zîmbesc Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 OFF: in materie de preferinte, de la Ducati o vreau pe asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 ST-urile vin cu coburi de fabrica. Cat am avut ST-ul, n-am avut buba cu bagajele. Consumul, cel putin la a mea, era genial... 4,5-5 la drum intins. Am reusit sa scot consumul asta la o tura Bicaz-Brasov, cu ocol prin Toplita si Miercurea Ciuc. Mers tare, rar sub 90-100. Pe viraje sta rigla, franele sunt bestiale (Brembo full) iar protectia la vant si confortul sunt binisor peste concurenta (VFR). Cu 2 tobe corespunzatoare, sau cu capacele scoase din tobele originale (Remus) tuna. Minusuri : Pana te obinuiesti cu tremuratul specific, dureaza un pic. Ocazional te mai lasa in drum (ba un cilindru de ambreiaj, ba un cilindru de la pompa, ba un filtru de benzina infundat de rugina acumulata in rezervorul metalic)... Curelele reprezinta un factor de stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Multistrada 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Varfuri de 150-160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Cu riscu' de a face o gafa de k.k.t (nu ca ar fi prima), o sa zic ca nu stiu.......mie Ducati imi pare un motocicleta fun, de weekend, de etc, de pista... Adica chiar sa am bani sa-mi permit orice model de la ei, nu-i genu de motor care-mi inspira sa ma urc pe el si sa fac 500-1000-1500 km pe weekend etc... (exceptie facand modelele ST2/ST4)... Adica alea care-mi plac de la Ducati, nu ma vad facand calatorii lungi cu ele... dar pana la urma cred ca e o chestie de bani si e valabil la orice motor.... Astept posesori de Ducati sa povesteasca pe unde au fost si cu ce bagaje si cum a fost (Si nu sunt ironic,chiar sunt curios). motoretele sport Ducati sunt zob la capitolul confort la drum lung. am mers cu 1098 pana in Grecia 820km intr-o zi si la destinatie m-am scurs ca o piftie de pe motoreta. 11 ore in total parca. pozitie dificila in combinatie cu evacuare zgomotoasa(conteaza mai mult decat credeti la capitolul stress & oboseala) si fara dopuri in urechi au tendinta sa transforme orice flacau in piftie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 motoretele sport Ducati sunt zob la capitolul confort la drum lung. am mers cu 1098 pana in Grecia 820km intr-o zi si la destinatie m-am scurs ca o piftie de pe motoreta. 11 ore in total parca. pozitie dificila in combinatie cu evacuare zgomotoasa(conteaza mai mult decat credeti la capitolul stress & oboseala) si fara dopuri in urechi au tendinta sa transforme orice flacau in piftie. 820Km.... ai mers ceva. eu spre ex Neamt-Bucuresti (430km) mers in regim de turing sportiv. inafara localitatii 160-180 constant. la Bucuresti cand am ajuns nu mai simteam churu deloc. seaua tara si-a spus cuvantul, mergeam cracanat si eram instabil pe picioare. zgomotul nu prea m-a deranjat, dar se cunoaste la drum lung pt ca simteam un "duduit" in fundal. acum de la Misano, am vrut sa vin pe motor, doar ca timpul nu imi permite. vroiam sa vad cam cum ma descurc pe ea la drum lung. dar e plictisitoare una de asta la mers turing. pozitia nu te avantajeaza deloc. OFF: in materie de preferinte, de la Ducati o vreau pe asta hmmmm. asta e asa pt o plimbare de duminica cu iubita/sotia, o cheia, transfagarasan(cand nu e plin de grataragii) transalpina..... dar si la drum lung e buna(din ce am vazut nu si pt pasager) la revenire de pe cheia, am avut ocazia sa fin cu un prieten cu Diavel. am ramas surprins cum se tinea si ii dadea pe curbe. in schimb pt pasagera nu a fost asa de "funny" plangandu-se de dureri(spate si maine) de la mersul mai sportiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 @ Crazy-devil : Apai dak nici puse una langa alta nu ti se par la fel... Aripa fata identica,faruri foarte asemanatoare (pe modelul 2004,Yamaha a plecat de la farurile "clasice R1" la alea alungite,aproape la fel cu 1098),intake-urile identice,V-ul carenelor,rezervorul,saua,coditza,tobele sub scaun...se vede asemanarea de la o posta da-o draq,da zoom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 (editat) @ Crazy-devil : Apai dak nici puse una langa alta nu ti se par la fel... Aripa fata identica,faruri foarte asemanatoare (pe modelul 2004,Yamaha a plecat de la farurile "clasice R1" la alea alungite,aproape la fel cu 1098),intake-urile identice,V-ul carenelor,rezervorul,saua,coditza,tobele sub scaun...se vede asemanarea de la o posta da-o draq,da zoom. hai ma ca nu e chiar asa. pai ce vroiai, sa puna tobele pe lateral? pai e continuarea liniei 916. uite spre ex 916 unde le are. as putea zice ca R1 le-a furat de la 916 si doar le-au modificat. eu unu nu i-as plange pe Ducati si MV Agusta ca fura la design. sincer nu as plange italienii de asta, pt ca s-a stiut prin ce s-au remarcat. Editat Iunie 15, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Ti-am zis sa nu mai pui poze cu roata aia spate de chacat. Baga un marchesini ceva acolo altfel vomit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
INT6 Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Ce pierdere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 15, 2012 Autor Share Postat Iunie 15, 2012 +1. Intamplarea face de data asta ca ce e cel mai scump e si cel mai frumos Asta si cu F4 CC de la MV AGUSTA la intrunire la Bacau era prezent un F4 RR CC .... nu te saturai sa o privesti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 la intrunire la Bacau era prezent un F4 RR CC .... nu te saturai sa o privesti ... am vazut-o si eu in poze. cumva e a lu ala de tacsu are multi bani? de avea el un Bugati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 (editat) dati si voi un link cu pozele alea? ca nu am vazut-o nicaieri in poze. sau nu m-am uitat eu in toate pozele :| erau pe Fb, dar nu mai stiu unde. na ma, ca ce nu fac eu pt tine. http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/198259_233559370095728_1376312112_n.jpg http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/575118_233559003429098_1541644395_n.jpg Editat Iunie 15, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 16, 2012 Autor Share Postat Iunie 16, 2012 da-i o cautare pe google la F4 RR CC (corsacorta)...este model 2012 cea de la Bacau inca avea tzipla pe bord sau daca vrei uita-te aici http://www.sportrider.com/bikes/146_1112_2012_mv_agusta_f4rr_corsacorta/photo_05.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Luati de savurati : 2012 Superbike Smackdown (Stret test) pe motorcycle usa.com : http://www.motorcycle-usa.com/9/13348/Motorcycle-Article/2012-Superbike-Smackdown-IX-Street.aspx "The good,the bad and the ugly",toate superbike-urile model 2012 (in afara de Agusta) puse laolalta. Ghiciti cine iese pe locul 1 (pt a n-a oara). Iar Honda ca de obicei e Honda si e foarte buna overall. Baietii nu sunt deloc impresionati insa de r1,e clasata cel mai slab. Va veni si track-test,in care iarasi va mere bine bmw-ul si probabil Kawa si Honda. Panigale e acolo cu cei buni,dar nu se ridica la nivelul bmw-ului.Mai e mult pana departe,s1000-le si cbr-ul raman varfurile,cum era si de asteptat zic eu,iar Ducati cu motocicleta aceasta nu prea are cum ii detrona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Ar fi cazul sa i se ridice o statuie lu' S1000RR! Chiar merita ca de 3 ani nu mai misca nimic pe langa el, strada ori circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Asa era si gixxerul acum vreo 5 ani. La raport calitate/pret/performante nu statea cu nicio mobra la discutie. Sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 este ca BMW seamana cu VTR la faruri? adica l-au rotunjit alalt. dar........... par cam identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Asa era si gixxerul acum vreo 5 ani. La raport calitate/pret/performante nu statea cu nicio mobra la discutie. Sa vedem. Nu stiu daca GSX-R a fost No.1 cam 3 ani la rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 17, 2012 Autor Share Postat Iunie 17, 2012 este ca BMW seamana cu VTR la faruri? adica l-au rotunjit alalt. dar........... par cam identice. cel din stanga aduce putin cu al VTR-ului.... totusi nu am inteles niciodata ideea formelor asimetrice ale carenelor cat si a farurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Aici explicatia pentru faruri si carene. Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Aha. Nu e simetrică pentru că e mai bine așa. Nu cumpăr asta: nici celelalte motorete nu-s simetrice și totuși arată simetric. Și mai bine (în afară de ultimul ZX10R care parcă are față de copil trizomic IMHO). Arată special? Da. O poți recunoaște dintr-o mulțime? Da. E un lucru bun? Nu. Credeam că au învățat lecția de la divizia de automobile: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 17, 2012 Autor Share Postat Iunie 17, 2012 (editat) n-au invatat nimic....i-a stricat rau Bangle ala niste urme de revenire da noul seria 5 Editat Iunie 17, 2012 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 eu cred ca ar trebui facut un topic cu BMW S1000RR, ca din ce vad, aici e topic despre papagale si se discuta de BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 eu cred ca ar trebui facut un topic cu BMW S1000RR, ca din ce vad, aici e topic despre papagale si se discuta de BMW. Nu crezi ca e cam tarziu sa ceri discutii on-topic, dupa ce tu te-ai injurat 20 de pagini cu Adrian B? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.