mai nimic in ele) cu carpa inmuiata in benzina, am desfacut doar acolo unde sunt capacele acelea negre. unde trebuie sa bag furtunurile pentru sincronizare si de unde reglez???? am vazut ca pe galeria de admisie sunt doua furtunuri care care leaga pistoanele 1-4 si 2-3, acolo trebuie ???

Multumesc mult! :love:

P.S. Kawasaki zxr400, 1996

In poza 3 sunt 2 furtune care leaga 2 cate 2 galeriile 1-4 si 2-3 prin niste stuturi..

Scoti furtunasele alea si acolo pui sincronizatorul.Reglezi 3cu 4 apoi 1cu2 si apoi de surubul 2 le sincronizezi 1-2 cu 3si 4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confectionarea unui vacumetru este o operatie foarte simpla. Trebe cautat manometere identice de 1 – 2 bari. Ideal este de 1 bar. Eu am gasit de 2,5 bari.

Se demonteaza instrumentul pentru a avea acces la cadran, se scoate acul indicator, se monteaza noul cadran, apoi acul indicator (pe pozitia”0”). Se remonteaza instrumentul si totul este aproape gata.

Cadranul l-am desenat in paint apoi l-am transferat in word unde sepoate aduce la marimea necesara si se printeaza.

Furtunele au 55 cm si procurate de la racordurile medicale de perfuzie, pot fii si mai lungi.

Secretul este in mansonul de cuplare pe stutul galeriei de admisie. Acesta contine o pastila de obturare a aerului. Fara aceasta pastila, acul instrumentului v-a oscila, facand practic imposibila citirea corecta a depresiunii. Pastila are o gaura de 0,2 mm dar poate fii si mai mica. Am ajuns la aceasta cota dupa cateva teste.

Obtinerea duzei: capatul furtunaselor le-am astupat cu ceara in care am lasat o lita subtire(0,2 mm), dupa ce ceara s-a intarit am tras firul afara, apoi am pus mansonul de cauciuc. (Se poate alege si alta solutie)

Asa am obtinut un vacumetru de buna calitate.

======================

Daca ai manometre de 1 bar, atunci acul se v-a monta la capatul opus si vei obtine un instrument de mare acuratete (conform schemei atasate).

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cam cat a costat toata ingineria?

Nu stiu in magazin! Eu le-am luat din targ cu 10 roni amandoua, atunci n-am gasit de 1 bar si nici n-am mai cautat. Furtunele sunt moca la orice cabinet sau spital, restul e munca ta.

Ce vreau eu sa spun, este faptul ca si procedeul cu furtunul(descris mai demult) functioneaza foarte bine, insa manometrul transformat in vacumetru este cu mult mai practic. Dupa cum vezi: "o nimica toata" :love:

==============

Pe cei din bucuresti in limita timpului, ii pot ajuta daca au nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ar fi așa de simplu cu manometru....

Incintele de măsurare în ambele (manometru-vacuumetru) sunt identice, sunt niște 2/3 toroizi de alamă, care la variații de presiune se destind/strâng. Mișcarea din capătul liber se transferă prin sistem de pârghii la un sector de roată dințată, care rotește pinionul coaxial al indicatorului.

Problema este că sectorul de roată este dispus, în starea de repaus a aparatului la limita sa inferioară, +/- 2-3 dinți, astfel că masurarea în sens invers (vacuumetru din manometru) ''aruncândul" din plaja de măsurare.

Mult mai simplu este să cauți direct vacuumetru în târg (personal am găsit, în urmă cu 2 ani, la 10 roni bucata). Am construit sistemul de captare a vacuum-ului, și p-aci ți-e măsurarea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de ce cand dau la buton sa porneasca moto ,da sa porneasca si se opreste,iar cand ii dau a doua oara porneste dar ceva mai greu...asta e valabil doar cand motorul e rece.daca e cald o ia fara probleme.o fi de la sincronizarea carburatoarelor(eu asa cred) ? multumesc

Editat de maryan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag mana in foc ca dupa ce sincronizez eu mobra mea cu furtunu si ulei....o sa obtin exact acelasi rezultat :love:

Asa-i, poti aprinde un foc frecand doua lemne, sau mai simplu cu chibritul. Cum o faci, este doar alegerea si placerea ta!

Am scris pentru cei interesati(de asta am dat si detalii), "specialistii" n-au nevoie de nimic, o fac cu sfoara. La mine nu a mers cu ulei, ramanea intins pe marginea furtunului, poate ca era furtunul prea subtire, cine stie...!!!

 

...Problema este că sectorul de roată este dispus...

==================

Mult mai simplu este să cauți direct vacuumetru în târg...

Si cine te opreste sa muti sectorul la capatrul opus :love: altii inventeaza pixuri cu bile, robinete, etc, produse ce nu au mers si nu merg niciodata...

==================

Chestia asta simpla si ieftina, trebuia s-o scri demult, sa nu se mai chinuie baietii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contest metoda ta de a sincroniza, sunt de acord pe unele locuri, insa:

 

  • e scump sa construiesti un astfel de sistem, mai scump ca un furtun
  • de ce ai folosit 2 ceasuri? niciodata nu o sa iti indice la fel amandoua; puteai folosi un ceas pt un carb, apoi acelasi ceas pt celalalt carb
  • e mai scump ca un furtun cu ulei

 

Ca si raspuns la de ce nu ti-a mers cu furtunul... iti pot zice ca folosesc cu succes un furtun de 4m lungime, diam. interior de 4 mm pe stuturi de 5 mm si ulei de amestec pentru motoare in 2T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contest metoda ta de a sincroniza, sunt de acord pe unele locuri, insa:

...

Pe mine m-a costat 100 000 lei(10 ron) si nu mi s-a parut a fii scump, in comparatie cu avantajele ce decurg(recuperez rapid din benzina neconsumata aiurea..). Apoi sunt mai practice, le bagi in buzunar, nu necesita dispozitive de sustinere. Duza rezolva problema oscilatiilor. Precizia? Le-am verificat pe amandoua, simultan la o pompa de vid(-1), in stare normala amandoua "0". Acuma motive sunt destule, ba ca n-au acele rosii, ba ca furtunele nu-s foarte transparente, etc, ...sunt sigur ca ve-i mai gasii multe "hibe".

 

Acum, in legatura de metoda cu furtunele, nu am sustinut niciodata ca nu merge sau ca nu este buna. La vremea cand am incercat nu a avut cine sa ma invete toate chichitele. Am folosit furtun de perfuzie de cca 2-3 m cu ulei de motor. Nu a mers, dar a mers cu apa in conditiile pe care le-am mai scris. Chiar MERGE BINE! Mai ales daca sunt 2-3 insi pe langa tine, sa-ti tina furtunele ridicate.

Dane, la vremea respectiva ti-am raspuns la toate intrebarile. Mai are rost sa mai repet? Consider necesar sa discutam de lucruri noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am construit si eu azi dispozitivul de sincronizat cu furtunuri si surpriza(sau nu)....................nu a mers!!! am bagat furtunurile de la sincronizator in stuturile de la galeria de admisie, am pornit motorul si nu se intampla nimic cu uleiul din furtun...la niciunu din cele patru furtunuri!!! Am mai verificat sa nu se fi strangulat vreunul dintre ele! cand acceleram cam pe la 5000ture se vedea oarecum o miscare de ~1-2cm.

sa explic cum am facut sincronizatorul....... am taiat 4 bucati de furtun egale(am cumparat 9metri), pentru ca era prea gros am mai cumparat inca 1m de futun mai subtire care intra fortat in cel mai gros. am taiat 3-4cm din futunul mic si l-am bagat in futunul gros apoi cu un colir de 8-13mm am strans furtunul pe stutul de la admisie. in celalt capat am bagat fortat un surub pe care l-am strans cu "colier de Campia Turzii", dupa ce in prealabil am bagat 15ml de ulei(l-am masurat cu seringa). cam asa stau lucrurile.......unde am gresit????? oare sa incerc sa schimb lichidul??? sa pun solutie de spalat parbrizul(e albasta si se vede bine)?????

post-14626-1271704927_thumb.jpg

post-14626-1271704999_thumb.jpg

post-14626-1271705087_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E si normal sa nu mearga. Ma tem ca ai dat banii aiurea.

 

Furtunele sunt prea groase, ai bagat prea mult ulei.

 

Furtunele sunt obturate la capat, deci daca ar fii sa se ridice uleiul in unul din ele, s-ar ridica din cauza ca se "suge" furtunul, lucru care niciodata nu se va intampla pentru ca e prea gros, si ai mult prea mult lichid in el.

 

Unde ai vazut configuratia aia de sincronizator in posturile noastre? Nicaieri.

 

Cumpara de la un magazin auto furtun cu diam. interior de 4 mm, baga sa ai ~ 30 cm in fiecare din cele 2 coloane ulei de 2T ca ala e mai subtire.

 

Si faci 2 cate 2 carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E si normal sa nu mearga. Ma tem ca ai dat banii aiurea.

 

Furtunele sunt prea groase, ai bagat prea mult ulei.

 

Furtunele sunt obturate la capat, deci daca ar fii sa se ridice uleiul in unul din ele, s-ar ridica din cauza ca se "suge" furtunul, lucru care niciodata nu se va intampla pentru ca e prea gros, si ai mult prea mult lichid in el.

 

Unde ai vazut configuratia aia de sincronizator in posturile noastre? Nicaieri.

 

Cumpara de la un magazin auto furtun cu diam. interior de 4 mm, baga sa ai ~ 30 cm in fiecare din cele 2 coloane ulei de 2T ca ala e mai subtire.

 

Si faci 2 cate 2 carburatoare.

multumesc pentru raspuns

 

si cand te gandesti ca am citit si toate cele 39 de pagini..... :wacko: .. :laugh: :lol: :( , nu-i nimic maine o luam de la capat.....daca la voi a iesit la mie de ce nu ar merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal. Principial, e construit gresit!

 

asa cum a aratat cristi,furtunele trebuie unite 2 cate 2 si lasat lichid in ele,sau scufundate fiecare din cele 4 furtune(in mode egal),separat in sticle cu solutie lichida(de preferat ulei ca e mai gros si nu fluctueaza tare in furtun) ,cu dop cu gaura,desi cred ca ar merge si fara dop deloc .dar cu furtune mai subtiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi alta incercare de constructie a dispozitivului.........am cumparat furtun mai subtire, colire, am pus ulei.....totul ok! am cumparat 5m de furtun si am facut doar o singura bucla ca sa sincronizez doua cate doua. cand am pornit motorul s-a accelerat singur cam in 4000de ture, am reglat relantiul cam la 1500 dar motorul mergea neregulat mai scadea turatia mai crestea.............lichidul din furtun a inceput sa se ridice doar intr-o singura parte, si se ridica asa de tare incat aproape ca nu mai era in partea cealalta a furtunului! am incercat sa reglez 1-4.....nimic...daca opresc si apoi pornesc se tureaza motoru singur pana spre 4000, daca mai reduc din relanti se opreste! daca scot sincronizatorul si pun futunul de lagatura dintre galerii merge bine. am scos si bujiile........aratau foarte bine.....doar una era mai neagra. ma fratilor ori eu sunt idiot ori ceva nu e in regula.............. va arat o poza sa vedeti daca e bine de unde am incercat sa reglez....... daca nu e bine va rog sa imi explicati ca la idioti.......arza-le-ar focu de carburatoare pacatoase.....

post-14626-1271794271_thumb.jpg asa aratau bujiile

post-14626-1271794126_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai facut corect acuma :wacko:

 

Ordinea de sincronizare este 1 cu 2, apoi 3 cu 4, apoi 2 cu 3 dupa care reiei pana ce obtii acelasi nivel la toti.

 

Motorul trebuie sa fie cald, adeca la temp la care iti functioneaza la drum lung.

 

Grija mare daca e racit doar cu ulei si aer, deci fara apa, ca il poti distruge daca se incinge prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...