hannspree Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 http://electronika.ro/magazin/product_info.php?cPath=31&products_id=23784&osCsid=46d34bc2014e5b688a345441ceb85cf5 sau mai ieftine la sfarsitul paginii http://www.global-electronic.ro/accesorii-auto/antene-auto-si-amplificatoare-antena-ro.html?sl=RO a folosit careva aceste amplificatoare? sunt bune de ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Am folosit o antena din aia electronica pentru interior, nu era buna de nimic. Poate depinde si de marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Am folosit o antena din aia electronica pentru interior, nu era buna de nimic. Poate depinde si de marca. ma gandeam eu .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2012 Antena conservei e mica, sub 50 de cm. E aia OEM. Am incercat sa o pun mai vertical da degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Antena conservei e mica, sub 50 de cm. E aia OEM. Am incercat sa o pun mai vertical da degeaba... radio e de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Am si eu o problema la conserva, un c180 din 95. Cand l-am parcat ultima data am uitat comanda de la stergator pe intermitent. Intre timp a nins si s-a pus gheata pe toata masina. Cand m-am apucat sa o dezapezesc am si pornit motoru fara sa-mi dau seama ca stergatorul e pornit, el fiind mecanic blocat de gheata. Cand am ajuns cu dezapezitul la stergator a inceput sa se miste apoi l-am oprit imediat. Totusi a stat mult timp asa blocat si pornit( pe intermitent). Acum nu mai vrea sa mearga deloc pe intermitent si nu mai porneste nici atunci cand cand actionez pompa de spalat parbrizul cum facea inainte. De mers merge doar in ultimele 2 trepte de viteza insa nu se mai opreste in pozitia care trebuie, se opreste instant in momentul in care-l opresc din buton, trebuie sa am eu grija sa-l opresc cand ajunge in pozitia lui de stationare. Dupa simptome presupun ca s-a ars vreun tranzistor final din modulul de temporizare , problema e ca nu am schema si habar n-am unde este modulul asta. Deasemenea nu stiu cum se facea "parcarea" automata a stergatorului in pozitia de repaus indiferent de momentul in care-l opream eu din buton. Presupun ca are pe undeva vreun intrerupator cap de cursa dar nu vad ce treaba ar avea asta cu modulul de temporizare.... Are cineva idee macar in principiu cam cum e realizata instalatia asta de stergator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 14, 2012 Autor Share Postat Februarie 14, 2012 Prima data... ai incercat sa vezi daca e siguranta in regula? Daca zici ca nici apa nu tzasneste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Inca n-am verificat sigurantele dar o sa o fac. Ma gandeam ca doar nu o avea 2 sigurante diferite pentru stergator... dar mai stii? Apa tasneste doar ca nu mai pleaca automat stergatorul la tasnirea apei cum facea inainte, si se oprea singur dupa un anumit timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 14, 2012 Autor Share Postat Februarie 14, 2012 Eu zic ca s-or gandit proiectantii la situatii de genul. Sa dai de maner si stergatorul sa fie blocat, din diferite motive. Ce ar ceda mai intai? Eu zic ca ceva sifuranta. Apoi motorasul. Mecanic nu cred ca ar fi stricat, ca s-ar invarti in gol si l-ai auzi, si nu e cazu acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Mecanic nu e stricat pt ca functioneaza in treptele superioare, chiar daca ar fi semiblocat sa zicem macar ar incerca sa mearga si in pozitiile temporizate,dar nu da nici un semn deci clar ceva legat de partea cu temporizarea nu functioneaza. O sa-i iau la verificat sigurantele, poate am noroc si scap usor. Am verificat sigurantele, totul ok, exact cum ma asteptam, este doar o singura siguranta prin care se alimenteaza stergatoarele, pompa de parbriz si flashurile cu faza lunga. E de 40A deci sigur daca se blocheaza stergatorul mai degraba se arde motorul inaintea sigurantei asta daca nu cumva mai are vreo protectie de alt soi prin alta parte. Intre timp cautand pe forumul marcii am gasit pe cineva care avea fix aceleasi simptome cum am eu la acelasi tip de masina si la el problema a fost din maneta de comanda, ceva contacte care nu lucrau cum trebuie. O sa incerc si abordarea asta sa vad daca e si la mine la fel. Ar avea un pic de logica tinand cont de gerurile din ultima perioada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Mecanic nu e stricat pt ca functioneaza in treptele superioare, chiar daca ar fi semiblocat sa zicem macar ar incerca sa mearga si in pozitiile temporizate,dar nu da nici un semn deci clar ceva legat de partea cu temporizarea nu functioneaza. O sa-i iau la verificat sigurantele, poate am noroc si scap usor. Am verificat sigurantele, totul ok, exact cum ma asteptam, este doar o singura siguranta prin care se alimenteaza stergatoarele, pompa de parbriz si flashurile cu faza lunga. E de 40A deci sigur daca se blocheaza stergatorul mai degraba se arde motorul inaintea sigurantei asta daca nu cumva mai are vreo protectie de alt soi prin alta parte. Intre timp cautand pe forumul marcii am gasit pe cineva care avea fix aceleasi simptome cum am eu la acelasi tip de masina si la el problema a fost din maneta de comanda, ceva contacte care nu lucrau cum trebuie. O sa incerc si abordarea asta sa vad daca e si la mine la fel. Ar avea un pic de logica tinand cont de gerurile din ultima perioada. eu am patit ceva foarte asemanator la un M Actros. camionul a stat mult timp.stergatoarele au ruginit complect si erau intepenite.dupa ce le-am degripat , curatat si gresat, am constatat ca porneau si se opreau exact in locul in care se aflau in momentul in care le opream, intr-o parte sau alta sau pe mijlocul parbrizului. a durat ceva pana mi-am dat seama si problema era de la blocul de comanda.problema e ca la Actros blocul de comanda e si pt stergator si pt faza lunga/scurta si pt semnalizari.l-am schimbat (150euro sh)si merge perfect. cine a cumparat camionul a venit cu el asa cam 200 km fara sa isi dea seama ca stergatoarele erau pornite, dar blocate de rugina.parerea mea e ca blocul de comanda e stricat.Bafta! Eu zic ca s-or gandit proiectantii la situatii de genul. Sa dai de maner si stergatorul sa fie blocat, din diferite motive. Ce ar ceda mai intai? Eu zic ca ceva sifuranta. Apoi motorasul. Mecanic nu cred ca ar fi stricat, ca s-ar invarti in gol si l-ai auzi, si nu e cazu acum si eu zic ca s-au gandit pt situatii de genul...dar nu s-au gandit destul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 Antena conservei e mica, sub 50 de cm. alo, ala este desfacator. nu mai stiti cum sa va grozaviti, cu conserva asa, conserva pe dincolo...dar acu pe zapada ce bine va prinde caldurica si confortul din MASINA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 alo, ala este desfacator. nu mai stiti cum sa va grozaviti, cu conserva asa, conserva pe dincolo...dar acu pe zapada ce bine va prinde caldurica si confortul din MASINA! Clar!! ca si vorba aia, "honda-i honda"....si masina ii MASINA!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 (editat) Intrebare de cr3tin (ce sunt) .. daca am pus cam 50-75ml lichid de parbriz de iarna in butoiasul "Brake/clutch fluid reservoir" la un VOlvo C30.. ce se intampla ? Tre sa ajung la service sa schimbe aia tot maclavaitul sau .. ? Editat Februarie 15, 2012 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 lichid de parbriz de iarna in butoiasul "Brake/clutch fluid reservoir" DA! O sa constati ca nu te mai tine frana asa cum stiai. Lichidul de frana isi va pierde din proprietati. La moto tu pui apa in lichidul de frana? ..ai pus din greseala, dar sigur esti "inginer" si nu citesti nici macar pe capac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 (editat) Ai fi surprins sa afli, de fapt, in ce loc are masina aia locul de alimentare cu apa pt stergatoare. In nici un caz nu e acolo unde te'ai astepta .. si eu,pana sa realizez, am varsat un pic de apa peste uleiu sufletului.. Editat Februarie 15, 2012 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 @ binox: problema e in blocul de comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Am desfacut blocul de comanda. Intr-adevar candva au fost niste probleme acolo pt ca mai fusese desfacut si sunt urme de plastic topit probabil din cauza unor contacte imperfecte. Totusi blocul de comanda functioneaza. Are 5 fire dintre care unul e plusul care in functie de pozitia manetei este conectat cu unul din celelalte 4 fire: pompa, treapta 2 de la stergator,treapta 3 si treapta 1 (tempomatul). Pompa, treapta 2 si treapta 3 sunt pe direct adica alimenteaza direct consumatorii respectivi. Modulul de tempomat este bagat intr-o cutie cu 3 relee: unul pt stergator, unul pt semnalizare si unul pt dezaburire ( este temporizata, se opreste dupa un anumit timp) Modulul de tempomat pare sa functioneze ok pt ca in momentul in care cuplez treapta 1 a stergatorului, cea care nu merge, se aude cum cupleaza regulat releul din modulul tempomat; la fel se aude si cand actionez pompa. Am verificat contactele releului si sunt ok. Deci comanda pare sa fie ok doar ca nu pleaca motorul atunci cand e comandat de tempomat. Pe direct , in treptele 2 si 3 functioneaza normal doar ca nu se mai opreste unde trebuie ci se opreste instant cand il opresc eu din comanda. Aveti idee cum e realizata partea asta de oprire a stergatorului in pozitia de repaus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Aveti idee cum e realizata partea asta de oprire a stergatorului in pozitia de repaus? Eu am impresie ca problema nu e la mechanismul de oprire, pare sa fie ceva cu motoras sau alimentarea ei pe treapta cea mai mica de ziteza sau circuitul care e folosit in treapta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 E o problema si cu partea de oprire pentru ca nu mai functioneaza in nici o treapta, daca as sti cam cum functioneaza partea asta de oprire in pozitia de repaus poate m-ar ajuta cu restrangerea locurilor in care sa caut problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Poate 'partea de oprire' foloseste circuit de alimentare de motor care e folosit si in treapta 1 Adica, nu oprire e problea, ci miscare de stergatoare pana la punct de oprire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Aveti idee cum e realizata partea asta de oprire a stergatorului in pozitia de repaus? Daca nu ti se opreste pe pozitie cum trebuie, verifica releul. La mine tot asa o luase razna la un cielo; am avut stergatoarele inghetate pe parbriz si cand am iesit din masina sa sterg geamurile m-am agatat probabil de manetica pt stergatoare si le-am pornit. Asta e problema cea mai lejera care se putea intampla... Editat Februarie 20, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Stiu ca nu e tocmai o problema tehnica, dar am cumparat recent un Mini Cooper, din 2004 si pe langa faptul ca nu am inteles o iota din manualul de utilizare, nu inteleg ce e butonul din imagine. L'am apasat in mers, stand pe loc, la viteza constanta de peste 100 km la ora si ...nimic Ce ar trebui sa faca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 la viteza constanta l-ai apasat si ai luat piciorul de pe gaz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 ala modifica luminozitatea bordului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.