Gogule Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 si crezi ca un 'motor' nou e mai bun ca unul facut cu piese noi? iti zic eu: NU! mai bine cumperi si pistonul celalalt plus segmenti, honuiesti cilindri, lanturi de distributie noi, garniturile aferente, verifici etanseitatea supapelor, semeringuri noi la supape si intinzatoare manuale daca se gasesti pentru modelul asta! bineinteles si multa atentie la asamblare, totul strans cu cheia dinamometrica! apoi poti avea incredere in motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Cu pistonul celalalt, nu are sens sa ma agit (zic eu) (ma refer la cilindru din fata). Oricum piesele ...luata piesa cu piesa costa colosal daca vrei sa le iei noi. Pai m-am uitat pe aprilia forum la shop,numai CHIULASA (cylinder head) e 1800 $ . Da-o-n **** mea de treaba. Cu 1800 $ imi iau in tara un RSV functional (motocicleta cu totu)... Lantu de distributie il am deja (pe spate), am piston (cu tot cu segmenti), cu cilindru lui,cu chiulasa & axa cu came. Imi mai trebuie 2 pinioane de la distributie..\ M-ar tenta eventual sa pun motoru de pe modelu 2004+, dar tre sa ma documentez cate si ce modificari mai trebuie. Am inteles ca se potriveste... uite ma, m-am uitat orientativ in germania. cel mai ieftin 399 (are nush ce la ambreiaj) http://www.ebay.de/itm/Aprilia-RSV-1000-Motor-Block-engine-moteur-motorblok-motor-bj-2001-28000-km-/200830288394?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2ec26b020a in rest se invart pe la 6-700euro motorul http://www.ebay.de/itm/Aprilia-RSV-MILLE-R-ME-MOTOR-ROTAX-V990-GEBRAUCHT-ENGINE-/221155346142?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item337de2c6de astea in germania sau in anglia doar ca astia nu prea trimit. doar daca ai pe cineva sa ti-l aduca. http://www.ebay.co.uk/itm/aprilia-milie-rsv-1000cc-v-twin-engine-complete-/181027213643?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a2610114b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Cu pistonul celalalt, nu are sens sa ma agit (zic eu) (ma refer la cilindru din fata). Oricum piesele ...luata piesa cu piesa costa colosal daca vrei sa le iei noi. Pai m-am uitat pe aprilia forum la shop,numai CHIULASA (cylinder head) e 1800 $ . Da-o-n **** mea de treaba. Cu 1800 $ imi iau in tara un RSV functional (motocicleta cu totu)... Lantu de distributie il am deja (pe spate), am piston (cu tot cu segmenti), cu cilindru lui,cu chiulasa & axa cu came. Imi mai trebuie 2 pinioane de la distributie..\ M-ar tenta eventual sa pun motoru de pe modelu 2004+, dar tre sa ma documentez cate si ce modificari mai trebuie. Am inteles ca se potriveste... chiulasa nu o gasesti second? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 @ crazy: stiu preturile,m-am uitat si singur pe ebay.. Problema e cu shippingu,pt ca-s piese 'grele', nu e ca si cum comand ceva de 1 kg & etc... era cineva pe forum care aducea la preturi omenesti din UK (luate de pe ebay.co.uk) eu cand am schimbat motorul anu trecut, am dat 100euro pe transport. pe aici variaza. dar depinde si de vanzator din ce regiune este si ce serviciu postal alege la el. in aceiasi postura am fost si eu, dar am ales sa schimb motorul complet si sa am al doilea pt piese. e mai ok asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 era cineva pe forum care aducea la preturi omenesti din UK (luate de pe ebay.co.uk) Useru Garcya .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 M-ar tenta eventual sa pun motoru de pe modelu 2004+, dar tre sa ma documentez cate si ce modificari mai trebuie. Am inteles ca se potriveste... Nu stiu unde ai citit tu ca s`ar potrivi dar sa ne tii si pe noi te rog la curent daca vrei sa faci si reusesti asta...eu unul tare sunt curios daca merge, nu vreau sa te descurajez, motorul da poate pica la gauri, il poti pune pe cadru....dar ce faci cu electrica/electronica....de ex tu ai cate doua bujii pe cilindru, motorul de dupa 2004 are cate o bujie...nu stiu parca ceva nu s`ar pupa ... calculatorul la a ta este Sagem parca la cele dupa 2004 Siemens dupa cate imi aduc aminte...cine softeaza ...etc etc.. tare sunt curios ... si bafta in continuare la reparatie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Nici sa o faci Naked-Cafe nu e prea buna...Sau cel putin cauta o fata de tuono. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 (editat) Nu stiu unde ai citit tu ca s`ar potrivi dar sa ne tii si pe noi te rog la curent daca vrei sa faci si reusesti asta...eu unul tare sunt curios daca merge, nu vreau sa te descurajez, motorul da poate pica la gauri, il poti pune pe cadru....dar ce faci cu electrica/electronica....de ex tu ai cate doua bujii pe cilindru, motorul de dupa 2004 are cate o bujie...nu stiu parca ceva nu s`ar pupa ... calculatorul la a ta este Sagem parca la cele dupa 2004 Siemens dupa cate imi aduc aminte...cine softeaza ...etc etc.. tare sunt curios ... si bafta in continuare la reparatie ! chestia cu 2bujii sau una e tot acolo (tine de calitatea prinderii) . pe fiecare cilindru scanteia vine in acelasi timp(fie ca e una sau 2 bujii) problema intradevar s-ar pune la electrica pt ca iti trebuie minim calculatorul, asta in cazul in care instalatia electrica se potriveste. la fel am vrut si eu anu trecut cand am vrut sa pun motor de 998 pe a mea. motorul se potrivea pe cadru, dar instalatia, calculatorul senzori, injectia.... trebuiau sa le schimb complet. poza 2 ar fi dat mai bine cu un far rotund cum e pe Monster. ar iesi un Naked frumusel. Editat Noiembrie 25, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Eu inteleg ce vrei tu sa faci, dar in mobra din filmulet au fost investiti ceva bani. In plus, linia rezervorului e o idee mai clasica, asta spre deosebire de mille. Ma rog, bafta, o sa ai nevoie de ceva bani ca sa o faci sa arate bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 chestia cu 2bujii sau una e tot acolo (tine de calitatea prinderii) . pe fiecare cilindru scanteia vine in acelasi timp(fie ca e una sau 2 bujii) problema intradevar s-ar pune la electrica pt ca iti trebuie minim calculatorul, asta in cazul in care instalatia electrica se potriveste. la fel am vrut si eu anu trecut cand am vrut sa pun motor de 998 pe a mea. motorul se potrivea pe cadru, dar instalatia, calculatorul senzori, injectia.... trebuiau sa le schimb complet. poza 2 ar fi dat mai bine cu un far rotund cum e pe Monster. ar iesi un Naked frumusel. posibil sa porneasca motorul daca ar pune instalatia de pe RSV`ul 04- cu tot cu ECU,instalatie,senzori-mufe-bord, dar cheltuiala sti si tu ca este mult prea mare, doar sa gaseasca unul dauna totala cu cele enumerate mai sus in stare buna si un pret accesibil....parerea mea Adrian este sa lasi RSV`ul tau asa cum l`a facut masa, sa ii schimbi motorul si doar atat....ca sa arate cel putin jumate cat Falcoul ala o sa ai nevoie de bani si accesoriile sti si tu ca sunt scumpe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 (editat) Adrian trebuie sa ai nervi de otel si multi $ ca sa o transformi..., sunt 100% de acord cu smoke rezolva puzzle`ul de pe covor cat mai rpd fir intins si bafta multa Editat Noiembrie 26, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 (editat) pai ai spus bine 1000 de E ....minim 300-400E are sa te duca numai motorul daca ai noroc fara transport (daca e de afara),cat despre restul pieselor vandute second chiar tu ai zis ca aprilia nu este la mare cautare la noi sa nu mai vb de preturi... parere personala : pastreaza pintenul...acesta decupat / taiat / mofificat cum trebuie si cu putina imaginatie ar trebuii sa ii schimbe total lookul ! aaa si ai uitat sa spui ca trebuie schimbata si toba ca aia de fabrica....sincer mi se pare urata rau .. Editat Noiembrie 26, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Acum vre`o 2-3 ani nu mai imi aduc aminte exact ....am cumparat electromotrul si starterul cand aveam RST`ul de la un baiat care dezmembra tot asa o motocicleta intreaga, am gasit anutul la vremea aia pe bikeshop imi pare rau ca nu imi mai aduc aminte care....asa ca am sa iti pun niste anunturi expirate, poate te ajuta si poate nimeresti pe cineva asta daca nu ai sunat la ele deja ... nu de alta dar chiar nu vad sa se fi vandut motoarele astea mai ales la cati detinatori avem... http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+motor+aprilia+rsv1000+350+euro+negociabil-127759.html http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-motor+complect+de+aprilia+rsv+anul+2000++doar+demaroul+e+defect+in+rest+totul+o+-169134.html http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+motor+aprilia+rsv+mille+1000cmc+tuono++falco++stare+exceptionala+rulat++-163801.html http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=170875&selpic=1&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Man eu am dat`o ca dupa 4 ani jumatate si 73 de mii de km facutzi de mine( motorul avea sarit un pic de suta de mii) mi`am laut banii pe ea si fac pariu ca oricine ar face treaba asta ori si cat si`ar iubi motoreta, cat despre piese stai cuminte cu AF1 (da trimit si in Roamnia) dar sunt scumpi...consumabile gaseam la noi si piese catam second sau foloseam e`bay`ul,dar una peste alta eu am fot multumit de motocilcleta in ciuda problemelor electrice, nu am desfacut nici un surubel la motor decat in jurul la 60 de mii de km facutzi mine pt verficarea pastilelor....dar ghici ce ?! erau in parametrii !! Nu laud aprilia si asta pt ca am avut si am mers cu ea de m`am saturat, sunt mult mai multumit de VFR`ul care il am ( sincer la fiabilitate este 10 clase peste ) DAR cu mana pe inima si cu capul in jos RECUNOSC ca RST`ul era mult mai bun la ciclistaica decat VFR`ul si mai ales la cuplu !! Editat Noiembrie 27, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 ms de link uri. Unu il stiu . Oricum stiu cam care-s la vanzare(1-2) dar nu vreau sa pun decat '02 sau '03 pe ea. (am impresia ca '01 si '02 is identice,nu?) apropos,tu parca ai avut o Futura nu? De ce ai dat-o? ) M-am uitat pe http://www.af1racing...dCategory=4 sa vad pretu la piese noi,asa de amuzament. Exhaust valve: 108 $ (si-mi trebe doua), Intake valve: 36$ (tot doua). 288 $ doar supapele noi,stock? s@rpe, la cat estimezi ca m-ar ajunge daca vreau sa-mi repar mobra cu piese noi? Apropos, ce site-uri cu piese cu preturi NORMALE mai stiti,unde as putea sa ma uit si dupa piese de RSV (ma refer piese pt motor, oferta completa, nu doar far,semnalizari & sh|t) Cu cat ma uit mai bine,cu atat varianta de a gasi un motor functional sa-l inlocuiesc pe asta defect suna cel mai bine.. eu am zis sa schimbi pistoane, segmenti si semeringuri supape....chiulasa o poti gasi second, supapele daca arata ok le poti rectifica cu pasta(daca nu sunt de titan)....eu ma refeream strict la faptul ca daca umbli intr-un motor e mai ok sa schimbi pistoanele ca 'set'! daca tot cumperi un motor second macar sa il verifici la 'sange' si neaparat sa il pornesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Nu laud aprilia si asta pt ca am avut si am mers cu ea de m`am saturat, sunt mult mai multumit de VFR`ul care il am ( sincer la fiabilitate este 10 clase peste ) Apropo smok3, vreau si eu sa te intreb acelas lucru ca si Adrian, vfr-ul e mult mai fiabil sau invers??? eu am impresia ca te referi la vfr, in cazul asta poti te rog sa scrii, cu aproximatie, ce ai schimbat la ea(nu ma refer la consumabile) si la ce intervale? Stiu ca am mai citit posturi de-ale tale despre Futura si nu mi s-a parut ca ai schimbat mare lucru la ea in cei 4 ani jumate de ultilizare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 De fiabilitate normal ca ma refer la VFR (al meu e din 2003) o am de un an si 2 luni l`am luat la 27.500 km si acum are 51.000km si am aflat si eu ce inseamna sa ai o motocicleta la care sa apesi doar butonul de start si sa mearga fara alfel de probleme... Futura v`am zis am rspectat motorul ala cu serviceul facut ca la carte de mine ( schimbat ulei+filtru(7000km), bujii(15000km), filtru de aer(15000Km) exact cum spunea in manual...dar filtru de aer se muradera mult mai repede de ulei ) nu am avut treaba cu motorul nici macar dupa 60 de mii de km facutzi de mine cand am facut verifiarea pastilelor la UnitedMotors,l`am vandut cand avea 73 de mii de km facutzi de mine si 12 mii de mIle ( era model de Anglia) facutzi de fostul proprietar- nu am inteles niciodata de ce mi s`a restartat bordul si duupa cei 12 mii de mile a trecut in km de la zero Probleme electrice ( este buba ei si a tuturor Futura) : - Releu de incarcare( topire mufa maro intre alternator si releu...remediat de mine cumparana alt releu de la United si schjimbat la acesta de nou cu un conector din acela rezistent la apa,etc) - Facut Wiring Mod ( Adrian stie ce e ala) chiar si cu releul nou motorul nu incarca mai mult de 13.4-13,5V, dar dupa aceea da - Intreupt firul principal pe instalatia elecrtrica intre contact si siguranta de 30 Ah de sub sha....(din constructia instalatiei firul la jumatate este cositorit si plecat de acolo alt circuit...acesta la cositor a oxidat si nu a mai facut contatc) deci tras fir paralel de mine( mult mi`a dar de furca sa hasesc problema,aprilia forum m`a ajutat ) - Schimbat eletromotor cu tot cu starter( la cel vechi s`a distrus platoul de carbuni, nu am gasit sa cumpar doar platoul aprilia iti vinde doar electromotorul cu totul) - Schimbat doaua bobine la cilindrul dupa fatza( tot aprilia forum m`a ajutat am reusit sa gasesc iefitne de Renault Clio V6 si sa le aduc mici modofocari sa mearga) -A si schimbat popma de ambreiaj( dar asta o pot numii consumabila?) una peste alta acel motor m`a invatat "mecanica" care o stiu in ziua de azi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Am patit si eu pe RSV sa mi se reseteze bordu de cateva ori (se reseta tripu, V-max etc...fara kilometrii in sine din bord). Stii ca uneori ii dai sea porneasca porneste si poc,moare. Dar asta probabil si de la baterie. Tre sa pun si eu pe direct cablu ala unde-i mufa maro de la releu la alternator. Cu VFR nu e chiar asa. Stiu pe cineva aici care a avut numa' probleme cu VFR (tot model ca al tau,pare-mi-se tot 2003 sau 2004), cu statoru etc.... De ex la fostu VTR 1000 F, buba era cu distributia (mai exact intinzatoru ala mecanic (nu era hidraulic), fiind automat, ceda.....si-ti facea mare bucurie). Cei din afara inlocuiau cu intinzatoare de la Ape Racing (manuale),dar si alea,tre sa le reglezi bine (sa nu fie nici prea stranse,nici prea 'loose'). Fiecare mobra are problemele si hibele ei specifice. La Aprilia cre-ca tin mai mult de electrica,parerea mea,decat de motorizare. Motorizarea chiar e un punct destul de strong la ei (ca si fiabilitate). Normal, au motoare Rotax cu ECU produs de Bombardier Editat Noiembrie 27, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Faza dura e ca nu mi-a picat distributia la alea 2 VTR uri (care se stie ca au probleme cu distributia),si mi-a picat la RSV :| Ma la urma urmei tu ai avut "probleme" cam cu toate motoarele, na stii cum se zice "Toate bubele rele in poponeata babei mele" Cred ca esti predispus la astea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Faza dura e ca nu mi-a picat distributia la alea 2 VTR uri (care se stie ca au probleme cu distributia),si mi-a picat la RSV :| blestemele(de aici) si pisica neagra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Normal, au motoare Rotax cu ECU produs de Bombardier nu chiar mai intai au fost luate / cumparate de astia de aprilia puse pe RSV,Tuono, Futura, Caponord( sa nu uitam ca, Caponordul s`a fabricat pana tarziu 2010-2011 parca ) pt ca au avut vanzare la clasa aia .. cat despre ECU la aprilia au avut mai multe "neamuri" Sagem - Siemens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 450ron ultima oferta-include janta discul frana-guma 190 ,pinionul axul cu piulita , se da si la variante! dau janta la schimb pe( juguri tuono,k1 750,srad 750) sau o vand 150ron fara pinion si disc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 Aho aho .. cu motor nou Bine v'am gasit .. am tradat echipa SV'650 si am aterizat direct in cireasa de pe tort ..asa ca, fara prea multe vorbe (ca netu din China costa de rupe si am ramas falit dupa noua achizitie .. motorul meu: Aprilia Tuono V4R APRC 2012 Poze .. ioc sansa.. o sa pun cand ajung acasa in vre'o 3-4saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 ai "aterizat" gresit in topicul acesta,felicitari pt achizitie & sa o stapanesti sanatos fara incidente ,sa te intorci sanatos dupa drumul lung de acolo ,la multi ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 e bomba motocicleta lui ,de aceea si felicitarile mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.