byznthhd Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 Am si eu probleme cu un Honda CBR 1000 F din 1989 am desfacut si am curatat carburatoarele si am verificat vacumurile si tot nu urca`n ture . in prima treapta urca pana in 8000 ture apoi in restu treptelor nu urca decat pana in 5000 - 6000 ture si nu depaseste 130 km/h ... daca a mai avut cine`va problema asta si a rezolvato va rog luminatima si pe mine ca nu mai stiu ce sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 Dacă nu îi dai de cap, e service Honda pe Bd. TimiÂşoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 (editat) compresie are?? porneste bine? Editat Octombrie 25, 2006 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Am si eu probleme cu un Honda CBR 1000 F din 1989 am desfacut si am curatat carburatoarele si am verificat vacumurile si tot nu urca`n ture . in prima treapta urca pana in 8000 ture apoi in restu treptelor nu urca decat pana in 5000 - 6000 ture si nu depaseste 130 km/h ... daca a mai avut cine`va problema asta si a rezolvato va rog luminatima si pe mine ca nu mai stiu ce sa fac ai ram-air? daca da verifica si furtunele prin care intra aerul, sa nu fie infundate si sa fie la locul lor. daca nu ai ram air sau ceva asemanator ma intereseaza si pe mine rezolvarea problemei (am un prieten care are o problema asemanatoare cu un cbr de 600) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 a verificat si mere in doi cilindri....aia doi din stinga....ciudat....inversat fise,tot asa,inversat bujii tot asa... bobinele sunt bune... carburile bune...verificat nu prea trage gaz inauntru(supapele s-ar zice) exact la amindoi cil din dreapta(ciudat kiar la amindoi la fel)...urmeaza sa verif compresia pe amindoi apoi supapele bagat si benz cu seringa in camera de ardere si nimic nici poc ....nimic!!!deci lipsa compresie...da kiar asa la amindoi de o data? ...o sa bagam si okiu la supape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator TazzY Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Nu prea le am cu 4timpi, acum ma chinui sa invatz dar dpa mintea mea ar fi supapele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 (editat) ai ram-air? daca da verifica si furtunele prin care intra aerul, sa nu fie infundate si sa fie la locul lor. daca nu ai ram air sau ceva asemanator ma intereseaza si pe mine rezolvarea problemei (am un prieten care are o problema asemanatoare cu un cbr de 600) Cbr 1000 F nu are ram air,incearca motorul cu filtrul de aer scos,si uita-te la membranele de la carburatoare poate ai fisura,chiar acu o saptamana am schimbat la un prieten care avea simptome ca la motorul tau!Apoi daca n-ai gasit nimic si nu s-a umblat inainte la reglajul de la carburatoare(ca si de acolo poate sa apara problema) vine compresia:tre sa fie peste 10 bari in fiecare cilindru(am patit cu cbr-ul meu,la 2 cilindri supapele nu inchideau k lumea).Bafta ! Editat Octombrie 27, 2006 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 (editat) Mare diferenta intre nu urca in ture si merge in 2 cil. Dar ce pare ciudat e ca merg 1+2 si nu 1+3 de ex. Cum sint legati la bobinele de inductie? 1+3 sau 1+2 pe o bobina? Mi se pare f ciudat sa nu porneasca nici dupa ce i-ai dat cu siringa, pt ca oricit de slaba sa fie compresia, ar trebui sa-si dea drumul, mai ales dupa ce a pornit. Mie-mi pare ca fie nu-i vine benzina de loc, fie mai probabil, electric. Ce ai putea face de ex: Verifica ca un senzor sa comande aprinderea pe 2 cil, iar celalalt pe ceilalti 2 (din manual eventual). Daca e asa, inverseaza firele de la senzori care merg in cdi, si fisele. De ex: Senzorul 1, comanda bobina 1. Senzorul 2, bobina 2. Scoti firul de pe senzorul 1 (De pe senzor, sau din cdi), il muti pe 2, si de pe 2, pe 1. Fisele de pe bobina 1, le cuplezi la ceilalti 2 cil. 1). Daca pornesc tot 1+2, cdi-ul e ok, bobinele sint ok, poate fi senzorul f. Sari la 3 2) Daca pornesc 3+4, poate fi cdi-ul, sau bobinele. Schimbi bobinele intre ele. Daca pornesc 1+2, e din bobine Daca nu, e cdi. Gata. 3)Daca e asa, revii la config initiala, si schimbi senzorii intre ei. Daca pornesc ceilalti 3+4, e f senzorul. Daca pornesc tot 1+2, e de altundeva, compresie, etc Cam asa o vad eu.. PS: Il tot modific ca nu e complet.. Editat Octombrie 27, 2006 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
byznthhd Postat Octombrie 28, 2006 Autor Share Postat Octombrie 28, 2006 (editat) Nam incercat sa scot filtru de aer dar membranele sunt ok nu sunt fisurate iar compresia inca nu iam verificat`o ramene sa io verific ... Iar faza cu fisele am incercat`o am pus fisa de pe 1+2 care mergeau pe 3+4 si nimic tot nu porneste pe partea din dreapta .. Iar faza cu nu urca in ture a fost la inceput acuma ca nu`i mai merg pistoanele din partea dreapta 3+4 urca`n ture da greu Editat Octombrie 28, 2006 de byznthhd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 La cbr1000f ca la toate (cred) japonezele 4cil /4T cu bobine duble , o bobina aprinde cilindrii 1 si 4 iar cealalta cilindrii 2 si 3 Daca tie iti merg doar cilindrii 1si2 problema nu pare a fi din aprindere, cel putin nu din partea de senzori sau cdi. Pe cilindrii 3 si 4 ai scanteie la fel de puternica cum ai pe 1 si 2? Se mai intampla catreodata la bobinele astea duble sa dea scanteie numai pe o fisa dar sa se intample la amadoua bobinele deodata acelasi defect e cam improbabil. Eu cred ca problema ta vine de la alimentarea cu gaz sau de la supape. Porneste motorul asa in 2 cil cum merge, lasa-l pornit cateva minute apoi desfa bujiile care nu au mers si vezi daca-s ude. Daca nu-s ude problema e din carburatoare, probabil nu ajunge gaz la carb 3 si 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
byznthhd Postat Octombrie 28, 2006 Autor Share Postat Octombrie 28, 2006 La cbr1000f ca la toate (cred) japonezele 4cil /4T cu bobine duble , o bobina aprinde cilindrii 1 si 4 iar cealalta cilindrii 2 si 3 Daca tie iti merg doar cilindrii 1si2 problema nu pare a fi din aprindere, cel putin nu din partea de senzori sau cdi. Pe cilindrii 3 si 4 ai scanteie la fel de puternica cum ai pe 1 si 2? Se mai intampla catreodata la bobinele astea duble sa dea scanteie numai pe o fisa dar sa se intample la amadoua bobinele deodata acelasi defect e cam improbabil. Eu cred ca problema ta vine de la alimentarea cu gaz sau de la supape. Porneste motorul asa in 2 cil cum merge, lasa-l pornit cateva minute apoi desfa bujiile care nu au mers si vezi daca-s ude. Daca nu-s ude problema e din carburatoare, probabil nu ajunge gaz la carb 3 si 4 Am sa verific si treaba asta si am sa revin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 La cbr1000f ca la toate (cred) japonezele 4cil /4T cu bobine duble , o bobina aprinde cilindrii 1 si 4 iar cealalta cilindrii 2 si 3 Daca tie iti merg doar cilindrii 1si2 problema nu pare a fi din aprindere, cel putin nu din partea de senzori sau cdi. Pe cilindrii 3 si 4 ai scanteie la fel de puternica cum ai pe 1 si 2? Se mai intampla catreodata la bobinele astea duble sa dea scanteie numai pe o fisa dar sa se intample la amadoua bobinele deodata acelasi defect e cam improbabil. Eu cred ca problema ta vine de la alimentarea cu gaz sau de la supape. Porneste motorul asa in 2 cil cum merge, lasa-l pornit cateva minute apoi desfa bujiile care nu au mers si vezi daca-s ude. Daca nu-s ude problema e din carburatoare, probabil nu ajunge gaz la carb 3 si 4 Corect,1-4,si 2-3,se aprind de la o bobina deci nu cred sa fie de la cdi,uite o schema de la un sc21. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
byznthhd Postat Octombrie 31, 2006 Autor Share Postat Octombrie 31, 2006 La cbr1000f ca la toate (cred) japonezele 4cil /4T cu bobine duble , o bobina aprinde cilindrii 1 si 4 iar cealalta cilindrii 2 si 3 Daca tie iti merg doar cilindrii 1si2 problema nu pare a fi din aprindere, cel putin nu din partea de senzori sau cdi. Pe cilindrii 3 si 4 ai scanteie la fel de puternica cum ai pe 1 si 2? Se mai intampla catreodata la bobinele astea duble sa dea scanteie numai pe o fisa dar sa se intample la amadoua bobinele deodata acelasi defect e cam improbabil. Eu cred ca problema ta vine de la alimentarea cu gaz sau de la supape. Porneste motorul asa in 2 cil cum merge, lasa-l pornit cateva minute apoi desfa bujiile care nu au mers si vezi daca-s ude. Daca nu-s ude problema e din carburatoare, probabil nu ajunge gaz la carb 3 si 4 Bujiile 3+4 nu`s ude . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Ai putea sa incerci sa desfaci suruburile de pe fundul vasului de nivel constant al carburatoarelor 3si4. In mod normal pe acolo ar trebui sa curga benzina. Oricum mai bine desfaci toate carburatoarele si le cureti bine, poate-s murdare si s-au infundat ; se mai poate intampla ca plutitoarele sa se fi blocat undeva sus , inchizand benzina la cil respectivi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Poate nu se mai aseaza supapele in scaune cum trebuie si la compresie isi arunga gazul pe esapament. Am intalnit un caz de aia zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 E si asta o posibilitate si ar iesi repede la iveala daca s-ar face un test de compresie, totusi chiar daca e asa ar trebui sa ude si bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 E si asta o posibilitate si ar iesi repede la iveala daca s-ar face un test de compresie, totusi chiar daca e asa ar trebui sa ude si bujiile Testul de compresie trebuie facut oricum. Daca e sub 9 ... nu e prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Testul de compresie trebuie facut oricum. Daca e sub 9 ... nu e prea bine. Korrekt,dar mai degraba sa nu fie diferente prea mari intre cilindri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 fa testul de compresie sau daca nu iti permiti atunci verifica distanta la supape. tu nu ai o problema ci o multitudine de probleme dupa cele scrise. cea mai puternica recomandare a mea este sa te duci la un mecanic cu experienta care sa lucreze curat si cu scule adecvate.Daca nu risti sa pornesti motorul in curand in un cilindru. sa sti ca motoarele astea sunt foarte fine si se lucreaja pe ele cu scule speciale.Daca tu desfaci un singur surub de exemplu de 6-10 si nu il strangi cu exact 25k atunci risti ori sa-l rupi sau sa ti se desfaca sau sa perseze asupra ansamblului mai mult sau mai putin...adica sa pierzi presiune de ulei si sa ajungi la un malder de fiare si o sacose de nervi. Iti urez succes in ceea ce faci dar sincer te vad stand pe un scaunel cu mainile la cap fara nici o sansa. Tine minte vorba asta: Sunt prea sarac sa imi iau un mecanic ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Poti totusi sa ii dai un sfat? Stiu ca ai service dar toti care au serviceuri dau si un sfat si in plus mai e si faptul ca POATE NU AI BANI SA O DUCI LA SERVICE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Pana la urma a desfacut carburatoarele? Test de compresie a facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kloud Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 am cautat mai demult o chestie de genul asta pe net si am gasit niste forumuri care vorbeau de solenoid. nu ma prea pricep, dar din ce am inteles eu de la aia, ai o supapa tip solenoid(adica electromecanica) pe circuitul conductelor de aer, care daca se blocheaza sau are vreo problema, genereaza neajunsul cu pricina. Adica nu ai aer suficient la amestec, de la o anumita plaja de turatii in sus, aerul primit e prea putin.E posibil sa gresesc, dar chiar sunt la inceput in treburile intime ale mecanicii si incerc sa invat. deci verifica tot ce tine de aer, prize, tuburi, supape, filtru etc. solenoidul daca exista, este legat la aternator. verifica firele care duc la solenoid, sa ai tensiunea care trebuie(trebuie sa ai manualul de service). sper sa nu fi vorbit prostii, o sa caut oricum link-urile alea ,sa ti le pun aici. sper sa te fi ajutat cu ceva eu am avut o problema identica la F3, dar s-a rezolvat de la sine, dupa ce mi s-a desurubat "throttle stop screw" - relanti-ul. a trebuit sa dau rezervorul jos, am mai aranjat tuburile de la DAI(de la airbox) si cred ca era pe-acolo ceva ce o jena, ca dupa aia si-a revenit complet. Mi se tura la 1 si a-2-a, pina in rosu, dar la a treia nu sarea de 8000 nici moarta. acum merg cu ea in rosu in orice treapta(nu am incercat a-6-a in rosu, da nu cred ca acolo mai face vreo fita) si nu mai are nimic. ma uit de link-uri si revin http://cbrworld.net/forums/thread/229180.aspx uite unul din link-uri. urmareste toata discutia, ca e interesanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 Poti totusi sa ii dai un sfat? Stiu ca ai service dar toti care au serviceuri dau si un sfat si in plus mai e si faptul ca POATE NU AI BANI SA O DUCI LA SERVICE Asta incerc sa fac.Daca ai citi cu atentie mesajul meu, este clar de sus pana jos... Toate explicatiile date aici in cazul lui nu ii sunt de folos.Nu ai cum sa repari o motocicleta veche prin internet. Sincer am trecut prin toate aceste faze de cand am avut prima Jawa si pana la ultimele motociclete cu care ma lupt zi de zi. Vreau sa-l ajut si pot s-o fac dar nu prin internet in cazul lui. Repet: Nu are o problema ci o insiruire de probleme iar cea mai importanta din ce am inteles eu (explicatiile lui ) ar fi supapele si distanta lor. Daca motocicleta nu are carte de service si nu se cunoaste exact istoria quloasei atunci cel mai sigur ar fi unghiul la valve si distanta. Daca tot incerci sa resuscitezi un motor batran si tot il duci de la un mecanic la altul cu siguranta fiecare va face ceea ce el crede ca e bine si defapt ajungi la vorba mea: Pana la urma nu-ti va mai merge nici un cilindru. Cat despre faptul ca am service si sti asta nu te contrazic dar sa sti ca Racetek lucreaza motoare de la Jawa la R1 sau 999R si nu o face de carpeala ci daca nu poate (quloase) le lucreaza in alte puncte specializate. Nu este o lauda a Racetek dar este cu siguranta o experienta ce ne-a aratat scurtaturile cele mai bune si durabile. Revin la CBR ul tau: 1.Da mi te rog raportul de compresie la fiecare piston rotind la electromotor motorul circa 15 secunde pe piston 2.Incarca instalatia de racire ochi si lasa capacul de la radiator deschis. Porneste-o si vezi daca iti bolboroseste aier in radiator. 3.Scoate filtrul de aier si cu mana incearca sa simti daca nu cumva cilindrii cu problema nu sug acelasi masa de aier.Cat de cat. 4.proneste motorul fara filtrul de aier si incearca sa o turezi.Vezi daca nu cumva cei doi cilindri vacumeaza diferit, Fa toate astea sau macar o parte din ele si da mi rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 mai! asteptati mai!! tot ce spuneti voi a fost verif si ras verificat...nu face compresie pe cei doi cil...sa speram k nu sunt probleme mari cu supapele... nu va mai certati k nu e frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alien_x Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 Iarta-ma ca ma amestec si eu...Se pere ca ai problemele pe care le-am avut si eu acum doi ani la CBR-ul meu(tot 1000f).Uite-te te rog in talonul motorului si vezi ce tip de motor ai.Daca ai SC24 cred ca te pot ajuta destul de mult,motorul fiind din '89,este posibil sa ai SC21,insa nu este o mare diferenta. Da-mi si mie te rog un mail,daca tot nu ai rezolvat problema, pe alien_x2007@yahoo.com,si tinem legatura... Spor la ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.