clif Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 sal vreau sa imi iau un motor si nu stiu ce sa aleg dintre 600 rr si 1000 rr am 1.70 si nu sunt foarte solid momentan am un cb500 pe care il calaresc de vreo 3 ani am mai intrebat persoane si mi-au zis ca 1000 rr e mare de mine multumesc anticipat pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) =)) Ramai la cb, la cum creste pretul benzinei + diferenta de pret la consumabile ai sa ii duci dorul cb-ului dupaia, o schimbare de genul asta am vrut si eu sa fac dar facand un calcul in mare asa .... nu prea se merita ... Editat Octombrie 20, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 in totalitate deacord cu tine ))) , duc doru la varadero )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) sal vreau sa imi iau un motor si nu stiu ce sa aleg dintre 600 rr si 1000 rr am 1.70 si nu sunt foarte solid momentan am un cb500 pe care il calaresc de vreo 3 ani am mai intrebat persoane si mi-au zis ca 1000 rr e mare de mine multumesc anticipat pt sfaturi Salut,Eu cred ca saltul de la CB500 la 1000RR este MULT PREA MARE! Daca eu as avea de ales intre CBR-ul RR de 600 si cel de 1000 as merge pe cel de 600, macar 1 an. Mare, ca dimensiuni, nu este... eu am CBR 600F4i si este mai mare decat RR-ul (am 1.82 inaltime si sunt solid... si marmota... glumesc ), chiar sunt inalt si "bine facut" -poate mai trebuiam putin rumenit dar asta e alta poveste ) - ). Eu am 2 ani pe CBR600 F4i (109 CP) si sincer sa fiu l-as mai tine un sezon ca sa ma obisnuiesc cu tot ceea ce poate sa ofere inainte sa trec la un plus de 40-60 de cai putere (in cazul RR-urilor de 900 si 1000)... Daca totusi iti iei 1000-le (sau ceva de 900) ai grija sa ai cauciucuri bune, de maxim 4 ani vechime si neaparat monteaza-ti (daca nu va avea ea) un amortizor de ghidon (anti voblaj)... legat de roti, nu uita sa iti verifici "jocul" ca sa nu te trezesti ca iti intra in voblaj la viteza mai mare. Cele de 900 si de 1000 te iarta mult mai greu decat una de 600cc! Eu era sa o patesc de cateva ori cu F4i-ul meu si gandeste-te ca nu e foarte agresiva plus ca are pe spate un pinion in minus (cine i-a schimbat kit-ul de lant nu s-a priceput, de'), ceea ce ii "taie" din avant! Poti, desigur, sa mergi frumos si pe 1000RR... dar eu nu cred ca iti iei de 1000 ca sa mergi cu el ca pe 600 (care oricum este suficient pentru a incalca lejer multe limite -de circulatie, bun simt, autoconservare, etc.-)! Orice ai alege, iti doresc, anticipat, s-o stapanesti sanatos si sa aveti parte de multi kilometrii impreuna, fara incidente neplacute! Editat Octombrie 20, 2011 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Salut, Eu cred ca saltul de la CB500 la 1000RR este MULT PREA MARE! Daca eu as avea de ales intre CBR-ul RR de 600 si cel de 1000 as merge pe cel de 600, macar 1 an. Mare, ca dimensiuni, nu este... eu am CBR 600F4i si este mai mare decat RR-ul (am 1.82 inaltime si sunt solid... si marmota... glumesc ), chiar sunt inalt si "bine facut" -poate mai trebuiam putin rumenit dar asta e alta poveste ) - ). Eu am 2 ani pe CBR600 F4i (109 CP) si sincer sa fiu l-as mai tine un sezon ca sa ma obisnuiesc cu tot ceea ce poate sa ofere inainte sa trec la un plus de 40-60 de cai putere (in cazul RR-urilor de 900 si 1000)... Daca totusi iti iei 1000-le (sau ceva de 900) ai grija sa ai cauciucuri bune, de maxim 4 ani vechime si neaparat monteaza-ti (daca nu va avea ea) un amortizor de ghidon (anti voblaj)... legat de roti, nu uita sa iti verifici "jocul" ca sa nu te trezesti ca iti intra in voblaj la viteza mai mare. Cele de 900 si de 1000 te iarta mult mai greu decat una de 600cc! Eu era sa o patesc de cateva ori cu F4i-ul meu si gandeste-te ca nu e foarte agresiva plus ca are pe spate un pinion in minus (cine i-a schimbat kit-ul de lant nu s-a priceput, de'), ceea ce ii "taie" din avant! Poti, desigur, sa mergi frumos si pe 1000RR... dar eu nu cred ca iti iei de 1000 ca sa mergi cu el ca pe 600 (care oricum este suficient pentru a incalca lejer multe limite -de circulatie, bun simt, autoconservare, etc.-)! Orice ai alege, iti doresc, anticipat, s-o stapanesti sanatos si sa aveti parte de multi kilometrii impreuna, fara incidente neplacute! eu zic ca daca nu e problema cu banii pe care ii cheltuie in plus cu un motor mai mare poate sa il ia. eu am trecut de la mink de 125 la gsxr de 750 si nu am avut probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 eu zic ca daca nu e problema cu banii pe care ii cheltuie in plus cu un motor mai mare poate sa il ia. eu am trecut de la mink de 125 la gsxr de 750 si nu am avut probleme Desigur ca poate sa isi cumpere 1000-le... nu am zis sa nu o faca ci doar am sugerat ca ar fi o alegere ceva mai cumpatata 600-le (sau poftim, un 750, doar ca astea sunt cam mari ca dimensiuni, mai ales Hondele). Am "calarit", in afara de a mea, un GSX-R600, un YZF 750 EXUP Valve si un R1 "imbunatatit" si crede-ma, este diferenta foarte mare intre ele! In plus, impartasesc parerea unui prieten care spunea ca motoarele de pe 750 ar fi motoarele de pe 600 fortate "cat cuprinde"... imi vine in minte termenul de "struțo-cămilă" , no offence! Lasand la o parte faptul ca F4i-ul meu de 109 CP (sau cu cati o fi ramas ) ) nu "trage" cum ar trebui (avand pe pinionul din spate un "dinte" in minus), diferenta de 6CP de la GSX-R ul de 600 fata de F4i-ul meu (tot de 600) se simte din plin, nu mai zic de tinuta de drum, comfort, etc.. Ideea este ca fiecare motocicleta are "mersul ei" si eu cred ca mai usor face tranzitia de la 500 la 600 decat la 1000, indiferent de marca. In plus ar mai fi, zic eu, trecerea de la un motor "simplu" la unul de "racing"... diferente sunt destule si intre F4i si RR-ul de 600 asa ca... Eu am o convingere: cu 1000-le daca il folosesti (fara ceva experienta serioasa in spate... sau "talent de la natura") la potentialul sau ai mai multe sanse: - sa te prinda radar-ul cu viteza (prea) mare; - sa franezi mai greu (avand viteza si implicit acceleratia mai mari); - sa reactionezi mai greu (tot din cauza vitezei) la diverse obstacole; - sa eviti mai greu anumite accidente; - sa faci wheele-uri fara sa vrei; - sa cauti mai adanc in buzunare cand vine vorba de combustibil si diverse consumabile (cu toate ca, pe alta parte, Hondele sunt fiabile in general); - etc. etc.. Eu stii la ce ma gandeam, de fapt, cand i-am scris mesajul? Daca te uiti cu atentie la tineretul de azi vezi prea mult teribilism (a nu se simtii careva dintre noi ) si din pacate forma asta de "socializare" ("hai la o plimbare, hai sa facem o liniuta, hai sa ne intrecem, etc.") se transmite putin cate putin si la cei mai "calmi" (tinand cont, totusi, ca vorbim despre motociclisti )... in plus mai este si tendinta aceea de a urma "turma", cum s-ar zice, unde daca mai pui si orgoliul ajungi la... accidente, intr-o forma sau alta. Pana la urma sunt oameni si oameni... tocmai de asta am si scris ca atata timp cat este un om calculat si nu se crede zmeu pe doua roti atunci e ok si 1000-le daca se simte bine pe el, daca nu are o pozitie obositoare, daca si-l permite, daca nu-l deranjeaza ca o sa-i pape intre 8-12L de benzina/100Km in mod constant, etc., etc.. Fiecare are dreptul la opinie, eu doar mi-am exprimat-o pe a mea! Scuze anticipat daca s-a simtit careva lezat sau daca a parut ca am scris un mesaj "comunist". Numai bine! P.S. Sa nu uitam de drumuri ( = gropi, cel putin in Ro), un al minus in cazul motoarelor de 1000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 un 600 tinut in ture mai mari cred ca merge destul de tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clif Postat Octombrie 20, 2011 Autor Share Postat Octombrie 20, 2011 eu zic ca daca nu e problema cu banii pe care ii cheltuie in plus cu un motor mai mare poate sa il ia. eu am trecut de la mink de 125 la gsxr de 750 si nu am avut probleme nu bani is problema sau felu in care se comporta stiu ca e mare diferenta de la cb la rr indiferent care o sa il aleg nu is maniac cu viteza dar mie unu mi sa pus pata pe cel de 1000 si mai e un mic detaliu nu o sa rulez cu el pe soselele plaiurilor mioritice momentan locuiesc in spania si aici o sa ma dau cu el se circula oarecum altfel eu vreau sa stiu parerea unui posesor de 1000 sau de 600 si ma intereseza daca asi putea sa stapanesc asa ceva(stiu ca ai nevoie de amortizor de ghidon si ca au explozie de putere cele mari si alte mici detalii)ms oricum pt sfat o sa iau in calcul cele sugerate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Lasand toate preconceptiile legate de subiectul topicului, cine ti-a zis bre ca 1000RR e prea mare pentru tine? Vine cumva cu un fel de teaca pentru scula, iar daca ai scula prea mica nu porneste? Daca esti bun poti merge pe orice. Am zis bine - orice. Daca nu, intreaba-l pe compatriotul tau Daniel Pedrosa Ramal, care merge destul de des pe o motocicleta de calibru ceva mai mare decat 1000RR. Asta in cazul in care sta la 1,58m inaltime si are 51kg. Deci ia-ti bre ce-ti place si ce te satisface. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 (editat) nu bani is problema sau felu in care se comporta stiu ca e mare diferenta de la cb la rr indiferent care o sa il aleg nu is maniac cu viteza dar mie unu mi sa pus pata pe cel de 1000 si mai e un mic detaliu nu o sa rulez cu el pe soselele plaiurilor mioritice momentan locuiesc in spania si aici o sa ma dau cu el se circula oarecum altfel eu vreau sa stiu parerea unui posesor de 1000 sau de 600 si ma intereseza daca asi putea sa stapanesc asa ceva(stiu ca ai nevoie de amortizor de ghidon si ca au explozie de putere cele mari si alte mici detalii)ms oricum pt sfat o sa iau in calcul cele sugerate ` nu are sens ce vrei tu, adica parerea unui posesor, e o experienta subiectiva, e ca si cum ai intreba pe cineva despre un gust sau o culoare, pana nu ai tu o experienta descrierea e aproape egala cu 0. deci cel mai bine ia si da o tura cu motorul pe care vrei sa il cumperi si te hotarasti dupa. referitor la amortizorul de ghidon sau explozia de putere, genul asta de motociclete au fost construite pentru oameni relativ normali adica pot fi conduse de aproape oricine daca chiar vrea asta, tu controlezi motocicleta nu ea pe tine, deci tu hotarasti daca mergi in 3-4000 rpm sau 14000. singura chestie la care e bine sa fii atent e ca o motocicleta sport se conduce diferit de una touring, in sensul ca are unghiul de bracaj mai mic si, stai in o alta pozitie pe ea, ..., deci esti oarecum din nou incepator cand schimbi tipul de motocicleta. am uitat sa precizez, am 1.73m, 62 de kg si nu am avut probleme cu greutatrea si volumul motocicletei mele care e putin balenuta. Editat Octombrie 21, 2011 de Alex_gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clif Postat Octombrie 21, 2011 Autor Share Postat Octombrie 21, 2011 (editat) ` nu are sens ce vrei tu, adica parerea unui posesor, e o experienta subiectiva, e ca si cum ai intreba pe cineva despre un gust sau o culoare, pana nu ai tu o experienta descrierea e aproape egala cu 0. deci cel mai bine ia si da o tura cu motorul pe care vrei sa il cumperi si te hotarasti dupa. referitor la amortizorul de ghidon sau explozia de putere, genul asta de motociclete au fost construite pentru oameni relativ normali adica pot fi conduse de aproape oricine daca chiar vrea asta, tu controlezi motocicleta nu ea pe tine, deci tu hotarasti daca mergi in 3-4000 rpm sau 14000. singura chestie la care e bine sa fii atent e ca o motocicleta sport se conduce diferit de una touring, in sensul ca are unghiul de bracaj mai mic si, stai in o alta pozitie pe ea, ..., deci esti oarecum din nou incepator cand schimbi tipul de motocicleta. am uitat sa precizez, am 1.73m, 62 de kg si nu am avut probleme cu greutatrea si volumul motocicletei mele care e putin balenuta. lasa canici cu cb-ul nu imi e rusine ca are 200kg e normal sa o iau iara de la capat ce total diferit rr-ul indiferent ca e de 600 sau 1000 comparativ cu cb-ul Editat Octombrie 21, 2011 de clif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_costin Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Pentru ce te gandesti tu cred ca gaseai raspuns mai repede pe topicul de RR. Oricum, depinde si de anul motocicletei. Spre ex. RR-ul meu 600 din 2003 este mai greu decat RR 1000-le unui prieten, acela din urma fiind insa an 2009. Pare limpede ca cele noi sunt mai usoare si (din ce am inteles) foarte/mai usor de controlat. De putere nu ma pronunt, are si 600-le suficienta, 1000 mai mult, dupa gust... Cat despre explozia de putere, avand in vedere ca vrei Honda, vei avea acceleratie cat de cat liniara (recunosc, e cam trasa de par, dar in comparatie cu alte marci). Eu am reusit sa merg si la munca zi de zi cu a mea, am iesit si la plimbari, pot spune ca sunt multumit. Am venit de la 600F4i si evident este o motocicleta mai buna RR-ul. Intr-adevar nu de putine ori m-a surprins cat de repede ajungeam la viteze astronomice, absolut fara efort. Despre 1000 poate iti spune vreun posesor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 la cat esti de masiv tre sa te orientezi catre o motocicleta mare, sa nu arati penibil cum arati acum pe cb ala,.Rr-urile de 600 si 1000 sunt micutze, io ti-as sugera un zx9 , ,o Busa,, sau ceva de genul asta, iar treaba ca e saltul de putere prea mare de la cb la miar e ptr copii mici, tu ai 3 ani in spate de motociclism, deci nu e pronblema, stii cum sa ti acceleratia aia fara sa faci prostii,,,, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 (editat) [...] iar treaba ca e saltul de putere prea mare de la cb la miar e ptr copii mici, tu ai 3 ani in spate de motociclism, deci nu e pronblema, stii cum sa ti acceleratia aia fara sa faci prostiip [...]Incearca, te rog, sa nu iei in mod personal raspunsul meu! Nu am nimic cu tine sau cu alt motociclist ci doar vreau ca Clif sa invete ceva din discutiile astea.Ce anume este pentru copii mici? Faptul ca la un miar poti face power wheelie si in viteza a doua sau faptul ca in viteza 1 ai sanse foarte mari, daca nu esti cumpatat cu ambreiajul, sa te dai peste cap cu tot cu motor? Ca si cand asta nu s-ar putea intampla si cu un "racer" de 600 cu pinioanele modificate... Nu mai stiu unde am citit, chiar azi, de un impatimit de viteza (dar nu genul "zmeu ghostrider") care a trecut de la 400cc la 750cc (GSX-R750) si chiar in prima zi cand a primit motorul a lasat prea repede ambreiajul intr-o curba de 90grd. si evident ca nu a avut incotro decat s-o "fure", cum s-ar zice, gustand putin asfalt. CB500-le are 60CP (mai exact 57, daca nu ma insel), F4i-ul meu are ~109CP iar un 1000RR are peste 170CP (adica un CBR600 F4i + un CB500)... eu as recomanda sa lasi copiii (mici) cu jucariile lor si aici sa pastram discutia despre subiect. Intereseaza pe cineva sa dau exemple de motociclisti cu cel putin 5-6 ani de experienta (pe motoare) care s-au tavalit (cu tot cu căluții naravasi de sub Âşa)? Nu cred ca are vreo relevanta (si in plus exista exemple pe net cu duiumul). Celui ce se crede zmeu (ghostrider alike) si nu-l intereseaza sa ajunga inapoi acasa (la familie sau la prietenii lui virtuali din spatele monitoarelor) o sa ii pice (la figurat, poate chiar si la propriu) foarte bine motoarele de 900-1000 cu riscurile de rigoare; celui care se crede zmeu dar vrea sa ajunga acasa oricum altcumva decat intre 4 scanduri o sa ii fie suficient si un motor de 600 (fie ca este vorba despre RR, despre GSX-R600 sau despre R6 si alte modele SS)... timp pentru 1000 o sa aibe oricum, daca este cumpatat. Repet: nu vad ce rost are sa isi cumpere un motor pe care nu il va folosi (mai devreme sau mai tarziu, dar nu prea tarziu) la intregul sau potential... in schimb mi se pare copilaresc sa creada cineva ca isi cumpara miar si o sa il foloseasca pe post de inlocuitor de 500-600... hai sa fim seriosi, sunt lucruri distincte iar distanta dintre limitele respective nu este aceeasi pentru toti! Eu zic ca au murit destui (unii cu km, altii fara) care nu faceau distinctiile astea... Pana acum, cu parere de rau, inca nu am intalnit (in Ro.) un motociclist de SS caruia sa nu-i fi scapat mana in gaz (poate de aici si povestile cu "cine nu a cazut cu motocicleta inseamna ca nu-i motociclist"), asa ca povestile astea cu "ia-ti SS miar si mergi cuminte cu el" eu personal nu le inghit (luand in calcul si faptul ca este suficienta o singura greseala/neatentie pentru un rezultat... de culoare rosie, usor coagulabila)! Pentru motociclistii (mai) "calmi" care pot sa conduca si sub 8.000-9.000 (din 14.000) de ture exista touring-urile, sport-touring-urile, etc. chiar si cele de +1000. 'Ca tot am deschis subiectul, in locul tau (Clif) mi-as cumpara un CBR 1.100XX (Blackbird) in loc de 1.000RR... iar daca ti se pune pata pe RR-ul de 1.000 eu te sfatuiesc sa alegi cel putin modelul din 2006, sunt mai bine construite decat predecesoarele! La 1.100XX, daca te straduiesti, poti sa obtii un consum destul de ok de 6L/100km (in functie de cat de bine iti ajunge mana dreapta la acceleratie ) ), este sport-touring, este mult mai confortabila decar RR-urile, nu e deloc mica, etc. Nu e vorba despre lauda ci despre lucruri concrete: eu anul asta am "calarit" (cu motorul) ~12.000Km pe diverse modele... sunt multi altii care nu fac kilometrii astia nici in 5 ani asadar nu e foarte relevant faptul ca ai X ani de motociclism ci conteaza mai mult cu ce (km) si cum ai umplut acei ani! Scuze anticipat daca a deranjat pe cineva mesajul... iar daca considerati ca m-am inselat undeva va rog sa ma corectati! Salutari! Editat Octombrie 23, 2011 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 (editat) xmas, am citit ce ai scris, si aberezi mult ,... auzi te dai peste cap din power wheelie ,,da ce o avea mobra de-o mie vreun reactor si nu mai o poti stapanii, sau o dinaminta la roata spate care explodeaza si nu mai ai control,,?? e simplu, o simti ca se ridica in sus,, lasi gazul, si o sa o inveti usor usor ,,,,,asa ma speriasera si pe mine atotstiutorii ca tine sa nu ma dau pe r1 decat dupa vreo 10 ani de motociclism si 4 cursuri de pilotaj, ,,numai aberatii,,iar problema soriceilor de calculator ca tine, este ca scrieti mult aici pe net, dati sfaturi multe, cele mai multe googalite si povestite de altii, dar in realitate va pishati pe voi cand 600 le vostru intra in ture, sau o ia din gresala in sus pe-o roata ca ati dat un pic cam brusc drumul la ambreiaj ,,, in fine nu are rost, io stiu ca te poti sui direct pe r1 ca incepator si nu vei avea nimic daca esti cumpatat ,intelegi principiile si reactiile unei motociclete, si mai ales simti cu ce se mananca chestia asta de mers pe 2 roti ptr ca motociclismul nu este ptr toata lumea care poate sa ia A ul,, peace si clif ,. busa , XX , zx9 , sau orice altceva masiv sa iti completeze fizicul tau si crede-ma vei avea nevoie de puterea data de un miar..te vei obisnui cu ea si vei percepe alfel anumite lucruri,. Editat Octombrie 23, 2011 de AparTe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 (editat) Incearca, te rog, sa nu iei in mod personal raspunsul meu! Nu am nimic cu tine sau cu alt motociclist ci doar vreau ca Clif sa invete ceva din discutiile astea. Ce anume este pentru copii mici? Faptul ca la un miar poti face power wheelie si in viteza a doua sau faptul ca in viteza 1 ai sanse foarte mari, daca nu esti cumpatat cu ambreiajul, sa te dai peste cap cu tot cu motor? Ca si cand asta nu s-ar putea intampla si cu un "racer" de 600 cu pinioanele modificate... Nu mai stiu unde am citit, chiar azi, de un impatimit de viteza (dar nu genul "zmeu ghostrider") care a trecut de la 400cc la 750cc (GSX-R750) si chiar in prima zi cand a primit motorul a lasat prea repede ambreiajul intr-o curba de 90grd. si evident ca nu a avut incotro decat s-o "fure", cum s-ar zice, gustand putin asfalt. CB500-le are 60CP (mai exact 57, daca nu ma insel), F4i-ul meu are ~109CP iar un 1000RR are peste 170CP (adica un CBR600 F4i + un CB500)... eu as recomanda sa lasi copiii (mici) cu jucariile lor si aici sa pastram discutia despre subiect. Intereseaza pe cineva sa dau exemple de motociclisti cu cel putin 5-6 ani de experienta (pe motoare) care s-au tavalit (cu tot cu căluții naravasi de sub Âşa)? Nu cred ca are vreo relevanta (si in plus exista exemple pe net cu duiumul). Celui ce se crede zmeu (ghostrider alike) si nu-l intereseaza sa ajunga inapoi acasa (la familie sau la prietenii lui virtuali din spatele monitoarelor) o sa ii pice (la figurat, poate chiar si la propriu) foarte bine motoarele de 900-1000 cu riscurile de rigoare; celui care se crede zmeu dar vrea sa ajunga acasa oricum altcumva decat intre 4 scanduri o sa ii fie suficient si un motor de 600 (fie ca este vorba despre RR, despre GSX-R600 sau despre R6 si alte modele SS)... timp pentru 1000 o sa aibe oricum, daca este cumpatat. Repet: nu vad ce rost are sa isi cumpere un motor pe care nu il va folosi (mai devreme sau mai tarziu, dar nu prea tarziu) la intregul sau potential... in schimb mi se pare copilaresc sa creada cineva ca isi cumpara miar si o sa il foloseasca pe post de inlocuitor de 500-600... hai sa fim seriosi, sunt lucruri distincte iar distanta dintre limitele respective nu este aceeasi pentru toti! Eu zic ca au murit destui (unii cu km, altii fara) care nu faceau distinctiile astea... Pana acum, cu parere de rau, inca nu am intalnit (in Ro.) un motociclist de SS caruia sa nu-i fi scapat mana in gaz (poate de aici si povestile cu "cine nu a cazut cu motocicleta inseamna ca nu-i motociclist"), asa ca povestile astea cu "ia-ti SS miar si mergi cuminte cu el" eu personal nu le inghit (luand in calcul si faptul ca este suficienta o singura greseala/neatentie pentru un rezultat... de culoare rosie, usor coagulabila)! Pentru motociclistii (mai) "calmi" care pot sa conduca si sub 8.000-9.000 (din 14.000) de ture exista touring-urile, sport-touring-urile, etc. chiar si cele de +1000. 'Ca tot am deschis subiectul, in locul tau (Clif) mi-as cumpara un CBR 1.100XX (Blackbird) in loc de 1.000RR... iar daca ti se pune pata pe RR-ul de 1.000 eu te sfatuiesc sa alegi cel putin modelul din 2006, sunt mai bine construite decat predecesoarele! La 1.100XX, daca te straduiesti, poti sa obtii un consum destul de ok de 6L/100km (in functie de cat de bine iti ajunge mana dreapta la acceleratie ) ), este sport-touring, este mult mai confortabila decar RR-urile, nu e deloc mica, etc. Nu e vorba despre lauda ci despre lucruri concrete: eu anul asta am "calarit" (cu motorul) ~12.000Km pe diverse modele... sunt multi altii care nu fac kilometrii astia nici in 5 ani asadar nu e foarte relevant faptul ca ai X ani de motociclism ci conteaza mai mult cu ce (km) si cum ai umplut acei ani! Scuze anticipat daca a deranjat pe cineva mesajul... iar daca considerati ca m-am inselat undeva va rog sa ma corectati! Salutari! serios acum, cred ca citesti prea mult, ia si mai iesi din casa. indiferent de tipul de motocicleta o motocicleta poate fi periculoasa pentru un om prost, redus, serios, adica daca cineva baga mana in acceleratie ca o vita fara sa stie ce face normal ca se intampla accidente. ma gandesc ca te-a lasat cineva sa accelerezi putin o motocicleta mai mare si te-ai speriat de zgomot. de curiozitate, de cat timp ai, mergi pe motocicleta?? Editat Octombrie 23, 2011 de Alex_gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 Va salut cu respect pe amandoi si imi pare rau pentru ca v-ati "atacat" in urma mesajului meu (nu asta imi era intentia)! Din pacate as fi vrut sa vad niste argumente contra ci nu niste jigniri... Acum raspunsurile: 1> F4i-ul e prima mea motocicleta; am cumparat-o dupa ce m-am dat pe enduro-touring (BMW 650CS - 50CP), touring (Honda Deauville 650NTV - 56CP) si SuperSport (R1 cu power commander si evacuare Yoshimura completa -multi CP- si YZF750 - 98CP). Ulterior m-am dat si pe ce v-am mai scris anterior... 2> Despre cat de fricos, speriat, "pishat", "soricel" si aberant sunt: -> merg de 2 ani (un sezon si 1/2) pe motorul meu si am facut "doar" ~17.000Km... mai am ~4.000Km cu celelalte motoare. Totalul il faceti singuri. -> viteza maxima cu care am circulat cu a mea: 259Km/h pe autobanda; cu R1-ul am tinut si 300-le in bord vreo jumatate de minut... -> ce experienta am pe drum? Am, in afara de motor, decat 240.000Km facuti cu masina. La peste 250.000 Km in total ce ziceti, am stat prea mult in casa? Gradinita - grupa mare, ce sa mai... -> "soricel" recunosc ca sunt pana in momentul in care experimentez singur ceea ce invat (nu prea am "scapari de zmeu"): atunci cand nu te invata altii cum sa nu te sinucizi (din prostie, inconstienta, lipsa de atentie si obstacole ce-ti sar in fata) pe motor eu prefer sa invat singur (deh, am avut "noroc" sa fac scoala cu un instructor "foarte bun"). Faptul ca am invatat din experientele altora nu poate sa fie decat un lucru bun (apropo, sunt curios... voi (Alex_gsxr si AparTe) de cate ori ati cazut in vasta voastra experienta motociclistica?)... voi nu aveti decat sa faceti ce si cum vreti, pana la urma e viata voastra! Din pacate am avut si eu un prieten motociclist (care gandea cam ca voi, avea 7 ani de motociclism in spate, Km suficienti... un fel de "Batman" independent si libertin la nasul caruia nu prea ajungea nimeni. Ce sa-i faci, orgoliul asta nemernic...) pana cand si-a luat ZX12. A avut un singur accident (in cei 7 ani de moto) in care nu au fost implicati altii. Din nefericire, a fost si ultimul, cu ZX12-le... iar coliva a fost foarte buna ... Alt exemplu? S-a petrecut exact in fata mea (din fericire fara morti): un tip pe care nu il cunosteam prea bine dar care "se stia" cu motocicletele (barfa sa traiasca) a avut un momento nefericit de acceleratie si ambreiaj si dupa ce a tasnit in fata noastra (eram vreo 20 de motociclisti) cu un ZX9 s-a imprastiat (dintr-un wheelie out of control si un drum made in Romania) cu tot cu sotia pasagera. Exista multe alte exemple... cum de nu le stiti si voi nu am idee... cine stie, poate nu iesiti suficient din case? No offence! Stiu ca va place cum povestesc asa ca mai dau un exemplu: am un prieten (cel cu R1) care din fericire este in viata... R1 este prima lui motocicleta SS (la care a ajuns de la super moto pe care l-a practicat cu 3 ani inainte), o are din 2001, un model 97' sau 98' daca nu ma insel. De trait traieste dar a avut multe accidente, majoritatea din cauza neadaptarii la motor. In ultimii 5 ani, din cate stiu eu, a culcat motorul pe o parte cand a uitat sa-i puna cricul (era prea obosit si venea dupa un drum lung si foarte obositor), dar in rest nu a mai avut nici un accident. Primii 5 ani au fost, prin urmare, cei cu probleme. Pana la urma a ajuns sa se inteleaga bine cu R1-ul insa la ce pret?! -> pana acum nu am reusit decat 1,2Km sa merg in 12 o'clock fara oprire... probabil si din cauza gumelor... de alte wheele-uri nu mai discut. La inceputul wheelie-urilor a fost dubios... si stiti ce am facut? Evident ca am renuntat... not! Mi-am pus crash-bar-uri si mi-am dat jos carenele, farul original, etc. ca sa nu-mi belesc (scuze pt. limbaj) ce se putea strica in urma unor "stunturi" necontrolate, atat de "pishat" si de fricos sunt. Din punctul meu de vedere puteti "sa ma faceti" cum vreti voi, asta nu schimba insa realitatea, realitate in care oamenii mor (indiferent de motive). Suna dramatic pentru ca este, nu pentru ca vreau eu sau pentru ca eu consider ca nu au rost viteza excesiva si alte lucruri care pot sa iasa rau atunci cand nu te cunosti pe tine si nici motocicleta, lucruri care au nevoie de timp (exceptie facand cazurile in care v-ati nascut invatati, ceea ce nu prea cred ca e cazul, again, no offence). Un om inteligent spunea ca atat timp cat traieste are ce sa invete... Daca va relatam povesti fictive poate eram si eu de acord cu voi insa "povestile" mele sunt intamplari reale pe care eu prefer sa nu le ignor. Clif, persoana cu BMW-ul Scarver (50CP) a vrut miar dar dupa ce s-a gandit mai bine si-a ales un Gixxer de 600 (116CP)... diferenta de CP inca nu l-a costat... a avut noroc cu amortizorul de ghidon si cu faptul ca are gume foarte bune. Prost nu e si oricine poate sa greseasca! Asa cum spuneam in celalalt mesaj, miarele nu prea iti iarta nici o greseala! Eu nu vreau sa descurajez pe nimeni! Daca aveti talent e pacat sa il irositi cu etapele intermediare (cum ar fi un 600/750 in loc de 1.000/1.000+) cu toate ca nu vad cum ar putea sa va dauneze... Luati-va toti, din punctul meu de vedere, miare si nu va opriti la asta, nu fiti mediocrii ("robot style" ) : montati-va turbo si puneti-va si niste aripi, cine stie poate va place sa zburati sub radar... Din pacate unii cred ca sunt talentati chiar si atunci cand nu sunt... iar mie, pesonal, nu imi plac rezultatele (negative, care ar fi putut fi prevazute) si eu nu vreau sa ajung o alta statistica, lucru pe care vi-l doresc si voua. Ca fapt divers, stie cineva dintre voi cati incepatori si-au luat R6 si au murit? Anybody? In nici un caz majoritatea, dar au fost foarte multi! Alex_gsxr si AparTe... voi il cunoasteti personal pe Clif? Din moment ce eu nu il cunosc am preferat sa ii scriu niste date concrete care poate o sa ii foloseasca sau nu, asta in cazul in care nu le ignora) ! Nu i-am zis sa nu isi ia de 1.000 ci doar i-am sugerat ca ar fi mai prudent sa ia lucrurile pas cu pas. Daca voi considerati ca este mai prudent sa nu o faca, e strict treaba voastra. Eu nu am zis ca nu se poate direct miarul (ca SS) ci doar ca nu prea e... firesc. Eu ma opresc aici pentru ca in stilul asta ajung si eu la jigniri, asa ca voi (care vorbiti fara sa ma cunoasteti -foarte matur din partea voastra, recunosc-), si nu are nici un rost. Numai bine tuturor si indiferent de ce calariti, sa n-aveti parte de incidente! Drive safe... use the condoms! ) PS. Multumesc pentru jigniri si apelative! De'ar fi toti bikerii asa ce bine ar fi! Pentru alte discutii (jigniri) despre mine va astept pe PM, asa-i "cilivilizat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 dupa ce ai stat 3 ani pe cb nu cred ca o sa ai vre-o problema pe 1000RR...wtf ia-ti ce vrei tu si nu mai asculta de unul si de altul ca ei nu au de unde sa stie cum conduci barbatu-miu s-a dat o zi intreaga pe un BMW S1000 modificat ,care avea 200cp, si n-a avut nici o problema cu toate ca tot cb 500 calareste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 @clif : Da,cum a zis si alex mai sus,e o experienta subiectiva si fiecare iti va spune alt lucru.De exemplu,mie Hondele de 1000 mi se pare boring (in afara de 954).Sa nu crezi ca am zis ca sunt puturoase sau ca nu sunt la acelasi nivel sau chiar mai sus ca celelalte.E ff buna dpdv tehnic,dar reuseste in acelasi timp sa te plictiseasca.R1 in schimb e razna si deloc adecvata pt Rom,dar te incanta de fiecare data. Explozia de putere,da,exista,dar la majoritatea vitezanelor e sus dupa 7-8000 rpm,cand nu ar trebui sa te ia prin surpindere.Amortizorul de ghidon in 90% din situatii nu e necesar,e numai pt situatii limita. Trecerea pe care vrei tu sa o faci e f abrupta,eu te-as sfatui daca mi se permite sa te orientezi spre un 600rr.O motocicleta pur si simplu buna,cam orice versiune ai alege din 2003 pana azi. A,si nu iti vinde CB-ul deocamdata,e un motor bun la toate si f folositor,s-ar putea sa-l regreti.Eu cand mi-am luat miar mi-am vandut Hornetzica si acuma plang dupa ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AparTe Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 xmas. apreciez ca ai vb frumos si ai argumentat multe lucruri, dar aici argumentele astea din carti nu prea merg deoarece in viata de zi cu zi este cu totul altfel situatia Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmas Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 (editat) Cui ii place lectura si experientele altor motociclisti, aruncati un ochi aici forum.club4x4.ro sau pe FaceBook (post creat de Oresti Marmara). @bec Iti respect opinia! Imi poti spune, te rog, ce te face sa crezi ca sunt mincinos? Am mai scris pe undeva cati km am circulat cu motorul si nu iese calculul? Ce va mai place, unora, sa vorbiti fara sa cunoasteti omul... Cat despre "pescarit" si povesti, nu stiu ce va face sa credeti ca nu am lucruri mai bune de facut decat sa scriu minciuni pe forum! Cu toate ca nu este vorba despre mine aici, pot sa postez poze cu documentele privitoare la Km pe care ii avea motorul meu cand l-am cumparat si o poza comparativa "proaspata". Pentru restul Km-ilor pot sa va dau datele de contact ale posesorilor de R1, BMW, GSX-R, Yzf, etc.. Cu toate ca pot, nu o sa postez nimic din cele de mai sus pentru ca nu am nimic sa va demonstrez. Daca nu ma credeti e strict "pe barba voastra", eu oricum nu am nimic de castigat daca ma credeti sau nu! In plus, daca as posta voi (care m-ati "judecat") ati pica de fraieri... si mie nu-mi place sa fac omul de cacao, cu atat mai mult cu cat e ca si mine, pasionat de doua roti (nu ca asta l-ar scuza). Eu nu sunt bisnitar ca sa schimb motoarele pentru a iesi in castig ci practic motociclismul din placere... asadar mi se "rupe", cum devine vorba, ca o sa vand motorul cu peste 50-60.000 de km la 1.000 de € sau la cat o valora atunci... Eu sa fiu sanatos ca sa ma pot bucura in continuare de motociclism si de ceea ce inseamna a fi motociclist! Omul sfinteste locul la fel cum tot omul sta in spatele ghidonului ci nu invers! Probabil sa intelegeti mai bine postul meu daca cititi si postarea pe care v-am recomandat-o la inceputul mesajului... in mare parte eu ma refeream la aceleasi lucruri ca si acolo, si in speta la respectul pentru viata, la condusul preventiv, etc.! Mai discutam peste 20 de ani cand mi-ar face placere sa mi-o iau in "freza" de la cei care trec direct pe SS de 900-1.000cc ca si cand ar schimba telefonul mobil si reusesc sa aibe acelasi numar de incidente ca si mine care conduc atat de preventiv incat sa ma bucur de cele doua roti de sub mine! Cine greseste plateste intr-un fel sau altul. Daca printre voi se numara si cei care considera ca nu sunt capabili sa greseasca nu inteleg ce mai cautati pe forum si nu sunteti pe circuit in MotoGP sau in alte campionate (unde vedeti bine ca se moare si acolo -R.I.P. Marco Simoncelli -)! Eu raman la concluzia ca este mult mai usor sa gresesti si sa platesti pe 1.000 decat pe 600 (asta, bineinteles in cazul celor care trec direct la SS) iar daca poate cineva sa imi demonstreze ca ma insel il rog sa o faca... de fapt insist sa o faca, pe costul meu, desigur! Clif... se pare ca am inceput cu stangul! Cel mai corect era sa ne spui la ce anume te astepti tu de la motocicleta! Degeaba iti spunem noi ca e grozav RR-ul de 600CC iar dupa ce ti-l cumperi il tii 2-3 luni dupa care il vinzi/schimbi (din plictiseala sau alte motive -cine stie, poate rad "prietenii" motociclisti de tine si cum tu nu conduci pentru tine ci pentru fani... chill, este doar un apropo ironic-) cu ceva de 900-1.000CC. In aceeasi masura, degeaba iti iei de 1.000 doar ca sa realizezi mai tarziu ca este, totusi, prea mult si prea devreme! Din moment ce motoarele de 1.000 nu fug nicaieri eu nu vad ce ai avea de pierdut daca iti incepi "cariera in SS" cu 600cc (in cazul in care ti se potriveste, desigur)! L.E. Multumesc pentru apreciere, AparTe! Din fericire pentru mine si cei vii si din tristete pentru cei morti, realitatea din experientele relatate nu este una fictiva, asa cum gasim in cartile de povesti. Sunt mai mult ca sigur increzator in faptul ca daca doresti sa te informezi vei afla si tu, singur, o parte din lucrurile pe care le-am scris. In plus, presupun ca nu sunt singurul motociclist care are norocul sa aibe alti prieteni motociclisti ce-si impart experientele cu bune si rele... Numai bine! Editat Octombrie 23, 2011 de xmas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Desigur ca poate sa isi cumpere 1000-le... nu am zis sa nu o faca ci doar am sugerat ca ar fi o alegere ceva mai cumpatata 600-le (sau poftim, un 750, doar ca astea sunt cam mari ca dimensiuni, mai ales Hondele). Am "calarit", in afara de a mea, un GSX-R600, un YZF 750 EXUP Valve si un R1 "imbunatatit" si crede-ma, este diferenta foarte mare intre ele! In plus, impartasesc parerea unui prieten care spunea ca motoarele de pe 750 ar fi motoarele de pe 600 fortate "cat cuprinde"... imi vine in minte termenul de "struțo-cămilă" , no offence! Lasand la o parte faptul ca F4i-ul meu de 109 CP (sau cu cati o fi ramas ) ) nu "trage" cum ar trebui (avand pe pinionul din spate un "dinte" in minus), diferenta de 6CP de la GSX-R ul de 600 fata de F4i-ul meu (tot de 600) se simte din plin, nu mai zic de tinuta de drum, comfort, etc.. Ideea este ca fiecare motocicleta are "mersul ei" si eu cred ca mai usor face tranzitia de la 500 la 600 decat la 1000, indiferent de marca. In plus ar mai fi, zic eu, trecerea de la un motor "simplu" la unul de "racing"... diferente sunt destule si intre F4i si RR-ul de 600 asa ca... Eu am o convingere: cu 1000-le daca il folosesti (fara ceva experienta serioasa in spate... sau "talent de la natura") la potentialul sau ai mai multe sanse: - sa te prinda radar-ul cu viteza (prea) mare; - sa franezi mai greu (avand viteza si implicit acceleratia mai mari); - sa reactionezi mai greu (tot din cauza vitezei) la diverse obstacole; - sa eviti mai greu anumite accidente; - sa faci wheele-uri fara sa vrei; - sa cauti mai adanc in buzunare cand vine vorba de combustibil si diverse consumabile (cu toate ca, pe alta parte, Hondele sunt fiabile in general); - etc. etc.. Eu stii la ce ma gandeam, de fapt, cand i-am scris mesajul? Daca te uiti cu atentie la tineretul de azi vezi prea mult teribilism (a nu se simtii careva dintre noi ) si din pacate forma asta de "socializare" ("hai la o plimbare, hai sa facem o liniuta, hai sa ne intrecem, etc.") se transmite putin cate putin si la cei mai "calmi" (tinand cont, totusi, ca vorbim despre motociclisti )... in plus mai este si tendinta aceea de a urma "turma", cum s-ar zice, unde daca mai pui si orgoliul ajungi la... accidente, intr-o forma sau alta. Pana la urma sunt oameni si oameni... tocmai de asta am si scris ca atata timp cat este un om calculat si nu se crede zmeu pe doua roti atunci e ok si 1000-le daca se simte bine pe el, daca nu are o pozitie obositoare, daca si-l permite, daca nu-l deranjeaza ca o sa-i pape intre 8-12L de benzina/100Km in mod constant, etc., etc.. Fiecare are dreptul la opinie, eu doar mi-am exprimat-o pe a mea! Scuze anticipat daca s-a simtit careva lezat sau daca a parut ca am scris un mesaj "comunist". Numai bine! P.S. Sa nu uitam de drumuri ( = gropi, cel putin in Ro), un al minus in cazul motoarelor de 1000! Ce "ador" eu pe forumuri aici:daca te apuci pe accidente sa dai un R.I.P,D-zeu sa-l odihneasca,apare un ateu si iti zice ca daca exista D-zeu asta nu se intampla,etc,daca dai un sfat cu bunavointa cuiva,din mai mult sau mai putina ta experienta,din nou apar alti 'sfatuitori' mai avansati ca tine. Xmas tot respectul pt tine man,pt intentia de a da un sfat bun si sunt total de acord cu ce ai postat. Cand vrei sa dai un sfat,nu incepi sa te contrazici cu altul,postezi parerea ta si atat.Cel care cere sfatul va filtra ce va dori,a cerut doar niste pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Este greu de transat "dilema" obiectiv, datorita multelor variabile din datele problemei. Un SS 600cc pe mana unui incepator (chiar daca e vorba numai de SS) este mai periculos decat un 1000cc datorita lipsei de cuplu la ture mici si graficului de putere mai neliniar decat in al doilea caz. Pentru un avansat, care tinde sa exploateze motorul spre maxim, un SS 1000cc este o provocare care pe multi ii depaseste... Pe de alta parte, daca se pune problema de s/h, un motor cu capacitate/putere mai mare e de preferat datorita fiabilitatii sporite deoarece e mai putin probabil sa fi fost "stors" la maxim vreme indelungata, asta daca nu cumva a fost folosit frecvent pe pista. Desi pare "injositor", pentru un stil supra-sportiv pe strada (ma refer la traseu virajat, nu la liniute), un SS 400cc este distractie maxima in relativa siguranta. SS 600cc se vrea un compromis intre cele doua situatii, care insa de cele mai multe ori e un pic prea mult pentru incepatori si relativ prea lesinat pentru avansati. Oricum, pe strada, cel putin la noi, adevarata problema nu o constituie motorul sau capacitatea/puterea sa ci traficul, starea drumurilor dar mai ales lipsa de educatie a soferilor auto si chiar si a conducatorilor de motociclete. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 sal vreau sa imi iau un motor si nu stiu ce sa aleg dintre 600 rr si 1000 rr am 1.70 si nu sunt foarte solid momentan am un cb500 pe care il calaresc de vreo 3 ani am mai intrebat persoane si mi-au zis ca 1000 rr e mare de mine multumesc anticipat pt sfaturi O sportiva de 1000 se conduce mai usor decat una de 600. Am testat si pe strada si pe pista. Nu conteaza cat de solid esti, nu are legatura cu motocicleta pe care vrei sa o cumperi decat foarte putin in cazul de fata, vei ajunge cu picioarele la pamant si ai sa poti sa o plimbi in parcare tinand-o de ghidoane. Sportiva de 600 este in principiu mai usoara. Ar trebui sa frneze mai bine si sa iti permita sa te strecori mai usor daca intri in trafic aglomerat. Consuma mai putin daca nu tragi tare de gaz. Cu toate astea, este tot o motocicleta de pista si ar fi pacat sa nu vada macar o data circuitul. Puterea dar mai ales cuplu sunt spre linia rosie, prima parte a turometrului este blanda. Desigur ca se poate conduce chiar foarte usor si elegant, si cu siguranta te vei descurca. Sportiva de 1000 are motorul cu mult mai mult cuplu deci o poti conduce usor la mers civilizat sau semi-sportiv pe strada. Nu e foarte grea desi ai putea fi tentat sa crezi asta. Are avantajul ca, ajungand sa-i exploatezi mai greu mare parte din puterea si cuplul maxime oferite, te vei plictisi de ea mai tarziu. Si asta este o motocicleta de pista deci nu trebuie sa ratezi cu ea macar un circuit. Eu m-as feri de 1000rr 2004-2005. Sunt grele si mai putin manevrabile. 2006-2007 sunt mai bune dar nu asa reusite in comparatie cu concurenta. Din 2008 incolo sunt senzationale insa si foarte usoare, zici ca esti pe una de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clif Postat Octombrie 26, 2011 Autor Share Postat Octombrie 26, 2011 O sportiva de 1000 se conduce mai usor decat una de 600. Am testat si pe strada si pe pista. Nu conteaza cat de solid esti, nu are legatura cu motocicleta pe care vrei sa o cumperi decat foarte putin in cazul de fata, vei ajunge cu picioarele la pamant si ai sa poti sa o plimbi in parcare tinand-o de ghidoane. Sportiva de 600 este in principiu mai usoara. Ar trebui sa frneze mai bine si sa iti permita sa te strecori mai usor daca intri in trafic aglomerat. Consuma mai putin daca nu tragi tare de gaz. Cu toate astea, este tot o motocicleta de pista si ar fi pacat sa nu vada macar o data circuitul. Puterea dar mai ales cuplu sunt spre linia rosie, prima parte a turometrului este blanda. Desigur ca se poate conduce chiar foarte usor si elegant, si cu siguranta te vei descurca. Sportiva de 1000 are motorul cu mult mai mult cuplu deci o poti conduce usor la mers civilizat sau semi-sportiv pe strada. Nu e foarte grea desi ai putea fi tentat sa crezi asta. Are avantajul ca, ajungand sa-i exploatezi mai greu mare parte din puterea si cuplul maxime oferite, te vei plictisi de ea mai tarziu. Si asta este o motocicleta de pista deci nu trebuie sa ratezi cu ea macar un circuit. Eu m-as feri de 1000rr 2004-2005. Sunt grele si mai putin manevrabile. 2006-2007 sunt mai bune dar nu asa reusite in comparatie cu concurenta. Din 2008 incolo sunt senzationale insa si foarte usoare, zici ca esti pe una de 600. ms pt sfaturi tuturor initial o sa ma urc pe ambele modele si o sa vad pe care ma simt mai bine si apoi o sa ma decid o sa tin cont si de sfaturile voastre si o sa pun totu in balanta(nu imi iau moto sa ma dau pe pista ca daca e vb de pista deja tre sa recalculam bugetu pt cateva modificari dupa ce o iau. imi iau sportiva ca imi plac sportivele si o sa ma dau pe sportiva cat imi permite sanatatea dupaia schimbam cu choper) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.