Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La Superstock nu au voie sa monteze suspensie electronica daca aceasta nu exista la modelul de serie.La Superstock sunt admise foarte putine modificari si acestea ar fi in mare cam urmatoarele :

Modificarea debitului de combustibil,dar cu injectoarele stock

Modificarea/schimbarea ECU dar pretul noii unitati/softului sa nu depaseasca 1.5 din pretul unitatii stock

Modificarea componentelor si internalelor suspensiei (dar suspensia trebuie sa aiba aceleasi componente ca si cea stock)

Modificarea subframe-ului dar nu cu materiale de o greutate mai mica ca cea a celui original.

Singurele componente mai permisive sunt tobe si frane,unde se cam accepta orice.

Nu sunt admise nici un fel de modificari la sasiu,motor,in afara de cele date de manualul de service original,motocicleta trebuie sa aiba acelasi aspect cu cea stock.

Greutatea poate fi cu 12kg sub dry weight specificatia stock din cate stiu eu.

Nu,desi nu sunt de acord cu Sinner ca motocicleta care castiga titlul la superstock e cea mai buna pt ca am mai zis ca sunt de parere ca cursele la nivel mondial inseamna mult mai mult decat o motocicleta buna,(chiar si un inginer sau designer poate inclina decisiv balanta in favoarea unei echipe - cele mai cunoscute exemple sunt Adrian Newey sau Ross Brawn in F1) totusi motocicletele sunt foarte aproape de cele stock si un titlu mondial cantareste greu si pentru asta Ducati merita toata lauda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

method la frane nu au voie sa umble absolut deloc, afara de furtunele de frana care au voie sa puna metalice, dar la ducati asta e standard.. apropos de japo ;)

 

bineneteles ca o sa aibe voie cu suspensia electronica, este echipare STANDARD pe modelul Tricolore S. Teoretic, pe hartie ar trebui sa fie un avantaj, practic insa, e cale lunga pana la performanta acestui sistem de care inca nu stiu prea multe lcururi si cum a fost dezvoltat si cum poate fi exploatat in racing conditions.

 

tind sa cred k nu va fi utiliza tin racing, la fel ca si abs-ul... :-? un pilot stapan pe motoreta nu va accepta niciodata treburile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tind sa cred k nu va fi utiliza tin racing, la fel ca si abs-ul... :-? un pilot stapan pe motoreta nu va accepta niciodata treburile astea.

paie si normal ma faza cu ABS-ul cel putin. pai plm ori esti pilot si faci spectacolul tu, ori esti amator si te arati prin motocicleta.

 

ABS-ul nici nu ar avea ce cauta pe circuit, in nicio categorie. esti bun? stai in fata. nu? stai in tribuna si date pe strada cu tehnologia.

 

mie imi e dor de vremurile in care pilotu facea treaba mare pe circuit, nu tehnologia de pe motoreta care iti da putere cat trebuie pe curba, si altele. cum e la Stock. ai xxx/HP cu care faci spectacolul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca exista echiparea pe modelul de serie,atunci au voie sa foloseasca suspensia electronica.

 

@ Sinner :

La frane la clasa superstock se pot face urmatoarele modificari:

Se pot schimba conductele.

Pompele de frana si etrierii (cu prinderi cu tot) trebuie sa ramana stock,numai rezervorul poate fi schimbat.

Discurile pot fi schimbate dar numai cu unele din acelasi material cu cele stock si sa nu fie mai mari ca cele stock

Sistemul de abs daca exista poate fi scos impreuna cu ecu-ul pt abs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E frumos, probabil ca peste vreo 5-6 ani o sa imi iau si eu unu d-asta cand o sa am salariu mare :laugh:. Nu stiu daca s-a mai discutat ca n-am chef sa citesc 10mii de pagini, dar sa de pasager are? S-or fi gandit ca pasageru strica ciclistica si nu i-au mai facut si lui loc. :)

 

Am mai citit si am vazut ca are loc si pentru pasager.Eventual sub 60 de kg :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E frumos, probabil ca peste vreo 5-6 ani o sa imi iau si eu unu d-asta cand o sa am salariu mare :laugh:. Nu stiu daca s-a mai discutat ca n-am chef sa citesc 10mii de pagini, dar sa de pasager are? S-or fi gandit ca pasageru strica ciclistica si nu i-au mai facut si lui loc. :)

 

Am mai citit si am vazut ca are loc si pentru pasager.Eventual sub 60 de kg :D

 

are ma si sa de pasager. ca tre sa dai si putzele cu papagalu :haha: Ducati 1199 Panigale

ducati-1199-panigale-eicma.jpg

ducati-1199-panigale-rear-view-eicma.jpg

ducati-1199-panigale-left-rear-eicma.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan pot sa spun doar ca arata demential...despre performante si declaratiile auzite eu sunt mai toma necredinciosul...avand in vedere ca s-a zis ca mr baylistic a fost mai rapid pe modelul asta nou dacat a fost checa cu vechiul model in sbk(daca am inteles eu bine) poate fi o chestie discutabila si de mana pilotului/circuit...

 

Nu sunt fan ducati mai ales din pricina curelelor(schimbate la 2 ani) si zgomotul de oale,cratiti,tigai produs de ambreiajul uscat vechi...dar se pare ca la modelul asta au schimbat cam ce nu-mi placea mie, deci... sper sa aud de bine si la capitolul performante si fiabilitate ale noului model :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am studiat astazi,am stat pe el...sincer nu am ramas foarte impresionat,multa lume misuna in jurul lui,poze la greu.Pretul nu mi s-a parut foarte mare 15k in uk

trebuie sa il forjezi cat de cat sati dai seama daca e ceva de ea. iar pretul mi se pare si mie unu oarecum decent avand in vedere ca e un ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa il forjezi cat de cat sati dai seama daca e ceva de ea. iar pretul mi se pare si mie unu oarecum decent avand in vedere ca e un ducati.

 

mai degraba ma forjeaza el pe mine decat eu pe el :D ma refeream in general asa la prima vedere..clar este ceva deosebit fata de un suzuki dar ma asteptam la mai mult la cata zarva s-a facut.amortizorul ala nu-mi place deloc unde l-au pozitionat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai degraba ma forjeaza el pe mine decat eu pe el :D ma refeream in general asa la prima vedere..clar este ceva deosebit fata de un suzuki dar ma asteptam la mai mult la cata zarva s-a facut.amortizorul ala nu-mi place deloc unde l-au pozitionat

asta e tehnologia, si dorinta de a combina lipsa de spatiu cu performanta.

 

nici mie nu-mi prea place cum e el acolo, dar....... trecem cu vederea. ramane de vazut ce stie sa faca.

 

zarva se face la orice virgina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e tehnologia, si dorinta de a combina lipsa de spatiu cu performanta.

 

nici mie nu-mi prea place cum e el acolo, dar....... trecem cu vederea. ramane de vazut ce stie sa faca.

 

zarva se face la orice virgina.

1. nu prea se putea pozitiona altcumva... in caz ca nu ati citit 1199 nu are un cadru intreg... si nu poti lega amortizorul de cadrul seii...

2. motorul asta e complet reproiectat... sterge cam toate marile probleme ale motoarelor ducati de pana acum... deci zarva nu-i nejustificata

 

cum ar zice un amic, asta-i revolution nu evolution :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu prea se putea pozitiona altcumva... in caz ca nu ati citit 1199 nu are un cadru intreg... si nu poti lega amortizorul de cadrul seii...

2. motorul asta e complet reproiectat... sterge cam toate marile probleme ale motoarelor ducati de pana acum... deci zarva nu-i nejustificata

 

cum ar zice un amic, asta-i revolution nu evolution :))

pai eu ce ii explicam sus. lipsa de spatiu si imposibilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce amesteci oile cu magarii?!?! Modelele pe care le-ai comparat au aceeasi putere.

 

Motoretele de mai sus sunt diferite ca conceptie. VTR-ul este o motoreta cu un stil touring-sport, 916-le este o motoreta de pista. In Romania (din lipsa unei piste) nu ai cum sa remarci toate calitatile unui 916, decat in fata terasei si asta se va intampla pentru designul pe care-l are, pe cand un touring poate fi evidentiat pentru pozitia in sa si a lipsei de dureri, pe care le-ar avea proprietarul dupa 500Km/zi.

 

Incearca sa compari VTR Vs. ST2/4 unde oricum motorul nu face diferenta decat la capitolul sound si feeling.

 

P.S : stai linistit ca un Ducati nu se strica decat daca e stricat propietarul la cap. Partea proasta e ca toti suntem cam stricati. :cheers:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crazy-Devil:

Dupa cum ti-am zis si pe alt topic, pt faptul ca deti un ducati,te simti cumva.....poleit cu o 'alifie'... ?Nu e discutie unde sa nu bagi Ducati pe gat,iar aici pe topicu' asta.......esti 'ca la tine acasa'.....

 

Ce mobra ai tu fratica?

 

Ducati 916? Un motor de ~ 198 kg, 109 cai (la 9000 RPM), 90 nM cuplu la 7000 RPM.

Un motor care daca arunc un ochi pe moto.it cel mai ieftin e 4000 euro si e din 94.

 

VTR 1000F pe care l-am avut eu (model '97), avea 192 kg, 110 cai (la 9000 RPM), 98 nM cuplu la 7000 RPM..

La un search (oriunde) le gasesti chiar de la 1400 euro (din '97 incepand).

deci nam mai vazut om mai limitat ca tine in ceea ce tine de cunostintele tale generale. si om atat de curios sa ma vaneze pe unde scriu si ce scriu.

 

afla ca motorul de pe 916 al meu are 114cai Stock, si are 916cc si e din 1999(iti dau actele)

 

mai afla tu tot asa pentru cunostintele tale generale ca VFR1000F are 110 cai dar.... dar.... la 996CC iar daca vrei sa o compari, comparo cu Ducati 996 care are 113cai

 

 

acuma sper sa nu incepi a plange si sa ma iei cu SP1 sau SP2.

 

 

De ce Ducati? is figurant, cocalar, pretentios, ma sparg in figuri, vreau motor doar pt dat ture de oras si iesit la terasa.

 

pretul.. pffff pretul daca vroiam ceva dupa pret, imi luam o pedaleta, ceea ce iti rocomand si tie, doar numai sa ai grija cu ea pe 3 iazuri.

 

la cifre..... pai e un motor, sau un brand care se respecta si pretul se tine. nu azi a iesit la 100000coco iar maine o gasesti la 500coco. de ce Ferarri din 1990 e mai scump decat un Logan din 2011 sau de ce un Lamborghini din 2005 e mai scump decat un Mitsubishi din 2011

 

mecanica? mda, e mai pretentioasa, dar is motoare facute pt pasionati, nu pentru fetite plangacioase. iar daca o faci la timp si unde trebuie nu ai nici-o problema.(ca de ex am bagat peste 2000euro in ea doar sezonu asta dar is marea parte din greseala mea, cu banii aia daca eram plangacios, imi luam VFR si imi ramaneau sa am si de suc la terasa sa ma vada putzele.)

 

Aud uneori pe unii vorbind de furca inversata, de jante usoare din magneziu si de tot felu' de balarii tehnice,doar pt ca da bine sa reciti chestii pe care le-ai citit pe net...cand in realitate majoritatea nu fac nici o diferenta daca ei calaresc o mobra cu furca USD sau una normala, daca amortizoru spate e Sachs sau Ohlins,etc... Si oricum chestiile astea devin sesizabile cand impingi motoru la limita (ca manevrabilitate), adica pe PISTA...

Pt uz stradal nu apuci sa te dai intr-un fel in care sa zici "Ah, daca as fi avut furca USD si amortizoar Ohlins luam altfel curba aia..."..

uite ca din toti care au mers pe a mea, majoriatatea mi-au spus ca furca face diferenta. si nu am dat-o din mana pt pista, ci pe strada sau oras. plimbare usoara dar au fost care au si tras oleaca de ea.

iar micile alea de balarii tehnice is si pe strada folositoare.

 

 

daca ai alte argumente sau chichite personale, dami un PM si ne scaldam acolo in Ducati vs Honda, si Crazy devil vs Adrian B

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zair, dpdv al clasificarii lor, evident ca 916 nu e in aceeasi categorie cu VTR.

 

Eu vorbesc de clasificarea motoarelor cum le percepem noi , oamenii de rand (atat ca si capacitate de a le exploata/controla cat si ca perceptie).

 

Aud uneori pe unii vorbind de furca inversata, de jante usoare din magneziu si de tot felu' de balarii tehnice,doar pt ca da bine sa reciti chestii pe care le-ai citit pe net...cand in realitate majoritatea nu fac nici o diferenta daca ei calaresc o mobra cu furca USD sau una normala, daca amortizoru spate e Sachs sau Ohlins,etc... Si oricum chestiile astea devin sesizabile cand impingi motoru la limita (ca manevrabilitate), adica pe PISTA...

 

Pt uz stradal nu apuci sa te dai intr-un fel in care sa zici "Ah, daca as fi avut furca USD si amortizoar Ohlins luam altfel curba aia..."..

 

Oricum,ca fapt divers, eu cred ca ST2/ST4 e mai lenes decat VTR F.

 

Am mers pe 900SS care la fel, mi s-a parut mai lesinata decat a mea... pozitia era vizibil mai sport, mai 'in maini'...

 

Vorbesti prostii (din nou). M-am dat cu VTR si am avut cateva luni un ST4. ST4 este o motocicleta sport cu valente touring, VTR-F este o caruta cu un consum urias. La liniute sunt sanse sa faca (poate) un ST2 (alt motor, alti cai), dar va ramane in urma la toate celelalte capitole.

 

Apropo de fanatism, cum naiba de ii critici pe unii ca baga Ducati sau alte nume , in orice discutie, pe gat "audientei' cand tu faci exact asta cu amaratul ala de VTR?

 

Incearca mai multe motoare si o sa vezi singur diferenta. Degeaba iti explica omu' ce e Pizza cand tu ai mancat doar sarmale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zair, dpdv al clasificarii lor, evident ca 916 nu e in aceeasi categorie cu VTR.

 

Eu vorbesc de clasificarea motoarelor cum le percepem noi , oamenii de rand (atat ca si capacitate de a le exploata/controla cat si ca perceptie).

 

Aud uneori pe unii vorbind de furca inversata, de jante usoare din magneziu si de tot felu' de balarii tehnice,doar pt ca da bine sa reciti chestii pe care le-ai citit pe net...cand in realitate majoritatea nu fac nici o diferenta daca ei calaresc o mobra cu furca USD sau una normala, daca amortizoru spate e Sachs sau Ohlins,etc... Si oricum chestiile astea devin sesizabile cand impingi motoru la limita (ca manevrabilitate), adica pe PISTA...

Pt uz stradal nu apuci sa te dai intr-un fel in care sa zici "Ah, daca as fi avut furca USD si amortizoar Ohlins luam altfel curba aia..."..

Iti dau dreptate absoluta la acest capitol. Numai ca ceea ce spui o faci pentru ca ai o mentalilatediferita de restul, d.p.m.d.v buna.

E absurd sa spui ca "Ah, daca as fi avut furca USD si amortizoar Ohlins luam altfel " prima curba de pe Cheia, atata timp cat ne limitam la iesiri ocazionale, pline de praf si de soferi ce nu se respecta.

 

Oricum,ca fapt divers, eu cred ca ST2/ST4 e mai lenes decat VTR F.

 

Am mers pe 900SS care la fel, mi s-a parut mai lesinata decat a mea... pozitia era vizibil mai sport, mai 'in maini'...

Ca fapt divers, aici ai gresit-o tehnic. Gixu a zis-o bine referitor la diferenta dintre mobre (pe care o stiu si din discutiile unor pers ce nu prea mai intra pe acest forum), plus ca la capitolul consum, din ce cunosc propietarii de VFR viziteaza mai dec peco-ul.

Cat despre 900ss, totusi e o diferenta de aprox 30CP in favoarea Hondei.. credeai ca ne dam la o liniuta pe vremea asta? :D

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Insider : mane iar o arzi pe aratura. Consumul este infinit mai mic pe un ST4. De tinuta de drum nu mai vorbesc,de frane nu mai vb. Ca idee, ST4 are o plaja de turatie speciala. Trage, stagneaza si trage din nou spre varf, parca dupa 7k. VTR trage la inceput dupa care se plafoneaza.

 

O chestie pe care n-o so intelegi pana n-o probezi este comportamentul in curbe. Cu Ducati intri cu aceiasi viteza cu care intrai inainte si ai senzatia ca mergi prea incet. Aici se simte "bicicleta". Cati km ai pe VTR (cumulati)? VTR este o basina atat din punct de vedere al demarajului, cat si al ciclisticii, consumului si nu in ultimul rand al fiabilitatii. Este o Honda f nereusita. N-o spun cu intentia de a te enerva, ci cu intentia de a te aduce cu picioarele pe pamant in privinta "mitului" pe care l-ai format in jurul unui sport touring mediocru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara nici un misto si fara nici o intentie de trolling,intreb, ca prostu', daca ar fi sa-mi iau un motor cu veleitati sportive,si daca is fan V2, de ce as alege un 916 fata de VTR?

 

Zic batranii ca 916, alaturi de Fireblade si R1, au fost icon-urile care au dus la crearea superbike-ului modern. Motocicleta a fost una extraordinara cand a aparut. Eu as cumpara-o doar pentru colectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...