Sari la conținut

motor de hornet('04) nu trece de 8000 de rpm


Postări Recomandate

la inceput (motorul nu mai tragea la turatie mare dar totusi se tura) am crezut ca e lantul de distributie pt. ca am pus o lampa stroboscopica pe motor sa vad daca da scanteie ca in manual si o dadea prea devreme.

acum dupa schimbarea lantului de distrib si alinierea a tot ce era de aliniat si pus la punct, nu mai trece de 8000, dupa 8000 moare motorul lent, semnul de la aprindere tot in urma este fata de marcaj.

un lucru ciudat ar fi ca la relanti am 14.5v pe baterie si la 7500rpm scade la 13v, inainte parca la turatie mare crestea pana la 16v.(am pus alt releu de incarcare si face la fel)

acum cine a mai umblat la distributie poate imi da un sfat desi inclin mai mult spre partea electronica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa ti se para pe langa ce iti zic eu, dar eu am avut exact aceleasi simptome cand nu a fost strans un jiglor bine in carburator, si s-a desfacut de la vibratii, in cativa kilometri de mers. La 8.000 zici ca avea limitator. In gol se tura, in sarcina nu.

 

Acum daca nu ai umblat la carburator varianta mea pica. Dar zic sie eu pentru altii care au umblat la carburator si au simptomele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat de o chestie, inainte sa am problema asta, nu a dat niciodata rateu la pornire, mereu pornea la fel de usor

acum da rateu la fiecare pornire, indiferent daca motoru e rece sau nu, desi porneste la fel de repede

am un cdi cu tot cu instalatie de cbrf3 si ma gandesc sa il instalez pe acela, daca nu am alta solutie, pana in weekend(firele sunt la fel difera cateva chestii minore, hornetul are senzor ECT , HISS si unghiul la came diferit dar astea se pot ocoli si camele schimba pt ca le am deja)

la carburatoare am verificat sincronizarea care era ok, amestecul aer/gaz la fel, totusi o sa le desfac sa vad daca e ceva in neregula

 

cand am schimbat lantul de distrib am respectat semnele de pe rotile axelor asa cum scrie in manual, si totul este facut ca in manual, ma gandesc sa nu fie ceva aparte ce nu este scris in manual si care se regleaza altfel dar nu imi dau seama ce, pana la urma sunt 3 roti si un lant

 

mai astept pana joi si daca nu ii dau de cap o sa ii schimb cdi-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine aparuse problema dupa sincronizare+curatare. Ca nu a fost strans bine un surub la un singur carburator din 4 si a facut exact la fel.

Se tureaza in gol pana la 13-14k?, pana la 8.000 trage cum o facea inainte si doar se taie dupa, sau trage prost pe toata plaja curenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva in genul patisem la un motor mai vechi cand am pus filtre de aer sport pe fiecare carburator si nu le-am dat cu nimic. Din cauza ca tragea prea mult aer si nu mai facea vacuum se tura pana la 7000 si de acolo murea. In gol se tura aproape bine. Sa nu se fi strapuns vreo membrana din aia de admisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa o probez in mers pt ca am saua si unele parti din ea la un mare bip-bip-bip, care nu mai raspunde la telefon, o sa cau sa cumpar o sa cat de rea sa pot sa ies cu ea la o proba in mers

acum eu o pornesc fara aibox, sa fie doar de aici problema ?

ar fi tare de tot sa fie doar asta problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa o probez in mers pt ca am saua si unele parti din ea la un mare bip-bip-bip, care nu mai raspunde la telefon, o sa cau sa cumpar o sa cat de rea sa pot sa ies cu ea la o proba in mers

acum eu o pornesc fara aibox, sa fie doar de aici problema ?

ar fi tare de tot sa fie doar asta problema

Pai iti ia fix 2 minute sa pui airboxul, desi nu cred ca problema ar fi de aici, nu prea ar avea sens.

Eu continui sa cred ca e de la carburatie, sa vedem ce-o iesi pana la urma :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa o probez in mers pt ca am saua si unele parti din ea la un mare bip-bip-bip, care nu mai raspunde la telefon, o sa cau sa cumpar o sa cat de rea sa pot sa ies cu ea la o proba in mers

acum eu o pornesc fara aibox, sa fie doar de aici problema ?

ar fi tare de tot sa fie doar asta problema

pai de ce nu ai zis asa ,de acolo e sigur ,eu am scos doar filtru de aer de la un hornet si nu se mai tura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei nu...

 

Tub venturi se cheama cavitatea principala a carburatorului, aia nu se ridica niciodata. Se ridica suberele de acceleratie trase de membranele de vacuum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma rog, multi s-au obisnuit sa le numeasca asa in mod gresit, si daca le spui pe numele lor te intreaba ce-i aia :laugh: de aia le zic asa.

 

Cat despre acel ei nu, stiu ca stii mai bine, dar eu asta am vazut pana acum cam la toate vitezanele la care am mai lucrat la carburatoare.

Editat de RedFox200
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu filtrul de aer am patit-o dupa 8000km de la cumpararea motocicletei(acum 2 ani), dar acum, asa cum am scris in prima pagina a acestui topic o pornesc fara airbox

astazi o sa ma ocup de motor, o sa-i instalez airbox-ul desi am mai pornit-o fara acesta si nu dadea rateu la pornire si se tura la max

daca nu da rezultate o sa-i schimb inst. electrica si cdi-ul cu cea de cbr sa vad ce o sa obtin

 

am instalat airbox_ul, si filtrul binenteles, intradevar acum se tureaza, dar tot da rateu la pornire si timming-ul nu e la punct

in poza atasata vedeti ca imi da scanteie prea tarziu

semnul de la 1500 rpm trebuia sa fie acolo unde este cel de 2000 rpm

maine vreau sa schimb traductorul de semnal de la aprindere poate o fi el de vina, la masini genul asta de senzori se demagnetizeaza in timp si nu mai porneste motorul

post-54549-0-79712900-1311437596_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia cu turatu pan la 8000 am patito si eu . si era de la plutitoarele reglate aiurea, treaba cu rateurile in relanti am eliminat-o dupa o sincronizare ca la carte. mult succesc si asteptam rezultatele tale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia cu turatu pan la 8000 am patito si eu . si era de la plutitoarele reglate aiurea, treaba cu rateurile in relanti am eliminat-o dupa o sincronizare ca la carte. mult succesc si asteptam rezultatele tale

Tu pe alt topic ceri sfaturi ca nu-ti merge moto, si aici dai sfaturi la alti cum sa le repare? :D

 

am uitat de o chestie, inainte sa am problema asta, nu a dat niciodata rateu la pornire, mereu pornea la fel de usor

acum da rateu la fiecare pornire, indiferent daca motoru e rece sau nu, desi porneste la fel de repede

am un cdi cu tot cu instalatie de cbrf3 si ma gandesc sa il instalez pe acela, daca nu am alta solutie, pana in weekend(firele sunt la fel difera cateva chestii minore, hornetul are senzor ECT , HISS si unghiul la came diferit dar astea se pot ocoli si camele schimba pt ca le am deja)

la carburatoare am verificat sincronizarea care era ok, amestecul aer/gaz la fel, totusi o sa le desfac sa vad daca e ceva in neregula

 

cand am schimbat lantul de distrib am respectat semnele de pe rotile axelor asa cum scrie in manual, si totul este facut ca in manual, ma gandesc sa nu fie ceva aparte ce nu este scris in manual si care se regleaza altfel dar nu imi dau seama ce, pana la urma sunt 3 roti si un lant

 

mai astept pana joi si daca nu ii dau de cap o sa ii schimb cdi-ul

Sunt curios si eu ce treba are cu aprinderea senzorul asta ECT, si cum poti ocoli HISS

 

problema cu filtrul de aer am patit-o dupa 8000km de la cumpararea motocicletei(acum 2 ani), dar acum, asa cum am scris in prima pagina a acestui topic o pornesc fara airbox

astazi o sa ma ocup de motor, o sa-i instalez airbox-ul desi am mai pornit-o fara acesta si nu dadea rateu la pornire si se tura la max

daca nu da rezultate o sa-i schimb inst. electrica si cdi-ul cu cea de cbr sa vad ce o sa obtin

 

am instalat airbox_ul, si filtrul binenteles, intradevar acum se tureaza, dar tot da rateu la pornire si timming-ul nu e la punct

in poza atasata vedeti ca imi da scanteie prea tarziu

semnul de la 1500 rpm trebuia sa fie acolo unde este cel de 2000 rpm

maine vreau sa schimb traductorul de semnal de la aprindere poate o fi el de vina, la masini genul asta de senzori se demagnetizeaza in timp si nu mai porneste motorul

Prietene avansul se modifica constant,ai un avans la 1500 altul la 2000 si asa mai departe.

Eu nu am vazut pana acum un senzorul de la vibroken sa se "demagnetizeze"parerea mea este sa cauti un mecanic!!!!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu pe alt topic ceri sfaturi ca nu-ti merge moto, si aici dai sfaturi la alti cum sa le repare? :D

 

 

Sunt curios si eu ce treba are cu aprinderea senzorul asta ECT, si cum poti ocoli HISS

 

 

Prietene avansul se modifica constant,ai un avans la 1500 altul la 2000 si asa mai departe.

Eu nu am vazut pana acum un senzorul de la vibroken sa se "demagnetizeze"parerea mea este sa cauti un mecanic!!!!

nu dau sfaturi omului ci doar ii dadeam ceva idei daca vrea le poate lua in calculcul daca nu asta este ...iar omul a cerut pareri doar de astai forumu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat senzorul de turatie cu unul de la cbr F3 si acum da scanteie la fix, exact intre cele 2 marcaje de pe rotita de la distributie

dar nu am scapat de rateu la pornire

 

Sunt curios si eu ce treba are cu aprinderea senzorul asta ECT, si cum poti ocoli HISS

 

senzorul ECT, are 2 functii,

el are 3 pini:

- un pin conectat la masa printr-un termistor este pt indicatorul de temperatura din bord

- 2 pini separati de masa dar uniti inre ei print-un termistor sunt pt. ecu pt a adapta functionarea motorului la temp. motorului

 

functia HISS nu poate fi ocolita(modelele dupa 2003)dar se poate inlocui ECU cu unul de la mdelele pana in 2003 si sa il adaptezi (destul de usor, problema ar fi ca o sa iti treb melcul de la roata pt vitezometru sau iti faci un circuit electronic care sa citeasca de pe roata un impuls ) sau ecu de la CBR 600 F3

 

unitatea ECU de la hornet cat si cea de la CBR600 f3, citeste 2 senzori, senzorul de turatie si cel de pe carburatoare, in rest toate pot fi ocolite,

si da semnal pt bord de turatie, pt. motor la bobine de inductie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...