kalabash07 Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 hai ma ajutati`ma ..spunetimi firele pt aprindere ... ID mess: ro_3x pls am mare nevoie de scuter ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 salulare am si eu o itrebare daca puteti sa va dati cu parerea. Cam cat ar merita un scooter SUZUKI LET'S 2,de 1 an ,care are motor in 2 timpi de 6 cp ,pe racire cu aer? pe caroserie (parea fata sus) are o zgarietura da nu ccred ca a avut vreun accident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocdamian2004 Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 sal..am si eu un piaggio zip ! si nu imi merge mai mult de 50 km/h ..am scos o shaiba din variator ...si vad k merge 58 60 km/h ...dar tot il opreshte ceva !!Ce poate sa fie ?Am in bord 120 ajutati`ma va rog k ii najpa ... Problema la tine este esapamentul. Am avut si eu aceasta problema, motorul se "gatuia". El mai avea putere dar parca ceva nu il lasa. Incearca sa folosesti un ulei sintetic ca sa reduci depunerile de calamina si a funinginii de pe toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 La mine la scuter ies 2 fire din magnetou(Albastru cu grii si maro) ala albastru cu grii dak il lipesc da o scanteie slaba lipit de cadru` asha ...acum in bobina mea intra 4 fire(grii cu cu albastru ,verde,maro,negru) Am o bobinade la cineva aproape la fel ca a mea dar sunt 5 fire(roshu,maro,bianco(in italiana nuj ce inseamna) verde si negru) Puteti sa ma ajutati ku firele pt aprindere? ms P.S. Bobinele astea au inautru bobina de inductie(iese fisha din el) --- Mesaj completat în 24 Oct 2007 15:41 ------------- Problema la tine este esapamentul. Am avut si eu aceasta problema, motorul se "gatuia". El mai avea putere dar parca ceva nu il lasa. Incearca sa folosesti un ulei sintetic ca sa reduci depunerile de calamina si a funinginii de pe toba Am mers fara toba si tot aja mergea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_sxx Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 Vezi ca bianco inseamna alb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDonDragon Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Salutare. Am si eu o chinezoaica BAOTIAN EAGLE..... Imi merge fara nici un fel de modificare pana la 55-60Km......dar cum incepe sa sara de 55km/h ....parca ai da ceva in "gat" .... zici ca sunt suturi....ceva care parca o opreste..... Are cineva o idee/parere/solutie/sfat? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Salutare. Am si eu o chinezoaica BAOTIAN EAGLE..... Imi merge fara nici un fel de modificare pana la 55-60Km......dar cum incepe sa sara de 55km/h ....parca ai da ceva in "gat" .... zici ca sunt suturi....ceva care parca o opreste..... Are cineva o idee/parere/solutie/sfat? Multumesc anticipat. poi zici ca e stoc toata nu? in cazul asta inseamna ca are limitor de viteza...scoatel afara da vezi daca este in garantie sa nu il scoti ,ca pierzi garantia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreutz Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 salutare. am si eu o mica mai mare problema dk ma puteti ajuta. am un runner si nu imi indica nimic acul de la temperatura si acul de la benzina ramane pe full chiar daca stiu k am rezervorul gol si este luminita de pe bord aprinsa. daca semnalizez stanga scade acul la 0 si dk semnalizez dreapta sau aprind faruri , claxon etc nu se intampla nik adica ramane sus. aveti vreo idee pls. reminder daca semnalizez stanga indica normal dar numai cat este semnalizatorul pornit. eu sunt incepator asa ca orice sfat il scrieti mai pe simplu sa il inteleg si eu. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Ai o problema electrica... un scurt ceva. Nu cred ca te poate ajuta nimeni asa cu parerea, pt ca pot fi multe cauze, care daca nu te pricepi si nu le ai cu electrica poti sa fi si langa el si sa nu-ti poti da o parere.. d'apoi pe forum. Cel mai bine ar fi sa te duci k scuter-ul la un electrician auto si te rezolva el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 mai am si eu o intrebare...stie cineva ce poate avea suterul meu k nu se tureaza delok la plecare....mai demult...i`am curatat filtrul de aer si incepuse sa se tureze calumea...pleca super bine de pe lok...dar a 2a zi canci....a inceput sa mearga la fel...dupa 2 sapt l`am curatat iar si tot nu se tureaza la plecare...imi poate spune si mei cineva care este cauza?oare nu este reglat bine carburatorul?.... e ar fii mai bine...si pt consum si pt demaraj....sa`i pun la filtrul de aer burete malossi sau sa`i cumpar un filtru de aer malossi....dak ii pun filtru de aer sport mi`e k o sa`mi mananace km mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreutz Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 ms ady4, am fost azi am stat 2 ore sa-l demnontez k oricum trebe pregatit pt iarna si l-am rezolvat cu indicatorul de benzina,adica erau niste fore mai ciufulite si era trecut semnalizatorul trecut pe alimentarea de la indicator. oricum maine sper sa rezolv si cu indicatorul de temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 ms enstine 1984... Trebuie curatat carburatorul. La mine nu se poiate incuia saua. Am zis ca nu ajunge ochetul de pe sa suficient de jos ca se incuie , dar dupa ceva saibe puse sub incuietoare tot nimic. Vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Salut Nu sunt scuterist dar am un Piaggio ZIP (a lui unchiu-meu) si are mati ptoblema cu el, ma puteti ajuta dak cunoasteti problemele urmatoare? nu trage motorul, consuma enorm de mult, nu depaseste 55Km/h, nu are socul lui electronic original are altul dar se potriveste la fix, are catalizator si toba de esapament capsata(numai dak o tai cu flexul si opoi o sudez la loc pot sa operez in ea, am citit k aici ar fi limitatorul de viteza), o pereche de segmenti noi nouti cromati se inchid perfect in cilindru lasand doar 0.01mm distanta la imbinare, dar nu vrea sa porneasca la pedala sau automat, doar la turatie mare porneste si are relanti ff mare, dak scade sub se opreste motorul(cu flexul aplicat pe magnetou porneste), cu segmenti vechi si uzati merge, penal, porneste si sta la relani bine! Astept sugesti Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
db10zar Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Salut Nu sunt scuterist dar am un Piaggio ZIP (a lui unchiu-meu) si are mati ptoblema cu el, ma puteti ajuta dak cunoasteti problemele urmatoare? nu trage motorul, consuma enorm de mult, nu depaseste 55Km/h, nu are socul lui electronic original are altul dar se potriveste la fix, are catalizator si toba de esapament capsata(numai dak o tai cu flexul si opoi o sudez la loc pot sa operez in ea, am citit k aici ar fi limitatorul de viteza), o pereche de segmenti noi nouti cromati se inchid perfect in cilindru lasand doar 0.01mm distanta la imbinare, dar nu vrea sa porneasca la pedala sau automat, doar la turatie mare porneste si are relanti ff mare, dak scade sub se opreste motorul(cu flexul aplicat pe magnetou porneste), cu segmenti vechi si uzati merge, penal, porneste si sta la relani bine! Astept sugesti Multam vezi toba sa nu fie infundata cel mai probabil . Nu am incercat niciodata dar uni au desfundat toba, dandu-i foc ceva de genul, cu motorina si cu nistre sarme nu stiu exact cum. Bafta. --- Mesaj completat în 29 Oct 2007 17:45 ------------- salut mar interesa si pe mine cine are cilindru cu piston segmenti si bolt pentru un peugeot sv50 de logic 50cc :D:D chiar de aveti de alte peugeoturi contactatima ca sar putea sa se potriveasca mess:db10zar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dobos_1987 Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 buna sunt nou venit pe forum si as avea si eu o intrebare:am un aprilia sr50 din 2003 pe injectie si dupa ce lam cumparat dupa aprx 12 zile a inceput sa faca figuri de genul ca parca da rateuri si scoate flacari pe toba seara se si pot observa si distruge bujiile,le inegreste si dak cumpar o bujie noua ma pot plimba cam 3 ore continuu dupa care o iau de la capat adica trebuie alta bujie,numi pot da seama ce poate sa aiba deoarece este pe injectie si multa lume zice ca are nevoie de tester si unde locuiesc eu(mures)nu este.dak ma poate ajuta cineva cu ceva raspunsuri sau vreaun service in apropiere,mas bucura.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Toba... daca e capsata cum ai zis se curata in modul urmator. Dai toba jos, iei un arzator(din ala de parlit porcu') si o incingi bine 10 min pe toata suprafata exterioara. Apoi... iei un ciocan(de preferat din ala de cauciuc ca sa nu o indoi) si bati usor ca depunerile din interior sa se desprinda, apoi o scuturi ca sa le scoti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Toba... daca e capsata cum ai zis se curata in modul urmator. Dai toba jos, iei un arzator(din ala de parlit porcu') si o incingi bine 10 min pe toata suprafata exterioara. Apoi... iei un ciocan(de preferat din ala de cauciuc ca sa nu o indoi) si bati usor ca depunerile din interior sa se desprinda, apoi o scuturi ca sa le scoti. da ... ai dreptate !! Metoda merge ! +++ vedeti ca mai e una postata de un scuterist d'paici [nush nickul] care avea o Vespa ... explicat bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shobo Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Salut baietzi.Am o problema cu SR-ul meu pe carburator.Mergeam azi cu el cu 60 si la un moment dat am auzit ca a bubuit ceva si sa oprit motorul.Acum nu mai porneste:( si cand ii dau de la buton suna de parca ar fii scoasa bujia, parca nu are compresie,nush.Acum eu nush ce s-a intamplat dar sper din tot sufletu sa nu fie pistonul de vina.Astept parerile voastre, ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Buf segmentii....daca ti-a facut de doua ori e clar. Daca ti-a facut doar o data, ar trebui sa mai mearga...poate au facut buf in acelasi timp. Eu cred ca asta e Daca n-au pistonu si camasa nimic, ai scapat ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Io am mai auzit o chestie de la preteni ca au patit dar mie mi se pare destul de imposibil...Sa crepe motoru! Cilindru sau nush la ce s-au referit da stiu ca o zis unu ca io crepat motoru si lo schimbat cu tot cu block motor.Poate fi si asa ceva??? Oricum tu aveai 60 la ora deci nu era in forja, asa ca io nu cred sa fie cazu asta si la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_poznasu Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 salz...am si eu o intrebare ...dupa ce schimb segmentii si pistonul cat timp trebuie sa merg incet si cam cu ce viteza ar trebuii sa merg???bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Pardon...scuze pentru greseala din postul de mai sus ma gandeam la altceva probabil . Poznasule iti zic eu cum e cel mai bine: te duci frumos la peco pe jos sau cu masina, iei plinul de la rezervor, ajungi acasa il bagi in scuter si il pornesti. Il lasi pe cric in fata blocului sau in curte toata ziua sa mearga sa se aseze segmentii...Daca e pe lichid racirea e super ok, daca e pe aer stai langa el sa-l mai opresti din cand in cand. Acu vezi tu cand il opresti, se observa cand e cald. Principiul asta ar fi cel mai bun. Crede-ma daca ii faci rodaj normal tre' sa mergi cu sub 45 macar un 200-300 km si e plictisitor+ ca tre sa stai cu ochii pe kilometraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trekstor Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 hai noroc.. Cum pot sa reduc consumu la un piaggio vespa et2 50cc? Consuma cam mult ..cand merg ku acceleratia la maxim (70 km/h)scade serios acu de benzina...iar la jumate merge normal(45-55km/h) are 90 in bord! iar la vale merge 75km/h. Oricum motoru` ii nou noutz 1756 km facuti..o ia de p loc cu 2 p scuter.. Ce pot sa`i fac k sa`i reduc oleak consumu de benzina? --- Mesaj completat în 01 Nov 2007 11:54 ------------- Rodajul unui motor nou se face in sarcina, nu in gol. Ai dreptate..rodajul se face in sarcina Daca il faci in gol ..motoru se incalzeshte si se vor decala segmentii Daca il faci in sarcina ai grija sa mergi ushor ku el ..adik ku un sfert de acceleratie si sa`i pui mai mult ulei de amestec in benzina (daca ai separat..uleiul.. pune si in benzina vreo 5-10g/litru) Salutari cu faru`!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonny Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva. am un scuter yamaha majesty din 96 si mi se tot aprinde becul la ulei, am schimbat uleiul dar becul tot se aprinde. am vrut sa ii schimb filtru de ulei dar nu am gasit unde e . va rog sa ma ajutati cu ceva solutii. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trekstor Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 vezi poate ai un scurt circuit sau poate sa defectat cacatu` ala din rezervor de ulei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.