GiovaNNi_HyRox Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 am si eu o intrebare privind scuterul meu..malaguti f 12 phantom...are o chestie verde (scrie ducati engine pe ea)...ala e cdi? ? ? si oare e limitat de nu fuge mai mult de 68 Da ala e CDI.Dar nu are cum sa fie limitat la 68 .Scuterele se limiteaza din fabrica la 45km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Mai bine taci .. Editat Iunie 3, 2009 de sorin.bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 cine si dc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 imi curge benzina din caruburator in filtrul de aer. si blocheaza admisia de aer cauzand oprirea motorului? de ce tot curge benzina acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 cine si dc?:D Giovanni ala.. n-are o treaba cu scuterele si s-a gandit sa deschida gura :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 imi curge benzina din caruburator in filtrul de aer. si blocheaza admisia de aer cauzand oprirea motorului? de ce tot curge benzina acolo? e prea mare nivelul de benzina din carburator... dute la un mecanic sa il faca mai mic si eu am pati la fel..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiovaNNi_HyRox Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Giovanni ala.. n-are o treaba cu scuterele si s-a gandit sa deschida gura :| Daca esti asa mare cunoscator, de ce nu imi spui si mie cu ce am gresit? Sau de ce nu raspunzi tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 mersi david am rezolvat si cu ocazia asta am invatat sa mesteresc eu carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 mersi david am rezolvat si cu ocazia asta am invatat sa mesteresc eu carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 de o vreme a inceput sa imi sune foarte urat scuterul . M-am gandit ca problema este de la transmisie .Am desfacut capacul si am observat ca imi joaca foarte tare axul pe care ii variatorul. Am facut si o mica filmare care ar putea fi problema? http://www.youtube.com/watch?v=u2QYZ-MSlKM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiovaNNi_HyRox Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 de o vreme a inceput sa imi sune foarte urat scuterul . M-am gandit ca problema este de la transmisie .Am desfacut capacul si am observat ca imi joaca foarte tare axul pe care ii variatorul. Am facut si o mica filmare care ar putea fi problema? http://www.youtube.com/watch?v=u2QYZ-MSlKM Sal.E de rau, e dus ambielaju si rulmentii .Te va costa cam 300 ron toata operatia . PS:Sa nu mai circuli asa ca se poate largi carterul si va si mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Salut, Am Grand Dink-ul in service si pe lista de necesitati scrie urmatoarele: Garnitura cartere - 8E Garnitura capar cartere - 8E Piston - 45E Bolt - 12E Segmenti - 65E Supapa admisie - 25E Supapa evacuare - 50E Semering supape - 15E Garnitura chiulasa - 45E Garnitura cilindru - 10E Total - 280E sau 265E depinde de dealer Am gasit pe net asta la 340 de euro. Intrebarile sunt urmatoarele: - de ce kitul ala de 300 e mai ieftin decat cel de 250? Ati auzit ceva de Naraku? - am vazut ceva "ceramic" mentionat p-acolo... care-s riscurile? - cam cat as putea castiga la putere cu aceasta modificare? e o diferenta de pret de aproape 200 de euro; m-astept la vreo 5-6 cai in plus, sunt realistice asteptarile mele? - daca fac modificarea asta e obligatoriu sa modific carburator, filtru de aer, ambreiaj, ambielaj etc? Daca vrei sa scrii "da-i foc, pentru ca n-are rost sa bagi atat in ea" abtine-te; m-am hotarat deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 de o vreme a inceput sa imi sune foarte urat scuterul . M-am gandit ca problema este de la transmisie .Am desfacut capacul si am observat ca imi joaca foarte tare axul pe care ii variatorul. Am facut si o mica filmare care ar putea fi problema? http://www.youtube.com/watch?v=u2QYZ-MSlKM ce ambielaj maa..e doar rulmentul gata..nu te mai da cu el..dulal service sau dak stii schimbai.. 2 ore de lucru .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiovaNNi_HyRox Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 ce ambielaj maa..e doar rulmentul gata..nu te mai da cu el..dulal service sau dak stii schimbai.. 2 ore de lucru .. Depinde cat a mers cu el asa, cati km are ambielajul ala, el a zis de o vreme se aude urat...Nu are rost sa schimbi numai rulmentii si in 500-1000 km sa cada ambielaju'.In sevice o sa-ti spuna mai exact.Sper sa iesi cat mai ieftin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 mi s-a rupt cheia de la scuter... ce pot sa fac? (in afara sa schimb butucele cu altele noi) cheie de rezerva nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Poate gasesti un lipici bun cat de cat si te duci la astea care fac chei, poate reuseste sa o copieze Am dat o ideie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) daca nu imi inchide plutitorul bine e posibil sa curge intruna benzina si sa imi ajunga in filtru de aer? blocand admisia de aer si oprind motorul? am reglat nivelul de benzina din carburator pe mai putin dar dupa o vreme iar ajunge benzina in filtru :| Editat Iunie 7, 2009 de Zurby2fast Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 daca nu imi inchide plutitorul bine e posibil sa curge intruna benzina si sa imi ajunga in filtru de aer? blocand admisia de aer si oprind motorul?am reglat nivelul de benzina din carburator pe mai putin dar dupa o vreme iar ajunge benzina in filtru :| incearca sa faci nivelul de benzina din carburator mai mic putin si daca tot asa face cel mai sigur nu iti inchide plutitorul (cuiul potou ala care are un varf de cauciuc) si deci trebuie sa il schimbi, incearca totusi sa cureti carburatorul ianinte sa il montezi ca poate o fi intrat mizerie pe acolo pe la cuiul pontou si din cauza asta nu mai inchide. bafta..... mi s-a rupt cheia de la scuter... ce pot sa fac? (in afara sa schimb butucele cu altele noi) cheie de rezerva nu am cheia se poate copia la cei care fac chei in cazul in care nu e cu cip, nu e nevoie sa o lipesti tio poate face asa........bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 mersi pentru raspunsul prompt. ma duc sa mesteresc acum. si apropo voiam sa scriu " curga" nu "curge" . am scris asa din graba deci nu sariti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiovaNNi_HyRox Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 mi s-a rupt cheia de la scuter... ce pot sa fac? (in afara sa schimb butucele cu altele noi) cheie de rezerva nu am Dute cu ea asa la un atelier specializat.Iti face o copie(o prinde in aparatul ala f usor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 interbare: vreau sa imi reglez carburatorul dellorto si am 2 surubele . unu pe partea aerului si unul de benzina. daca desurubez cel de benzina primeste mai mult sau mai putin? in sensul acelor este mai mult sau mai putin? cum e ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 daca desurubezi primeste mai putin..dar benzina nu se regleaza in totalitate din surub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 ce sa ma fac? am montat carburatorul la loc , am bagat benzina si am asteptat sa se scurga in el. Dau la pedala si tot imi uda bujia. am dat mai putina benzina din carburator si tot o uda. Am incercat cu mai multe bujii si le uda pe toate. Nu porneste nici cum! Ce ma fac? De la muzicuta nu e..ca e buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu1 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Buna ziua,am si eu o problema cu demarorul.se aude ca se invarte dar nu cupleaza.Am o Gillera runner model 2008.L-am curatat cu benzina,o perioada a mers dupa care iar se invarte in gol.Multumesc daca are cineva o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.