als_journey Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Salutare, Acum termin scoala, deci experienta zero, si vreau sa-mi iau primul motor asa ca am trei intrebari: 1. sa iau un motor nou sau unul second pe care sa-l schimb dupa o perioada? sunt tentat sa iau unul nou, dar n-as vrea sa ajung sa-l dau de asfalt prea des a.i. sa nu merite. 2. daca iau unul nou, as vrea sa iau un naked, fie o honda cbr 600, fie un bmw F 800 R. ce-mi recomandati? ar trebui sa ma uit si la alte modele? 3. daca ar trebui sa iau second, care ar fi optiunea cea mai buna cateva date despre subiect: - vreau sa il iau ptr. oras sau drumuri scurte, pana 300km - am experienta mare pe auto, 20 ani si peste 5oo mii km - sunt in toate mintile capului, dat fiind ca am o varsta - 1.80 m si vreo 85 kg Apreciez toate sfaturile, cu atat mai mult cele care tin cont de situatie . mersi fain, A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Nu lua motor nou. Am facut eu greseala asta. In 6 luni va fi zgariat pe toate partile. Daca totusi vrei unul nou, intereseaza-te de crashbar-uri serioase. Nu te lua dupa cum arata crashbar-ul sau ce zic unii despre el! Cauta poze cu motociclete cazute cu crashbar-ul respectiv. Doar asa poti vedea cat de eficient este. Despre tipul de motor n-am ce sa-ti spun. Fiecare cu ce-i place. Depinde pe unde vrei sa mergi cu ea: - vrei oras ziua = ia naked - vrei oras noaptea = ia racheta - vrei DN, A2, 1000 Km/zi = ia touring - vrei DJ, serpentine, A1 = ia TDM900 - vrei forestiere = ia o vaca - vrei coclau = ia enduro usoara - vrei sa o tii pe trotuar sa o admire lumea = ia chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) 1. Second hand pentru inceput (v-a explicat Marius '95 de ce) 2. La prima intrebare de la punctul 2 : CBR 600 nu este naked. Va puteti indrepta atentia catre un CBF 600 Hornet in locul ei. La a doua intrebare de la punctul 2: Incercati sa mergeti (fie si pentru cateva sute de metri - 1 km) cu cat mai multe modele. Asa veti face alegerea corecta. 3. In categoria pe care o vizati (naked) puteti alege intre (in ordinea optiunilor mele) : Hornet, GSR, Bandit, SV, Monster. Succes. Editat Iulie 20, 2011 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Salut ! 500.000 km in 2 ani? Pfff bravo tie O sa te ajute enorm de mult experienta automobilistica in sensul ca vei sti sa "citesti" soferii in trafic! Eu personal am luat un GPZ 500s sunt multumit de el pot zice ca e bun atat pe oras cat si inafara localitatilor! Are 60 de cai la 500cmc si 48nm cuplu motor! Indeajuns cat sa care 2 persoane plus ceva bagaje in ceva ghiozdane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Salut ! 500.000 km in 2 ani? Pfff bravo tie Ia mai citeste odata! O.T. : Pe ce criterii ai ales motoarele alea? Ca nu prea seamana unul cu celalalt... Uita de motor nou, parerea mea. Incearca asa cum ti s-a sugerat, un naked de 600. Bafta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) CBF 600 nu este Hornet. Horentul este CB600F nu sunt deacord cu majoritatea... eu mi-as lua noua daca mi-as permite. Mai multe naked-uri bafta! Editat Iulie 20, 2011 de E.Z.rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Eu mi-as lua un s-h ieftin ieftin, in ideea ca pierd jumate din cat dau pe el. Apoi dupa juma de an as vine s-h-ul si mi-as lua ceva nou - ceea ce voiam. Asta ar fi sfatul meu. Nu de alta, dar trante la inceput vei lua inevitabil, chit ca vorbim de scapat in parcare sau o frana fatza aiurea la 10 la ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
als_journey Postat August 3, 2011 Autor Share Postat August 3, 2011 Salut ! 500.000 km in 2 ani? Pfff bravo tie O sa te ajute enorm de mult experienta automobilistica in sensul ca vei sti sa "citesti" soferii in trafic! Eu personal am luat un GPZ 500s sunt multumit de el pot zice ca e bun atat pe oras cat si inafara localitatilor! Are 60 de cai la 500cmc si 48nm cuplu motor! Indeajuns cat sa care 2 persoane plus ceva bagaje in ceva ghiozdane! 20 de ani convingerea voastra ca voi lua trante nu-mi suna f bine, dar ma-ndreapta inspre un second . mersi de ponturi tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Bmw F800R ,nou .Ce e nou e nou..bmw-ul isi mai tine pretul dar si costa destul de nou ,sau daca gasesti ceva de un an doi maxim si in stare buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Chestia cu trantele nu este o lege. Se poate intampla sa o scapi, dar la fel de bine se poate sa nu o scapi doar ca e prea rara spre deloc a doua parte . Eu ti-as recomanda SH nu pentru ca o vei da de pamant ci din alt motiv: poate prima moto nu va fi ceea ce cauti din diferite puncte de vedere. Daca vrei motor care sa nu vibreze mergi pe unul 4L (hornetul de ex). Oricum ar fi sunt sanse maricele sa stii ce vrei abia dupa ce mergi pe primul moto si de aia as recomanda ca a doua sa fie noua. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.