Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

Unde am oprit noi? Am mancat carnati uscati cu paine,pentru ca asteptam sa vina bucatarul,de ziceti voi Duracell,bea o cafea si dute :moto: . Eram undeva in IT. Numai tin mitne exact.

 

Poza este facuta joi la un restaurant pe pasul Mendola, inainte de Bolzano.

Valparola a fost vineri. ;)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 594
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut Bigfoot,

 

Am citit despre problema cutiei de viteza.

 

Eu am patit ceva asemanator la R60-ul meu pe vremuri. Am schimbat uleuiul in citia de viteza (T90-ul) cu un ulei shell sintetic. Dupa ce am pornit si s-a incalzit uleiul in relantiu scotea un zgomot ca am crezut ca s-a spart ceva in cutie. Daca acceleram zgomotul nu mai era asa de tare. Dupa ce am pus inapoi T90 -ul a mers perfect fara zgomote.

 

Nu stiu daca te ajuta ce am scris dar nu se stie niciodata.

 

Ieri am schimbat uleiul de cutie. Am pus un 80w90 API GL5 . Uleiul l-am luat de la OMV full sintetic. Zgomotul de la cutie a disparut partial. In orice caz acum e mai silentioasa cutia cand motocicleta sta la relanti la punctul mort.

 

Azi am alergat-o toata ziua si spre surprinderea mea zgomotul de la cutie a disparut total. Uleiul nou are 700km deja.

 

Datorita gazelor de esapament care ma parfumau constant am scos LEO VINCE-ul si am revenit la toba originala. Acum am scapat de miros dar trebuie sa ma consider total invizibil prin Bucuresti. E atat de silentioasa incat abia o aud eu.

 

Apropo daca cineva este interesat de o toba LEO VINCE ovale II, e de vanzare. Nu am ce face cu ea. Toba o dau cu tot cu galeria care iese din catalizator & atestatul acela care dovesdeste ca este legala si aprobata de UE.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Uite ca vin acum si pozele cu toba. Ea de noua a costat 287 de euro.......deci pretul de bun simt la sh va dati si voi seama care este, oricum discutam la tel sau pe PM. Disperat sa o dau nu sunt. Daca imi convine o oferta o dau, daca nu poate sa stea in garaj. Toba este intr-o stare buna si este completa ( galerie + silencer + atestat )

 

PS: Asta este uleiul care mi-a redus la tacere cutia vorbareata.

 

@ Goodkat

Nu are rost sa ma complic. O las asa originala. Mersi de pont oricum :cheers:

 

S-a vandut toba, tot un BMW o va purta :rolleyes:

 

La 28.500km mi s-a "stricat" flotorul cred. Pun benzina in ea FULL si imi ramane aprins beculetul de rezerva iar computerul de bord imi arata ---km pana la pompa. Mama ei de fiabilitate BMW :grinbandit: .

La Yamaha nu am patit asta niciodata in cazul in care facusem mai multi km cu ea.

 

Luati-va BMW e sensibil,scump si mofturos ca o femeie :laugh: dar contati pe fiabilitatea japoneza :smoke: e bullet proof.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

dacă ai avea de ales acum ai alege același motocicleta?

 

O intrebare foarte grea.

 

Acum sincer daca as avea de ales din aceeasi categorie sa zicem m-as orienta catre un V-MAX sau K 1300 R dar referitor la K1300R nu vreau "sa plec cand vreau si sa ajung cand pot" deh BMW.

 

R 1200 R asta e bun dpv al pozitiei al "bicicletei" si al consumului ( nota 10+ la consum ) .

 

Raspunsul meu la intrebarea ta e urmatorul :

 

Daca ar exista YAMAHA R 1200 R as cumpara-o fara nici un dubiu.

Daca Doamne fereste as avea un buget mai redus(ma refer la intretinere aici) nu cred ca as mai cumpara aceasta motocicleta de la BMW inca odata, pentru ca pe de-o parte te incanta pe de alta parte ti-o trage cand efectiv NU te astepti.

 

Acum nu vreau sa dau in snobism referitor la BMW , nu sunt fan BMW dar, fratilor gasiti-mi si mie un naked bike, care sa fie si sportiv si tourer( & transmisie pe cardan ) in acelasi timp care sa aibe MULT cuplu de JOS si care sa consume putin ( foarte putin ) . NU exista, nu ai unde sa cauti, R 1200 R e solutia. Cat despre fiabilitate ........Dumnezeu cu mila ce sa zic.......BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recunosc . -m am pierdut in universul " r urilor" si seriilor bmw ( r, RR, GS, GSA, etc)

 

dar cititnd atent numele ( R 1200 R ) mi am dat seama ca singurl bmw care " mi a spus ceva "( bine, excludem HMS 1600 ) este al unui prietern, R1150 R.

 

Desi are acelasi motor cu "tatzele lasate" , e foarte diferit de toate " boxerele" conduse de mine. mai mai sa spun ca nu e bmw.. :)

 

cuplu jos, liniar, putere data ca o "honda de 4 in linie", efectiv e departe de ( de exemplu cu care m am dat) - 1150 GS, 1200 GS 2004, 1200 GS 2008,

 

iar ciclistica m-a lasat masca, uitand de faptul ca sunt consumator de CBS ( Combined Break Ssystem , honda ) am franat cu spatele si am facut un drift asa frumos prima data in viata mea :) .

 

singurul " lucru" bmw e ca " trage dreapta nenea cand accelerezi :)

 

imi imaginez ca modelul tau care e versiunea mai noua a pastrat aceste "+"uri,

cu regret vad ca im iconfirmi parerea despre..problemele brandului..

 

 

apropo, am deschis sezonul odata la Slanic, la Grota Miresei,remember? ce zici, o tura scurta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

apropo, am deschis sezonul odata la Slanic, la Grota Miresei,remember? ce zici, o tura scurta?

 

Nu stiu ce sa zic,referitor la data. Raspunsul este afirmativ. Ramane de vazut cand ne sincronizam. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pe de-o parte te incanta pe de alta parte ti-o trage cand efectiv NU te astepti.

Cat despre fiabilitate ........Dumnezeu cu mila ce sa zic.......BMW.

 

Merci,

am pătit-o si eu (de mai multe ori) sa ma lasa-n drum dar când vad un gs adv îmi vine nebuneala...si mă conving singur ca am avut motive serioase sa-mi vând gs-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pătit-o si eu (de mai multe ori) sa ma lasa-n drum

 

Io am parcurs pana acum vreo 60.000km numai cu BMW-uri si nu numai ca nu m-au lasat niciodata in drum dar in afara de intretinere, am schimbat doar un senzor ABS care dadea ocazional niste erori si un simering la cardan.

 

Asadar, chiar sunt curios, tu ce probleme ai avut? Cu atat mai mult cu cat zici ca te-a lasat in drum... :unsure:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am parcurs pana acum vreo 60.000km numai cu BMW-uri si nu numai ca nu m-au lasat niciodata in drum dar in afara de intretinere, am schimbat doar un senzor ABS care dadea ocazional niste erori si un simering la cardan.

 

Asadar, chiar sunt curios, tu ce probleme ai avut? Cu atat mai mult cu cat zici ca te-a lasat in drum... :unsure:

 

Stai sa faci inca 30.000km cu asta nou Vlad. Sunt de parere ca pe vremuri produsele erau MULT mai durabile.

Bine tu mergi finut, nu o arzi, mecanic nu cred ca o iti cedeze ceva, dar referitor la electronica, eu cred ca este doar e chestiune de timp. Trebuie ea sa faca mofturi, e BMW.

In conditiile in care o motocicleta de acest gen costa cat o masina DECENTA care poate ajugne la 150.000km fara MOFTURI/PROBLEME consider ca ar trebui sa se reflecte costul motocicletei SI IN FIABILITATE , ca la japoneze.

 

Na simerging la cardan, placute de frana, ambreiaj etc astea nu se pun , sunt consumabile. Dar in cazul meu CUTIA(schimbata) si ELECTRONICA totusi NU cred ca pot fi declarate consumabile. Atunci de ce sa dai 1*.000euro pe ea cand poti sa dai 20 pe un V-MAX la care cred ca e nevoie de mult talent ca sa o strici. . Ori dai sub 10.000 euro pe o motocicleta decenta in care mai adaogi $$$$ in accesorii ca sa nu te doara fundu pe ea, sa o faci sa para BMW la capitolul ergonomie, la fiabilitate nu se compara.

 

EEEhhhh :rusinica: :love: :dropsmilie: 170Nm 200 cai

post-16670-0-65326700-1335082773_thumb.jpg

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai sa faci inca 30.000km cu asta nou Vlad. Sunt de parere ca pe vremuri produsele erau MULT mai durabile.

Bine tu mergi finut, nu o arzi, mecanic nu cred ca o iti cedeze ceva, dar referitor la electronica, eu cred ca este doar e chestiune de timp.

 

Cel mai probabil, conform mediei mele anuale de cca 12-13.000km, nu cred ca mai apuc sa fac 30.000. In 2013 apare GS-ul nou iar dupa un an il voi cumpara. :rolleyes:

 

N-as zice ca eu merg prea finut, nu o menajez. Dar stiu cum mergi tu asa ca problema ta la cutie pt mine este irelevanta, ti-am mai zis asta. Iar problema de la rezervor nu e mare rahat si in cel mai rau caz se repara cu nsite bani.

Insa tot ceea ce aprecieti tu la motocicleta ta (ciclistica, motorul care trage de jos excelent, dotarile, consmul, compromisul excelent intre naked/touring/calitati sportive) la alte marci nu poti cumpara nici macar cu bani mai multi. Asadar, nu mai spune mereu ca a fost scumpa! Ai vrut ceva de top, asta ai primit si platesti pe masura.

Faptul ca din pacate ai avut niste ginioane (desi piesa aia de la cutie a cedat clar cu aportul tau considerabil) sunt chestii cu care in final tot la bani ajungi, nu s-au diminuat proprietatile motocicleteti si nici nu te-a lasat in drum.

 

 

Iar daca vrei sa vorbim de fiabilitate, ia de exemplu legatura cu Marcel si sa-ti spuna cum e sa faci 150.000km (in numai 4 sezoane cred) cu un motor (RT) exact din aceeasi generatie cu al tau, si cat de multe probeleme a avut si de cate ori l-a lasat in drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Sunt japoneze care au parte de abuz dincolo de imaginatie.

Majoritatea se invechesc, implicit se ieftinesc incredibil de tare, ajung sa fie permisibile pentru tot felul de tineri care nu dau doi lei pe ele si pe intretinerea lor. Nu au nici banii si nici interesul. Si continua sa le abuzeze. Iar ele merg si merg. Vezi CB-uri, GS-uri incepand de prin 1978 incoace aflate si acum cu succes in exploatare. Nu mai vorbim de clasice din decada 80-90 sau sportive din perioada 90-00.

 

Insa tot ceea ce aprecieti tu la motocicleta ta (ciclistica, motorul care trage de jos excelent, dotarile, consmul, compromisul excelent intre naked/touring/calitati sportive) la alte marci nu poti cumpara nici macar cu bani mai multi. Asadar, nu mai spune mereu ca a fost scumpa! Ai vrut ceva de top, asta ai primit si platesti pe masura.

Tocmai asta este problema, din cate inteleg eu. A vrut ceva de top, a facut sacrificiul financiar, a achizitionat-o si este dezamagit de rezistenta ei.

BMW si-a promovat mereu produsele prin doua linii - inovatoare dpdv tehnologic si fiabile. Cand te sacrifici si platesti, te astepti sa fie asa. Nu scrie nicaieri ca sunt pentru clasa de varsta 40 , 50, 60 sau chiar 80 plus si nici ca trebuie sa te porti delicat cu ele fiindca altfel crapa. Mai bine le limitau turatia din fabrica.

 

Faptul ca din pacate ai avut niste ginioane (desi piesa aia de la cutie a cedat clar cu aportul tau considerabil) sunt chestii cu care in final tot la bani ajungi, nu s-au diminuat proprietatile motocicleteti si nici nu te-a lasat in drum.

Iar daca vrei sa vorbim de fiabilitate, ia de exemplu legatura cu Marcel si sa-ti spuna cum e sa faci 150.000km (in numai 4 sezoane cred) cu un motor (RT) exact din aceeasi generatie cu al tau, si cat de multe probeleme a avut si de cate ori l-a lasat in drum.

Vorbiti de parca omul ar fi mers cu ea in regim de MotoGp, schimbat numai fara debreiere. Este vorba de un angrenaj cutie-cardan de ultima generatie care trebuia sa reziste.

Ce conteaza cati km a facut X sau Y in cine stie ce regim? Schimba cu ceva situatia din topicul acesta?

Omul a venit si a punctat clar faptul ca, in cazul exemplarului achizitionat de el, rezistenta nu este atat de mare pe cat este promovata. Si a explicat clar ca a mai avut si alte motociclete pe care le-a tratat la fel si nu au crapat.

Pentru asta toti fanii Bmw sunt aprinsi. Acesta este produsul, aceasta este realitatea.

Probabil trebuia sa taca, sa nu spuna nimic si sa il vanda dupa x ani cu 1000 de euro mai ieftin decat pretul de achizitie.

Imi aduce aminte de topicul acela de la "Motocicleta mea" al baiatului ce isi luase Harley si devenise inamicul public nr. 1 al posesorilor de HD fiindca isi exprima parerea despre motocicleta respectiva.

Sunt niste simple fiare. Le platim pentru a le exploata si pentru a ne satisface placerea. Cu cat dam mai multi bani, cu atat avem pretentii mai mari.

Fiind banii nostri si o lume libera avem dreptul la o parere.

Asa dus la extrem este fanatismul in cazul unor marci sau modele de parca ar fi asa, niste nestemate de neatins. Sunt doar niste bunuri de consum, gunoi, fier vechi in devenire, cu diferite configuratii. Nu am inteles niciodata ideea adularii unor bunuri, dar poate that`s just me.

 

@kevin77:

Ddpmdv, in afara de faptul ca sunt toate naked-uri, eu cred ca nu exista termen de comparatie intre R1200R si XJR sau CB. Parerea mea. Nici tehnic sau ca dotari si nici dpdv al designului (ani lumina peste cele doua).

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am parcurs pana acum vreo 60.000km numai cu BMW-uri si nu numai ca nu m-au lasat niciodata in drum dar in afara de intretinere, am schimbat doar un senzor ABS care dadea ocazional niste erori si un simering la cardan.

 

Asadar, chiar sunt curios, tu ce probleme ai avut? Cu atat mai mult cu cat zici ca te-a lasat in drum... :unsure:

 

Salut Vlad, la mine se ardea releul de la pompa de benzina. numai de 3 ori -prin Austria, prin tara si chiar in fata casei, fără vreun motiv anume... In Austria s-a rezolvat elegant la service dar tot am pierdut o zi prin service. In tara mai nasol, le-am cumpărat si mobra pe platforma, abia după multe luni Dl. Stefan de la BMW mi-a spus ca-i acțiune tehnica si mi-a returnat unul din celelalte ce le-am cumpărat. Dacă mă crezi am ajuns sa iau releu de rezerva si încă mai am unul prin sertar, dacă vrea cineva e de vânzare la preț mai mic. Mir mi-a plăcut mult gs-ul dar nu mai aveam încredere sa plec la drum lung. Ptr unii nu contează astfel de defecte si vad dincolo de ele dar eu nu pot, prefer mai ieftin nu așa tehnologizat dar care sa nu mă lase-n drum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e tare! R1200R la ani lumină peste Xjr la design Âşi peste Cb la tehnologie! Uitasem de Mt01,alt cazan din epoca de piatră.

 

Este net superior acestor 3 motociclete.

1 e mai usor 198kg pt 1200cmc .

2 are ESA ceea ce reprezinta un avantaj, si intr-un fel este un MUST HAVE al comfortului si sportivitatii.

3 cardanul prezent pe motocicleta iarasi iti sare in ajutor si ofera un comfort, numai stai cu spray-ul de lant dupa tine cheia de 10 si cea de 13 , sa dai la cheie din 500 in 500 km.

4 CRED ca este mai econom dpv al carburantului.

5 Pe MT01 am mers iar pozitia nu este la fel de comfortabila.

Banuiesc ca XJR si CB au computer de bord, MT01 din cate imi amintesc eu nu avea asa ceva. Eu am computer de bord pe BMW dar degeaba,e bun doar ca TERMOMETRU in rest imi arata consum de 8% - 9% in realitate 5%.

 

De asta zic eu ca nu ai unde gasi un nakedbike mai bun decat asta. Pacat de FIABILITATE.

 

@Vlad

 

Eu nu sunt de acord cu ce zici tu.

Daca iti cumperi ceva de top, asta nu inseamna ca primesti si erori de top. Teoretic ar trebui sa fi cat mai SIGUR pe ceva de top.

Teoretic sunt prea sarac(sau zgarcit) ca sa imi permit un lucru ieftin, vorba englezului.

 

Nu am de ce sa ma ascund. Nu sunt fan BMW , am cumparat doar o motocicleta complexa buna la toate, care nu are rival pe piata.

Din pacate nu ma asteptam sa fie inferiora unei Yamaha ca rezistenta,de 7000euro aruncata si sarita in noroaie si abuzata pe autostrazi, nationale(defapt poteci) sau internationale. Aia cel putin nu a avut probleme cu singura chestie complexa prezenta la ea nivelul carburantului digital.

 

Singura mare problema este ca, din ce citesc pe net, nu are deloc agilitatea pe curbe a R-ului.

 

Asa e :( . Teoretic se poate regla inaltimea ei din amortizorul spate, dar nu cred ca influenteaza foarte mult tinuta de drum.

 

Am gasit cateva poze care pot exprima provocarile prin care a trecut Tenere-ul si nu s-a speriat.

Pacat de ea ca vibra si NU tragea, in rest RESPECT, monument de fiabilitate.

post-16670-0-55282400-1335111728_thumb.jpg

post-16670-0-76071400-1335111741_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai asta este problema, din cate inteleg eu. A vrut ceva de top, a facut sacrificiul financiar, a achizitionat-o si este dezamagit de rezistenta ei.

BMW si-a promovat mereu produsele prin doua linii - inovatoare dpdv tehnologic si fiabile.

 

(si cu ocazia asta ii raspund si lui Duracell, bineninteles)

 

In primul rand... nu stiu daca este firesc sa generalizezi si sa faci varza o marca avand experienta cu o singura motocicleta; asa cum am spus, eu sunt la al treilea BMW cu care nu am avut probleme... asta ce ar insemna, ca sunt de trei ori mai avizat decat el sa dau verdict ca BMW sunt super-motociclete? :rolleyes:

 

Deci, vreau sa lamuresc ce am vrut sa spun legat de ideea cu banii. Duracell a ales motocicleta asta pt. toate calitatile ei certe (dinamica, motor, ciclistica, ESA, consum, design, confort, ergonomie etc). Se pare insa ca ii mai face ceva probleme. Adevarat si bineinteles neplacut.

Ce am vrut eu sa spun este insa urmatorul aspect: chiar daca reparatia presupune si niste cheltuieli, aceste probleme se rezolva la service. Si este de luat in seama ca aceste probleme nu l-au pus in ipostaza de a ramane cu motocicleta in drum.

Insa toate calitatile mentionate mai sus pe care el le apreciaza, NU pot fi cumparate la alte motociclete, nici macar cu bani.

 

Asa cum ai spus Raul, BMW s-a remarcat (si) prin tehnologia inovatoare. BMW ofera ABS pe toate modelele "de cand lumea si pamantul", multe firme nici in ziua de azi nu o fac pentru multe dintre modele (ca tot ati pomeit mai sus Yamaha XJR 1300, sa nu mai pomenim de celebritati precum Hayabusa). XJR 1300 a trecut la injectie destul de recent ca sa poata face fata normelor de poluare, in timp ce BMW ofera catalizator si injectie (de asemenea pe toate modelele!) de muulti ani.

Este clar ca viitorul este din ce in ce mai mult in directia electronicii decat a mecanicii... BMW fiind inovator si introducand mult electronica, tot felul de sisteme precum ABS, ASC, ESA, RDC, computer de bord etc etc este de asteptat sa mai si greseasca. Si stim cu totii ca in general BMW a oferit servicii de garantie excelente si si-a asumat problemele in general. (ca in Ro nu este 100% asa, e alta poveste).

 

Bine tu mergi finut, nu o arzi, mecanic nu cred ca o iti cedeze ceva, dar referitor la electronica, eu cred ca este doar e chestiune de timp. Trebuie ea sa faca mofturi, e BMW.

In conditiile in care o motocicleta de acest gen costa cat o masina DECENTA care poate ajugne la 150.000km fara MOFTURI/PROBLEME consider ca ar trebui sa se reflecte costul motocicletei SI IN FIABILITATE , ca la japoneze.

 

Vreau sa-ti aduc aminte ca pretul de baza al lui R1200r (cca 12600€) este exact cat al Hondei CB1300 (intr-adevar, la BMW mai platesti ABS-ul). Iar XJR1300 cu cca 1000€ mai ieftin.

 

Faptul ca tu ai dat o gramada de bani este altceva; ai primit insa ASC, ESA, RDC (?), computer de bord, crashbar, parbriz touring, manere incalzite, cutiile laterale etc etc.

Ca ti s-a stricat o piesa la cutie sau indicatorul de benzina, nu are legatura cu ceea ce ai investit extra.

 

La concurenta, multe ditre aceste optionale sunt doar "vise erotie" sau trebie sa mergi pe la tot felul de magazine sa cauti accesorii, de calitate uneori indoielnica sau care n-au nicio legatura cu designul motocicletei.

Si la BMW inca ai norocul ca sunt atat de multe firme ok gen Wunderlich, TT etc care oferta o multitudine de accesorii decente.

 

Eu am investit peste 7000€ peste pretul de baza in optionale si accesorii, asta poate insemna pretul inca unei motociclete ceva mai modeste. Ar insemna ca la orice mica problema as avea, sa consider de neconceput, ca vai cat m-a costat motocicleta?

 

Se poate intampla orice la oricare, nu cred ca nu au existat si vor exista Yamaha (ca tot o dai ca exemplu) care sa se strice asa cum exista si muulte BMW care nu fac deloc probleme.

Gabi te-a intrebat daca ti-ai lua din nou aceeasi motocicleta. Raspunde sincer si simplu: DA sau NU? (atat, fara alte comentarii) :D

 

Salut Vlad, la mine se ardea releul de la pompa de benzina. numai de 3 ori -prin Austria, prin tara si chiar in fata casei, fără vreun motiv anume...

 

Da, te inteleg, si de 3 ori, si mai ales sa ramai cu ea in drum...

Dar totusi, fiind vorba de aceeasi piesa, exista oare vreun alt defect care sa faca mereu acel releu sa se arda?

Sau dupa recall, nu a fost alt tip de releu care sa nu se mai arda?

 

Ai mai avut si alte probleme demne de mentionat? Ca inteleg totusi ca ti-a placut mult GS-ul ca si concept de motocicleta.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vlad

 

Bai mi-e dor sa mai vb, trebuie sa ne vedem vara asta.

 

Pentru ca sunt OK dpv financiar DA mi-as lua R 1200 R din nou , NU PENTRU CA ESTE BMW ci pentru ca , pur si simplu nu are rivali pe piata.

Nu exista nakedbike mai bun/practic/sportiv si relativ economic decat acest model. Economic datorita consumului mic, dar daca te umfla o factura cu piese OEM, ti se crapa ochelarii. Se gasesc destule consumabile aftermarket deci in principal intretinerea este decenta/normala , pana in punctul in care NU ai de ales si te duci la BMW. Am patit asta cu mansonul de acceleratie,nu puteam sa o mesteresc ( pacat de ea ).

Poate ca mai sportiv o fi MV AUGUSTA BRUTALE 1098, K 1300 R intra in alta categorie, mai mult de autostrada nu neaparat de viraje. Astept saptamana viitoare un test cu K 1300 R.

 

Singura motocicleta care m-ar pune pe ganduri ar fi Yamaha V-MAX 1700 nu are ESA dar in rest este la fel de dotata "intelectual" precum R 1200 R si sigur mult mai brutala. Eu nu pun pret pe ABS sau ASC, deci nu iau in calcul aceste sisteme.

 

PS: Daca as avea de facut turul unui continent precum Africa, gen mrwhite, atunci clar as alege ceva japonez, as avea mai multa incredere in ele. In rest pentru un tur european sau "civilizat" nu e problema , se strica ai service si se rezolva, nu esti in pustietate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca sunt OK dpv financiar DA mi-as lua R 1200 R din nou , NU PENTRU CA ESTE BMW ci pentru ca , pur si simplu nu are rivali pe piata.

Nu exista nakedbike mai bun/practic/sportiv si relativ economic decat acest model.

 

OK, suficient! :ok: Bucura-te de ea si nu-i mai cauta nod in papura :moto:

 

Si mie mi-e dor :friends: Te astept p-aici, e randul tau sa vii ;)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Gabi te-a intrebat daca ti-ai lua din nou aceeasi motocicleta. Raspunde sincer si simplu: DA sau NU? (atat, fara alte comentarii) :D

 

Da, te inteleg, si de 3 ori, si mai ales sa ramai cu ea in drum...

Dar totusi, fiind vorba de aceeasi piesa, exista oare vreun alt defect care sa faca mereu acel releu sa se arda?

Sau dupa recall, nu a fost alt tip de releu care sa nu se mai arda?

 

Ai mai avut si alte probleme demne de mentionat? Ca inteleg totusi ca ti-a placut mult GS-ul ca si concept de motocicleta.

 

Vlad, prima data; in Austria la Klagenfurt la 15000 km, a fost o surpriza -platforma, service, nervi 5 motociclete si 8 insi au stat după mine o zi... Din 3 zile de vacanța una prin service... Naspa ??? La service nu mi-au zis nimic de aceasta boala cronica.

Second, 26000 km; mă pregateam sa ies la o tura cu băieții si îmbrăcat pregătit de drum in fata garajului n-a mai vrut porni... Deja ranjeam prosteste zicandu-mi - NA ca nu m-ai prins prin străinătate... La Bavaria am comandat piesa si am montat-o. Iarasi nimic de boala cronica...

A treia, 32000 km ; veneam din Germania si la Brașov iar mi-a tăiat-o... Îmi venea sa plâng de ciuda... Poveastea cu platforma se repeta si deja mi-am făcut planuri de vânzare. Am cumpărat un releu in plus pe care îl am si acum( cod 16147720776) ... Cu acestea, la Bavaria mi-au zis c-au rezolvat problema cei de la BMW si ca n-are rost sa iau încă unul de rezerva, dar când te frigi de atâtea ori mai crezi o iota din ce zice BMW?

După câteva luni in service la Bavaria la revizie de 40000 discutam cu UCU problema si mă aude dl. Ștefan.... Face o verificare in sistem vede c-am cumpărat câteva relee de la ei si-mi zice ca pe problema respectiva este 'actiune tehnica' si trebuie sa-mi returneze banii pe unul din ele (de ce numai pe unul si nu pe toate nu știu)... plăcut surprins trebuie se recunosc, nu mă așteptăm... Nu cunosc multe service care sa facă asta,de fapt niciunul.

 

GS-ul mi-a plăcut din multe puncte de vedere mai putin fiabilitatea si faptul ca pretul unor piese era ridicol de mare.... De ex; Ambreiajul de schimbat ajungea la 3500 lei, releul respectiv 450 lei, placute frână 330 lei pe disc...

Ciclistica este minunata, confort super, comenzi ergonomice, frane ce nu intalnesti la alte mărci. BMW face mobre minunate dar pierde esenta... FIABILITATEA. As renunța bucuros la gizmouri gen rdc,bc sau altele de genul asta pentru fiabilitate.

Poate ne vedem la Garmich la intrunire... SPOR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si mie la BMW mi-au cerut pe placutele de frana de pe spate 370ron parca. ( BA MA IEI DE PROST? zic eu in sinea mea ). Evident ca m-am dus in coltul strazii si am gasit Ferrodo la 75ron & 100ron sau SBS-uri la 140ron,ceva de genul. Am luat SBS-uri mi le-am montat singur,plug&play si aia e. Cu SBS-urile am fost in Alpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciclistica este minunata, confort super, comenzi ergonomice, frane ce nu intalnesti la alte mărci. BMW face mobre minunate dar pierde esenta... FIABILITATEA. As renunța bucuros la gizmouri gen rdc,bc sau altele de genul asta pentru fiabilitate.

Poate ne vedem la Garmich la intrunire... SPOR

 

Nu stiu ce sa zic, este ceva ce tot nu inteleg: era o motocicleta minunata, din te-ai chinuit cu ea de trei ori cu aceeasi problema, in final ti s-a spus ca s-a rezolvat problema cu releul iar tu ai renuntat?

Ti-a mai facut si alte probleme?

 

Cu preturile... nu stiu ce sa zic, interesant eventual de stiut cat costa si la modele echivalente la alte marci; bineinteles, tot originale de la producator ca inteleg de la Duracell ca si la BMW ai alternative mai ieftine.

 

Da Gabi, si mie mi-ar face placere sa ne vedem. La Tura 5, ultimele doua nopti vom fi la numai 40-50km de Garmisch, in aceeasi perioada, deci sunt toate sansele. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...