Sari la conținut

Accident mortal CLUJ-Grigorescu


tamas_09
 Share

Postări Recomandate

deci nu pot sa cred...il stiam pe baiat din vedere ori de cate ori ne vedeam ne salutam...dupa cum il vedeam era un om de milioane... s-a dus si el atat de tanar.condoleante familiei! :rose: ...nu stiu ce se intampla cu Romania asta...suntem putini da nu stiu de ce nu suntem bagati in seama :( ......sa ma f..t pe toti conservarii astia cu faima si cu boliduri care nu respecta mai nimica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca s-ar da lege cu masini pana in 800kg-1 tona si motor de maxim 800 in primii 5 ani sau ceva de genul ... mai mult ca sigur ar aparea mini-loganuri de 3000 euro si care daca ai intrat cu bicicleta in ele se fac praf.

Ar trebui si restrictii pentru masinile vechi ... pentru ca sunt prea multe ... masina e un lux, nu oricine merita sa aiba.

Dar adevarul e ca niciodata nu se va pune asta in practica ... cu toate ca mi s-ar parea al naibii de corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca s-ar da lege cu masini pana in 800kg-1 tona si motor de maxim 800 in primii 5 ani sau ceva de genul ... mai mult ca sigur ar aparea mini-loganuri de 3000 euro si care daca ai intrat cu bicicleta in ele se fac praf.

Ar trebui si restrictii pentru masinile vechi ... pentru ca sunt prea multe ... masina e un lux, nu oricine merita sa aiba.

Dar adevarul e ca niciodata nu se va pune asta in practica ... cu toate ca mi s-ar parea al naibii de corect.

Ce legatura are asta cu accidentele???

Tot o ardeti pe treburi deastea cum ca ar trebui nu stiu ce masina sa isi ia fiecare.

Tie ti se pare mai periculoasa o masina de 150 cai pt un incepator decat un speed de 150 cai? (avand in vedere raportul greutate/putere) Daca da, inseamna ca ai o problema la bibilica prietene.

Hai sa o luam altfel : CATI DINTRE CEI CARE AU MOTOCICLETE SE INCADREAZA SAU SE INCADRAU IN CEI 25KW in primul an (sau primii 2??? nu mai stiu exact).

Puterea nu e relevanta. Ce e relevant e piesa dintre volan si scaun la masina si cel de pe motor.

Ar trebui sa nu se mai dea carnetul asa usor oricui aspira spre soferie.

Baiatul care a murit, desi avea speed, fata de 95% dintre cei de aici care au speeduri era mult mai constient si ceasul rau a fost. A murit din cauza hemoragiilor interne.

Lasati teoriile pentru discutiile la o bere nu pe topicuri cu accidente si morti.

Usor e sa vorbesti, alta sa faci. Pe forumuri toti suntem dumnezei cu cartea de legislatie in mana dreapta, iar pe strazi multi uita ca sunt reguli de circulatie.

Desi de o vreme nu mai sunt pe 2 roti stiu cum e si la ce pericole te expui, dar vad si acuma cum circula multi dintre cei pe 2 roti. Depasiri pe dreapta, depasiri fara sens, bagat printre masini si altele bine cunoscute.

Sa privim lucrurile si din alte puncte de vedere ...

 

 

RIP Mitza :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Usor e sa vorbesti, alta sa faci. Pe forumuri toti suntem dumnezei cu cartea de legislatie in mana dreapta, iar pe strazi multi uita ca sunt reguli de circulatie.

Desi de o vreme nu mai sunt pe 2 roti stiu cum e si la ce pericole te expui, dar vad si acuma cum circula multi dintre cei pe 2 roti. Depasiri pe dreapta, depasiri fara sens, bagat printre masini si altele bine cunoscute.

Sa privim lucrurile si din alte puncte de vedere ...

 

 

RIP Mitza :rose:

:goodposting: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa ne inraim , o sa vedeti ca functioneaza , ia sa fi oprit la ala o gasca de 7 motoare , sa-i rupa o mana un picior , sa apara stire , cum ca si-a luat bataie 1 2 3 4 care au facut asta , sa apara inca unu care sa nu aiba dinti in gura ca n-a dat prioritate , si agresorii nu au fost prinsi , sa vedem daca s-ar civiliza lumea

 

eu zic ca DA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul, te uiti la multe filme cu happy ending.

 

In cel mai bun caz, a doua zi is la tine la usa, daca nu la cateva ore dupa incident. Tactici de identificare politienesti sunt multe.

 

 

Si? Daca unul ia pentru omor din culpa, in cel mai rau caz , cativa ani CU SUSPENDARE, cat poti sa iei ca ai agresat pe unu`? Eu unul, mi-as asuma consecintele daca as avea o certitudine de 50% ca asa s-ar educa dobitocii din trafic.

Editat de AgresivRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia tuturor problemelor este stabilirea unui sistem de asigurari similar celui de aici, din UK. Asigurarea se incheie pe sofer pretul stabilindu-se in functie de varsta soferului, caracteristicile vehiculului si mai ales "palmaresul" rutier al soferului. Astfel se face ca indisciplinatii sunt descurajati sa mai conduca, iar cei care risca si ies cu masina/motocicleta neasigurata, se trezesc cu permisul anulat. Daca insa mai fac si un accident cu victime, vehiculul (neasigurat) se confisca si se distruge. Cunosc chiar un caz concret al unui tip care a iesit cu un Audi S6 din 2010 neasigurat care a derapat intr-un sens giratoriu dupa ce a ciupit bordura pe interior, ranind un lucrator de la consiliu care curata trotuarul. Masina a fost confiscata pe loc si distrusa a doua zi.

 

Perspectiva de a ramane fara vehicul definitiv functioneaza; rareori vezi un sofer sub 20 de ani conducand o masina mai mare de 1400 cc sau un motor mai mare de 400; pur si simplu nu isi permit primele de asigurare. De exemplu, asigurarea pentru zzr-ul meu de 1400 m-ar costa aproape 3000 £/an (doar raspunderea civila), sau 12000 £/an asigurare completa.

 

In felul asta pur si simplu nu iti mai permiti sa fii ignorant in trafic, devii paranoic chiar :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmda....nu crezi ca bagam oricum prea multi bani la bugetul de "stat" prin n-spe mii de taxe si impozite? O sa aiba si mai multi bani iubitii nostri deputati si senatori pentru deplasari si diurne. Sa fim seriosi....

Puscarie si anulare definitiva permis. Sau pe cativa ani.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmda....nu crezi ca bagam oricum prea multi bani la bugetul de "stat" prin n-spe mii de taxe si impozite? O sa aiba si mai multi bani iubitii nostri deputati si senatori pentru deplasari si diurne. Sa fim seriosi....

Puscarie si anulare definitiva permis. Sau pe cativa ani.

 

ai mare dreptate. asta cu si mai multe taxe nu e o solutie. nu de alta dar sunt si oameni care isi vad de treaba in trafic si respecta regulile, pe aia cat sa mai fie jecmaniti??? oare nu sunt destule taxe?

solutia anulare permis si bulau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off topic: geniala atitudinea asta, as spune eu reprezentativa. adevarul e ca pe tot romanul il doare la bascheti de ce se intampla in jurul lui. nesimtire la cote maxime. indifernt daca e vorba de trafic unde cu cat este camionul mai mare cu atat nepasarea la condus este mai mare, indiferent ca este vorba de biciclisti sau pietoni, indiferent ca este vorba de topicul unui motociclist mort, nepasarea la ce se intampla in jurul nostru ne omoara. are masina mai mica, sa se fereasca, e motocoiclist sa se fereasca, e biciclist, sa se fereasca, e altfel decat mine, sa se fereasca, a murit, nu-mi pasa eu aveam o cearta pe forumul asta.

 

cred ca ai dreptate doar in prima parte - cu nepasarea la ce se intampla in jur. eu am vazut cu ochii mei, si nu o data, soferi kamikaze care taiau fata tirului, sa nu mai amintesc de astia care forteaza bariera de cale ferata. credeti ca marimea masinii conteaza pentru ei? sunt pur si simplu inconstienti, nu judeca sau ... nu imi dau seama ce e in capul lor.

 

in contextul de fata eu nu vad vre-un rost discutiei legata de limitarea gabaritului autovehicului si de experienta la volan. voi ati vazut cine a provocat accidentul? un nene care era trecut de 50 de ani, deci se poate sa fi avut carnetul de conducere de cateva zeci de ani. din pacate experienta nu se numara in ani - sunt unii care invata ceva din fiecare an pe care il petrec pe acest pamant, iar altii repeta aceleasi si aceleasi lucruri mereu, indiferent de cati ani au trecut. si inca ceva: masina era un amarat de VW Golf 4. pai ce bolid era asta? daca si o astfel de masina ar fi interzisa, atunci ce fel de masini ar mai avea voie pe strazi? din alea de hartie?

 

din pacate nici biker-ul nu a avut nici un fel de echipament de protectie. poate astazi ar mai fi trait, cine stie. la prima vedere masina nu parea prea indoita. am vazut pieton lovit cam in acelasi fel care nu a avut nici o zgarietura. poate atata i-o fi fost lui scris sa traiasca. dumnezeu sa-l odihneasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia tuturor problemelor este stabilirea unui sistem de asigurari similar celui de aici, din UK. Asigurarea se incheie pe sofer pretul stabilindu-se in functie de varsta soferului, caracteristicile vehiculului si mai ales "palmaresul" rutier al soferului. Astfel se face ca indisciplinatii sunt descurajati sa mai conduca, iar cei care risca si ies cu masina/motocicleta neasigurata, se trezesc cu permisul anulat. Daca insa mai fac si un accident cu victime, vehiculul (neasigurat) se confisca si se distruge. Cunosc chiar un caz concret al unui tip care a iesit cu un Audi S6 din 2010 neasigurat care a derapat intr-un sens giratoriu dupa ce a ciupit bordura pe interior, ranind un lucrator de la consiliu care curata trotuarul. Masina a fost confiscata pe loc si distrusa a doua zi.

 

Perspectiva de a ramane fara vehicul definitiv functioneaza; rareori vezi un sofer sub 20 de ani conducand o masina mai mare de 1400 cc sau un motor mai mare de 400; pur si simplu nu isi permit primele de asigurare. De exemplu, asigurarea pentru zzr-ul meu de 1400 m-ar costa aproape 3000 £/an (doar raspunderea civila), sau 12000 £/an asigurare completa.

 

In felul asta pur si simplu nu iti mai permiti sa fii ignorant in trafic, devii paranoic chiar :)

 

De acord. Pe roman trebuie sa il atingi acolo unde il doare, adica la buzunar.

Exemplu : Pipitza Bibi are un BMW X3 asigurat cu , sa zicem, 100 de lei pe an. Dupa 3 luni are un accident minor cu un motociclist, din culpa. La reinnoirea politei nu v mai fii 100 de lei, ci 200 de lei. Acum o doare la buzunar, la anul o sa fie mai atenta in trafic.

Si in al doilea an are din nou un accident minor, din culpa binenteles, si asigurarea devine 300 de lei. Acum incepe sa fie cu adevarat atenta la trafic si la semne, 400 de lei incep sa fie prea multi pentru o asigurare ...

 

Cam asa functioneaza si in Italia, la cea mai mica zgarietura asigurarea se scumpeste in draci. Nici nu aveti idee cat de atenti sunt italienii in trafic (99% cel putin) si cum iti fac loc sa te bagi in fata la semafor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ai dreptate doar in prima parte - cu nepasarea la ce se intampla in jur. eu am vazut cu ochii mei, si nu o data, soferi kamikaze care taiau fata tirului, sa nu mai amintesc de astia care forteaza bariera de cale ferata. credeti ca marimea masinii conteaza pentru ei? sunt pur si simplu inconstienti, nu judeca sau ... nu imi dau seama ce e in capul lor.

 

in contextul de fata eu nu vad vre-un rost discutiei legata de limitarea gabaritului autovehicului si de experienta la volan. voi ati vazut cine a provocat accidentul? un nene care era trecut de 50 de ani, deci se poate sa fi avut carnetul de conducere de cateva zeci de ani. din pacate experienta nu se numara in ani - sunt unii care invata ceva din fiecare an pe care il petrec pe acest pamant, iar altii repeta aceleasi si aceleasi lucruri mereu, indiferent de cati ani au trecut. si inca ceva: masina era un amarat de VW Golf 4. pai ce bolid era asta? daca si o astfel de masina ar fi interzisa, atunci ce fel de masini ar mai avea voie pe strazi? din alea de hartie?

 

din pacate nici biker-ul nu a avut nici un fel de echipament de protectie. poate astazi ar mai fi trait, cine stie. la prima vedere masina nu parea prea indoita. am vazut pieton lovit cam in acelasi fel care nu a avut nici o zgarietura. poate atata i-o fi fost lui scris sa traiasca. dumnezeu sa-l odihneasca

 

Cei de la ambulanta sunt ne-profi. Timpul de reactie este enorm in conditiile in care, o splina sau un ficat pa pot scurta considerabil sansele. Dureaza o vesnicie pana e pus pe targa, nu e stabilizat, nu are nici o linie venoasa si nu vad pe nimeni sa monitorizeze ceva la el.

 

Aici intalnim cateva bube. Acelasi gen de reactie l-am vazut in BG . Acelasi gen de ambulanta © , pt urgenta si resuscitare cu aceleasi cadre slab pregatite, deh, aia buni isi fac actele pt diverse tari.

 

Deja sunt offtopic. Pe scurt, o stabilizare rapida la fata locului cu minim 2 linii verzi sau gri si 2 perfuzii rapide, o monitorizare imediata, corespunzatoare si un timp de reactie mai mic, ar fi facut o mica diferenta.Poate una importanta.

 

Eu unu i-as amenda drastic pe astia de se inghesuie sa vada, filmeze, vocifereze fara a avea cea mai mica notiune. Gloata de la fata locului, presiunea strazii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este inadmisibil ca in caz de accident moto sa fie trimisa o ambulanta din aia cheala si nu SMURD-ul, care e dotat pt asa ceva. poate chiar gura - casca de pe margine l-au condamnat sunand la 112 si zicand ca "a cazut unu dar nu e grav".

 

RIP :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul de pe motoreta arata urat.Daca corpul motociclistului a facut aia,mi se pare normal ca a avut hemoragie interna.

 

Sfat:( pe care as vrea sa il pot urma si eu daca o sa fie cazul)

 

Fa orice e posibil sa nu nimeresti partea inalta dintr-o masina(zona portierelor,etc).

 

Ridica-te in ultimul moment in scarite.O sa zbori peste masina.O sa iti scada sansa de a muri din cauza loviturii la cap sau la nivelul organelor principale.

 

Depinde si cat de inalta e masina si de tipul motoretei.In special,o sa depinda de prezenta ta de spirit si de reactia ta in asemenea situatie.Eu asa o sa fac daca o sa pot.Teoria e usoara,mai greu de aplicat.Merita macar sa o stim.

 

Mai bine zbori decat sa te strivesti ca musca pe viziera in portiera unei masini. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa ne inraim , o sa vedeti ca functioneaza , ia sa fi oprit la ala o gasca de 7 motoare , sa-i rupa o mana un picior , sa apara stire , cum ca si-a luat bataie 1 2 3 4 care au facut asta , sa apara inca unu care sa nu aiba dinti in gura ca n-a dat prioritate , si agresorii nu au fost prinsi , sa vedem daca s-ar civiliza lumea

 

eu zic ca DA

motociclismul nu nseamna gasca permanenta pe motorete. motocicleta e un mijloc de transport. de duce de aici acolo, te plimba, e o placere. care se transforma n microb ce i drept. sa te pui cu pumnul? unii o fac. in primul sezon mai des, in al 2lea mai rar... pana ti bagi picioarele. chiar pana acolo incat te face sa ti pui problema sa te lasi, mai ales cand vezi ca ai trecut deja prin cateva NUP uri care s au soldat cu minim 1000 amenda si 1000 cheltuieli... sa ti o arzi asa ar insemna sa nu mai ai bani de motoreta/ benzina sau si mai rau, timp.

gastile care au adus schimbari prin alte locuri la noi nu s si nici nush daca vor fi. am citit p'aici de un accident cu unu' ce a intrat intr un grup de d'astia cu veste la fel, a daramat o motoreta si.... sa u certat un pic cu el.

Editat de betzigash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tie ti se pare mai periculoasa o masina de 150 cai pt un incepator decat un speed de 150 cai? (avand in vedere raportul greutate/putere) Daca da, inseamna ca ai o problema la bibilica prietene.

 

Nu vreau sa ne certam pe un asemenea topic si mai ales dupa ce s-au intamplat atatea.

Din cate observ tu nu sti sa iti expui ideea si mai ales nu gandesti obiectiv cand o faci. Ce spui tu se poate aborda din mai multe puncte de vedere.

1. masina de 150 cai este mai periculoasa decat un motor de aceeasi putere pentru ceilalti participanti la trafic.

2. masina de 150 cai este mai putin periculoasa decat un motor pentru conducatorul auto.

Dupa ce zici tu inseamna ca cel putin jumate "am avea problema la bibilica".

Raspunsul la intrebarea ta poate fi abordat in doua modalitati total diferite si corecte in acelas timp. Oare eu sunt cel debil ?

 

Si evita sa imi spui prietene, nu pot fi prieten cu cei care nu sunt in stare sa isi exprime un punct de vedere si cauta sa jigneasca, cu alte cuvinte sunt samanta de scandal. Am observat ca pe forum-ul asta ... si in general pe toate gasesti multi oameni pusi pe cearta. Pe unde intri ... numai cearta. Sunt curios si daca in viata reala va comportati la fel, nu d-alta dar daca o faceti asta teoretic ar avea consecinte foarte grave, nu e specific unui om normal un asemenea comportament si dorinta de a face scandal (numai cocalarii aia de ii gasesti prin ghetouri vin si iti dau cu piatra in cap pentru ca "te-ai uitat urat la ei").

 

Dupa cum observi eu nu am jignit pana acum pe nimeni, nu am cautat cearta cu nimeni si astept acelas lucru de la voi. Daca nu esti de acord cu parerea cuiva nu inseamna ca nu il poti contrazice sau dezaproba intr-un mod elegant. Nu d-aia suntem oameni ? Se pare ca unii se multumesc cu statutul de animale.

 

Si in final imi cer scuze fata de motociclistul decedat, dar am simtit nevoia sa spun asta, sunt satul de asemenea oameni, la urma urmei suntem pe acest forum dintr-o pasiune comuna ... nu din nevoia de a ne varsa nervii si grijile pe altii. Cred ca se poate face totul mult mai bine intelegandu-ne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la cineva de la fata locului am inteles ca i s-a rupt splina si aorta de la inima, tot sangele ajungand-ui in abdomen, umflandu-se :|

 

RIP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ficatul, splina au fost varza, vena cava si mai multe... cat pentru Cristi: nu am vrut sa jignesc. Ceea ce am vrut eu sa spun acolo e ca nu e relevanta treaba pe care ai spus-o tu cu masinile gen tico.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord. Pe roman trebuie sa il atingi acolo unde il doare, adica la buzunar.

Exemplu : Pipitza Bibi are un BMW X3 asigurat cu , sa zicem, 100 de lei pe an. Dupa 3 luni are un accident minor cu un motociclist, din culpa. La reinnoirea politei nu v mai fii 100 de lei, ci 200 de lei. Acum o doare la buzunar, la anul o sa fie mai atenta in trafic.

Si in al doilea an are din nou un accident minor, din culpa binenteles, si asigurarea devine 300 de lei. Acum incepe sa fie cu adevarat atenta la trafic si la semne, 400 de lei incep sa fie prea multi pentru o asigurare ...

 

Cam asa functioneaza si in Italia, la cea mai mica zgarietura asigurarea se scumpeste in draci. Nici nu aveti idee cat de atenti sunt italienii in trafic (99% cel putin) si cum iti fac loc sa te bagi in fata la semafor ...

stai tu calm, ca piti aia cu X3 sau alta serie pretentioasa, are ia bani s de asigurarea aia de 1000lei. problema ar fi asa

 

Coruptia din ro (ea cand e oprita da aia 100lei pentru ca a trecut pe dubla continua pt depasire, viraj stanga.... si scapa) a doua oara ea stie ca o mai poate face si pt 150lei ca are in spate pe iui, tati, fratelu, sau mami. daca ei/lui i sar suspenda permisul, ar sta acasa, apoi cand a facut-o iar in decurs de un an sa i sa se dubleze pedeapsa

 

mda, intradevar, ne plangem de asigurari mari, dar mie mi se par mici. orice prost cu X Y Z Q isi permite o asigurare la masina pana in 1000lei pe an. dar ea e mult mai mica.

 

eu sunt in danemarca. am coleg cu mercedes c180 din 95. asigurarea e 10.000Dkk echivalentul a 1400euro an. cu cat masina e mai noua si motorizarea mai mare, si face parte din clasa lux asigurarea creste.

la ei daca te prind de 3 ori cu viteza, iti anuleaa permisul. au un sistem care ei ii zic clips. la 3 clipsuri permis anulat, si astept vreo 5 ani.

 

cat despre romania, guvernantii fac proiecte de lege doar ca sa aiba de lucru pe ordinea de zi, si cand nimeresc o lege buna, voteaza aiurea in nestire si apoi o anuleaza.

as fi deacord si cu faza in care mers si carpit ala care a gresit. anu trecut veneam cu cineva pe motor(eu pasager) eram vreo 10 in grup, drum liber, europeana cu 2 benzi/sens, un prost cu numere de franta ne vede ca venim, sta oleaca si se baga in fata noastra taindule calea dar nicidecum sa se duca pe banda 1 ci ramane pe 2. asta se urca pe frane de abia ma puteam inpinge in rezervor si il evitam pe bou, merge in paralel cu el si ii face senm de ce nu vede ca venim si avem prioritate, si intro fractiune de secunda dintrun pumn ii zboara oglinda aluia de era cu tot cu putzi in masina se vedea pe fata lor ca erau speriati cand lea zburat oglinda stiind ca ceva nu e bine. probabil ca dupa aia cand sa dus sa cumpere oglinda si va vedea cat il costa, va intelege ca prioritatea e prioritate iar neatentia costa iar data viitoare va fi mult mai atent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...