M@TRIX Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Am schimbat in cele din urma , dar nu imi place cum merge. Vreau sa se tureze in gol pana pleaca iar in mers cand il las pe liber de la o viteza mai mare ( sa zicem 70km/h ) sa decupleze , nu sa ramana ambreiajul cuplat pana la 10km/h.Obtin rezultatu` asta garantat cu arculetele rosii ? Arcul mare cred ca e rosu ( are niste tendinte de rosu , poate e si unpic decolorat ) . Voi cat ati dat un set de arcuri mici ? Precizez ca acum am pe el setul "albastru". Aici am discutat pe mess, nu mai are rost sa postez toate detaliile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 daca iti cumperi dinala iti trebuie si un compresor cu vro 10 atm. Nu neaparat,am avut eu unul electric. Man te asigur ca o sa-ti mearga ca pl cu arculete albastre,alea sunt de viteza si automat daca le pui iti trebuiesc si role mai grele decat stock,nush cate grame dar mai grele ca cele stock.Eu am arculete rosii si role de 4.5gr. Iti trebuie un creier,daca n-ai desfacut in viata ta un ambreiaj sau un variator mai bine taci in plm din gura,de-o bucata de vreme numa specialisti ca tine si daddyf12 dau sfaturi aici pe forum.Iti spun eu ca sunt atatia in tara asta care repara scutere si nu folosesc pistol pneumatic sa desfaca piulita de la ambreiaj sau variator.Exemplu:ca sa desfaci piulita la variator faci rost de o bujie veche,stricata nu conteaza starea ei,doar sa aiba filetul bun si sa fie mai lunga incat sa atinga in piston,o infiletezi la capat si in felu asta blochezi pistonul sa-si mai faca cursa cand desfiletezi piulita de la variator.La ambreiaj ai nevoie de o cheie pt desfiletat piulita aia centrala si de inca o cheie,cva cu dinti care sa ii bagi in gaurile alea de la clopotul de ambreiaj si in felu asta blochezi ambreiajul si poti desfileta.Eu pt blocat ambreiajul foloseam o cheie din aia care vine in cutie la flexuri,e cheie pt strans piulita care tine discul.Sper ca v-am fost de folos. Iar te bagi ma cu mine in seama? Poate iti trebuie un cal in loc de motor. Oricum esti pe langa.Dute si da-ti glont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Am schimbat in cele din urma , dar nu imi place cum merge. Vreau sa se tureze in gol pana pleaca iar in mers cand il las pe liber de la o viteza mai mare ( sa zicem 70km/h ) sa decupleze , nu sa ramana ambreiajul cuplat pana la 10km/h.Obtin rezultatu` asta garantat cu arculetele rosii ? Arcul mare cred ca e rosu ( are niste tendinte de rosu , poate e si unpic decolorat ) . Voi cat ati dat un set de arcuri mici ? Precizez ca acum am pe el setul "albastru". ca sa decupleze ambreiajul la 70 la ora trebuie sa pui niste arcuri super tari cu care poate nu o sa cupleze la viteze mici ) ia-ti gandul de la asaceva. sau ia ceva cu viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) ca sa decupleze ambreiajul la 70 la ora trebuie sa pui niste arcuri super tari cu care poate nu o sa cupleze la viteze mici )ia-ti gandul de la asaceva. sau ia ceva cu viteze Nu am zis sa decupleze la 70km/h. Am zis ca de la o viteza de 70 ( am dat ca exemplu ) sa nu ramana cuplat aproape pana opresc . Editat Iunie 21, 2009 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 cele mai tari arculete sunt cele rosii..sunt in 3 spire da eu nu am reusit sa le pun.nu se pot intinde deloc..voi cum le puneti?este vreo smecherie? http://malossi.com/Archivio_Files/MONTAGGIO/7311234.pdf pe pagina 2... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Pe ambreiajul stock , am reusit eu , cu o sarma , cu tata , m-am chinuit cam o ora sa le pun .. dar nu mi-a placut deloc. Cupla sus in draci. Acum o sa ma duc duminica sa imi iau niste arcuri galbene sau albe.. Iti trebuie un creier,daca n-ai desfacut in viata ta un ambreiaj sau un variator mai bine taci in plm din gura,de-o bucata de vreme numa specialisti ca tine si daddyf12 dau sfaturi aici pe forum.Iti spun eu ca sunt atatia in tara asta care repara scutere si nu folosesc pistol pneumatic sa desfaca piulita de la ambreiaj sau variator.Exemplu:ca sa desfaci piulita la variator faci rost de o bujie veche,stricata nu conteaza starea ei,doar sa aiba filetul bun si sa fie mai lunga incat sa atinga in piston,o infiletezi la capat si in felu asta blochezi pistonul sa-si mai faca cursa cand desfiletezi piulita de la variator.La ambreiaj ai nevoie de o cheie pt desfiletat piulita aia centrala si de inca o cheie,cva cu dinti care sa ii bagi in gaurile alea de la clopotul de ambreiaj si in felu asta blochezi ambreiajul si poti desfileta.Eu pt blocat ambreiajul foloseam o cheie din aia care vine in cutie la flexuri,e cheie pt strans piulita care tine discul.Sper ca v-am fost de folos. Maaan , aprinde becu fratee , exista scule speciale de desfacut ambreiaju,variatorul si magnetoul , eu am acasa si merita toti banii , in 10 min imi schimb un set de role . Daca vreti sa va arat cum arata pe net sculele astea speciale , ziceti aici si va arat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos16_no1 Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 cum va curatati voi tobele?Parca am mai vazut undeva dar nu mai gasesc.cine ma ajuta si pe mine cu toti pasii pe care trebuie sa ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 o bagi pe foc . Faci rost de un cauciuc, il aprinzi,pui toba pe el,astepti sa arda tot cauciucul,o lasi la racit toba,dupa aia o bati cu ceva si ai sa vezi cum iti cad niste bucati negre din ea. Pe urma o vopsesti daca vrei si apoi o montezi pe scuter bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos16_no1 Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 ok.ms.da am mai auzit pe cineva care a curatat-o cu soda caustica parca.care metoda e mai buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 /index.php?showtopic=337685 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionea Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 sal am un aprilia sr 50 are arc mare spate rosu variator malossi cu role de 6,5gr si se tureaza de se sparge si mai mult de 70nu merge dc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 care sunt simptomele cand incepe sa te lase ambreaju ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebiy Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 salatare am si eu o problema, am un piaggio zip si cand pornesc de pe loc si accelerez incet, ma scutura, parca vrea sa sara de sub mine, si acuma o saptamina am schimbat variatorul ,cureava si bujia tote noi. sint deja disperat nu mai stiu ce sa fac,puteti sa ma ajutati cu vreun sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 (editat) salatare am si eu o problema, am un piaggio zip si cand pornesc de pe loc si accelerez incet, ma scutura, parca vrea sa sara de sub mine, si acuma o saptamina am schimbat variatorul ,cureava si bujia tote noi. sint deja disperat nu mai stiu ce sa fac,puteti sa ma ajutati cu vreun sfat? aa am patit asa la un scooter si sti ce era???? cam sigur si la tine asta ee unul din cele trei arcuri de la ambreajul centrifugal din spate era rupt ........ Editat Iunie 26, 2009 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miami Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 sal all , am si eu o aprilia rs 50 din 2005 ...am o problema la cutia de viteze cred.sa va explic cum sta treaba......deci viteza 1 , 2 le ia perfect ...eh problema intervine cand tre sa i dau a 3 a....ori imi intra in viteza imi trage ...dar dupa ce ajunge peste 6000 de ture ..imi iese din viteza....ori imi intra foarte greu ...iar dupa aceea numai are nicio problema merge si a 4 a si a 5 a perfect....problema e de la a 2 a la a 3 a ....se mai intampla sa imi ia si din prima a 3 a ...dar in proportie mica. spune-ti mi si mie de la ce e sau ce trebuie sa fac va rog mult . ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 sal all , am si eu o aprilia rs 50 din 2005 ...am o problema la cutia de viteze cred.sa va explic cum sta treaba......deci viteza 1 , 2 le ia perfect ...eh problema intervine cand tre sa i dau a 3 a....ori imi intra in viteza imi trage ...dar dupa ce ajunge peste 6000 de ture ..imi iese din viteza....ori imi intra foarte greu ...iar dupa aceea numai are nicio problema merge si a 4 a si a 5 a perfect....problema e de la a 2 a la a 3 a ....se mai intampla sa imi ia si din prima a 3 a ...dar in proportie mica. spune-ti mi si mie de la ce e sau ce trebuie sa fac va rog mult . ?? in primul rand ..ai ulei in cutie ???destul?? daca il schimbi vezi daca ii si pilitura in el...... dopul pe care il desfaci sa scoti uleiul are magnet pe el............acolo se aduna tot... in rest ce sa spun nu are rost pt ca s-ar putea sa nu intelegi bine si sa o dai in bara......... mai bine cauta un mecanic bun....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 un mecanic foarte bun, ca sunt putini aia care stiu sa repare o cutia de viteze;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebiy Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 aa am patit asa la un scootersi sti ce era???? cam sigur si la tine asta ee unul din cele trei arcuri de la ambreajul centrifugal din spate era rupt ........ oke multiumesc si sper sa fie asa si nu ceva mai serios.intre timp am fost la un mecanic, si el a zis ca este uzat o bucsa nu mai stiu unde, parca ceva la mijloc undeva,ca are cauciucul uzat si sa mai adaug niste cauciuc acolo.ori cum nu am inteles eu mare lucru dar nu prea im venea sa cred pentru ca dupa ce am schimbat variatorul cateva zile mergea foarte bine si se simte ca e de la roata de undeva .om trai si om vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladsr Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 salutare...am o mare problema...mi-am cumparat o aprindere mvt millenium ...acolo pe site zicea ca se potriveste si ptr scuterul meu(aprilia sr r) ... aprinderea e ptr motoare piaggio si al meu are motor piaggio...am primit-o ieri...am desfacut-o si am incercat s vad daca se potrivesc mufele si am observat ca nu se potrivesc :| am pus niste poze...sper sa intelegeti ce e acolo si sa imi dati niste sfaturi ...multumesc f mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butaby Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 va salut! am o mare problema la un scuter piaggio hexagon de 150 cm3 si anume: nu porneste decat daca ii dau la pedala iar apoi merg cu motorul si 20-30 km(timp in care in mod normal ar trebui sa se incarce bateria nu?)dar cand il opresc si ii dau la buton..nu porneste...(uneori o ia dar o data la...nu stiu cat timp) baterie are ca am lumini la el...si merge claxonul ... cineva a zis ca nu incarca bateria,dar la bord nu indica ca nu se incarca bateria sau ca e slaba(nu mi se aprinde beculetul ala) si nu stiu ce are... am masurat bateria si are cam 11-11,5 volti,nu are 12 dar...sa ninseamna ca nu e incarcata si.....nu stiu care e cauza asa ca va rog mult sa ma ajutati si pe mine. astept sfaturile si solutiile din partea voastra. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 va salut!am o mare problema la un scuter piaggio hexagon de 150 cm3 si anume: nu porneste decat daca ii dau la pedala iar apoi merg cu motorul si 20-30 km(timp in care in mod normal ar trebui sa se incarce bateria nu?)dar cand il opresc si ii dau la buton..nu porneste...(uneori o ia dar o data la...nu stiu cat timp) baterie are ca am lumini la el...si merge claxonul ... cineva a zis ca nu incarca bateria,dar la bord nu indica ca nu se incarca bateria sau ca e slaba(nu mi se aprinde beculetul ala) si nu stiu ce are... am masurat bateria si are cam 11-11,5 volti,nu are 12 dar...sa ninseamna ca nu e incarcata si.....nu stiu care e cauza asa ca va rog mult sa ma ajutati si pe mine. astept sfaturile si solutiile din partea voastra. multumesc anticipat. da jos electromotorul si schimba periile:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_fasie Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 stie cineva cat o sa ma tina setu motor ,la-am schimbat recent(pistonu,segmentii,) scuterul cam a fost "forjalit" si cred ca mi-a intrat cam mult praf in motor ca filtru de aer nu sta la locul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 salutare. Ce ulei de transmisie trebuie sa pun la scuter? dupa cati km se schimba? Scuterul e Piaggio zip 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serj_20 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 80w90 schimbul se face cam din 5000 in 5000 da parerea mea ii ca sa il faci mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 si daca nu schimbi uleiul , ce se intampla ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.