Gruia_lu_Novac Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Salutare la toata lumea! Vreau sa-mi iau un enduro din Italia(pana-n 1500e)pentru o exploatare "civilizata" ( poteci , drumuri forestiere si poate un pic de noroi ). M-am orientat spre japoneze initial, in special Suzuki dr 350, yamaha xt 600 , dar am descoperit multe Husqvarna cu preturi in general mai mici ,chiar daca erau cu vre-o 2-3 ani mai noi decat japonezele (de ex: am gasit mai multe Husqvarna , in special Te 610 de prin '95-'97 cred, la aceiasi bani cu cele mai ieftine Dr-uri de 350 care erau de prin '91 1000-1200e) . Imi poate spune cineva daca se merita sa-mi iau Husqvarna, ca io mare lucru' n-am aflat despre modelele mai vechi,daca au ceva probleme sau mai stiu io ce.. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 am cativa prieteni care au japoneze din 1900 toamna si care - in conditii de utilizare normala - nu au nici un fel de probleme. nu cunosc pe nimeni care sa aiba vreo europeana veche si functionala. noi si nefunctionale am tot vazut... din experienta personala - ktm si drz apoi wr - consider ca europenii vor ajunge peste vreo 20 de ani sa faca motoare la fel de fiabile ca japonezii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 mie imi place husqvarna te610 si as vrea sa cumpar una.Japonezele ie scumpe si nu prea am bani...te-u' e mai ok la bani Ce stiti despre te610 sunt fiabile? sau un alte cross/enduro 4t la preturi ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gruia_lu_Novac Postat Mai 26, 2011 Autor Share Postat Mai 26, 2011 am cativa prieteni care au japoneze din 1900 toamna si care - in conditii de utilizare normala - nu au nici un fel de probleme. nu cunosc pe nimeni care sa aiba vreo europeana veche si functionala. noi si nefunctionale am tot vazut... din experienta personala - ktm si drz apoi wr - consider ca europenii vor ajunge peste vreo 20 de ani sa faca motoare la fel de fiabile ca japonezii. din cauza asta m-am orientat si eu prima data la japoneze, pt ca am vazut foarte multe modele vechi ,care in conditiile unei utilizari normale ,merg super (printre care un xt500 care m-o impresionat de-a dreptu' ) . la husqvarna m-o atras designu' ,puterea si pretu' ,care era dupa cum am spus ,e destul de mic pt ce ofera ,(recent am vazut un TE610 adus in tara, si cred ca era si inmatriculat, cu 1500e...si arata si foarte bine),dar despre partea cu fiabilitatea , piesele /intretinerea nu prea stiu mare lucru.. ps: si mie imi place foarte mult drz-u'S, da' nu se incadreaza la buget Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Pai KTM e facut de austrieci xD pai tocmai la ei ma gandeam cand ziceam 20 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 (editat) Am TE610/1995, inmatriculata, adusa anul trecut din Italia. Bine, eu am dat pe ea 750 eur cu tot cu transport, adica a fost chilipir... Plusuri: putere relativ mare (50 cai au fost cand a fost noua, acum cred ca au mai plecat din ei, dar merge). Amortizoare performante pentru vremea respectiva (eu o cam folosesc la Ciolpani, sar cu ea pe circuitul de Motocross, chrestie pe care nu cred ca o poti face cu un XT600, sau o poti face f greu cu DR350). Greutate relaiv mica (117kg goala, in timp ce un DR 350 are 130, un XT e undeva pe la 150). Ungerea e prin balbotaj, dar nu sunt probleme la TE610, nu e insuficienta: din cate am inteles, la Te410 si TE350 din anii respectivi ungerea prin balbotaj e deficitara, la 610 face fata cu brio. Schimbi uleiul la 1000km daca o duci prin munti, sau la 3000 daca o iei pe sosea, si merge. Toate aceste avantaje vin cu un nr de dezavantaje: Pornirea doar la pedala: bine, Husqvarna are obiceiul sa porneasca din prima pedala, dar e oarecare chin daca faci asta de mai multe ori in namoale pana la gat. Pentru o mai buna insusire a tehnicii, vezi: /index.php?/topic/649999-de-compresorul-manual-monocilindru/ De asemenea, vibratii mari ale motorului. Dupa 2000, i-au pus volanta mai mare ca sa-i micsoreze vibratiile, si i-au pus si electric starter, dar au dus-o la 150kg. Deci varianta asta veche si usoara vibreaza, am facut maxim 300km intr-o zi pe sosea si ma cam durea dosul... De asemenea, nu prea ai piese de schimb, singurii importatori de piese, Paneuro, aduc numai pentru modelele de dupa 1998. Dar mai gasesti cate ceva pe la Romimoto (chit piston cu segmenti la 635 lei, adica practic singurul consumabil din motor, la pret f bun). Piese Sh, adica chestii gen carene, gasesti la userul rogerextreme34, el le aduce din Ungaria. Iar consumabilele, placute frana, manete ambreiaj, bujii, etc, le gasesti la orice magazin moto, ca astea se potrivesc si la Husqvarna, si la alte cateva modele de BMW, KTM, etc. Per total, eu m-am descurcat cu piesele. Ca si concluzie, daca vrei Hard enduro, motocross si extrem de putina sosea, ia TE610 inmatriculabila, e compromisul perfect.Te distruge la vibratii pe sosea, e un pic cam grea pentru un hard-hard enduro, dar face fata la toate. P.S. Eu am renuntat la sosea, o transport pe remorca si ma dau cu ea prin munti si circuite motocross. Editat Mai 27, 2011 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Am fost la un pas de a cumpara un Te610 din 99 cu 500e,ceva probleme fiscul(datorii) dar o vroiam pentru macadam.Daca o sa gasesc unul la un pret bun o sa cumpar Am inteles ca la KTM intretinerea e costisitoare plus pretul,am motor,maxiscuter,scuter de 49 si nu mi-as permite o mobra cu costuri mari de intretinere sau cu pret mare de achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Mii de scuze, am facut o greseala: se pare ca modelul TE610 de 117Kg se opreste undeva in 1998, din 1998 incoace sunt doar Te610 E, cu E-starter si cu greutatea de 149kg. Si aici eu nu mai vad nici un avantaj fata de un XT 600. Si, ca o adaugire, nu consider ca ceea ce am eu e motocicleta suprema, ci pur si simplu a intrunit cerintele mele: sub 1000 eur, 4 timpi, greutate sub 120Kg, suspensii care sa faca fata motocross-ului, si inmatriculata (ca sa nu stau cu frica, daca e sa ies din padure si sa merg 1Km pe sosea, ca imi iau dosar penal). Daca as avea bani, maine mi-as cumpara un Suzuki RMZ 250 sau un Yamaha YZ250F (greutate mai mica), dar astea au fost conditiile financiare camd mi-am luat-o, si nu-mi pare rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gruia_lu_Novac Postat Mai 27, 2011 Autor Share Postat Mai 27, 2011 Am TE610/1995, inmatriculata, adusa anul trecut din Italia. Bine, eu am dat pe ea 750 eur cu tot cu transport, adica a fost chilipir... Plusuri: putere relativ mare (50 cai au fost cand a fost noua, acum cred ca au mai plecat din ei, dar merge). Amortizoare performante pentru vremea respectiva (eu o cam folosesc la Ciolpani, sar cu ea pe circuitul de Motocross, chrestie pe care nu cred ca o poti face cu un XT600, sau o poti face f greu cu DR350). Greutate relaiv mica (117kg goala, in timp ce un DR 350 are 130, un XT e undeva pe la 150). Ungerea e prin balbotaj, dar nu sunt probleme la TE610, nu e insuficienta: din cate am inteles, la Te410 si TE350 din anii respectivi ungerea prin balbotaj e deficitara, la 610 face fata cu brio. Schimbi uleiul la 1000km daca o duci prin munti, sau la 3000 daca o iei pe sosea, si merge. Toate aceste avantaje vin cu un nr de dezavantaje: Pornirea doar la pedala: bine, Husqvarna are obiceiul sa porneasca din prima pedala, dar e oarecare chin daca faci asta de mai multe ori in namoale pana la gat. Pentru o mai buna insusire a tehnicii, vezi: /index.php?/topic/649999-de-compresorul-manual-monocilindru/ De asemenea, vibratii mari ale motorului. Dupa 2000, i-au pus volanta mai mare ca sa-i micsoreze vibratiile, si i-au pus si electric starter, dar au dus-o la 150kg. Deci varianta asta veche si usoara vibreaza, am facut maxim 300km intr-o zi pe sosea si ma cam durea dosul... De asemenea, nu prea ai piese de schimb, singurii importatori de piese, Paneuro, aduc numai pentru modelele de dupa 1998. Dar mai gasesti cate ceva pe la Romimoto (chit piston cu segmenti la 635 lei, adica practic singurul consumabil din motor, la pret f bun). Piese Sh, adica chestii gen carene, gasesti la userul rogerextreme34, el le aduce din Ungaria. Iar consumabilele, placute frana, manete ambreiaj, bujii, etc, le gasesti la orice magazin moto, ca astea se potrivesc si la Husqvarna, si la alte cateva modele de BMW, KTM, etc. Per total, eu m-am descurcat cu piesele. Ca si concluzie, daca vrei Hard enduro, motocross si extrem de putina sosea, ia TE610 inmatriculabila, e compromisul perfect.Te distruge la vibratii pe sosea, e un pic cam grea pentru un hard-hard enduro, dar face fata la toate. P.S. Eu am renuntat la sosea, o transport pe remorca si ma dau cu ea prin munti si circuite motocross. Multumesc pt raspuns! m-ai "iluminat" . ma bucur ca lucrurile nu stau prost cu disponibilitatea pieselor si cu costurile de intretinere, ca asta ma ingrijora cel mai mult. cat priveste partea cu confortu', vibratiile ,greutatea etc........am NIPRU'!!! nimic nu ma sperie ! acuma serios vb. si eu vreau motorul tot pt zone neasfaltate (cu toate ca in Maramures uneori zonele neasfaltate se identifica intr-un mod misterios cu drumurile nationale ). cu siguranta ,daca o sa gasesc o Husqvarna Te610 faina , o s-o adjudec . dar oricum astept sa ajung in Italia, pt ca din cate am auzit oferta-i mult mai bogata la fata locului. multumesc inca o data , toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Uite una ca a mea: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=376692&selpic=7&zoom=1#foto Oricum, daca esti la fel de disperat ca si mine sa ai mobra inmatriculata, pentru orice eventualitate, tine cont ca inmatricularea te duce undeva la 200 eur. Si daca o scoti pe asta din anunt la, sa zicem, 1000 eur, e pret f bun. Ca si adaugire, atentie la lantul de distributie: e singurul consumabil pe care nu l-am gasit in tara, a trebuit sa-l comand din afara (cam 40 euro), si in cartea tehnica scrie ca se schimba preventiv la 10.000 km. Parerea mea e ca, daca ajungi in Italia si iei TE610, sa treci pe la un magazin sa-ti iei si lant de distributie. P.S. Uite si link-ul cu piese si preturile lor (ambreiaj, frane, motor, semeringuri si garnituri, kit lant, cam tot ce vrei): http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/49904/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gruia_lu_Novac Postat Mai 30, 2011 Autor Share Postat Mai 30, 2011 Uite una ca a mea: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=376692&selpic=7&zoom=1#foto Oricum, daca esti la fel de disperat ca si mine sa ai mobra inmatriculata, pentru orice eventualitate, tine cont ca inmatricularea te duce undeva la 200 eur. Si daca o scoti pe asta din anunt la, sa zicem, 1000 eur, e pret f bun. Ca si adaugire, atentie la lantul de distributie: e singurul consumabil pe care nu l-am gasit in tara, a trebuit sa-l comand din afara (cam 40 euro), si in cartea tehnica scrie ca se schimba preventiv la 10.000 km. Parerea mea e ca, daca ajungi in Italia si iei TE610, sa treci pe la un magazin sa-ti iei si lant de distributie. P.S. Uite si link-ul cu piese si preturile lor (ambreiaj, frane, motor, semeringuri si garnituri, kit lant, cam tot ce vrei): http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/49904/ Multumesc inca odata pt informatii , o sa-mi prinda foarte bine daca o sa-mi iau Husky . sper sa ne-ntalnim pe undeva prin codrii mioritici(pana mai exista,si nu se transforma toti in parchet EU ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UciUci Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Salut, Eu am un TE 610 EE din 98 . Piesele sunt relativ usor de obtinut - Paneuro (piese noi - vin in aproximativ o saptamana), gasesti si second de pe ebay .... Motocicleta e destul de grea pentru hard (150 kg), dar, dupa cum zicea cineva inaintea mea, le face binisor pe toate. Seaua e cam tare (ca la orice enduro), dupa 100 de km te cam doare fundu. Acu, ca o gluma...eu cand mi-am luat-o toata lume a zis ca ce ti-ai luat italiana, ca-s nu-s fiabile... Mie nu mi s-a stricat deloc. Intradevar, din cauza ca sunt rare, mecanicii nu prea se pricep sa le regleze. Sfatul meu e sa o iei... si sa te bucuri de ea cat mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Mii de scuze, am facut o greseala: se pare ca modelul TE610 de 117Kg se opreste undeva in 1998, din 1998 incoace sunt doar Te610 E, cu E-starter si cu greutatea de 149kg. Si aici eu nu mai vad nici un avantaj fata de un XT 600. Si, ca o adaugire, nu consider ca ceea ce am eu e motocicleta suprema, ci pur si simplu a intrunit cerintele mele: sub 1000 eur, 4 timpi, greutate sub 120Kg, suspensii care sa faca fata motocross-ului, si inmatriculata (ca sa nu stau cu frica, daca e sa ies din padure si sa merg 1Km pe sosea, ca imi iau dosar penal). Daca as avea bani, maine mi-as cumpara un Suzuki RMZ 250 sau un Yamaha YZ250F (greutate mai mica), dar astea au fost conditiile financiare camd mi-am luat-o, si nu-mi pare rau. Saluti...eu am un TE610 simplu si e din 2000...nu stiu acum cine are dreptate si e cel usor de 117kg(nu are E starter) ca sunt si eu putin in ceata ca in talon scrie Cagiva(am mai vazut si la alti posesori la fel) As adauga si eu cateva ce ma deranjaza la a mea...porneste mai greu cand e calda si in mocirla si conditii nasoale ma rupe la conditia fizica(slabesc cate 4-5kg dupa o plimbare) si daca ai sub 85 kg iti este greu la pornire. Avantaje fata de concurenta este furca care parerea mea este mult mai tapana . Bafta la achizitie...(daca nu gasesti ti-o dau pe a mea ) P.S. Am facut 420km pe ea dintr-o bucata si m-a durut poponeata 2 saptamani Editat Iunie 8, 2011 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Hai ca facem asta topicul posesorilor de TE610 Husqvarna, pana in 2000 sau putin dupa, a fost licenta Cagiva. La mine scrie Cagiva pe oala de ambreiaj. In prezent, e sub licenta BMW, de aici si preturile imense la motociclete noi. Referitor la pornirea greoaie la cald, am rezolvat-o, era din nivelul de benzina mare din camera carburatorului. Si mai dadea si in nas cand acceleram brusc. Plus ca bujia era afumata tot timpul, nu se autocurata niciodata. Am umblat la carb, si porneste din prima oricand, si la rece, si la cald, dar tot e gresit nivelul, imi consuma bujiile: porneste cu bujie noua instant la prima iesire, un pic mai greu la a doua iesire, si mai greu la a treia, apoi nu mai porneste deloc. Schimb bujia si o ia de la capat. Ca si plus, la majoritatea motocicletelor pe carburatie (cross), daca le trantesti, dai de cateva ori la pedala pana sa porneasca motorul din nou. TE610 porneste din prima, in extrem de putine situatii din a doua pedala (normal, cu bujie noua, ca am recunoscut ca imi mananca bujiile in stadiul actual al carbului). Editat Iunie 8, 2011 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gruia_lu_Novac Postat Iunie 9, 2011 Autor Share Postat Iunie 9, 2011 Salut, Eu am un TE 610 EE din 98 . Piesele sunt relativ usor de obtinut - Paneuro (piese noi - vin in aproximativ o saptamana), gasesti si second de pe ebay .... Motocicleta e destul de grea pentru hard (150 kg), dar, dupa cum zicea cineva inaintea mea, le face binisor pe toate. Seaua e cam tare (ca la orice enduro), dupa 100 de km te cam doare fundu. Acu, ca o gluma...eu cand mi-am luat-o toata lume a zis ca ce ti-ai luat italiana, ca-s nu-s fiabile... Mie nu mi s-a stricat deloc. Intradevar, din cauza ca sunt rare, mecanicii nu prea se pricep sa le regleze. Sfatul meu e sa o iei... si sa te bucuri de ea cat mai mult. salut , multumesc pt raspuns, si eu caut tot din '98 sa fie , acuma daca o sa si gasesc la banii astia o sa vad. multumesc pt incurajare(ca ai nevoie de incurajari cand iti cumperi o italiana ), dar eu n-am fost in situatia asta cu prietenii, ba mai mult ,varu' meu si el motociclist , dupa ce i-am spus ca-mi iau enduro si probabil Husqvarna ,o zis ca si el isi cumpara, si lui nici macar nu-i placea enduro atat de mult ,...vai ce fac italienele astea cu noi, numai bine! Saluti...eu am un TE610 simplu si e din 2000...nu stiu acum cine are dreptate si e cel usor de 117kg(nu are E starter) ca sunt si eu putin in ceata ca in talon scrie Cagiva(am mai vazut si la alti posesori la fel) As adauga si eu cateva ce ma deranjaza la a mea...porneste mai greu cand e calda si in mocirla si conditii nasoale ma rupe la conditia fizica(slabesc cate 4-5kg dupa o plimbare) si daca ai sub 85 kg iti este greu la pornire. Avantaje fata de concurenta este furca care parerea mea este mult mai tapana . Bafta la achizitie...(daca nu gasesti ti-o dau pe a mea ) P.S. Am facut 420km pe ea dintr-o bucata si m-a durut poponeata 2 saptamani salut,multumesc pt info, mi-ai dat si-o veste buna in legatura cu kg, ca io am 95(la gol ) , dar cand ma gandesc la varu' meu ,si el aspirant la titlul de proprietar de Husky TE 610, cred ca pornirea va fi destul de interesanta in cazul lui, ca el are vre-o 60-65kg de fibra pura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 pai tocmai la ei ma gandeam cand ziceam 20 ani... ktm e fostul Sachs sau puch care erau niste scutere puturoase.Foloseau tehnologie nicasil la cilindri ,destul de bine pt vremea respectiva dar ferestrele de baleiaj erau masurate sau gindite cu abacul,deci randament 80% fum si caldura,restul putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Sa iei pe langa lant si patinele ......ca se duc si alea cam odata cu lantul (din experienta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 xr650r...priceless de huski-urile mai vechi am auzit numai de rau. Nu am mers prea mult, dar vibreaza rau, fata de honda mea. Plus ca kick-ul e in partea gresita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Staoi, bre, ca aici era o vorba de oameni saracuti, ne gandeam si noi ce am putea face cu 1000 euro, nu cu 3-4000. Ca la 3000, slava domnului, ai de unde alege. Si modelele vechi sunt mai bune, parerea mea, pentru ca sunt mai orientate spre hard enduro. Intr-adevar, nerecomandate pe strada, din cauza vibratiilor. Modelele mai noi vor sa fie un fel de touringuri, sunt mai grele, dar nu mai vibreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Staoi, bre, ca aici era o vorba de oameni saracuti, ne gandeam si noi ce am putea face cu 1000 euro, nu cu 3-4000. Ca la 3000, slava domnului, ai de unde alege. Si modelele vechi sunt mai bune, parerea mea, pentru ca sunt mai orientate spre hard enduro. Intr-adevar, nerecomandate pe strada, din cauza vibratiilor. Modelele mai noi vor sa fie un fel de touringuri, sunt mai grele, dar nu mai vibreaza. xr600r, atunci...bulletproof Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Eu nu am treaba cu husqvarna!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Eu nu am treaba cu husqvarna!!! cum se face ca scrie acolo ca ai una? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 vad ca nu spune nimeni de minunatele probleme electrice, sau de carburatoarele marete de pe huski astea mai batranele. Te 610 NU e de motocross, pentru asta exsita versiunile TC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Te-ai legat de un post de-al meu mai vechi, de cand omoram si eu un TE610 pe circuitul dela Ciolpani. Ei si? Ce daca saream doar 1 metru in aer si, cand aterizam, zici ca ateriza tancul? Imi faceam damblaua, credeam ca am o motocicleta minunata, si cu asta basta. Intre timp am intalnit o multime de oameni care se plangeau de Husqvarna (modelele TE350 si TE410 pana in 98 se pare ca au avut deficiente grave la sistemul de ungere, calau motorul imediat). Dar TE610 nu a avut problemele astea. Probleme electrice pe drujba mea nu am avut, in afara de o minunatie de surub care tinea masa la cadru......desfacut de la vibratii, de nu stiam de unde sa apuc problema. Carburatorul a fost OK, intr-un an jumate niciun semn ca ar trebui intervenit major asupra lui. Si, ca si dovada, acum am tot Husky. Dar de unde inversunarea asta pe modele de care nu ai detinut niciodata? P.S. Scuze, mi-am amintit. O problema electrica majora era aprinderea, deoarece aprinderea stock omora bujia in 2-3 iesiri, trebuia sa mergi tot timpul cu o bujie dupa tine. Iar o aprindere buna costa cat jumate din valoarea unui astfel de motor, mai bine continui sa schimbi bujii. La asta te refereai? Si, ca sa continui si cu modelele mai actuale........Husqvarna WR250, de care am acum, mi se pare mai grea decat un KTM EXC 250, dar parca un pic mai elastica, amortizoare mai bune....a mai imbunatatit cate ceva BMW-ul cat timp a detinut-o. Japonezele nu-mi plac pentru ca nu au 2 timpi enduro in portofoliu. Punct. Editat Decembrie 17, 2013 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Pt ca pe japonezi ii intereseaza piata americana unde sunt interzise motoarele in 2 timpi. Desi la trenuri erau singurii care foloseau Diesel 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.