Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 632
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Io zic ca boxerul consuma la fel ca un 4L pe injectie. Vorbesc de BMW, se intelege.

 

Aici te contrazic, te poate contrazice si Achim.

 

Am fost cu el pe Cheia eu cu boxerul, el cu K-ul, ne alergam noi pe viraje iar pe DN mergeam decent cu mici crize unde se putea.

 

Eu am alimentat la intoarcere parca o data la Ploiesti, bai dar Achim numai stiu de cate ori a alimentat :unsure: pierdusem numarul .............Poate isi aminteste el.

 

Poate ca la 4L BMW scoti consum mic daca mergi exemplar de pensionareste asa, eu la boxer orice i-as face ( singur,2 persoane, 2persoane + bagaje ) nu sare de 5 - 5,5 la un mers DURACELL ca sa zic asa. Daca sari de 180 - 200 in crize la un drum mai lung de mai multe ori, sare un pic consumul pe la 6. BINE repet computerul de bord arata valori astronomice, DAR pompa arata realitatea.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Permite-mi sa te contrazic, eu merg lejer 300 km cu un plin si 2 litri ramasi la plin. Deci 17 litri la 300 km. Fa o socoteala. Indiferent de ce fac cu mobra asta, cam asta e consumul. Hai sa zicem ca nu fac mai mult de 300 km cu 18.Asta e consumul mereu. Insa de cand ma dau cu ea niciodata nu am bagat mai mult de 17 litri la un plin. Deci cam pana in 6 , cam asta e consumul. Io nu ma uit la computerul de bord, efectiv calculez a plinuri. Cam consumul asta il aveam si pe GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Permite-mi sa te contrazic, eu merg lejer 300 km cu un plin si 2 litri ramasi la plin. Deci 17 litri la 300 km. Fa o socoteala. Indiferent de ce fac cu mobra asta, cam asta e consumul. Hai sa zicem ca nu fac mai mult de 300 km cu 18.Asta e consumul mereu. Insa de cand ma dau cu ea niciodata nu am bagat mai mult de 17 litri la un plin. Deci cam pana in 6 , cam asta e consumul. Io nu ma uit la computerul de bord, efectiv calculez a plinuri. Cam consumul asta il aveam si pe GSA.

 

Am uitat sa mentionez, ca devenim putin confuzi.

La un mers de 70km/h in comune si un 150km/h(unde am loc +150) in afara daca se poate, imi consuma 5% pana la Brasov,daca ma duc pe varianta cu Cheia si trag de ea pe viraje sa zicem ca ajunge la 5,5% dar tot cam pe acolo in jur de 5%.

In Ungaria (plictisor drum) la 120km/h ia 4,5% cu bagaje pe ea.

Cand am fost la Salonic cu pagaje si pasagera a consumat tot asa 4,3% 4,5%, mers bleg 90-110km/h in BG,prin comune orase si drumuri nationale.

In Bucuresti tot 5% , iar Bucurestiul il stim cu totii.

 

In ziua in care am facut Stelvio de exemplu mi-a luat 5,5% la 100km, ca m-am fatait de colo pana colo.

 

 

Consumul tau in ce conditii este realizat?

Cat consuma in oras?

Cat consuma la un drum BLEG maxim 130km/h, facut pe drumuri nationale si cat consuma pe autostrada?

Cat consuma daca trebuie sa ajungi la 9000rpm :crack: ? (Tare sunt curios aici) Eu am spart 3,5l cu K1300R in 40-45km la un mers 50%-50%, ca nu puteam sa dau in ea tot timpul si nu aveam timp & spatiu ca sa ajunga la + 9000rpm.

 

PS: Am uitat sa mentionez , eu nu pot sa merg 130 sau 140 pentru ca in 6-a vibreaza ca un mono ,ori merg -120 ori merg +150km/h fara vibratii de nici o natura.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce trebuie sa ajung la 9000?

 

Aaaaah,am uitat sa mentionez,nu am vibratii.

 

Raspunde la intrebari, nu le ocoli :cheers: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, hai sa raspund :

Consumul meu e realizat in conditii vitrege.

In oras consuma cam 5.6%, traficul e foarte optimizat.

La drum bleg consuma cam tot 5.6%, insa nu merg niciodata cu 130, plm nu am R12R. Viteza de croaziera e cam 170 kmph.

Nu stiu cat consuma sa ajungi la 9000 rpm. Tu stii cat consuma a ta pana ajunge la 167 ture?

Faptul ca nu e loc nu e o scuza sa nu-i dai, Eu plec din curte cu 9000 ture si mentin mereu intre 9000 si 11000 ture.Piece of cake. Trebuie doar sa fii un as, ca mine.

 

Alte intrebari?

 

PS: azi dimineata cand am venit la munca (aveam cam 9800 ture) am simtit totusi o vibratie intre scrot si gaoz pe la 160 kmph. Mi s-a parut a fi o usoara vibratie, m-am speriat si am redus imediat la 9000 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai de aici ca ati luat.o la BALARII

 

atat timp cat sunteti pe ele consumul NU MAI conteaza

 

eu spre mare 360 KM am alimentat de 2 ori sa ajung la vama

 

rezervorul este de 18

 

 

ca medie nu o tin deloc in 9000

dar ma joc intre 5000 si 7000

cand vad cum e drumul schimb la 9000 altfel nu are rost sa stau cu ea turata

 

NU am avut drum unde sa nu pape 8-10 la %

 

fie ca am plecat pana pe cheia sau mare fie ca am dat o fuga pana la campina

 

apropo...vorbim de k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 360 km alimentez si eu de 2 ori, nici nu am zis altceva. Consum? 5.6%. Peste tot. Si imi place s-o tin la 9000 de ture, se pare ca e punctul magic descoperit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La drum bleg consuma cam tot 5.6%, insa nu merg niciodata cu 130, plm nu am R12R. Viteza de croaziera e cam 170 kmph.

of, nu esti deloc atent. tu mergi mai incet ca ai carenata, cu nakedul se merge 230 viteza de croaziera :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of, nu esti deloc atent. tu mergi mai incet ca ai carenata, cu nakedul se merge 230 viteza de croaziera :crack:

 

Buruienile astea nu tin nici macar in curte dar la un 230 "pa neiched" in DE (Germania pt tine) iti trebuie ceva radacini....... dar deh poate ca daca esti o buruiana mare prinzi si tu TGV-ul (daca sti ce aia) asa mergi si tu cu 300 :crack: de croaziera evident. Fotosinteza placuta :cheers:

 

Oricum nu ai inteles nimic din ce am scris sunt sigur, sau ai inteles prost :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buruienile astea nu tin nici macar in curte dar la un 230 "pa neiched" in DE (Germania pt tine) iti trebuie ceva radacini....... dar deh poate ca daca esti o buruiana mare prinzi si tu TGV-ul (daca sti ce aia) asa mergi si tu cu 300 :crack: de croaziera evident. Fotosinteza placuta :cheers:

 

Oricum nu ai inteles nimic din ce am scris sunt sigur, sau ai inteles prost :crack:

ma amuza incredibil de mult ca incerci sa faci misto de mine cind nici macar nu stii (cu doi de i) sa scrii cum trebuie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand nu mai ai nimic de spus treci la gramatica crackup.gif

 

mai bine muta basculanta calinush, aici se vorbeste despre motorete

chiar ai avut impresia ca am ceva de spus legat de "legenda" de agatat mosnegi? sa mi-o faca cineva cadou, as ascunde-o in garaj si as pune-o rapid la vinzare si mi-as lua un K1300R. oricum, bine zis motoreta :crack:

si nu te da lalea, ca nu esti, in primele posturi ai scris si tu fix ce am scris si eu.

 

lalelelelelelor :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda,, pai eu am aceasi viteza de croaziera ca Buddu.. ca de mergem de multe ori in grup ... cum zice Duracell 230 e inuman chiar si cu plasticele alea ale lui....eu am cel mai mare parbriz de turing care se face pentru fz1 si mai mult de cateva sec peste 220km/h nu rezist (nici cu Shoei Qwest nici cu Schuberth S1-pro)

 

ce nu intelege amicul Duracell e ca k12-13 si R12r nu au absolut nimic in comun , mai putin emblema , sunt facute pentru lucruri complet diferite si ar fi fost aberant sa se comporte la fel in aceleasi conditii.

 

saptamana trecuta am facut schimb cu Budd cateva zeci de km...primii 10 km chiar nu mi-a placut, trebuie pilotata serios si nu se culca asa repede ca fz1 orice i-ai face iar suspensia fata cere un pic de acomodare... are o mica ezitare la intrarea in viraj dupa care sta ca trenul. (ezitarea asta nu am sesizat-o la k13s, poate e din cauciucuri sau vre-o bucsa batrana pe acolo)

 

in orice caz ,sa spui ca k13 nu trage .... e copilaresc.. am mari banuieli ca Duracell ar avea ceva de munca sa se tina dupa Budd pe serpentine un pic mai largi (acele de par nu sunt punctul forte al k12-13)

 

 

 

 

 

(am vrut doar sa ti-o servesc ... ca oricum esti un mic sofer de basculanta, calinush)

 

toate bune

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc si S20.Jur ca in viata mea nu am avut incredere asa mare in cauciucuri ca pe mobra ta. I am sold out. Sa iau salaru si stiu pe ce dau 300 eur.

 

Deci de astea vorbesc.

Bridgestone-S20.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vrut doar sa ti-o servesc ... ca oricum esti un mic sofer de basculanta, calinush

nu inteleg de ce ma alinti, ai si tu vreun amor secret pt. mine?

stii care e diferenta dintre mine si tine? eu nu am nimic de demonstrat, pe cind tu esti genul care vrea sa arate ca o are mare si tare.

pe basculanta mea (care are suficiente modificari incit sa n-o mai recunosti ca handling) sint foarte multumit si chiar am vazut 200 pe ora pe vitezometru. nu de multe ori, dar de chestie mai incerc. plus ca eu nu am nici un fel de parbriz si in conditiile astea senzatiile sint si mai tari. am mers si cu 170 fara sa fiu macar culcat pe rezervor, nu stiu de ce aveti senzatia ca doar pe motoarele voastre se poate :) da' sa maninci k.kt de genu' croaziera 230 pe naked (caruia i-ai pus parbriz, deci oricum ai facut o strutocamila chiar mai urita decit e din fabrica) e ridicol. iaca mare k.kt, eu pe barca de 600 din '98 am mers pe autostrada cu viteze similare, ar trebui sa fiu impresionat de "legenda" care merge cu 230 in linie dreapta :crack: plus ca viteza de croaziera nu inseamna blana in linie dreapta ca retardul.

plus ca pe un Bandit de 1200 de prima generatie, daca faci niscaiva modificari destul de ieftine, ajungi la niste curbe de cuplu si putere nu chiar de ignorat. un B12 (naked, nu labareala semicaenata, din 1999 prinde 240. singurele dezavantaje ramin cadrul din otel si greutatea.

oricum, de cind a venit vara, la mine in fata blocului se joaca niste fete de 10-12 ani si de fiecare data cind le aud ce vorbesc imi amintesc de ce scrieti voi pe forum :bounce:

sinteti niste lalele gingase :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

plus ca pe un Bandit de 1200 de prima generatie, daca faci niscaiva modificari destul de ieftine, ajungi la niste curbe de cuplu si putere nu chiar de ignorat. un B12 (naked, nu labareala semicaenata, din 1999 prinde 240. singurele dezavantaje ramin cadrul din otel si greutatea.

 

Singura motocicleta care m-a impresionat ca motorizare a fost Bandit 1200, nu avea nici o modificare si ajungea la 240 fara nici o problema, 200 era plimbare. Cuplul acestei mobre este fenomenal.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plus ca eu nu am nici un fel de parbriz si in conditiile astea senzatiile sint si mai tari. am mers si cu 170 fara sa fiu macar culcat pe rezervor, nu stiu de ce aveti senzatia ca doar pe motoarele voastre se poate :) da' sa maninci k.kt de genu' croaziera 230 pe naked (caruia i-ai pus parbriz, deci oricum ai facut o strutocamila chiar mai urita decit e din fabrica) e ridicol. iaca mare k.kt, eu pe barca de 600 din '98 am mers pe autostrada cu viteze similare, ar trebui sa fiu impresionat de "legenda" care merge cu 230 in linie dreapta :crack: plus ca viteza de croaziera nu inseamna blana in linie dreapta ca retardul.

plus ca pe un Bandit de 1200 de prima generatie, daca faci niscaiva modificari destul de ieftine, ajungi la niste curbe de cuplu si putere nu chiar de ignorat. un B12 (naked, nu labareala semicaenata, din 1999 prinde 240. singurele dezavantaje ramin cadrul din otel si greutatea.

oricum, de cind a venit vara, la mine in fata blocului se joaca niste fete de 10-12 ani si de fiecare data cind le aud ce vorbesc imi amintesc de ce scrieti voi pe forum :bounce:

sinteti niste lalele gingase :)

 

Bre citeste si tu MOTOCICLETA MEA......................Ce crede FIECARE despre motocicleta LUI !

Dar deh cand esti mediocru nu sti sa citesti, poate ai nevoie de desene.

Tu ai un complex de inferioritate care creste, cu cat citesti mai mult randurile acestui topic cu atat te simti mai inferior si mai frustrat. Asta reiese din comportamentul si limbajul tau.

 

Nimeni nu doreste sa impresioneze pe nimeni cu nimic ( daca esti capabil sa citesti sectiunea MOTOCICLETA MEA ) Nimeni nu doreste sa dovedeasca nimic, pentru ca deja o au si o stiu ca doar e motocicleta personala, sau una dintre motocicletele personale. Nimeni nu vine sa iti dovedeasca tie CALIN D ca uite bre a mea fuge mai tare ca a ta, a mea e mai buna ca a ta etc.

 

OK ai ceva de comentat CONTRA acestei motociclete ............. te ascultam, inclusiv eu am criticat motocicleta mea , dovada ca nu sunt fanatic BMW sau unu care si-a luat BAMVE pentru ca BAMVE e unica marca de motociclete adevarate,sau ca sa-si agate vecina.

 

Tu esti cel care citeste de bunavoie si nesilit de nimeni ce scrie X Y Z despre motocicleta lui,prin actiunile tale si atitudinea ta (putin spus mediocra) , jignesti aiurea persoane necunoscute tie, dar daca daca vi de pe maidan, pe maindan inchei. Nici nu trebuie sa am BMW sau DUCATI ( de MV AGUSTA sau HD inca nu ai auzit, „si astea e ale dreaq” ca si proprietarii evident ) pentru ca oricum iti sunt net superior prin atitudine si educatie NU PRIN MOTOCICLETA..............(desi daca e sa ma iau dupa reperele tale inclusiv prin MOTOCICLETE iti sunt superior)..............Pentru mine motocicleta este un moft si atat...... .

Eu pot fi ironic la adresa ta fara sa te jignesc.........dehhh..............daca te maturizezi gandesti altfel.

 

Vezi tu datorita acestor factori poluanti precum CALIN D omenirea evolueaza chiar mai usor pentru ca atitudinea ta nu face decat sa te traga in jos si sa iti atraga antipatie ( a venit si ala sa vb si sa jigneasca aiurea ) , in acest fel te faci singur de ras si dovedesti cat de frustrat esti.

 

Incerci sa-ti judeci propria neputiinta sau lipsurile criticand si jignind (fara a fi in cunostiinta de cauza ) alte persoane sau ceea ce DETIN alte persoane. De aceea sunt niste TERMINATI aia cu BAMVE,Ducati si MV....... stai ca mai ai de invatat ramanem la DUCATI si BAMVE.

Vorbesti total aiurea nu atingi nici un subiect concret, doar te faci de ras expunand frustrarea pe care o ai & poluand topicuri.

 

Din cate se vede tu esti unica „lalea” de pe acest forum.

 

Incearca sa evoluezi.............daca nu..............o sa te inneci.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Initial am crezut si eu ca aia cu 230 ete o vrajeala, chiar am si intrebat pe topic la un moment dat, apoi primavara asta am mers la un drum spre munte, mai multi, printre care si baiatul cu mobra lui.

Vreau sa spun ca mobra aia trage fenomenal pe curbe, nu as fi crezut-o in stare sa mearga asa.

Iar pustiul, propietarul, stie sa mearga extraordinar de bine.

Pur si simplu nu poti tine pasul cu el.

Eu il cred ca a mers si cu 230, vazandu-l cum se da.

Nu il laud, dar este un baiat finut si educat, la 22 ani ai sai..

Terminati cu garagata aiurea pe seama lui..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

:bore:

 

esti o lalea.

nimic nu e mai savuros decit omu' care crede ca-l invidiezi. de ce? pt. ca arata ca el simte ca toata lumea trebuie sa-l invidieze, inclusiv cei pe care-i doare la basca :) daca te ducea capu' cit de cit, remarcai din prima ca de fapt nu m-am legat de tine sau motorul tau, da' fiind atita de aprins, esti chiar simpatic :) serios, nici nu intentionam sa demonstrez ca esti cam incet la minte, dar te-am descoperit din intimplare.

nu pot sa citesc romanele astea ale tale dupa rindul doi pt. ca te crezi talentat la scris, dar scrii tot cu un singur i cind e cazul de doi. nu mai spun ca metafore cu flori nu mai rezist sa citesc. :yousuck:

 

Nu il laud, dar este un baiat finut si educat, la 22 ani ai sai..

Terminati cu garagata aiurea pe seama lui..

ceva ma face sa cred ca tu ai inteles despre ce-i vorba da' mai explic o data. am facut o remarca la modul general care nici macar nu i se adresa. in schimb aceasta lalea educata a bagat o metafora din dracu' stie ce manea, cu lalele si buruieni. moment in care mi-am dat seama ca' omu' e mai greu de cap, si oleaca de amuzament (tot gratuit) nu strica :)

piciorule, te-ai gindit sa scri un roman?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Calin D

Continua sa te faci de ras..........esti iremediabil sau demn de mila.

 

 

 

L.U.V vorbeste in cunostiinta de cauza :cheers:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Calin D

Continua sa te faci de ras..........esti iremediabil sau demn de mila. :cheers:

mm, venind de la unu' care nu stie sa scrie... :cheers:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mm, venind de la unu' care nu stie sa scrie... :cheers:

 

Sau de la unu' care nu stie stie sa citeasca.

 

Mosule din partea mea zi/scrie ce vrei, prin fiecare postare te inneci singur. Eu unul te las sa te faci de ras, scrie ce vrei fa ce vrei, :cheers: macar acum o sa sti ca ai mai multe picaturi deasupra ta.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...