Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

Ciclistica este minunata, confort super, comenzi ergonomice, frane ce nu intalnesti la alte mărci. BMW face mobre minunate dar pierde esenta... FIABILITATEA. As renunța bucuros la gizmouri gen rdc,bc sau altele de genul asta pentru fiabilitate.

Poate ne vedem la Garmich la intrunire... SPOR

 

Nu stiu ce sa zic, este ceva ce tot nu inteleg: era o motocicleta minunata, din te-ai chinuit cu ea de trei ori cu aceeasi problema, in final ti s-a spus ca s-a rezolvat problema cu releul iar tu ai renuntat?

Ti-a mai facut si alte probleme?

 

Cu preturile... nu stiu ce sa zic, interesant eventual de stiut cat costa si la modele echivalente la alte marci; bineinteles, tot originale de la producator ca inteleg de la Duracell ca si la BMW ai alternative mai ieftine.

 

Da Gabi, si mie mi-ar face placere sa ne vedem. La Tura 5, ultimele doua nopti vom fi la numai 40-50km de Garmisch, in aceeasi perioada, deci sunt toate sansele. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 632
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu ce sa zic, este ceva ce tot nu inteleg: era o motocicleta minunata, din te-ai chinuit cu ea de trei ori cu aceeasi problema, in final ti s-a spus ca s-a rezolvat problema cu releul iar tu ai renuntat?

Da Vlad,ce nu intelegi,e ca la femei,daca te-a inselat de 3 ori poti sa mai ai incredere in ea? Si eu as fi vandut-o!

 

Eu cred ca e si chestie de noroc,adica daca si-ar lua alt GS acum n-ar mai avea sigur problemele alea. Dar problema e ca atunci cand dai atati bani pe ea nu-ti mai pui problema de noroc!

 

Eu maine ai fac revizia de 30000km la a mea si n-am avut absolut nici o problema de nici un fel,in schimb in 2008 mi-am cumparat o Honda Hornet noua nouta din reprezentanta si la nici 6000 km m-a lasat in drum.

Deci se intampla si la alte case,numai ca pe honda am dat 8000 euro si nu 16000 ca pe GS. Si mai adevarat ca diferenta de bani nu inseamna ca i-am imvestit in fiabilitate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai adevarat ca diferenta de bani nu inseamna ca i-am imvestit in fiabilitate!

:goodposting: :clap: Uite un om care imi impartaseste punctul de vedere. Din pacate asa este.

 

Pana acum câteva zile am avut Hayabusa K8 si H-D.Acum am un Vfr800...

 

Cum era Hayabusa :bounce: . Pe langa faptul ca tragea, mai era buna si la altceva, comfort, un viraj, ciclistica ceva? Cat consuma?

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:goodposting: :clap: Uite un om care imi impartaseste punctul de vedere. Din pacate asa este.

Nu-mi este foarte clar cum ai perceput afirmatia lui Ovidiu...

 

Eu am inteles ca, spre deosebire de tine, este realist ca daca a dat o suma mai mare, nu inseamna ca trebuie sa se astepte neaparat la o motocicleta "indestructibila".

A primit insa "mai multa motocicleta" in sensul in care ai perceput si ai apreciat si tu: cardan, ciclistica, confort, frane, dotari, motor care trage bine de jos si economic etc etc. Exact asta incercam eu sa-ti explic, ca odata cu suma mai mare investita, satisfactiile sunt altele si nu le poti nega.

Sunt insa de acord si ca odata cu suma mai mare ivestita si dezamagirea e cava mai mare in cazul unei probleme.

 

Eu maine ai fac revizia de 30000km la a mea

Ahaa, o pregatesti de plimbare!

M-am uitat azi pe prognoza si se anunta vreme excelenta in zona unde mergem noi. Abia astept! Si se pare ca o sa fie deschis si Grossglockner weekendul asta...

Ne vedem vineri seara :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum era Hayabusa :bounce: . Pe langa faptul ca tragea, mai era buna si la altceva, comfort, un viraj, ciclistica ceva? Cat consuma?

 

Salut, Hayabusa este un foarte bun sport turer si cei care cred ca nu-i buna decât sa tragă se insala rău de tot.

Poziția ptr cei înalti este super buna (eu 1.85 si peste 100 kg) saua minunata ce nici la BMW nu gasesti, poziția picioarelor buna, trage bine de tot, pe viraje sta bine si doar in cele foarte strânse se resimte gabaritul, te imprietenesti rapid cu ea si știe sa meargă si încet si tare si pe viraje si pe autostrada, consumul este bun zic eu ptr o așa motocicleta 6 pe drumurile patriei si in regim autostrada 5,1 la 140 km/h. In mers susținut 160-200 GS-ul consuma ametitor Busa putin peste 6. Hayabusa este o fiara la propriu, da emoții si pe accelerarea si pe franare :), DA franele sunt slabe dar după ce te obisnuiesti nu mai strangi tare din buci (o faci oricum dar mai putin). Franele sunt marele minus la Hayabusa, minus care se poate remedia cu ceva investiții... In rest este ca o motocicleta de strada si ești limitat la sosea si la drumuri cât mai bune, alt minus in fata la GS. Ca si fiabilitate eu zic ca sta foarte bine,K7 ce l-am avut se apropie de 70000 km fără nici-o problema. K8-ul este mai cizelat si frane mult mai bune decât K7.

La întrebarea pe care ți-am pus-o -dacă ai mai lua aceiasi motocicleta- o sa răspund si eu - Hayabusa am avut si mi-a plăcut,as lua fără retinere. Gs am avut si mi-a plăcut dar nu cred c-as mai lua sau as analiza bine de tot noua achiziție....cum spunea un coleg mai sus cu femeia curva, bine, eu i-as face brânci de la fereastra încă de la prima greșeală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='khk' timestamp='1335217019' post='3111532'

Ahaa, o pregatesti de plimbare!

M-am uitat azi pe prognoza si se anunta vreme excelenta in zona unde mergem noi. Abia astept! Si se pare ca o sa fie deschis si Grossglockner weekendul asta...

Ne vedem vineri seara :cheers:

Da Vlad o pregatesc de plimbare,adica am pregatit-o si inca un argument pro: revizia toata 610 ron!

Ne vedem vineri seara! :cheers:

 

On topic: mie imi place la nebunie R1200 R,am fost in mare dubii cand am luat GS-ul. De fapt eu dupa R am plecat dar majoritatea prietenilor m-au convins: ca nu poti merge oriunde cu ea,ca nu e de 2 pers,etc si asa am luat pana la urma GS.

Si acum mi-as lua unul daca-s avea bani de doua mobre. Imi place modelul nou cu roti spitate. Sa-l scot numai duminica pe vreme frumoasa,sa nu-l murdaresc.... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Da Vlad o pregatesc de plimbare,adica am pregatit-o si inca un argument pro: revizia toata 610 ron!

Ne vedem vineri seara! :cheers:

 

On topic: mie imi place la nebunie R1200 R,am fost in mare dubii cand am luat GS-ul. De fapt eu dupa R am plecat dar majoritatea prietenilor m-au convins: ca nu poti merge oriunde cu ea,ca nu e de 2 pers,etc si asa am luat pana la urma GS.

Si acum mi-as lua unul daca-s avea bani de doua mobre. Imi place modelul nou cu roti spitate. Sa-l scot numai duminica pe vreme frumoasa,sa nu-l murdaresc.... :rolleyes:

 

Merge bine cu 2 persoane, defapt diferenta este foarte mica, trebuie sa ai grija cu acceleratia pt ca se ridica instant pe 1 roata cu 1-a sau 2-a, de exemplu spre Sighisoara, eram cu genti laterale PLINE si pasagera si de cate ori vroiam sa ies din viraj mai tare, hop se salta pe o roata.

In opinia mea nu exista o MARE diferenta intre GS si R. Ambele sunt nakedbikes sau allroundere , GS-ul e o idee mai inalt.

Am mers pe R 1150 GS pe drum forestier si mi s-a parut JALNIC, extrem de nervos la denivelari,de gropi......numai zic, suspensia TELELEVER mi se pare pur si simplu stupida in offroad, iti ascunde TOT, te induce in eroare grav, nu e deloc sincera nu iti ofera feedback-ul unei suspensii clasice cu jambe, trebuie sa mergi pe intuitie sau sa ai experienta si sa te bazezi pe reflexe. Nu prea ai cum sa te bucuri in opinia mea cu TELELEVER in offroad, de mers sustinut ( nu tare ) nici nu se pune problema, bine poti sa mergi dar stresat, si cu frica in san. Cu Tenere am avut si portiuni de forestier in care am mers 161km/h bine incordat rau, dar cu 1150 GS mai mult de 50 60km/h mi-a fost frica sa merg pentru ca efectiv trebuia sa ghicesc reactiile trenului fata. Poate ca 1200 GS o fi o idee mai SINCER decat modelul precedent.

Cand am mers pe acel GS 1150 aveam Tenere, si pot spune ca pe drum forestier, cu GS-ul trebuia sa fi EXTREM de atent sa nu te lasi pacalit de sistemul de rulare de pe fata, iar cu Tenere puteai sa fi si "ametit" ca tot te descurcai lejer.

 

Plus ca R 1200 R :bounce: e mai frumos decat GS :rusinica:

 

Astazi 10.05.2012 am facut la BMW 2 teste cu 2 motociclete.

Prima Husqvarna Nuda 900 a 2-a mult asteptata K 1300 R .

 

Hai sa incep cu partea rea si anume testul BMW K 1300 R. Eu acum voi compara motocicleta mea BMW R1200R cu motocicleta la care am visat BMW K1300R.

 

Am fost la BMW impreuna cu un prieten de-al meu fotograf, pasionat auto, probabil va fi si pasionat moto.

Iau K 1300 R la test, deja ma luau asa fiori ma gandeam............pfff.....cat timp am asteptat clipa asta sa merg cu "monstrul".

Incep cu partile bune:

 

1)Pozitia a fost revizuita fata de K 1200 R ( am mers pe motocicleta lui Achim ) stai bine, nu stai ca pe R 1200 R rasfatat din toate punctele de vedere, dar in nici caz nu cred ca te poti plange ca stai prost. O pozitie buna in opinia mea deloc obositoare pentru maini sau umeri.

 

2)Franele, tipic BMW ai impresia ca dai spatele cand franezi ca sa zic asa.

 

Partile rele:

 

1)Cum m-am urcat pe ea am simtit din prima greutatea motocicletei, camion. Bine ca are centrul de greutate jos care mascheaza relativ acest dezavantaj.

 

2)Motorul. NU trage, e bleg pana la 7000rpm net inferior Boxerului de la 7000 la 8500 incepe sa semene cu boxerul dupa 9000rpm explodeaza pur si simplu........... Un caracter stupid in opinia mea. De ce ? Pentru ca DUREAZA nene sa ajungi la 9000rpm si cand ajungi deja ai o viteza MARE si esti "stresat" stai cu frica sa nu iti sara un fata un prost, si tocmai la 180km/h BUM explodeaza ............. Ca sa nu dureze trebuie sa dai tot timpul inferioara si sa o tii la minim 7000rpm. mi se rupea sufletul cum o auzeam ca urla si nu prea facea nimic.

Mai mult imi place boxerul care are REPRIZE(matura cu el pe jos in 2-a 3-a 4-a ) fata de K 1300 R care doar EXPLODEAZA cand e prea tarziu, o ia incet incet incet incet si odata BUM.........aiurea. Boxerul trage ca un urs de la 2000rpm are reprize in toata treptele inclusiv in 6-a trage , problema motocicletei mele e ca nu trage VIOLENT de la 200km/h in sus............. dar pana la urma ........ imi pun intrebarea DE CATE ORI MERGI CU 200 ca sa poti sa ii dai brusc + 200km/h....... De acord fiecare o arde de cateva ori pe luna +200 dar pentru 5 - 10 minute. Sa dai 16 17 mii euro pentru o motocicleta care trage de la 9000rpm la 12000rpm mi se pare...........aiurea. Din punctul asta de vedere toate visele si sperantele mele referitoare K 1300 R s-au dus . In Alpi de exemplu sau pe serpentine cu un asemnea caracter motor............nu ai ce face.........pentru ca EFECTIV NU TRAGE ...........si cand ajunge la 9000rpm brusc explodeaza.........nu cred ca ai unde sa ajungi la 9000rpm pe Stelvio sau pe Valparola ........... si daca ajungi aplecat fiind in viraj ce faci cand incepe sa explodeze puterea aia? Nasol.

Initial am zis bai sunt eu subiectiv si nu vreau sa recunosc ca motocicleta asta este mai puternica decat boxerul meu. L-am luat pe Costi ( fotograful ) cu mine in spate, l-am plimbat si in ture mici medii mari si in reprize la fel, si reactia lui a fost aceeasi...........ba nu trage.......nu se compara..........trage doar sus si atat ............ pana acolo somn usor.

Pe seara am iesit cu Pegaso-ul impreuna cu fotograful si amandoi am avut parerea subiectiva ca K 1300 R pana la 7000 - 8000 rpm trage ca Pegaso-ul in mers sportiv. ( sa nu se supere posesorii de k 1300 r acum )

Per total o dezamagire caracterul motorului. La BOXER cand tragi de ea de la 2500 3000 in sus iti da un sut in poponeata si o palma peste ceafa ca sa zic asa si ........chiar trage. K-ul la 9000rpm te arunca in gol ...... sub 9000rpm este inofensiva.

 

3) Ciclistica greoaie.

E o motocicleta pe care nu o conduci tu , te conduce ea pe tine, asta a fost impresia mea. R 1200 R-ul meu este de 3 ori mai agil, are reactii instante, gen supermoto, trebuie doar sa te incordezi putin si pac schimba directia, daca te incordezi putin mai tare din bazin directia este schimbata INSTANT. E la K 1300 R nu e chiar asa, directia este precisa nu poate fi criticata, dar directia lui nu.....nu traieste.....nu are sange in ea..........nu e instanta, am incercat sa o fortez la slalom printre benzi ca sa fie mai agila........nici vorba......schimba banda cand vrea ea, nu instant. Acum aici poate e vorba si de obisnuita referitor la K 1300 R dar ........ la + 80.000km pe moto am si eu niste reflexe formate..........

Ca tot veni vorba de reflexe , pot spune ca dpv al ciclisticii K 1300 R este o motociclete fara reflexe care are nevoie de reflexele pilotului, iar R 1200 R este motociclete cu reflexe proprii la care daca mai adaogi si reflexele tale ca pilot..............iese distractie maxima.

 

Imi pare rau, eram extrem de entuziasmat de K 1300 R din date tehnice si reviste............dar in viata reala..........din pucntul meu de vedere...............nu isi are rostul, agila nu este, consuma mult(am bagat 20 lei si in 30min iar s-a aprins rezerva), putere are doar pe rosu, ........... where is the fun? :(

 

M-am interesat totusi cand am predat cheia celui de la BMW cat ar costa o asemnea motocicleta facuta pe placul meu fara ABS ASC sau alte rahaturi doar cu ESA si computer de bord 15.000euro. Inca ma gandeam la o eventuala varianta de a-mi da Boxerul pentru K. Dupa ce m-am urcat pe R 1200 R si cand am accelerat cu tot cu fotograf in spate, mi s-a pus zambetul pe buze si m-am bucurat pentru ca boxerul invarte asfaltul sub roata inclusiv 4-a fara probleme de la orice turatie consuma putin si este extrem de agil cu tot cu 2 persoane. Si fotograul care era total impartial, a zis : "Ba asta trage, indiferent de treapta sau situatie si este mai agila decat cealalta"

 

Nu ma credeti.................faceti un drive test la BMW mai intai cu K 1300 R si apoi R 1200 R .............o sa va convingeti ca nu bat campii si ca nu tin eu cu R 1200 R doar pentru ca o am.

 

 

De Husqvarna Nuda o sa vorbesc pe topicul de SM. (O motocicleta ff misto, de 1000000000 de ori mai FUN decat K 1300 R in opinia mea)

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ai confirmat exact ceea ce gandeam de K12/13R. Pana acum ma mai intrebam daca am facut bine sa iau S, acuma mi-e destul de clar. R-ul este chiar oleaca mai lung decat S-ul (wheel base) ofera mai putina protectie mai ales la viteze mari. Despre tras la turatii mici mie mi s-a parut ca (sa zicem) in a 4-a (aproape stationar) K-ul trage mai bine decat R1200R, de fapt MULT mai bine. Iar ca sa ajungi la 9000 ture dureaza cam 1s,cel putin pe S.

 

 

Diferenta cruciala intre un K1200R si un R1200R este power delivery. R1200 o livreaza ca pe o galeata pe cand K1200 o livreaza cu furtunul,pur si simplu o simti constant. La R s-a dus dracu poweru' in a 4 la 6000 pe cand la K continua fara probleme pana ... unde ai tupeu. Io am dat 250 cu a mea si senzatia ca inca nu esti acolo pana unde poate era atat de evidenta incat am luat mana din gaz,deja nu mai era fun.

Cu o treaba sunt de acord, de departe pana acum cel mai mare fun l-am avut pe un R1200R. Si spun asta comparand toate mobrele cu care m-am dat. R1200R este bestial pe curbe,ace de par, pietris WHATEVER! Nu inceteaza sa te faca sa razi ca nebunul orice i-ai face,oriunde te-ai da cu ea pe B roads. Problema se schimba cand o pui la drum intins, devine extraordinar de plictisitoare si nu mai e fun deloc. Deci cine vrea distractie pe asfalt, musai sa incerce un R1200R, o sa-l viseze in fiecare noapte garantat. Cine vrea un comportament Gran Turismo sa ia KS. KR il tineti pentru lookul de bulldog.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ai confirmat exact ceea ce gandeam de K12/13R. Pana acum ma mai intrebam daca am facut bine sa iau S, acuma mi-e destul de clar. R-ul este chiar oleaca mai lung decat S-ul (wheel base) ofera mai putina protectie mai ales la viteze mari. Despre tras la turatii mici mie mi s-a parut ca (sa zicem) in a 4-a (aproape stationar) K-ul trage mai bine decat R1200R, de fapt MULT mai bine. Iar ca sa ajungi la 9000 ture dureaza cam 1s,cel putin pe S.

 

 

Diferenta cruciala intre un K1200R si un R1200R este power delivery. R1200 o livreaza ca pe o galeata pe cand K1200 o livreaza cu furtunul,pur si simplu o simti constant. La R s-a dus dracu poweru' in a 4 la 6000 pe cand la K continua fara probleme pana ... unde ai tupeu. Io am dat 250 cu a mea si senzatia ca inca nu esti acolo pana unde poate era atat de evidenta incat am luat mana din gaz,deja nu mai era fun.

Cu o treaba sunt de acord, de departe pana acum cel mai mare fun l-am avut pe un R1200R. Si spun asta comparand toate mobrele cu care m-am dat. R1200R este bestial pe curbe,ace de par, pietris WHATEVER! Nu inceteaza sa te faca sa razi ca nebunul orice i-ai face,oriunde te-ai da cu ea pe B roads. Problema se schimba cand o pui la drum intins, devine extraordinar de plictisitoare si nu mai e fun deloc. Deci cine vrea distractie pe asfalt, musai sa incerce un R1200R, o sa-l viseze in fiecare noapte garantat. Cine vrea un comportament Gran Turismo sa ia KS. KR il tineti pentru lookul de bulldog.

 

 

Foarte buna comparatia referitoare la putere :ok: , una iti da cu galeata(din scurt/brusc ) alta iti da cu picatura/ furtunul ( dar pentru mai mult timp ) . O sa incerc sa fac si eu un filmulet de genul asta sa vedem cat de repede ajunge la 200.

Mie mi se pare ca pana la 210 trage fara lipsuri prea mari 5-a 8000rpm 210km/h. Pana la 150-180 este "brutal" adica pot face depasiri din scurt (te catapulteaza) fara nici o problema ( aici L. U. V. poate confirma )

R 1200 R

1-a 90km/h

2-a 110km/h

3-a 150km/h

4-a 180km/h

5-a 210km/h

6-a 230km/h ( ajunge aici sigur sigur,+ ca am tinut-o la 230 odata cam 10 minute si nu s-a poticnit deloc,acolo a ramas ) 240 ...in timp......mai greu ( depinde de spatiu )

Eu pot sa simt o "lipsa de putere" in 5-a( nu este mare diferenta 35% ) si 6-a ( in 6-a se misca ca o masina puternica, dar nu ca o motocicleta )

 

Caracteristicta ei,cel putin cand vine vb de R-ul meu 2009 dupa 7000rpm( tu ai zis ca dupa 6000rpm moare....probabil...depinde de an 2009 sau 2011)..in ultimele 2 trepte.... e clar ca nu ii mai place, nu se mai tureaza asa de usor in 5-a sau in 6-a. Fata de K 1300 R care de la 180km/h in sus se tura de parca avea draci pe el, parca vroia sa recupereze intarzierea pana la 180. Nu zic ca nu te poti distra pe K 1300 R , te poti distra dar MUNCIT sa stai in ture cu ea daca o lasi sub 7000- 8000rpm devine o motocicleta calma,chiar foarte calma fata de boxer.

 

Cu astea i-ai pus gheata la inima lu'Ianakim.

Cind te-o auzi ti-ai dat foc la valiza!

Aku el ce sa faca, sa si-o vanda? :grinbandit:

 

 

Nu se supara Achim, eventual daca ma prinde ma alearga cu K-ul pe DN putin :yikes: . GS-ul lui trage oricum(de jos) nu e cu mult mai slab decat R 12 R-ul meu, asta stiu din Alpi.

 

Chiar Achim, tu mergi si cu K 1200 R si cu R 1200 GS , nu ti se pare ca GS-ul tau trage mai tare de jos sau in repriza decat K-ul?

 

Acum putin off topic nu stiu daca conteaza rodajul, foarte mult in ziua de azi, la cate tratamente motor exista, cred ca numai la 450-uri conteaza cu adevarat. Eu la R 1200 R-ul meu i-am facut rodajul FOARTE CUMINTE(schimbari la maxim 5500) pana la 1001km dupa aceea numai in blana am tinut-o de cate ori am avut ocazia.

 

Cand am cumparat masina mi s-a spus ca are deja rodaj chimic facut. Adica motorul e "mers" cu un ulei "special" un timp inainte sa fie pus pe masina. De aceea am zis mai sus ca nu stiu exact cat de mult conteaza rodajul in ziua de azi.

 

@ BUDD

 

Asta e ce am gasit pe net ............ dar nu cred tot pana nu incerc si eu sa filmez :wink: omu a lasat-o la 190 200.

http://www.youtube.com/watch?v=uBpHjODZz2E&feature=related

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma credeti.................faceti un drive test la BMW mai intai cu K 1300 R si apoi R 1200 R .............o sa va convingeti ca nu bat campii si ca nu tin eu cu R 1200 R doar pentru ca o am.

 

Eu am facut test de cate 3 ore in aceeasi zi cu K1300S (K12/13R pt. mine iese din orice discutie din cauza protectiei la vant lipsa si aia nu e moto cu care sa mergi incet) si R1200R, pe drumuri virajate, pasuri etc. K-ul m-a dezamagit pe curbe stranse (dar asta este normal din cauza ampatamentului mare), in rest super! Si nu stiu cum zici tu ca nu trage si de jos, mie mi s-a parut ca trage suficient in orice treapta, la orice turatie, o lasi intr-a 5-a si nu mai schimbi niciodata :D

 

Sunt de acord ca R1200R este super motor din aproape toate punctele de vedere, inclusiv cum arata. Am preferat insa GS ca mereu ma opream unde se termina asfaltul si asta nu-mi placea deloc. Chiar daca zici tu ca nu e mare diferenta, eu zic ca este; iar la GS am si anvelope ceva mai adaptate pt. off decat cele pur-strada.

In plus, unghiul picioarelor la R12R pt mine este tare incomod la drum lung.

 

In legatura cu comportamentul motorului, mi se pare ca boxerul dohc (la cel anterior nu-mi amintesc asta) are si el o explozie pe la 5500 rpm si trage ca nebunu' pana la 8000, asta place mult la mine. :moto:

 

( ajunge aici sigur sigur,+ ca am tinut-o la 230 odata cam 10 minute si nu s-a poticnit deloc,acolo a ramas )

 

Unde ai mers tu 10min in continuu cu 230km/h??? :unsure:

 

...pana la 1001km dupa aceea numai in blana am tinut-o de cate ori am avut ocazia.

 

Ahaa... si dupa vreo 25.000km de "blana" a dat ceva semne cutia... ce chetsie... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din punctul meu de vedere

 

fiecare dintre cele 2 modele cu care m.am dat

r1200gsa si k1200r reprezinta TOTAL altceva

 

poate fi extrem de jucausa r1200r dar mie nu mi spune nimic

 

nu ma incanta nici la drumuri lungi ca gsa si nici nu ma arunca din prastie la 270 km/h ca K

 

poate as incerca o busa nelimitata sa.mi fluture parul in vant la 333km/h

 

dar nu as stii ce sa fac cu ea cand se ridica pe o roata

K ul nu a avut niciodata aceasta tendinta si chiar imi convine ca e mai lunga

 

"Pe seara am iesit cu Pegaso-ul impreuna cu fotograful si amandoi am avut parerea subiectiva ca K 1300 R pana la 7000 - 8000 rpm trage ca Pegaso-ul in mers sportiv. ( sa nu se supere posesorii de k 1300 r acum )"""

 

 

ASTA MI.A PLACUT CEL MAI MULT

 

CAND VREI SA VEDEM ....CUM TRAGE PEGASO SI K1200R PE LANGA???:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

Unde ai mers tu 10min in continuu cu 230km/h??? :unsure:

 

 

 

 

Ahaa... si dupa vreo 25.000km de "blana" a dat ceva semne cutia... ce chetsie... :scratch:

 

Intr-o seara/noapte pe A2 dupa ce am trecut de Fetesti,am stat ascuns la cutie dupa A8 ( el deschidea&lumina drumul ).

 

 

Vlad iar ajungem la discutia de pe topicul asta. Nu avea voie. PUNCT. Yamaha nu a patit asta in acelasi stil de mers blana.

 

din punctul meu de vedere

 

fiecare dintre cele 2 modele cu care m.am dat

r1200gsa si k1200r reprezinta TOTAL altceva

 

poate fi extrem de jucausa r1200r dar mie nu mi spune nimic

 

nu ma incanta nici la drumuri lungi ca gsa si nici nu ma arunca din prastie la 270 km/h ca K

 

poate as incerca o busa nelimitata sa.mi fluture parul in vant la 333km/h

 

dar nu as stii ce sa fac cu ea cand se ridica pe o roata

K ul nu a avut niciodata aceasta tendinta si chiar imi convine ca e mai lunga

 

"Pe seara am iesit cu Pegaso-ul impreuna cu fotograful si amandoi am avut parerea subiectiva ca K 1300 R pana la 7000 - 8000 rpm trage ca Pegaso-ul in mers sportiv. ( sa nu se supere posesorii de k 1300 r acum )"""

 

 

ASTA MI.A PLACUT CEL MAI MULT

 

CAND VREI SA VEDEM ....CUM TRAGE PEGASO SI K1200R PE LANGA???:crack:

 

Bai eu abia astept :bounce: Hai ne luam amandoi camerele si filmam. Serios acum daca tragi de Pegaso eu zic ca este la fel de inofensiv precum un K care NU depaseste 7-8000 rpm.

 

 

De acord cu Vlad ca K 1300 R se poate lasa in 5-a toata ziua , DAR cand tragi de el ............. ASTEPTI pana la 8000, lasa boxerul in 5-a accelereaza si primesti "o palma dupa ceafa si un sut in poponeata" de la 3000rpm in sus, comparativ cu un K care de la 3000rpm ........... se chinuie sa se trezeasca din somn pana la 8000rpm.

 

Acum nu stiu ce diferente sunt intre a mea si GSA-ul tau Achim, dar totusi banuiesc ca la GSA daca macar ai 3000rpm cu 5-a si accelerezi raspunde instant, bine acum eu am la a mea 198 kg poate ca raspunsul instant & vioi se datoreaza si datorita greutatii.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord ca R1200R este super motor din aproape toate punctele de vedere, inclusiv cum arata.

Hai sa nu exageram :D . It is butt ugly insa compenseaza masiv prin felul cum se misca.

 

De acord cu Vlad ca K 1300 R se poate lasa in 5-a toata ziua , DAR cand tragi de el ............. ASTEPTI pana la 8000

N-ai nevoie de 8000. Deja de la 4-5000 motorul prinde viata si nu se mai opreste pana la 9000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu exageram :D . It is butt ugly insa compenseaza masiv prin felul cum se misca.

 

 

N-ai nevoie de 8000. Deja de la 4-5000 motorul prinde viata si nu se mai opreste pana la 9000.

 

De acord ca nu este cea mai frumoasa, nu ca un MT01 sau MV AGUSTA, in orice caz are un design aparte, nu poti sa gasesti o alta motocicleta si sa zici: "bai asta seamana cu R 1200 R" . Eu sunt multumit de cum arata, arata cel putin decent. De cate ori o parchez se aduna pensionari sau persoane in varsta +50 de ani, care o admira si incep sa povesteasca de motocicletele din razboi. De aceea am ales numele LEGENDA pentru acest topic. :lol: de obicei daca se opreste unu de varsta mea sa se uite la ea, intreaba daca motorul e normal sa fie asa scos in afara si daca am loc printre masini, in nici un caz nu se opreste sa zica mama ce misto e. Cam asta e cu estetica.

 

Eu pe K-ul de test ... nu am simtit asta, sau poate ca nu sunt obisnuit, in orice caz pana la 8000 rpm e mai bleg ca boxerul(sau cel putin fara de R12R-ul meu,clar e mai bleg), iar de la 10.000 la 12.000 "te arunca in gol".

 

Ce ai zis tu Power Delivery explica cel mai bine categoriile acestor motociclete. Vrei putere instant ( boxer ) sau vrei putere "a la longue" K-ul. Cam asta e. Depinde de gusturi.

 

Personal prefer puterea instanta, iar motocicleta care imi satisface cel mai bine aceasta dorinta(pana acum) e 450-ul numai "cu galeata" stie sa mearga :laugh: nefiind nevoie sa merg cu mai mult de 90-100km/h ca sa ma distrez pe cinste.

 

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto topic.

a se nota ca ma doare la basca de BMW sau de alta marca. dar, citind-ul, nu pot sa trag alta concluzie decit ca motociclistul roman e blocat pe-a demonstra ca numai motorul lui e tare. daca are BMW sau Ducati, japonezarii sint niste labari. daca are japoneza, cei cu BMW si Ducati sint terminati.

cred ca unii au ramas cu niste traume din clasa a 5-a, ca nu le-a luat taticu' masinuta teleghidata ca lui Ionel de la etaju 4 si vor sa compenseze acum.

jenibil :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto topic.

a se nota ca ma doare la basca de BMW sau de alta marca. dar, citind-ul, nu pot sa trag alta concluzie decit ca motociclistul roman e blocat pe-a demonstra ca numai motorul lui e tare. daca are BMW sau Ducati, japonezarii sint niste labari. daca are japoneza, cei cu BMW si Ducati sint terminati.

cred ca unii au ramas cu niste traume din clasa a 5-a, ca nu le-a luat taticu' masinuta teleghidata ca lui Ionel de la etaju 4 si vor sa compenseze acum.

jenibil :cheers:

Ce motocicleta ai acum?

 

Tu ce nu ai? Ce ti-ai dori sa ai? De ce esti tu suparat?

 

1)Cred ca esti RATB-istul roman ofticat pe jucaria sau jucariile altora. Daca gresesc imi cer scuze.

 

2)Nu toata lumea de pe acest topic dispretuieste japonezele,multi au inceput cu japoneze si macar au observat fiabilitatea lor in mare parte exemplara.

 

3)O sa devii si tu un terminat dupa ce vei conduce sau daca vei conduce un BMW (poate ca preferi Ducati).

 

4)E un topic in care impartasim experiente subiective si obiective din motociclism.................e nasol sa fi o buruiana printre lalele, de aceea nu intelegi anumite chestii. Poate ca unii sunt fani BMW poate ca alti fani japoneze sau poate ca altii sunt impartiali si apreciaza un lucru de CALITATE, chestie care vine odata cu kilometrii facuti in diverse conditii.

 

Sa sti ca nimeni de pe acest topic nu cred ca se culca implinit "ba le-am aratat lor, am BMW, nu stiu aia ce e aia meserie" nu avem nimic de dovedit referitor la motocicletele NOASTRE, pentru ca deja avem iar asta e tot ce conteaza.

 

Nu inseamna ca daca ai dat peste un inchipuit/infumurat cu BMW sau DUCATI toti sunt terminati. Sunt destui fraieri din astia i-am vazut si eu, dar sunt prea putini raportat la motociclistii de bun simt,terminati posesori de Ducati sau Bmw.

 

Pe mine daca ma vezi cu o Aprilia Pegaso 650 din 96 pe strada sunt terminat :wink: ? Dar daca ma vezi cu un BMW R1200R din 2009 sunt terminat NU :smoke: ? Sau daca ma vezi cu un 450SMR oi fi vreun derbedeu :moto: ? POATE CA SUNT SAU SUNTEM NISTE OAMENI PASIONATI.

 

Acrii strugurii astia BMW & DUCATI

 

Numai bine

:cheers:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wai da' ce roman ai scris. nici n-am rabdare sa citesc.

 

LE: mi-a sarit in ochi doar

Acrii strugurii astia BMW & DUCATI

ceea ce-mi confirma ca n-ai priceput nimic. si n-ai priceput tocmai ca esti undeva pe un piedestal care te face sa crezi ca, posesor de BMW fiind, toata lumea o sa se lege de tine ca ai BMW, asa cum o fac multi. cind de fapt ti-am zis clar ca unu' care tine partea japonezelor e la fel de tont ca unu' care tine partea italienelor sau BMW-urilor. pt. ca e o treaba toanta in sine sa tii cu o marca, de parca ar fi fondata de tine sau mai stiu eu ce. da' sincer misto-urile pe care le-au facut baietii pe topic sint meritate :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Adevarul este ca treceam si eu indiferent pe linga mobra asta.

Dar am avut placerea sa merg la un drum cu ea si cu posesorul si mi-am schimbat parerea.

Merge absolut demential mobra asta, nu mi-as fi inchipuit ca scapara fum pe nari pe viraje..

Este drept ca si propietarul merge de rupe, meserias, desi este un pusti, de felul lui.. :rolleyes:

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...