gheobrat Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 (editat) Salut. Sunt incepator in ale motociclismului, carnetul il am din 2008 si primul meu motor l am achizitionat in iul 2010. Am nevoie de ajutor si de sfatul vostru, asa ca va rog sa ma ajutati cu o chestiune tehnica. Am o Aprilia Pegaso 650 din 98, am mers cu ea 1000 km anul trecut, apoi anul acesta am avut dificultati f mari in a o porni. Ea in bord are 18000 km -teoretic- si, deoarece nu exista mester moto in Focsani (nu vreau sa jignesc pe nimeni dar asta e pararea mea), adica exista dar se ocupa mai mult de scutere, nu reusesc sa i dau de cap motorului meu. Practic are urmatoarele "simptome" si i am facut urmatoarele lucruri in speranta ca voi rezolva problema: motorul porneste extrem de greu, starterul "caraie" dar da la automat, bujia i am schimbat o, am incercat sa o imping dar nu a pornit, i am suflat jigloarele la cele 2 carburatoare si le am curatat, am schimbat combustibilul. Pana la urma porneste cu socul tras si, cu "sprituri" constante motorul sta pornit doar pentru cateva secunde dupa care se opreste. In acest timp tevile de evacuare care ies din blocul motor se inrosesc f tare inca din primele secunde de functionare(nu stiu daca e normal sau nu). Am avut probleme cu ea si anul trecut(oricum modelul e recunoscut ca porneste greu si nu stiam acest lucru inainte sa o iau-pt ca imi doream un Transalp, dar n am avut atunci suficiente finante). Ideea e ca pana acum motorul suna bine cand mergea si am circulat cu ea. Acum o luna am mers ultima data (cand mesterul cu care colaborez s a chinuit 2 ore sa o porneasca). Am inteles ca pot fi mai multe cauze: poate fi chiuloasa, supapele, distributia-sau nu, tensiune >14V in sistem, etc. Ea are motor Rotax (austriac) cu un cilindru, o bujie, 2 carburatoare si 5 supape. BMW ul F650 are acelasi motor, singurele diferente fiind ca BMW ul are 4 supape si 2 bujii. Oricum, vreau sa imi dati un sfat! O zi buna si asfalt uscat! Editat Mai 9, 2011 de Belbody modificat titlu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Bine ai venit pe forum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Salut. Vezi ca este topic dedicat Pegaso. /index.php?/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/page__st__2840 Posteaza intrebarea acolo, sunt cei mai in masura sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Caraitul acela se aude datorita bendixului care probabil trebuie reparat (cumparat un alt arculet pentru el ) si este posibil ca pana de la volanta sa fie rupta .Din experienta proprie iti zic ,prezenta aceleasi senzatii . http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=162500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Temperatura mare la evacuare poate fi din amestec f sarac,avans mare sau distributia deplasata. Ai mult de verificat,incepe cu distributia iar la carburatoare vezi ca cel stang are o canalizare pt soc,curata si acolo incepand din pahar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motardu Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Salut. Sunt incepator in ale motociclismului, carnetul il am din 2008 si primul meu motor l am achizitionat in iul 2010. Am nevoie de ajutor si de sfatul vostru, asa ca va rog sa ma ajutati cu o chestiune tehnica. Am o Aprilia Pegaso 650 din 98, am mers cu ea 1000 km anul trecut, apoi anul acesta am avut dificultati f mari in a o porni. Ea in bord are 18000 km -teoretic- si, deoarece nu exista mester moto in Focsani (nu vreau sa jignesc pe nimeni dar asta e pararea mea), adica exista dar se ocupa mai mult de scutere, nu reusesc sa i dau de cap motorului meu. Practic are urmatoarele "simptome" si i am facut urmatoarele lucruri in speranta ca voi rezolva problema: motorul porneste extrem de greu, starterul "caraie" dar da la automat, bujia i am schimbat o, am incercat sa o imping dar nu a pornit, i am suflat jigloarele la cele 2 carburatoare si le am curatat, am schimbat combustibilul. Pana la urma porneste cu socul tras si, cu "sprituri" constante motorul sta pornit doar pentru cateva secunde dupa care se opreste. In acest timp tevile de evacuare care ies din blocul motor se inrosesc f tare inca din primele secunde de functionare(nu stiu daca e normal sau nu). Am avut probleme cu ea si anul trecut(oricum modelul e recunoscut ca porneste greu si nu stiam acest lucru inainte sa o iau-pt ca imi doream un Transalp, dar n am avut atunci suficiente finante). Ideea e ca pana acum motorul suna bine cand mergea si am circulat cu ea. Acum o luna am mers ultima data (cand mesterul cu care colaborez s a chinuit 2 ore sa o porneasca). Am inteles ca pot fi mai multe cauze: poate fi chiuloasa, supapele, distributia-sau nu, tensiune >14V in sistem, etc. Ea are motor Rotax (austriac) cu un cilindru, o bujie, 2 carburatoare si 5 supape. BMW ul F650 are acelasi motor, singurele diferente fiind ca BMW ul are 4 supape si 2 bujii. Oricum, vreau sa imi dati un sfat! O zi buna si asfalt uscat! Salut.Eu am Pegaso 650 si nu am avut probleme cu pornirea decit o singura data cind apoi am schimbat bujia si a pornit imediat.Presupunind ca supapele ,chiulasa sint in stare de functionare i-ti trebuie in primul rind o bujie noua si nu Ngk dr9ea ci sa-i cumperi Ngk dr8ea o bujie mai calda care in mers si la pornire se comporta mai bine la modelul asta.Aprinderea presupunem ca este in regula adica CDI-ul este functional.Mai ramin carburatoarele.....Aici eu am cautat mult pe net despre aceste carburatoare ,dar acum nu sint in tara ca sa-ti spun exact nivelul in mm care trebuieste reglat perfect pt ca altfel nu porneste daca este nivelul mic sau se ineaca daca este mai mare.Oricum parca nivelul de benzina este 14.5 mm dar nu mai sint sigur eu le-am reglat acum cam 4 ani...Cuiele dozaj sint reglate in pozitia 2 parca dar la astea se umbla relativ usor si se regleaza dupa cum merge motorul...Si nu porneste decit cu socul tras la maxim chiar si vara prima pornire dimineata.Daca nu reusesti s-o pornesti si esti sigur ca din cauza carburatoarelor este problema am sa incerc sa te ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 din fabrica se pune loctite 648 pe con. multi dupa ce umbla acolo nu mai fac asta. oricum caraitul este 100% "bendix-ul". nu-l mai freca, da jos volanta si schimba arcul sau, daca asta mai e bun dar doar slabit scurteaza-l! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xtreman Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 salut eu cred ca problema e pana de la volanta magnetoului (se foarfeca pana la pegaso) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 se foarfeca tot datorita faptului ca a mai fost umblat pe acolo si nu s-a mai pus loctite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleks13 Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 era de la carburatie . mobra merge perfect acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 era de la carburatie . mobra merge perfect acum Stiu că-i vechi topicul, dar ce avea la carburație si ce i-ai făcut? Aceleași simptome si la mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.