Sari la conținut

Accident mortal Otopeni 1.09.2011


SheriffC
 Share

Postări Recomandate

Si ala cu masina de MAI de ce nu a franat,avea motociclistul in fata.Nu sunt genul cu moarte conservarilor.Conduc zilnic de 11 ani...Soferii romani sunt nepasatori,n-au oglinzi,nu respecta reguli.Stiu ca tu nu ai patit niciodata nimic in trafic si ti toti soferii la distanta,tie nu ti-a taiat nimeni calea,nu ti-a intors nimeni in fata.

pe forum e mai safe sa te dai.

 

 

parerea mea, e ca daca nu era izbit din spate, nu deceda. ca sa lovesti o masina din spate,mai ales ca se merge aproape "bara la bara", cazatura nu poate fi letala din cauza ca impactul nu il faci la viteza, in schimb cand esti lovit din spate, sau mai rau cum se vehicula ca lar fi prins la mijloc, situatia se complica.

 

aici exclud faza cand vii lansat si te proptesti in masina din fata, dar tin sa cred ca nu e zona unde sa vii lansat.

 

 

Dumnezeu sal ierte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 130
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AparTe

Numai si numai certuri pe topicul de accidente,, numai controverse si acuzatii,, important este ca un om a decedat, .. din nou,,, pacat,.. Dumnezeu sa-l ierte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe forum e mai safe sa te dai.

 

 

parerea mea, e ca daca nu era izbit din spate, nu deceda. ca sa lovesti o masina din spate,mai ales ca se merge aproape "bara la bara", cazatura nu poate fi letala din cauza ca impactul nu il faci la viteza, in schimb cand esti lovit din spate, sau mai rau cum se vehicula ca lar fi prins la mijloc, situatia se complica.

 

aici exclud faza cand vii lansat si te proptesti in masina din fata, dar tin sa cred ca nu e zona unde sa vii lansat.

 

 

Dumnezeu sal ierte.

S-a conturat deja un alt profil la accidentul asta, se pare ca ala din fata a franat (nu stiu din ce motiv), motociclistul nu a franat bine si l-a lovit, motociclistul a decolat si motocicleta fara motociclist l-a lovit pe ala cu Logan de la MAI din lateral. Asta e ce am intele eu citind tot ce s-a postat destul de imprecis sau cu relatari din terte parti pe acest topic. Maine o sa-si deau cu parerea si cei de pe la Politie si o sa aflam mai precis ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ramane cu:

 

Art. 122

Se interzice conducatorilor de vehicule sa reduca brusc viteza ori sa efectueze o oprire neasteptata, fara motiv întemeiat.

 

?

daca scapi cafeaua fierbinte/tigara/ruju (se stie :kick:) pe tine ... se cheama ca e motiv intemeiat ? Tine tu distanta fata de cei din fata..ca daca stai cu legea in mana, cum ca vezi doamne este interzis aluia sa faca nu stiu ce... o sa se ajunga iar la rip'uri

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ramane cu:

 

Art. 122

Se interzice conducatorilor de vehicule sa reduca brusc viteza ori sa efectueze o oprire neasteptata, fara motiv întemeiat.

 

?

Dar despre faptul ca nu poti sa dovedesti in instanta o mitocanie daca camera de filmare nu e omologata si atestata metrologic ce parere ai?

 

Am inteles ca politienii nostri si-ar dori mai nou sa fie valabila ca proba si filmul de pe telefon, sa vedem daca trece chestia asta prin parlament la toamna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cate capete atatea idei p'aciulea prin tarisoara asta. Si legea e atat de prost facuta incat fiecare o interpreteaza asa cum vrea muschiu lui. De fapt toata lumea sufera de mise'rupism si durere'n p*lism si la sfarsitul zilei fiecare trage pe turta lui.

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar despre faptul ca nu poti sa dovedesti in instanta o mitocanie daca camera de filmare nu e omologata si atestata metrologic ce parere ai?

 

Am inteles ca politienii nostri si-ar dori mai nou sa fie valabila ca proba si filmul de pe telefon, sa vedem daca trece chestia asta prin parlament la toamna...

 

Pai zic ca e foarte bine. Manipulatori de pixel albastru se gasesc peste tot, chiar si tu poti, cu soft free pe linux de ex sa manaresti niste cadre si sa faci ca lucrurile sa fie in favoarea ta. Nu mi se pare o idee sanatoasa sa se ia filmul ca atare. Ar fi o chestie ca filmarea ta sa fie data unei echipe de specialisti IT care s-o analizeze si sa-si dea ok-ul daca nu e manarita, s-o "omologheze" intr-un fel. Apoi da, folosita ca proba in justitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere ,pe motor trebuie musai sa ti o distanta rezonabila si fata de cel din fata cat si daca vreun bou sta in fundul tau.

Distanta fata de cel din fata eu unul nu o tin numai pentru franare ci mai ales sa pot evita daca celalalt franeaza brusc din motive de trafic sau ca asa i s-a sculat lui (sau ei dupa caz)!Un alt factor de care tin cont este pozitionarea si vizibilitatea asupra traficului antemergator celui din fata ta!Mai exact plasare in lateral (stanga -dreapta dupa caz) ca sa vad si sa fiu vazut si mai ales sa pot evita la nevoie!Bine asta implica sa stii si ce ai in spate pe ambele benzi!Cei cu experienta inteleg ce spun ,ceilalti or sa inteleaga in viitor!

Pe cei care au obiceiul sa stea in kurul meu prefer sa-i las sa se duca repliinduma lateral si facandu-le semn cu mana sa ma depaseasca(functioneaza de fiecare data,el e fericit ca m-a depasit iar eu scap de o grija)!

Dar daca vine ceasul rau ,secunda de deconcentrare poti sa fi superprevazator ca tot ti-o furi!

Unii au ratat curba si s-au dus pe camp fara sa pateasca mare lucru,altii au ratat-o si s-au dus pe lumea ailalta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai zic ca e foarte bine. Manipulatori de pixel albastru se gasesc peste tot, chiar si tu poti, cu soft free pe linux de ex sa manaresti niste cadre si sa faci ca lucrurile sa fie in favoarea ta. Nu mi se pare o idee sanatoasa sa se ia filmul ca atare. Ar fi o chestie ca filmarea ta sa fie data unei echipe de specialisti IT care s-o analizeze si sa-si dea ok-ul daca nu e manarita, s-o "omologheze" intr-un fel. Apoi da, folosita ca proba in justitie.

Si daca filmezi cu telefonul si dai ca proba telefonul pur si simplu?

Adica noi cred ca suntem singura tara din UE unde inregistrarile de la primarie sau de la vile de bastani nu pot fi folosite ca probe juridice pentru ca nu sunt camerele omologate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere ,pe motor trebuie musai sa ti o distanta rezonabila si fata de cel din fata cat si daca vreun bou sta in fundul tau.

Distanta fata de cel din fata eu unul nu o tin numai pentru franare ci mai ales sa pot evita daca celalalt franeaza brusc din motive de trafic sau ca asa i s-a sculat lui (sau ei dupa caz)!Un alt factor de care tin cont este pozitionarea si vizibilitatea asupra traficului antemergator celui din fata ta!Mai exact plasare in lateral (stanga -dreapta dupa caz) ca sa vad si sa fiu vazut si mai ales sa pot evita la nevoie!Bine asta implica sa stii si ce ai in spate pe ambele benzi!Cei cu experienta inteleg ce spun ,ceilalti or sa inteleaga in viitor!

Pe cei care au obiceiul sa stea in kurul meu prefer sa-i las sa se duca repliinduma lateral si facandu-le semn cu mana sa ma depaseasca(functioneaza de fiecare data,el e fericit ca m-a depasit iar eu scap de o grija)!

Dar daca vine ceasul rau ,secunda de deconcentrare poti sa fi superprevazator ca tot ti-o furi!

Unii au ratat curba si s-au dus pe camp fara sa pateasca mare lucru,altii au ratat-o si s-au dus pe lumea ailalta!

 

Ai perfecta dreptate

Poti sa iti respecti propriile reguli si o singura data sa nu fii pe faza.

Ce urmeaza ? Nu stiu ce e mai rau..? . paralizie sau R.I.P ?

Editat de Megahertz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur, conservarul e de vina. El trebuia sa te vada pe tine in oglinda si SA NU PUNA FRANA ca sa nu intri in el din spate. Ce nenorocit. Moarte conservarilor. :baldy:

Mai danny, pe fiecare topic cu accident, mortal sau nu, apari si debitezi cate o teorie din asta..de fapt eu cred ca tu nici nu mergi cu motorul sau cu masina, pt ca daca ai conduce si altceva in afara de tastatura n-ai mai emite astfel de pareri.Din punctul tau de vedere motociclistul este intotdeauna de vina, el merge cu viteza (indiferent cat este aceasta) si da, pt cei neavizati, motorul intotdeauna are viteza (si la 50 la ora, daca trece pe langa tine cu o toba sport, zici ca este avion), el este reiser, face slalon printre masini, nu pastreaza distanta, etc..I rest my case.

On topic..RIP frate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca filmezi cu telefonul si dai ca proba telefonul pur si simplu?

Adica noi cred ca suntem singura tara din UE unde inregistrarile de la primarie sau de la vile de bastani nu pot fi folosite ca probe juridice pentru ca nu sunt camerele omologate...

Tu iar vorbesti din filme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu iar vorbesti din filme.

Nu, vorbesc despre legislatia idioata de la noi unde filmul nu e bun daca nu e luat de pe camera omologata si verificata metrologic (aka masina cu radar). Am inteles ca una dintre marile revolutii in legislatie (daca va trece prin Parlament) e ca se vor lua in considerare si filmarile de amatori. Nu am spus ca se vor considera automat ca probe, ci ca vor fi considerate si astea. Adica de exemplu gigel pe camion ne demonstreaza cum stie el sa mearga pe camion fara sa stea la volan, gigel posteaza pe youtube filmul cu el mergand la distanta considerabila de volan, si politia nu poate sa ii faca nimic pentru ca youtube nu e omologat metrologic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fata lui mai era un microbuz cu nr de Braila?

 

Ultima litera de la numar este (posibil) un Z.

Eu sunt acel individ cu microbuzul cu litera z , adevarul este ca : un jeep se deplasa cu mare viteza spre buc , pe banda trei circula acel opel care era condus de un domn la vre-o 60 de ani . Jeep-ul a venit din spate foarte tare cu faza lunga si claxoane , opelul si-a vazut de drum pe banda lui de mers , atunci jeepul sa razbunat a depasit si a decis sa-i de-a o lectie Dl din opel , cum ???? Binenteles dupa depasire a franat brusc in fata lui , opelul a franat si el si astfel motociclistul care venea din spate ( dar departe de opel ) sa speriat a franat mai mult spate ( motocicleta a lovit cu lateral spate dreapta opelul lateral spate stanga ) roata din fata a lovit bordura si in momentul ala motociclistu a zburat direct in stalpii de pe mijlocul strazi . A avut puls vre-o 10 min , smurrdul a facut tot ce-a putut , chiar sau chinuit pt resuscitare dar din pacate in zadar. Impactul a fost foarte puternic . Referitor la acel logan de MAI , a lovit si el moto dar dupa accident. Dumnezeu sa-l ierte.

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, vorbesc despre legislatia idioata de la noi unde filmul nu e bun daca nu e luat de pe camera omologata si verificata metrologic (aka masina cu radar). Am inteles ca una dintre marile revolutii in legislatie (daca va trece prin Parlament) e ca se vor lua in considerare si filmarile de amatori. Nu am spus ca se vor considera automat ca probe, ci ca vor fi considerate si astea. Adica de exemplu gigel pe camion ne demonstreaza cum stie el sa mearga pe camion fara sa stea la volan, gigel posteaza pe youtube filmul cu el mergand la distanta considerabila de volan, si politia nu poate sa ii faca nimic pentru ca youtube nu e omologat metrologic...

La radar, aparatul de radar tb sa fie omologat nu camera.

 

Daca tu filmezi ceva pe motor (un accident de exemplu) poti sa folosesti linistit filmul in instanta. Daca cealalta parte contesta acuratetea acestuia se face o expertiza tehnica de specialitate.

 

Politia foloseste ca probe si camerele supraveghere de pe strada, si din magazine si de la bancomate. Orice inregistrare video.

 

Ahhh, daca politia vrea sa te urmareasca, filmeze, asculte telefoane, atunci este o alta procedura care trebuie urmata, pentru ca proba sa fie admisa in instanta. Aia este pentru se evita abuzurile autoritatilor si e alta mancare de peste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe forum e mai safe sa te dai.

 

 

parerea mea, e ca daca nu era izbit din spate, nu deceda. ca sa lovesti o masina din spate,mai ales ca se merge aproape "bara la bara", cazatura nu poate fi letala din cauza ca impactul nu il faci la viteza, in schimb cand esti lovit din spate, sau mai rau cum se vehicula ca lar fi prins la mijloc, situatia se complica.

 

aici exclud faza cand vii lansat si te proptesti in masina din fata, dar tin sa cred ca nu e zona unde sa vii lansat.

 

 

Dumnezeu sal ierte.

Nu a fost lovit din spate cu siguranta crede-ma . Viteza mare si posibil cauciuc rece .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt acel individ cu microbuzul cu litera z , adevarul este ca : un jeep se deplasa cu mare viteza spre buc , pe banda trei circula acel opel care era condus de un domn la vre-o 60 de ani . Jeep-ul a venit din spate foarte tare cu faza lunga si claxoane , opelul si-a vazut de drum pe banda lui de mers , atunci jeepul sa razbunat a depasit si a decis sa-i de-a o lectie Dl din opel , cum ???? Binenteles dupa depasire a franat brusc in fata lui , opelul a franat si el si astfel motociclistul care venea din spate ( dar departe de opel ) sa speriat a franat mai mult spate ( motocicleta a lovit cu lateral spate dreapta opelul lateral spate stanga ) roata din fata a lovit bordura si in momentul ala motociclistu a zburat direct in stalpii de pe mijlocul strazi . A avut puls vre-o 10 min , smurrdul a facut tot ce-a putut , chiar sau chinuit pt resuscitare dar din pacate in zadar. Impactul a fost foarte puternic . Referitor la acel logan de MAI , a lovit si el moto dar dupa accident. Dumnezeu sa-l ierte.

.

Retii numarul acelui cocalar cu jeep ? Ai spus politiei cum stau treburile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt acel individ cu microbuzul cu litera z , adevarul este ca : un jeep se deplasa cu mare viteza spre buc , pe banda trei circula acel opel care era condus de un domn la vre-o 60 de ani . Jeep-ul a venit din spate foarte tare cu faza lunga si claxoane , opelul si-a vazut de drum pe banda lui de mers , atunci jeepul sa razbunat a depasit si a decis sa-i de-a o lectie Dl din opel , cum ???? Binenteles dupa depasire a franat brusc in fata lui , opelul a franat si el si astfel motociclistul care venea din spate ( dar departe de opel ) sa speriat a franat mai mult spate ( motocicleta a lovit cu lateral spate dreapta opelul lateral spate stanga ) roata din fata a lovit bordura si in momentul ala motociclistu a zburat direct in stalpii de pe mijlocul strazi . A avut puls vre-o 10 min , smurrdul a facut tot ce-a putut , chiar sau chinuit pt resuscitare dar din pacate in zadar. Impactul a fost foarte puternic . Referitor la acel logan de MAI , a lovit si el moto dar dupa accident. Dumnezeu sa-l ierte.

.

 

Presupun ca jeep-ul si-a continuat linistit drumul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut acum pe langa accident. Masina e un Opel astra bej, motorul un naked grena cu nr de Bacau. Motociclistul a decedat, am vazut cum tocmai trageau folia pe el si se pregateau sa'l urce pe targa in ambulanta. Accidentul s'a petrecut pe banda 2, in sensul de mers spre Bucuresti, in Otopeni, dupa Cris Center sau asa ceva... motorul este intors spre sensul contrar, spre Ploiesti. RIP

Motorul avea nr de ms respectiv MS-01-ASZ.

 

Presupun ca jeep-ul si-a continuat linistit drumul.....

LOGIC ........ Roman si chiar daca oprea ...... la noi dupa cum stiti vinovatul moral nu este vinovat. Sunt ferm convins ca a vazut accidentul dar.........

 

Presupun ca jeep-ul si-a continuat linistit drumul.....

Din pacate chiar nu am vazut nr de inmatriculare al........ cocalar putin spus , un infect de om . Imi doresc din tot sufletul sa nu aiba liniste si sa-l aiba pe constinta pe motociclist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l odihneasca. :rose:

SDS-ule, tata, mi-a stat inima-n loc cand am vazut de Fazer rosu.

 

Sunt multi cretini pe sosele, numai unul si unul. Deunazi primeam flashuri ca mergeam prin pasaj la Unirii "doar" cu 110...

Pana la urma s-a aflat cine era baiatul cu moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt acel individ cu microbuzul cu litera z , adevarul este ca : un jeep se deplasa cu mare viteza spre buc , pe banda trei circula acel opel care era condus de un domn la vre-o 60 de ani . Jeep-ul a venit din spate foarte tare cu faza lunga si claxoane , opelul si-a vazut de drum pe banda lui de mers , atunci jeepul sa razbunat a depasit si a decis sa-i de-a o lectie Dl din opel , cum ???? Binenteles dupa depasire a franat brusc in fata lui , opelul a franat si el si astfel motociclistul care venea din spate ( dar departe de opel ) sa speriat a franat mai mult spate ( motocicleta a lovit cu lateral spate dreapta opelul lateral spate stanga ) roata din fata a lovit bordura si in momentul ala motociclistu a zburat direct in stalpii de pe mijlocul strazi . A avut puls vre-o 10 min , smurrdul a facut tot ce-a putut , chiar sau chinuit pt resuscitare dar din pacate in zadar. Impactul a fost foarte puternic . Referitor la acel logan de MAI , a lovit si el moto dar dupa accident. Dumnezeu sa-l ierte.

.

Inca un motiv ca sa-i intelegem pe astia de la Politie ca vor sa taxeze "condusul agresiv". Eu acum 3-4 ani aveam semn de incepator, m-am uitat in oglida odata, m-am uita inca o data si am constatat ca masina din spate se apropie de mine cam cu un metru pe secunda si e departe, asa ca am bagat semnal stanga si una sau doua viteze in jos, m-am uitat in oglinda inca odata si inca era departe, asa ca m-am bagat in depasire fulgerator si imediat melteanul care dupa fata avea mai putin de jumatate din varsta mea a accelerat ofuscat (cu Citroen C3), m-a depasit prin dreapta (pe DN1 doua benzi pe sens), mi-a iesit in fata si a pus frana tare. Eu aveam cam 130km/h si am fost obligat sa pun frana cu skrtz, noroc ca mi-a iesit. Faza era prin padurea de la Romanesti unde toata lumea merge tare. Eu cred ca boul ala or nu stie pe ce lume traieste or a incercat pur si simplu sa ma omoare, si cred ca ar trebui sa li se interzica prin lege unor asemenea babuini sa conduca orice fel e vehicule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...