Sari la conținut

Nr. 11/2006


demostene
 Share

Postări Recomandate

Editorial

6 “Derapaj pe interior”

 

Mondo motor

7 Rubrica de stiri

10 Noutati Suzuki 2006. “Debutul regelui”

 

Test si tehnica

14 Drive-test: Triumph Tiger 1050. “Evadarea tigrului”

18 Drive-test: Gas Gas SM 250. “Corrida de toros”

20 Drive-test: Modele cros KTM 2007. “Cu pasi repezi, inainte!”

24 Drive-test: Naked-bikes bicilindrice. “Testul celor trei tari”

30 Comparativ pe circuit: Ducati 999 R, Yamaha YZF-R1 SP. “Care pe care?”

36 Megatest comparativ cu 20 de motociclete in Alpi, partea a II-a. “Alpen Masters”

 

Magazin

52 Tehnici de pilotaj, partea a V-a: Rularea cu pasager si bagaje. “Solicitare maxima”

58 Record de accelerare de la 0 la 300 km/h. “13.5”

62 Viking Moto Party II, Satu Mare, 11-13 august. “Povesti cu vikingi”

63 Dracula Bikers Fest 2006, 15-17 septembrie. “Luminisul vesel”

64 Magia cifrelor: VIN. “Codul lui Da Vinci”

 

Mica publicitate

66 Motociclete second-hand

 

Harta de pe rezervor

70 Cu motocicleta prin Patagonia. “Fara mila”

 

Sport

76 Moto Grand Prix: Sepang (Malaiezia), Phillip Island (Australia), Motegi (Japonia). “Tensiune in crestere”

79 Teste MotoGP 800 cmc - Brno (Cehia). “2007-800”

80 C.M. Superbike/Supersport: Lausitzring (Germania), Imola (Italia). “Incoronarea”

82 Din numarul viitor

:angry:

 

Erata

Ne cerem scuze pe aceasta cale cititorilor. Incheierea articolului de la pagina 18 (Corrida de toros) este urmatoarea:

"Pentru Romania ar exista si cateva mici inconveniente daca se doreste folosirea ei in mod cotidian, cum ar fi lipsa unei chei pentru busonul de benzina sau a uneia generala, fiind totusi dotata cu un blocator de ghidon."

 

post-23-1161603370_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 Drive-test: Gas Gas SM 250. “Corrida de toros”

 

Ce s-a intamplat cu revista?? Articolul de mai sus se termina in coada de peste adica ii lipseste o pagina.E doar exemplarul pe care l-am luat eu s-au toate revistele sunt asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 Drive-test: Gas Gas SM 250. “Corrida de toros”

 

Ce s-a intamplat cu revista?? Articolul de mai sus se termina in coada de peste adica ii lipseste o pagina.E doar exemplarul pe care l-am luat eu s-au toate revistele sunt asa?

 

la mine e OK! :angry: ...glumesc man, si la mine se termina brusc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Editorial

6 “Derapaj pe interior”

 

 

Toate bune, insa in fata autorului editorialului "Derapaj pe interior" imi scot cu o adanca plecaciune palaria (sau casca, dupa caz).

Sincere felicitari pentru puterea de patrundere in intimitatea complexei realitati sociale a scumpei noastre patrii, Absurdistania!

Stimate domn, inca odata sincere felicitari!

Octavian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

18 Drive-test: Gas Gas SM 250. “Corrida de toros”

 

Ce s-a intamplat cu revista?? Articolul de mai sus se termina in coada de peste adica ii lipseste o pagina.E doar exemplarul pe care l-am luat eu s-au toate revistele sunt asa?

O fi împărțit în 2 numere de revistă, dacă e foarte lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 Drive-test: Gas Gas SM 250. “Corrida de toros”

 

Ce s-a intamplat cu revista?? Articolul de mai sus se termina in coada de peste adica ii lipseste o pagina.E doar exemplarul pe care l-am luat eu s-au toate revistele sunt asa?

 

:hug: Uite ca-mi fac eu "mea culpa" in numele intregului "lant al slabiciunilor" :P - pur tehnic, de fapt - care a dus la "sarirea" ultimului rind al respectivului articol, lamurind doar ca motocicleta Gas Gas SM 250 e totusi prevazuta cu un mecanism de blocare a ghidonului. Nici vorba deci de o pagina lipsa, ci doar de citeva cuvinte. Asta nu inseamna ca, psihologic vorbind, efectul negativ asupra cititorului nu e maxim. :eek: . Promitem sa n-o mai festelim la modul asta, in orice caz! :P

 

P.S. Personal, cred ca nu exista revista (inclusiv la "case mari" precum MOTORRAD) in care sa nu mai apara mici buleli de tipar, datorate neatentiei etc - scuzabile, pina la un punct... Cele cauzate de NESTIINTZA cred ca trebuie insa sanctionate - de catre cititori, se-ntelege.

Dau deci... mai multe beri :moto: celui care descopera unde a aparut RECENT afirmatia (nascuta din cea mai penibila ignorantza moto posibila... parerea mea :angry: ) ca o motocicleta supermoto are cite 17 spitze la ambele roti, -_- spre deosebire de versiunea enduro, care are 18 spitze la roata din spate :D si 21 de spitze la cea din fata! :moto: (natural, numarul "spitzelor" produs de cei...maxim 17 neuroni ai autorului articolului corespunzind dimensiunilor, in tzoli, ale jantelor) :) :) :)

 

Toate bune altfel :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Dau deci... mai multe beri :crack: celui care descopera unde a aparut RECENT afirmatia (nascuta din cea mai penibila ignorantza moto posibila... parerea mea :hug: ) ca o motocicleta supermoto are cite 17 spitze la ambele roti, :blink: spre deosebire de versiunea enduro, care are 18 spitze la roata din spate :what: si 21 de spitze la cea din fata! :crack: (natural, numarul "spitzelor" produs de cei...maxim 17 neuroni ai autorului articolului corespunzind dimensiunilor, in tzoli, ale jantelor) :( :P :crack:

 

Iar incepeti ma...??? Bine ca sunteti voi asa de destepti si informati ca altfel poate muream prosti. Jenant... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar incepeti ma...??? Bine ca sunteti voi asa de destepti si informati ca altfel poate muream prosti. Jenant... :blink:

 

:crack: No hard feelings, amice MihailRaul, dar logica ta mi se pare jenanta, sincer. :crack: Desi, aparent paradoxal, ai dedus incredibil de rapid locatia amintitei gogomanii :hug: , modul cum pui problema (tipic absurdistan-miserupist) demonstreaza doar rea-credinta. Trebuie sa fii oare genial-specialist-informat ca sa nu eructezi aberatii de genul "17 spitze=17 inches" intr-o publicatie zisa de specialitate? :crack: Am mentionat numita aberatie doar ca exemplu la tema "categorii de greseli din presa auto-moto", fara pretentii pedagogice. Punct.

PS Ai totusi o bere de la mine... raspuns incomplet, doar sugerat. Cred oricum ca-ti plac mult pozele colorate, ce mai conteaza semnele alea enervante, mici si negre, de pe linga ele?! :P

:(

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: No hard feelings, amice MihailRaul, dar logica ta mi se pare jenanta, sincer. :crack: Desi, aparent paradoxal, ai dedus incredibil de rapid locatia amintitei gogomanii :hug: , modul cum pui problema (tipic absurdistan-miserupist) demonstreaza doar rea-credinta. Trebuie sa fii oare genial-specialist-informat ca sa nu eructezi aberatii de genul "17 spitze=17 inches" intr-o publicatie zisa de specialitate? :crack: Am mentionat numita aberatie doar ca exemplu la tema "categorii de greseli din presa auto-moto", fara pretentii pedagogice. Punct.

PS Ai totusi o bere de la mine... raspuns incomplet, doar sugerat. Cred oricum ca-ti plac mult pozele colorate, ce mai conteaza semnele alea enervante, mici si negre, de pe linga ele?! :P

:(

 

 

:blink: :what: :lol:

 

De ce nu scrieti frate asa si in reviste?!?Pe bune, ati avea un succes nebun.

 

 

Oricum, felicitari pt randurile astea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:hug: :( :P

 

De ce nu scrieti frate asa si in reviste?!?Pe bune, ati avea un succes nebun.

Oricum, felicitari pt randurile astea!

 

sau puteti face un supliment .. "moto-star" :crack:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si io ca novicele: nu e cam mult 2 Alpen Masters-uri IN ACELASI AN? primul test, ala din primavara, l-am citit pe nerasuflate, asta recent l-am citit cu greu, "ca sa imi fac datoria", ca sa zic asa ... unde mai pui ca si primul si ultimul test au acelasi cistigator ...

In alta ordine de idei, sper din tot sufletul meu ca noua nuantare a editorialelor (din ce in ce mai bune) sa influenteze mai mult si continutul revistei, care e cam scortos, pare o "vitrina", nu prea are acel suflu uman atit de necesar pentru atragerea cititorilor.

 

PS: experienta si pasiunea d-lui Dan Nastase sint foarte mari, dar cred ca noua abordare a editorialelor, cu amestecul subtil de filon motociclistic cu cel social (si de ce nu, politico-financiar) e mult mai potrivit pentru adevarata deschidere si catre publicul non-motociclist, aspirant sau nu la statutul de motociclist; piata si renumele acum se construiesc pentru anii (putini) care mai trebuie sa treaca pina cind in Romania motociclismul va fi mai mult decit o prezenta minuscula in peisajul social. Repet, daca politica editoriala si scriitura revistei ar putea fi influentata mai mult de actualul redactor-sef cred ca am putea asista la nasterea unui pilon solid al comunitatii moto autohtone.

 

PPS: cit despre spite, numa' de bine, hehe ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primesc si yo o bere daca va zic ce am observat in articolul despre triumph tiger?Am fost cu ochii in patru, ca is fan al pisicii...la poza aia in care aparea atat modelul nou, cat si cel vechi, si erau parca si datele tehnice, comparate, in loc de numele vechii versiuni de triumph, aparea cred ceva gen triumph daytona? sau am visat?

revista o am la bunici, maine verific...

Editat de marque
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: No hard feelings, amice MihailRaul, dar logica ta mi se pare jenanta, sincer. :crack: Desi, aparent paradoxal, ai dedus incredibil de rapid locatia amintitei gogomanii :hug: , modul cum pui problema (tipic absurdistan-miserupist) demonstreaza doar rea-credinta. Trebuie sa fii oare genial-specialist-informat ca sa nu eructezi aberatii de genul "17 spitze=17 inches" intr-o publicatie zisa de specialitate? :crack: Am mentionat numita aberatie doar ca exemplu la tema "categorii de greseli din presa auto-moto", fara pretentii pedagogice. Punct.

PS Ai totusi o bere de la mine... raspuns incomplet, doar sugerat. Cred oricum ca-ti plac mult pozele colorate, ce mai conteaza semnele alea enervante, mici si negre, de pe linga ele?! :P

:(

 

nu crede ca pe dl MihaiRaul il deranja atat faptul ca ati criticat revista concurenta cat faptul ca ati folost aceasta critica pt a scapa de propiile culpe...

 

de greseli abunda si UM in vremea in care o citeam... doar etica profesionala ma facea sa ma abtin (pe atunci lucram la ML)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

:smoke: No hard feelings, amice MihailRaul, dar logica ta mi se pare jenanta, sincer. :hurt: Desi, aparent paradoxal, ai dedus incredibil de rapid locatia amintitei gogomanii :cheers: , modul cum pui problema (tipic absurdistan-miserupist) demonstreaza doar rea-credinta. Trebuie sa fii oare genial-specialist-informat ca sa nu eructezi aberatii de genul "17 spitze=17 inches" intr-o publicatie zisa de specialitate? :) Am mentionat numita aberatie doar ca exemplu la tema "categorii de greseli din presa auto-moto", fara pretentii pedagogice. Punct.

PS Ai totusi o bere de la mine... raspuns incomplet, doar sugerat. Cred oricum ca-ti plac mult pozele colorate, ce mai conteaza semnele alea enervante, mici si negre, de pe linga ele?! :)

:D

 

De la replica mea pana la logica jenanta, deductii, paradoxal, incredibil de rapide, mod de a pune problema absurdistano-miserupist (wtf ??? :) ), rea-credinta e o cale lunga si chiar nu sunt deloc "amicul" tau.

Va consider in continuare niste patetici si pe tine si pe Dan Nastase pentru chestia asta cu legatul de Moto Life. Despre Dan Nastase pe care il citeam cu placere de prin 90 si ceva (cred ca `98) mi-am schimbat total parerea dupa ce a dat-o in tiganiile alea si in revista si pe site-uri. Tot ce a reusit a fost sa isi spoiasca cu cacao o imagine pe care si-o construise, pe meritate, in zeci de ani. Dar nu e o regula ca marele motociclist sa fie si un mare om.

Despre tine nu am ce parere sa imi schimb fiindca nu am auzit de mr. Nae pe nicaieri.

Nu am nevoie sa imi explici tu ce si cum e cu inch-ii si spitele fiindca stiu si eu. Ramane la latitudinea mea daca mai cumpar sau ba MotoLife fiindca sunt banii mei "amice" si e treaba mea pe ce ii dau. Si sa nu crezi ca sunt singurul care a observat greselile din ML, dar a continuat sa ii cumpere pana la un moment x. Daca te incanta cu ceva am renuntat la a va mai cumpara revista acum aproximativ 3 luni, desi o am de la numarul pilot, fiindca nu imi denota nici profesionalism si nici apropiere de ceea ce se intampla in the real life. Cu octogenari ca tine nici nu cred ca are sanse.

Cand aveam vreo 14 ani taica-meu mi-a zis ca omul care isi barfeste colectivul de la lucru e un om care nu e motivat/incantat de ceea ce face si, negasind nici o implinire in ceea ce face isi gaseste orice altceva de lucru...

Ai ajuns sa te certi cu unul ca mine care are pe jumatate varsta ta pe forumuri pline de puberi pentru inch-ii si spitele din alte publicatii in loc sa iti vezi de munca si sa iti perfectionezi rezultatele, astfel incat sa ma dai pe sapte si sa meritati bani pe care i-as da pe publicatia voastra. Eu m-as simti penibil sa fac asa ceva la o asemenea varsta.

Si, by the way, o bere sa le dai la kinderii aia care va trimit mail-uri cu "vai ce tare e revista voastra" si voi ii publicati la posta redactiei. Macar cu ei puneti-va bine pana nu le pica in mana vreo revista de pe afara si vad si ei cum se face o treaba profi. Eu, chiar de la tine, iti multumesc, dar nu servesc nici bere si nici replici...Si nu, nu cumpar nici bunici in perioada asta iar revista sa stii ca nu o cumparam chiar deloc pentru studiile tale de design (nu pot uita nici acum cum iti imaginai tu Yamaha Super Tenere :P ) , ca tot venise vorba de poze colorate. Dar pana sa faceti si voi un test cum se fac in revistele englezesti, de exemplu, cred ca vor mai trece multi ani si vor trebui sa mai iasa destui din bransa la pensie.

Marii salvatori ai lumii moto... :puke:

 

@ E.Z. rider - ;) :)

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe langa faptul ca testul cu gas gas nu este foarte elocvent... pana la urma nu am inteles daca e buna de ceva motoreta asta, nici nu am aflat daca e conforma cu normele anti poluare (chestie foarte importanta dat fiind ca din 2007 Euro 3 e musai in UE iar noi... )

 

mi-a placut art despre motoretele KTM... mai ales ca mie imi plac motoarele in 2 timpi iar austriecii... asteptam. pe de alta parte ar trebui sa va mai informati asupra teminologiilor tehnice... cu ce m-a ajuta pe mine un butuc decapat in off-road? oricum o sa il murdaresc ... si nu ma interesaza sa il vopsesc...

 

cine face traducerile? exprimarea " jocul in lantul transmisiei" la Moto Guzzi m-a pus putin in dificultate... nu de alta dar Guzzi are cardan... pana la urma am inteles ca de fapt se refera la inlantuirea de mecanisme... etc.

 

ca idee nimeni nu este perfect asa ca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspunsuri...

 

jos palaria dom'le

 

:) Ai perfecta dreptate cu privire la echivocul unor exprimari, E.Z. Rider ! Desi, cum bine zici, nimeni nu-i perfect, sper ca din numerele viitoare sa observi imbunatatiri.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...