Bigfoot Postat Iunie 22, 2012 Autor Share Postat Iunie 22, 2012 Si apropos de K1300R, ESA nu avea? Ca nu ai pomenit nimic... sau n-ai stiut ce si cum? Poate chiar era pe "comfort" Nu stiu daca are senzori de presiune modelul de test, in rest are de toate inclusiv ESA si .............ASC dar care se poate decupla . Cine isi ia o motocicleta mare si-o ia pentru ca isi permite ( nu ma refer financiar ) pentru ca are ceva experienta si stie cu ce se mananca. Cine nu ........... la stiri. Unde mai e FUN-ul cand ai ceva sub tine dar e limitat........... In orice caz ESA..........e parfum.........covorul lui Aladin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Scuza-ma frate ca atunci cand imi iau o motocicleta nu o iau cu gandul sa ma dau 20min pe circuit sau max 300km (cu pauze) pe Cheia si Col de Siriu. Sau d-o liniuta pe la Romana. Dar cand stai pe-o motocicleta chrcit ca naiba (asta este cert, foarte aplecat si cu unghi strans la picioare) tu sa-mi spui ca e chestie de obisnuinta, no comment! Sa ma obisnuiesc cu ce, cu durerea? Se poate si altfel sa stii. E o zona (valea unui rau) la vreo 150km de Viena, numita Wildalpen, super virajata si foarte cautata de motociclisti. N-am sa uit niciodata cum 2 baetasi cu vitezane se chinuiau in draci si turau la greu sa se tina dupa un nene cu GeSeu. Asa ca la ce m-as chinui pe o vitezana? Pt mine notiune de "sportiva" se termina la K1300S pe care intr-adevar ma simt confortabil, pot sa car si ceva bagaje la nevoie, are si protectie la vant, imi reglez suspensia din buton dupa starea drumului si oricum fuge de rupe. Si apropos de K1300R, ESA nu avea? Ca nu ai pomenit nimic... sau n-ai stiut ce si cum? Poate chiar era pe "comfort" Ma crezi ca am fost la sala de sport si am bagat hiperextensii ca sa ma pot tine doar din lombari si din picioare iar mainile sa nu mai aiba greutate pe ele? Trebuie doar sa-ti placa senzatiile oferite de o sportiva! Avea, am trecut-o pe SPORT si pe "pilot+bagaje", deh, la 117kg cred ca putem zice ca erau ceva bagaje, Poate trebuia sa o trec pe "pilot+pasager+bagaje"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 N-are pilot + pasager + bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 N-are pilot + pasager + bagaje Esti sigur?Mie asa mi s-a parut. Semnele erau de genul "o casca+un geamantan", "2 casti", "2 casti+geamantan" nu are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Ma crezi ca am fost la sala de sport si am bagat hiperextensii ca sa ma pot tine doar din lombari si din picioare iar mainile sa nu mai aiba greutate pe ele? Trebuie doar sa-ti placa senzatiile oferite de o sportiva! Avea, am trecut-o pe SPORT si pe "pilot+bagaje", deh, la 117kg cred ca putem zice ca erau ceva bagaje, Poate trebuia sa o trec pe "pilot+pasager+bagaje"! Aia cu sportiva sunt de acord, chiar daca eu nu inteleg rostul unui SS decat pe circuit, este chestie de gust. Dar am plecat de la ideea de confort, care nu are legatura cu SS. Dar sa-mi spui ca ai fost la sala ca sa poti merge pe motor, iarasi, no comment. Si eu fiind un "om cu greutate" merg mereu cu ESA pe +bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Esti sigur?Mie asa mi s-a parut. Semnele erau de genul "o casca+un geamantan", "2 casti", "2 casti+geamantan" nu are? Io nu am 2 casti + geamantan Io stiu ca are o casca, o casca + geamantan, 2 casti. Poate ca la modelele mai noi are si 2 casti + geamantan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) Io stiu ca are o casca, o casca + geamantan, 2 casti. Corect! Iar la GS mai urmeaza "un munte" si "un munte mai inalt" Editat Iunie 22, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) Corect! Iar la GS mai urmeaza "un munte" si "un munte mai inalt" Logic, pai voi astia cu GeSu sunteti aventurieri. mie mi se pare superba cum arata, dar evident, e o chestie de gust.... Sa nu exageram Editat Iunie 22, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Omului nu-i place si basta. La fel si lui Bigfoot. Nu e nimic surprinzator aici, personal nici io nu ma dau in vant dupa K13R din motivele expuse la topicul meu. Trebuie sa te obisnuiesti clar cu alta mobra, pur si simplu. Insa o data ce te-ai obisnuit, hohoooo. Io am mobra asta de 2.5 sezoane si inca nu m-am plictisit. De obicei schimbam fo 3 mobre in timpul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 22, 2012 Autor Share Postat Iunie 22, 2012 Scuze ca ma bag pe topicu' tau, dar mi s-a parut amuzant ce-ai scris. Ma distreaza cei ca tine )) (si nu zic asta pt ca am SV, oricum al meu e de 650, deci n-are treaba) Ma bucur ca sunt atatia' cunoscatori' intre noi Raportat la R1200 R, nu stiu de ce spui ca e urata, mie mi se pare superba cum arata, dar evident, e o chestie de gust.... Sa-ti traiasca ! Dc sa iti ceri scuze e forum public. Eu cand am zis ca e "scuter" sv 1000 am pus ghilimele de rigoare, trage dar nu asa de hotarat. R 1200 R -ul e o motocicleta defapt unica prin design-ul ei, care e OK nu e ca o MV AGUSTA Brutale sau Speed Triple cu o personalitate puternica ( ma refer la design ) dar nici ca un naked normal care poate fi usor confundat indiferent de marca. Eu am pus accent mai mult pe partea practica consum & confort si apoi am descoperit alte calitati laudate in diverse teste. In 2009 nu puteai face test cu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 22, 2012 Autor Share Postat Iunie 22, 2012 Mi-am cerut scuze pt ca e un topic unde tu-ti prezinti mobra si nu vreau sa para ca vin sa fac scandal etc Cred ca diferenta dintre Boxer si V2 (gen VTR,SV, TL) este ca Boxeru trage si mai de jos,dar se si plafoneaza mai rapid......apoi urmeaza V2, apoi V4, apoi 4L.... Oricum pentru ceea ce este, R1200 R are motorul ideal... Eu zic, asa...ca design...e destul de aparte. Corect, nu sare in ochi ca Triple de la Triumph care iti dai seama instant ce e. Consumul conteaza ENORM daca mergi mult cu motoru'.... Imi place mult R 1200 S, e ciudatel pt multi,dar mie-mi place design ul, faptul ca e tot bi-cilindric, da' ma gandesc ca e nasol daca polizezi cilindrii aia de asfalt ) (daca-l scapi sau ceva)... Stiu ca si ala consuma ff putin,raportat la cilindree Da probabil ca in cazul care o scapi polizezi cilindrii sau crashbar-ul. Eu in Alpi am tocit pintenii de pe scarite, dar nu am atins cu cilindrii in conditiile in care am si crashbar. In schimb in Alpi am dat jos protectiile de vant pentru glezna, cu alea atingi si pe Cheia daca te chinui putin. E adevarat ca te uiti la ea si subiectiv zici ca ai toate sansele sa o zgarii la prima aplecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Ma frapeaza ce-a zis Niko de K1300R )) Bai nu ma intelegeti gresit, motocicleta este foarte buna, doar ca am testat si S1000RR dupa aia si mi-a luat maul, e pe gustul meu japonezot, asa ca m-a facut sa uit de K. Oricum nu am bani de niciuna dintre ele, asa ca nu are rost sa fac fitze pe aici. Imi caut un Zx10 2006-2007 ca urmator utilaj. Un k1200/1300 mai spre pensie asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Imi caut un Zx10 2006-2007 ca urmator utilaj. 2007. Ala din 2006 nu arata asa misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 22, 2012 Autor Share Postat Iunie 22, 2012 K1200R/K1300R mi se pare o platforma buna pt ceva modificat.... Real muscle street bike... Pacat ca nu au in RO la test YAMAHA V-MAX 1700 , sper sa ajung vara asta sa o testez undeva, sper sa nu fie o deceptie la capitolul ciclistica. V-MAX chiar e Muscle Bike. PS: Tocmai m-a sunat de la BMW ( revizia de 30.000km ) trb sa-mi inlocuiesc senzorul de nivel al carburantului ( HAI SA NU ZIC DE PRETUL ACESTUIA ) dar .....**** mea ......iarasi la Tenere dc nu am avut probleme in 35.000km . Problema senzorului nu are nici o legatura cu stilul meu de pilotaj, are legatura cu materialul prost sau cu proasta lui conceptie, ca tot benzina romaneasca intra si in Tenere si n-a avut nici pe dreq. Cred ca era singura chestie sofisticata de pe Tenere. E adevarat ca e un cacao de problema, dar tot ramane ceva care NU functioneaza. Aici BAD MARK FOR BMW . Prea sensibile motocicletele lor domne, dar recunosc ca .............. in rest sunt niste motociclete hai sa nu zic bune ci GANDITE, incat nu iti vine sa te mai dai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Vinde mobra! Ia-ti ZX10R. Din 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 23, 2012 Autor Share Postat Iunie 23, 2012 Vinde mobra! Ia-ti ZX10R. Din 2007. Vrei sa fac entorsa? Nu agreez pozitiile astea embrionare pe 2 roti si nici 4L . Poate ca pe o Hayabusa sau pe K 1300 S stai mai omeneste dar eu pe SS ............. no way. Boxerul ramane aici nu se vinde, daca o sa fie cazul probabil V MAX va fi urmatoarea motocicleta de strada, mai e pana atunci $$$$$. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Mda. Da banii pe VMax in loc sa iei un Triple. Iti place sa te dai in linie dreapta asa tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 24, 2012 Autor Share Postat Iunie 24, 2012 (editat) Mda. Da banii pe VMax in loc sa iei un Triple. Iti place sa te dai in linie dreapta asa tare? Am mers pe speed triple , chiar am mers ceva , nu 2 km . Mare diferenta nu e intre a mea si speed triple decat de design. BINE ACUM MULTI O SA ZICA CA BAT CAMPII , ii invit sa le testeze pe ambele ( daca au unde pt Triumph ? ) Greutatea e cam aceeasi , puterea si cuplul de asemenea tot cam aceleasi. Triple are 20 de cai in plus dar BMW compenseaza cu LOPATA de cuplu oferita. Ambele pleaca de pe loc ca URSU' ( bine boxeru e o idee mai fortos de jos de tot ) Triple in schimb parca se tureaza mai vioi asa. In zona service-ului unde am lucrat in vara lui 2009 era o padure lungaaa si un drum asfaltat drept si pustiu aveai acolo sa-i dai cat vrei si wheelie si stoppie si tot. Eu am mers pe versiunea de 106 cai pentru ca francezii au lege prin care impun limitarea tuturor motocicletelor la 106 cai ( mai putin cele de politie care sunt full power ) In mod normal are 130 de cai Triple. In opinia mea Triple e mai fortos decat K 1300 R testat , ma refer aici la reprize si cuplu, NU la puterea pe ROSU. Motorul era mult mai prezent, nu trebuia sa astepti sau sa retrogradezi. E misto tricilindrul ala si se aude Personal perefer R_ul dpv al "bicicletei" NU spun ca Triple mi s-a parut greoi, dar e mult mai vioi/instant R-ul la schimbari bruste de directie. Ca sa fiu "rau" Triple avea o raza de bracare ca de "rulota", asta e tot ce pot spune asa de rau despre ea, in rest playmobil. Ca design sunt diferite total, dar ca feeling sunt aproape indentice cu mentiunea ca pe boxer mai poti sa faci si un drum lung, iar Triple este o idee mai scurt si se ridica mai usor pe o roata. Si R-ul se ridica, sau eu l-am invatat deja mi se pare ca se ridica usor ( fara ambreiaj )cu 2-a si cu 3-a daca esti cu cineva in spate. + ca ce imi place MULT la boxer e cardanul, imi place raspunsul direct si onest atunci cand accelerezi, iar pe viraje nu simti reactii adverse sau.... chesti de genul asta. Bai banuiesc ca la V MAX poti sa ii faci ceva sa fie mai inalta de spate, sa o mesteresti putin ca sa se aplece . Nu? Am vazut ca are N reglage la amortizorul spate si furca fata. Cand l-am dus la revizie, am adus separat si un filtru K&N, pentru R 1200 R pe care il luasem in octombrie din A. I-am rugat mai intai sa ii puna filtrul si apoi sa ii faca sincronizarea clapetelor. Nu ma asteptam sa aibe un efect sesizabil.... decat placebo eventual , dar daca tot aveam filtrul ala am zis sa il pun. Am iesit azi putin la o plimbare pana in Otopeni si apoi la Mogosoaia ( concert Jazz ) pe centura era liber si ..... i-am dat. Filtrul asta amplifica (puternic nu brutal ) explozia de putere caracteristica de la 5500 rpm. Initial la un moment dat am vrut sa bag 4-a ( in mintea mea ) dar am vazut ca defapt chiar eram in 4-a si defapt necesita 5-a. O surpriza placuta acest filtru. Pana in 5500rpm motocicleta trage la fel, nu am simtit vreo diferenta sesizabila ( poate o fi una mica ). Editat Iunie 23, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Explozia de putere la 5500 rpm? La partzaitoarea ta de boxer? Mah, aia care nu s-au suit pe un R12R s-ar putea sa te creada. Uite ce fac, il iau pe bec si inchiriem un R12R si un K13R. Tragem o liniuta cu mine pe R12R ca-s mai usor, ca sa rezolvam problema puterii. Asta dupa Eifel, of course. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 25, 2012 Autor Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) Bigfoot : no offense dar daca incepi sa compari R12R cu Triple de la Triumph chiar ca bati campii ) Inteleg ca-ti place mobra ta....da c'mon, las-o jos Ai mers pe Speed Triple? Eu am mers . Nu pot sa o compar cu MV Agusta Brutale sau MONSTER(de 1100 ) ca nu am mers. Explozia de putere la 5500 rpm? La partzaitoarea ta de boxer? Mah, aia care nu s-au suit pe un R12R s-ar putea sa te creada. Uite ce fac, il iau pe bec si inchiriem un R12R si un K13R. Tragem o liniuta cu mine pe R12R ca-s mai usor, ca sa rezolvam problema puterii. Asta dupa Eifel, of course. Ai avut 1150 gsa care e mai greu si o idee mai slab ca putere. Dupa 5500 rpm are o explozie de putere la modul ca trage mai tare nu ca fuge 300, am si zis " puternic NU BRUTAL " . Fa testul de care zici , sunt curios. O sa il fac si eu , dar trebuie sa-l prind pe Achim cand e liber. Editat Iunie 25, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Ai avut 1150 gsa care e mai greu si o idee mai slab ca putere. Dupa 5500 rpm are o explozie de putere la modul ca trage mai tare nu ca fuge 300, am si zis " puternic NU BRUTAL " . Fa testul de care zici , sunt curios. O sa il fac si eu , dar trebuie sa-l prind pe Achim cand e liber. N-are a face GSA meu. Io vorbesc din mers propriu si personal cu R12R an fabricatie 2007. Capsici? In alta ordine de idei, cu GSA ala puteai merge linistit cu 150 kmph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Explozia de putere la 5500 rpm? La partzaitoarea ta de boxer? Mah, aia care nu s-au suit pe un R12R s-ar putea sa te creada. Uite ce fac, il iau pe bec si inchiriem un R12R si un K13R. Tragem o liniuta cu mine pe R12R ca-s mai usor, ca sa rezolvam problema puterii. Asta dupa Eifel, of course. hai ca si eu sunt curios ce fel de bestie e r12r asta.. eu as paria pe k13 dar... cum vfr750 are sanse in fata fz1.. orice e posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 25, 2012 Autor Share Postat Iunie 25, 2012 hai ca si eu sunt curios ce fel de bestie e r12r asta.. eu as paria pe k13 dar... cum vfr750 are sanse in fata fz1.. orice e posibil Cum zici tu bec . Sunt curios ce parere vei avea dupa ce vei face testul cu Budd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Cum zici tu bec . Sunt curios ce parere vei avea dupa ce vei face testul cu Budd. N-am mers pe boxere pana acum, presupun ca trage ca un v2 mare, ceva mai rafinat dar se termina repede.. adica tre sa schimbi tocmai cand la k13 incepe distractia. M-am si inscris la un ride-test cu r12r acum vre-o 3 luni dar ploua urat in ziua testului si m-am lasat pagubas. Oricum trebuie sa intelegi ca ce simti tu pe mobra si ce se intimpla pe sosea sunt lucruri diferite, sunt foarte putine motociclete care trag comparabil cu un k13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) N-am mers pe boxere pana acum, presupun ca trage ca un v2 mare, ceva mai rafinat dar se termina repede.. adica tre sa schimbi tocmai cand la k13 incepe distractia. Intre 110 si 120 oricat ai regla ai o vibratie iritanta indiferent de model. Hai sa zic poate ca la unele e intre 100 si 110, detalii. Dai gaz si incepe sa se stabilizeze pana pe la 140-150. De acolo, stiindu-te pe tine, cred ca ai opri pe marginea drumului si i-ai da un sut in sant. Trebe sa intelegi boxerul . Sa-l iubesti cu pasiune. Nu glumesc. PS: avand in vedere ca R12R nu e mobra mea o voi macelari clar intr-un astfel de test. S-ar putea sa si castig liniuta Fara mila! Editat Iunie 25, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.