Sari la conținut

Un motor, o problema si 14 mecanici


vallentin
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 886
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am zis 10.000 ... :blink:

 

Scuze, citisem altceva.

 

In prea multi ani de mecanica pentru varsta mea nu am folosit niciodata stetoscopul desi aveam unul care pana la urma l-am aruncat. Nu te supara, dar nu tot ce zboara se mananca.

 

 

Nu ma supar, nu as avea de ce, este opinia ta pe care o respect. Eu am spus ca un mecanic moto asculta motorul fara a mai fi nevoit sa dea capacele chiulasei jos. Capacele se dau jos atunci cand in urma investigatiei preliminarii, utilizand stetoscopul, se constata batai neregulate (care nu sunt in parametrii nominali functionarii motorului) in chiulasa.

Dupa aceasta constatare se verifica in interiorul motorului.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah nene, nu ai cum sa masori acea tija cu stetoscopul, intelege.

manualul da ca metoda de investigare masurarea acelei tije, si o limita. daca ajungi la faza cu batai ale lantului e posibil sa schimbi mai multe piese decat era prevazut initial, supape, pistoane, chiulase, etc.

 

Si la moto nu e ca la masina, ca sare un dinte si apoi da in nas motorul, nu, la moto sare de pe pinion si apoi se incolaceste pe ax si se rupe. Rupe tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah nene, nu ai cum sa masori acea tija cu stetoscopul, intelege.

manualul da ca metoda de investigare masurarea acelei tije, si o limita. daca ajungi la faza cu batai ale lantului e posibil sa schimbi mai multe piese decat era prevazut initial, supape, pistoane, chiulase, etc.

 

Si la moto nu e ca la masina, ca sare un dinte si apoi da in nas motorul, nu, la moto sare de pe pinion si apoi se incolaceste pe ax si se rupe. Rupe tot.

 

 

 

bah nene, cine a zis ca masoara tija cu stetoscopul. Te faci ca nu intelegi, ce naiba ? Mai scriu odata:

 

Eu am spus ca un mecanic moto asculta motorul fara a mai fi nevoit sa dea capacele chiulasei jos. Capacele se dau jos atunci cand in urma investigatiei preliminarii, utilizand stetoscopul, se constata batai neregulate (care nu sunt in parametrii nominali functionarii motorului) in chiulasa.

Dupa aceasta constatare se verifica in interiorul motorului. Am mai scris asta de doua ori ! Citeste, te rog cu atentie.

 

PorozumĂŹt ?

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru oferta. Aveti curaj - ca sa ma exprim asa! Dupa ce ati citit toata lista de operatiuni de verificare si schimbare a componentelor acestui motor, nu pot sa spun decat ca admir gestul vostru si va multumesc inca odata.

 

Pai....fa-ti si tu curaj.....si hai sa-ti rezolvam cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valentin....lanturile de distributie se schimba la un anumit numar de km, nu se asculta ca sa se constate ca sunt intinse....daca astea ale tale erau schimbate la timp nu erau acum la nivelul ala de uzura...doar ti-am spus cind ai fost la mine "METODA ITALIENILOR"...asa rezolva ei operatiunea asta..."fac distributia la X km" schimbind DOAR patina mobila...foarte neortodox...motor pregatit de vinzare...din pacate asta ai cumparat tu, nu este rau in situatia de fata ...poate scapi de inlocuit patinele(posibil sa fie noi cu toate ca sunt f sumpe)...dar tot trebuiesc verificate .

Daca ai ajuns cu demontatul aici...eu as verifica si nivelul depunerilor de pe supape...as schimba si simeringurile de supapa...preventiv asa ....

Nu il acuza pe Belbody ...din pacate pentru tine chiar STIE ce spune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan cel de-al 16 mecanic inca lucreaza la motor ! ;)

 

Ahaaa.....m-am prins ! :lol: :lol: :lol: Pai....sa nu-l deranjam !

 

In alta ordine de idei....eu ma bag "la redresor"...maine muncesc ! Care mai ramaneti la "schimbul 2"...spor la treaba !

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahaaa.....m-am prins ! :lol: :lol: :lol: Pai....sa nu-l deranjam !

 

In alta ordine de idei....eu ma bag "la redresor"...maine muncesc ! Care mai ramaneti la "schimbul 2"...spor la treaba !

 

Bafta !

 

 

Sa fie ! Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahaaa.....m-am prins ! :lol: :lol: :lol: Pai....sa nu-l deranjam !

 

In alta ordine de idei....eu ma bag "la redresor"...maine muncesc ! Care mai ramaneti la "schimbul 2"...spor la treaba !

 

Bafta !

Poate ii dam IDII nenea...sau poate il disturbam :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"METODA ITALIENILOR"...asa rezolva ei operatiunea asta..."fac distributia la X km" schimbind DOAR patina mobila...

 

Mai este "METODA ROMANEASCA" : se sudeaza o piulita pe intinzator ! :lol:

 

Am vazut multe !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stetoscop Electronic pt. Detectare Defectiuni la Motoare Benzina si Diesel "BGS"

 

- Stetoscopul permite localizarea,depistarea rapida si usoara de zgomote straine de Motor.

- Va ajuta sa gasiti cauza unei probleme la Motor.

 

 

http://www.sculeserviceauto.ro/index.php?productID=5888

post-23554-0-56798300-1322004137_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stetoscop Electronic pt. Detectare Defectiuni la Motoare Benzina si Diesel "BGS"

 

- Stetoscopul permite localizarea,depistarea rapida si usoara de zgomote straine de Motor.

- Va ajuta sa gasiti cauza unei probleme la Motor.

 

 

http://www.sculeserviceauto.ro/index.php?productID=5888

Vali tata, vad ca insisti cu aceiasi atitudine ofensiva la orice lucru care iti este spus, crezi oare ca noi, am sa repet cuvintul ala si fara sa glumesc de data asta,SCHIMBATORII DE PIESE nu stim cum arata un stetoscop sau ca unii dintre noi nu au sau nu stim ce face????

Pe vremea cind noi astia multi (dar nu prosti), foloseam o amarita de surubelnita sau pur si simplu un fier suficient de subtire si suficient de lung ca sa putem asculta prin cotloane diverse, tu probabil ca inca nu stiai ce se intimpla intr-un motor decit din manualul de fizica de clasa8-a..., tatutule, ai DEVIAT de la subiectul care te arde pe tine si cauti JPG-uti si definitii pe internet???Esti baiat serios sau tu chiar nu realizezi ca iti bati joc de atitia oameni care din prea mult bun simt nu iti zic cuvinte dulci....

Din pacate ti-am spus ca eu am limba ascutita si spun ce gindesc, am facut diverse afirmatii in topicul asta si vad ca imi racesc gura inutil...

Chiar asa, vrei sa fii prietenul meu???...daca da, IA O PAUZA, ODIHNESTE-TI MINTEA, LASA OMUL ALA CARE ITI LUCREAZA SA FACA CEEA CE STIE EL, NU IL INTOXICA CU TOATA BIRFA ASTA DE PE FORUM, LASA-L SA CAUTE LINISTIT DEFECTUL!!!

 

Te rog, devine situatia teribil de jenanta chiar si pentru unul strain de cauza.

 

Haida pe la mine sa ma vizitezi, ca mai aveam doua dusuri si crapam dreak, nu mai avea cine sa te bata la cap...pina imi revin din convalescenta am timp sa te tocan...sa fac si curs de mecanica cu tine(da lasi manualul tau acasa, am si eu ...sute. LOL).

Serios acum, vineri dupa ce imi extrag firele din operatie desfac un transalp SPECIAL PENTRU TINE ca sa vezi cum arata intreaga operatie de demontat si executat o constatare, un necesar de piese, sa te murdaresti cu mine, sa te fortez sa stringi un surub "la sfortza" ca sa vezi cum este, sa faci efectiv mecanica aplicata, sa vezi si sa auzi cu urechile tale un stetoscop artizanal si nu "GIGITAL" ca cel din poza pusa de tine, sa vezi cum se lucreaza cu scule "NU DE FIRMA", sa traiesti mecanica pe viu...etc.

Serios, haida pe la mine !

Ma exasperezi si imi schimb parerea despre tine(aia prima de mi-am facut-o)...nu ca te-ar incalzi cu ceva...

 

Inca o data IA O PAUZA!!!!

 

TE sun maine dupa ce ies din spital...

 

L.E.

 

Ghinionul tau ...nu pot sa adorm, dorm ziua cu pauze si noaptea deloc...citesc si ma minunez.

"Special pentru tine.." este o gluma, il desfac pentru o revizie completa motor si il pregatesc pentru ITP

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, departe de mine ideea de a avea veleitati de mecanic. Cum patesc cate o dracovenie la motoreta, pun mana pe telefon :) .Dar, ti-am trimis un PM cu ce am patit eu la motorasul meu pentru ca problema mea a semanat izbitor de mult cu ce spui tu. Ai incercat ce ti-am spus sa faci? nu te costa nimic.

Ciudatenia foarte mare la mine a fost faptul ca motocicleta avea acelasi comportament si in momentul in care i-am dat toba jos si am facut o proba cu ea asa. In afara ca m-au injurat toti vecinii, nu s-a ameliorat nimic. reciteste inca odata PM-ul meu si vezi ce si cum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai da ce va opariti asa, eu sunt de acord cu expresia "schimbatorii de piese" pentru ca multi din cei ca isi dau titulatura de "mecanici" nu stiu decat sa schimbe consumabile si nu au mers mai departe cu studiul diferitelor motoare si principii de functionare din tertze motive.

 

de ce trebuie sa ne agitam atata frate, v-a lovit omu' in orgoliu? orgoliu de mare mecanicos? pai sa vorbeasca ala de a reparat trotineta frate ca de incercat au incercat multi.

 

Iextraordinar domle, a zis ca nu sunt in stare.... SI CE, AI FOST??? NU!!! si atunci de ce te ataci??? nu a imjurat si nu a jignit pe nimeni.

 

Sunt satul de "mecanici" care lucreaza din talent, era acestora se apropie de final deoarece suntem in anul 2011 si metodele de reparatie au evoluat, ai nevoie de un laptop si un manual de reparatie. poti sa fi tatic pe un anumit model de motocicleta si sa gresesti aranjarea pieselor. eu folosesc laptopul si cand imi fac motorul meu. ultima oara cand am fost "destept" am uitat niste distantiere si a trebuit sa il carp iar...

 

Sculele si le cumpara fiecare dupa bunul plac si calitatea ori nivelul lor tehnic se reflecta in timpul si calitatea reparatiei!

 

Nu ma supar cand imi zice cineva ca sunt prost si argumenteaza, sunt atent si bag la cap ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai da ce va opariti asa, eu sunt de acord cu expresia "schimbatorii de piese" pentru ca multi din cei ca isi dau titulatura de "mecanici" nu stiu decat sa schimbe consumabile si nu au mers mai departe cu studiul diferitelor motoare si principii de functionare din tertze motive.

 

de ce trebuie sa ne agitam atata frate, v-a lovit omu' in orgoliu? orgoliu de mare mecanicos? pai sa vorbeasca ala de a reparat trotineta frate ca de incercat au incercat multi.

 

Iextraordinar domle, a zis ca nu sunt in stare.... SI CE, AI FOST??? NU!!! si atunci de ce te ataci??? nu a imjurat si nu a jignit pe nimeni.

 

Sunt satul de "mecanici" care lucreaza din talent, era acestora se apropie de final deoarece suntem in anul 2011 si metodele de reparatie au evoluat, ai nevoie de un laptop si un manual de reparatie. poti sa fi tatic pe un anumit model de motocicleta si sa gresesti aranjarea pieselor. eu folosesc laptopul si cand imi fac motorul meu. ultima oara cand am fost "destept" am uitat niste distantiere si a trebuit sa il carp iar...

 

Sculele si le cumpara fiecare dupa bunul plac si calitatea ori nivelul lor tehnic se reflecta in timpul si calitatea reparatiei!

 

Nu ma supar cand imi zice cineva ca sunt prost si argumenteaza, sunt atent si bag la cap ;)

Bine punctat STULEWA, aspectul deranjant al unor expresii folosite in topic este cel ca s-a folosit in context sensul peiorativ al cuvintului "schimbator" si incrincenarea de a dovedi lipsa profesionalism in bransa, lucru care nu a facut altceva decit sa devieze suubiectul de discutie catre ape nu tocmai limpezi.

Foarte adevarata si ultima ta formulare. :cheers:

 

Stima,

 

Liviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

valentin asta nu mai merita nici macar atentie, daramite ajutor ( a se citi mocangeala). E lumea plina de semidocti ca el, ca vor sa se scoata si in final platesc mai mult.

 

Marele mecanic esti chiar tu , Vallentine, mergi la Magadan sa iti iei blagoslovirea, nu la preoti! Si nu uita stetoscopul digital ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

valentin asta nu mai merita nici macar atentie, daramite ajutor ( a se citi mocangeala). E lumea plina de semidocti ca el, ca vor sa se scoata si in final platesc mai mult.

 

Marele mecanic esti chiar tu , Vallentine, mergi la Magadan sa iti iei blagoslovirea, nu la preoti! Si nu uita stetoscopul digital ;)

Eh, lucrurile nu sunt chiar asa, ca intodeauna adevarul este undeva la jumatate, dar nimeni nu va plati ceva de care nu a beneficiat, nu ar fi corect, atentie merita si el si motorul care este intr-adevar o exceptie de la foarte multe reguli.

Eu unul am sa incerc sa ma opresc pentu a nu mai umple topicul care si asa este lungit artificial cu diverse lucruri in afara problemei aflate in discutie, se lucreaza la el, asta este bine.Din toate discutiile astea ale noastre pe diverse tonuri ar fi bine ca noi toti sa invatam cite ceva si sa nu transformam topicul intr-unul de scandal.

Indraznesc sa propun ceva, anume: Haide-ti sa lasam lucrurile sa evolueze firesc, calm si constructiv, caci banuiesc ca foarte multi din cei care citesc asta vor sa vada un final al lucrurilor in discutie, o rezolvare a problemei aparute care DEOCAMDATA nu este rezolvata.

Eu ma opresc aici, caci nici ceea ce scriu acum nu cred ca va ajuta cumva la rezolvarea defectului asta tare curios din punctul meu de vedere.

 

Cu stima,

 

Liviu

 

P.S.

Asteptam rezultatele, sper fructuase ale muncii de pina acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Nu ma supar, nu as avea de ce, este opinia ta pe care o respect. Eu am spus ca un mecanic moto asculta motorul fara a mai fi nevoit sa dea capacele chiulasei jos. Capacele se dau jos atunci cand in urma investigatiei preliminarii, utilizand stetoscopul, se constata batai neregulate (care nu sunt in parametrii nominali functionarii motorului) in chiulasa.

Dupa aceasta constatare se verifica in interiorul motorului.

 

Nu are sens ce spui, daca dai capacele jos nu mai poti asculta motorul pt ca nu il mai poti porni. Daca motorul are uzuri care dau zgomote se pot auzi si fara stetoscop. In afara de asta zgomotele diverselor piese sunt specifice, nu poti confunda o bataie de biela cu o bataie de tachet (Ex).

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nene , io tot cred ca topicul e un mare misto. In cazul in care nu e , ma ofer voluntar la distrugerea TOTALA a motocicletei , asa un atelaj nu are ce cauta pe strada , e blestemat. Posedat de Diavol am vrut sa zic , are fermece , e legat sa nu mearga. Deci , pe el , fratii mei , caci si daca va fi vindut unuii frae... aaaa , incepator , ala sigur va face un accident nasol cu mobra aia. Nu instig la Inchizitie , da' vreau sa zic ca 2-3 litrii de benzina isi permite oricine , chibritu' il donez io , vorba cuiva de a postat iel mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred totusi ca cineva o sa o faca. Cand o sa aiba timp suficient sa bibileasca la ea nestresat cu Valentin in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au facut 50 de pagini ? :scratch:

 

Tot 49...

 

„Nu esti platit pe ora. Esti platit pentru valoare care o aduci orei.”

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...