Sari la conținut

Legenda


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Deviem putin de la subiect dar daca ma intrebi :

Daca nu saream de 6000rpm sincer nu prea consuma ulei. Daca saream de 6000rpm si incepeam sa dau in ea,gen 1-a si 2-a putin pe roata,sau daca incepeam sa merg cu viteza pe asfalt iarasi manca.Pe offroad niciodata nu mi-a consumat ulei.

De exemplu cand am fost in Franta,de la Bucuresti la Paris mi-a mancat 500ml de ulei(decent pt un mono),in conditiile in care am mers in mare parte 90% legal pe autostrada in afara tarii si blana unde aveam loc si puteam in Romania.

La intoarcere am mers cu minim 170km/h in Germania(dansau venele pe antebratele mele dar ma plictiseam)si sa sti ca am prins si 198km/h cu ea (dar greu dupa 190km/h asteptam MULT) atunci aveam 7200rpm,am scos un consum de 8,3 % + 500ml ulei in Germania in conditiile in care motociclteta mie imi consuma maxim 5,5% iar minim 4% in RO la un mers 100% legal.Cu toba stock ajungeam relativ "usor" la 190km/h,in orice caz SIGUR ajungeam sa ating acea viteza.

In orice caz drumul meu Bucuresti - Poiana BV cu 70km/h in comuna si 150km/h in afara comunei ma costa FIX 5% .

In opinia mea dupa cati km am mers cu Tenere 2008 cel mai bine se simtea in 5-a la 4000rpm 110km/h aproape nici o vibratie,nici un zgomot si consum sub 5%.

Dupa ce i-am schimbat tobele LEO VINCE&filtru de aer sport DNA la 17.000km, motocicleta a pierdut din puterea de varf,dar a devenit mai hotarata in plaja joasa si medie de turatie. Ajungeam mai greu la 180 185km/h si daca aveam noroc 190km/h dar greu,mult mai greu fata de tobele stock. Si asta stiu clar pentru ca innainte de ma trimite facultatea in stagiu de practica,am zis sa-mi pun totusi toba originala inapoi,sa nu ma apostrofeze vreun frantuz pe acolo.

 

Revenind la Dacia mea R 1200 R ,zgomotul reapare dar mult mai slab,numai cand e incinsa. In weekend o sa ma duc la Rosia Montana,sunt destui km dus-intors incat sa provoc din nou zgomotul CRED, sau poate ma ajuta Dumnezeu si tace,se aseaza piesele in cutie si gata,cutia mea are acum 120km la activ.

 

Chiar daca scrise off-topic, multumesc frumos pentru datele despre ultimul Tenere. Un post condensat, din care am aflat multe info utile.

Pe de alta parte, imi pare sincer rau de ceea ce ti se intampla cu Bmw-ul, dar, parerea mea, din ceea ce am citit scris de tine si din filmuletul postat, este ca Bmw-ul nu este cea mai buna motocicleta pentru stilul tau de mers. Eu cred ca iti trebuie o motocicleta mai puternica, mai sportiva, de turatie mai mare si care sa reziste abuzului. In marea majoritate a cazurilor o japoneza. Sau un Triumph, Ducati, ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 632
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Budd

 

1 Nu compara standardele de afara cu cele din RO. Ora de manopera in afara de ex Franta e 100euro. La noi la yamaha parca e 15 euro + TVA. Numai la BMW Romania pleci cu 300euro mai usor dupa fiecare revizie.

 

2 F800R da are multi concurenti pe piata,mie mi se pare foarte slab din punct de vedere al detaliilor si calitatii imbinarii plasticelor,fata de FZ8 de exemplu in opinia F800R arata ca un motor SH,si culmea e si mai scump(in varianta standard) :crack: .

 

3 G450X este defapt KYMCO 450 X , motorul este facut de cei de la KYMCO,nu are nimic german in el e TAIWANEZ 100% ,cat despre noile 650 mono,ce sa mai zicem LIFAN cu sigla BMW.

 

4 R 1200 R nu prea are concurenti in clasa lui,nu e ca F800R.

Nu o sa gasesti la japonezi sau in alta parte un nakedbike de 1200cmc cu 198kg,transmisie pe cardan,coburi laterali cu adevarat de touring, suspensie ajustabila electronic+computer de bord si manere incalzite. De aceea am zis eu la un moment dat ca e OZN(de s-a suparat cineva) fata de alte motociclete noi din 2011 R 1200 R (aici ma refer la categoria lui) . Toate astea intr-un pachet NU poti sa le gasesti decat la BMW. Pacat de fiabilitate.................

 

 

@ Raul

Ma bucur ca pot fi de folos. Daca te gandesti sa iti cumperi una,merita,atat timp cat esti potolit pe asfalt,pe off road merge singura daca ai peste 20km/h. EU cu Husqvarna fac acum cateva drumuri batute inainte de Tenere si pot spune ca la viteza mare preferam Tenere,era mult mai stabil,dar in spatiile inguste si tehnice,Husqvarna e vis :D .

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 R 1200 R nu prea are concurenti in clasa lui,nu e ca F800R.

Nu o sa gasesti la japonezi sau in alta parte un nakedbike de 1200cmc cu 198kg,transmisie pe cardan,coburi laterali cu adevarat de touring, suspensie ajustabila electronic+computer de bord si manere incalzite. De aceea am zis eu la un moment dat ca e OZN(de s-a suparat cineva) fata de alte motociclete noi din 2011 R 1200 R (aici ma refer la categoria lui) . Toate astea intr-un pachet NU poti sa le gasesti decat la BMW. Pacat de fiabilitate.................

Eh,ba au e drept ca nu la 200 kile ci la 230 kile : XJR1300/1200 si cea mai tare mobra Suzuki (parerea mea) din deceniul trecut : GSX1400. Pretul e foarte accesibil SH pentru ambele (bine, GSX nu se mai fabrica din pacate). XJR vine cu Ohlins direct din fabrica :wink:

PS: si da 1200R e o mobra pure fun. Stiu si eu ca doar am calarit-o prin Alpi.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nea, ti-a mai spus cineva mai sus, nu ai ales motorul care trebuia!

Boxerul nu-i un motor in care"sa dai" ca disperatul, sa-l tii numai in 7/8000 ture!

Eu spun numai de consumul de ulei care apare la folosirea lui in regimul asta.

Idem la cardan, la cum pleci si schimbi tu treptele la mobra aia apar niste socuri mari in transmisie si diferential, care este altceva decit un lant, mult mai flexibil in transmiterea puterii la roata!

Confunzi cuplul cu puterea, tu cauti ture inalte si putere mare, mobrele cu cuplu mare sunt cautate pentru faptul ca pleaca bine din ture joase chiar fiind in viteza superioara.

La ce se vede pe filmarea aia tu tii mobra ta numai in 7000 ture!

Daca vrei un naked excelent"de ture inalte" ia-ti un Z1000, o mobra super din toate punctele de vedere.

Este drept ca nu are ESA si cardan, dar in aia dai fara probleme, patru-n linie este altceva.

Este foarte adevarat ca a fost probabil un viciu la mobra ta, nu avea voie sa cada asa, dar este clar ca nu te dai pe motorul care trebuie.

Maturizeaza-te, limpezeste-ti mintea si alege cu cap :rolleyes:

 

Replica asta mi se pare asa....hai sa gasim scuze.K-ul nu e tot pe cardan? Nu trasmite pe direct toate socurile in cutie?

 

Cica boxerul nu e motor care sa nu stiu ce....asa scrie in manualul de utilizator? A nu se folosi excesiv peste 6850 de ture?

 

@ Bigfoot :Ziceam in celalalt topic de numarul de motociclete stricate in raport cu numarul fabricate...ce sa zic,ai avut ghinion.

 

Se pare ca nu fac atat de putine motociclete pe cat credeam.Cifra e comparabila cu a japonezilor,cu producatori individuali adica.

 

http://www.bmwgroup.com/annualreport2009/_downloads/BMW_Group_2009.pdf pag 7

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am incantat si eu privirea cu filmuletul din celalalt topic:

http://www.youtube.com/watch?v=dTp50xsoLV8&feature=colike

Acum, sincer, eu nu prea vad unde este abuzul in filmuletul asta.

Poate ca o abuzeaza in alte dati, dar acolo mergea cat se poate de "for pure fun".

La ce parapeti, caderi libere si participanti la trafic vad in filmulet, nici nu ai unde sa abuzezi serios un motor.

E nasol daca iti pica la suflet configuratia asta - naked boxer multielectronizat, fiindca este evident ca nu o sa te dea deloc pe spate altceva.

Degeaba iti insiruim noi pe aici HyperMotard, SMT, Z-eturi, etc, fiindca niciunele nu vin cu un pachet asa interesant ca motocicleta asta.

Poate o sa fii mai norocos cu un R1300R racit pe apa. Presupunand ca o sa echipeze si R-R -ul cu el. Mai mult ca sigur.

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Replica asta mi se pare asa....hai sa gasim scuze.K-ul nu e tot pe cardan? Nu trasmite pe direct toate socurile in cutie?

 

Cica boxerul nu e motor care sa nu stiu ce....asa scrie in manualul de utilizator? A nu se folosi excesiv peste 6850 de ture?

 

Pai hai sa-ti explic, sa vedem daca dupa asta replica mea o sa ti se para tot ASA..

Am avut un boxer cu care am facut aproape 40.000 kilometri intr-un an jumatate si cred ca pot sa afirm in cunostinta de cauza ce-i place si ce nu motorului asta.

Nu-i plac turele inalte, consuma ulei, peste 5/6000 vibreaza destul de tare, etc.

Ai gasit tu vreodata in manualul oricarei mobre scris ca nu trebuie sa te dai pe-o roata pentru ca afecteaza ungerea?

Totusi, citi mobristi nu se dau pe-o roata..?

Ce vreau sa spun, tu te ghidezi in viata sau cind mergi pe mobra dupa manual, ce scrie si ce nu?

Dupa feeling nu te iei?

Ai idee, ai avut vreodata vreun boxer sa stii despre ce spun sau discutam tot..ASA?..

In ceea ce priveste transmisia am si afirmat ca in mod sigur nu este normal sa se intample asa, probabil a avut vreun viciu de fabricatie insa oricum ar fi socurile sunt mult mai dure decit cele transmise de lant.

Trei din cinci mobre personale au avut transmisia pe cardan, si aici vorbesc in cunostinta de cauza..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R 1200 R nu prea are concurenti in clasa lui,nu e ca F800R.

Nu o sa gasesti la japonezi sau in alta parte un nakedbike de 1200cmc cu 198kg,transmisie pe cardan,coburi laterali cu adevarat de touring, suspensie ajustabila electronic+computer de bord si manere incalzite. De aceea am zis eu la un moment dat ca e OZN(de s-a suparat cineva) fata de alte motociclete noi din 2011 R 1200 R (aici ma refer la categoria lui) . Toate astea intr-un pachet NU poti sa le gasesti decat la BMW.

 

Masa de 198 de kg este comunicata de producator la gol? Sunt curios cat cantareste motocicleta cu plinul facut, fara echiparea cu genti laterale. Eu mi-am cantarit yapaneza dupa ce i-am dat galeria originala jos, cu carenele de strada si plinul facut, si avea 195 de kile iar oficial, dry weight, direct din fabrica, sub 170 de kile (168). Mie mereu mi s-a parut o exagerare ce a comunicat porducatorul, de aia am si cantarit-o.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masa de 198 de kg este comunicata de producator la gol?

 

Da, producatorul comunica greutatea "uscata" de 198kg.

Gata de drum, care mi se pare mult mai relevant, e cca 223kg. (fara ABS, fara cutii sau alte optionale).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai sa fie

acum inteleg de ce il alergam de duracell fara izbanda prin alpi

 

a trecut ieri pe la mine pe la job si mi.a dat un pic LEGENDA

 

pai frate era sa o pierd printre picioare la prima curba

 

sa fi facut schimb cu MOBY in alpi......

atunci sa.l vad :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca am revenit pe topicul in cauza LEGENA :)

 

Am citit diferitele opinii si intrebari de pe forumul K 1300 R si o sa le raspund acum.

 

Cineva a zis ca am nevoie de putere sau ca defapt confund puterea cu , cuplul. Total gresit.

Din punct de vedere dinamic,motocicleta ma satisface perfect pe drumuri secundare & serpentine,cuplul ala face toti banii mai ales la iesirea din viraje,nu sunt nevoit sa mestec acolo in cutie ca sa imi gasesc plaja optima o motorului,nu e cazul.

E adevarat ca pe autostrada sau pe linie dreapta,NU fuge ca a lui Achim unde din cate imi amintesc la 200 daca o ciupesti, proportional cu cat o ciupesti acul vitezometrului se ridica :eek: . Boxerul meu se achita onorabil pana la 210km/h ( cat fuge cu 5-a) dupa aceea in a 6-a incepe sa adoarma incet incet pana la 230. Deci doar la acest capitol TOP SPEED da R-ul are un mic handicap,dar care nu prea ma intereseaza,pt ca pe autostrada cu oricat ai merge tot te plictisesti ( in opinia mea).

 

A mai zis cineva pe forum la un moment da ceva de legat Stelvio ca Domne daca mergi in 7 - 8000 rpm il strici.

In primul rand in Alpi mai turatia medie era 4500-6500 pe viraje abia pe linii drepte apucam sa schimb la 7500-8000rpm.

Da a mancat ulei in acest stil de mers pe 3000km a consumat 500ml de ulei(baietii din Alpi stiu pot sa confirme). Completasem uleiul in Arabba.

 

DA corect cineva a remarcat bine,zero_motoshop,filmarea pe Stelvio nu este la blana/abuz,aceea a fost prima oara cand am urcat pe Stelvio,abia din 3-a incercare sa zicem ca mi-am intrat in mana si am mers putin mai tare,desi oricum Stelvio nu prea iti permite sa fortezi pe viraje ca nu ai unde. Cand o sa vina zapada,o sa pun filmarile din Alpi pe net.

Aici e un filmulet in care am tras de ea pe serpentine

 

Sunt total de acord cu DAN_06 referitor la modalitatea de utilizare a motocicletei. Reguli de genul,domne sa nu depasesti nuj ce turatie ca sare supapa :lol: se aplica la Dacie. Ar fi pacat ca o motocicleta BMW care costa cat costa sa se coboare la nivelul de utilizare al unei 1310.

De acord ca un motor este sensibil si trebuie gadilat cand e rece,trebuie menajat pana ajunge la temperatura optima de functionare,dar cam atat.

 

A intrebat Cesar cate kilograme are,sincer nu m-am gandit niciodata sa o cantaresc,dar pot sa iti zic datele din fisa:

198kg la gol la care trebuie sa adaogi 4litri de ulei,1litru de ulei pt cutie si 18l de benzina. Oricum motocicleta este maxim de lejera & usoara. Dupa cum a zis si Achim mai sus.

Pot sa fac o comparatie cu Transalp 700 si Cb500S,deoarece sunt motocicletele a 2 prieteni, Boxerul pare la fel de usor ca CB-ul de 500(dar MULT mai manevrabil,nu se compara) referitor la Transalp 700 mie mi se pare absolut TANC ELEFANT SUMO fata de boxer,pt ca e fff greu ca masa si greoi in directie (similar cu R 1200 GS ADV) .

 

LUV a vorbit la un moment dat de Z 1000 vs R 1200 R referitor la stilul meu de pilotaj.

1 Cardanul nu ma deranjeaza,chiar imi place ca e mai sincer si direct,simt alfel motocicleta in viraj(la iesire pe accelerare).

2 4 cilindrii in linie au putere superioara boxerului,de acord,dar eu nu am nevoie de asta in primul rand,repet apreciez cuplul sanatos de jos,fara sa stau sa mestec in cutie aiurea. Dupa cum se vede si in filmuletul pus de mine mai sus,in viraje la iesire boxerul trage mai tare decat 4cil in linie( e un cbr 1000 in filmulet),pe mine asta ma intereseaza,e adevarat ca pe linia dreapta s-a vazut clar lipsa de putere fata 4L. (minutul 1.30 )

3 Dupa cum ai remarcat l.u.v motocicleta asta imi place dpv estetic.

4 Pozitia pentru mine este fff buna( nu am standarde de RT sau LT ) ideea e ca niciodata nu ma dau jos obosit de pe ea. Cu asta am cam spus tot ce aveam de spus la capitolul ergonomie.

5 Consumul de 5,5 - 6 % pe Stelvio si in Alpi raportat la un mers relativ sportiv este excelent( nu e asta problema no1 dar conteaza totusi)

 

Daca ar fi sa imi iau alta,desi repet acum nu sunt banii pentru o motocicleta noua,ar fi Aprilia Tuono RSV4 mi se pare geniala ca nakedbike sport. Mi-ar place tare mult sa o alerg prin Alpi.

 

 

In incheiere revenind la problema mea de la boxer,ce sa zic, a reaparut,atunci cand o incingi in oras si schimbi trepetele de multe ori 1 2 3 cand mesteci in cutie,ajung seara la garaj si las motorul sa mearga sa-mi lumineze usa de la garaj,atunci incepe klank klank klank klank klank klank TDI pe scurt. Din punct de vedere dinamic performantele motocicletei nu sunt afectate,eu unul nu simt ceva schimbat.

 

Sper ca am raspuns cam la toate intrebarile :)

:cheers:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

bai nene, la inceput ziceai ca mergi cu 220-230 croaziera :lol:, acum ca plm, se chinuie intr-a 6-a cu 230. pe langa faptul ca ai spus ca merge pe serpentine de rupe si de fapt tu mai ai pana la capatul cauciucului cacalau, fapt care se vede in poze. pana la urma legenda ta e... degeaba ca si majoritatea bembeurilor. motoare scumpe si degeaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nene, la inceput ziceai ca mergi cu 220-230 croaziera :lol:, acum ca plm, se chinuie intr-a 6-a cu 230. pe langa faptul ca ai spus ca merge pe serpentine de rupe si de fapt tu mai ai pana la capatul cauciucului cacalau, fapt care se vede in poze. pana la urma legenda ta e... degeaba ca si majoritatea bembeurilor. motoare scumpe si degeaba...

 

la 220km/h doarme pe ea din punct de vedere al reprizei,ca numai are zvac in ea,dar merge foarte frumos si calm fara vibratii sau zgomote anormale 220 7000rpm 230 7500rpm. Am avut parte la un moment dat de la Campina la Ploiesti(pustiu) de un drum excelent am facut 10minute,la un ritm sustinut. La fel si in afara tarii la 220 numai are zvac in ea sa traga,trage ca o masina nu ca o motocicleta,dar asta nu inseamna ca NU poate sa mearga linistit la acea viteza.

 

Referitor la serpentine nene nu vorbi cand NU sti :D . Daca te referi la Stelvio,acolo nu ai cum sa te apleci mai mult ca nu iti permite drumul. Dar in rest,sincer vorbesti fara sa sti. Baietii din Alpi pot sa confirme starea cauciucurilor mele pe laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O Daaaa... Multe poți reproșa la R dar ca nu se inclina in viraj NU. La mine atingea engine bar-ul de asfalt si la mulți nu le venea sa creadă cum poate merge o mobra așa mare pe drum virajat de lăsa multe ss in urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la serpentine nene nu vorbi cand NU sti :D . Daca te referi la Stelvio,acolo nu ai cum sa te apleci mai mult ca nu iti permite drumul. Dar in rest,sincer vorbesti fara sa sti. Baietii din Alpi pot sa confirme starea cauciucurilor mele pe laterale.

 

Confirm: bembeurile boxer cu acest tip de sasiu si de suspensie se apleaca usor si sunt foarte stabile pe viraje. Fata de sportive insa au dezavantajul ca nu pot fi culcate mai mult din cauza cilindrilor care ating asfaltul, cum a zis un coleg si mai au dezavantajul ca nu se poate intra cu aceeasi incredere pe frana inclinat. Eu n-am avut tupeul asta pentru ca, desi suspensia fata e confortabila, n-am simtit-o la fel de precisa ca o furca clasica. La iesirea din viraje boxerul este minunat, cuplul masiv iti face viata usoara si, foarte important, mi s-a parut mult mai usor de controlat orice slide si derapaj, fata de motoarele 4 in linie. Acelasi lucru e valabil si pt V2.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partz !

 

picture1nl9.png

 

 

In incheiere revenind la problema mea de la boxer,ce sa zic, a reaparut,atunci cand o incingi in oras si schimbi trepetele de multe ori 1 2 3 cand mesteci in cutie,ajung seara la garaj si las motorul sa mearga sa-mi lumineze usa de la garaj,atunci incepe klank klank klank klank klank klank TDI pe scurt. Din punct de vedere dinamic performantele motocicletei nu sunt afectate,eu unul nu simt ceva schimbat.

 

 

De unde vine zgomotul asta? Daca ma iau dupa simptome asta suna ca si cum bucsile de la TB ar fi uzate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm: bembeurile boxer cu acest tip de sasiu si de suspensie se apleaca usor si sunt foarte stabile pe viraje. Fata de sportive insa au dezavantajul ca nu pot fi culcate mai mult din cauza cilindrilor care ating asfaltul, cum a zis un coleg si mai au dezavantajul ca nu se poate intra cu aceeasi incredere pe frana inclinat. Eu n-am avut tupeul asta pentru ca, desi suspensia fata e confortabila, n-am simtit-o la fel de precisa ca o furca clasica. La iesirea din viraje boxerul este minunat, cuplul masiv iti face viata usoara si, foarte important, mi s-a parut mult mai usor de controlat orice slide si derapaj, fata de motoarele 4 in linie. Acelasi lucru e valabil si pt V2.

 

Eu am polizat scaritele in Alpi si pe stanga si pe dreapta,si nu am atins deloc cu cilindrii de asfalt,iar de aplecat se vedea si pe cauciuc,nu prea mai aveam cum si unde sa ma aplec,aveam cauciucul tocit/uzat pana la acel semn de sigurata dat de producator (acele 2 axe x y ).

 

Referitor la geometrie,din cate simt eu cand vine vorba de serpentine (maxim 140km/h in viraj) moto imi inspira incredere,ce sare de 140km/h pe viraj aplecat fiind,e loterie,eu nu prea mai am feedback de incredere de la trenul fata SAU imi este mie frica sa ma aplec pe viraje la peste 140km/h.......... e destul de subiectiv.

Suspensia este variabila... o setezi tu cum vrei sport normal comfort,cand urc serpentinele prefer sa fie pe COMFORT(sau sport pt powerslide-uri mai usor de controlat :D ) chiar daca trag de ea,cand cobor serpentinele prefer sa fie clar pe SPORT.

 

Partz !

 

picture1nl9.png

 

 

 

De unde vine zgomotul asta? Daca ma iau dupa simptome asta suna ca si cum bucsile de la TB ar fi uzate.

 

Din spatele boxerului,de langa electromotor,undeva intre electromotor si/sau cutie.

Ce ai vrut sa zici prin TB? Nu stiu ce inseamna TB.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pentru ca afara a fost frumos si motocicleta"cuminte" am iesit la o plimbare prin oras,ca sa ii arat luminitele de Craciun. 1,5 - 2 grade cam asa a fost,40min de plimbare a fost de ajuns.

Langa Intercontinental m-am intalnit cu un Ural/DNEPR ,copie dupa BMW ce o fi fost,semana cu strabunicul R-ului, m-am dat la o parte la stop ca sa ii fac loc,vroiam sa vb cu el,dar a fost mai timid si nu a venit langa mine :grinbandit: treaba lui :bounce: .

Poze "proaspete" acum am ajuns acasa.

 

Craciun fericit!

post-16670-0-83212700-1324828373_thumb.jpg

post-16670-0-10411500-1324828404_thumb.jpg

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Bigfoot,

 

Am citit despre problema cutiei de viteza.

 

Eu am patit ceva asemanator la R60-ul meu pe vremuri. Am schimbat uleuiul in citia de viteza (T90-ul) cu un ulei shell sintetic. Dupa ce am pornit si s-a incalzit uleiul in relantiu scotea un zgomot ca am crezut ca s-a spart ceva in cutie. Daca acceleram zgomotul nu mai era asa de tare. Dupa ce am pus inapoi T90 -ul a mers perfect fara zgomote.

 

Nu stiu daca te ajuta ce am scris dar nu se stie niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Bigfoot,

 

Am citit despre problema cutiei de viteza.

 

Eu am patit ceva asemanator la R60-ul meu pe vremuri. Am schimbat uleuiul in citia de viteza (T90-ul) cu un ulei shell sintetic. Dupa ce am pornit si s-a incalzit uleiul in relantiu scotea un zgomot ca am crezut ca s-a spart ceva in cutie. Daca acceleram zgomotul nu mai era asa de tare. Dupa ce am pus inapoi T90 -ul a mers perfect fara zgomote.

 

Nu stiu daca te ajuta ce am scris dar nu se stie niciodata.

 

Salut,

 

Mai eu ce sa zic de a mea,m-am obisnuit sa am acel zgomot(tipic DIESEL) la relanti,bine ca nu imi afecteaza performantele motocicletei,si ca se misca la fel ca in prima zi. O sa ii schimb uleiul la cutie cum vine caldura. O sa mentionez pe forum daca atunci va aparea o schimbare sau nu.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Daca afara e zapada .............. am inceput sa caut si editez filmulete din Tura in Alpi cu Vlad IV.

 

 

In filmulet apar la inceput,Dexxter si Sorin Das, si evident personajul principal , domnu cu KTM de 450 BOXER :D

 

Stelvio.

La minutul 9 devine interesant :bounce:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai cum se "invarte" roata

ce frumos

sa te mai aud ca denigrezi bmw....

 

Da......la capitolul ciclistica,confort si consum,nu are rivali. MMMMmmmm am avut eu ghinion probabil cu acea cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...