Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

... cu casetofon...

K1600GL

La viteze mari urca foarte greu chiar daca o tii turata, nu vreau sa zic cu cat am mers maxim dar degeaba trageam de gaz,nu se mai intampla nimic.

Motoreta era setata pe "Dynamic" cu 2 persoane, ambele motorete le-am testat cu pasagera.

 

Casetefon 100% nu avea! :wink:

 

Nu stiu ce zici tu cu viteza aia mare, adica le ce viteza te referi, dar eu in modul "normal" am ajuns la 200 extrem de repede, fara sa-mi dau seama, si mai mult nu m-a interesat. :scratch:

Mie, si nu numai pt volumul ei, mi s-a parut foarte "jucausa"; si chiar am vazut oameni facand nebunii la greu pe pasuri pe K1600. Mai e ceva, poate ai testat GTL, pe GT ai o pozitie ceva mai dinamica.

Trebuia sa-l vezi eventual pe Chris Pfeiffer pe K1600 :D (cauta pe youtube).

 

Ma rog, aici suntem off-topic, exista topic special pt. K1600.

 

Un motor simpatic, la care trebuie sa mesteci bine prin cutie sa-ti faci treaba, ...

 

Faptul ca Bigfoot se descurca atat de bine cu motoreta asta e doar skill-ul lui personal, ar face-o la fel de bine si pe alte motorete.

 

Cat ai mers cu ea ca sa faci afirmatia aia despre cutie?? :scratch:

 

Afirmatia ta despre "miare" vs. orice BMW n-o pot comenta, e prea de tot. E suficient sa vezi ce cuplu au fiecare si la ce turatii si... no comment! (daca te referi la liniute in linie dreapta, nu ma intereseaza)

 

Nu pun in discutie skill-ul lui Duracell... dar motocicleta aia chiar poate rau. Vino prin Alpi si urmareste putin "fenomenul" si o sa intelegi. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 610
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Casetefon 100% nu avea!

 

Nu stiu ce zici tu cu viteza aia mare, adica le ce viteza te referi, dar eu in modul "normal" am ajuns la 200 extrem de repede, fara sa-mi dau seama, si mai mult nu m-a interesat.

Mie, si nu numai pt volumul ei, mi s-a parut foarte "jucausa"; si chiar am vazut oameni facand nebunii la greu pe pasuri pe K1600. Mai e ceva, poate ai testat GTL, pe GT ai o pozitie ceva mai dinamica.

Trebuia sa-l vezi eventual pe Chris Pfeiffer pe K1600 (cauta pe youtube).

 

Ma rog, aici suntem off-topic, exista topic special pt. K1600.

 

 

 

Cat ai mers cu ea ca sa faci afirmatia aia despre cutie??

 

Afirmatia ta despre "miare" vs. orice BMW n-o pot comenta, e prea de tot. E suficient sa vezi ce cuplu au fiecare si la ce turatii si... no comment! (daca te referi la liniute in linie dreapta, nu ma intereseaza)

 

Nu pun in discutie skill-ul lui Duracell... dar motocicleta aia chiar poate rau. Vino prin Alpi si urmareste putin "fenomenul" si o sa intelegi.

 

K1600GTL

O Hayabusa,un XX, chiar si miarele imping pana spre 300 cu total alta putere, ma asteptam la mai mult din 1600cc. Vorbesc de viteze peste 200km/h.

Trage f bine intr-a I-a, cred ca m-am ridicat pe-o roata de cel putin 2 ori, daca nu o fi fost doar senzatia mea, dar pasagera mi-a zis si ea ca ne-am ridicat deci poate nu a fost doar impresia mea. Iar de jucausa e chiar prea jucausa la volumul ala, aveam senzatia ca e foarte sensibila la orice miscare de ghidon, sunt sigur ca dupa ce te obisnuiesti se piloteaza usor, dar e o MASINA, for God's sake!:laugh:

 

 

R1200R

Nu am zis ca nu mergea bine cutia, am zis ca trebuia schimbat mult ca sa progresezi, e etajata mai scurt si motorul isi termina repede turele in care trage.

 

Daca asta e "miezul" pe curbele in ac de par din Alpi o fi, dar pentru un Bucurestean care trebuie sa mearga cel putin 100km ca sa dea de niste curba, iar in afara de cateva ace de par pe Cheia restul sunt cube mai "largi" nu mi-as cumpara motocicleta dupa criteriul "care iese cel mai bine din acele de par".

 

P.S. Sezonul asta nu cred ca mai apuc, dar daca suntem cu totii sanatosi la anul o sa ies la o plimbare cu baietii sa vad si eu "minunea" la lucru si sa vedem care pe unde si cum merge mai tare!:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma mai laudati ma atata :crack:

Da referitor la o excursie(sa fie de 2zile), eu va propun sa facem Transalpina si apoi sa mergem la Rosia Montana, si pe acolo sunt niste viraje+peisaje frumoase foc + un loc plin de istorie, pitoresc ( in opinia mea ). Daca vrem sa ne distram trebuie sa plecam la 5 dimineata, sa prindem dealul Negru liber si Transalpina libera. Fara opriri de caca, pipi, scarpinat, suflat nasul etc, doar in cazurile urgente oprim. Dupa ora 10 e timp destul pentru mofturi, pentru ca oricum numai ai ce face, drumul devine aglomerat.

 

Bai e adevarat ca 1 2 3 sunt scurte dar 4 5 si 6-a mai ales ( 70 - 230 ) sunt mult mai elastice si lungi.

In opinia mea cu 200 pot sa merg si cu masina, plus ca si daca mergi cu 200 sau 230 tot te plictisesti, e fun asa 1-2 min, dar dupa aceea pe mine ma ia stresul si frica, mai ales la noi in tara. Dc sa imi consume 7% cand poate sa-mi consume 5%, si nici nu mai stau cu frica in san valeuu 230. Imi place viteza pe linie dreapta doar ocazional cand ma mai apuca o criza, dar dupa aceea ma linistesc rapid. La inceput nu o lasam sub 200 cum prindeam o linie dreapta, acum m-am mai domolit, na au trecut aproape 3 ani. Prefer sa dau in ea ca animalu' pe viraje iar pe linie dreapta prefer sa o bag in 6-a si sa-i cant "noapte buna" ( nu e valabil si pe autostrada ). Cei care mai merg cu mine stiu la ce ma refer.

 

FUN-ul adevarat pentru mine si cred ca si pentru R 1200 R este pe viraje, 1 2 3 folosesti atat. Personal prefer virajele de viteza mica maxim 120km/h......... ce sare de 120 in viraj (la mers sportiv/fortat, nu pe autostrada) deja ma sperie, sau poate mai trebuie sa capat experienta.

 

Fata de K 1300 R am spus ca e mai puternic DE JOS. Da-i full gaz cu 3-a (3500rpm) de la 50km/h cu boxerul si incearca dupa aceea incearca aceeasi chestie si cu 4L ( eu imi aminstesc ca asteptam si asteptam si asteptam pana sa intre in 8000 si sa faca ceva SESIZABIL ). BUDD s-a exprimat perfect. Puterea cu galeata din scurt, vs putere cu picatura dar pentru mai mult timp.

Chestie de gusturi si chestie de cutii de viteza. Cu K 1300 R probabil ca e FUN pe Dealul Negru si A1, dar nu cred ca mai e la fel de FUN pe Transalpina, in schimb cu boxerul e FUN si pe Dealul Negru si pe Transalpina, iar pe autostrada......... na, eu ma multumesc cu 120 150 si ocazional cate o criza de 230.

 

Mie daca imi pui in fata o Husqvarna NUDA 900(sau un 450 SMR) si un K 1300 R sau HAYABUSA, aleg NUDA(sau SMR-ul), clar. Ma intereseaza cilcistica si caracterul ( nu puterea ) motorului.

Asta ma intereseaza acum, ca mai stiu si eu cu ce se mananca motociclismul, si imi stiu nevoile acum(comfort consum MIC & ciclistica). Dar daca ma intrebai acum 3 ani ce vreau, 40% ma interesa " sa ia tot bordul " daca discutam de o motocicleta de asfalt/strada.

 

Inca o chestie care mi se pare misto la R 1200 R e ca pe autostrada imi pot intinde picioarele pe motor si engine guard, deci ma choperesc un pic. Pe ce Naked bike mai poti face asta ? :banana:

 

Ganditi-va la excursie, cand doriti sa ne plimbam. Hai ca o sa iasa frumos, deja unii dintre noi se cunosc.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1600GTL

O Hayabusa,un XX, chiar si miarele imping pana spre 300 cu total alta putere, ma asteptam la mai mult din 1600cc. Vorbesc de viteze peste 200km/h.

Trage f bine intr-a I-a, cred ca m-am ridicat pe-o roata de cel putin 2 ori, daca nu o fi fost doar senzatia mea, dar pasagera mi-a zis si ea ca ne-am ridicat deci poate nu a fost doar impresia mea. Iar de jucausa e chiar prea jucausa la volumul ala, aveam senzatia ca e foarte sensibila la orice miscare de ghidon, sunt sigur ca dupa ce te obisnuiesti se piloteaza usor, dar e o MASINA, for God's sake!:laugh:

 

 

R1200R

Nu am zis ca nu mergea bine cutia, am zis ca trebuia schimbat mult ca sa progresezi, e etajata mai scurt si motorul isi termina repede turele in care trage.

 

Daca asta e "miezul" pe curbele in ac de par din Alpi o fi, dar pentru un Bucurestean care trebuie sa mearga cel putin 100km ca sa dea de niste curba, iar in afara de cateva ace de par pe Cheia restul sunt cube mai "largi" nu mi-as cumpara motocicleta dupa criteriul "care iese cel mai bine din acele de par".

 

P.S. Sezonul asta nu cred ca mai apuc, dar daca suntem cu totii sanatosi la anul o sa ies la o plimbare cu baietii sa vad si eu "minunea" la lucru si sa vedem care pe unde si cum merge mai tare!:rolleyes:

Te rog sa-mi dai voie sa comentez si eu ce ai postat:

 

1. nu cred ca e sanatos sa comparam K 1600GTL(mai ales) cu Hayabusa, XX sau SS de 1000. Aici iaras comparam mere cu pere. Parerea mea este ca daca vroia BMW sa scoata o motociclta cu 6 cilindri care sa concureze cu Hayabusa sau XX gandea ltfel conceptul decta K 1600Gt(GTL).

Zici ca e masina? Nu ! Este un touring de lux la fel ca si Gold Wing-ul. Daca K 1600 este masina ce este Gold Wing-ul? Atuul conceptului de K 1600 este ca ai cuplu deja la turatii mici chiar foarte mici si nu viteza de varf( de ex ca si la Hayabusa sau zzr 1400). Trebuia sa incerci ca este bestila la fel si la boxere sa mergi linistit cu 100 km/h in treapta a 6- a si sa dai gaz sau sa depasesti ceva. Acolo se simtea adevarat feelingul BMW.

 

2. R 1200R - se stie ca bozxerele trag bine la ture joase si medii, iar sus se cam termina puterea. asta asa e dar nu prea cred ca trebuia sa amesteci in cutia de viteza. Eu am de 1100 si iti spun sincer ca daca am o turatie de 2500 rpm nu mai este nevoie sa schimb in jos pt accelerare.

 

P.s - eu cu al meu schimb cat mai repede sa ajung macar in trapta a 3 sau chiar a 4-a si acolo incep sa trag de motor. Intradevar treptele sunt mult mai scurte decat la SS-uri.

 

3. intr-un fel inteleg ce ai scris in posturile tale pt ca chiar este o diferenta de stil de condus intre sportive si boxere. Pana nu te obisnuesti cu motorul boxer .

 

P.S va rog sa luati in considerare la citirea postului meu de mai sus ca sunt proprietar si fun BMW .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa trec in wily pe langa primu r12r pe care-l zaresc banana.gif

 

Aveam un filmulet cu R 1200 R pe 1 roata, dar nu il mai gasesc, un priten m-a filmat.

Pana atunci.....

 

post-16670-0-82535000-1346826156_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam un filmulet cu R 1200 R pe 1 roata, dar nu il mai gasesc, un priten m-a filmat.

Pana atunci.....

 

 

glumeam cocos... tu ai o motocicleta de om serios cu care incerci sa faci huliganisme.. e ca si cum ai face cerculete cu un E-classe.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la BMW si am facut un test cu R 1200 R pentru ca avea parbriz sport si am zis sa-l probez sa vad daca imi convine.

Nu mi-a placut parbrizul sport, iar imi suiera vantul pe langa cap iar turbulente ( nu asa de mari ca la parbrizul touring, dar destul cat sa deranjeze )......... deci am scapat de o grija, nu are rost sa-mi iau parbriz la a mea, pentru ca bordul in sine a fost GENIAL gandit....... asta e te bate vantul peste tot, dar nu ai turbulente => nu iti suiera vantul pe langa casca deci ai LINISTE. In cazul meu R 1200 R fara parbriz + Schubert C3 se impaca EXCELENT.

 

De NOUL DOHC R 1200 R ce pot sa zic.......... aproape identica. Exista totusi o mica dar foarte mica diferenta, in caracterul motorului. A mea SOHC trage de jos hotarat iar dupa 5500rpm puterea creste clar, nu brutal, dar creste. La modelul DOHC motorul trage o idee mai tare pana 5000rpm si apoi trage o idee mai incet fata de SOHC dupa 5000rpm. Bine diferenta este de 5-10% cred. Trebuie sa sti foarte bine unul din modele ( in cazul meu R1200R 2009 ) ca sa poti sa iti dai seama............altfel este aceeasi motocicleta.

 

Am facut test si cu R 1200 GSA.

Nota 10 pentru cei care au conceput MONSTRUL, pare grea, defapt este grea cand sta pe loc dar odata pusa in miscare greutatea sau masivitatea motocicletei " dispare " partial. In opinia mea este o motocicleta de ASFALT clar.......sau poate de un drum forestier in stare excelenta..........buna de un drum forestier de Dacie ca sa zic asa.

Nu mi-a placut parbrizul ala, parca era cu Tramway-ul asa ma simteam.

Mi-a placut foarte mult pozitia de conducere, conduci de la etajul 3 nene :bounce: foarte buna si utila pozitia asta de conducere. Inca o chestie misto la ea e ca iti intra genunchii la fix " in rezervor " si asa esti pazit de vant.

O motocicleta buna si practica R 1200 GSA o motocicleta PERFECTA pentru ROMANIA. Este o motocicleta foarte agila pentru masa ei, poti face "prostii" cu ea dar abia dupa ce inveti sa ii respecti masa.

Eu nu mi-as lua asa ceva pentru ca:

1) E urata de iti sangereaza ochii :yikes: , bine ca atunci cand o conduci nu poti sa ii vezi design-ul :yikes: ( este strict opinia mea subiectiva )

2) Nu ma reprezinta motocicleta ( ma simt mult mai in largul meu pe R 1200 R ). Daca ar fi fost capabila in enduro poate ca ma mai coafa, dar e mult prea grea si mare pentru enduro.............piatra cubica si drum de Dacie atat.

 

Revenind la R 1200 R -ul meu. Tocmai i-am schimbat la garaj, uleiul din cutie( sper sa taca acum, o perioada ) si i-am schimbat/montat mansoanele de ghidon incalzite. Dreptul a tinut sa zicem 28 29.000km iar stangul 33.000km asta duce la o cheltuiala de 220euro odata la 3 ani, decent. Bine eu mi le-am montant singur, nu avea rost sa ma duc la BMW pentru montaj.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

.

si i-am schimbat/montat mansoanele de ghidon incalzite. Dreptul a tinut sa zicem 28 29.000km iar stangul 33.000km asta duce la o cheltuiala de 220euro odata la 3 ani, decent. Bine eu mi le-am montant singur, nu avea rost sa ma duc la BMW pentru montaj.

 

Ai schimbat tot "mansonul" ca te a costat atat?? Este posibilitatea sa schimbi numai parte exterioara la un pret de 30 de euro pe pereche daca tin eu bine minte pretul. Gasesti si pe louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Venind de la unu care are un R1200R (probably the fucking ugliest bike in the world) posesorii de GSA ar trebui sa se simta jigniti :crack:

 

:crack: :crack: :crack:

 

Ai schimbat tot "mansonul" ca te a costat atat?? Este posibilitatea sa schimbi numai parte exterioara la un pret de 30 de euro pe pereche daca tin eu bine minte pretul. Gasesti si pe louis.

 

Da 383 lei manson stanga si 475lei manson dreapta.

Nu cred ca ai cum sa le carpesti. Defapt SIGUR nu ai cum sa le carpesti, cel putin in cazul lui R 1200 R 2009, la demontare m-am uitat si eu la ele, se vede clar ca sunt gandite sa fie de unica folosinta si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si o laba ieftina rezista mai mult dacat o femeie adevarata. Diferenta:

Noblesse oblige!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: :crack: :crack:

 

 

 

Da 383 lei manson stanga si 475lei manson dreapta.

Nu cred ca ai cum sa le carpesti. Defapt SIGUR nu ai cum sa le carpesti, cel putin in cazul lui R 1200 R 2009, la demontare m-am uitat si eu la ele, se vede clar ca sunt gandite sa fie de unica folosinta si atat.

 

Nu se carpeste. Se cumpara mansoane noi se taie jos mansoanele vechi si se pun cele noi. Cel putin la R 1100 poti sa afci operatiunea asta. Asa ma amintesc ca cineva de pe forum a si facut operatiunea asta.

 

Ariete Replacement Grips for BMW heated grip systemsThese rubber grips offer maximum comfort and safety, and also counteract vibrations effectively. A special mounting system enables them to be used on BMW bikes in spite of heated grip systems (which remain in use). This means that replacing the original rubber grips on your BMW after years of wear and tear is no problem at all.

 

  • Material: Rubber
  • Open grip end
  • Overall length: 125 mm

Note: Original heated grip must remain in use!

 

 

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Corect, Ariete face mansoane pt.Bmw, costa vreo 25 e/perechea.

Oricum, cauciucul este de tot rahatul, estre inadmisibil sa arata ca dupa razboi dupa 16-18.ooo km!

Asta cu noblesse de dragul de a baga o carca de bani intr-un rahat doar ca este branduit cu elicele alb/albastre si de-o calitate indoielnica mi se pare aiurea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu stiu cum sa incep...........

 

Teoretic in weekend trebuia sa merg in Thasos. Totul frumos abia asteptam sa stau pe malul marii si sa mananc un chicken souvlaki cu tzatziki :rolleyes:

Eram cu Achim(el mergea in fata) am trecut de Veliko mergeam spre Nova Zagora, frumos viraje, distractie FUN scarita pe asfalt tot ce vrei, mai ales pe asfaltul lor rugos. Iesim din munti se schimba intr-un fel si asfaltul, numai era chiar asa de ..... rugos, cateva viraje largi linistite si apoi drum relativ drept pana la Nova Zagora. Tot imi fugea fundul pe viraje, nu dadea drift sau alte prostii dar derapa, eu in casca: .......... Ba ce asfalt de (cuvant urat) au astia aici!

Ajungem la benzinarie la LUKOIL Nova Zagora, pun frana si....... cand sa pun frana nimic. Eu folosesc 75% numai frana spate.

Intr-un sfarsit pun fata si ma opresc imediat. Ma dau jos ............ cand ma uit la frana spate.............plin da plin de ulei, ulei pe numarul de inmatriculare ulei pe cauciuc ulei pe bascula ulei pe disc ulei pe etrier, plina de ulei la propriu.

 

S-a dus tot chicken-ul meu souvlaki cu tzatziki :angryfire: . Ok punct. Excursia mea s-a terminat.

La prima vedere pare a fi rulmentul si simeringul de la grup. Asta in cazul fericit costa 1450RON.

In cazul in care s-a dus coroana si pinionul de atac , grupul costa 6000ron. Multumesc lui Dumnezeu ca exista bani si pot sa mi-o repar indiferent de costuri.............DAR M*IE BMW :finger: pentru ca vand, cel putin in RO motociclete PROASTE.

Nu avea voie sa pateasca asta la 33.400km NU AVEA VOIE .................PUNCT.

Ba cutia.............ba grupul ...................ba plm ce o sa mai fie? Si asta in conditiile in care motocicleta a fost luata de noua, intretinuta EXEMPLAR ( nu cu pasiune, cu nebunie/"fanatism" ) . Motocicleta necazuta, tinuta in garaj, fara zgarieturi fara nimic...........ca noua. Am schimbat intotdeuna toate lichidele din ea CHIAR DACA NU ERA CAZUL, dar le-am schimbat ca sa stiu eu in paranoia mea ca totul este NOU, sa stiu ca totul este de calitatea 1 in ea.

 

In plm daca era luata la SH nu aveam ce comenta, cine stie ce POET o fi mers cu ea, cine stie de cate ori o fi scapat-o pe jos, cine stie poate ca nu a schimbat niciodata uleiul pana la 30.000km .......... da ok e SH nu stiu istoricul, e riscul meu asumat sa-mi cumpar un (cuvant urat).

Nu mi se pare normal ca BMW sa vanda cacaturi noi cu o fiabilitate indoielnica..........plm daca e sa cumparam motociclete cu o fiabilitate demna de un SH la mana 8-a , ok sa coste 3000euro nu .............**********.........in plm.

 

BMW.....Da sunt motociclete comfortabile(geniala pozitie), dinamice(foarte dinamice), consuma putin (foarte putin).................dar au o fiabilitate de tot c.a.c.a.t.u.l . Fiabilitate cel putin indoielnica, mai ales in cazul meu.

 

Sincer jumatate sunt suparat de simpla idee ca am cumparat o motocicleta noua si tot timpul trebuie sa schimb ceva la ea, dar sunt si mai suparat ca s-a dus dracului Thasos-ul ala.............ba si abia asteptam sa ajung.......... tot timpul intrebam .........mai avem mult? Hai mai repede!

 

Acum problema e urmatoarea:

Ce motocicleta imi pot cumpara care sa ma faca sa ma simt la fel de bine precum R 1200 R ? ..............PAS

Sa aibe o pozitie exemplara de homo sapiens, o dinamica jucausa, si un consum exagerat de redus(cel putin in cazul meu) pentru 1200cmc. Nu prea exista. NASOL NU? Nu prea am de ales.

Singura motocicleta de asfalt care imi face mie cu ochiul e V MAX-ul ........restul.......mmmmmmm...........nu vad de ce as schimba R 1200 R pentru altceva in afara de V-MAX 1700 atata timp cat multumesc lui Dumnezeu imi permit sa o repar de cate ori imi face SURPRIZE.

 

Era cat pe ce sa ma arunc la un PEGASO 660 Trail ca varianta de enduro-touring, acum 1 saptamana, bine ca nu m-am aruncat, $$$ sunt la locul lor.......imi fac treaba cu asta vechi pana cand s-o gasi cineva sa o cumpere( de pomana nu o dau, mai bine sta la mine in garaj ). Bine ca macar Pegaso-ul asta din 96 la mana a XXXXX-a tine frate, n-are probleme, imi fac treaba cu el mai ales acum.

 

Si Aprilia Tuono reprezinta o varianta ......... dar nu e la fel de homo sapiens ca R 1200 R........... adica Tuono V4 e un fel de 2-a motocicleta , nu e vioara 1.

 

Intr-un final ce pot spune e ca ma bucur ca nu am cazut, cine stie cat crestea costul reparatiei dupa aceea, eu sunt sanatos asta e tot ce conteaza.

 

SFAT: Daca iti cumperi BMW, nu iti face iluzii ca iti cumperi ceva FIABIL.

Poate ca inainte BMW-urile erau fiabile, nu contest................In ziua de azi in opinia mea o motocicleta BMW e de unica folosinta, SAU ( poate ca sunt dur ) o motocicleta BMW nu isi justifica pretul cu toate inovatiile lor. Asa, am inovatii, si ma pis pe ele, ma intorc din vacanta cu coada intre picioare,si cu motocicleta pe platforma, pentru ca am BMW..........bag************* in ea

 

PS : Sa nu sara fanaticii BMW ca le critic marca. Cel putin eu sunt obiectiv. Sa nu spuna careva : Ba tu ai tras de ea ca animalu' si de aceea a cedat. NU ARE VOIE , la 33.000km NU ARE VOIE.

Imi cer scuze pentru limbajul porcos, dar incercati sa-mi intelegeti starea de spirit pe care o am acum.

 

Sanatate :cheers:

 

Abia astept sa o repar sa ies cu ea pe viraje din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Georgica, tu este mare ghinionist..imi pare tare rau de necazul asta, mai ales ca esti baiat finut si chiar tii la mobra asta.

Oricum astea noi nu au nici pe departe fiabilitatea celor mai vechi, pe de-o parte, pe de alta parte nu toate sunt asa, sunt destui care nu au avut probleme cu ele.

Oricum, mai este cineva care a patit ca tine, el are un 1200GS si la 19.000 km s-a spart nu stiu ce rulment, cu ulei pe afara, la fel.

Este vorba de VIK55, aici pe forum.

Nu stiu cit crezi tu, dar mobrele astea sunt si ele ca fiece lucru, norocoase su ghinioniste.

De-a lungul vremii am avut si eu citeva masini, in unele bagam bani cu ghiotura desi le ingrijeam la fel ca tine iar altele le hartaneam si mergeau fara probleme.

In locul tau-si aici vorbesc serios-as repara-o si as vinde-o, apoi mi-as lua alta SH cu kilometri putini din Germania.

Putin probabil sa ai ghinioanele astea inca odata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu spuna careva : Ba tu ai tras de ea ca animalu' si de aceea a cedat.

 

Bineinteles ca n-are nicio legatura, nici n-avea cum sa influenteze, la fel si in cazul cutiei, total de acord. :nono:

 

In schimb faptul ca a fost tinuta in garaj, ca n-a cazut si ca nu are zgareturi este cat se poate de elocvent in legatura cu cardanul.

 

Si eu ti-as da acelasi sfat: schimb-o cu alt R, eventual cu unul nou cu bordul frumos si toba aia scurta. Du-le-o la buy-back. Poate a fost asta cu ghinion. Cum ai zis, felul in care mergi tu nu este relevant. Deci poate urmatoarea va fi ok si iti schimbi parerea sau renunti de tot la BMW ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

E clar rulmentul mare si/sau semeringul de la grup. Cam 3-4 ore reparatia. Nasol ca s-a intamplat in excursie. Eu aveam mereu un rulment si un semering cu mine pe GSA. Just in case desi nu am prea mers off sau mai mult de 5-600 km o data. Si da, sunt foarte bun in a-l schimba si in padure daca e cazul :D

 

Bineinteles ca n-are nicio legatura, nici n-avea cum sa influenteze, la fel si in cazul cutiei, total de acord. :nono:

 

In schimb faptul ca a fost tinuta in garaj, ca n-a cazut si ca nu are zgareturi este cat se poate de elocvent in legatura cu cardanul.

 

Si eu ti-as da acelasi sfat: schimb-o cu alt R, eventual cu unul nou cu bordul frumos si toba aia scurta. Du-le-o la buy-back. Poate a fost asta cu ghinion. Cum ai zis, felul in care mergi tu nu este relevant. Deci poate urmatoarea va fi ok si iti schimbi parerea sau renunti de tot la BMW ;)

 

Daca vrea o mobra care se comporte la fel atunci ... R1200R, logic. Daca nu mai are incredere in BMW atunci un SM. Stiu si io, de la Ducati sau Yamaha, plm, e greu de zis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din aceeasi categorie cu R 1200 R ar mai fi Moto Guzzi Griso 1200 Quatrovalvole, uitasem de Moto Guzzi la cat de rare sunt.

 

 

http://www.motorcycle-usa.com/195/10408/Motorcycle-Article/2011-Moto-Guzzi-Griso-8V-SE-Review.aspx

 

Ghidon drept si pozitie dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic mai grea, un pic mai lunga. Insa (parerea mea) calitativ vorbind este peste orice BMW. De fapt cam toate Guzzi sunt peste BMW cand e vorba de calitate. Insa nu e la fel de jucausa ca R12R. Fa un test ca sa te convingi.

A, si era sa uit, nu cred ca Griso o sa fie mai reliable ca BMW. Iti zic asta ca sa ai ochii deschisi mult cand cumperi. Multe Guzzi se intorc la buyback aici. Nu stiu de ce pentru ca arata foarte misto.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...