bogdan_ct Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 la inceput (motorul nu mai tragea la turatie mare dar totusi se tura) am crezut ca e lantul de distributie pt. ca am pus o lampa stroboscopica pe motor sa vad daca da scanteie ca in manual si o dadea prea devreme. acum dupa schimbarea lantului de distrib si alinierea a tot ce era de aliniat si pus la punct, nu mai trece de 8000, dupa 8000 moare motorul lent, semnul de la aprindere tot in urma este fata de marcaj. un lucru ciudat ar fi ca la relanti am 14.5v pe baterie si la 7500rpm scade la 13v, inainte parca la turatie mare crestea pana la 16v.(am pus alt releu de incarcare si face la fel) acum cine a mai umblat la distributie poate imi da un sfat desi inclin mai mult spre partea electronica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
retarfrenu Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 incearca sa verifici CDI-ul, am avut o problema similara la un honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 S-ar putea sa ti se para pe langa ce iti zic eu, dar eu am avut exact aceleasi simptome cand nu a fost strans un jiglor bine in carburator, si s-a desfacut de la vibratii, in cativa kilometri de mers. La 8.000 zici ca avea limitator. In gol se tura, in sarcina nu. Acum daca nu ai umblat la carburator varianta mea pica. Dar zic sie eu pentru altii care au umblat la carburator si au simptomele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ct Postat Iulie 19, 2011 Autor Share Postat Iulie 19, 2011 am uitat de o chestie, inainte sa am problema asta, nu a dat niciodata rateu la pornire, mereu pornea la fel de usor acum da rateu la fiecare pornire, indiferent daca motoru e rece sau nu, desi porneste la fel de repede am un cdi cu tot cu instalatie de cbrf3 si ma gandesc sa il instalez pe acela, daca nu am alta solutie, pana in weekend(firele sunt la fel difera cateva chestii minore, hornetul are senzor ECT , HISS si unghiul la came diferit dar astea se pot ocoli si camele schimba pt ca le am deja) la carburatoare am verificat sincronizarea care era ok, amestecul aer/gaz la fel, totusi o sa le desfac sa vad daca e ceva in neregula cand am schimbat lantul de distrib am respectat semnele de pe rotile axelor asa cum scrie in manual, si totul este facut ca in manual, ma gandesc sa nu fie ceva aparte ce nu este scris in manual si care se regleaza altfel dar nu imi dau seama ce, pana la urma sunt 3 roti si un lant mai astept pana joi si daca nu ii dau de cap o sa ii schimb cdi-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 La mine aparuse problema dupa sincronizare+curatare. Ca nu a fost strans bine un surub la un singur carburator din 4 si a facut exact la fel. Se tureaza in gol pana la 13-14k?, pana la 8.000 trage cum o facea inainte si doar se taie dupa, sau trage prost pe toata plaja curenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Ceva in genul patisem la un motor mai vechi cand am pus filtre de aer sport pe fiecare carburator si nu le-am dat cu nimic. Din cauza ca tragea prea mult aer si nu mai facea vacuum se tura pana la 7000 si de acolo murea. In gol se tura aproape bine. Sa nu se fi strapuns vreo membrana din aia de admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ct Postat Iulie 20, 2011 Autor Share Postat Iulie 20, 2011 nu pot sa o probez in mers pt ca am saua si unele parti din ea la un mare bip-bip-bip, care nu mai raspunde la telefon, o sa cau sa cumpar o sa cat de rea sa pot sa ies cu ea la o proba in mers acum eu o pornesc fara aibox, sa fie doar de aici problema ? ar fi tare de tot sa fie doar asta problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 nu pot sa o probez in mers pt ca am saua si unele parti din ea la un mare bip-bip-bip, care nu mai raspunde la telefon, o sa cau sa cumpar o sa cat de rea sa pot sa ies cu ea la o proba in mers acum eu o pornesc fara aibox, sa fie doar de aici problema ? ar fi tare de tot sa fie doar asta problema Pai iti ia fix 2 minute sa pui airboxul, desi nu cred ca problema ar fi de aici, nu prea ar avea sens. Eu continui sa cred ca e de la carburatie, sa vedem ce-o iesi pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 nu pot sa o probez in mers pt ca am saua si unele parti din ea la un mare bip-bip-bip, care nu mai raspunde la telefon, o sa cau sa cumpar o sa cat de rea sa pot sa ies cu ea la o proba in mers acum eu o pornesc fara aibox, sa fie doar de aici problema ? ar fi tare de tot sa fie doar asta problema pai de ce nu ai zis asa ,de acolo e sigur ,eu am scos doar filtru de aer de la un hornet si nu se mai tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Clar e de acolo. Daca nu are airbox-ul, nu se mai face sufiecient vacuum in carburatoare ca sa se ridice venturiurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Ei nu... Tub venturi se cheama cavitatea principala a carburatorului, aia nu se ridica niciodata. Se ridica suberele de acceleratie trase de membranele de vacuum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 (editat) Ma rog, multi s-au obisnuit sa le numeasca asa in mod gresit, si daca le spui pe numele lor te intreaba ce-i aia de aia le zic asa. Cat despre acel ei nu, stiu ca stii mai bine, dar eu asta am vazut pana acum cam la toate vitezanele la care am mai lucrat la carburatoare. Editat Iulie 21, 2011 de RedFox200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 pune filtrul, acum probabil ca merge sarac de aici si rateurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 OMULE SCHIMBA/ CURATA FILTRU DE AER! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ct Postat Iulie 23, 2011 Autor Share Postat Iulie 23, 2011 problema cu filtrul de aer am patit-o dupa 8000km de la cumpararea motocicletei(acum 2 ani), dar acum, asa cum am scris in prima pagina a acestui topic o pornesc fara airbox astazi o sa ma ocup de motor, o sa-i instalez airbox-ul desi am mai pornit-o fara acesta si nu dadea rateu la pornire si se tura la max daca nu da rezultate o sa-i schimb inst. electrica si cdi-ul cu cea de cbr sa vad ce o sa obtin am instalat airbox_ul, si filtrul binenteles, intradevar acum se tureaza, dar tot da rateu la pornire si timming-ul nu e la punct in poza atasata vedeti ca imi da scanteie prea tarziu semnul de la 1500 rpm trebuia sa fie acolo unde este cel de 2000 rpm maine vreau sa schimb traductorul de semnal de la aprindere poate o fi el de vina, la masini genul asta de senzori se demagnetizeaza in timp si nu mai porneste motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 chestia cu turatu pan la 8000 am patito si eu . si era de la plutitoarele reglate aiurea, treaba cu rateurile in relanti am eliminat-o dupa o sincronizare ca la carte. mult succesc si asteptam rezultatele tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 (editat) chestia cu turatu pan la 8000 am patito si eu . si era de la plutitoarele reglate aiurea, treaba cu rateurile in relanti am eliminat-o dupa o sincronizare ca la carte. mult succesc si asteptam rezultatele tale Tu pe alt topic ceri sfaturi ca nu-ti merge moto, si aici dai sfaturi la alti cum sa le repare? am uitat de o chestie, inainte sa am problema asta, nu a dat niciodata rateu la pornire, mereu pornea la fel de usor acum da rateu la fiecare pornire, indiferent daca motoru e rece sau nu, desi porneste la fel de repede am un cdi cu tot cu instalatie de cbrf3 si ma gandesc sa il instalez pe acela, daca nu am alta solutie, pana in weekend(firele sunt la fel difera cateva chestii minore, hornetul are senzor ECT , HISS si unghiul la came diferit dar astea se pot ocoli si camele schimba pt ca le am deja) la carburatoare am verificat sincronizarea care era ok, amestecul aer/gaz la fel, totusi o sa le desfac sa vad daca e ceva in neregula cand am schimbat lantul de distrib am respectat semnele de pe rotile axelor asa cum scrie in manual, si totul este facut ca in manual, ma gandesc sa nu fie ceva aparte ce nu este scris in manual si care se regleaza altfel dar nu imi dau seama ce, pana la urma sunt 3 roti si un lant mai astept pana joi si daca nu ii dau de cap o sa ii schimb cdi-ul Sunt curios si eu ce treba are cu aprinderea senzorul asta ECT, si cum poti ocoli HISS problema cu filtrul de aer am patit-o dupa 8000km de la cumpararea motocicletei(acum 2 ani), dar acum, asa cum am scris in prima pagina a acestui topic o pornesc fara airbox astazi o sa ma ocup de motor, o sa-i instalez airbox-ul desi am mai pornit-o fara acesta si nu dadea rateu la pornire si se tura la max daca nu da rezultate o sa-i schimb inst. electrica si cdi-ul cu cea de cbr sa vad ce o sa obtin am instalat airbox_ul, si filtrul binenteles, intradevar acum se tureaza, dar tot da rateu la pornire si timming-ul nu e la punct in poza atasata vedeti ca imi da scanteie prea tarziu semnul de la 1500 rpm trebuia sa fie acolo unde este cel de 2000 rpm maine vreau sa schimb traductorul de semnal de la aprindere poate o fi el de vina, la masini genul asta de senzori se demagnetizeaza in timp si nu mai porneste motorul Prietene avansul se modifica constant,ai un avans la 1500 altul la 2000 si asa mai departe. Eu nu am vazut pana acum un senzorul de la vibroken sa se "demagnetizeze"parerea mea este sa cauti un mecanic!!!! Editat Iulie 30, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Tu pe alt topic ceri sfaturi ca nu-ti merge moto, si aici dai sfaturi la alti cum sa le repare? Sunt curios si eu ce treba are cu aprinderea senzorul asta ECT, si cum poti ocoli HISS Prietene avansul se modifica constant,ai un avans la 1500 altul la 2000 si asa mai departe. Eu nu am vazut pana acum un senzorul de la vibroken sa se "demagnetizeze"parerea mea este sa cauti un mecanic!!!! nu dau sfaturi omului ci doar ii dadeam ceva idei daca vrea le poate lua in calculcul daca nu asta este ...iar omul a cerut pareri doar de astai forumu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ct Postat August 5, 2011 Autor Share Postat August 5, 2011 am schimbat senzorul de turatie cu unul de la cbr F3 si acum da scanteie la fix, exact intre cele 2 marcaje de pe rotita de la distributie dar nu am scapat de rateu la pornire Sunt curios si eu ce treba are cu aprinderea senzorul asta ECT, si cum poti ocoli HISS senzorul ECT, are 2 functii, el are 3 pini: - un pin conectat la masa printr-un termistor este pt indicatorul de temperatura din bord - 2 pini separati de masa dar uniti inre ei print-un termistor sunt pt. ecu pt a adapta functionarea motorului la temp. motorului functia HISS nu poate fi ocolita(modelele dupa 2003)dar se poate inlocui ECU cu unul de la mdelele pana in 2003 si sa il adaptezi (destul de usor, problema ar fi ca o sa iti treb melcul de la roata pt vitezometru sau iti faci un circuit electronic care sa citeasca de pe roata un impuls ) sau ecu de la CBR 600 F3 unitatea ECU de la hornet cat si cea de la CBR600 f3, citeste 2 senzori, senzorul de turatie si cel de pe carburatoare, in rest toate pot fi ocolite, si da semnal pt bord de turatie, pt. motor la bobine de inductie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.