Corneliu Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Nevoia ne invata sa cautam solutii ieftine si eficiente, asa ca in loc sa cheltuim 195 euro pe o membrana de vacuum pentru Honda Shadow VT600 1988-1997 (necesar 2 buc), merita sa incercam inventia nemtilor numita "Librane" care ne propune sa schimbam doar membrana de cauciuc pentru numai 30 euro. Disponibile pentru o gama larga de motociclete cu carburator. Vizitati site-ul: http://www.motorradbay.de aici gasiti filmulete de prezentare si instructiunile de montaj. Din Romania puteti sa le comandati de pe http://www.dillypoint.ro pret actual 140 lei/buc sau direct de pe site-ul producatorului, plata prin PayPal. Motoarele XL600V, VT600, CB450S, CB750SF, VF750, NT650, GL1200, VT500 folosesc acelasi tip de membrana, chiar daca pistonasul este diferit ca lungime (informatie primita de la producatorul german) Sper sa fie o informatie folositoare! Montaj diafragma VT600.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Si eu am aceeasi problema la o motocicleta careia nu-i gasesc piese si a trebuit sa cumpar un carb intreg de la dezmembrari Mi se par extrem de scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Multumesc pentru link... desi pentru FZR1000 vad ca nu au doar membranele separate ci doar impreuna cu ferestrele culisante macar pretul e simtitor mai mic (desi mie tot indecent mi se pare) - 59.90 Euro (fata de 220$ cat sunt OEM). Oricum, am aflat de curand ca membranele de pe carburatoarele FZR1000 (Mikuni BDST38) ar fi similare cu cele de pe Suzuki DR650SP'93 (Mikuni BST40) care insa se vand si separat - pretul OEM pe www.bikebandit.com este de cca 27$/buc. Intentionez sa le comand si daca informatia se verifica, revin. Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) la mine costa doar diafragma (membrana, cred ca asta inseamna) 24$..... ciudat! si valve piston (care se leaga de diafragma) costa 49$ ... asta nu e cazu sa cumperi, numai daca e distrus LE: acu am studiat motoru VT600..... alea se numeste piston vaccum e alt tip de carburatie Editat Mai 10, 2011 de CryAngel27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corneliu Postat Mai 10, 2011 Autor Share Postat Mai 10, 2011 Au sosit membranele de la Dillypoint. Au costat 300 lei. Montajul lor pe pistonase l-am facut personal si a fost extrem de facil. Membranele arata foarte bine, perfect lucrate si finisate, cauciuc foarte moale, s-au adaptat exact pe pistonasul original. Sugestii pentru montaj: 1. Taiati cu un cutter inelul de plastic din partea superioara, scoateti membrana veche si degresati foarte bine pistonasul. 2. Marcati pozitia vechii garnituri cu marker pe pistonas. 3. Folositi cantitate mica de glue-gel pe toata circumferinta pistonasului, intre gulerul de metal si inelul de plastic inferior. Lipiciul a venit impreuna cu membranele. 4. Introduceti cu grija membrana la locul ei si apasati pistonasul cu membrana in jos pe o suprafata dreapta pentru o etansare perfecta. 5. Se recomanda un timp de uscare de cca 8 ore inainte de montare. Mai jos cateva poze dupa montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) Da, afacerea asta cu membrane e cred foarte profitabila. In primul rind RUSINICA producatorilor care nu au fost in stare sa puna la dispozitie aceste kituri de reparatie la preturi decente. Din acest motiv daca m-a suparat ceva la africana mea, a fost doar problemele intimpinate cu aceste membrane. Istoric: Posed un XRV750 model RD04 din 1991. E absolut firesc ca membranele astea sa nu fie nemuritoare. Mai ales ca prin ele se comanda acceleratia, asa ca sint in miscare permanenta. Cu alte cuvinte sa stiti ca de la 60 de mii km incolo se pot fisura oricind, mai ales daca tragi ca lumea de gaz. Prima s-a fisurat acum doi ani in Turul Romaniei, noroc ca la sfirsit. Am cumparat cu ocazia asta o africana de rezerva, asa ca am pus de acolo membrana. Anul urmator s-a fisurat si a doua si am inlocuit-o cu a doua rezerva. Dupa care anul asta s-a fisurat din nou una. Concluzie: nu are rost sa montati membrane vechi,riscati sa munciti degeaba. Mai ales scoase de pe un motor care a stat. Se usca si crapa microscopic, iar o data puse sus se crapa si macro.Solutia asta nemteasca este singura solutie corecta. Firma Honda are nerusinarea sa propuna un chit nou de reparatie carburi (de origine pt XRV) prin v-moto la si mai nerusinata suma de 250 euro perechea(include transportul). Si pretul de 300 lei(70 euro perechea) mi se pare imens pentru niste produse vulcanizate al caror pret de productie nu cred ca depaseste 2 euro/buc. Tot producatorii de mobre sint de vina si pentru preturile acestor "Librane" prin politica nerusinata a preturilor pentru piesele "de origine". Dar noah, prima lege a comertului este ca pretul unui produs nu are legatura cu cheltuielile de productie ci depinde doar DE CIT SE POATE CERE PE EL Adica de concurenta de pe piata. Nu inteleg de ce chinezoii nu s-au apucat inca sa faca si ei aceste membrane, am fi avut preturi reale atunci. Mi-au sosit si mie membranele tot la 300 lei. Par mai putin inalte decit originalele, dar alea probabil ca sint intinse. Acuma le montez pe siberele de rezerva si le pun cu grija la pastrat. Sint curios cit vor tine si astea, a avut careva probleme? Editat Mai 25, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Pentru posesorii de FZR1000EXUP dar si GSXR1100, XT600, TDM850, Virago... etc., (carburatoare Mikuni BDST38) confirm ca membranele de Suzuki DR650SP/'93 sunt compatibile. 4 bucati m'au costat 450Lei (27E/buc) cu toate taxele incluse (factura) la dealerul Suzuki din Brasov. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Pentru posesorii de FZR1000EXUP dar si GSXR1100, XT600, TDM850, Virago... etc., (carburatoare Mikuni BDST38) confirm ca membranele de Suzuki DR650SP/'93 sunt compatibile. 4 bucati m'au costat 450Lei (27E/buc) cu toate taxele incluse (factura) la dealerul Suzuki din Brasov. Ride Safe! oare merge si pr carburile de pe gsxr 750 din 93 (mikuni bst 38mm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 oare merge si pr carburile de pe gsxr 750 din 93 (mikuni bst 38mm) Sunt convins ca da, insa pentru siguranta ar fi bine sa verifici concret inainte. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 E bine sa stii ca poti fi ajutat la un moment dat. ma bucur ca am gasit acest topic. Eu am gasit membrane aftermarket mai ieftine aici: http://www.piese-motocicleta.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Uaaau, ce misto, io am gasit membrane mai ieftine decat tine aici! Vezi-ti de treaba cu reclama de flori la gradinari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HRISTOS Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 SALUTARE, A AVUT CINEVA VREO PROBL CU SHOCK UL?AM UN CUI LIPSA(NU STIU CUM S A INTAMPLAT) LA INTRAREA IN CARBURATOR.PUN SI POZE POATE AJUTA MAI MULT.IN CEA DE A 2 IMAGINE E VB DE POZITIA 10. NUMAI BINE.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 ...merita sa incercam inventia nemtilor numita "Librane" care ne propune sa schimbam doar membrana de cauciuc pentru numai 30 euro... Teoretic ai dreptate, pacat ca nu poti demonstra acest lucru... In realitate eu nu cred ca poti inlocui o singura membrana, fara a afecta carburatia, pentru singurul motiv ca nu ai cum verifica fizic, comportamentul dinamic al acesteia fata de cea originala si de tandemul cu celelalte... indiferent ce ve-i spune, raman doar vorbe... Evident, in cazul in care vrei sa te "carpesti", este ok - nu am nimic de obiectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 da mai multe detalii, ce cui lipseste pt ca cel pozat de tine pare complet. E un choke de Honda cel mai probabil, cu draciile astea m-am enervat de curand. SALUTARE,A AVUT CINEVA VREO PROBL CU SHOCK UL?AM UN CUI LIPSA(NU STIU CUM S A INTAMPLAT) LA INTRAREA IN CARBURATOR.PUN SI POZE POATE AJUTA MAI MULT.IN CEA DE A 2 IMAGINE E VB DE POZITIA 10.NUMAI BINE.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 da mai multe detalii, ce cui lipseste pt ca cel pozat de tine pare complet. E un choke de Honda cel mai probabil, cu draciile astea m-am enervat de curand. cred ca din noiembrie pana acum a gasit cuiul, poate a vandut si mobra.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiEl250 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salu baieti, Sunt nou pe doua roti cu un Elminator 250. Motor OK pt invepatori. Ei era bun cat mergea. Indiferent daca e cald sau rece, daca accelerez brusc, moare motorul. M-am gandit ca poare fi o numai o problema de carb. Jos cu el, si ce sa vezi?! O membrana fisurata putin, dar suficient ca sa nu mai tina pistonasul sus si ac sa coboare usor...cine a mai umblat in el, cand a pus capacul nu a mai avut rabdare sa-l puna frumos si a piscat membrana care ub timp si-a facut acea fisura. Va rog ajutati-ma cu un pont de unde sa cumpar astfel de membrane. Se gasec si fara pistonas? Sunt daramat ca vine vremea buna si eu folosesc tot masina. Mersi in avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 incearca cu incredere la motorradbay.de http://www.motorradbay.de/el250eliminator-p-2348-4.html gasesti numai membrana de cauciuc si o poti inlocui usor daca respecti indicatiile lor succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neoanea.cbr Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 eu am un CBR 600F '89,la mine problema ii la acceleratie,pina intr-a 3-a se accelereaza destul de bine,dar si atunci daca las de acceleratie,in frina de motor si accelerez din nou se bilbiie si da sa moara,iar in treptele 4,5,6 merge numa cu socul tras,si atunci doar in socuri.L-am dus la un mecanic care mi le-a reglat,sincronizat,mi-a marit nivelul,dar nimic,aceleas simtome,iar elementii bujiilor sint albe,ceia ce indica amestec sarac!,mi-a spus ca aceste probleme sint cauzate de membrane,care-s intarite,si-au pierdut elasticitatea si nu mai lucreaza cum trebuie,asta sa fie problema,si daca da,cum se rezolva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Salu baieti, Sunt nou pe doua roti cu un Elminator 250. Motor OK pt invepatori. Ei era bun cat mergea. Indiferent daca e cald sau rece, daca accelerez brusc, moare motorul. M-am gandit ca poare fi o numai o problema de carb. Jos cu el, si ce sa vezi?! O membrana fisurata putin, dar suficient ca sa nu mai tina pistonasul sus si ac sa coboare usor...cine a mai umblat in el, cand a pus capacul nu a mai avut rabdare sa-l puna frumos si a piscat membrana care ub timp si-a facut acea fisura. Va rog ajutati-ma cu un pont de unde sa cumpar astfel de membrane. Se gasec si fara pistonas? Sunt daramat ca vine vremea buna si eu folosesc tot masina. Mersi in avans Temporar, poti lipi fisura cu superglue. Aceeasi problema o am si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 eu am un CBR 600F '89,la mine problema ii la acceleratie,pina intr-a 3-a se accelereaza destul de bine,dar si atunci daca las de acceleratie,in frina de motor si accelerez din nou se bilbiie si da sa moara,iar in treptele 4,5,6 merge numa cu socul tras,si atunci doar in socuri.L-am dus la un mecanic care mi le-a reglat,sincronizat,mi-a marit nivelul,dar nimic,aceleas simtome,iar elementii bujiilor sint albe,ceia ce indica amestec sarac!,mi-a spus ca aceste probleme sint cauzate de membrane,care-s intarite,si-au pierdut elasticitatea si nu mai lucreaza cum trebuie,asta sa fie problema,si daca da,cum se rezolva? cum se rezolva...schimbi membranele Toadere... VAND MEMBRANE CU TOT CU FERESTRE CULISANTE PENTRU carburatoare MIKUNI BDST 38..FZR 1000,YZF 750,YAMAHA TDM 850,DUCATI.etc...moi,fara rigiditate ,neimbatranite...in stare foarte buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Salu baieti, Sunt nou pe doua roti cu un Elminator 250. Motor OK pt invepatori. Ei era bun cat mergea. Indiferent daca e cald sau rece, daca accelerez brusc, moare motorul. M-am gandit ca poare fi o numai o problema de carb. Jos cu el, si ce sa vezi?! O membrana fisurata putin, dar suficient ca sa nu mai tina pistonasul sus si ac sa coboare usor...cine a mai umblat in el, cand a pus capacul nu a mai avut rabdare sa-l puna frumos si a piscat membrana care ub timp si-a facut acea fisura. Va rog ajutati-ma cu un pont de unde sa cumpar astfel de membrane. Se gasec si fara pistonas? Sunt daramat ca vine vremea buna si eu folosesc tot masina. Mersi in avans Silicon sau Mastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiEl250 Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 incearca cu incredere la motorradbay.de http://www.motorradbay.de/el250eliminator-p-2348-4.html gasesti numai membrana de cauciuc si o poti inlocui usor daca respecti indicatiile lor succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiEl250 Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Exista cuvinte de lauda pt un astfel de gest? Am comandat direct de pe link-ul ala si sunt in sfarsit pe doua roti. Mersi mult de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 Salut, pentru un prieten de unde pot comanda acum cele doua membrane de VT600? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 Salut, pentru un prieten de unde pot comanda acum cele doua membrane de VT600? Merci. http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&products_id=2644 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.