Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

a, zi asa, ca orice roman impartial, iti doreai sa fie motoreta naspa ca sa nu iti para rau dupa ea :)

normal ca ma atac, cand vine unul si imi judeca lucrurile mele, care este ale mele :) sa stii ca exista oameni ca mine, care nu spala motocicletele sau masinile. stii de ce? pentru ca se murdaresc inapoi! daca nu o folosesc, nu o spal. daca o folosesc, o spal rar, cand decid ca ma murdaresc daca ma urc pe ea asa. daca ai fi ceva mai batran si ai fi prins si vremurile de dinaintea forumului de pokemoni, ai sti ca 1) zahei nu are motorete cazute sau cu hibe si in nici un caz nu ar vinde una cu defecte si 2) zahei nu vinde motorete sport de 1000 la incepatori, chiar daca vin cu banii cash si nu discuta de pret - lucru care s-a intamplat de doua ori intr-un an iar zahei a stat si a mai asteptat in loc sa isi vanda motoreta aia naspa si defecta. pentru ca zahei e motociclist si e un domn, nu e forumist. de accea zahei se ataca atunci cand pokemonii isi dau cu parerea despre motoretele lui. cu toate acestea, zahei stie ca nu ar trebui sa ii pese de parerea pokemonilor si isi cere scuze ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in 2003 versiunea factory sau R sau cum iizice a fost cu bascula neagra. in cazul meu, bascula a fost vopsita de un ninja stradal care a detinut-o inainte. pe mine nu m-a deranjat, cat timp n-a fost stramba sau lovita. sunt destul de batran casa identific un cadru sau o bascula vopsite pentru ca au fost lovite. in rest, e o chestie de gust. nu ma dau in vant dupa bascula neagra la rsv, dar asta e marfa. in mod curios, faptul ca avea bascula vopsita in negru nu i-a afectat ciclistica.

 

p.s.: cadrul la a mea era vopsit negru din fabrica, nu vopsit ulterior.

Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Sunt de curind sunt posesor de Aprilia Rsv Mille (cea de la Zahei).

Dupa primul drum facut cu rsv-ul Bucuresti - Sibiu si retur nu am reusit sa ma acomodez cu motocicleta, era mult mai brutala in reacti decit ma ateptam si puteam controla, adica sa imi faca placere sa o conduc nu sa ajung sa bifez un drum facut si atit.

Ca urmare la intoarcere am luat decizia sa o pun la vinzare.

Ce pot spune despre moto : ciclistica excelenta se inclina si abordeaza virajele excellent chiar daca starea asfaltului nu este tocmai ok, frinele foarte bune si se pot doza usor, motorul este brutal si greu de dozat la viteze mici mai ales in viraje, starea tehnica este ireprosabila, fara defecte ascunse.

 

Asfalt uscat

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am zis lucrul acesta, m-a luat lumea la misto, ca am eu gioarsa de motocicleta si o vand sa scap de ea...

 

Cum zicea un bun prieten, "a avea un Mille e ca si cum o cobra ar fi animalul tau de companie - lumea te invidiaza pentru curajul tau, castigi admiratia prietenilor dar tu de fapt stii ca la un moment dat acea cobra te va musca"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Sunt de curind sunt posesor de Aprilia Rsv Mille (cea de la Zahei).

Dupa primul drum facut cu rsv-ul Bucuresti - Sibiu si retur nu am reusit sa ma acomodez cu motocicleta, era mult mai brutala in reacti decit ma ateptam si puteam controla, adica sa imi faca placere sa o conduc nu sa ajung sa bifez un drum facut si atit.

Ca urmare la intoarcere am luat decizia sa o pun la vinzare.

Ce pot spune despre moto : ciclistica excelenta se inclina si abordeaza virajele excellent chiar daca starea asfaltului nu este tocmai ok, frinele foarte bune si se pot doza usor, motorul este brutal si greu de dozat la viteze mici mai ales in viraje, starea tehnica este ireprosabila, fara defecte ascunse.

 

Asfalt uscat

 

 

 

 

Daca nu din capul tau, macar de la barfele altora, stii prea bine ca motocicletele italience si in general cele V2 au un alt comportament decat o japoneza 4 in linie...

Eu nu inteleg cum sa-ti cumperi o motocicleta gen Aprilia RSV Mille, sa faci un drum cu ea si apoi sa te decizi ca nu e de tine si ca o vinzi?

 

Bai nene,voi cand decideti sa va luati mobra, dati cu zaru? consultati un oracol ceva? Nu te-ai gandit o secunda "ba, hai sa dau o tura pe una de proba sa vad cum e". E ca si cum ai accepta sa faci sex cu orice,si la un moment dat te trezesti ca faci sex cu un barbat, pt ca deh, nu te-ai uitat atent ce strici...

 

Traim in secolul XXI in (cuvant urat) mea, informatie exista cacalau, sapi internetul si tot gasesti info despre orice gen de motoreta... + ca nu stiu cum ai cumparat-o fara sa ti-o dea o proba. Daca asa a fost, ai fost prost sincer... Iar daca nu ti-o dadea,te pisai pe mobra lui si la revedere. Cum sa cumpar ceva fara sa probez? wtf, nu e ca si cum mi-o da cu garantie :)

 

Si cireasa de pe tort, cum (cuvant urat) mea o ungi tu cu mir acum si zici "ciclistica excelenta se inclina si abordeaza virajele excellent chiar daca starea asfaltului nu este tocmai ok" ? adica un om care nu stie ce e un V2 1000cc sau care nu face o proba cu mobra inainte sa se dea, si apoi il aud cu perle de ciclistica si viraje, ma bufneste rasul !!! Ce viraje ma? Luate cu a 4-a la 60 la ora, subturat, de dardaie si cacatul din tine? :))

 

Si de unde plm ca e ireprosabila daca nici n-ai mers cu ea, si ai si pus-o la vanzare ? :))

» Post actualizat in 07 Sep 2016 19:26

Eu cand am zis lucrul acesta, m-a luat lumea la misto, ca am eu gioarsa de motocicleta si o vand sa scap de ea...

 

Cum zicea un bun prieten, "a avea un Mille e ca si cum o cobra ar fi animalul tau de companie - lumea te invidiaza pentru curajul tau, castigi admiratia prietenilor dar tu de fapt stii ca la un moment dat acea cobra te va musca"

 

nu te-a luat la misto, din cate tin minte lumea te-a sfatuit aici si dupa ce am vazut filmuletul ti-am zis si eu ca electromotoru' tau face laba in gol,si dupa aia mi-ai confirmat asta, gratie mecanicilor ilustri care ti-au lucrat la mobra.

 

tu nici nu cred ca ai vrut cu-adevarat sa-ti placa pentru ca te-ai lasat incarcat negativ de problemele cu care ai luat-o (ca deh, stii prea bine ca n-ai luat-o in stare prea buna). si iti inteleg senzatia de amar care ti-a lasat-o per total mobra asta, pt ca mai mult ai bibilit la ea decat sa te dai...

 

ei baiete, mie in acelasi an cand am luat-o pe a mea, in 2012, la 2-3 luni, in toamna mi-a bubuit distributia la cilindru spate (nu din cauza mea, am mai povestit asta de vreo 2 ori pe topicu asta). Si eu in acel moment, pentru o perioada scurta, imi venea sa-i dau foc (nu sa o vand, ci sa-i dau foc), insa m-am inarmat cu rabdare si in final i-am inlocuit motoru cu totul si m-am bucurat de ea ulterior si mi s-a parut cam cea mai tare mobra pe care am avut-o ...

 

Stii prea bine ca rsv asta se pisa pe fostul tau vtr din orice punct posibil de vedere (pana si la consum daca mergi, RSV papa mai putin ca un VTR, restul aspectelor ce tin de performanta nu le mai enunt pentru ca-s evidente si ar fi inutil).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat de mare diferenta e intre a mea (gen2) si gen1 dar nu cred ca e foarte mare.

 

Cand am luat-o ma plangeam ca la rece merge balbait. Dupa ce i-am pus evacuari permisive a inceput sa mearga si mai balbait. In ture joase era dezastru.

Am tot cautat sa ii trec ECU pe map2 dar nu am gasit la noi. Aveam o promisiune de la TNG daca ajungeam cu mobra la el. Ar mai fi fost niste bajeti prin Italia carora puteam sa le trimit ECU sa mi-l remapeze.

Surpriza a venit cand am zis sa fac o proba cu ECU de pe motocicleta de dezmembrat(tot Gen2 dar 2006). Merge impecabil! Impecabil!

Nu stiu ce harta e pe acel ECU dar sunt 2 posibilitati - ori map1 dar o versiune mai noua ori map2 deoarece motocicleta avea evacuari LeoVince si provenea din Franta, unde ma gandesc ca "Unitedul" lor nu iti zice la telefon "aaa....map2?! aaaa.... vorbim cu sefu si va sunam noi..."

 

Parerea mea e ca totul e din soft! :D

La gen1 din cate stiu sunt 2 variante mai cunoscute de resoftare:

1. Tai un fir care intra in ECU (nu mai stiu culoarea) si asta o trece automat la map2

2. Cumperi un cip(un integrat), desfaci ECU si il inlocuiesti pe cel original cu acesta. Cipul asta e comercializat de mai multi si toti se lauda ca vand cea mai buna harta...

 

Deci nu mai blamati saracele motociclete pana nu le folositi cu harta corespunzatoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus-o si o repet... Problemele la a mea au fost relativ minore: sprag clutch-ul si rulmentii pe spate. S-au schimbat si a mers. Apoi am schimbat furtunele de la si din rezervor la Cezar care mi-a curatat pe acolo. Toate bune si frumoase, Apoi acel electromotor care invartea in gol - gratie surubului de la volanta care se slabise - lipsa Loctite. S-au reparat, s-au schimbat, totul a fost ok... VTR_ul cand l-am luat a fost mult mai prastie ca asta...

 

Intr-adevar, fata de VTR, Mille consuma mai putin, ciclistica e extraordinara, franele sunt din alt film, suspensia lucreaza altfel, amortizorul ala de ghidon chiar face diferenta. Dar astea comparate cu o pozitie chinuitoare pentru mine, un motor mult prea brutal fata de ce eram eu obisnuit (da, e posibil sa se ajusteze cu o alta harta, alt soft sau o sincronizare + curatare de injectoare... nu stiu) si pentru ca eu trebuia sa merg zi de zi cu ea aproape 7 km numai printre masini, cu a 1-a si cu ambreiajul patinat m-au facut sa ma sucesc. Plm, aia e, nu trebuia sa stau sa o tin si sa ma uit la ea ca doar e "legenda". Sa se bucure altul mai priceput de ea. Sau sa nu faca 130 km pana la cel mai apropiat drum virajat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca totul e din soft! :D

La gen1 din cate stiu sunt 2 variante mai cunoscute de resoftare:

1. Tai un fir care intra in ECU (nu mai stiu culoarea) si asta o trece automat la map2

2. Cumperi un cip(un integrat), desfaci ECU si il inlocuiesti pe cel original cu acesta. Cipul asta e comercializat de mai multi si toti se lauda ca vand cea mai buna harta...

 

Deci nu mai blamati saracele motociclete pana nu le folositi cu harta corespunzatoare!

 

la gen 1, daca vrei sa lucrezi elegant pui un switch pe cablu, ca sa poti comuta usor inapoi pe harta initiala, daca ceva nu-ti place, in loc sa lipesti cablurile.. Iar ca acea modificare sa fie pana la capat, cea de care spui tu (derestrictionarea), trebuia sa mai tai si ceva la airbox, si sa elimini si din toba, pentru ca derestrictionarea sa fie cu cap, completa.

 

ECU, "cip", cuvinte mari :) Practic trebuie sa accesezi calculatorul (ECU, asa cum i-a zis colegul), si depistezi "cip" ul (care e o memorie EPROM), o scoti, si pui un EPROM cu hartile tale. Era un tip "Gabro" prin Italia (cel de care zici tu), care oferea "cip"-urile astea.

 

"cip" urile difera in functie de cine le-a scris si cu ce setari le-a scris (adica pentru ce configuratie). toba sport + filtru sport + airbox derestricted, eventual corpuri injectoare de 57mm de pe 2nd gen, etc etc....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu mai blamati saracele motociclete pana nu le folositi cu harta corespunzatoare!

 

Nu blameaza nimeni nimic, numai ca Mille e prea multa motocicleta fata de cat de motociclist sunt eu... Prefer ca eu sa conduc motocicleta, nu ea pe mine. Si cu Mille fix impresia asta o aveam... Daca pentru Zahei care s-a mai dat pe la curse, e vulpoi batran, asta i s-a potrivit fix manusa, pe mine m-a dovedit.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus-o si o repet... Problemele la a mea au fost relativ minore: sprag clutch-ul si rulmentii pe spate. S-au schimbat si a mers. Apoi am schimbat furtunele de la si din rezervor la Cezar care mi-a curatat pe acolo. Toate bune si frumoase, Apoi acel electromotor care invartea in gol - gratie surubului de la volanta care se slabise - lipsa Loctite. S-au reparat, s-au schimbat, totul a fost ok... VTR_ul cand l-am luat a fost mult mai prastie ca asta...

 

Intr-adevar, fata de VTR, Mille consuma mai putin, ciclistica e extraordinara, franele sunt din alt film, suspensia lucreaza altfel, amortizorul ala de ghidon chiar face diferenta. Dar astea comparate cu o pozitie chinuitoare pentru mine, un motor mult prea brutal fata de ce eram eu obisnuit (da, e posibil sa se ajusteze cu o alta harta, alt soft sau o sincronizare + curatare de injectoare... nu stiu) si pentru ca eu trebuia sa merg zi de zi cu ea aproape 7 km numai printre masini, cu a 1-a si cu ambreiajul patinat m-au facut sa ma sucesc. Plm, aia e, nu trebuia sa stau sa o tin si sa ma uit la ea ca doar e "legenda". Sa se bucure altul mai priceput de ea. Sau sa nu faca 130 km pana la cel mai apropiat drum virajat...

 

Pozitia o ajustezi prin urcarea /coborarea din juguri. Chiar se simte. In afara de asta, trebuie sa fii atent cum stai pe scaun. Mille poate acomoda si motociclisti mai inalti, si daca te dai prea in spate, pe scaun, risti sa stai cam 'rastignit', cam 'intins'. Daca-ti alegi o pozitie ok pe scaun, nu ai probleme.

 

Indiferent ce-i faci, nu te astepta ca prin oras, in treapta 1-a sa fie super smooth. Vorbim de oras, automat majoritatea manevrelor/plecarilor etc is cu treapta 1, unde are foarte mult cuplu incat pana si o banala frana de motor ti se pare mult mai brutala decat la 4 in linie.

 

Ma mir ,iarasi, ca ti s-a parut asa zbuciumata si brutala in oras, mai ales ca ai mai mers pe V2 1000 si vorba aia, o fi Mille mai ok decat VTR, dar nu e ca si cum am compara un SV 650 cu un Ducati Panigale....

 

In afara de asta, motocicleta asta a fost gandita cu alt scop fata de VTR (de unde se vede si logica ergonomiei,pozitionarii scaritelor,semighidoanelor etc). Ti-am mai zis, ironia e ca Mille e una dintre cele mai comode superbike uri. Insa nu o incadra la 'touring'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am refuzat sa fac astfel de "ajustari din juguri". Aveam in plan pentru la iarna un kit de coborare si semighidoane de Falco.

 

Daca mi-as mai lua Mille? Acum ca am doua motociclete, ca o a treia motocicleta da, ar fi interesanta.. doua-trei iesiri pe an si aia e. Si as lua Gen II - doar pentru ca arata mai misto :) Dar mai repede as da banii pe un SP1.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rsv-ul e ca o vacanta la bunici pe langa sora ei mai mica, rs250. e cea mai dementa motocicleta pe care am avut-o vreodata. si singura cu care mi-am permis sa fac trail braking agresiv pe strada. n-o dau pe doua rsv-uri :D

Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am refuzat sa fac astfel de "ajustari din juguri". Aveam in plan pentru la iarna un kit de coborare si semighidoane de Falco.

 

Daca mi-as mai lua Mille? Acum ca am doua motociclete, ca o a treia motocicleta da, ar fi interesanta.. doua-trei iesiri pe an si aia e. Si as lua Gen II - doar pentru ca arata mai misto :) Dar mai repede as da banii pe un SP1.

 

Ar trebui sa inramez aberatia asta, de fapt aberatiile.. :)

 

Nu-mi dau seama de ce ai pus "ajustari din juguri' intre ghilimele, cu sens peiorativ. 'Culai, intelele alea deasupra jugurilor, pe furca fix pentru asta sunt , esti maxim omule. Este un FEATURE, nu este o 'romaneasca'. Nu fa si tu cum a facut colegu' cu becu de ulei / shift light

 

SP1 ? tu ai habar ce vorbesti ? O sa ti se para fotoliu RSV Mille dupa SP1 sau un Ducati din generatia ei....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am zis lucrul acesta, m-a luat lumea la misto, ca am eu gioarsa de motocicleta si o vand sa scap de ea...

 

Cum zicea un bun prieten, "a avea un Mille e ca si cum o cobra ar fi animalul tau de companie - lumea te invidiaza pentru curajul tau, castigi admiratia prietenilor dar tu de fapt stii ca la un moment dat acea cobra te va musca"

nu stiu de ce naiba are lumea impresia asta despre rsv. mie mi s-a parut o motocicleta extrem de permisiva, intotdeauna m-a anuntat cu mult inainte sa o comit, nu mi se pare nici brutala, trage la fel de jos pana sus, mergi cu ea ca taximetristii ca nu trebuie sa schimbi tot timpul viteze... mie personal mi s-a parut cea mai iertatoare motocicleta SS de 1000 pe care am condus-o. singurul aspect negativ pentru riderii mai putin experimentati este ca ciclistica e atat de buna incat te impinge sa faci prostii, pentru ca iti da un sentiment exagerat de control si uiti cat bagi mana in gaz pe curbe. aproape ca rade de tine, "atata poti?" Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai scaprina cac.atul, nu e cu sens peiorativ. Stiu ca nu e o romaneasca si se mai procedeaza si pe la case mai mari cu astfel de modificari, numai ca eu as fi preferat ceva mai ok - vezi kitul de coborare si semighidoanele de Falco. Am vazut cum e furca, ce reglaje se puteau face si cum se putea coborai, dar am preferat sa nu.

 

Cat despre SP1, e o chestie personanla. Imi place mobra si daca mi-o permit, voi putea trece peste anumite aspecte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce naiba are lumea impresia asta despre rsv. mie mi s-a parut o motocicleta extrem de permisiva, intotdeauna m-a anuntat cu mult inainte sa o comit, nu mi se pare nici brutala, trage la fel de jos pana sus, mergi cu ea ca taximetristii ca nu trebuie sa schimbi tot timpul viteze... mie personal mi s-a parut cea mai iertatoare motocicleta SS de 1000 pe care am condus-o. singurul aspect negativ pentru riderii mai putin experimentati este ca cicliatica e atat de buna incat te impinge sa faci prostii, pentru ca iti da un sentiment de control si uiti cat bagi mana in gaz pe curbe. aproape ca rade de tine, "atata poti?"

 

nu stiu daca esti fumat, sau daca doar face reclama colegului care ti-o vinde iar acum

 

-nu este deloc permisiva

-nu te anunta cu mult inainte sa o comiti. este o surpriza. ai ceva 'feedback' doar din momentul in care ajungi sa o cunosti binisor, atunci poti spune ca-i poti citi unele semne uneori (depinde de greseli)

-este brutala in treapta 1 (adica e bine sa nu bruschezi 'comenzile' in treapta 1)

-trage, dar nu foarte sus, dar oricum, nu asa e gandita arhitectura V2

-asta cu viteze e perla. fix la RSV trebuie sa schimbi vitezele mai des ca la un 4L, pentru a nu te trezi ca mergi balbait/subturat (mai ales in oras)

-iertatoare? comparativ cu ce? R1 2015?

-culmea, nici la ciclistica n-ai nimerit-o. trebuie sa o 'lucrezi' fata de un 600 mai usor/nou, sau chiar fata de un miar mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce naiba are lumea impresia asta despre rsv. mie mi s-a parut o motocicleta extrem de permisiva, intotdeauna m-a anuntat cu mult inainte sa o comit, nu mi se pare nici brutala, trage la fel de jos pana sus, mergi cu ea ca taximetristii ca nu trebuie sa schimbi tot timpul viteze... mie personal mi s-a parut cea mai iertatoare motocicleta SS de 1000 pe care am condus-o. singurul aspect negativ pentru riderii mai putin experimentati este ca ciclistica e atat de buna incat te impinge sa faci prostii, pentru ca iti da un sentiment exagerat de control si uiti cat bagi mana in gaz pe curbe. aproape ca rade de tine, "atata poti?"

Exact cum am spus - suntem diferiti cu asteptari diferite si experiente de alt nivel. Daca tie ti s-a parut parfum, mie nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

the insider, multumesc feumos ca imi explici tu mie cum m-am simtit eu pe motocicleta mea! wtf is wrong with you, people?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu' cu becul de ulei a facut fix ce trebuia sa faca fiind in necunostinta de cauza si nelamurit si se felicita si acum ca evitat o raie care a stat mai mult prin service decat pe strada, avand noroc chior ca beculetul palpaitor din josul bordului, desi normal sa se aprinda in ture, nu a putut fi explicat ca atare de catre vanzatorul samsar de gioarse fumegande.

Ocazie cu care nici nu a avut de povestit altele cu iz de "act of God", ivite pe fondul proastei intretineri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai scaprina cac.atul, nu e cu sens peiorativ. Stiu ca nu e o romaneasca si se mai procedeaza si pe la case mai mari cu astfel de modificari, numai ca eu as fi preferat ceva mai ok - vezi kitul de coborare si semighidoanele de Falco. Am vazut cum e furca, ce reglaje se puteau face si cum se putea coborai, dar am preferat sa nu.

 

Cat despre SP1, e o chestie personanla. Imi place mobra si daca mi-o permit, voi putea trece peste anumite aspecte...

 

man, si tu esti fumat..... Deci este a fucking feature in (cuvant urat) mea, faptul ca poti cobora aia. Nu e nu stiu ce operatiune sau manevra, e ceva gen cum reglezi si maneta de frana/ambreiaj de pe ghidon in plm, nu e rocket science. Tocmai DE AIA e pusa, ca sa te ajute la ergonomie, fie ca esti mai orientat pt pista, sau pentru confort.

 

SP1 iti place ce-ai vazut in poze. Asa era si cu RSV probabil. Pun pariu ca dupa 1-2 ture cu un SP1 o sa realizezi cam ce vorbeai, si care era realitatea... Sa nu uitam si ce scor are un SP1/SP2 si cat de usor e sa gasesti una ok...

 

Aia sa ti-o iei si sa te dai in oras, si apoi iar sa te plangi ca e zbuciumata/agresiva......m-as tavali de ras. Bine,aia chiar nu are ce cauta in oras....

» Post actualizat in 07 Sep 2016 20:40

the insider, multumesc feumos ca imi explici tu mie cum m-am simtit eu pe motocicleta mea! wtf is wrong with you, people?

 

inseamna ca ai simturi distorsionate. as putea sa-ti despic firu in 16 la fiecare aspect enumerat, dar si atunci ai fi in negare :)

 

Hai co.ae, sa nu o mai sugem prin pai, ca motoreta asta numai 'domoala' nu e sau iertatoare....

» Post actualizat in 07 Sep 2016 20:42

Colegu' cu becul de ulei a facut fix ce trebuia sa faca fiind in necunostinta de cauza si nelamurit si se felicita si acum ca evitat o raie care a stat mai mult prin service decat pe strada, avand noroc chior ca beculetul palpaitor din josul bordului, desi normal sa se aprinda in ture, nu a putut fi explicat ca atare de catre vanzatorul samsar de gioarse fumegande.

Ocazie cu care nici nu a avut de povestit altele cu iz de "act of God", ivite pe fondul proastei intretineri.

 

 

colegu' cu becu, daca beleai ochii, vedeai ca-s 2 leduri, ala cu semnul de ulei (care il intelege si un om inzestrat cu inteligenta sub medie), si un led mai sus, care zice "max" si care e fix sub ultimul marcaj de la turometru.

 

diferenta este ca cine vrea cu-adevarat motocicleta asta, cauta, se informeaza, etc. Nu astepti cumparatorul sa-ti explice fiecare led/bec, ca nu e angajat pe post de manual Aprilia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu sunt coae cu tine. pur si simplu nu ne cunoastem suficient de bine.

2. ai dreptate, le stii tu pe toate ca un om mare. eu ma retrag din discutii din astea avansate. distractie placuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...