Sari la conținut

Accident Prelungirea Ghencea... RIP


MC Mate
 Share

Postări Recomandate

De obicei nu postez in sectiunea de accidente deoarece 90 % din posturi sunt numai prostii,certuri,contraziceri in primul rand un om si-a pierdut viata asta conteaza cel mai mult iar in momentul de fata nu mai conteaza cine a fost vinovat asta nu il aduce inapoi discutiitle gen echipament,prioritate viteza in oras etc trebuiesc discutate intr-un topic separat nu dupa cineva isi pierde viata !inainte sa postati toate rautatiile "DiarM, on 15 August 2011 - 04:00 PM, said: probabil nu incapea armura pe el de la atatia steroizi" gandi-va la parintii lui care acum trebuie sa traiasca cu gandul ca fiul lor nu mai este,eu tot am incercat sa ma gandesc cum este si SINCER nu pot sa imi dau seama sau sa imi imaginez cum este.Din pacate am avut un prieten care a decedat in urma unui accident moto iar parintii lui nu mai sunt la fel sunt traumatizati pe viata.

 

R.I.P CRISS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 321
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Citind de cativa ani buni forumul asta, mi-a ramas in minte o regula de aur....nu circula cu mai mult de 30 km/h peste viteza celorlalti participanti la trafic. Ma pun in locul motociclistului si imi imaginez momentul in care a vazut stopurile de frana ale soferului (banuiesc eu, soferul a franat inainte de a incepe manevra de intoarcere). Ce o fi fost in mintea lui? De ce nu a franat si el? Putea fi un pieton care traversa prin loc nepermis, putea fi o zona cu asfalt denivelat, gropi, etc... puteau sa ii treaca prin minte o mie de scenarii si de intrebari referitoare la motivul pentru care masina din fata lui pune frana. Ce l-a facut sa aleaga varianta depasirii in loc sa franeze si sa astepte manevra soferului? Nu vreau sa spun nimic despre faptul ca soferul s-a asigurat sau nu. Pot doar sa fac supozitii: Eu nu cred ca soferul a semnalizat sau a semnalizat in timp ce executa manevra (daca ar fi semnalizat regulamentar, motociclistul i-ar fi vazut intentia si ar fi depasit pe dreapta, indiferent ce viteza a avut. Imi e greu sa cred ca oricare motociclist ar depasi in viteza o masina care semnalizeaza stanga.) Daca a semnalizat regulementar, nu avem dreptul sa aratam cu degetul spre sofer pentru ca este nevinovat. Cam atat am avut de spus deocamdata. Fie-i tarana usoara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine cred ca stie situatia motociclistul, din pacate, el s-a dus... Din masina, inconjurat de fiare/plastice, nu vezi tot si vinovat/nevinovat, soferul, nu cred ca ar zice el singur ca e vinovat. Desi un far, macar ar fi trebuit sa vada. O gramada de variabile sunt: sofer obosit/indolent, motociclist vitezoman, o clipa de neatentie din partea amandurora, o privire aruncata spre dreapta intai si nu spre stanga si alti factori. Acum politia poate spune cum a fost, cata incredere mai avem si in ei...

 

Odihna usoara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a semnalizat regulementar, nu avem dreptul sa aratam cu degetul spre sofer pentru ca este nevinovat.

 

daca esti din arges nu mai da reply.

 

 

-jumatate din voi nu ati trecut pe strada aia in viata voastra

-80% dintre voi nu au mers ever cu un supersport

-95% dintre voi nu stiu diferentele dintre un R6 / 600 RR

-cand vorbiti de echipament nu faceti diferenta intre alpinestars/louis

-cand va luati un cauciuc intrebati daca trece de 15 mii

 

ba, da la accidente va pricepeti toti.

 

Dumnezeu sa il ierte!

frustratilor, nu e tocmai in regula sa iei in bascalie un copil mort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Noaptea pe Prelungirea Ghencea se aud motoare urland de la o jumatate de kilometru, aproape in fiecare noapte, si nu cred ca e de la scutere care merg cu 30 km/h. Eu merg des pe-acolo, de obicei pe moto dar uneori si cu masina, iar cand aud cate un motor turat spre rosu am ajuns sa nu fac nici o manevra ca sa nu ma trezesc cu un viteaz infipt in mine. Nu stiu ce s-a intamplat in cazul de fata, dar din ce am vazut in film sigur nu era o motocicleta care mergea regulamentar lovita de un conservar fioros si nici de vreo depasire regulamentara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei ce nu au pierdut un prieten si nu stiu ce sentimente si ce ganduri iti trec prin cap, nu stiu de ce se obosesc sa faca misto de o astfel de tragedie, ca in locul meu , nu cred ca v-ar pica bine sa vedeti cum un idiot face misto de prietenul vostru ce a murit.

 

In alta ordinde de idei, am vazut pe aici invocarea echipamentului, sa fim seriosi, si sa vb doar motociclistii de zi cu zi , cati din voi la 30 de grade plus poarta PANTALONI, GEACA DE PIELE, GHETE ??? In cazul de fata, Cristi avea o casca ARAI, insa din cate am inteles, de la alti prieteni ai nostrii, aseara avea o alta casca pe cap, o casca de 80 E ( aviz celor care considera ca o casca de 80 E e acelasi lucru cu una de peste 400 e ), iarasi din cate am inteles, priderea castii nu a tinut si aceasta i-a zburat din cap inainte ca el sa aiba impactul cu gardul... deci putea avea costum cu airbag k tot nu scapa, iar in cazul de fata : impact cu capul direct in gard, nu stiu nici daca ARAI l-ar fi scapat fara coloana rupta sau altele...

 

o sa incerc sa aflu mai multe din ancheta politiei si o sa postez aici si va rog daca vreti sa faceti misto , imaginati-va ca moara mama voastra sau tatal sau sora, si noi restu venim la priveghi si radem de ei ... nu cred k e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil nu incapea armura pe el de la atatia steroizi

 

 

Din pacate postul tau le-a eclipsat pe toate celelalte. Trecand peste aspectul ca postul tau este de o nesimtire fara margini, socheaza si imbecilitatea de care dai dovada. In mintea ta ingusta "armura" era cheia. Eu iti doresc numai atat: sa patesti un accident identic cu cel al lui Cris, singura diferenta sa fie ca tu porti armura. Hai doua. Sa ai doua armuri pe tine si sa patesti un accident similar. Ma duc pesonal sa te vad la morga, dar nu inainte sa postez ceva de genul "probabil nu incapea a treia armura pe el ".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l ierte! Nici nu vreau sa-mi imaginez ce simt parintii, apropiatii!

Cat despre complexatii care gasesc vreun impediment in constructia fizica a baiatului, puneti mana si faceti sport. Motocicleta te face mai cool pana te dai jos de pe ea si atunci ramai tot mocofanul de care radeau toti in curtea scolii. :blink: Si sunt destui fatalai care si-au luat motor in primul rand pentru look...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E plin de forjatori si pe Ghencea/Prelungirea Ghencea cat si prin Drumul Taberei, desi ambele strazi sunt pline de masini parcate si stradute laterale; dar asta nu-i opreste pe baietii cu talent si burlan din Bricostore in loc de toba sa-i dea blana in a I-a in fiecare noapte pana pe la 2 dimineata chiar; dupa care, povestea clasica:

1. la un moment dat apare neprevazutul (sofer care iese sa se asigure pentru ca nu vede din cauza masinilor parcate, pieton care traverseaza mai mult sau mai putin regulamentar, groapa etc.)

2. Omul-racheta e total depasit de situatie (skill-ul lui se dovedeste a fi de fapt doar inca un prieten imaginar) si se infinge in masina/copac/stalp; apare o lumina deasupra capului, se aude muzica la harpa si alte cele

3. Se deschide topic pe forum cu informatii minime despre accident

4. Prietenii lui intra pe forum si ii iau imediat apararea (era baiat bun/de milioane, avea 100 000 de km, intorcea casca-n cap la multi de pe forum etc.)

5. Concluzia inevitabila e ca e oricum vina conservarului satanist si inca o data motociclistul n-a gresit cu nimic din motivele mentionate la punctul 3

6. Toata lumea merge la culcare injurand automobilistii nenorociti care vaneaza inocenti pe R6/R1 si povestea se repeta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil nu incapea armura pe el de la atatia steroizi

prietene , esti un mare DOBITOC :plsdie: :yousuck: :finger:

 

astept cu nerabdare topicul in care vom rade cu curu de tine ca ai cazut ca prostu intr-o curba

 

 

 

cat despre baiat , pacat de tineretea lui. r i p

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune cineva.. "un prost sau o proasta la volan" poate fi mama sau sotia, ce vina au ca merg regulamentar si fac manevrele incet? Ce vina are baiatul ca merge tare fara sa se gandeasca secunda ca cineva poate sa iasa si el moare sigur din cauza impactului si lipsa echipamentului, el credea ca merge regulamentar. Mereu trebuie sa fii paranoic daca vrei sa scapi.

Nimeni la varsta aia nu realizeaza pericolul, initial vede pe strada si vrea si el, parintii nu se inteleg cu el ca deja este mare, are personalitate si stie el ce face, preturile la super sport sunt cum sunt, si incearca... unii ajung sa scrie ca mine pe forum iar altii ajung in pamant.

Am mai spus si o repet... depinde de felul cum descoperi motocicleta.. anturajul, Bucurestiul este o mare capcana pentru tineri, deoarece sunt foarte multi motociclisti cu zeci de mii de km si merg foarte bine, cunosc traficul si prostia din trafic.. si merg foarte tare pentru ca stiu sa mearga, si sunt luati ex. , "asa trebuie sa merg si eu imediat cum o cumpar" Un lucru stiu sigur.. copilul meu va merge cu motocicleta imediat dupa moartea mea sau pe circuit, nu vreau sa-l adun de pe jos, ca imediat ma simt vinovat ca stiam si am mers la cacealma, "se invata el" dar pana se invata se striveste de un tir si gata copilasul meu ca o floare!! incepem pomenile !!! Mai bine o viata normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti din arges nu mai da reply.

 

 

-jumatate din voi nu ati trecut pe strada aia in viata voastra

-80% dintre voi nu au mers ever cu un supersport

-95% dintre voi nu stiu diferentele dintre un R6 / 600 RR

-cand vorbiti de echipament nu faceti diferenta intre alpinestars/louis

-cand va luati un cauciuc intrebati daca trece de 15 mii

 

ba, da la accidente va pricepeti toti.

 

Dumnezeu sa il ierte!

frustratilor, nu e tocmai in regula sa iei in bascalie un copil mort.

 

Scrie clar la profil de unde sunt si nu vad ce relevanta are la fel cum nu vad ce relevanta au punctele enumerate de tine in cazul accidentului asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

campion, necampion, tot 21 de ani avea Âşi călărea un supersport. al câtelea de 21 de ani moare în sezonul ăsta pe r1?

 

Nu e vorba de SS Livica, stii foarte bine la ce ma refer. Si pe un 250-400cc prinzi viteza necesara producerii unei catastrofe. Bolborosea unul mai sus ceva de genul "diferenta dintre R6 si 600RR" asta e fix pix! Pe orice motoreta/masina te faci praf daca te "mananca".

E vorba doar de varsta si de educatie. Pacat de tineretea lui.

Dumnezeu sa-l ierte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei ce nu au pierdut un prieten si nu stiu ce sentimente si ce ganduri iti trec prin cap, nu stiu de ce se obosesc sa faca misto de o astfel de tragedie, ca in locul meu , nu cred ca v-ar pica bine sa vedeti cum un idiot face misto de prietenul vostru ce a murit.

 

In alta ordinde de idei, am vazut pe aici invocarea echipamentului, sa fim seriosi, si sa vb doar motociclistii de zi cu zi , cati din voi la 30 de grade plus poarta PANTALONI, GEACA DE PIELE, GHETE ??? In cazul de fata, Cristi avea o casca ARAI, insa din cate am inteles, de la alti prieteni ai nostrii, aseara avea o alta casca pe cap, o casca de 80 E ( aviz celor care considera ca o casca de 80 E e acelasi lucru cu una de peste 400 e ), iarasi din cate am inteles, priderea castii nu a tinut si aceasta i-a zburat din cap inainte ca el sa aiba impactul cu gardul... deci putea avea costum cu airbag k tot nu scapa, iar in cazul de fata : impact cu capul direct in gard, nu stiu nici daca ARAI l-ar fi scapat fara coloana rupta sau altele...

 

o sa incerc sa aflu mai multe din ancheta politiei si o sa postez aici si va rog daca vreti sa faceti misto , imaginati-va ca moara mama voastra sau tatal sau sora, si noi restu venim la priveghi si radem de ei ... nu cred k e ok

 

 

echipamentul de protectie, fie el si de ultima generatie, te protejaza impotriva leziunilor minore provocate de alunecarea pe diverse suprafete si ciognirea superficiala cu diverse obiecte. in cazul unui impact frontal, cum este cel de fata, echipamentul ar fi reusit doar sa tina toate bucatelele la un loc...

 

terminati cu tampeniile de genul "echipamentul te face supermen" ca nu e chiar asa! te scapa de ceva julituri nasoale dar cam atat!

intre cutia craniana si chestia aia pe care unii o numesc creier e o distanta de 1-2mm... la o lovitura puternica se face totul terci si de aici mai departe... adio!!!

 

se pare ca adrenalina si lipsa de experienta au mai facut o victima, pacat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

sa fim seriosi, si sa vb doar motociclistii de zi cu zi , cati din voi la 30 de grade plus poarta PANTALONI, GEACA DE PIELE, GHETE ??? In cazul de fata, Cristi avea o casca ARAI,

In acest accident echipamentul nu mai conta, nu il scapa, dar ca as iti raspund la intrebare casca, manusi, bocanci si armura port zilnic chiar si daca ma duc sa iau paine. Geaca de piele niciodata, nici pantaloni de piele, nu ma cred Superman si nu pot chilotii peste pantaloni, dar genunchiere port la orice iesire din oras, sunt singurele pe care in oras le las acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fim seriosi, si sa vb doar motociclistii de zi cu zi , cati din voi la 30 de grade plus poarta PANTALONI, GEACA DE PIELE, GHETE ??? In cazul de fata, Cristi avea o casca ARAI,

 

Wrong! Nu conteaza cati! Conteaza ce faci tu! Daca 5 se arunca intr-o fantana, te arunci si tu? Daca 10 oameni sparg un magazin, inseamna ca e ok sa participi si tu????

 

Cea mai mare posesie a motociclistului nu e casca de 1000 eur, ci capul pe care sta!

Da' pe "voi" nu va prea duce capul!

Echipamentul nu-l porti ca sa-ti alini sentimentul de vinovatie atunci cand o arzi cu +120 prin oras. Echipamentul il porti cu scopul ca acesta sa te ajute ca in cazul unui maini rupte, sa nu ai si nevoie de grefe de piele...

Da' pe "voi" nu va prea duce capul!

 

Tati, nu poti sa mergi cu piele pe tine la +35 grade... nu-i nimic: IA METROUL, sau, cel putin, MERGI DRAQ MAI INCET si PRECAUT! Bine ca va plangeti de "conservari" in stanga si-n dreapta, insa voi plecati in full trafic in putza goala pe motoare!!!

 

Da' pe "voi" nu va duce capul!

 

Ca sa adoptati un comportament bun si sanatos, va trebuie (in sinea voastra si catre sinea voastra) sustinerea majoritatii, insa, cand e vorba de mers fara echipament, noaptea, cu viteza, sau figuri prin trafic.... sunteti primii: "pai ce... daca ala face, de ce n-as face si eu!" sau "o sa port piele cand o sa vad ca poarta toti piele".. de parca atunci cand dai cu cOOr-ul de pamant conteaza ca in acel moment sunt 100 de motociclisti in tricou in oras.

 

Va cautati justificare numai la prostii... al draq, un exemplu bun n-ati lua nici daca v-as fOOte-o casca-n cap. Cand vine unu' si va da un sfat, va uitati cu aer superior : "cine-i fraieru' asta de ne da noua sfaturi? Nici nu stie sa mearga p'o'roata si ne da noua sfaturi?"

 

Daca n-o arzi la liniute noaptea pana-n limitare pe bulivard nu esti sm3cher, nu esti tru.... nu esti motociclist demn de "respect".

D'aia muriti ca mustele, ca nu va duce capul!

Pacat de familia aia care are de tras acum din cauza ca nu s-a gasit un "prieten" sa-i fOOta astuia o casca-n cap la momentul oportun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a semnalizat regulementar, nu avem dreptul sa aratam cu degetul spre sofer pentru ca este nevinovat.

 

datoria ta cand efectuezi o manevra de intoarcere este sa te asiguri ca nu exista vehicule angajate in depasirea ta.

 

cand faci o manevra de intoarcere dintr-o bucata te dai cat mai spre marginea drumului, daca ai o masina in spate si te uiti in oglinda o sa vezi masina in marginea oglinzii, daca cineva depaseste masina respectiva mai vezi tu in oglinda la pulivara

 

Scrie clar la profil de unde sunt si nu vad ce relevanta are la fel cum nu vad ce relevanta au punctele enumerate de tine in cazul accidentului asta.

 

in general punctele enumerate de mine arata pregatirea expertilor de pe forum.

pe romaneste, multi merg cu `loganu` dar au cont pe forumul `bmw`

Editat de valbi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

datoria ta cand efectuezi o manevra de intoarcere este sa te asiguri ca nu exista vehicule angajate in depasirea ta.

 

cand faci o manevra de intoarcere dintr-o bucata te dai cat mai spre marginea drumului, daca ai o masina in spate si te uiti in oglinda o sa vezi masina in marginea oglinzii, daca cineva depaseste masina respectiva mai vezi tu in oglinda la pulivara

 

 

 

in general punctele enumerate de mine arata pregatirea expertilor de pe forum.

pe romaneste, multi merg cu `loganu` dar au cont pe forumul `bmw`

 

ALBULE , vezi ca la regulament scrie ca tre sa te asiguri in momentul depasirii, daca tu intri in mine cand intorc sau virez stanga pe o straduta esti vinovat taticu, mi-a aratat mie un nene militian si mi-a exemplificat foarte clar ;) si are dreptate pentru ca tu tre sa te asiguri cand intri in depasire sa nu ai alt vehicol angajat in aceasi manevra, iar eu tre sa ma asigur ca nu il incurc pe ala de imi vine din dreapta...

acuma daca asa scrie si s-a votat legea tre sa o respectam.

 

uite acu mi-a picat fisa, cel cu masina nu are nici o vine dpdv legal deoarece motoreta l-a lovit din stanga, adica din spate. daca il lovea din dreapta, adica de pe sensul celalalt de mers era total vinovat.

aici estevorba de o intoarcere DE PE BANDA DE MERS, nu de o iesire din parcare sau straduta...

 

nu incerc sa ii tin partea nimanui dar trebuie sa fim obiectivi pentru a evita alte evenimente neplacute. cu totii ne uitam si in stanga in momentul unei intoarceri dar nu avem obligatia decat morala de a ceda trecerea unui vehicol ce ne depaseste neregulamentar in cazul acesta.

 

inainte sa sariti in sus rumegati-o putin ;)

 

ps: asta o sa sune urat: vi la parnaie? :)))

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

datoria ta cand efectuezi o manevra de intoarcere este sa te asiguri ca nu exista vehicule angajate in depasirea ta.

 

cand faci o manevra de intoarcere dintr-o bucata te dai cat mai spre marginea drumului, daca ai o masina in spate si te uiti in oglinda o sa vezi masina in marginea oglinzii, daca cineva depaseste masina respectiva mai vezi tu in oglinda la pulivara

 

 

 

in general punctele enumerate de mine arata pregatirea expertilor de pe forum.

pe romaneste, multi merg cu `loganu` dar au cont pe forumul `bmw`

 

Ca participant la trafic (motociclist/sofer) te angajezi in depasirea unui vehicul care are semnal stanga pornit, bazandu-te pe obligatia soferului din fata ta de a se asigura inainte de a face manevra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...