gabyR1 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 inainte de pasajul muncii inspre obor dupa trecerea de pietoni am dat cu moto jos din cauza unei soferite care a virat stg din sens opus. Daca a vazut cineva acest lucru ii sant recunoscator sa dea un semn. o zi buna tuturor asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) inainte de pasajul muncii inspre obor dupa trecerea de pietoni am dat cu moto jos din cauza unei soferite care a virat stg din sens opus. Daca a vazut cineva acest lucru ii sant recunoscator sa dea un semn. o zi buna tuturor asfalt uscat. Presupun ca nu v-ati atins deloc (motoru tau de masina ei). Legal nu o vei putea scoate vinovata. Din moment ce doar te-a sicanat, nu se considera accident. Faptul ca sicanarea ei a dus la imprastierea ta te scoate pe TINE vinovat si daca te ranesti poti sa te trezesti cu amenda pt autoflagelare Un rahat de legislatie. ...sorry ca suna pesimist. Editat Septembrie 19, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) Acolo sint si niste sine de tramvai care se despart....se largeste spatiul dintre ele ca ocolesc pasajul..daca voiai sa intri in pasaj trebuia sa treci peste ele, posibil sa fi cazut acolo, pe sine ...tu stii...stiu zona, este periculoasa ca multi vin din stanga si taie fata la cei care vin inainte dinspre Dristor ca sa intre pe o straduta...acolo e de incetinit f mult, facut cu farurile, claxoane...aproape mers la pas...altfel ti-o furi...ca din aia 2-3 care stau acolo sa tasneasca nu stii care nu te "vede" si pleaca brusc... Bine ca ai scapat numai cu motorul accidentat...ca esti sanatos...parerea mea este ca vitezanele nu sint pt. oras si mai ales pt. rahatul de Bucuresti...de zona Stefan cel Mare nu mai zic...e cea ma nasoala , alaturi de altele... Pacat de motor, ca e f. frumos...de acum incolo sa-l feresti...sa ai grija de tine, ca motoare o sa-ti mai iei...dar tu esti cel mai important!..Asta sa nu uiti! P.S....topicul asta e ca sa invatam ceva; ce ar fi de invatat din el: 1)Exact in zona aia, desi ai prioritate, mergi mereu f. incet, cu viteza de bicicleta, pina treci de ea, chiar daca risti sa enervezi pe toti...doar asa ajungi sanatos acasa...nu, nu glumesc deloc...incetineste si mergi la pas pina treci, si daca tasneste vreunul sau mai multi din aia si iti taie fata fara sa te atinga in loc sa-ti dea prioritate zi "mersi" si bucura-te!... 2)Orice "pilotezi" pe 2 roti fi atent la sinele de tramvai, cu atat mai mult cu cat nu le poti aborda perpendicular. 3)Gandeste-te ca atunci cind "pilotezi" o "vitezana" sau alt motor de putere, in Bucuresti, marea arta nu e sa mergi repede, ci sa mergi incet cit sa ajungi acasa intreg si tu si motorul, ca sa nu consumi medicamente si bani neasteptat. Editat Septembrie 19, 2011 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Ce marca de motor ai? Poate am vazut ceva. Merg in fiecare zi pe traseul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyR1 Postat Septembrie 19, 2011 Autor Share Postat Septembrie 19, 2011 Ce marca de motor ai? Poate am vazut ceva. Merg in fiecare zi pe traseul ala. mobra de la status R1 pe la 8 dimineata a fost Presupun ca nu v-ati atins deloc (motoru tau de masina ei). Legal nu o vei putea scoate vinovata. Din moment ce doar te-a sicanat, nu se considera accident. Faptul ca sicanarea ei a dus la imprastierea ta te scoate pe TINE vinovat si daca te ranesti poti sa te trezesti cu amenda pt autoflagelare Un rahat de legislatie. ...sorry ca suna pesimist. eram in 1-ia cam cu 40 cred ca asa am scapat usor am dat jos cu ea sa nu intru in masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 mobra de la status R1 pe la 8 dimineata a fost eram in 1-ia cam cu 40 cred ca asa am scapat usor am dat jos cu ea sa nu intru in masina As vrea sa inteleg si eu exact ce ai facut! Cum adica "am dat jos cu ea sa nu intru in masina"...poti sa-mi descrii exact ce ai facut?...Vad ca ai fost tot timpul in controlul situatiei, deci f. constient ce faci...eu am crezut ca atunci cind aia a tasnit spre tine, tu ai franat din reflex, ai blocat si ai cazut, iar aia a trecut mai departe prin fata ta, tu evitand sa o tamponezi lateral dreapta...din ce ai scris inteleg ca ai avut o cazatura controlata, ceea ce este altceva; de aceea as vrea sa inteleg si eu exact situatia! Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) Salut, vreau sa te intreb ceva. Tinand cont ca n-a existat contact, in ce masura te poate ajuta un martor? Editat Septembrie 19, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariusik85 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 pai poate sa dea declaratie ca daca nu era masina nu cadea pe jos presupun. succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyR1 Postat Septembrie 19, 2011 Autor Share Postat Septembrie 19, 2011 pai poate sa dea declaratie ca daca nu era masina nu cadea pe jos presupun. succes. cam asa ceva ma gandesc si eu As vrea sa inteleg si eu exact ce ai facut! Cum adica "am dat jos cu ea sa nu intru in masina"...poti sa-mi descrii exact ce ai facut?...Vad ca ai fost tot timpul in controlul situatiei, deci f. constient ce faci...eu am crezut ca atunci cind aia a tasnit spre tine, tu ai franat din reflex, ai blocat si ai cazut, iar aia a trecut mai departe prin fata ta, tu evitand sa o tamponezi lateral dreapta...din ce ai scris inteleg ca ai avut o cazatura controlata, ceea ce este altceva; de aceea as vrea sa inteleg si eu exact situatia! Multumesc anticipat! am franat si am vazut ca nu am timp sa opresc si am culcat-o pe stanga tocmai ca sa nu intru frontal in masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 LOL. Daca n-ai atins-o "in cadere", cu siguranta n-o atingeai daca franai pana la capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ender28 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Depinde. Eu am mers anu asta cu niste cauciuce ca mai bine franam cu casca decat pe doua roti Imi pare rau de patanie Gaby. Din ce spui tu , soferita nu a oprit , nu a existat contact , nu s-a lasat cu vatamare si nu s-a chemat politia. Zi mersi de oase intregi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Eu zic sa inveti sa franezi mai bine cu motoru' ala si sa incerci sa nu-i dai blana cand nu e cazul si o sa fii OK. la mine cel putin merge sistemul de cativa ani buni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 am franat si am vazut ca nu am timp sa opresc si am culcat-o pe stanga tocmai ca sa nu intru frontal in masina Iarta-mi ignoranta!...in viata mea nu am "culcat" nimic din ce am condus pe 2 roti...si as vrea sa-mi explici exact cum se face asta...ca nu imi imaginez, nimeni nu m-a invatat, si nici nu am citit tehnica respectiva pe nicaieri. Deci sa zicem ca circulai cu 40 km/h...deodata in fata ta trece masina care nu ti-a dat prioritate...tu incepi sa franezi, realizezi ca nu ai timp sa opresti, si ca sa nu intri frontal in ea...ce faci?...rasucesti ghidonul intr-o anumita parte?..te lasi cu corpul intr-o parte?..impingi in scarita de pe o parte?...cum culci motocicleta in partea in care vrei?...asta as vrea sa-mi explici, ca habar nu am si nu am inteles... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ender28 Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Culcatul motorului este o operatiune dificila si care vine ca urmare a pierderii de aderenta pe roata fata coroborat cu ghidonul sucit in directia stanga. Se mai numeste si lowside atunci cand te freci cu bombeu de asfalt. Altfel e doar "culcare tehnica de precizie". Functioneaza excelent atunci cand incerci sa treci pe sub un trailer. In filme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) Culcatul motorului este o operatiune dificila si care vine ca urmare a pierderii de aderenta pe roata fata coroborat cu ghidonul sucit in directia stanga. Se mai numeste si lowside atunci cand te freci cu bombeu de asfalt. Altfel e doar "culcare tehnica de precizie". Functioneaza excelent atunci cand incerci sa treci pe sub un trailer. In filme Si cam de cate ori trebuie sa repeti figura pina sa o stapanesti?....ajung 8-10 repetari?....strici citeva motoare pina sa-ti iasa cit de cit controlabil? Si cu piciorul de pe partea aferenta ce fac?..duci genunchiul la gura?impingi in el?Cum eviti sa fie prins sub motor? Editat Septembrie 19, 2011 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiarM Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 incearca tu cu wc tau si vezi daca iti iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 cam asa ceva ma gandesc si eu am franat si am vazut ca nu am timp sa opresc si am culcat-o pe stanga tocmai ca sa nu intru frontal in masina Iar cand te duci la politie, dupa ce se calmeaza aia si termina de ras, poate iti fac dosar de autovatamare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyR1 Postat Septembrie 19, 2011 Autor Share Postat Septembrie 19, 2011 Eu zic sa inveti sa franezi mai bine cu motoru' ala si sa incerci sa nu-i dai blana cand nu e cazul si o sa fii OK. la mine cel putin merge sistemul de cativa ani buni merg pe mobra asta din 2007 cred ca o stapanesc destul de bine iar la chestia cu dat blana citeste posturile de mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 incearca tu cu wc tau si vezi daca iti iese Tu DiarM, poti sa te duci sa te spanzuri...de cind te-au depistat baietii ca esti dusmanul motociclistior, ca postezi comentarii anti-moto la fiecare stire de accident, la toate ziarele care publica stiri de accidente, simt pentru tine o scarba profunda si comentariile tale nu ma ating(macar de ai avea o bicicleta cu motor!)...esti doar o scursura a societatii...nu pot sa te uit ce i-ai scris lui Balauronul- omul care merge pe motor cu proteza...mi-e sila mare de tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiarM Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) te referi la mercenarul ala? Nu cred ca e topicul potrivit, dar macar eu am motocicleta, tu ai scuter ahaha. Editat Septembrie 19, 2011 de DiarM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 te referi la mercenarul ala? Nu cred ca e topicul potrivit, dar macar eu am motocicleta, tu ai scuter ahaha. ...ai pe dracu....ai un suflet gol, frustrari de handicapat, carente in educatie, si multa-multa rautate... Aici este un loc de unde trebuie sa invatam din accidentele altora..ca sa nu facem aceleasi greseli...ce sa invatam de la tine?..sa radem de necazurile unui om?...de ce sarac e unul sau altul?...sa radem de cineva care cu o infirmitate are puterea sa si-o depaseasca si sa mearga mai departe?..ce sa invatam de la tine?..asa ca nu te mai obosi sa scrii....nu ne trebuie spam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xeqtor Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 @soimumaltez Du-te frate la rubrica de scutere .. nu inteleg ce vrei tu sa intelegi din ce a patit omul? vrei sa culci si tu scuterul sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) @soimumaltez Du-te frate la rubrica de scutere .. nu inteleg ce vrei tu sa intelegi din ce a patit omul? vrei sa culci si tu scuterul sau cum? Da...vreau sa inteleg si sa invat sa culc si eu scuterele ...in caz ca patesc la fel... ...poate zici ca nu se poate!..ca sa vezi ce dezbatere teoretica se porneste! Editat Septembrie 19, 2011 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 cred ca e vb de o franare de urgenta-disperare... frana fata, apleci ghidonul jos,sari de pe ea sa nu-ti prinda picioarele. se poate exersa cu bicicleta,din motive financiare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Seamana accidentul de aici cu cel de linga intersectia Iancului cu Ferdinand. Nu e acelasi. Nu era o shoferitza ce-am vazut eu. Oricum, locurile sint destul de departe. Pt rider, cam cit de rentabil crezi ca e sa mergi zilnic cu supersport prin orash? O cazatura ca asta si toata economiil tale s-au dus. Pune un amic cu o masina din 1900 toamna sa dea peste mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.