RaduI Postat Noiembrie 3, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2006 ami respinge cartea trimite-mi , te rog, pe mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 mai ancerc mai ancerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 3, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2006 Da, nu se vede ce ai atasat. Dar cunosc situl, am descarcat si eu cate ceva din el - vezi manualul atasat. ptr traducere folositi http://translate.google.com/translate_t Peter, este vorba despre imaginea 123 din manualul asta ? MZ_Seite___Miraculis_reparatie_ES_1965_foarte_bun.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 an acelasi manual dar dupa BILD 77 ai 2 poze poate te ajuta BILD123 e vrb de pedaliere acolo sant 2 axe e ste altceva . daca fac rost de un aparat azi ati trimit eu niste poze sa ti dai seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 4, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2006 (editat) Domne, eu in manualul asta pe care l-am pus aici, la Bild 77 vad ceva cu ambreiajul Hai ca am impresia ca l-am identificat si pe cer despre care vorbesti: MZ_Seite___Miraculis_reparatie_ES.zip Editat Noiembrie 4, 2006 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 am intampinat aceeashi problema cu un ax de bascula spate la un mz etz era complet sudat cu rugina pe toata zona interioara. a trebuit sa il inroshesc cu autogenul shi abea apoi a catadicsit sa iasa eu zic sa-i dai cu incredere cu un ciocan mare cu o bucata de lemn mai tare, de fag de ex. daca nu vrea nici asha treci la autogen nu ityzi fa probleme daca se strica axul ,fiindca e foarte simplu de reprodus de catre orice stungar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 4, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2006 Deocamdata l-am imbaiat cu wd40 , ii mai trag o baie si diseara si maine vad ce zice .... Iata traducerea explicatiilor de la poza 77, ptr cei care au nevoie: "The fork pipe of the front carrier is stored in two guidance camps. Each camp consists of a tax bowl and a tax cone with 21 steel balls of 6.35 mm Dmr. If play in the guidance camp is to be determined with jacked up machine with the pre and moving the front fender backward, then must be placed behind. It is possible that after short running time of the machine such a play arises, since the bushes sit down. This play impairs the handling characteristics of the machine and is therefore to be eliminated. That happens as follows: The adjusting screw and the pressure cap of the Steuerungsdämpfers are removed. Is to be paid attention to the 4 diaphragm springs, which are under the pressure cap. The clamping screw at the clamping head is loosened with 14 mm keys. The sheet metal safety device of the attaching nut at the Steuerrohr is to be bent upward. Now the attaching nut is so far pulled tight, until no play is more present. The steering wheel must be playing easy to hit to the left and to the right. Any sharpening or cracking may not arise. To be secured after this attitude the clamping screw is the attaching nut again to be tightened and with the sheet metal safety device. The 4 diaphragm springs are specified with something fat on the control actuator and the pressure cap is put on. Take care when inserting the adjusting screw that the diaphragm springs do not shift." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 se vad urmele uzurii dupa cum am spus ;dai ciocan si dorn de CUPRU/ALAMA/LEMNUL AI PREA MOALE/SPER CA AI SCOS SURUBURILE POTI SAL SI ANCALZESTI USOR DA NU CU AUTOGENUL RISTI SA SCHIMBI PROPRIETATILE METALULUI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Coane Raduiule vezi talica pe ax nishte fatzetari? Acolo e f probabil sa calce nishte shuruburi de blocare. Ai rabdari 1-2 zile sa scot mezeu' meu din magazie shi ma uit la el. Iau maine aia la serviciu.... Autogen am eu daca ajungem la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 poate ma calci si pe mine cu autogenu ala sa mutam suportul la bara antiruliu la masina. cand ai tu timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 5, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2006 Coane Raduiule vezi talica pe ax nishte fatzetari? Acolo e f probabil sa calce nishte shuruburi de blocare. Ai rabdari 1-2 zile sa scot mezeu' meu din magazie shi ma uit la el. Iau maine aia la serviciu.... Autogen am eu daca ajungem la asta. Calca sigur niste suruburi de blocare, iti dai seama ca alea au fost primele pe care le-am scos. Am inundat la un capat cu degripant, am incercat azi 2-3 ciocane, a iesit 3 mm. Am inundat si la capatul celalalt acum, mai incerc maine. Misule, daca iei ala, iti dau PM "dincolo" sa aranjam cum facem. Mersic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Salut! sper sa nu deranjez initiatorul tocicului, dar am o nelamurire la mz-ul meu: vreau sa-i schimb cablul de ambreiaj si nu pot sa-i scot capacul lateral. Am dat jos schimbatorul de viteze si pedaua de pornire, am desfacut absolut toate suruburile de fixare, am dat jos capacul ala mic, rotund de aluminiu, prins in trei suruburi, care are rolul de a intinde cablul ambreiajului. Cand incerc sa scot capacul lateral al motorului, acesta se agata parca in sistemul despre care vorbeam mai devreme si anume cel care intinde cablul ambreiajului. Am fortat putin dar nu am vrut sa insist. In consecinta, vreau sa va intreb: mai trebuie sa desfac ceva? are cineva vreo solutie? Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Sub capacul rotund cu 3 gaurele gaseshti o piulitza crenelata. Scoate-i shplintul shi desfa-o, pe urma o sa potzi scoate capacul. Atashez poza unde indic piulitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Offtopic cat de cat, andrei motocicleta din avatar acel MZ ES de armata e al tau? daca nu imi poti da si mie un link unde as putea sa vad mai multe poze cu el? Later Edit: imi place cum e vopsit si ma bate un gand sa il fac ceva de genu asya si pe al meu doar ca negru, m-ar scuti de "cromarea multor piese si cred ca ar avea un aspect mai bad-ass Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 @mihaiachi: am incercat atunci sa scot piulita dar e foarte stransa. banuiesc ca are filet normal.am incercat sa bag moto in viteza, dar tot nu merge fiindca lantul e prea elastic. pana la urma voi reusi. multumesc frumos pentru informatie @firestarter: nu, nu este al meu. am gasit poza dupa ce am dat "search" pe google. nu mai gasesc acum link-ul. ti-o trimit pe mail la rezolutie mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 6, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2006 (editat) Misule, am luat marfa din "portbagajul de coshmar" (ce dracu ai adunat acolo, ca era plin ! ). Mersi fain, arata bobok ! Editat Noiembrie 6, 2006 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 voi ce baterii aveti pe Es-urile voastre? mai exact ma intereseaza cati amperi au. nu stiu ce sa cumpar:de 8 Ah sau 12 Ah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 voi ce baterii aveti pe Es-urile voastre? mai exact ma intereseaza cati amperi au. nu stiu ce sa cumpar:de 8 Ah sau 12 Ah Multumesc pt poza, arata f bine si ma cam bate un gand.. ontopic baterie varta 6 V sistemul original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 6, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2006 voi ce baterii aveti pe Es-urile voastre? mai exact ma intereseaza cati amperi au. nu stiu ce sa cumpar:de 8 Ah sau 12 Ah Parca 12 Ah scrie la manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 In portbagaj am piesele de la motorul Diesel. Piulitza nu shtiu ce filet are, ma uit maine. Vezi sa scotzi shplintul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 (editat) asta ma deruteaza. in unele manuale scrie 12Ah, iar in altele scrie 8Ah. consumatori ar fi faza lunga de 60W + pozitie stop spate de 15W + aprinderea care nu stiu cati wati are. Sa zic un total de 100W. Totul se inmulteste cu 12V. Se ajunge undeva pe la 1200, care inseamna 12 Ah? Nu am luat in calcul semnalizarile, stopul pe frana si nici claxonul, pentru ca acestea sunt folosite pe perioade scurte de timp. Daca partea electrica ar fi fost pe 6v, atunci ar fi fost de ajuns o baterie de 6 sau 8Ah cum zice manualul. Daca cineva se pricepe la electrica, il rog sa-mi confirme sau infirme cele scrise mai sus. multumesc! Editat Noiembrie 6, 2006 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 P=IxU (puterea egal intensitatea x tensiunea), din cite imi amintesc. Daca in cazul unei instalatii pe 12V, capacitatea acumulatorului de 12Ah ar fi cumva la limita, de ce crezi ca pe 6V, un acumulator de 8Ah ar fi suficient? Nu prea se leaga.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 In ceea ce priveste axul incearca sa iti faci o "presa"...cauta o bucata de teava cu diametrul o idee mai mare decat diametrul axului si lunga cat iese axul in afara, dar in asa fel incat sa prinda piulita un filet doua...si incearca sa strangi piulita...piulita ar trebui sa se opreasca in teava pusa de tine si prin infiletare sa extraga axul...la mine a mers atunci cand am avut nevoie...Si daca nu gasesti o teava pune maimulte saibe una peste alta... Este doar o idee... Tot respectul pentru munca depusa... Bafta si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 Daca mai aveti nevoie de piese de gat de lup, stiu un baiat care vinde unul pt piese, motorul e defect( ambielaj, piston) dar restul e intreg din cate tin minte. Nu cred ca vrea o avere pe el, mai degraba vrea sa scape de el ca ocupa spatiu. Are acte, dar e neinmatriculabil. Sunati si intrebati: 0724230550, e din Bucuresti. PS: Mishule, nu stiu cum sa dau de tine, nr de tel pe care il am e tot timpul inchis Da un semn ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 7, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2006 P=IxU (puterea egal intensitatea x tensiunea), din cite imi amintesc. Daca in cazul unei instalatii pe 12V, capacitatea acumulatorului de 12Ah ar fi cumva la limita, de ce crezi ca pe 6V, un acumulator de 8Ah ar fi suficient? Nu prea se leaga.... Nu ma pricep ca chestii asa avansate , dar, curentul necesar functionarii tuturor divaisurilor amintite , iti este furnizat de dinam (60W, temporat 90W, conform cartii tehnice). Cei 12 sau 8Ah au mai degraba legatura cu curentul necesar pornirii motorului (cel putin la masini, din cate stiu, de pilda o baterie de 75Ah iti porneste mai usor motorul iarna decat una de 45Ah, asa, babeste) In ceea ce priveste axul incearca sa iti faci o "presa"... Buna idee !!! PS: Mishule, nu stiu cum sa dau de tine, nr de tel pe care il am e tot timpul inchis Da un semn ! Nu insista cu telefonul , prietenii stiu. Numai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.