Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

 

Io stiu ca are o casca, o casca + geamantan, 2 casti.

 

Corect!

Iar la GS mai urmeaza "un munte" si "un munte mai inalt" :)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 594
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Corect!

Iar la GS mai urmeaza "un munte" si "un munte mai inalt" :)

Logic, pai voi astia cu GeSu sunteti aventurieri.

 

mie mi se pare superba cum arata, dar evident, e o chestie de gust....

Sa nu exageram :smoke:

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omului nu-i place si basta. La fel si lui Bigfoot. Nu e nimic surprinzator aici, personal nici io nu ma dau in vant dupa K13R din motivele expuse la topicul meu. Trebuie sa te obisnuiesti clar cu alta mobra, pur si simplu. Insa o data ce te-ai obisnuit, hohoooo. Io am mobra asta de 2.5 sezoane si inca nu m-am plictisit. De obicei schimbam fo 3 mobre in timpul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag pe topicu' tau, dar mi s-a parut amuzant ce-ai scris. Ma distreaza cei ca tine :))) (si nu zic asta pt ca am SV, oricum al meu e de 650, deci n-are treaba)

 

Ma bucur ca sunt atatia' cunoscatori' intre noi :):friends:

 

Raportat la R1200 R, nu stiu de ce spui ca e urata, mie mi se pare superba cum arata, dar evident, e o chestie de gust....

 

Sa-ti traiasca !

 

 

Dc sa iti ceri scuze :friends: e forum public.

Eu cand am zis ca e "scuter" sv 1000 am pus ghilimele de rigoare, trage dar nu asa de hotarat.

 

R 1200 R -ul e o motocicleta defapt unica prin design-ul ei, care e OK nu e ca o MV AGUSTA Brutale sau Speed Triple :dropsmilie: cu o personalitate puternica ( ma refer la design ) dar nici ca un naked normal care poate fi usor confundat indiferent de marca.

Eu am pus accent mai mult pe partea practica consum & confort si apoi am descoperit alte calitati laudate in diverse teste. In 2009 nu puteai face test cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am cerut scuze pt ca e un topic unde tu-ti prezinti mobra si nu vreau sa para ca vin sa fac scandal etc :)

 

Cred ca diferenta dintre Boxer si V2 (gen VTR,SV, TL) este ca Boxeru trage si mai de jos,dar se si plafoneaza mai rapid......apoi urmeaza V2, apoi V4, apoi 4L....

 

Oricum pentru ceea ce este, R1200 R are motorul ideal...

 

Eu zic, asa...ca design...e destul de aparte. Corect, nu sare in ochi ca Triple de la Triumph care iti dai seama instant ce e.

 

Consumul conteaza ENORM daca mergi mult cu motoru'....

 

Imi place mult R 1200 S, e ciudatel pt multi,dar mie-mi place design ul, faptul ca e tot bi-cilindric, da' ma gandesc ca e nasol daca polizezi cilindrii aia de asfalt :)) (daca-l scapi sau ceva)...

 

Stiu ca si ala consuma ff putin,raportat la cilindree

 

Da probabil ca in cazul care o scapi polizezi cilindrii sau crashbar-ul.

Eu in Alpi am tocit pintenii de pe scarite, dar nu am atins cu cilindrii in conditiile in care am si crashbar. In schimb in Alpi am dat jos protectiile de vant pentru glezna, cu alea atingi si pe Cheia daca te chinui putin.

E adevarat ca te uiti la ea si subiectiv zici ca ai toate sansele sa o zgarii la prima aplecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Ma frapeaza ce-a zis Niko de K1300R :)))

 

 

 

Bai nu ma intelegeti gresit, motocicleta este foarte buna, doar ca am testat si S1000RR dupa aia si mi-a luat maul, e pe gustul meu japonezot, asa ca m-a facut sa uit de K.

Oricum nu am bani de niciuna dintre ele, asa ca nu are rost sa fac fitze pe aici. Imi caut un Zx10 2006-2007 ca urmator utilaj.

 

Un k1200/1300 mai spre pensie asa!:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K1200R/K1300R mi se pare o platforma buna pt ceva modificat.... Real muscle street bike...

 

Pacat ca nu au in RO la test YAMAHA V-MAX 1700 :eek: , sper sa ajung vara asta sa o testez undeva, sper sa nu fie o deceptie la capitolul ciclistica. V-MAX chiar e Muscle Bike.

 

PS: Tocmai m-a sunat de la BMW ( revizia de 30.000km ) trb sa-mi inlocuiesc senzorul de nivel al carburantului ( HAI SA NU ZIC DE PRETUL ACESTUIA ) dar .....**** mea ......iarasi la Tenere dc nu am avut probleme in 35.000km .

 

Problema senzorului nu are nici o legatura cu stilul meu de pilotaj, are legatura cu materialul prost sau cu proasta lui conceptie, ca tot benzina romaneasca intra si in Tenere si n-a avut nici pe dreq. Cred ca era singura chestie sofisticata de pe Tenere.

 

E adevarat ca e un cacao de problema, dar tot ramane ceva care NU functioneaza. Aici BAD MARK FOR BMW . Prea sensibile motocicletele lor domne, dar recunosc ca .............. in rest sunt niste motociclete hai sa nu zic bune ci GANDITE, incat nu iti vine sa te mai dai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinde mobra! Ia-ti ZX10R. Din 2007.

 

Vrei sa fac entorsa? :haha: Nu agreez pozitiile astea embrionare pe 2 roti :blbl: si nici 4L .

Poate ca pe o Hayabusa sau pe K 1300 S stai mai omeneste dar eu pe SS ............. no way.

 

Boxerul ramane aici nu se vinde, daca o sa fie cazul probabil V MAX va fi urmatoarea motocicleta de strada, mai e pana atunci $$$$$.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda. Da banii pe VMax in loc sa iei un Triple. Iti place sa te dai in linie dreapta asa tare?

 

 

Am mers pe speed triple , chiar am mers ceva , nu 2 km . Mare diferenta nu e intre a mea si speed triple decat de design.

 

BINE ACUM MULTI O SA ZICA CA BAT CAMPII , ii invit sa le testeze pe ambele ( daca au unde pt Triumph ? )

 

Greutatea e cam aceeasi , puterea si cuplul de asemenea tot cam aceleasi. Triple are 20 de cai in plus dar BMW compenseaza cu LOPATA de cuplu oferita.

 

Ambele pleaca de pe loc ca URSU' ( bine boxeru e o idee mai fortos de jos de tot ) Triple in schimb parca se tureaza mai vioi asa.

In zona service-ului unde am lucrat in vara lui 2009 era o padure lungaaa si un drum asfaltat drept si pustiu aveai acolo sa-i dai cat vrei si wheelie si stoppie si tot.

 

Eu am mers pe versiunea de 106 cai pentru ca francezii au lege prin care impun limitarea tuturor motocicletelor la 106 cai ( mai putin cele de politie care sunt full power ) In mod normal are 130 de cai Triple.

 

In opinia mea Triple e mai fortos decat K 1300 R testat , ma refer aici la reprize si cuplu, NU la puterea pe ROSU. Motorul era mult mai prezent, nu trebuia sa astepti sau sa retrogradezi. E misto tricilindrul ala si se aude :rolleyes:

 

Personal perefer R_ul dpv al "bicicletei" NU spun ca Triple mi s-a parut greoi, dar e mult mai vioi/instant R-ul la schimbari bruste de directie. Ca sa fiu "rau" Triple avea o raza de bracare ca de "rulota", asta e tot ce pot spune asa de rau despre ea, in rest playmobil.

 

Ca design sunt diferite total, dar ca feeling sunt aproape indentice cu mentiunea ca pe boxer mai poti sa faci si un drum lung, iar Triple este o idee mai scurt si se ridica mai usor pe o roata. Si R-ul se ridica, sau eu l-am invatat deja mi se pare ca se ridica usor ( fara ambreiaj )cu 2-a si cu 3-a daca esti cu cineva in spate.

+ ca ce imi place MULT la boxer e cardanul, imi place raspunsul direct si onest atunci cand accelerezi, iar pe viraje nu simti reactii adverse sau.... chesti de genul asta.

 

Bai banuiesc ca la V MAX poti sa ii faci ceva sa fie mai inalta de spate, sa o mesteresti putin ca sa se aplece . Nu?

Am vazut ca are N reglage la amortizorul spate si furca fata.

 

Cand l-am dus la revizie, am adus separat si un filtru K&N, pentru R 1200 R pe care il luasem in octombrie din A.

I-am rugat mai intai sa ii puna filtrul si apoi sa ii faca sincronizarea clapetelor.

Nu ma asteptam sa aibe un efect sesizabil.... decat placebo eventual :bounce: , dar daca tot aveam filtrul ala am zis sa il pun.

 

 

Am iesit azi putin la o plimbare pana in Otopeni si apoi la Mogosoaia ( concert Jazz ) pe centura era liber si ..... i-am dat.

Filtrul asta amplifica (puternic nu brutal ) explozia de putere caracteristica de la 5500 rpm. Initial la un moment dat am vrut sa bag 4-a ( in mintea mea ) dar am vazut ca defapt chiar eram in 4-a si defapt necesita 5-a. O surpriza placuta acest filtru.

Pana in 5500rpm motocicleta trage la fel, nu am simtit vreo diferenta sesizabila ( poate o fi una mica ).

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explozia de putere la 5500 rpm? La partzaitoarea ta de boxer? :crack: Mah, aia care nu s-au suit pe un R12R s-ar putea sa te creada. Uite ce fac, il iau pe bec si inchiriem un R12R si un K13R. Tragem o liniuta cu mine pe R12R ca-s mai usor, ca sa rezolvam problema puterii. Asta dupa Eifel, of course.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bigfoot : no offense dar daca incepi sa compari R12R cu Triple de la Triumph chiar ca bati campii :))

 

Inteleg ca-ti place mobra ta....da c'mon, las-o jos :)

 

 

Ai mers pe Speed Triple? Eu am mers . Nu pot sa o compar cu MV Agusta Brutale sau MONSTER(de 1100 ) ca nu am mers.

 

Explozia de putere la 5500 rpm? La partzaitoarea ta de boxer? :crack: Mah, aia care nu s-au suit pe un R12R s-ar putea sa te creada. Uite ce fac, il iau pe bec si inchiriem un R12R si un K13R. Tragem o liniuta cu mine pe R12R ca-s mai usor, ca sa rezolvam problema puterii. Asta dupa Eifel, of course.

 

 

Ai avut 1150 gsa care e mai greu si o idee mai slab ca putere.

Dupa 5500 rpm are o explozie de putere la modul ca trage mai tare nu ca fuge 300, am si zis " puternic NU BRUTAL " .

Fa testul de care zici , sunt curios.

O sa il fac si eu , dar trebuie sa-l prind pe Achim cand e liber.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut 1150 gsa care e mai greu si o idee mai slab ca putere.

Dupa 5500 rpm are o explozie de putere la modul ca trage mai tare nu ca fuge 300, am si zis " puternic NU BRUTAL " .

Fa testul de care zici , sunt curios.

O sa il fac si eu , dar trebuie sa-l prind pe Achim cand e liber.

N-are a face GSA meu. Io vorbesc din mers propriu si personal cu R12R an fabricatie 2007. Capsici? In alta ordine de idei, cu GSA ala puteai merge linistit cu 150 kmph :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca si eu sunt curios ce fel de bestie e r12r asta.. eu as paria pe k13 dar... cum vfr750crackup.gif are sanse in fata fz1.. orice e posibil

 

Cum zici tu bec :bounce: . Sunt curios ce parere vei avea dupa ce vei face testul cu Budd. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mers pe boxere pana acum, presupun ca trage ca un v2 mare, ceva mai rafinat dar se termina repede.. adica tre sa schimbi tocmai cand la k13 incepe distractia.

Intre 110 si 120 oricat ai regla ai o vibratie iritanta indiferent de model. Hai sa zic poate ca la unele e intre 100 si 110, detalii. Dai gaz si incepe sa se stabilizeze pana pe la 140-150. De acolo, stiindu-te pe tine, cred ca ai opri pe marginea drumului si i-ai da un sut in sant. Trebe sa intelegi boxerul :D. Sa-l iubesti cu pasiune. Nu glumesc. :D

 

PS: avand in vedere ca R12R nu e mobra mea o voi macelari clar intr-un astfel de test. S-ar putea sa si castig liniuta :rolleyes: Fara mila!

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mers pe boxere pana acum, presupun ca trage ca un v2 mare, ceva mai rafinat dar se termina repede.. adica tre sa schimbi tocmai cand la k13 incepe distractia.

 

 

 

 

Exact pe asta mizez eu :bounce: . Nu contest puterea in ROSU a lui K 13 R ( rupe de la 9000rpm la 12000rpm , eu asa am simtit ) dar pana ajungi nene la puterea aia "fumezi, bei o bere, un mic ceva.....dureaza" nu e instant.

 

Adica daca esti in 4-a cu ambele si sa zicem ca ai 60km/h dai gaz, boxerul imediat o ia inainte ( nu pt ca am eu boxer ) are cuplu si putere de jos , motorul e "elastic" daca ma exprim adecvat si te asculta , nu iti zice "jet ma 4-a .... baga 1-a "

 

Chestia cu plafonatul nu stiu . Uite o sa mergi, Budd :haha: e subiectiv zice ca partaitoare ( desi a mers pe ea ). Trage hotarat pana la 5500 , de la acest prag pana la 8000 cand intra limitarea, trage mai puternic ( are o "explozie" ca tot nu e bun cuvantul :blbl: )

in 6-a in opinia mea se simte cu adevarat o plafonare dar asta la 230km/h.

 

Pe elastiticitate cuplu si cutie ma bazez cand zic ca K 13 R clar nu trage asa de hotarat si NU ARE REPRIZE ( ori esti "pe rosu" ori ciocu mic ) .

 

Repet eram 90% convins ca e motocicleta perfecta pentru mine dar m-am amagit ca bou' ca are 174 de cai la 12000 si 140 Nm la 8750 fara sa imi dau seama ce LAG are in viata reala asa ceva si cata munca in cutia de viteze implica un asemenea caracter motor daca vrei sa mergi tare, sau daca vrei sa primesti un sut in poponeata cand accelerezi brusc. Aici poate ca sunt mult prea obisnuit datorita cuplului de la boxer sau datorita 450-ului care si ala cum il ciupesti cum te arde, probabil de aceea mi se pare asa ciudat 4L.

 

Da pe autostrada( sau pe DN daca ai curaj si loc) RUPE TOT ca acceleratie si top speed , dar ...........iarasi cu conditia sa fi in ture 9000- 12000.....

 

Bai sincer abia astept sa-mi spui impresia testului ( caracter motor & ciclistica vs K 13 R ). Budd stiu el tinde catre 4L :D

 

 

PS: Poate are ceva R 12 R meu ca i-am dat jar de cand era mic :lol: glumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica daca esti in 4-a cu ambele si sa zicem ca ai 60km/h dai gaz, boxerul imediat o ia inainte ( nu pt ca am eu boxer ) are cuplu si putere de jos , motorul e "elastic" daca ma exprim adecvat si te asculta , nu iti zice "jet ma 4-a .... baga 1-a "

Vorbesti pe nas. Chiar as plusa! K13R in a 5-a si R12R in a 4-a la 60kmph. K13R wins hands down.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai uitati tot timpul numai la specificatii, asteptati sa conduceti modelele. Si eu am cazut mereu in plasa asta la inceput.

 

Ce nu se uita nimeni niciodata de exemplu sunt rapoartele in cutie. Cu un motor mediu-puternic si o cutie bine gandita pentru el, mai scurta, poti sa te distrezi mult mai bine decat cu trepte lungi si cu putere mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K13 ca orice 4L merge mai turat,iar cuplul ala daca il are tot la 8750 RPM mi se pare mai mult decat bine....De obicei simti sau ai nevoie de cuplul maxim,decat de puterea maxima dezvoltata...

Ai o singura plaja in care R12R este mai bun decat K13R : 1000-2000 rpm unde K13R e jerky as shit. Insa un throttle blip pune motorul imediat la 2000 rpm deci e vorba de o fractiune de secunda. La R12R o sa te enerveze ca va incepe sa vibreze ca dracu' la cca 100 kmph (mai ales daca esti in treapta mica). La K13R simti asa un mic tremurici intre picioare pe la 220 kmp, atunci dai a 5-a si mai ai loc inca de o viteza. Plm, comparam mere cu pere.

 

Nu va mai uitati tot timpul numai la specificatii, asteptati sa conduceti modelele. Si eu am cazut mereu in plasa asta la inceput.

 

Ce nu se uita nimeni niciodata de exemplu sunt rapoartele in cutie. Cu un motor mediu-puternic si o cutie bine gandita pentru el, mai scurta, poti sa te distrezi mult mai bine decat cu trepte lungi si cu putere mare.

Exact, asta e cuvantul, distrat. Powah and torque there's no contest. Ti-o zice unu care s-a dat zile intregi cu R12R, K13R, K12R, K12S.

 

PS: cu 299 EUR pui un PC3 pe K12 si cu 499 pui un PC5 pe un K13 si s-a dus orice avantaj al lui R12R intr 1000 si 2000 rpm. Puff! Just like that.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai o singura plaja in care R12R este mai bun decat K13R : 1000-2000 rpm unde K13R e jerky as shit. Insa un throttle blip pune motorul imediat la 2000 rpm deci e vorba de o fractiune de secunda. La R12R o sa te enerveze ca va incepe sa vibreze ca dracu' la cca 100 kmph (mai ales daca esti in treapta mica). La K13R simti asa un mic tremurici intre picioare pe la 220 kmp, atunci dai a 5-a si mai ai loc inca de o viteza. Plm, comparam mere cu pere.

 

 

Exact, asta e cuvantul, distrat. Powah and torque there's no contest. Ti-o zice unu care s-a dat zile intregi cu R12R, K13R, K12R, K12S.

 

PS: cu 299 EUR pui un PC3 pe K12 si cu 499 pui un PC5 pe un K13 si s-a dus orice avantaj al lui R12R intr 1000 si 2000 rpm. Puff! Just like that.

 

Eu vorbesc generic, nu am mers cu "minunea" R12R ca sa pot sa emit o parere!:rolleyes:

Dar si puterea aia conteaza cum o pui la asfalt, daca e prea mult si ti-e frica sa tragi de gaz la un moment dat unu care are un pic mai putin dar pune totul la asfalt are avantaj. Multa vreme am avut prieteni care ma "faceau" cu 600, imi era frica sa accelerez si s-o tin in ture pe a mea cat ar fi trebuit. Acum m-am obisnuit si nu prea mi se mai intampla sa ma faca decat cei care se dau mult mai bine ca mine.

Intotdeauna o sa conteze si daca ai cuplu si daca ai cai la turatii mari. E bine si cu cai mai mult sus daca stii sa te dai. Doar ca in unele curbe poate o sa retrogradezi chiar si pana intr-a I-a ca sa tii pasul. Dar daca te ajuta si sasiul, cauciucurile, skill-ul personal- poate fi mai fun decat atunci cand ai cuplu.

Doar parerea mea...:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vorbesc generic, nu am mers cu "minunea" R12R ca sa pot sa emit o parere!:rolleyes:

Dar si puterea aia conteaza cum o pui la asfalt, daca e prea mult si ti-e frica sa tragi de gaz la un moment dat unu care are un pic mai putin dar pune totul la asfalt are avantaj. Multa vreme am avut prieteni care ma "faceau" cu 600, imi era frica sa accelerez si s-o tin in ture pe a mea cat ar fi trebuit. Acum m-am obisnuit si nu prea mi se mai intampla sa ma faca decat cei care se dau mult mai bine ca mine.

Intotdeauna o sa conteze si daca ai cuplu si daca ai cai la turatii mari. E bine si cu cai mai mult sus daca stii sa te dai. Doar ca in unele curbe poate o sa retrogradezi chiar si pana intr-a I-a ca sa tii pasul. Dar daca te ajuta si sasiul, cauciucurile, skill-ul personal- poate fi mai fun decat atunci cand ai cuplu.

Doar parerea mea...:bigstar:

 

Io nu am de gand sa concurez cu un R12R pe ace de par cu locomotiva mea. Plm, sunt aceleasi frane si cine s-a dat cu un BMW stie ca nu exista comparatie intre franele BMW si ORICARE mobra de pe planeta. R12R nu numai ca franeaza in acelasi loc cu mine insa o ia rapid in curba datorita lungimii mult mai mici si a centrului de greutate foarte jos. O sa ti se para efectiv o bicicleta atat de usor e de condus mobra asta. Ei, daca vorbim de twisties gen dealuri, curbe lejere etc atunci pot sa tin pasul lejer (si cu FZR-ul lui bec de exemplu). Daca e vorba insa de pure fucking powah nici nu stau la discutie. Plm, pe hartie (desi nu am incercat) K12 (deci nu K13) atinge suta in 2.7 secunde. Tot ce pot spune e ca eu am 100 kmph in treapta 1. Incearca asta cu R12R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu am de gand sa concurez cu un R12R pe ace de par cu locomotiva mea. Plm, sunt aceleasi frane si cine s-a dat cu un BMW stie ca nu exista comparatie intre franele BMW si ORICARE mobra de pe planeta. R12R nu numai ca franeaza in acelasi loc cu mine insa o ia rapid in curba datorita lungimii mult mai mici si a centrului de greutate foarte jos. O sa ti se para efectiv o bicicleta atat de usor e de condus mobra asta. Ei, daca vorbim de twisties gen dealuri, curbe lejere etc atunci pot sa tin pasul lejer (si cu FZR-ul lui bec de exemplu). Daca e vorba insa de pure fucking powah nici nu stau la discutie. Plm, pe hartie (desi nu am incercat) K12 (deci nu K13) atinge suta in 2.7 secunde. Tot ce pot spune e ca eu am 100 kmph in treapta 1. Incearca asta cu R12R.

 

Tu ai dreptate, sunt foarte putine locuri (la noi) unde sa conteze doar cum iese de pe curbe stranse. Pentru ca in afara de acele de par pe restul curbelor sunt sigur ca se descurca bine K13.

La fel, am recunoscut si eu imediat ce am condus-o, acceleratia 0-100 mi s-a parut fenomenala. Franele sunt foarte bune.

 

Si totusi...raman fan-ul polizoarelor, a celor japoneze si a japonezei asteia deghizate - S1000RR!:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai io m-am plictisit de dezbaterea asta. Promit ca de acum, nu o sa mai zic nimic despre k 13 r vs r 12 r.

Fiecare are gusturile lui, obisnuinta lui cu un "caracter motor". Eu am crescut pe mono, apoi am trecut la boxer, deci am fost obisnuit cu ceva care trage de jos. Cum zicea si Adrian B depinde de obisnuinta, sau de adaptarea motociclistului la 4L.

Mie nu imi place daca nu pleaca ca URSU' cand accelerezi indiferent de treapta sau turatie.

Niko iarasi are dreptate , multi se iau dupa PUTERE dar uita un factor cheie CUTIA.

Daca scot 450-ul poate sa prinda R 12 R suta in 3 secunde dar 450-ul pana la 80km/h te face sa te caca pe tine asa de tare datorita cutiei ca nu iti mai trebuie nimic. Na'chestie de gusturi . Pentru mine livrarea puterii este importanta nu puterea maxima.

 

Va invit sa faceti testul cu cele doua, poate ca unii o sa zica ca am dreptate si vor intelege punctul meu de vedere, poate ca altii o sa zica ca totul e fals.

 

Cum o fi o fi, noi sa fim sanatosi si mai ales la punga grosi $$$ :friends: sa ne permitem mofturi de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...