Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ST-urile vin cu coburi de fabrica. Cat am avut ST-ul, n-am avut buba cu bagajele.

 

Consumul, cel putin la a mea, era genial... 4,5-5 la drum intins. Am reusit sa scot consumul asta la o tura Bicaz-Brasov, cu ocol prin Toplita si Miercurea Ciuc. Mers tare, rar sub 90-100.

 

Pe viraje sta rigla, franele sunt bestiale (Brembo full) iar protectia la vant si confortul sunt binisor peste concurenta (VFR).

 

Cu 2 tobe corespunzatoare, sau cu capacele scoase din tobele originale (Remus) tuna.

 

Minusuri : Pana te obinuiesti cu tremuratul specific, dureaza un pic.

 

Ocazional te mai lasa in drum (ba un cilindru de ambreiaj, ba un cilindru de la pompa, ba un filtru de benzina infundat de rugina acumulata in rezervorul metalic)...

 

Curelele reprezinta un factor de stres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscu' de a face o gafa de k.k.t :) (nu ca ar fi prima), o sa zic ca nu stiu.......mie Ducati imi pare un motocicleta fun, de weekend, de etc, de pista...

 

Adica chiar sa am bani sa-mi permit orice model de la ei, nu-i genu de motor care-mi inspira sa ma urc pe el si sa fac 500-1000-1500 km pe weekend etc... (exceptie facand modelele ST2/ST4)...

 

Adica alea care-mi plac de la Ducati, nu ma vad facand calatorii lungi cu ele... dar pana la urma cred ca e o chestie de bani si e valabil la orice motor....

 

Astept posesori de Ducati sa povesteasca pe unde au fost si cu ce bagaje si cum a fost (Si nu sunt ironic,chiar sunt curios).:cheers:

 

motoretele sport Ducati sunt zob la capitolul confort la drum lung. am mers cu 1098 pana in Grecia 820km intr-o zi si la destinatie m-am scurs ca o piftie de pe motoreta. 11 ore in total parca. pozitie dificila in combinatie cu evacuare zgomotoasa(conteaza mai mult decat credeti la capitolul stress & oboseala) si fara dopuri in urechi au tendinta sa transforme orice flacau in piftie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoretele sport Ducati sunt zob la capitolul confort la drum lung. am mers cu 1098 pana in Grecia 820km intr-o zi si la destinatie m-am scurs ca o piftie de pe motoreta. 11 ore in total parca. pozitie dificila in combinatie cu evacuare zgomotoasa(conteaza mai mult decat credeti la capitolul stress & oboseala) si fara dopuri in urechi au tendinta sa transforme orice flacau in piftie.

820Km.... ai mers ceva. eu spre ex Neamt-Bucuresti (430km) mers in regim de turing sportiv. inafara localitatii 160-180 constant. la Bucuresti cand am ajuns nu mai simteam churu deloc. seaua tara si-a spus cuvantul, mergeam cracanat si eram instabil pe picioare. zgomotul nu prea m-a deranjat, dar se cunoaste la drum lung pt ca simteam un "duduit" in fundal.

 

acum de la Misano, am vrut sa vin pe motor, doar ca timpul nu imi permite. vroiam sa vad cam cum ma descurc pe ea la drum lung. dar e plictisitoare una de asta la mers turing. pozitia nu te avantajeaza deloc.

 

OFF: in materie de preferinte, de la Ducati o vreau pe asta

 

Diavel_2011_2_R_[1067x600].jpg

hmmmm. asta e asa pt o plimbare de duminica cu iubita/sotia, o cheia, transfagarasan(cand nu e plin de grataragii) transalpina..... dar si la drum lung e buna(din ce am vazut nu si pt pasager)

la revenire de pe cheia, am avut ocazia sa fin cu un prieten cu Diavel. am ramas surprins cum se tinea si ii dadea pe curbe. in schimb pt pasagera nu a fost asa de "funny" plangandu-se de dureri(spate si maine) de la mersul mai sportiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Crazy-devil :

 

Apai dak nici puse una langa alta nu ti se par la fel...

Aripa fata identica,faruri foarte asemanatoare (pe modelul 2004,Yamaha a plecat de la farurile "clasice R1" la alea alungite,aproape la fel cu 1098),intake-urile identice,V-ul carenelor,rezervorul,saua,coditza,tobele sub scaun...se vede asemanarea de la o posta da-o draq,da zoom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Crazy-devil :

 

Apai dak nici puse una langa alta nu ti se par la fel...

Aripa fata identica,faruri foarte asemanatoare (pe modelul 2004,Yamaha a plecat de la farurile "clasice R1" la alea alungite,aproape la fel cu 1098),intake-urile identice,V-ul carenelor,rezervorul,saua,coditza,tobele sub scaun...se vede asemanarea de la o posta da-o draq,da zoom.

hai ma ca nu e chiar asa. pai ce vroiai, sa puna tobele pe lateral? pai e continuarea liniei 916. uite spre ex 916 unde le are. as putea zice ca R1 le-a furat de la 916 si doar le-au modificat.

ducati-916-2.jpg

eu unu nu i-as plange pe Ducati si MV Agusta ca fura la design. sincer nu as plange italienii de asta, pt ca s-a stiut prin ce s-au remarcat.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1. Intamplarea face de data asta ca ce e cel mai scump e si cel mai frumos :) Asta si cu F4 CC de la MV AGUSTA

 

 

la intrunire la Bacau era prezent un F4 RR CC .... nu te saturai sa o privesti ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la intrunire la Bacau era prezent un F4 RR CC .... nu te saturai sa o privesti ...

am vazut-o si eu in poze. cumva e a lu ala de tacsu are multi bani? de avea el un Bugati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dati si voi un link cu pozele alea? ca nu am vazut-o nicaieri in poze. sau nu m-am uitat eu in toate pozele :|

erau pe Fb, dar nu mai stiu unde.

 

na ma, ca ce nu fac eu pt tine.

 

 

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/198259_233559370095728_1376312112_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/575118_233559003429098_1541644395_n.jpg

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luati de savurati : 2012 Superbike Smackdown (Stret test) pe motorcycle usa.com : http://www.motorcycle-usa.com/9/13348/Motorcycle-Article/2012-Superbike-Smackdown-IX-Street.aspx

"The good,the bad and the ugly",toate superbike-urile model 2012 (in afara de Agusta) puse laolalta.

Ghiciti cine iese pe locul 1 (pt a n-a oara).

Iar Honda ca de obicei e Honda si e foarte buna overall.

Baietii nu sunt deloc impresionati insa de r1,e clasata cel mai slab.

Va veni si track-test,in care iarasi va mere bine bmw-ul si probabil Kawa si Honda.

 

Panigale e acolo cu cei buni,dar nu se ridica la nivelul bmw-ului.Mai e mult pana departe,s1000-le si cbr-ul raman varfurile,cum era si de asteptat zic eu,iar Ducati cu motocicleta aceasta nu prea are cum ii detrona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa era si gixxerul acum vreo 5 ani. La raport calitate/pret/performante nu statea cu nicio mobra la discutie. Sa vedem.

 

Nu stiu daca GSX-R a fost No.1 cam 3 ani la rand.:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este ca BMW seamana cu VTR la faruri? adica l-au rotunjit alalt. dar........... par cam identice.

 

BMW_S1000RR_Press_11.jpg3672673560_c3721f6bf8.jpg

 

 

cel din stanga aduce putin cu al VTR-ului.... totusi nu am inteles niciodata ideea formelor asimetrice ale carenelor cat si a farurilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha. Nu e simetrică pentru că e mai bine așa. Nu cumpăr asta: nici celelalte motorete nu-s simetrice și totuși arată simetric. Și mai bine (în afară de ultimul ZX10R care parcă are față de copil trizomic IMHO).

 

Arată special? Da. O poți recunoaște dintr-o mulțime? Da. E un lucru bun? Nu. Credeam că au învățat lecția de la divizia de automobile:

BMW7Series-E65-E66--medium-1678_10.jpg2006-bmw-z4-coupe-30si-se-uk-version-front-view-588x441.jpg2008-bmw-6-series-19.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca ar trebui facut un topic cu BMW S1000RR, ca din ce vad, aici e topic despre papagale si se discuta de BMW. :unsure:

 

Nu crezi ca e cam tarziu sa ceri discutii on-topic, dupa ce tu te-ai injurat 20 de pagini cu Adrian B? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...