Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

am mai spus-o acum ceva timp si pe topicul "cu sau fara abs?" - e destul de trist ca motocicletele si masinariile in general se fac tot mai user-friendly si idiot-proof. teoretic abs-ul ala ar trebui sa te ajute de cateva ori pe an cand iti taie fata dobitocu si te sui pe frane...practic multi lasa totul pe seama abs-ului si doar trag de maneta.

 

nu va mai intepati atata, toti aveti dreptate :peace:

 

Tu nu auzi ca supermoto intepeneste pe ploaie cand vii in blana? Aduna asfaltul in fata, invarte pamantul in sens opus cand bigfut pisca frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 610
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da va dati seama pilotii vechi care nu au avut parte de asa ceva ce mustrari de constiinta au toti ,bai frate daca alergam si noi cu toate sistemele astea era imposibil sa nu iesim campioni,astea ne lipseau :D kidding

parerea mea este ca abs`ul pt moto este foarte bun cand iti tarai basinile de colo colo mai ales pt cei care merg in oras,cand vrei sa faci de performanta nu-i vad rostul

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmaresc topicul de la inceputuri,baiatul a zis clar si raspicat din primul post parerea lui despre abs,asc si vad ca e pe aceeasi trasa si acum ,eu unul ce am inteles ca vrea sa ne spuna din ce am citit :

factorul de fun nu este asa de mare cu aceste 2 sisteme pe un drum serpuit + senzatiile adiacente transmise de aceste sisteme cand tu esti invatat cu un anumit stil de pilotaj si ele lucreaza/intra "prea rpd"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

factorul de fun nu este asa de mare cu aceste 2 sisteme pe un drum serpuit + senzatiile adiacente transmise de aceste sisteme cand tu esti invatat cu un anumit stil de pilotaj si ele lucreaza/intra "prea rpd"

Pot intelege treaba cu ASC ... cu greu, insa o pot intelege. Insa ABS ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmaresc topicul de la inceputuri,baiatul a zis clar si raspicat din primul post parerea lui despre abs,asc si vad ca e pe aceeasi trasa si acum ,eu unul ce am inteles ca vrea sa ne spuna din ce am citit :

factorul de fun nu este asa de mare cu aceste 2 sisteme pe un drum serpuit + senzatiile adiacente transmise de aceste sisteme cand tu esti invatat cu un anumit stil de pilotaj si ele lucreaza/intra "prea rpd"

 

 

eu zic sa incerci prima data ..pe ce drumuri serpuite vrei tu cu ambele sisteme si sa vezi ce in seamna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CMD si CNAIRDA sunt singurii care au inteles punctul meu de vedere si care nu s-au atacat sau nu au un complex ca multi altii, sau au cunostiinte de enduro.

Ba parca e o competitie aici, ala e prost, ala e racer, ala e bleg, pana mea am o opinie asupra unui echipament al unei motociclete pe care o detin

 

Nu sunt infumurat sau increzut cand sustin ca IN OPINIA MEA abs-ul e pentru motociclisti CALMI , FOARTE CALMI.

 

Budd deja e in cosmos cu afirmatiile lui, e clar ca nu a inteles nimic, ca si altii.

 

Nu va mai atacati aiurea, ca e unu mai breaz ca altu, chestie de gusturi ABS-ul, si asta o spune unu care merge(in fiecare saptamana) cu 3 motociclete total diferite din toate punctele de vedere => incearcati sa cititi printre randuri si sa vedeti punctul meu de vedere, lasati bre copilariile.

 

Nici nu ne cunoastem face to face si deja se trag concluzii..........jenibil............. iar totul a pornit de la afirmatia cu frana violenta(Garcya) dupa ce am argumentat(fara sa atac pe nimeni) a sarit gradinita....................complexe multe.

 

:friends:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Budd deja e in cosmos cu afirmatiile lui, e clar ca nu a inteles nimic, ca si altii.

 

Afirmatii? Baietel, tu faci afirmatii. Io doar iti dau peste bot cand vad ca te stropsesti la "pensionari".

 

Nu va mai atacati aiurea, ca e unu mai breaz ca altu, chestie de gusturi ABS-ul, si asta o spune unu care merge(in fiecare saptamana) cu 3 motociclete total diferite din toate punctele de vedere

 

Bingo! Nu cre ca e cineva sanatos la minte care ar dori sa puna ABS pe un trial bike, off road, SM etc. Mult prea greu si chiar inutil. Daca tu conduci totul ca pe un SM, atunci poate ar fi o idee sa ramai pe SM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai bot, eu sunt om nu catel :haha: . Esti cumva pensionar? Ce treaba au pensionarii aici?

 

Daca tot nu ne cunoastem, de ce-ti permiti sa spui ca ABS ul e pentru motociclistii de duminica? Iti garantez ca sunt motociclisti care te baga sub masa si la experienta si la nr de km si care prefera oricand un motor cu ABS....

 

Nu se ataca nimeni,doar ca tu iti dai cu parerea ca un atotstiutor si desfiintezi niste sisteme doar pt ca vorbesti din prisma ta.

 

Sunt sigur ca din prisma altora, motoarele boxer nici n-ar fi trebuit sa existe, dar asta nu inseamna ca asa e....

 

 

Daca faci afirmatii de genu' ala, trebuie sa te astepti si la reactii pe masura...

 

 

Nu sunt atotstiutor, iarasi ...........cineva care are o problema ar intelege asa ceva, sau s-ar gandi la asa ceva.

Am si spus pt cei OBISNUITI cu anumite discipline moto ( nu are rost sa mai repet )ABS-ul e ceva......idiot proof cum bine a zis cineva pe forum mai devreme.

 

Iarasi eu nu am dc sa ma compar cu nimeni la capitolul experienta si sincer nici nu ma intereseaza daca unu are mai multa experienta decat mine sau mai putina experienta decat mine.............ba nu stiu de unde e instinctul asta competitiv.

Ce treaba am eu cu casca altuia?

 

 

Banuiesc ca ai inceput pe ceva fara abs. Corect?

Cum ti se pare pe o moto cu ABS? Nu ti se pare ca inveti din nou sa sa mergi pe moto, toate reflexele si "instinctele/simturile tale" se reseteaza, cand vine vorba de o frana mai serioasa.

 

Bine spus, "desfiintez niste sisteme din prisma mea" am si dat exemplul meu R 1200 R comparat cu alte moto (personale nu din reviste sau teste), deci am facut comparatii obiective ( nu am mentionat ca sunt eu mare $$$$ "proprietar de posesiuni" , ca nu sti :unsure: ce mai poate sa inteleaga lumea asta, orice dar nu subiectul principal )

Nu am zis, asa d-am**** ca m-am trezit eu stramb, ba ABS-ul e pt bunicute sau "pensionari" ca tot se simte(sau nu) BUDD.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai bot, eu sunt om nu catel :haha: . Esti cumva pensionar? Ce treaba au pensionarii aici?

 

 

 

 

Nu sunt atotstiutor, iarasi ...........cineva care are o problema ar intelege asa ceva, sau s-ar gandi la asa ceva.

Am si spus pt cei OBISNUITI cu anumite discipline moto ( nu are rost sa mai repet )ABS-ul e ceva......idiot proof cum bine a zis cineva pe forum mai devreme.

 

Iarasi eu nu am dc sa ma compar cu nimeni la capitolul experienta si sincer nici nu ma intereseaza daca unu are mai multa experienta decat mine sau mai putina experienta decat mine.............ba nu stiu de unde e instinctul asta competitiv.

Ce treaba am eu cu casca altuia?

 

 

Banuiesc ca ai inceput pe ceva fara abs. Corect?

Cum ti se pare pe o moto cu ABS? Nu ti se pare ca inveti din nou sa sa mergi pe moto, toate reflexele si "instinctele/simturile tale" se reseteaza, cand vine vorba de o frana mai serioasa.

 

Bine spus, "desfiintez niste sisteme din prisma mea" am si dat exemplul meu R 1200 R comparat cu alte moto (personale nu din reviste sau teste), deci am facut comparatii obiective ( nu am mentionat ca sunt eu mare $$$$ "proprietar de posesiuni" , ca nu sti :unsure: ce mai poate sa inteleaga lumea asta, orice dar nu subiectul principal )

Nu am zis, asa d-am**** ca m-am trezit eu stramb, ba ABS-ul e pt bunicute sau "pensionari" ca tot se simte(sau nu) BUDD.

 

 

bula

te a mancat in coor sa ti iei 3 moto

acum nu mai ai bani de benzina si anvelope

si o arzi...pe forum...

ce dracu ai

bafta la exam :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frumos! Doamne ajuta sa iasa bine!

Stai ca miercuri termin cu totul, si in sfarsit ies din oras :bounce: . De aceea ceream poze pe celalalt topic........sa am si eu la ce sa visez :moto: .

Momentan stau cu "ASC-ul" deconectat si corectez cu ajutorul ABS-ului pe laptop lucrarea, la examen cred il pun la loc ASC-ul, just in case :D

 

 

 

 

De ce crezi ca toate masinile sunt echipate acum cu ABS? pentru ca toata lumea e o masa de prosti?

 

 

 

 

 

Nu are legatura masina cu motocicleta, masina poate sa aibe ABS pentru ca atunci cand franezi NU TE DEZECHILIBREAZA, stai in fund pe scaun si franezi(bine conteaza si experienta....dar e alt capitol), aia e, masina e mult mai grea are 4 roti deci alta amprenta pe suprafata de rulare...........chiar nu are rost sa discutam. Eu gasesc ca fiind excelent abs-ul la masini pe uscat si pe ud, dar pe zapada....... imi pare tot asa ca lungeste distanta de franare.

 

Incearca sa iti pui motocicleta pe viraj, la sfarsitul perioadei de franare, cand ai ABS...... e ciudat, cand nu ai ABS o pui cum vrei si unde vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai Labamare, nush cum se face ca ramii singurul om beat intr-un grup de treji.

 

e usor sa intri intr-un cerc vicios. e suficient sa nu intelegi care e punctul in care mai bine pleci capul si recunosti ca orgoliul a luat-o inaintea ratiunii. dupa care nu mai trebuie decit sa persisti in exagerari si aiureli.

 

esti un mucea de 20 de ani impotriva a mii de ingineri care iau in calcul niste parametri pe care mintea ta nu-i poate cuprinde. crede-ma, am lucrat in automotive si abia atunci am ajuns sa inteleg cit de complicate-s treburile. mult mai complicate decit mi-as fi imaginat. se calculeaza, masoara si simuleaza lucruri pe care tu nu ti le-ai imagina in vecii-vecilor. chiar si eu, care cit de cit am intrat in contact cu ele, abia am atins virful aisbergului.

 

apai fa petitie online la BMW sa scoata ABS-ul. zi-le ca-s niste labe frustrate si fac motoare de pensionari.

 

neuronu' tau confuz crede ca daca-l faci pe-un om frustrat cind nu e de-acord cu tine, devii automat triumfator.

 

apai bai putzica, in special intr-o tara in care se folosesc materiale pt. marcaj stradal care chiar si perfect uscate luneca in draci, imi zici ca ABS-ul e inutil? te trezesti oricind ca ai sub roata cu care frinezi fix dunga de pe trecera de pietoni. se intimpla oricui. in afara de tine, clar.

ce sa mai zic de autobuzele la mina a opta, care pisha ulei peste tot? stii ca mi s-a intimplat ca la semafor sa pun piciorul jos fix pe pata de ulei si sa fiu cit pe ce de-a scapa motorul pe jos?

 

mucea, motoarele de MotoGP nu au ABS. da' e MotoGP. sint profesionisti care au ajuns la un nivel de indeminare pe care tu nu ai dreptul nici sa-l visezi. ala e asfalt special, au cauciuduri speciale si nu trece RATB-ul inaintea lor sa pise motorina si ulei pe asfalt. totul e controlat, reglementat, verificat la singe. strazile Romaniei sint fix opusul.

 

E urâtã mobra.

 

My 2 cents.

te iubesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servetel,

 

 

Eu nu am treaba cu Moto GP, eu am treaba cu enduro, poate ca tu esti prea mic ca sa incaleci o motocicleta de hardenduro sau SM, deci POATE ca nu ai idee cu despre ce e vorba.

Din argumentele pe care tu le dai 70% cred ca nu ai avut treaba cu enduro. Cred ca daca ar trebui sa faci un traseu softenduro ai avea ceva de furca (nu pentru ca ai fi tu fraer, sigur asta ai intelege, fara explicatie) ci pentru ca nu ai fi obisnuit cu reactiile franei, si cu modalitatea de a frana pe pamant,noroi,iarba,frunze,nisip etc. Daca ai fi obisnuit ai intelege. Nu contest ceea ce zici tu despre Moto GP, nici nu am cum pentru ca nu ma interesaza fenomenul Moto GP deci nu am cunostiintele necesare.

 

In automotive poti lucra si ca sofer si ca PR si ca inginer si ca vanzator si ca mecanic si ca lalea. Ai lucrat in domeniu, deci cunosti domeniul. Bravo! Insa nu spui ce ai lucrat :unsure: . Un om isi da seama de multe, din multe domenii, problema e daca le nimeresti. Ai lucrat cu SIMULINK ? ( nu te intreb daca sti ce e aia ) .

Ai facut o facultate tehnica si poti gandi, vedea o imagine de anasmblu asupra unei piese(bravo tie!) sau te-ai uitat prea mult la Discovery Channel?

Iarasi ne abatem de la subiect, cata valva pentru un ABS. Sunt curios ce parere ai de unu care ajunge la Babele si se intoarce fara sa cada cu un Tenere(203kg la plin, non ABS) si cu pasager in spate,fara sa merg la relanti? De la Cuibul Dorului la statia Meteo din Sinaia ( sau cota 1400 ).

Nu ma intereseaza pe mine sa fac petitie la BMW :crack: (buna asta) cumva il voi scoate sigur.

Mie nu imi este asa de frica de traficul urban cum iti este tie. DC? Pt ca sunt mai smecher? Nu cred. Deja o rutina pentru mine traficul bucurestean, de aceea, cu tot cu asfalt jegos alunecos soferi neatenti etc, asta e, m-am obisnuit. Daca sustii ABS-ul( ca fiind extra mega util ) atunci ce parere ai de baietii aia cu scutere de pizza sau de "dementii" aia care fac enduro sunt eroi pe 2 roti?.

Ce naiba?

 

 

 

neuronu' tau confuz crede ca daca-l faci pe-un om frustrat cind nu e de-acord cu tine, devii automat triumfator.

 

 

 

 

 

 

 

MAXIM...................... exact ce spuneam cu o pagina in urma. :cheers:

Eu nu impun nimic nimanui, insa sunt condamnat daca am o parere diferita de cea a majoritatii, parere argumentata cu exemple si comparatii din toate punctele de vedere, DAR daca majoritatea nu stie sa citeste (sau nu citeste tot) ce sa mai zici........ :crack: ... :friends:

 

poti sa anulezi abs-ul doar pe roata spate.

 

Cum?

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa reduca riscurile de pierderi materiale si de imagine ,$$$EEE etc.... de a abandona cursa/calificarile cei din motogp sau alte competitii nu dau nume ,imi pare si sincer rau ca spun aceste lucruri pt ca suntem foarte departe de subiect cu asa ceva ,suntem pe langa subiect dar sa te linistesti facand genul asta de comparatii,crezi ca nu puteau sa le puna un amarat de abs motocicletelor sa nu mai piarda pilotii roata fata de N SI N SI N ori pe o franare mai accentuata/tarzie/aplecat cateva grade? Tu-I suspectezi inginere pe cei de la EBC “ca sunt vorba multa” si te apuci sa-i faci baiatului comparatie cu motogp`ul?

 

trebuie sa intelegeti un lucru ,baiatul vorbeste de un stil de pilotaj in afara orasului care alaturi de abs,asc nu dau factorul de fun dorit de el,in cele mai multe cazuri il incurca,voi vorbiti de altceva pur mecanic,stiintific sau cum se numeste si chiar inteleg ca abs&asc`ul va/ne ajuta si este de ajutor in unele situatii insa voi vorbiti de mers cu motocicleta si plimbare in mare parte @peisaj,taraitul b3s1n1lor prin bucurestiul minunat sau orice alt oras,liniute intre semafoare cu taximetristii grabiti sa ajunga la comanda, fara curbe,apexuri,ace de par si mai stiu eu ce abordare corespunzatore a virajelor.

aoleu nu avem abs, ce sa facem nu putem sa iesim din mersul nostru,nu putem sa ne autodepasim fara asa ceva,e cheia succesului,asta-mi lipseste ABS`ul in rest sunt SPIRT

va rog eu ...terminati cu prostiile

THE LIMIT IS YOURS,restul e cancan PUNCT

sau daca nu ... mult mai agreatul Traction Control for $1,000! Plug and play TC for anyone

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:goodposting: chiar ca restul e cancan.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Cum?

 

un furtun de frana de la pompa spate la etrier si 2 suruburi care sa-ti inchida circuitul spate in centrala abs, nu stiu ce pas(unp?) au dar nu-i mare inginerie.

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sint inca un bucurestean prost

vrei un mar?

 

Ai lucrat cu SIMULINK ?

faptul ca un retardel ca tine stie cuvintul ala ma face sa fiu convins ca invatamintul romanesc a dat-o-n bara-n ultimul hal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de inconstient sa fi ca motociclist sa franezi violent de la + 100km/h (numai zic de cazul in care ai + 200km/h :lol: )? Hai sa franez ferm mai zic, dar nu violent.

 

Prietene nu trebuie sa fi inconstient, trebuie sa-ti iasa ceva in cale ca sa fi nevoit sa te opresti, sa te vad eu pe tine cum opresti fara ABS si cum opresti un motor cu ABS.

La fel cum mergi cu unul cu ABS mergi si cu altul care n-are. Singura diferenta dintre cele doua este TIMPUL DE OPRIRE si SIGU-FUCKING-RANTA!

 

In opinia mea ABS-ul este pentru motociclistii de duminica, ABS_ul nu face decat sa te iresponsabilizeze ca motociclist, ceea ce in opinia mea nu e de bine.

 

OMFG - FFS - JFC !

Ne cerem scuze, noi astia care iesim duminica de dimineata de pe la 7 si facem 500+ km / zi si ne simtim in siguranta :)

 

trebuie sa intelegeti un lucru ,baiatul vorbeste de un stil de pilotaj in afara orasului care alaturi de abs,asc nu dau factorul de fun dorit de el,in cele mai multe cazuri il incurca,voi vorbiti de altceva pur mecanic,stiintific sau cum se numeste si chiar inteleg ca abs&asc`ul va/ne ajuta si este de ajutor in unele situatii insa voi vorbiti de mers cu motocicleta si plimbare in mare parte @peisaj,taraitul b3s1n1lor prin bucurestiul minunat sau orice alt oras,liniute intre semafoare cu taximetristii grabiti sa ajunga la comanda, fara curbe,apexuri,ace de par si mai stiu eu ce abordare corespunzatore a virajelor.

aoleu nu avem abs, ce sa facem nu putem sa iesim din mersul nostru,nu putem sa ne autodepasim fara asa ceva,e cheia succesului,asta-mi lipseste ABS`ul in rest sunt SPIRT

va rog eu ...terminati cu prostiile

 

Pilotajul se face pe pista, in afara orasului oricand esti expus sa iei curba si dupa curba sa apara un cal, o masina care trece de linia drumului, unul care depaseste si nu are timp sa te vada ca tu vi cu 200...

 

Da noi vorbim de mers cu motorul, plimbare, sightseeing. Lucru ce nu are legatura cu "taraitul b3s1n1lor prin bucurestiul minunat sau orice alt oras" si urmatoarele cuvinte. Lucrurile acelea nu se fac cu un tourer de 250+ kg care fara abs... nu-l vad prea bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam sa incep si eu un topic sa-mi prezint motocicleta, cu bune si cu rele, dar ma felicit ca m-am abtinut.

chiar daca-si incepe unu toate propozitiile cu "in opinia mea, [...]" va fi luat in balon de cinstitii forumisti si i se va demonstra din plin ca indiferent ce spune/gandeste/vrea, e prost.

 

:peace:

 

mi-e o scarba de forumul asta si de transformarea lui, atat cat am prins-o ca nu sunt prea vechi in breasla, de nu va pot spune. teoretic ar trebui sa fie un loc de discutie pentru niste oameni cu scaun la cap si pasionati de 2 roti.

Editat de cnairda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bigfoot

Daca vrei sa-ti scoti abs-ul incepe intai cu roata de spate, pe fata la sistemul telelever mi se pare destul de dificil de condus fara abs pentru simplul fapt ca nu "simti" roata.

La motoretele usoare sm cross hard enduro abs-ul ar fi degeaba, nu i-as vedea rostul. La fel si la chopere care sunt facute pentru o plimbare linistita la final de saptamana.

Treaba se schimba cand vine vorba de vaci peste 200kg si tourere mari cand iti cari casa dupa tine si mai ai si pasager. Consider ca nu o mai poti controla la fel de usor cu rotile blocate si de multe ori pe seaua pasagerului se afla persoana la care tinem cel mai mult si e de preferat sa o protejam cat putem de bine, n-ar avea absolut nicio vina ca eu am fost bou si am cazut ca am calcat marcajul cand am pus frana pe ploaie.

Pe mine m-a scapat din rahat de maxim 5-6 ori in 80000km in rest nu il simt nu ma deranjeaza conduc ca si cum nu l-as avea pe motocicleta.

Nu am inteles din descrierea ta cum te incurca atunci cand vi din frana puternica si o arunci pe curba....

Chestia asta cu abs-ul e bun sau nu este tare delicata, pot spune ca pentru mine e bun si imi place sa am un plus de siguranta.

Tu l-ai incercat nu iti place pot intelege asta n-am cum sa te conving ca trebuie sa-ti placa tie ce-mi place mie :D

Cunosc tot mai des oameni care nu au mers un km pe motocicleta cu abs insa stiu din start ca nu este bun ca nu esti "tru", ca esti "gay", sisteme pentru "femei", putin imi pasa, ei au motoarele cazute nu eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilotajul se face pe pista, in afara orasului oricand esti expus sa iei curba si dupa curba sa apara un cal, o masina care trece de linia drumului, unul care depaseste si nu are timp sa te vada ca tu vi cu 200...

Garcya in mare parte ai dreptate nu te contrazic si eu poate daca am posibilitatea de a da +1000E pt o motocicleta SS`iva echipata cu abs o sa dau ,pt ca inteleg ca este de ajutor in situatiile mentionate de mine + multe altele(nepravazutul)

mersul pe circuit(pilotajul) te ajuta 1000% si pe strada,daca trebuie sa eviti un obstacol iminent si nu faci bodysteering poti sa te.... pe el de counter-steering in secunda 2 alaturi de ABS ,voi va bazati pe frana insa de multe ori va da dmg total cu sau fara abs,vedeti totul de evitat numai si numai prin franare nu prin tehnici de pilotaj ;),unde gresesc cei care au cazut cu motocicletele echipate cu abs?

 

ma retrag din discutie,ma scuzati ,imi cer scuze baieti&fete daca am deranjat cu ceva >:D< :cheers:

numai bine

Doamne ajuta

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde gresesc cei care au cazut cu motocicletele echipate cu abs?

ABS-ul este un plus de siguranta doar la oprirea de urgenta nu te scapa de cazaturi decat in situatiile alea.

ABS-ul nu tine loc de cauciucuri bune, de placute de frana bune, si nici nu iti aseaza motocicleta cu scarita in asfalt pe Cheia asta o faci tot tu pentru ca nu iti conduce un sistem electronic motocicleta

Daca esti bou te faci praf indiferent de ce conduci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pasiune multa pe acest forum si multa educatie( din topor ).

 

CalinD nu poti avea un dialog cu cineva decat daca jignesti, probabil ca asa te simti bine, iti invingi complexul de inferioritate.

Tu esti savant vorbesti de Moto GP de industria auto........frumos.........cand vine vorba de ceva clar, concret, un exemplu credibil sau elocvent, te ineci la mal. Nu esti in stare(si nici nu vei fi) sa porti o discutie civilizata sau diplomata in contradictoriu cu cineva, nu sti ce e aia "argument" .

Gandire de manivela, in spatele computerului esti un LEU dar in realitate(reiese din atitudinea ta) nu esti decat o PISICA care isi imagineaza ca iese la plimbare cu motocicleta din poster, de aici vasta ta experienta lipsita de argumente sau exemple concrete.

Te-ai dat pompos, ti-am pus o intrebare directa pe subiect, nici nu ai stiut sa o citesti, ai un raspuns tipic de mahalagiu perisabil, care vorbeste mult si prost fara sa atinga vreun subiect. Incearca sa evoluezi, ca doar esti pasionat :crack: . Trebuia sa apara unu din sectiunea ZOO pe acest topic, altfel numai e FUN.

 

Adrian B

 

E greu sa accepti ca unul are anumite cunostiinte sau experiente, pe care tu nu le ai?

Am zis Triumph vs Bmw pentru ca am mers pe ambele si pot sa am un punct de vedere. Tu probabil ca nu ai mers nici pe una nici pe alta, dar in schimb pierzi filmul.Sa mergi tu pe un R 1200 R cu ESA vs un Speed Triple, tare curios as fi sa aflu opinia ta la cald dupa test, sa vad si eu une este acea diferenta ca de la cer la pamant WOW.

Nu ma dau atotpreastiutor, dar asta nu inseamna ca daca nu sunt TOPOR(ca altii, nu ma refer la tine) nu sunt demn de o opinie. E asa de greu sa vezi ca altul are o opinie diferita de a ta, culmea si argumentata, dar evident daca nu face parte din opinia maselor nu e bine. ( din ciclul multi da prosti, prosti da multi ) .

Sincer cand il vad pe unu ca vorbeste sigur pe el din "reviste" fara argumente concrete, ma bufneste rasul.

 

Cand e ceva care ma depaseste MOTO GP, zic , bre pana mea, nu stiu nici nu ma intereseaza fenomenul.

Tu vorbesti de pista. Nu inteleg dc aduci vorba de pista. Poti sa inveti sa controlezi motocicleta si pe un camp la enduro. Bine daca vrei te poti duce pe AMCKART(sa nu imi spui ca e prea mic=irelevant) sau daca vrei ceva mai serios iesi in afara tarii.

Bai nu inseamna ca daca altii nu au punctul de vedere al MASELOR sunt gica-contra. Eu am zis in opinia mea ABS-ul este ******* dar depinde de varsta stil si gusturi. Cum unii nu stie sa citeste, a sarit gradinita. Cata pasiune si cata.........las-o balta!

 

 

 

Florin.Radu

 

Ai dreptate referitor la trenul fata de la BMW, este o idee FALS, pentru ca se apleaca instant dar nu iti ofera tot feedback-ul de care ai nevoie, uneori. Asta se poate remedia cu ajutorul unui cauciuc moale pe fata, eu asa am facut si am compensat partial acest "defect". Te contrazic putin, referitor la ABS, ABS-ul tine cont de cauciucuri.

Cand am avut Bridgestone(originale&intarite) ABS-ul intra "din reflex" pana si la o banala frana de la 50km/h. Odata schimbate cauciucurile ABS-ul nu a mai fost asa de prezent, dar in orice caz era acolo ca sa-mi strice planurile cand aveam chef de joaca.

Referitor la abordarea curbelor, eu le abordez ca la SM/ENDURO(cand am chef de joaca), nu stau sa aleg trasa "ideala" sau "curata" o iau si o arunc in viraj, intra ABS-u care ma obliga sa merg "curat" si atunci il pacalesc retrogradand 1 treapta sau 2 in fucntie de turatia motorului, infranez roata spate o idee( exact cat sa nu intre ABS-ul) si apoi dau drumul la ambreiaj, asa intra in viraj de-a "latul". Miscare valabila, pentru virajele stranse. Cred ca sti la ce ma refer.

Una e sa faci asta fara ABS, te incordezi putin pentru a mentine echilibrul , sti la ce sa te astepti, eeeeeee cand intra ABS-ul s-a dus naibii TOT te surprinde se te "corecteaza" nu se mai intampla ce vrei tu sa se intample, iar tu incordat fiind pentru a anticipa miscarea dorita, ABS-ul te prinde cu "garda jos" si te dezechilibreaza, pentru ca iti impune sa abordezi virajul conventional.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...