Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

 

rosul intra la 6000 RPM??? sau..am inteles eu prost poza aia. Ce naiba, doar nu e "dizal". :grinbandit:

 

 

 

 

si eu am fost surprins la inceput..dar am impresia ca acel rosu la 6k ture este in functie de modul de functionare al motorului ...in cazul de fata modul cel mai "linistit"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am recitit. daca e referi ca se contureaza un tipar asupra motoarelor L4...... ma las de motociclism si-mi iau bicicleta.

 

ar fi ultimul lucru care vreau sa il vad in materie de motociclism.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am recitit. daca e referi ca se contureaza un tipar asupra motoarelor L4...... ma las de motociclism si-mi iau bicicleta.

 

ar fi ultimul lucru care vreau sa il vad in materie de motociclism.

Trebuie sa intelegi cand deja fortezi nota prea mult.Au facut-o cei de la BMW si pana la urma si-au dat seama ca singura sansa la o cota pe piata superbike-urilor o au doar folosind un L4. si la capitolul v2[chiar daca la 180 de grade boxerul e tot un fel de motor in V] chiar au ceva experienta in spate. Singura modalitate prin care Ducati a putut sa atinga nivelurile de putere ale unui miar L4 a fost majorarea cilindreei cu 200 cm3 pentru ca la turatie au atins limita si nu cred ca o sa vezi vreodata un V2 depasind 11000 de ture, pe cand un L4 urca fara probleme majore pana la 15000-16000[vb de motoare de serie]. Modalitatile de a majora puterea produsa sunt: cilindree mai mare[ metoda Ducati], turatie mai mare[L4], umplere mai buna cilindri[aici se ajunge la un moment dat la un punct max. care nu poate fi depasit decat prin utilizarea supraalimentarii, fie compresor mecanic fie turbocompresor]. Daca vrei iti explic de ce Ducati nu mai poate creste turatia si[dupa mine] nici cilindreea: pentru ca e la limita tehnologica a V2-ului.

Da, sunt primul care o recunoaste, ca arhitectura L4-le e un compromis, dar la ora actuala e cea mai buna solutie, cea mai ieftina, cea mai fiabila, ia-o cum vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este s-o luam drept,pentru fiecare detaliu,sunteti de acord cu mine si cu foarte multi motociclisti experimentati ca motocicletele japoneze (Honda,Kawasaki,Suzuki,Yamaha) au fost,sunt,si vor ramane cele mai fiabile,performante,nervoase,etc motociclete.Sa va explic ceva,de exemplu daca cineva isi achizitioneaza un ducati de-asta,de unde ia gogu' respectiv piese de schimb la pret mai mic decat cele noi de la reprezentanta?Motocicletele japoneze le cunosc toti oamenii ca fiind cele mai fiabile,etc motoare,acum fiecare crede ce vrea,dar logica mea de balta asta spune.De exemplu achizitionati de nou un Suzuki GSX1300R Hayabusa sau orice altceva,va apucati si puneti doar piese strict necesare (nu piese pentru aspect,gen oglinzi cu imitatie de carbon,sau mai stiu eu ce) pentru pilotarea motorului,gen:

-Furca si suspensie,ambele noi cu tot cu toate accesoriile,de la marca Ohlins.

-Filtru de aer K&N,filtru de ulei K&N ambele noi.

-Furtunase,etrieri,placute frana,pompita fata si spate,toate de la firma Brembo sau Nissin.

-Toba sport (intermediara+finala/-e),4-2-1 sau 4-2-2 dupa preferinte.

-ECU-ul dus la niste oameni experimentati sa ti-l conecteze la un calculator,sa-l reseteze total,si apoi sa instaleze un soft special,"fara limite",care elimina orice fel de limitator (turatii,viteze,etc) posibil.

-Niste bujii Bosch sau NGK.

-Un ulei foarte bun pentru motor,si la fel unul foarte bun pentru cutia de viteze.

-Benzina 95.

-Foloseste antigel la racirea motorului.

Poate mai sunt si altele,sper sa completati voi daca am gresit pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa intelegi cand deja fortezi nota prea mult.Au facut-o cei de la BMW si pana la urma si-au dat seama ca singura sansa la o cota pe piata superbike-urilor o au doar folosind un L4. si la capitolul v2[chiar daca la 180 de grade boxerul e tot un fel de motor in V] chiar au ceva experienta in spate. Singura modalitate prin care Ducati a putut sa atinga nivelurile de putere ale unui miar L4 a fost majorarea cilindreei cu 200 cm3 pentru ca la turatie au atins limita si nu cred ca o sa vezi vreodata un V2 depasind 11000 de ture, pe cand un L4 urca fara probleme majore pana la 15000-16000[vb de motoare de serie]. Modalitatile de a majora puterea produsa sunt: cilindree mai mare[ metoda Ducati], turatie mai mare[L4], umplere mai buna cilindri[aici se ajunge la un moment dat la un punct max. care nu poate fi depasit decat prin utilizarea supraalimentarii, fie compresor mecanic fie turbocompresor]. Daca vrei iti explic de ce Ducati nu mai poate creste turatia si[dupa mine] nici cilindreea: pentru ca e la limita tehnologica a V2-ului.

Da, sunt primul care o recunoaste, ca arhitectura L4-le e un compromis, dar la ora actuala e cea mai buna solutie, cea mai ieftina, cea mai fiabila, ia-o cum vrei.

mai te-am inteles perfect in ceea ce zici, si nu neg nimic.

intradevar au ajuns la capatul "lumanarii in ceea ce tine de V2 si o scapare ar fi L4. dar asta sper sa nu sa se inample. deocamdata cativa ani o sa ii mai tina 1199 pe piata, apoi nu stiu in materie de SBK ce vor mai scoate peste el

 

dar daca ne uitam cam peste tot s-a ajuns la capat. acum doar ce se mai jongleaza cu modificari. turatia maxima s-a atins, puterea la fel e la capat, mai urmeaza compresoare, si tenologia v-a vorbi.

 

cat de Ducati peste 11.000, din auzite(ca eu nu am facut-o) a mea cu vechiul motor, ar fi ajuns la 11.500 dar asta din ce am auzit(dar a fost un motor bibilit si impins la limite) dar intradevar nu vor veni ei cu motor stoc sa depaseasca 11mii. si la fel si cilindreea, deja e mult un motor de 1200pe vitezana. dar tehnologia ii tin oarecum cu un pas in fata. acele valve de eliminare a presiunii din motor, acele bibileli si abureli, ii mai ajuta. sincer nu stiu ce v-a fi peste cativa ani.

dar sa nu uitam ca ei se bat cu motoare L4 iar la V2 sunt in top.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai te-am inteles perfect in ceea ce zici, si nu neg nimic.

intradevar au ajuns la capatul "lumanarii in ceea ce tine de V2 si o scapare ar fi L4. dar asta sper sa nu sa se inample. deocamdata cativa ani o sa ii mai tina 1199 pe piata, apoi nu stiu in materie de SBK ce vor mai scoate peste el

 

dar daca ne uitam cam peste tot s-a ajuns la capat. acum doar ce se mai jongleaza cu modificari. turatia maxima s-a atins, puterea la fel e la capat, mai urmeaza compresoare, si tenologia v-a vorbi.

 

cat de Ducati peste 11.000, din auzite(ca eu nu am facut-o) a mea cu vechiul motor, ar fi ajuns la 11.500 dar asta din ce am auzit(dar a fost un motor bibilit si impins la limite) dar intradevar nu vor veni ei cu motor stoc sa depaseasca 11mii. si la fel si cilindreea, deja e mult un motor de 1200pe vitezana. dar tehnologia ii tin oarecum cu un pas in fata. acele valve de eliminare a presiunii din motor, acele bibileli si abureli, ii mai ajuta. sincer nu stiu ce v-a fi peste cativa ani.

dar sa nu uitam ca ei se bat cu motoare L4 iar la V2 sunt in top.

las ce ai spus mai sus citat ca sa vb in context.Tine minte ce ai spus. O sa vezi ca Panigalele asta o sa fie cam un flop.Mark my words.Si asta nu o spun cu rautate sau ca asa mi-as dori. E doar un concept prea dus la extrem. Si aici nu ma refer la motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este s-o luam drept,pentru fiecare detaliu,sunteti de acord cu mine si cu foarte multi motociclisti experimentati ca motocicletele japoneze (Honda,Kawasaki,Suzuki,Yamaha) au fost,sunt,si vor ramane cele mai fiabile,performante,nervoase,etc motociclete.Sa va explic ceva,de exemplu daca cineva isi achizitioneaza un ducati de-asta,de unde ia gogu' respectiv piese de schimb la pret mai mic decat cele noi de la reprezentanta?Motocicletele japoneze le cunosc toti oamenii ca fiind cele mai fiabile,etc motoare,acum fiecare crede ce vrea,dar logica mea de balta asta spune.De exemplu achizitionati de nou un Suzuki GSX1300R Hayabusa sau orice altceva,va apucati si puneti doar piese strict necesare (nu piese pentru aspect,gen oglinzi cu imitatie de carbon,sau mai stiu eu ce) pentru pilotarea motorului,gen:

-Furca si suspensie,ambele noi cu tot cu toate accesoriile,de la marca Ohlins.

-Filtru de aer K&N,filtru de ulei K&N ambele noi.

-Furtunase,etrieri,placute frana,pompita fata si spate,toate de la firma Brembo sau Nissin.

-Toba sport (intermediara+finala/-e),4-2-1 sau 4-2-2 dupa preferinte.

-ECU-ul dus la niste oameni experimentati sa ti-l conecteze la un calculator,sa-l reseteze total,si apoi sa instaleze un soft special,"fara limite",care elimina orice fel de limitator (turatii,viteze,etc) posibil.

-Niste bujii Bosch sau NGK.

-Un ulei foarte bun pentru motor,si la fel unul foarte bun pentru cutia de viteze.

-Benzina 95.

-Foloseste antigel la racirea motorului.

Poate mai sunt si altele,sper sa completati voi daca am gresit pe undeva.

si ce se intampla dupa ce le cumperi toate astea?

 

las ce ai spus mai sus citat ca sa vb in context.Tine minte ce ai spus. O sa vezi ca Panigalele asta o sa fie cam un flop.Mark my words.Si asta nu o spun cu rautate sau ca asa mi-as dori. E doar un concept prea dus la extrem. Si aici nu ma refer la motor...

intradevar e un motor dus la extrem, dar ramane de vazut ce se intampla. pe hartie se lauda bine, dar ramane de vazut in practica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce se intampla dupa ce le cumperi toate astea?

He takes off for the Moon, ce altceva. Copil tanar, ce sa-i faci. Inca tot ce zboara se mananca pentru el. Lasand gluma la o parte mai ai un pic de invatat despre motoare Cristi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[modest]in primul rand nu-s copil[/modest]

in al doilea rand ce ar mai trebui sa invat despre motoristile astea?

I ment no disrespect. De altfel am spus ca am glumit.:) si vezi ca motoarele in 4 timpi mai nou folosesc circuit de ungere comun motor-cutie de viteze deci afirmatia ta:ulei bun de motor si de cutie nu prea are logica. Se foloseste acelasi pentru ambele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[modest]in primul rand nu-s copil[/modest]

in al doilea rand ce ar mai trebui sa invat despre motoristile astea?

in materie de motoare esti copil. modul de exprimare tiar fi dat si varsta de gol.(sper sa nu fie real)

 

adica ai de invatat. tu tot ce stii, e din auzite. intradevar japonezele is fiabile, dar aici nu vorbeam de fiabilitate.

vrei fiabilitate iti iei BMW F650 si ai fiabilitate. vrei oleaca din toate, te orientezi in alta parte.

 

de invata ai foarte multe din ce vad. dar fiecare avem de invata. dar la capitolul cunostinte generale in materie de motociclism, stai prost tare.

 

tu ai vrut sa zici ceva in postul ala, dar teai grabit si doar ai enumerat niste produse/accesorii, si ai laudat niste japoneze. nu ai facut comparatie, dar ai dat un exemplu de motor cu cilindree de 1300cc si motor L4. daca spuneai un V2 sa il compari, te credeam.

 

banuiesc ca si prietenu de mai sus e de aceiasi parere.

 

I ment no disrespect. De altfel am spus ca am glumit.:) si vezi ca motoarele in 4 timpi mai nou folosesc circuit de ungere comun motor-cutie de viteze deci afirmatia ta:ulei bun de motor si de cutie nu prea are logica. Se foloseste acelasi pentru ambele.

uite ca i-ai dat tu de inteles ca e copil si are de invatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I ment no disrespect. De altfel am spus ca am glumit.:) si vezi ca motoarele in 4 timpi mai nou folosesc circuit de ungere comun motor-cutie de viteze deci afirmatia ta:ulei bun de motor si de cutie nu prea are logica. Se foloseste acelasi pentru ambele.

Ba cam are...alea vechi nu au circuit comun de ungere motor-cutie...deci ia mai gandeste-te...

 

in materie de motoare esti copil. modul de exprimare tiar fi dat si varsta de gol.(sper sa nu fie real)

 

adica ai de invatat. tu tot ce stii, e din auzite. intradevar japonezele is fiabile, dar aici nu vorbeam de fiabilitate.

vrei fiabilitate iti iei BMW F650 si ai fiabilitate. vrei oleaca din toate, te orientezi in alta parte.

 

de invata ai foarte multe din ce vad. dar fiecare avem de invata. dar la capitolul cunostinte generale in materie de motociclism, stai prost tare.

 

tu ai vrut sa zici ceva in postul ala, dar teai grabit si doar ai enumerat niste produse/accesorii, si ai laudat niste japoneze. nu ai facut comparatie, dar ai dat un exemplu de motor cu cilindree de 1300cc si motor L4. daca spuneai un V2 sa il compari, te credeam.

 

banuiesc ca si prietenu de mai sus e de aceiasi parere.

 

 

uite ca i-ai dat tu de inteles ca e copil si are de invatat.

Mai intai uite-te in grajdul tau si apoi vorbeste de "copii incepatori care spun ce aud prin zvonuri" si apoi leaga-te de altu'...apropo enumera-mi si mie toate subiectele la care am eu puncte slabe in materie de motociclism,ca sa stiu sa ma "perfectionez"

Editat de Becheru_Cristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Am un Aprilia Rs 125 din anul 2005 (ultimul an in care modele mai vechi s-au fabricat inainte sa se fabrice cele noi 2006+),pe motor totul este original,neumblat la nimic.Doresc sa culeg cateva sfaturi de la posesorii de Rs 125,care intradevar dau un sfat bun,nu incepatorii care isi dau cu parerea din zvonurile auzite.Deci ma gandeam sa pun cateva piese (piese de firma,bugetul nu il luam in calcul) pentru a urca in putere cativa cai,ce piese imi recomandati sa cumpar,si ce firma?Motorul fiind in 2 timpi eu ma gandeam sa pun un filtru sport,o toba sport(intermediara+finala),un carburator (spuneti-mi voi care ar fi cele mai bune firme pentru toate piesele care le-am spus eu mai sus,si daca mai sunt si alte piese de schimbat va rog sa mi le spuneti.Referitor la uleiul pentru amestecul cu benzina,ce ulei ar fi cel mai bun???Cel full-sintetic???Referitor la benzina,ce benzina ar fi cel mai indicat sa-i cumpar???

Nota I:motorul are power valve,este editia cu 34 de cp.

Ba cam are...alea vechi nu au circuit comun de ungere motor-cutie...deci ia mai gandeste-te...

 

 

Mai intai uite-te in grajdul tau si apoi vorbeste de "copii incepatori care spun ce aud prin zvonuri" si apoi leaga-te de altu'...apropo enumera-mi si mie toate subiectele la care am eu puncte slabe in materie de motociclism,ca sa stiu sa ma "perfectionez"

pe topicul asta vorbil de Ducati 1199 si motoarele mai noi(cand se fac comparatii)

 

alea vechi le discutam la posesorii de comuniste, sau categoriile aferente. eu doar am sustinul ideia colegului ca pari copil dupa cum gandesti. ai luat un motor si ai enumerat niste "jucarii" dar numai atat. ceea ce a spus cam tot.

 

nu stau sa te analizez. si nu te supara. daca vrei sa compari, vino cu argumente legate de V2. uitate la discutia cu colegu ca nu sa agitat nimeni. deci.... pastram linistea civilizat pe topic.

 

uite unde te-ai dat de gol ca esti copil.

Salut!Am un Aprilia Rs 125 din anul 2005 (ultimul an in care modele mai vechi s-au fabricat inainte sa se fabrice cele noi 2006+),pe motor totul este original,neumblat la nimic.Doresc sa culeg cateva sfaturi de la posesorii de Rs 125,care intradevar dau un sfat bun,nu incepatorii care isi dau cu parerea din zvonurile auzite.Deci ma gandeam sa pun cateva piese (piese de firma,bugetul nu il luam in calcul) pentru a urca in putere cativa cai,ce piese imi recomandati sa cumpar,si ce firma?Motorul fiind in 2 timpi eu ma gandeam sa pun un filtru sport,o toba sport(intermediara+finala),un carburator (spuneti-mi voi care ar fi cele mai bune firme pentru toate piesele care le-am spus eu mai sus,si daca mai sunt si alte piese de schimbat va rog sa mi le spuneti.Referitor la uleiul pentru amestecul cu benzina,ce ulei ar fi cel mai bun???Cel full-sintetic???Referitor la benzina,ce benzina ar fi cel mai indicat sa-i cumpar???

Nota I:motorul are power valve,este editia cu 34 de cp.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba cam are...alea vechi nu au circuit comun de ungere motor-cutie...deci ia mai gandeste-te...

despre ce vorbim acuma?despre Triumph-uri si BSA-uri sau despre motociclete relativ moderne? am precizat clar "MAI NOU".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

despre ce vorbim acuma?despre Triumph-uri si BSA-uri sau despre motociclete relativ moderne? am precizat clar "MAI NOU".

asta i-am spus si eu, dar.... acu urmeaza sa ne acuze ca suntem clone sau ca suntem frati ori ca ne vb pe mess ce sa scriem:)).

 

ma bag la somn si mai raspund maine. Have fun. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta i-am spus si eu, dar.... acu urmeaza sa ne acuze ca suntem clone sau ca suntem frati ori ca ne vb pe mess ce sa scriem:)).

 

ma bag la somn si mai raspund maine. Have fun. :cheers:

Daca se uita prea mult la telenovele lumea ce sa spuna? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vezi ca Panigalele asta o sa fie cam un flop.Mark my words.Si asta nu o spun cu rautate sau ca asa mi-as dori. E doar un concept prea dus la extrem. Si aici nu ma refer la motor...

Nu cred sa fie un flop.Nu are cum sa fie un flop pt ca in primul rand,arata prea bine si asta vinde mult.(Mi se parea ca are fundul cam prea mic si disproportionat,dar cred ca m-am inselat,are fundul identic cu al lui Kylie Minogue,adica perfect :P).Apoi are tehnologie destul de tzepena si asta iar vinde.Bine,nici o revelatie nu o sa fie.Poate e o revelatie,un leap forward in comparatie cu alte Ducati.Dar cand il compari cu literbikes unde lupta e ff acerba,e un razboi in toata regula si fiecare firma are nisa ei si aduce acel ceva al ei,si Ducati va avea cum a avut intotdeauna nisa ei,dar nu cred ca va fi pe locul 1 in materie de performanta pura,chiar daca e cu 200cc mai mare.

Dar cred ca pt cei care sunt in targetul de piata al lui Panigale,adica in primul rand fanii impatimiti ai marcii,asta nu va conta.Pana la urma,e si normal sa nu conteze,pt ca 90% din SS-uri si literbikes nu vor vedea circuitul vreodata,deci comparatiile cu alte motoare sunt degeaba.Si cui ii mai pasa ca esti cu atatea secunde mai slab pe tur si ca ai cu atatia cai decat ultimul bmw sau honda iesita daca motocicleta respectiva arata si suna asa cum arata si suna Panigale si tu vei fi sub casca cu gura pana la urechi? :rock:

Va cuceri piata cum a facut-o Monster-ul,va da clasa la tot,va trimite proiectantii rivali "back to the drawing boards" asa cum a facut-o Bmw-ul?Nu.Dar va avea nisa lui specifica,succesul de piata aferent,si va fi cum trebuie sa fie : italian.

Dar un flop garantat nu va fi.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura modalitate prin care Ducati a putut sa atinga nivelurile de putere ale unui miar L4 a fost majorarea cilindreei cu 200 cm3 pentru ca la turatie au atins limita si nu cred ca o sa vezi vreodata un V2 depasind 11000 de ture, pe cand un L4 urca fara probleme majore pana la 15000-16000

 

 

nush de ce spui tu ca s-a cam ajuns la limita turatiei in cazul motoarelor in V ...

asta este un V2 de 1000 si nu prea vad un marcaj de pe care sa inceapa rosul...

post-17059-0-59597900-1326618594_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...