Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

De 3-4 ani tot m-am gandit sa iau o Aprilia RSV4, dar nu s-au aliniat planetele.

Acuma, in sfarsit, am reusit sa cumpar una si pare ca e ce trebuie pentru mine.

Super ciclistica, sunetul, aspectul si cuplul.

Nu-i stricau niste caluti in plus (are modelul mai nou) dar e ok si asa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Cip M said:

Nu-i stricau niste caluti in plus

 

Primul model de RSV4 (2009) avea deja 180cp. Nu ți se par suficienți pentru stradă?

 

Pentru pistă există variante mai accesibile dacă simți că ai nevoie de mai multă putere (S1000RR, ZX10R, etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc motocicleta pe strada foarte putin.

Merg cu ea de 5-6 ori pe an la circuit si acolo, pe liniile drepte, pare ca ar avea nevoie de cativa caluti in plus.

Compenseaza in schimb superb pe partile virajate. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de pe RSV4 n-a strălucit niciodată prin puterea de vârf. Are alte părți pozitive. Cum spuneam, pentru top-end la circuit sunt variante mai ieftine (la achiziție și întreținere), le-am enumerat mai sus. Doar 4 în linie are explozie în ture. N-au șasiul RSV4-ului dar nu-s nici nasoale. RSV4 1000 e cam moft pe circuit. Dacă vrei performanță, japoneză/bavareză. Sau dacă ai și mulți bani, RSV4 1100 ori Panigale V4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am sters din greseala eroarea de aparuse. Astept sa vad daca apare iar si o notez. Dar auzisem de un tip ca umbla cu ecu dupa el pe la munte si alte nebunii, bineinteles tot de la un posesor de japoneza:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul 2009-2011 fără aprc nu are multă electronică pe el, nu prea văd ce să se strice. De ECU ars n-am prea auzit.

 

Nu știu dacă ai meniul respectiv, dar încearcă asta:

  1. Menu
  2. Diagnosis
  3. Introdu codul de service: 12412
  4. Dashboard errors
  5. Ar trebui să-ți apară o listă cu coduri de eroare de tipul DSB 0X, unde X=[1;8] și două coloane - Active (dacă eroarea este activă) și Memo (dacă a apărut la un moment dat și a dispărut).

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Salut m-am gandit sa incerc si aici . Am nevoie de un cadru cu acte carte talon fiscal contract de rsv gen 1 sau aprilia falco . Moto mea nu are fiscal si talon doar carte si e prea mare bataia de cap sa gasesc propietarul din acte sa il conving sa plateasca ce are de platit si sa recuperez talonul daca e luat de politie . Deci daca aveti vreo idee de un RSV la dezmembrat cu acte complete let me know Merci 

Editat de Val.Hayabusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 months later...

In caz ca sunt posesori de RSV Mille interesati. Am la vanzare o evacuare originala. Foarte mici semne de uzura. 
Nu are julituri sau indoituri. Pretul - 200 lei. 

O74O163397 

20201121_135602.jpg

20201121_135608.jpg

20201121_135615.jpg

20201121_135627.jpg

20201121_135635.jpg

Editat de pepito
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salutare! 

E normal sunetul de distributie la relanti la RSV4? in accelerari si decelerari nu pare sa se auda. Am tot citit pe forumuri din afara si tot nu m-am lamurit, unii ziceau ca au schimbat intinzatoarele si zgomotul a reaparut dupa putin timp.

Am facut in jur de 18000 km de cand a fost schimbata distributia cu intinzatoarele.

Fostul proprietar mi-a recomandat sa folosesc doar motul 300v, baietii de la Go racing Ipone full katana, pana acum am mers cu amandoua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

L-am luat pe al lui bogdykart (cred ca erati in vorbe sa i-l dai pe al tau la un moment dat, dar si-a luat prin Biris din Italia).

IMG-20190202-WA0006.jpg.29b8e282134d408da7fad2311397f761.thumb.jpg.d330bd1f8661373d19617bea2a243ca2.jpg

 

Deocamdata e asa cum l-am luat, planuiesc sa ii fac modificarile minime cand ma intorc de pe mare (jiclor ambreiaj, cabluri+releu pornire, dot5 siliconic, EPROM...poate carenele lui @pestritu daca le-o mai avea 😁). Pe viitor poate niste jante OZ, retapitat sa pasager si cam atat.

 

A, si o toba stock in caz de talon saltat. Asta a ei e omologata, umblu cu dB killer, dar certificatul de omologare imi lipseste. Am imprimat niste poze de pe net cu certificatul (m-am zgarcit la 35 euro, cat costa la maker), dar nush daca accepta inspectorii astfel de chestii. Oicum, am inteles ca te pot lasa fara talon indiferent de cat de legal esti tu (dB killer+certificat omologare), in urma "masuratorilor" la fata locului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 14.04.2021 at 14:28, bike me said:

Salutare! 

E normal sunetul de distributie la relanti la RSV4? in accelerari si decelerari nu pare sa se auda. Am tot citit pe forumuri din afara si tot nu m-am lamurit, unii ziceau ca au schimbat intinzatoarele si zgomotul a reaparut dupa putin timp.

Am facut in jur de 18000 km de cand a fost schimbata distributia cu intinzatoarele.

Fostul proprietar mi-a recomandat sa folosesc doar motul 300v, baietii de la Go racing Ipone full katana, pana acum am mers cu amandoua.

 

Da, este normal. Am abordat deja subiectul pe alt topic. Pe scurt, din 2008 până prin 2013-14, Aprilia a folosit întinzătoare hidraulice pe RSV4 care descarcă uleiul din ele la fiecare oprire. Țăcănitul distribuției ar trebui să dispară după ce uleiul se încinge iar întinzătoarele se amorsează complet. Nu este o problemă în sine, mai repede un mic neajuns: până nu dispare sunetul, nu este recomandat să forțezi motorul, lanțul de distribuție putând să sară.

 

Dacă vrei să scapi complet de acest neajuns trebuie fie să înlocuiești întinzătoarele cu unele model 2014+ (care nu se mai descarcă), fie să urmezi workaround-ul oficial Aprilia care presupune fixarea unor șaibe pe cursa întinzătoarelor, ceea ce le împiedică se se mai descarce. Ambele presupun scoaterea motorului din cadru și desfacerea lui. Personal nu cred că merită.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...