Sari la conținut

chopperele din grupul chopperistilor


robychopper
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 520
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:banana: da,salut lup alb,nu ai sughitit(de la a sughitza) ieri???!!!atata am vorbit de tine cu prietenul tau eugen-vodca,ce s-a matolit de bere in club a,unde am cantat...poate intr-o zi...marian,-floarea soarelui- :grinbandit:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ma bucura sa te vad in sfarsit, Jethro Tull. Motocicleta mi-a placut de cand ai oferit-o spre vanzare, ma pusese pe ganduri s-o iau la cat era de faina, mai ales ca nu e asa de mult intre Bals si Petrosani. Tot ziceai de "dragii mosului"si ma facusesi curios cat de "mos" poti fi. Se pare ca nu e atat de rau. Eventual inteleptul tribului, da' nu mos. :lol:

Acum sa nu te mire ca am reactionat atat de tarziu... Ardelenii sunt mai inceti, asa se zice :lol:

 

PS. Pentru ca Roby m-a certat rau de tot (vedeti mai jos) editez postul si-mi pun si eu poza motorului. Nu-i chiar chopper, mai degraba un pui de Vulcan, vorba lu' Blackrider, da-i al meu si-s mandru de el.

post-24-1114347395_thumb.jpg

Editat de f_zoltan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit sa ma bag si eu in seama desi poate motorul meu nu e tocmai chopper,dar cum au spus si alte persoane mai sus e al meu si ma mandresc cu el. :lol:

post-24-1114443522_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa scriu si eu ceva despre el:

Viraga de 250 cm;

An de fab:2000

Modificari:-am schimbat capacul de la lichidul de frana

-am schimbat capacele de la filtrele de aer.

Cum spunea si Orestte astea nu sunt modificari aduse unei motociclete ,dar sincera sa fiu nu prea ma pricep nici la mecanica si nici la modificat,asa ca sper ca nu o sa-mi sariti in cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vine si o poza cu al meu peste vreo doua saptamani, cand se usuca vopseaua si il asamblez la loc.

E vorba de un simson 425 S din 1958.

 

Modificari:

- carburator de minsk

- alternator de dacie (urat dar sanatos)

- ghidon gen dragstar

- proiector in locul farului

- modificare sei

- comenzi avansate (Multumesc Boieru'!!)

- airbrush - flacari tribale

+dat cu flexul si cu peria pe tot ce se putea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super motocicleta Drog. Imi place si locatia. E locul de suflet care ne uneste pe noi cei din Valea Jiului cu voi, valcenii :lol: Daca vreau sa ma bucur de frumusetea muntilor ce ma inconjoara, nu pot gasi ceva mai frumos decat drumul catre Obarsia Lotrului. Am facut drumul asta peste munti, cu rucsacul in spate, cu masina prin defileul Jietului si Groapa Seaca, anul asta trebuie sa-l fac si pe 2 roti.

Iar pentru o intalnire moto ar fi un loc minunat. Pacat ca deocamdata Valea Jiului nu are motoristi destui nici pentru un club, pentru organizarea unei intalniri moto nici pe atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut.

ma numesc Haca Doru Ionut , am 20 ani , sunt student la constructii anul II .

motocicleta este o honda steed 400cc din 96 si nu are nimic modificat pe ea decat vopseaua , dar nu e "opera" mea .

 

ps. sper sa nu fie vreo problema ca am postat aici

 

pps. sper sa se vada poza

 

 

 

asfalt uscat .

post-24-1116002711_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost alaltaieri , chiar mi-a placut . multa lume , multe motoare . cu siguranta o sa mai vin ( incet incet poate mai capat si eu experienta si niste cunostinte "tehnice" sa pot sa schimb si eu doua vorbe cu lumea pe acolo ca deocamdata cam cascam gura aiurea ) . oricum , multumesc pt. urare si ramane sa mai vorbim , poate ne si vedem pe strada.

noroc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blackrider

Iaca si Vulkanu meu,inca nu m-am dumirit ce si cum cu el.....incerc inca sa-l imblanzesc.

 

 

 

 

Blackrider

VN800A1

e unul din cele mai gindite motociclete ce s-au facut pe planeta aste, un Chopper fara dezavantaje, daca as putea sa-l fac de 1500ccm sau mai mult nu m-ar mai interesa alt motor este una din motocicletele care mia parut rau sa le dau,

 

Backrider iti doresc sa ai atita placere sau mai multa de ea ca si cum am avut eu, un motor formidabil, daca ar exista la 1500ccm sau mai mult ar fi si al meu, din pacate ramine unul din putinele Choppere japoneze care le poti numi Chopper(in general mai nou se numesc Cruiser).

 

un lucru positiv, ca l-am vindut la un prieten care il modifica cum imi place si mie.

 

in poza e starea cum l-am avut eu,30.jpg

motorul acum e inmatricukat in slovacia (posibilitati mai bune fata de Germania) si va fii modificat de proprietarul actual care imi este un fel de elev si oricum un adevarat amic, si va fii o studie old school cine vrea sa vada motorul sa vina la mine in 14.08 la odorheiul secuies (szĂŠkelyudvarhely) si ii poate da noului proprietar idei noi de modificare si (sau) mie o bere rece ;-) (daca ati avut vreo odata senzatia ca doua lucruri sau doua persoane se potrivesc atunci o sa intelegeti de ce i-am dat VN-ul la Rado)

 

oricum mie de la virsta de 16 ani firma AME mia insemnat Chopperul european, acum posed o creatie partiala a acestei firme celebre ( din pacate restul e suzuki:-) pe kardan:-) este frumos la ochi si are o putere fenomenala , totusi simt ca e numai un Chopper dar nu ultimul Chopper al meu.

32.jpg

 

deci mi se face frica cind ma gindesc la Indian Larry care dupa "Grease Monkey" a crezut ca va mai face Choppere tari si a murit, putine accidente (de fapt numai Bebe) m-au speriat in asa fel ca sa simt ce suptire e firul care ne leaga de asfalt, sa speram si va doresc la toti sa nu se rupa acest fir.

 

in aceasta poza vedeti derivatul meu AME (nu cu mine:-)

33.jpg

 

acum arata rau ca este desfacut si ma ocup de piese, sper sa-l calaresc inca inainte sa se termine luna Mai.

 

Un lucru trist pt. mine este ca singurul meu frate Hary a decis sa-si vinda AME-ul care este o piesa de arta si daca as avea bani suficienti l-as cumpara u pt. el . Acesta este o bucurie pt. ochi pt. ca este un motor la care gasesti si dupa 5minute ceva de vazut are o apreciere de valoare dupa modifcare de 33.000 de Marci sper sa se razgindeasca si sa nu-l vinda.

 

 

29.jpg

 

unul din cele mai originale si reusite Choppere din Romania pt. mine este a lui Mihai din Resita

18.jpg

 

 

 

Shadow: baga o poza actuala ca e mult mai bun acum (si cu vreo 50de kg mai usor) cu tot ca nu-mi plac intruderele de 1500 a lui shadow face placere asa cum e acuma nu in poza

 

 

Sobolanule , e HD dar nu ma sperie, deci ar fi timpul sa-l faci Chopper...

 

 

Klaus: imi place chestia, m-ar interesa cum suna...

 

Pannoniachopper: tu cu motorul din poza oricum arati ca si evadat din anii 60 din America, e oldschool e ceva ce imi place

 

PinkHelmet: cu tot ca nu BEBE a fost primul cu coarne, motorul tau nimi aminteste de el (pe Bebe nu o sa-l uit nici o data)

 

Pannoniachopper: iti doresc mult succes la nipru, si Pannonia sa stii ca sint cunoscute si in Germania (West)

 

schilaci: de ce nu-ti faci un Chopper din el ??

 

PinkHelmet: nici 1200ccm nici 78cp nu sparge recorduri, dar este sa recunoastem peste media chopperelor, incearca sa nu vezi datele astea ca si ceva maxim ca nu sint atit de deosebite.

 

bvis: motorul tau este o chestie cu mult mai reusita decit cum crezi tu, 27cp este numai intre Carburatori si chiuloasa, costa cam 70⏠sa ai 50cp, fara sa deschizi motorul, oricum LTD este ceva fain de tot, eu am avut de 250 si de 750 (pe curea) si am facut foate multi kilometri cu ambele , sa le porti cu sanatate. Simsonul e restaurat, nu-l mai chopperii daca ai LTD-ul.

 

darian: mie imi este rusine sa fotografiez motorul meu in starea actuala ca e cam dezmembrat, dar miar fii rusine mai mare sa-l pozez cu boxe si alte porcarii care nu sint de Chopper (e plictisitor sai dau iar dreptate lui Roby care este deja un fel de GURU aici) dar si Pannoniachopper are idei din ce in ce mai bune, eu asi propune un support cu "handsfree" pt 5 telefoane GSM

(darian sa nu te superi pe mine)

 

:- ) r6a6d6u spunemi te rog ce modificari ai facut la nevasta (poate vreau si eu sa modific ceva la a mea ;-)

 

lupalb: mai poti sa chopperesti cite ceva, drum bun

 

criofix: de ce tea deranjat spatarul? mai bine te scapai de parbriz...

 

basty: mai ai de lucru dar ai o substanta faina, sa stii un lucru: Harleyul e de tarani pe linga Indian, si daca scoutul nu este Big Chief e ceva foarte frumos, iti doresc mult succes, posteaza poze pt. ca renasterea unui INDIAN e o sarbatoare pt. orice chopperist

 

Manuel: nu e chopper!!! nici Streetfighter!!! dar e ceva fain fa-l mai departe si posteaza poze

 

daw_hanson : de unde vine vn400 ??? in germania am vazut numa de 800

 

 

orestte : in mare ai dreptate dar vezi lucrurie un pic ciudat, pt mine de exemplu e cel mai greu sa gasesc piese cu care nu-mi confisca politia motorul sau nu ma amendeaza prea tare, vezi lucrurile prea din romania, in west e mai greu cu autogenul... in final rezultatul conteaza, sa nu incerci sa crezi ca daca te chinui sa faci ceva esti mai erou decit daca cumperi, mai o data rezultatul conteaza daca te chinui e numai bonus...

 

jethro tull : astai tot? punete pe treba si shockeazane cu un Chopper

 

f_zoltan : cu un LTD 250 am fost de 3 ori din Stuttgat pina la Arad si de 2 ori inapoi (e varianta din 78 de la EN250) pt. inceput e oricum ok., daca te mai dezvolti e ok

 

Drog´ : nu sint customizari dar iti sta bine, sa-l porti cu sanatate

 

haca :are o linie frumoasa cum e, dar mai poti sa faci cite ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multzam Bery,eu insa nu ma bag sa fac prea multe modificari la vn800 al meu,pt ca intr-o buna zi il voi vinde sa-mi iau un HD de "tarani" cum zici tu.....

 

da stiu ca ai avut rabdare sa scrii de data asta mai mult....hehehehehe

 

numai ca poza cu tine si motorul tau nu ai pus,desi topicul spune "poze cu motorul si proprietarul"!!!

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

SINCER,HABAR N-AM AVUT CA SE MAI SCRIE SI AICI CEVA,CA NU IMI ERA GREU SA MA PREZINT. SINT EUGEN DIN BERCENI,CUNOSCUT DE UNII DREPT "TIZU".SINT PASIONAT DE FENOMENUL CUSTOM SI DE MOTOARE DE EPOCA.DIN PACATE ACUM N-AM MOTOR SI CIND VOI AVEA UNUL,TININD CONT DE CUM SE CIRCULA PRIN BUCURESTI, O SA FIE UNUL CU ATAS. MA GINDESC IN SPECIAL LA UN "FESTIVAL"[PT. FORMA CADRULUI],DAR CU UN MOTOR DE ENDURO CAM DE 400. MOTORUL NU STIU CUM POATE DA PE UN ASEMENEA CADRU,DAR MACAR ESTE FIABIL SI NU MI-E FRICA SA PLEC DE ACASA. UNUL DIN CEI MAI BUNI PRIETENI AI MEI [DESI UNEORI IMI VINE SA-L STRING DE GIT PT. CA NU ESTE DE ACORD CU IDEILE MELE DE CUSTOM] ESTE BEBE COMBAT CU IJUL DE CAMUFLAJ,TOVARAS LA RINDUL LUI CU PROFESORU, GEO, TINTARU, INDIANU CU A LUI MAGNA SI ALTII. CE SA MAI ZIC DE MINE, CAM ASTA AR FI TOT. AM UN CARACTER MAI EXPLOZIV,NU IMI PLAC VORBELE NASOALE DE LA NECUNOSCUTI,DAR CEI CARE MA CUNOSC CU GREU AR PUTEA SUSTINE CA SINT O JAVRA. PE CURIND SI MULTUMESC PT. TOT :wave:

post-24-1118689199.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...