servant.1980 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 imi face mare placere sa prezint pe forum ultima mea motocicleta si sper sa ramana pentru o perioada indelungata de timp la mine, pt ca am planuri mari pentru ea incepand de la anul deci...va prezint honda VTR SP2 sau RC51 (este una si aceeasi) editie HRC si cand spun editie HRC nu este numai cu o schema de culori si cu niste stickere , cum vin ultimele modele de motocicleta de la honda o prezentare mai in detaliu insumand: motor V2 999 cmc, 136CP ,distributie pe pinioane, racire pe apa si ulei insumand un total de trei radiatoare, unul pe ulei si doua pe apa , cele din urma avand fiecare termocupla cu ventilator separata. motocicleta are un istoric foarte frumos in cursele de motociclism si aici amintesc 2 campionate mondiale de superbike, insula Mann cu legendarul Joey Dunlop, cursa de anduranta de la Le Mans si cea de la Suzuka , campionatul AMA si cred multe altele ... dar ceea ce-mi place cel mai mult la aceasta motocicleta este faptul ca a reusit sa opreasca dominatia Ducati din SBK ... planurile mele pentru motocicleta asta sunt foarte mari si mi-am promis ca in cazul in care voi avea posibilitatea sa achizitionez o motocicleta noua toti banii ce ar urma sa-i bag intr-o motocicleta noua, sa-i redirectionez ca investitie in VTR-ica ,urmand a fi transformata intr-o motocicleta tribut bineinteles cu ajutorul unor oameni dedicati motociclismului adevarat lasand deocamdata cuvintele....sa va prezint in imagini MOTOCICLETA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 ei...felicitari... asta da dihanie istorie,caracter... s-o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Rasa pura. Sa te bucuri de animal. Rara avis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) Super motocicleta! Sunt pasionat de v2 si imi doresc urmatoarea motocicleta sa fie o vtr sp2 de ceva vreme, dar finantele mele s-au dus pe alte lucruri. Pozele sunt frumoase dar pacat ca-s facute cu tele la distanta focala mare, e distorsionata. Poate bagi si tu un filmulet (eventual HD ) cu un ride/reving/stuff... Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea, chiar e deosebita! Editat Iulie 14, 2011 de Anihilator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 imi face mare placere sa prezint pe forum ultima mea motocicleta si sper sa ramana pentru o perioada indelungata de timp la mine, pt ca am planuri mari pentru ea incepand de la anul deci...va prezint honda VTR SP2 sau RC51 (este una si aceeasi) editie HRC si cand spun editie HRC nu este numai cu o schema de culori si cu niste stickere , cum vin ultimele modele de motocicleta de la honda o prezentare mai in detaliu insumand: motor V2 999 cmc, 136CP ,distributie pe pinioane, racire pe apa si ulei insumand un total de trei radiatoare, unul pe ulei si doua pe apa , cele din urma avand fiecare termocupla cu ventilator separata. motocicleta are un istoric foarte frumos in cursele de motociclism si aici amintesc 2 campionate mondiale de superbike, insula Mann cu legendarul Joey Dunlop, cursa de anduranta de la Le Mans si cea de la Suzuka , campionatul AMA si cred multe altele ... dar ceea ce-mi place cel mai mult la aceasta motocicleta este faptul ca a reusit sa opreasca dominatia Ducati din SBK ... planurile mele pentru motocicleta asta sunt foarte mari si mi-am promis ca in cazul in care voi avea posibilitatea sa achizitionez o motocicleta noua toti banii ce ar urma sa-i bag intr-o motocicleta noua, sa-i redirectionez ca investitie in VTR-ica ,urmand a fi transformata intr-o motocicleta tribut bineinteles cu ajutorul unor oameni dedicati motociclismului adevarat lasand deocamdata cuvintele....sa va prezint in imagini MOTOCICLETA A aparut sau o sa apara in Motociclismo? Nu de alta dar pilotul este al nostru, unicul, Kriminalul, Marius ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 15, 2011 Autor Share Postat Iulie 15, 2011 urmeaza sa apara in motociclismo multumesc pentru aprecieri ...si sa ne vedem sanatosi si la anu...ca am planuri mari pentru ea o particica mica din istoria VTR-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 felicitari si s-o stapanesti sanatos; imi pare rau ca nu am putut sa o cumpar eu, mi-a fost propusa. ce planuri zici ca ai cu ea? sper ca nu o vinzi la anul?!...ca am vazut mai multe vanzari de-ale tale parca ai avut si un sp1? poti sa ne spui cateva delatii privind diferentele dintre cele 2 modele?(care in mare sunt identice din ce stiu eu, mici imbunatatiri la sp2) Asteptam vesti noi si planurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 16, 2011 Autor Share Postat Iulie 16, 2011 pai...diferenta dintre cele doua modele ar fi in primul rand modul si timpul de raspuns mai rapid la acceleratie...avand clapetele la injectie marite rezultand astfel o crestere a puterii la 136 de cai apoi este felul in care este transmisa puterea pe asfalt,bascula fiind cu totul redesenata si aici cei de la honda au spus ca este cat se apropiata la caracteristici de modelul de SBK HRC al motocicletei din campionat cadrul a fost si el schimbat oferind o mai mare rigiditate...amortizorul pe spate a fost si el schimbat...a fost adaugata al doilea ventilator pe celalalt radiator de apa , iar radiatorul de ulei a fost mutat de sub jugul inferior undeva in partea din stanga jos pentru o mai buna racire a uleiului am impresia ca SP2 este mai usor ca SP1 cu aprox 5 kg si inca un lucru...daca la SP1 spatiul de depozitare era relativ mare...la SP2 nu stiu cum de au reusit dar l-au facut si mai mare SP1 pe care l-am avut mi-a adus cred ca cele mai mari bucurii pentru ca a fost prima motocicleta care mi-a demonstrat ca varsta unei motociclete nu conteaza ...deci era perfecta dpdv tehnic ...si-mi pare rau ca am dat-o pentru ca nu mai reuseam sa o scot la capat cu actele ..datorita unui "prieten" de la care am luat-o cu incredere nestiind ca firma pe care era inmatriculata nu putea elibera certificat fiscal si anume TOMINA ...despre care fac un anunt pe aceasta cale...FERITI-VA de ea...in fine SP1 l-am dat cu 2000 de euro mari si lati si-mi pare rau pt ca nu merita atata.... dar sa revenim la planurile mele cu SP2-ul...sper ,daca obtin finantarile la care ma astept sa fac un "tribute bike" in amintirea a ceea ce a fost SP-ul in toate campionatele in care a participat si aici intra : rezervor marit de anduranta de preferabil cel de 24 de litri daca nu de 21 de litri, sistem de franare complet schimbat ...si aici am de ales intre un sistem brembo cu prindere axiala a etrierilor , etrieri pe fata monobloc cu prinderi de 40 mm , pompa frana radiala brembo, ambreiaj tot brembo ...iar celalalt sistem ar fi de la ISR , un sistem complet fata spate cu etrierul pe spate ascuns dupa bascula...radiatoarele nu as vrea sa le modific desi am vazut ca se gasesc kituri pentru radiatoare montate toate in fata....un kit de carenaj pentru anduranta cu tot cu faruri, pentru ca vreau sa-i pastrez carenele originale ...furca fata si amortizorul spate schimbate de preferinta de la ohlins , dar am vazut ca in germania sunt baieti ce pun furci QAT pe aer...un amortizor de directie pentru ca are nevoie de unul...o evacuare completa iar aici treburile se complica un pic pentru ca nu prea se gasesc kituri complete care sa se mai fabrice si aici iar intra tunerul Durbahn care am inteles ca ar face pe comanda replica de evacuare SBK highmount din titaniu (ar ajunge undeva in jur la 1500 de euro)....si nu in ultimul rand sunt in cautare de cineva care se se ocupe de motor adica sa faca un rebuild asa cum trebuie , asta cand va veni randul motorului.... cam astea ar fi modificarile care mi le-as dori fara sa mai pun bascula factory HRC care este f scumpa (7000 lire) si multe alte piese HRC la fel de scumpe...insa cred eu, cu rabdare si cu dedicatie si bineinteles cu finantare poate fi realizabil...iar costurile cred ca s-ar justifica, chiar daca multi ar fi de parere precum ca ....cu banii pe care urmeaza sa-i investesc si-ar lua lejer o motocicleta de ultima ora si una chiar buna...insa fiecare cu ce crede ca merita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 imi curg balele cand ma uit la motorul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 imi curg balele cand ma uit la motorul asta e atat de misto incat sa fiu nebun daca i-as mai face ceva revino-ti man, de 7000 bascula aia bagi la track days pana ametesti. sau iti cumperi cu 2000 un transalp si te plimbi toata europa sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 18, 2011 Autor Share Postat Iulie 18, 2011 am spus ca ar mai fi bascula de 7000 de lire dar nu cred ca as da atat pe o bascula...de banii astia faci o gramada de modificari ...si plus de asta imi place cum arata bascula de serie.... cateva VTR-uri modificate dupa gustul meu ....la care sper sa ajunga si a mea in curand e atat de misto incat sa fiu nebun daca i-as mai face ceva revino-ti man, de 7000 bascula aia bagi la track days pana ametesti. sau iti cumperi cu 2000 un transalp si te plimbi toata europa sa o stapanesti sanatos! multumec de urare...si stai linistit ca toate modificarile ce urmeaza sa i le fac vor fi pe langa piesele originale ...pe care dealtfel vreau sa le pastrez in starea in care se afla acum....adica ireprosabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Revino-ti ,cu 4-5-7000 iti cumperi orice repsol Hrc replicA...te dai pana iti vine rau...si pe asta o pastrezi in stare cat mai originala...e o legenda asa cum e ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 19, 2011 Autor Share Postat Iulie 19, 2011 mi-a aparut motocicleta in revista motociclismo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 gasesti niste tobe super tari la sato racing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 23, 2011 Autor Share Postat Iulie 23, 2011 am intrat pe site la sato racing dar nu am gasit nimic pt vtr sp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Frumos Ducati ti-ai luat , de legenda. sa-l stapanesti sanatos. ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Frumos Ducati ti-ai luat , de legenda. sa-l stapanesti sanatos. ! blasfemie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 E un Vtr SP2 ... in filmul "Torque". Unul galben ... daca vrei sa iti vezi modelul de moto intr-un film. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 26, 2011 Autor Share Postat Iulie 26, 2011 am vazut filmul ..si am mai observat si cata galagie facea chinezul cand a dat ala sa i-o ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Acrii rau strugurii, nu? Asemenea motociclete se cumpara cu inima si nu cu ratiunea. Daca ar fi sa ne luam toti dupa ratiune, am vedea numai GPZ, CB500 si YBR-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 28, 2011 Autor Share Postat Iulie 28, 2011 (editat) Cred ca o sa fiu injurat pt ce urmeaza sa postez, DAR: (in primul rand felicitari pt achizitie , presupun ca-i mobra pe care se chinuia freeman s-o vand cu 6500 euro). Ce poate face un roman in tara asta cu un motor ca SP2 prin oras? Asta nu inteleg romanii nostri,motoarele astea se simt in largu lor pe circuit. Eu am avut 2 VTR uri 1000F, ultima din '97, am dat 1800 eur cam pe ea. Sunt curios si eu daca SP2 ul asta care sigur a costat peste 5000 euro,sau oricum,peste tot pe net, SP2 din 2005 este peste 5 mii euro, sunt curios daca e intr-adevar de 3 ORI mai bun ca un VTR 1000 F. Stiu ca desi se cheama la fel,sunt 2 motocicleta complet diferite, dar TOTUSI. Mie mi se pare ca F ul este MULT mai potrivit pt drumurile noastre si pt ce stim sa facem noi,majoritatea 'riderilor'. Acu' daca esti ultra innebunit dupa SP2, inteleg motivatia de a cumpara unul. Stii cum e,cand i se pune pata unui om pe ceva, nu poti sa-l scoti din joc. Altfel,ne-am lua toti doar mobre ce consuma 3 % si n-ar mai fi diversitate. Nu vreau sa fie inteles gresit ceea ce scriu, Nu sunt genul de raton care judeca si trage concluzii gen (ce o sa faci ba cu SP2 ul prin traficul infernal, o sa ti sara acu la temperatura din bord, o sa mori de cald, are suspensia prea rigida pt drumurile astea bla bla). Nu, eu pur si simplu is curios ce a dus la achizitionarea sa si la ce va fi folosit,daca mi-e permisa curiozitatea.. Mereu m-a ros o intrebare, cum ar fi o comparatie intre SP2 ul asta si un RSV Mille R de prin 2005 2006, care e de la 4000 euro in sus,care vine si el echipat frumos cu jante usoare O.Z., suspensii ohlins,amortizor ghidon ohlins,frane radiale brembo,etc.. N-am apucat sa merg vreodata pe-un SP. Imi pare mai manevrabila ca un F, imi place enorm bordul 2D, trage dintr-o plaja de turatii ceva mai sus ca F ul (presupun). Sunt curos cat papa la % (oras, afara, si la ce regim de mers..) Sa o stapanesti sanatos. pot doar sa-ti spun ca am achizitionat o bucatica din istoria moto (si anume WSBK, AMA superbike,LeMans 24 ore, Suzuka 8ore, IOMTT si multe altele) ...lucru pe care Aprilia din pacate nu l-a realizat inca...(abia in 2010 cu RSV4 in WSBK cu Biaggi....si atat) sa stii ca daca aprilia vine cu OZ si OHLINS si BREMBO asta nu inseamna ca il echipeaza cu varful lor de gama....nu cred ca etrierii de la brembo de pe RSV1000 au pistonase di titaniu sau alte chestii ...care te asigur ca le ridica pretul la ordinul miilor de euro.... eu tot timpul am crezut si cred ca daca un constructor vrea sa vanda ceva...pentru a compensa cu lipsa performantelor cadrului sau motorului sau a ciclisticii, vin cu briz-brizuri de astea pentru a lua ochii cumparatorului( acum sa nu crezi ca in opinia mea ohlins OZ si brembo sunt briz-brizuri...)....sunt ohlins si brembo de sute de euro dar sunt si de mii de euro....ei au ales varianta mai ieftina... Honda la randul lor nu au facut rabat de la nimic....asa cum bine a spus si revista Motociclismo in articolul lor : Honda a iesit in pierdere la fiecare SP produs avand in vedere gradul inalt de finisaj al SP-ului te asigur ca vei fi surprins de etrierii Nissin cu prindere axiala si de ciclistica furcii Showa si de greutatea jantelor de pe VTR SP care dupa cum, nu multi stiu dar sunt produse de ENKEI (se spunea despre ele ca erau cele mai usoare jante de fabrica la vremea lor...) imi aduc bine aminte ca in campionatul de WSBK inainte constructorii optau pentru suspensii Showa si nu Ohlins....Ducati de exemplu avea pe toata seria 916 996 998 chiar furci Showa si te asigur ca SHOWA stiu sa faca suspensii ..nu numai Ohlins cu care nu am nimic dealtfel.... ca tot ai adus aminte de consum...pot doar sa-ti spun ca atunci cand am adus-o de la bucuresti , am plecat cu plinul la rezervor si am mers constant pe E85 cu 115 -120kmh (plus cateva varfuri de 180-190) ...si am alimentat a doua oara la iesire din Bacau dupa 278 de km cu exact 15 litri de benzina in conditiile in care mai aveam 3 litri de rezerva... deci daca vrei sa mergi economic o poti face dar cand bagi mana in acceleratie sa nu te astepti la consum economic... eu sper ca te-am lamurit in privinta catorva din intrebarile tale si daca mai ai ...te rog...si-ti voi raspunde fara nici un fel de suparare...numai bine Editat Iulie 28, 2011 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 am vazut filmul ..si am mai observat si cata galagie facea chinezul cand a dat ala sa i-o ia si ala nesimtit , nu putea sa ia rsv , sa aruncat la vtr , si eu ma bateam cu ei pt motor ) in doresc sa intalnesc un incepator cu sp2 de care sa ii fie frica , si sa vrea un firestorm la schimb ))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 hai domne ca e simplu: omului i-a placut motoreta & si-a permis-o, superba de altfel, si a luat-o. mai e nevoie de alta motivatie ? eu zic ca nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 28, 2011 Autor Share Postat Iulie 28, 2011 si ala nesimtit , nu putea sa ia rsv , sa aruncat la vtr , si eu ma bateam cu ei pt motor ) in doresc sa intalnesc un incepator cu sp2 de care sa ii fie frica , si sa vrea un firestorm la schimb ))))))))) si eu imi doresc sa intalnesti asa ceva ...numai ca asa ceva cam rar....poate cineva care se retrage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 hai domne ca e simplu: omului i-a placut motoreta & si-a permis-o, superba de altfel, si a luat-o. mai e nevoie de alta motivatie ? eu zic ca nu. ai mare dreptate. si felicitari pt achizitie. daca as sta bine cu lozu si eu mi-as lua un motor care sa-mi placa ,as tine o vitezana noua bibelou in casa, sincer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.