Sari la conținut

New Project: Mz Es 250 / 1960


RaduI
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 201
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, nu se vede ce ai atasat. Dar cunosc situl, am descarcat si eu cate ceva din el - vezi manualul atasat.

ptr traducere folositi http://translate.google.com/translate_t

 

Peter, este vorba despre imaginea 123 din manualul asta ?

MZ_Seite___Miraculis_reparatie_ES_1965_foarte_bun.zip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domne, eu in manualul asta pe care l-am pus aici, la Bild 77 vad ceva cu ambreiajul :cheers:

 

Hai ca am impresia ca l-am identificat si pe cer despre care vorbesti:

MZ_Seite___Miraculis_reparatie_ES.zip

Editat de RaduI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intampinat aceeashi problema cu un ax de bascula spate la un mz etz

era complet sudat cu rugina pe toata zona interioara.

a trebuit sa il inroshesc cu autogenul shi abea apoi a catadicsit sa iasa

eu zic sa-i dai cu incredere cu un ciocan mare cu o bucata de lemn mai tare, de fag de ex. daca nu vrea nici asha treci la autogen

nu ityzi fa probleme daca se strica axul ,fiindca e foarte simplu de reprodus de catre orice stungar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata l-am imbaiat cu wd40 , ii mai trag o baie si diseara si maine vad ce zice ....

 

Iata traducerea explicatiilor de la poza 77, ptr cei care au nevoie:

 

"The fork pipe of the front carrier is stored in two guidance camps. Each camp consists of a tax bowl and a tax cone with 21 steel balls of 6.35 mm Dmr. If play in the guidance camp is to be determined with jacked up machine with the pre and moving the front fender backward, then must be placed behind. It is possible that after short running time of the machine such a play arises, since the bushes sit down. This play impairs the handling characteristics of the machine and is therefore to be eliminated. That happens as follows: The adjusting screw and the pressure cap of the Steuerungsdämpfers are removed. Is to be paid attention to the 4 diaphragm springs, which are under the pressure cap. The clamping screw at the clamping head is loosened with 14 mm keys. The sheet metal safety device of the attaching nut at the Steuerrohr is to be bent upward. Now the attaching nut is so far pulled tight, until no play is more present. The steering wheel must be playing easy to hit to the left and to the right. Any sharpening or cracking may not arise. To be secured after this attitude the clamping screw is the attaching nut again to be tightened and with the sheet metal safety device. The 4 diaphragm springs are specified with something fat on the control actuator and the pressure cap is put on. Take care when inserting the adjusting screw that the diaphragm springs do not shift."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coane Raduiule vezi talica pe ax nishte fatzetari? Acolo e f probabil sa calce nishte shuruburi de blocare.

Ai rabdari 1-2 zile sa scot mezeu' meu din magazie shi ma uit la el.

Iau maine aia la serviciu....

Autogen am eu daca ajungem la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coane Raduiule vezi talica pe ax nishte fatzetari? Acolo e f probabil sa calce nishte shuruburi de blocare.

Ai rabdari 1-2 zile sa scot mezeu' meu din magazie shi ma uit la el.

Iau maine aia la serviciu....

Autogen am eu daca ajungem la asta.

Calca sigur niste suruburi de blocare, iti dai seama ca alea au fost primele pe care le-am scos.

Am inundat la un capat cu degripant, am incercat azi 2-3 ciocane, a iesit 3 mm. Am inundat si la capatul celalalt acum, mai incerc maine.

Misule, daca iei ala, iti dau PM "dincolo" sa aranjam cum facem. Mersic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! sper sa nu deranjez initiatorul tocicului, dar am o nelamurire la mz-ul meu: vreau sa-i schimb cablul de ambreiaj si nu pot sa-i scot capacul lateral. Am dat jos schimbatorul de viteze si pedaua de pornire, am desfacut absolut toate suruburile de fixare, am dat jos capacul ala mic, rotund de aluminiu, prins in trei suruburi, care are rolul de a intinde cablul ambreiajului. Cand incerc sa scot capacul lateral al motorului, acesta se agata parca in sistemul despre care vorbeam mai devreme si anume cel care intinde cablul ambreiajului. Am fortat putin dar nu am vrut sa insist. In consecinta, vreau sa va intreb: mai trebuie sa desfac ceva? are cineva vreo solutie? Multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic cat de cat, andrei motocicleta din avatar acel MZ ES de armata e al tau? daca nu imi poti da si mie un link unde as putea sa vad mai multe poze cu el? :cheers:

 

Later Edit: imi place cum e vopsit si ma bate un gand sa il fac ceva de genu asya si pe al meu doar ca negru, m-ar scuti de "cromarea multor piese si cred ca ar avea un aspect mai bad-ass :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mihaiachi: am incercat atunci sa scot piulita dar e foarte stransa. banuiesc ca are filet normal.am incercat sa bag moto in viteza, dar tot nu merge fiindca lantul e prea elastic. pana la urma voi reusi. multumesc frumos pentru informatie

 

@firestarter: nu, nu este al meu. am gasit poza dupa ce am dat "search" pe google. nu mai gasesc acum link-ul. ti-o trimit pe mail la rezolutie mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misule, am luat marfa din "portbagajul de coshmar" (ce dracu ai adunat acolo, ca era plin ! ). Mersi fain, arata bobok ! :cheers:

Editat de RaduI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi ce baterii aveti pe Es-urile voastre? mai exact ma intereseaza cati amperi au. nu stiu ce sa cumpar:de 8 Ah sau 12 Ah

Multumesc pt poza, arata f bine si ma cam bate un gand.. :cheers:

ontopic baterie varta 6 V sistemul original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi ce baterii aveti pe Es-urile voastre? mai exact ma intereseaza cati amperi au. nu stiu ce sa cumpar:de 8 Ah sau 12 Ah

Parca 12 Ah scrie la manual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ma deruteaza. in unele manuale scrie 12Ah, iar in altele scrie 8Ah. consumatori ar fi faza lunga de 60W + pozitie stop spate de 15W + aprinderea care nu stiu cati wati are. Sa zic un total de 100W. Totul se inmulteste cu 12V. Se ajunge undeva pe la 1200, care inseamna 12 Ah? Nu am luat in calcul semnalizarile, stopul pe frana si nici claxonul, pentru ca acestea sunt folosite pe perioade scurte de timp.

Daca partea electrica ar fi fost pe 6v, atunci ar fi fost de ajuns o baterie de 6 sau 8Ah cum zice manualul. Daca cineva se pricepe la electrica, il rog sa-mi confirme sau infirme cele scrise mai sus. multumesc!

Editat de Andrei_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: P=IxU (puterea egal intensitatea x tensiunea), din cite imi amintesc. Daca in cazul unei instalatii pe 12V, capacitatea acumulatorului de 12Ah ar fi cumva la limita, de ce crezi ca pe 6V, un acumulator de 8Ah ar fi suficient? Nu prea se leaga....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ceea ce priveste axul incearca sa iti faci o "presa"...cauta o bucata de teava cu diametrul o idee mai mare decat diametrul axului si lunga cat iese axul in afara, dar in asa fel incat sa prinda piulita un filet doua...si incearca sa strangi piulita...piulita ar trebui sa se opreasca in teava pusa de tine si prin infiletare sa extraga axul...la mine a mers atunci cand am avut nevoie...Si daca nu gasesti o teava pune maimulte saibe una peste alta...

Este doar o idee...

Tot respectul pentru munca depusa...

Bafta si numai bine! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai aveti nevoie de piese de gat de lup, stiu un baiat care vinde unul pt piese, motorul e defect( ambielaj, piston) dar restul e intreg din cate tin minte. Nu cred ca vrea o avere pe el, mai degraba vrea sa scape de el ca ocupa spatiu. Are acte, dar e neinmatriculabil. Sunati si intrebati:

0724230550, e din Bucuresti.

 

 

PS: Mishule, nu stiu cum sa dau de tine, nr de tel pe care il am e tot timpul inchis :cheers: Da un semn !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: P=IxU (puterea egal intensitatea x tensiunea), din cite imi amintesc. Daca in cazul unei instalatii pe 12V, capacitatea acumulatorului de 12Ah ar fi cumva la limita, de ce crezi ca pe 6V, un acumulator de 8Ah ar fi suficient? Nu prea se leaga....

Nu ma pricep ca chestii asa avansate , dar, curentul necesar functionarii tuturor divaisurilor amintite , iti este furnizat de dinam (60W, temporat 90W, conform cartii tehnice). Cei 12 sau 8Ah au mai degraba legatura cu curentul necesar pornirii motorului (cel putin la masini, din cate stiu, de pilda o baterie de 75Ah iti porneste mai usor motorul iarna decat una de 45Ah, asa, babeste)

 

In ceea ce priveste axul incearca sa iti faci o "presa"...

Buna idee !!!

 

 

PS: Mishule, nu stiu cum sa dau de tine, nr de tel pe care il am e tot timpul inchis :) Da un semn !

Nu insista cu telefonul , prietenii stiu. Numai PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...