foxbat Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 pai nu stiu ce sa czci, daca tu l compari cu Transalpul..atunci cu 2000 e im iiau super TA , rotile nu s spitate..deci.. poate gresec,,dar nx-ul e V2 ? parca 2 in linie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) E vorba de acest model de Transalp. In afara de roti si plastice............ mai sunt si alte diferente? Editat Septembrie 4, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 oricum sincer,tristete mare pe aci mai ca mi e rusine ca am honda, un amarat de drive test nu se face. si pe bune, personal am vorbit atat la cei din "bucuresti" cat si " externi" . oameni extrordinari..dar..nici un reziultat. poate honda ' japonia" nu e interesata de cele poate , 20 mobre / an in romania..asta e, o sa dau banutii la " vecini" apropo..ieri vorbea cu un amic, la 90 km de Budapeste, un dealera avea PE STOT TOATE modelele actuale, pana si un goldwing.. asta cam doare, ca ma cauta bmw ul sa mi ofere buy back si drive test..iar honda..cucu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) oricum sincer,tristete mare pe aci mai ca mi e rusine ca am honda, un amarat de drive test nu se face. si pe bune, personal am vorbit atat la cei din "bucuresti" cat si " externi" . oameni extrordinari..dar..nici un reziultat. poate honda ' japonia" nu e interesata de cele poate , 20 mobre / an in romania..asta e, o sa dau banutii la " vecini" apropo..ieri vorbea cu un amic, la 90 km de Budapeste, un dealera avea PE STOT TOATE modelele actuale, pana si un goldwing.. asta cam doare, ca ma cauta bmw ul sa mi ofere buy back si drive test..iar honda..cucu O sa ai o motocicleta UMANA daca iti iei BMW. Cu bune si rele. Dar tot o sa ai surprize cu ea in service .Cutia mea dupa 6000km iar a devenit DUCATI. Asta e, cica e normal am citit pe diverse forumuri, mai tine 40.000km daca am noroc si cade. Merita BMW daca vrei comfort, consum mic si dinamica/ciclistica. Editat Septembrie 4, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 oricum sincer,tristete mare pe aci mai ca mi e rusine ca am honda, un amarat de drive test nu se face. si pe bune, personal am vorbit atat la cei din "bucuresti" cat si " externi" . oameni extrordinari..dar..nici un reziultat. poate honda ' japonia" nu e interesata de cele poate , 20 mobre / an in romania..asta e, o sa dau banutii la " vecini" apropo..ieri vorbea cu un amic, la 90 km de Budapeste, un dealera avea PE STOT TOATE modelele actuale, pana si un goldwing.. asta cam doare, ca ma cauta bmw ul sa mi ofere buy back si drive test..iar honda..cucu upssss .... s a trezit FOXUL!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 O sa ai o motocicleta UMANA daca iti iei BMW. Cu bune si rele. Dar tot o sa ai surprize cu ea in service .Cutia mea dupa 6000km iar a devenit DUCATI. Asta e, cica e normal am citit pe diverse forumuri, mai tine 40.000km daca am noroc si cade. Merita BMW daca vrei comfort, consum mic si dinamica/ciclistica. bigule, sutn caine pana lamoarte upssss .... s a trezit FOXUL!!!!!! deloc, eram treaz de mult acum m am si sculat. nu ti detaliez ca estei baiat destept ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 4, 2012 Autor Share Postat Septembrie 4, 2012 Merita BMW daca vrei comfort, consum mic si dinamica/ciclistica. Merita BMW daca vrei marca. Merita BOXER daca vrei dinamica si ciclistica. Merita Honda seria NC daca nu vrei namila de motor, ci preferi consum mic si dinamica boxerului. Ciclistica e pe aproape, desi nu se foloseste telelever pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Merita Honda seria NC daca nu vrei namila de motor, ci preferi consum mic si dinamica boxerului. Ciclistica e pe aproape, desi nu se foloseste telelever pe fata. Nu am mers pe modelul NX700X dar sigur nu se poate compara ciclistica cu cea de pe BMW. Nu sunt fanatic BMW, dar hai sa fim realisti. cum sa compari ma asa ceva Poate ca se poate compara cu un model de boxer din 80. Dar nu poti compara cele doua modele actuale din 2012 sunt in doua categorii total diferite.........n-ai ce sa .......... hai sa fim seriosi. Compari un munte de otel ieftin cu o mana de aliaje alese. Ceea ce reiese si din pretul celor 2 motociclete. PS : Consumul la acel 700 V2 este de 5% daca sari de 100km/h. Un boxer nu sare de 5 hai 6 decat daca esti nesimtit cu accelereatia. Una e sa ai 700 alta e sa ai 1200. Editat Septembrie 4, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 bigule, o da m in SF-uri vezi mai sus ca se incinsees treaba ai dreptea, asa cm si restul ai dreptate, nu se compara mobrele. , cu ce nu s de acord..am mers cu boxer ( atat gs cat si r ) de 1200... mers buget ( 90 - 100) au scos comscum ff ok ( 4.8..5.2 ) , mai mic decat japonezele ( varadero de ex care are doar 997 cmc ) . dar...imediat ce am urcat viteza de croaziera spre 120- 130, ele, ( 1200 ) au "sarit " cu peste 1 - 1 .5 l iar ' noi " am ramas aproape la fel daca mergi cu boxerul cum merge ianachim pariu ca esti pste 7.5 ca popa( si asta la mers prin " sate") Ca altfel papa si peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 4, 2012 Autor Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Merita Honda seria NC daca nu vrei namila de motor, ci preferi consum mic si dinamica boxerului. Ciclistica e pe aproape, desi nu se foloseste telelever pe fata. Diferenta intre noi doi, draga bigfoot, este ca eu am mers cu NC si cu un boxer de 1100. Centrul ala de greutate atat de jos, specific boxerului, care iti permite foarte usor sa schimbi inclinarea si iti confera o incredere foarte mare in aderenta... este prezent si la NC. Nu am intalnit asta la CBF, la domi, la TDM, la RR (s1000 chiar) sau la alte chestii cu care am apucat sa ma dau. De acord: boxerul e altceva. Dar eu l-am vandut pentru ca era bartai namila si nu-mi placea sa merg cu el prin oras. In schimb imi lipseste acea manevrabilitate de exceptie. Am gasit-o la NC, care este un motor MICUT, gandit sa scoata cuplu nu cai putere. De aia sunt indragostit de el. La cat touring fac eu, mi-ajunge NC. Pentru oricine are motor ca mijloc principal de deplasare in oras si prin imprejurimi, NCul e foarte bun. Daca faci 3-4 plimbari pe sezon, nu se justifica un boxer - care e de doua-trei ori mai scump luat de nou. In plus, la consum in oras, iti garantez ca isi bate joc NCul de R1200. La drum lung la peste suta, saracu NC bea de stinge in timp ce boxeru e fix la consum optim. Deci nu, nu discreditez BMWul (ma rog, boxerele - alea au clasa lor unde sunt cam rege: touring si placere de pilota). Insa pot afirma cu mana pe inima ca NCul se apropie foarte bine de multe din aspectele care pe mine m-au incantat la BMWul pe care l-am avut. Iar daca e sa compar F650/700gs cu NC... BMW pierde clar tocmai pentru aceleasi motive pentru care bate de departe cu R1200 concurenta. Editat Septembrie 4, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Nu am mers pe modelul NX700X dar sigur nu se poate compara ciclistica cu cea de pe BMW. Nu sunt fanatic BMW, dar hai sa fim realisti. cum sa compari ma asa ceva Poate ca se poate compara cu un model de boxer din 80. Dar nu poti compara cele doua modele actuale din 2012 sunt in doua categorii total diferite.........n-ai ce sa .......... hai sa fim seriosi. Compari un munte de otel ieftin cu o mana de aliaje alese. Ceea ce reiese si din pretul celor 2 motociclete. PS : Consumul la acel 700 V2 este de 5% daca sari de 100km/h. Un boxer nu sare de 5 hai 6 decat daca esti nesimtit cu accelereatia. Una e sa ai 700 alta e sa ai 1200. Nici eu nu am mers pe NC700X sa stiu cum este ciclistica, insa cei care au testat-o zic ca nu are nimic, din potriva este excelenta. Nu stiu daca are noima sa compari ciclistica Honda cu ciclistica BMW, asa la modul general. Stiu ca nici una nici alta (Honda sau BMW) nu au probleme de ciclistica la motoarele scoase pe piata. Ai dreptate NU se poate compara un motor de 670 cmc cu un 1200 asa cum nu se pot compara 15.0000 Euro cu 6000 Euro (adica se pot, iar a doua suma este mult mult mai mica) O mica corectie: Honda NC700X are motor in 2 cilindri paraleli, cutie in 6 trepte, si un consum mediu anuntat si dovedit de cca 3.5 L/100km ... uite link-ul din nou http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/nc700x Bafta In plus, la consum in oras, iti garantez ca isi bate joc NCul de R1200. La drum lung la peste suta, saracu NC bea de stinge in timp ce boxeru e fix la consum optim. Intreb la modul foarte serios: de unde stii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 4, 2012 Autor Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Intreb la modul foarte serios: de unde stii ? Corect era sa spun: PRESUPUN CA. Oricum nu se poate compara un motor de +100cp cu unul de 50cp la viteze mari (sa zicem 130-140). Benzina consumata e direct proportionala cu sarcina motorului. Este evident ca la viteze mari pentru unul de 50cp, sarcina este mare (naiba, e aproape de viteza maxima!). Prin contrast, motorul de 100cp nu este supus aceleaiasi sarcini si prin urmare are nevoie de mai putina benzina pentru a mentine viteza. Vorbim de doua motoare bicilindrice cu rapoarte de compresie similare si injectie de ultima generatie, deci nu de mono vs V vs 4L. Editat Septembrie 4, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Corect era sa spun: PRESUPUN CA. Oricum nu se poate compara un motor de +100cp cu unul de 50cp la viteze mari (sa zicem 130-140). Benzina consumata e direct proportionala cu sarcina motorului. Este evident ca la viteze mari pentru unul de 50cp, sarcina este mare (naiba, e aproape de viteza maxima!). Prin contrast, motorul de 100cp nu este supus aceleaiasi sarcini si prin urmare are nevoie de mai putina benzina pentru a mentine viteza. Vorbim de doua motoare bicilindrice cu rapoarte de compresie similare si injectie de ultima generatie, deci nu de mono vs V vs 4L. switch-ule ia baga un ochi aici: http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/1260-NC_700X.html?vehicletype=2&powerunit=2 variaza intre 2,99 si 4,34 consumul, eu nu stiu motocicleta de capacitatea asta care sa consume atat de putin. imi vine greu sa cred ca toti merg usor cu ele Editat Septembrie 4, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Diferenta intre noi doi, draga bigfoot, este ca eu am mers cu NC si cu un boxer de 1100. Centrul ala de greutate atat de jos, specific boxerului, care iti permite foarte usor sa schimbi inclinarea si iti confera o incredere foarte mare in aderenta... este prezent si la NC. Nu am intalnit asta la CBF, la domi, la TDM, la RR (s1000 chiar) sau la alte chestii cu care am apucat sa ma dau. De acord: boxerul e altceva. Dar eu l-am vandut pentru ca era bartai namila si nu-mi placea sa merg cu el prin oras. In schimb imi lipseste acea manevrabilitate de exceptie. Am gasit-o la NC, care este un motor MICUT, gandit sa scoata cuplu nu cai putere. De aia sunt indragostit de el. La cat touring fac eu, mi-ajunge NC. Pentru oricine are motor ca mijloc principal de deplasare in oras si prin imprejurimi, NCul e foarte bun. Daca faci 3-4 plimbari pe sezon, nu se justifica un boxer - care e de doua-trei ori mai scump luat de nou. In plus, la consum in oras, iti garantez ca isi bate joc NCul de R1200. La drum lung la peste suta, saracu NC bea de stinge in timp ce boxeru e fix la consum optim. Deci nu, nu discreditez BMWul (ma rog, boxerele - alea au clasa lor unde sunt cam rege: touring si placere de pilota). Insa pot afirma cu mana pe inima ca NCul se apropie foarte bine de multe din aspectele care pe mine m-au incantat la BMWul pe care l-am avut. Iar daca e sa compar F650/700gs cu NC... BMW pierde clar tocmai pentru aceleasi motive pentru care bate de departe cu R1200 concurenta. Iti dau drepate, fiecare cu gusturile lui. In orice caz conteaza 50 - 50 atat moto cat si pilotul. Fata de F650 da Honda e mai buna probabil pe asfalt, dar la un endurotouring, cred ca Honda se chinuie(defapt nu prea are veleitati). Deci si aici e discutabil, in functie de nevoile tale. Ce pot spune e ca motocicleta este frumoasa si accesibila. Nu tot timpul vezi motociclete accesibile care sa fie si frumoase. Si eu sunt curios sa fac un drive test. Asta ca sa pot sa o compar cu Transalp-ul de 700. In Bucuresti 1200-ele boxer imi consuma 5% fix pe pompa. ( Pe computer arata 9%.....bine dar computerul a batut campii de cand a fost motocicleta noua ). Mai mult de 3000-3500rpm nu ai unde sa te duci(defapt nici nu are rost). Intreb la modul foarte serios: de unde stii ? Nici nu trebuie sa stie ............. e logic. 1200boxer am la 3200-3300 in 6-a 100km/h ( sta acul intre 3000 si 3500 ) . Consumul este sub 5% daca mergi asa. Am mers Duminica (festivalul cascavelei) Valea Doftanei+Secaraia=>Comarnic. Am plecat pe rezerva din B, am alimentat la Miorita 10l m-am intors in B tot pe rezerva. 80-110km/h in medie + 1 criza mica de 200 pe centura de la Ploiesti. Poate nu o fi consumat doar 10l hai o fi luat 11 sau 12. Cert e ca a costat 65 de lei. Intotdeuna motorul mare nu consuma mult la drum intins, pentru ca nu e stresat. PS : am uitat sa mentionez ca drumul a fost cu pasagera...........dar oricum nu conteaza ......... consuma la fel indiferent ca se urca 1 sau 2 in sa. Editat Septembrie 4, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 4, 2012 Autor Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Concluzie: hai sa faca dracii astia un drive test PS: Editat Septembrie 4, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Am un coleg de munca proprietar de asa ceva, nu e mare branza de mobra, dar este f buna pentru commute in cazul in care nu vrei maxi scuter. Consumu mic si te mai dai pe curbe dupa program in drum spre casa. Mie imi place sa vad cat mai multa diversitate ca sa poti alege in fct de ce fel de drumuri faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Am un coleg de munca proprietar de asa ceva, nu e mare branza de mobra, dar este f buna pentru commute in cazul in care nu vrei maxi scuter. Consumu mic si te mai dai pe curbe dupa program in drum spre casa. Mie imi place sa vad cat mai multa diversitate ca sa poti alege in fct de ce fel de drumuri faci +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 ... nu e mare branza de mobra, dar este f buna pentru commute in cazul in care nu vrei maxi scuter. Consumu mic si te mai dai pe curbe dupa program in drum spre casa. Cam asta am zis si eu dar mi-a sarit "poporu"-n cap si au inceput comparatiile cu 1200, discutii sterile etc etc. Eu cred in celebra vorba: "cat dai, atata face"; in majoritatea cazurilor (clar, sunt si exceptii) este adevarata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Cred ca e cazul sa se sesizeze un admin si sa mute topicul asta la motociclete de strada adica acolo unde ii este locul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 6, 2012 Autor Share Postat Septembrie 6, 2012 Cred ca e cazul sa se sesizeze un admin si sa mute topicul asta la motociclete de strada adica acolo unde ii este locul. Daca V-Strom e aici, daca Transalp e aici, daca Freewind e aici, Pegaso, Varadero - de ce nu si NC700X? In fine, decizia adiminilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Daca V-Strom e aici, daca Transalp e aici, daca Freewind e aici, Pegaso, Varadero - de ce nu si NC700X? In fine, decizia adiminilor. Pentru ca desi alea sunt mobre de strada[unele dintre ele altele pot sa faca destul de multe], macar aia de le-au facut au dorit sa le faca sa para ca au si valente de off pe cand asta este din ce am vazut pana acum pe web prezentata ca mobra de strada ...deci chiar nu exista nici macar umbra unui motiv pt a fi pe aceasta sectiune a forumului in afara de faptul ca-ti place tie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 6, 2012 Autor Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Pentru ca desi alea sunt mobre de strada[unele dintre ele altele pot sa faca destul de multe], macar aia de le-au facut au dorit sa le faca sa para ca au si valente de off pe cand asta este din ce am vazut pana acum pe web prezentata ca mobra de strada ...deci chiar nu exista nici macar umbra unui motiv pt a fi pe aceasta sectiune a forumului in afara de faptul ca-ti place tie . Dupa cum ziceam, nu e decizia mea Nici R1200 nu are ce cauta aici, sincer. Pe topicul de R11xx se discuta RT-uri. Varadero nu stie sa mearga pe macadam decat daca e tupeist pilotu. Nu avem forumul adecvat pentru jumate din motoarele de aici. Pentru ca nu poti compara NCul cu Bandit sau Hornet. E cu totul altceva. Editat Septembrie 6, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 Daca V-Strom e aici, daca Transalp e aici, daca Freewind e aici, Pegaso, Varadero - de ce nu si NC700X? In fine, decizia adiminilor. N-o sa mai indraznesc sa spun ca nu prea stii ce vorbesti, o sa-mi exprim doar punctul de vedere. Care din astea mai are roata de 17" pe fata? Mi se pare un criteriu eliminatoriu ca sa aiba ce cauta (sau nu) la o sectiune ce contine cuvantul "enduro" in denumire. La fel si pt. Kawa Versys, in caz ca exista topic aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 6, 2012 Autor Share Postat Septembrie 6, 2012 Da, si Versys e tot pe aici Dupa cum ziceam, nu exista sectiune pentru multe motoare de aici. Ma citez: Merita insa un loc la noi pe forum? Teoretic e o versiune mai SUV-like a lui NC700S, insa cu roti de 17(160)-17(120), nu stiu cat de mult intra in categoria enduro-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.