Immortal22 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Buna seara ... O sa incerc sa explic problema mea cat mai pe larg..In aceasta seara in drum spre casa de la munca,am realizat ca nu mai am lumini,bun am ajuns acasa si am zis sa cercetez sigurantele,fiind vorba de una de 15 una de 20 si 2 de 75 si un de 20 paralela pentru semnale,le iau pe toate la puricat si o vad pe cea de 20 topita,Iau o lita o infasor si o pun,luminile merg ...toate bune imi aduc aminte ca mai am una prin pod, o aduc pe cea noua sa pun o scot pe cea cu lita si uit ca aveam contatctul pus se creaza o scateie imediat iau contactul..Din acel moment nu mai am nici un fel de electric..am cercetat toate siguratele toate sunt bune..Nu imi da scateie nu se aprinde nimic nici cel mai mic bec...Cercetat borne toate in regula M-am uitat si la firele care pleaca din sigurante nici unul nu da semene ca ar fi topit/impuscat..Are cumva o sigurata in caz de soc/supratensiune?...Repet in panou sunt 4 sigurate+1 de semanle...Yamaha este din 99 ..Va multumesc mult pentru evetualele lamuriri.O seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Sper sa nu gresesc, dar cred ca ai o siguranta centrala, mare, fara de care nu ai nimic electric functional pe motor. Vezi ca sigurantele nu se verifica la ochi, ci cu aparat de masura sau un bec/led ceva... Cand se arde o siguranta, ceva e in neregula si te apuci si vezi pe partea afectata unde e hiba. BTW, ai facut recent ceva inginerii la mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Immortal22 Postat Mai 12, 2011 Autor Share Postat Mai 12, 2011 .De ce am zis ca am verificat'o ochiometric prin faptul ca arcul care leaga sigurata + de - era topit asa am dedus ca e e problema.E a doua oara cand schimb acea sigurata..Find vorba de vreo 3000 de km intre ele..Totul a inceput banuiesc eu de cand am schimbat becurile de la bord fiind vorba de 2 becrui(becurile sau ars la perioade diferite de timp).... Intrebare ..Sigurata asta centrala de care zici e cumva in panou sa este in alta parte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Sub sa pilot langa releul de pornire 30A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Immortal22 Postat Mai 13, 2011 Autor Share Postat Mai 13, 2011 Sub sa pilot langa releul de pornire 30A merci mult!..Una din cele doua de 30A era topita..Inlocuita si merge stas..Merci inca odata pentru feedback! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Iunie 26, 2021 Share Postat Iunie 26, 2021 Redeschid acest topic. Aseara pana am ajuns acasa cu mobra, am ars 3 sigurante. Ce.a de 20A care cred ca este responsabila de faruri. Este vorba despre un r6 din 2000. Faza scurta s.a oprit dintr.o data in mers. Am oprit, am verificat sigurantele si ce.a de 20 era topita, am pus alta tot de 20 si faza scurta a mers din nou vreo 3 4 minute, dupa care s.au oprit dim nou, am schimbat din nou siguranta tot cu una de 20, chestia este ca odata ce aprind faza scurta siguranta se incinge foarte tare. Firele par ok, nu sunt impuscate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 26, 2021 Share Postat Iunie 26, 2021 Releul regulator cat baga? Daca ti-a ars si becurile si impusca siguranta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Iunie 26, 2021 Share Postat Iunie 26, 2021 (editat) Acum 54 minute, megamotoreta a spus: Releul regulator cat baga? Daca ti-a ars si becurile si impusca siguranta... Nu mi se ard becurile, nici pe faza lunga nici pe scurta. Doar ca se incinge siguranta pana se topeste. Din cate am constatat vizual, nu sunt fire impuscate. Iar cat despre releul regulator..nu am verificat, trebuie sa caut un multimetru Becurile sunt halogen de 55w si au si faza lunga si scurta, daca ajuta cu ceva. Chestia e ca se intampla de cand a dat caludra. Sa fie consume foarte mult becurile si sa se inchinga asa rau? As putea pune o siguranta de 25sa vad daca mai face? Macar de proba sa vad cum reactioneaza. Editat Iunie 26, 2021 de Albert1995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 26, 2021 Share Postat Iunie 26, 2021 Daca pui siguranta mai mare nu se mai arde siguranta,dar se arde instalatia. iti ia foc in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Iunie 26, 2021 Share Postat Iunie 26, 2021 Acum 12 minute, megamotoreta a spus: Daca pui siguranta mai mare nu se mai arde siguranta,dar se arde instalatia. iti ia foc in mers. Am scos o mufa de la becul din dreapta, sa mearga decat cu un bec.nu se mai incinge. Am scos si mufa din dreapta si am bagat.o pe cea din stanga. Nu se inchinge nici asa. Am crezut ca fi de vina vreo mufa. Dar nu este. In schimb se incinge daca tin pe faza lunga pe oricare dintre becuri , stanga sau dreapta. (Vorbesc ca se incinge siguranta rau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Iunie 26, 2021 Share Postat Iunie 26, 2021 Acum 3 ore, farfuridi a spus: E posibil sa ai un contact imperfect pe undeva pe cablul de faza lunga .Nu ar strica sa-l iei la "pipait " manual sa vezi daca nu ar putea avea spire intrerupte sau contacte proaste pe traseu . pai daca nu folosesc faza lunga si sunt conectate ambele becuri tot se incing . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Iunie 26, 2021 Share Postat Iunie 26, 2021 Acum 2 ore, farfuridi a spus: Becul e cel recomandat sau e mai mare (55W ?) Pai se incinge pe faza lunga sau nu ?Cand treci butonul pe faza lunga? Sau si cand e faza scurta dar merg ambele becuri se incinge?Atunci ai un cunsumator prea mare undeva ?sunt becurile mai tari fata de ce e recomandat? La cum arata soclul ala nu e de loc in regula.Cum zicea si cineva mai sus verifica incarcareapoate "baga "curent prea tare. Scuzele mele, nu stiu sa ma exprim corect. Deci daca funnctioneaza ambele becuri pe faza scurta cat se pe faza lunga se incing. Daca scot bEcului din stanga de ex. Nu se mai incinge. Este valabil si pt partea din dreapta. Daca dau faza lunga chiar si cu un singur bec tot se incinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 26, 2021 Share Postat Iunie 26, 2021 Dacă se încinge siguranța poate fi contact imperfect (oxidat și supraîncălzit în timp). Dar nu ar trebui să se ardă siguranța, s-ar încălzi și s-ar topi plasticul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Iunie 26, 2021 Share Postat Iunie 26, 2021 1 oră în urmă, ENEOS a spus: Dacă se încinge siguranța poate fi contact imperfect (oxidat și supraîncălzit în timp). Dar nu ar trebui să se ardă siguranța, s-ar încălzi și s-ar topi plasticul. Se incinge pana se opresc farurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Iunie 26, 2021 Share Postat Iunie 26, 2021 Acum 1 oră, farfuridi a spus: Eu as incerca sa alimentez in paralel pe rand fir cu fir toate firele care ajung la becuri,incercand sa observ daca vreuna din variante nu mai incinge siguranta ,adica sa "sar" peste contactul eventual imperfect.Si as incepe cu minusul. am sa incerc de dimineata, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Iunie 28, 2021 Share Postat Iunie 28, 2021 fara suparare, dar nu ai cunostintele necesare pentru treaba asta. Un mecanic e mai ieftin decat sa iti ia foc motocicleta sub tine. Din poza se vede clar ca ai contact imperfect pe papucii din panou, aia se schimba daca nu gasesti panou nou, nu mai ai ce curata pe acolo. In plus, dupa atata mers supraincarcat pun pariu ca si rezistenta firelor a crescut. Trebuie un multimetru si cunostinte de fizica de scoala generala acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert1995 Postat Iulie 26, 2021 Share Postat Iulie 26, 2021 Am rezolvat prin inlocuirea tabloului de sigurante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.