Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

Ai de gand sa postezi chestia asta pe orice topic in care apare cuvantul "Ducati" ?

chiar tea deranjat ca el a facut publica o chestie legata de Ducati, acolo unde este vorba despre Ducati si Ducatisti.

 

nu mi s-a parut ceva deranjant. mai ales daca era deranjat un posesor de Ducati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 919
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

chiar tea deranjat ca el a facut publica o chestie legata de Ducati, acolo unde este vorba despre Ducati si Ducatisti.

 

nu mi s-a parut ceva deranjant. mai ales daca era deranjat un posesor de Ducati

 

Da, pentru ca multe dintre topicuri le urmaresc, si le-am luat la rand vazand ca s-au scris mesaje noi... cand colo acelasi mesaj era scris peste tot. Era suficient sa posteze la "Detinatorii de Ducati". De aia nici n-am comentat acolo, ci am comentat aici, unde este prezentata o motocicleta nou aparuta, fara legatura cu ceea ce ne informa el despre acel eveniment de la Misano.

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva precizari si un

:

 

- Sunt dezamagit ca varianta de baza (care se va juca pe langa 20.000€ la noi) are furca Marzocchi; avand in vedere ca e "top of the line" ar fi meritat niste Showa macar.

- Dezamagire si la capitolul ambreiaj: au cedat definitiv in fata majoritatii si l-au pus in baie de ulei. Ca sa fie mai moale la maneta, mai usor de intretinut, mai silentios si mai durabil. Pentru fanii Ducati, pierderea sunetului specific si al feeling-ului e o deziluzie.

- Nu va faceti griji pentru servisarea suspensiei electronice: putini (if any?) isi vor lua la noi varianta "S" sau "Tricolore".

- Ca tot vorbeam de Tricolore, cat de snob sa fii sa dai vreo 5-6.000€ in plus fata de varianta "S", pentru: un inegrat cu GPS pentru masurarea timpilor pe circuit, o evacuare Termignoni (urata) si niste vopsea (faina) in steagul Italiei ?... La 1098/1198 erau diferente mai pronuntate intre "S" si "Tricolore", inclusiv la puterea motorului.

- 195cp la arbore nu e atat de impresionant, mai ales cand vezi un S1000RR (vreo 180cp la roata). Asta pana realizezi ca e vorba de un V2 cu un cuplu de camion (vezi motorul Superquadro) dat pe la vreo 9.000 ture si puterea maxima pe la 10.000.

- Nu va fi in WSBK la anul, dar ne va delecta in Superstock 1000. O sa avem deci ceva-ceva de molfait pana in 2013.

- Distributie pe lant? Service la 25.000km? Aleluia!

- DTC, 135N/m, supape din titan, slipper clutch, faruri full LED, bord TFT, 164kg la gol, toate stock?... mmmmmm.. sweetness

- Design? E un Ducati. E altceva. Si atat.

 

Sa iti iei asa ceva in Romania? Da, normal ca se poate. Daca o tii la casa de pe langa Brasov, iesi cu ea 2-3 zile pe saptamana pe curbe, cand ai ocazia o duci cu duba la circuit iar service-ul il faci la Ducati (slava domnului, acum ai unde). Orice alt gen de utilizare e non-conforma.

 

 

Salut,

 

Foarte detaliate parerile tale si argumentate perfect.

Am un mic " dar " :)

 

" Orice alt gen de utilizare e non-conforma " - utilizarea si-o adapteaza fiecare dupa nevoile si dorintele sale :) Vezi http://advrider.com/forums/showthread.php?t=725369&highlight=ducati sau tipul ala de a inconjurat pamantul pe R1.

 

Sau la extrema cealalta http://advrider.com/forums/showthread.php?t=681994 cu harley din '62 de a inconjurat si el pamantul.

 

Asa ca, orice este posibil...

 

Intr-adevar, este intr-un mare fel aceasta mobra. Ma gandesc ca oricare dintre cei de pe acest post isi doresc macar o data, macar cativa km sa faca :)

 

Cu prietenie, te salut

 

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

- Sunt dezamagit ca varianta de baza (care se va juca pe langa 20.000€ la noi) are furca Marzocchi; avand in vedere ca e "top of the line" ar fi meritat niste Showa macar.

 

 

in primul rand : ce are furca Marzocchi? :huh:

si in al doilea rand de unde stii tu ca varianta de baza o sa fie 20000€?

 

http://www.ducatinewstoday.com/2011/11/ducati-1199-panigale-deep-dive/

 

 

 

in linkul de mai sus aveti toate datele tehnice de la noul model....

...ma surprinde faptul ca au renuntat la Marelli pt modelul asta si au optat pt Mitsubishi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal imi placea mai mult cum arata vechiul 10/1198. oricum modelul asta nu prea e de strada, e doar de circuit in opinia mea. V2 de 1200cc ? prea mult. Eu am avut 1098 si nu puteam sa merg cu el, extrem de violent datorita cuplului de porc, se incalzea ingrozitor de tare, rupea aderenta si in linie dreapta, ambreiajul cupla extrem de dur, intre sa si galeriile de evacuare de sub ea era...nimic, prea mult pt mine. Oricum se stie ca Ducati face superbikeuri in detrimentul confortului, axate doar pe performante. As vrea sa vad totusi un 1000 V4, v2ul pe sportive si-a cam trait traiul, si-a mancat malaiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal imi placea mai mult cum arata vechiul 10/1198. oricum modelul asta nu prea e de strada, e doar de circuit in opinia mea. V2 de 1200cc ? prea mult. Eu am avut 1098 si nu puteam sa merg cu el, extrem de violent datorita cuplului de porc, se incalzea ingrozitor de tare, rupea aderenta si in linie dreapta, ambreiajul cupla extrem de dur, intre sa si galeriile de evacuare de sub ea era...nimic, prea mult pt mine. Oricum se stie ca Ducati face superbikeuri in detrimentul confortului, axate doar pe performante. As vrea sa vad totusi un 1000 V4, v2ul pe sportive si-a cam trait traiul, si-a mancat malaiul.

 

 

 

poate-i da replica Honda cu un nou SP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" Orice alt gen de utilizare e non-conforma " - utilizarea si-o adapteaza fiecare dupa nevoile si dorintele sale :) Vezi http://advrider.com/...ighlight=ducati sau tipul ala de a inconjurat pamantul pe R1.

 

Sau la extrema cealalta http://advrider.com/...ad.php?t=681994 cu harley din '62 de a inconjurat si el pamantul.

 

Salut,

 

Faceam referire la orice fel de "utilizare romaneasca" - gen plimbat pizdurile cu dessous-urile roz si la vedere pe Magheru/Dorobanti sau facut liniute intre semafoare cu jixere si Re-unuri. Poti sa faci ce vrei din ea, mai ales daca e noua, dar asa ceva.. NU!

 

happy.gif

 

(...)As vrea sa vad totusi un 1000 V4, v2ul pe sportive si-a cam trait traiul, si-a mancat malaiul.

Paulynos, V4 de 1000cc cu Desmo zici? Pai iete aici biggrinbounce2.gif

Ducati_Desmosedici_RR_prototype_2006_01_1152x864.jpg

Si inainte sa zici de pret, am gasit unul la 44.000€ in Italia. Pomana!

 

 

in primul rand : ce are furca Marzocchi? :huh:

si in al doilea rand de unde stii tu ca varianta de baza o sa fie 20000€?

http://www.ducatinew...gale-deep-dive/

in linkul de mai sus aveti toate datele tehnice de la noul model....

...ma surprinde faptul ca au renuntat la Marelli pt modelul asta si au optat pt Mitsubishi....

 

 

Marzocchi fac furci OK, dar principalul lor atu este pretul mic - nu sunt la nivel de Showa. Ca sa nu mai zic de Ăhlins.

 

 

Mobra asta va costa la noi vreo 20.000€ pentru simplul motiv ca in SUA costa 18.000$. Pretul de Europa este pretul de America transpus in €, in raport 1 la 1 (1$ > 1€) + ceva in plus in functie de fiecare tara (TVA) si de alte taxe. In cel mai bun caz deci, la noi varianta de baza va costa 18.000€. Pare anormal si aiurea, dar nu uita ca in SUA nu exista TVA (ci niste taxe anexe care in cel mai rau caz ajung la 10% din pretul de cumparare al bunului).

 

De ce au renuntat la Magnetti Marelli? Iti spun eu: pentru ca Magnetti Marelli sucks! wink.gif

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal imi placea mai mult cum arata vechiul 10/1198. oricum modelul asta nu prea e de strada, e doar de circuit in opinia mea. V2 de 1200cc ? prea mult. Eu am avut 1098 si nu puteam sa merg cu el, extrem de violent datorita cuplului de porc, se incalzea ingrozitor de tare, rupea aderenta si in linie dreapta, ambreiajul cupla extrem de dur, intre sa si galeriile de evacuare de sub ea era...nimic, prea mult pt mine. Oricum se stie ca Ducati face superbikeuri in detrimentul confortului, axate doar pe performante. As vrea sa vad totusi un 1000 V4, v2ul pe sportive si-a cam trait traiul, si-a mancat malaiul.

apropo, cum te impaci cu 848 raportat la 1098? ai ambreiaju uscat sau ulei.

 

Mobra asta va costa la noi vreo 20.000€ pentru simplul motiv ca in SUA costa 18.000$. Pretul de Europa este pretul de America transpus in €, in raport 1 la 1 (1$ > 1€) + ceva in plus in functie de fiecare tara (TVA) si de alte taxe. In cel mai bun caz deci, la noi varianta de baza va costa 18.000€. Pare anormal si aiurea, dar nu uita ca in SUA nu exista TVA (ci niste taxe anexe care in cel mai rau caz ajung la 10% din pretul de cumparare al bunului).

poate ca o varianta ar fi importarea lor din USA acum doar sa dea randament transportul, dar cred ca teai lovi de TVA-ul de aici si tot acolo iesi.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo, cum te impaci cu 848 raportat la 1098? ai ambreiaju uscat sau ulei.

 

848 vs 1098 zici. e o diferenta destul de semnificativa. ambreiajul este umed si eu il prefer asa din mai multe motive: 1. cupleaza mai civilizat desi ambreiajul uscat e mai sportiv, umbla vorba prin targ; 2.uzura e mai mica, cel putin teoretic, desi ambreiajul uscat e facut din materiale mai dure si e posibil sa fie si el durabil, am auzit ambele variante; ca o parere personala: cu ambreiajul uscat trebuie mers agresiv, mai brutal altfel duce la uzura prematura prin patinare excesiva.3. dar nu in ultimul rand sunetul, clantanitul specific care mie personal imi place sa-l aud, dar la altii, nu la mine(stiu, sunt infidel :P)

 

Pozitia si marimile sunt aceleasi la ambele modele. Cine zice ca 848 e doar un pui de 1098/1198 se inseala destul de tare. Propulsorul de 848 a fost construit de la 0, nu e doar un 1098 downgradat. Astfel piesele interne au fost reproiectate, masele redistribuite si este mult mai manevrabil decat fratele mai mare, inertia pieselor in miscare fiind mult mai mica. Caldura degajata e mai mica fata de fratii mai mari ->mai suportabil in trafic. Franele ceva mai slabe la 848 dar tre sa fii destul de profi ca sa conteze, utilizatorul normal, ca mine, nu prea observa diferentele. Motorul evident mai putin puternic la 848 dar pt mine este arhisuficient si mai bun, cuplu mai mic, 1098ul parca depaseste limitele decentei general acceptate.

 

Intr-o propozitie: destul de diferite desi aparent identice, avantaj 848, cea mai buna alegere pe care am facut-o, roshul 848 este "mai roshu" decat la 1098. 1098-ul era poreclit Porcu', 848-ul este Pufosenia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai auzisem de ducatisti care se plangeau de magneti marelli...

ultimul pe care l-am auzit avea un 999

 

mai auzisem de ducatisti care se plangeau de magneti marelli...

ultimul pe care l-am auzit avea un 999

 

..iar in legatura cu furca Marzocchi.... asta nu este o premiera la Ducati (HyperMotard-ul are tot marzocchi ..pana si varianta S tot marzocchi are...)

iar pe net sunt o gramada de exemple cu 1098-uri cu furcile ohlins de serie schimbate pe RAC 50-uri...

tot ce-i posibil ca un RAC 50 sa fie mai bun decat un ohlins R&T..... sa nu-l comparam cu ohlins FGR cum am vazut pe alte forumuri pt ca sunt in categorii diferite...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o propozitie: destul de diferite desi aparent identice, avantaj 848, cea mai buna alegere pe care am facut-o

ms mult de info. ma tenteaza pe viitor 999 sau 848 dar trag spre 848(ambreiaj uscat) desi e mai scump ca 999 vreau tot bascula monobrat, tot alea 2 faruri ca si generatia 748-998. 999 m-ar tenta pt putere mai mult doar ca nu prea imi plac farurile alea. initial ma gandisem la 1098 doar ca puterea ma cam sperie(stiu ce zace in mine si nam chef de greseli) cat de astea cu caldura.... eu unu evit orasele si mai mult pe curbe inafara. cu 916 la mersu legal am facut prostia sa merg odata in pantaloni scurti si m-am fript pe picioare destul de urat. emana caldura la picioare.

 

ms de info. acu cat de 1199 singurul lucru care nu-mi place e ambreiaju in ulei, si parca am inteles ca au renutat la curele.

 

deja e tenta japoneza. dar.... avand in vedere sunetul si puterea v2...... si felul in care arata...inchid ochii gandindu-ma ca va fi kitul de ambreiaj uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

observ ca i s-a marit si capacitatea rezervorului la 17 L iar pneul pe spate este acum de 200

...daca stai bine sa te gandesti ...1199 -le asta este echivalentul unei motociclete de 600 cu doua motoare ( fac referire aici la cuplul motor , pt a evita alte discutii referitoare la putere...)

Editat de servant.1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

observ ca i s-a marit si capacitatea rezervorului la 17 L iar pneul pe spate este acum de 200

...daca stai bine sa te gandesti ...1199 -le asta este echivalentul unei motociclete de 600 cu doua motoare ( fac referire aici la cuplul motor , pt a evita alte discutii referitoare la putere...)

 

nu doar la cuplul motor ci si la capacitatea motorului: 600x2=1200

 

asta cu pneu de 200 ma gandesc ca vine din cauza cuplului prea mare, nu e de look.

In opinia mea deja s-a cam spart bariera puterii maxime la motoare, ar trebui lucrat la altceva, ciclistica, frane, aerodinamica... putere au din belsug toate modelele deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai s-a cam ajuns la capatul puterii in ceea ce priveste calutii. de acum electronica, ciclistica si nu design-ul vor vorbi in ce tine de motoare. sau cine stie poate peste cativa ani ne trezim cu geseixer de 2000 sau ducati clantz clantz de 1999 V2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor am vazut-o live la EICMA acum 2 zile si pot sa va spun ca arata mai bine ca in poze !

 

Va intra in productie in ianuarie 2012 si va fi gata de livrare incepand cu mijlocul lui Februarie. Modelul de baza va incepe de la 15,000 Euro fara TVA, iar electronica Mitsubishi este folosita si la Multistrada 1200 si Diavel.

 

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor am vazut-o live la EICMA acum 2 zile si pot sa va spun ca arata mai bine ca in poze !

 

Va intra in productie in ianuarie 2012 si va fi gata de livrare incepand cu mijlocul lui Februarie. Modelul de baza va incepe de la 15,000 Euro fara TVA, iar electronica Mitsubishi este folosita si la Multistrada 1200 si Diavel.

 

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

 

Lucky bastard!

19.000€ - decent. Iar tipa de pe ea, chiar draguta happy.gif

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa niste carburatoare....

sa mor eu de am stiut, unde l-eai gasit sa caut si eu. e mea e pe injectie si are ceva ca o siringa ce injecteaza diesel... e complicat.

 

Dragilor am vazut-o live la EICMA acum 2 zile si pot sa va spun ca arata mai bine ca in poze !

 

Va intra in productie in ianuarie 2012 si va fi gata de livrare incepand cu mijlocul lui Februarie. Modelul de baza va incepe de la 15,000 Euro fara TVA, iar electronica Mitsubishi este folosita si la Multistrada 1200 si Diavel.

 

pfffff, care sa fie mai frumoasa. 15000 coco ambele? iti da si piloata aia la bani astia.

 

overall nu mi se pare un pret exorbitant avand in vedere cate are pe ea, si fiing tehnologia lui 2012

 

cred ca cel care v-s aparea primu la ac academie pe una de asta... restu vor :blink: :offtopic:

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor am vazut-o live la EICMA acum 2 zile si pot sa va spun ca arata mai bine ca in poze !

 

Va intra in productie in ianuarie 2012 si va fi gata de livrare incepand cu mijlocul lui Februarie. Modelul de baza va incepe de la 15,000 Euro fara TVA, iar electronica Mitsubishi este folosita si la Multistrada 1200 si Diavel.

 

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

 

Daca n-ai dat si tu un semn de viata, beam o bere si lingeam impreuna fundul ala ..

 

Pot spune ca m-am urcat, am stat si daca aveam cheia in contact plecam. Pozitia pe ea este simpla iar la capitolul redecorat, rezervorul a iesit perfect. Este pe stilul monster si nu mai e patratos ca modelele anterioare.

De motor nu se poate comenta, atata timp cat motoreta ar fi mai rapida decat precenta cu 0,6/tur..

 

Intr-un cuvant..este o bijuterie.

P.S : Nu se cumpara asa ceva pentru folosire oraseneasca, doar pista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"It's not my cup of tea",cum zice englezul.Ce s-a intamplat cu fundul ala?E disproportionata,are fundul prea mic,arata aiurea.Sau poate arata altfel in realitate,o fi din cauza pozelor,cine stie.Suna foarte bine,insa in materie de Ducati,dupa parerea mea,tot 1098 e cea mai sexy :

post-27208-0-12882100-1321209018_thumb.jpg

(Daca aveti probleme,motocicleta o gasiti in partea stanga a ecranului,nu in partea dreapta :bounce: )

Si ce e cu linia rosie la 6000,wtf?Degeaba l-au facut pana la 12000,daca linia rosie e la 6000...

Iar ca si cai putere,tot BMW S 1000 RR ramane rege,cu ai sai 183 de cai la roata.Am vazut ca fac niste comparatii in review-uri pe net,dar uita sa mentioneze ca BMW-ul are calutii masurati jos,iar Ducati la arbore.Deh,ce ti-e si cu publicitatea asta...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...