Sari la conținut

Postări Recomandate

Am schimbat in cele din urma , dar nu imi place cum merge. Vreau sa se tureze in gol pana pleaca iar in mers cand il las pe liber de la o viteza mai mare ( sa zicem 70km/h ) sa decupleze , nu sa ramana ambreiajul cuplat pana la 10km/h.

Obtin rezultatu` asta garantat cu arculetele rosii ? Arcul mare cred ca e rosu ( are niste tendinte de rosu , poate e si unpic decolorat ) . Voi cat ati dat un set de arcuri mici ?

Precizez ca acum am pe el setul "albastru".

 

:rolleyes:

Aici am discutat pe mess, nu mai are rost sa postez toate detaliile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca iti cumperi dinala iti trebuie si un compresor cu vro 10 atm.

 

Nu neaparat,am avut eu unul electric. :drink:

 

 

 

 

Man te asigur ca o sa-ti mearga ca pl cu arculete albastre,alea sunt de viteza si automat daca le pui iti trebuiesc si role mai grele decat stock,nush cate grame dar mai grele ca cele stock.Eu am arculete rosii si role de 4.5gr.

 

 

Iti trebuie un creier,daca n-ai desfacut in viata ta un ambreiaj sau un variator mai bine taci in plm din gura,de-o bucata de vreme numa specialisti ca tine si daddyf12 dau sfaturi aici pe forum.Iti spun eu ca sunt atatia in tara asta care repara scutere si nu folosesc pistol pneumatic sa desfaca piulita de la ambreiaj sau variator.Exemplu:ca sa desfaci piulita la variator faci rost de o bujie veche,stricata nu conteaza starea ei,doar sa aiba filetul bun si sa fie mai lunga incat sa atinga in piston,o infiletezi la capat si in felu asta blochezi pistonul sa-si mai faca cursa cand desfiletezi piulita de la variator.La ambreiaj ai nevoie de o cheie pt desfiletat piulita aia centrala si de inca o cheie,cva cu dinti care sa ii bagi in gaurile alea de la clopotul de ambreiaj si in felu asta blochezi ambreiajul si poti desfileta.Eu pt blocat ambreiajul foloseam o cheie din aia care vine in cutie la flexuri,e cheie pt strans piulita care tine discul.Sper ca v-am fost de folos.

 

:rolleyes:

 

Iar te bagi ma cu mine in seama? Poate iti trebuie un cal in loc de motor.

Oricum esti pe langa.Dute si da-ti glont

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat in cele din urma , dar nu imi place cum merge. Vreau sa se tureze in gol pana pleaca iar in mers cand il las pe liber de la o viteza mai mare ( sa zicem 70km/h ) sa decupleze , nu sa ramana ambreiajul cuplat pana la 10km/h.

Obtin rezultatu` asta garantat cu arculetele rosii ? Arcul mare cred ca e rosu ( are niste tendinte de rosu , poate e si unpic decolorat ) . Voi cat ati dat un set de arcuri mici ?

Precizez ca acum am pe el setul "albastru".

 

:rolleyes:

ca sa decupleze ambreiajul la 70 la ora trebuie sa pui niste arcuri super tari cu care poate nu o sa cupleze la viteze mici :drink:)

ia-ti gandul de la asaceva. sau ia ceva cu viteze :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa decupleze ambreiajul la 70 la ora trebuie sa pui niste arcuri super tari cu care poate nu o sa cupleze la viteze mici :rolleyes:)

ia-ti gandul de la asaceva. sau ia ceva cu viteze :drink:

Nu am zis sa decupleze la 70km/h.

Am zis ca de la o viteza de 70 ( am dat ca exemplu ) sa nu ramana cuplat aproape pana opresc :makeout: .

Editat de mihaiand
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ambreiajul stock , am reusit eu , cu o sarma , cu tata , m-am chinuit cam o ora sa le pun .. dar nu mi-a placut deloc. Cupla sus in draci.

 

Acum o sa ma duc duminica sa imi iau niste arcuri galbene sau albe..

 

Iti trebuie un creier,daca n-ai desfacut in viata ta un ambreiaj sau un variator mai bine taci in plm din gura,de-o bucata de vreme numa specialisti ca tine si daddyf12 dau sfaturi aici pe forum.Iti spun eu ca sunt atatia in tara asta care repara scutere si nu folosesc pistol pneumatic sa desfaca piulita de la ambreiaj sau variator.Exemplu:ca sa desfaci piulita la variator faci rost de o bujie veche,stricata nu conteaza starea ei,doar sa aiba filetul bun si sa fie mai lunga incat sa atinga in piston,o infiletezi la capat si in felu asta blochezi pistonul sa-si mai faca cursa cand desfiletezi piulita de la variator.La ambreiaj ai nevoie de o cheie pt desfiletat piulita aia centrala si de inca o cheie,cva cu dinti care sa ii bagi in gaurile alea de la clopotul de ambreiaj si in felu asta blochezi ambreiajul si poti desfileta.Eu pt blocat ambreiajul foloseam o cheie din aia care vine in cutie la flexuri,e cheie pt strans piulita care tine discul.Sper ca v-am fost de folos.

 

Maaan , aprinde becu fratee , exista scule speciale de desfacut ambreiaju,variatorul si magnetoul , eu am acasa si merita toti banii , in 10 min imi schimb un set de role .

 

Daca vreti sa va arat cum arata pe net sculele astea speciale , ziceti aici si va arat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o bagi pe foc . Faci rost de un cauciuc, il aprinzi,pui toba pe el,astepti sa arda tot cauciucul,o lasi la racit toba,dupa aia o bati cu ceva si ai sa vezi cum iti cad niste bucati negre din ea. Pe urma o vopsesti daca vrei si apoi o montezi pe scuter :)

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salatare am si eu o problema, am un piaggio zip si cand pornesc de pe loc si accelerez incet, ma scutura, parca vrea sa sara de sub mine, si acuma o saptamina am schimbat variatorul ,cureava si bujia tote noi. sint deja disperat nu mai stiu ce sa fac,puteti sa ma ajutati cu vreun sfat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salatare am si eu o problema, am un piaggio zip si cand pornesc de pe loc si accelerez incet, ma scutura, parca vrea sa sara de sub mine, si acuma o saptamina am schimbat variatorul ,cureava si bujia tote noi. sint deja disperat nu mai stiu ce sa fac,puteti sa ma ajutati cu vreun sfat?

 

 

 

aa am patit asa la un scooter

si sti ce era???? cam sigur si la tine asta ee unul din cele trei arcuri de la ambreajul centrifugal din spate era rupt ........ :laugh:

Editat de black_prince
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal all , am si eu o aprilia rs 50 din 2005 ...am o problema la cutia de viteze cred.sa va explic cum sta treaba......deci viteza 1 , 2 le ia perfect ...eh problema intervine cand tre sa i dau a 3 a....ori imi intra in viteza imi trage ...dar dupa ce ajunge peste 6000 de ture ..imi iese din viteza....ori imi intra foarte greu ...iar dupa aceea numai are nicio problema merge si a 4 a si a 5 a perfect....problema e de la a 2 a la a 3 a ....se mai intampla sa imi ia si din prima a 3 a ...dar in proportie mica. spune-ti mi si mie de la ce e sau ce trebuie sa fac va rog mult . ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal all , am si eu o aprilia rs 50 din 2005 ...am o problema la cutia de viteze cred.sa va explic cum sta treaba......deci viteza 1 , 2 le ia perfect ...eh problema intervine cand tre sa i dau a 3 a....ori imi intra in viteza imi trage ...dar dupa ce ajunge peste 6000 de ture ..imi iese din viteza....ori imi intra foarte greu ...iar dupa aceea numai are nicio problema merge si a 4 a si a 5 a perfect....problema e de la a 2 a la a 3 a ....se mai intampla sa imi ia si din prima a 3 a ...dar in proportie mica. spune-ti mi si mie de la ce e sau ce trebuie sa fac va rog mult . ??

 

in primul rand ..ai ulei in cutie ???destul?? daca il schimbi vezi daca ii si pilitura in el......

dopul pe care il desfaci sa scoti uleiul are magnet pe el............acolo se aduna tot...

 

in rest ce sa spun nu are rost pt ca s-ar putea sa nu intelegi bine si sa o dai in bara.........

 

mai bine cauta un mecanic bun.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aa am patit asa la un scooter

si sti ce era???? cam sigur si la tine asta ee unul din cele trei arcuri de la ambreajul centrifugal din spate era rupt ........ :laugh:

 

oke multiumesc si sper sa fie asa si nu ceva mai serios.intre timp am fost la un mecanic,

si el a zis ca este uzat o bucsa nu mai stiu unde, parca ceva la mijloc undeva,ca are cauciucul uzat si sa mai adaug niste

cauciuc acolo.ori cum nu am inteles eu mare lucru dar nu prea im venea sa cred pentru ca dupa ce am schimbat variatorul cateva zile mergea foarte

bine si se simte ca e de la roata de undeva .om trai si om vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare...am o mare problema...mi-am cumparat o aprindere mvt millenium :laugh: ...acolo pe site zicea ca se potriveste si ptr scuterul meu(aprilia sr r) ... aprinderea e ptr motoare piaggio si al meu are motor piaggio...am primit-o ieri...am desfacut-o si am incercat s vad daca se potrivesc mufele si am observat ca nu se potrivesc :| :) :) am pus niste poze...sper sa intelegeti ce e acolo si sa imi dati niste sfaturi ...multumesc f mult :)

post-44934-1246100173_thumb.jpg

post-44934-1246100178_thumb.jpg

post-44934-1246100186_thumb.jpg

post-44934-1246100191_thumb.jpg

post-44934-1246100197_thumb.jpg

post-44934-1246100250_thumb.jpg

post-44934-1246100254_thumb.jpg

post-44934-1246100260_thumb.jpg

post-44934-1246100264_thumb.jpg

post-44934-1246100269_thumb.jpg

post-44934-1246100274_thumb.jpg

post-44934-1246100279_thumb.jpg

post-44934-1246100283_thumb.jpg

post-44934-1246100290_thumb.jpg

post-44934-1246100294_thumb.jpg

post-44934-1246100303_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut!

am o mare problema la un scuter piaggio hexagon de 150 cm3 si anume:

nu porneste decat daca ii dau la pedala iar apoi merg cu motorul si 20-30 km(timp in care in mod normal ar trebui sa se incarce bateria nu?)dar cand il opresc si ii dau la buton..nu porneste...(uneori o ia dar o data la...nu stiu cat timp)

baterie are ca am lumini la el...si merge claxonul ...

cineva a zis ca nu incarca bateria,dar la bord nu indica ca nu se incarca bateria sau ca e slaba(nu mi se aprinde beculetul ala) si nu stiu ce are...

am masurat bateria si are cam 11-11,5 volti,nu are 12 dar...sa ninseamna ca nu e incarcata si.....nu stiu care e cauza

asa ca va rog mult sa ma ajutati si pe mine.

astept sfaturile si solutiile din partea voastra.

multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut!

am o mare problema la un scuter piaggio hexagon de 150 cm3 si anume:

nu porneste decat daca ii dau la pedala iar apoi merg cu motorul si 20-30 km(timp in care in mod normal ar trebui sa se incarce bateria nu?)dar cand il opresc si ii dau la buton..nu porneste...(uneori o ia dar o data la...nu stiu cat timp)

baterie are ca am lumini la el...si merge claxonul ...

cineva a zis ca nu incarca bateria,dar la bord nu indica ca nu se incarca bateria sau ca e slaba(nu mi se aprinde beculetul ala) si nu stiu ce are...

am masurat bateria si are cam 11-11,5 volti,nu are 12 dar...sa ninseamna ca nu e incarcata si.....nu stiu care e cauza

asa ca va rog mult sa ma ajutati si pe mine.

astept sfaturile si solutiile din partea voastra.

multumesc anticipat.

da jos electromotorul si schimba periile:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...