Ribo Posted September 25, 2018 Share Posted September 25, 2018 astia cu italiencele stau cu 2....de frica )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoyomoto Posted September 25, 2018 Share Posted September 25, 2018 Știu ca e greu, am găsit în UK. Probabil ca îl iau de acolo sau pot sa mi aduc doar cilindrul cu tot cu valve. Ma gândesc încă. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pestritu Posted September 25, 2018 Share Posted September 25, 2018 astia cu italiencele stau cu 2....de frica )) Sunt atat de Racing incat este o idee buna sa ai un motor de rezerva in garaj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the insider Posted September 26, 2018 Share Posted September 26, 2018 Știu ca e greu, am găsit în UK. Probabil ca îl iau de acolo sau pot sa mi aduc doar cilindrul cu tot cu valve. Ma gândesc încă. Slabe sanse sa gasesti unu in mintile lui si la pret decent in RO. De fapt slabe sanse sa gasesti unu' oricum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoyomoto Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 Am găsit motor în Italia, m-au ajutat familia Biriș, acum aștept sa ajungă în România. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xeph Posted October 2, 2018 Share Posted October 2, 2018 Toba va ajunge la colegul Xeph. Mai trebuie doar ridicata. A vazut un prieten poza cu toba pe motoreta de la distanta si m-a intrebat daca am pus o toba de pe Dacie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan.c. Posted October 2, 2018 Share Posted October 2, 2018 Ba, nu am facut si noi o poza cu Apriliile aliniate. Poate apare vreuna de pe circuit cand ma depaseai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoodKat Posted October 2, 2018 Share Posted October 2, 2018 A vazut un prieten poza cu toba pe motoreta de la distanta si m-a intrebat daca am pus o toba de pe Dacie 42996736_328828674587626_7233321531781152768_n.jpg42949771_2226681770907614_416603263547211776_n.jpg De Dacie, de Aprilia, ce mai conteaza ). P.S. Sper ca esti multumit de ea si este precum ti-am zis cand am vorbit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xeph Posted October 2, 2018 Share Posted October 2, 2018 E ce ma asteptam de la o toba stock, merge ok aprilica dar mult prea silentioasa si grea, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ribo Posted October 2, 2018 Share Posted October 2, 2018 te trage in jos boss la secunde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pestritu Posted October 3, 2018 Share Posted October 3, 2018 Stricacioasa rezista Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted October 4, 2018 Share Posted October 4, 2018 A vazut un prieten poza cu toba pe motoreta de la distanta si m-a intrebat daca am pus o toba de pe Dacie Prietenul habar n-are cum arata toba de dacie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pestritu Posted October 4, 2018 Share Posted October 4, 2018 Prietenul habar n-are cum arata toba de dacie! Corect, toba de Dacie este mult mai usoara ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmd Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 IMG_4941.JPG Ba, nu am facut si noi o poza cu Apriliile aliniate. Poate apare vreuna de pe circuit cand ma depaseai asta cu 73 e fosta motocicleta a lui Theo ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan.c. Posted October 11, 2018 Share Posted October 11, 2018 Da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdykart Posted February 3, 2019 Share Posted February 3, 2019 (edited) Salutare de astazi sunt si eu posesor de Aprilia tuono achizitionata prin intermediul sotilor Biris (nu am intrat inca in posesia ei), an fabricatie 2005 , 8300km, tiplete, saptamana viitoare ar trebui sa imi ajunga acasa, sincer nu am vazut nici una in fata vreodata initial vroiam modelul mai nou dar nu erau disponibile decat "cazane" la bugetul meu disponibil, ma reintorc in lumea asta dupa o pauza de aproximativ 2 ani, am avut o Yamaha r1 care nu m-a satisfacut deloc si nu stiu la ce sa ma astept de la tuono dar m-a virusat in mediul online cum s-ar zice, am si eu o serie de intrebari pentru voi as vrea sa o tratez cat mai bine si anume sa folosesc fluide de cea mai buna calitate si sa fac o revizie generala deoarece motocicleta sta pe dreapta de ceva timp, ce ulei functioneaza cel mai bine la motorul asta? ce lichid de frana sa ii cumpar? filtre etc ..de asemenea daca sunt posesori de tuono activi prin bucuresti dupa ce ii scot numere rosii si daca permite vremea as dori sa ma intalnesc cu unul sau mai multi dintre voi la o terasa undeva unde sa mai discutam despre modelul asta.Am inteles ca motoarele astea sunt un pic mai zgomotoase si eu din fire sunt cam fixist daca aud un tacanit ciudat la el nu mai dorm noaptea:)) apropos cum schimb cocalarismele care le,am scris mai jos gen reisar de Romania ca am contul facut de cand aveam 14 ani:)) Scuze Nooxy urma sa ne vedem sa imi arati motocicleta ta si eventual sa o cumpar dar m-a cucerit asta la 8000km Edited February 3, 2019 by bogdykart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nooxy Posted February 3, 2019 Share Posted February 3, 2019 Salut, Si felicitari pentru achizitie. Iti recomand sa scapi de opincile alea, sa ii schimbi uleiul ( 15w50, eu am pus Eneos de la colegul de pe forum ) si filtrele, lichidul de frana ( dot 4 , il schimb anual). Dezbraca mobra si verifica fiecare conector in parte, mai ales cel maro. Bateria sa o ai in stare foarte buna , ca sa nu strici ambreiajul de pornire. Daca nu iei alta. Verifica si incarcarea. Eu ma dadeam cu mobra de maxim 2 ori pe luna si preferam ca inainte de plimbare sa pun bateria pe redresor. Poate exagerez, dar nu am vrut sa am belele. Iti mai recomand sa faci o revizie la furca, si sa cureti , si gresezi rulmentii de la oasele amortizorului spate. Se poate lasa cu mortaciune in caz de rupere. Mai poti sa cureti si gresezi si culisele etrierilor. Eu o fac anual. Bujiile le poti verifica si inlocui dacă necesita. Verifica si curata scurgerea de la busonul rezervorului, ca sa nu ai infiltrari de apa de la ploaie. Verifica starea lantului si pinioanelor , si rulmentii de la roti. Dacă esti norocos scapi cu 300 de euro de bagat , daca nu minim 500. Plus inmatriculat. O sa iti placa mobra sigur, dar ai grija. Ps : ma bucur ca ti -ai gasit mobra, si inteleg ca nu te mai astept sa o vezj pe a mea saptamana asta. In caz ca te pot ajuta cu ceva sfaturi sau ajutor mecanic , ai nr meu de tel . Bafta ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdykart Posted February 3, 2019 Share Posted February 3, 2019 Mersi mult și scuze inca o data nu obișnuiesc să fiu neserios dar a fost dragoste la prima vedere, atunci după ce ii scot numerele roșii te sun și dacă ai timp vin la tine sa o vezi și să îți dai o părere sa dai o tura etc..o aștept cu nerăbdare și sper sa fi făcut alegerea potrivită că de vândut din ce am citit pe aici e cam greu cu ele..Trimis de pe al meu ONEPLUS A6003 folosind Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nooxy Posted February 3, 2019 Share Posted February 3, 2019 Ne vedem cu mare placere. Am uitat sa iti zic si de flansele de cauciuc de la admisie. Au prostul obicei sa crape dupa cativa ani si trag aer fals. Se vad cu ochiul liber fara sa demontezi nimic. Daca esti ghinionist mai lasi si acolo 200 si ceva de euro. La fel poti considera consumabil garnitura de la cilindrul slave de ambreiaj. Nu strca sa ai una de rezerva permanent.Tu inmatriculeaza capra si ne vedem sigur, chiar daca o sa mai fiu sau nu posesor . Sanatate! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdykart Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 Salutare am scos și eu utilajul pe drum de câteva zile(rsv 1000 tuono) și am o mare nedumerire , am toba roads titanium , filtrul de aer nu știu dacă e sport sau nu urmează să desfac sa vad, și se întâmplă următorul lucru. Motocicleta are o pierdere destul de mare de putere în intervalul 4000-6000 rpm și din ce am mai citit problema pare legata de map 1 și map 2 , exista in București un service sau cineva priceput sa rezolve chestia asta? Cât de greu se face aceasta resoftare?Trimis de pe al meu ONEPLUS A6003 folosind Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nooxy Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 (edited) Salut, La generatia asta, se poate trece pe map2 , prin taierea unui fir din ecu. Eu l-am gasit taiat la a mea, si cum nu imi placea cu firele lasate libere , i-am pus conectori mama-tata la capete. Ideal, e sa comanzi memoria cu softul din UK. E in jur de 50 de lire, plus transport. Tu verifica intai filtrul de aer, dar mai ales bujiile(culoarea si starea lor, iti pot spune multe de cum este amestecul).Nu i-ai facut si tu macar revizia inainte sa te dai cu ea ? Edited March 7, 2019 by Nooxy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdykart Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Salut, La generatia asta, se poate trece pe map2 , prin taierea unui fir din ecu. Eu l-am gasit taiat la a mea, si cum nu imi placea cu firele lasate libere , i-am pus conectori mama-tata la capete. Ideal, e sa comanzi memoria cu softul din UK. E in jur de 50 de lire, plus transport. Tu verifica intai filtrul de aer, dar mai ales bujiile(culoarea si starea lor, iti pot spune multe de cum este amestecul).Nu i-ai facut si tu macar revizia inainte sa te dai cu ea ? Uleiul și filtrele le.am comandat posibil să ajungă chiar astăzi, revizia e făcută în urma cu 1200 km in noiembrie 2017 de aia am zis că nu este bai să mă dau 100km , de desfăcut și verificat mai amănunțit vroiam sa fac asta la mine la țară unde mai am prieteni care se pricep sa nu fac vreo prostie si legat de map 2 mă gândeam că poate este cineva prin buc care se pricepe la Aprilia , service, electronist ceva. Trimis de pe al meu ONEPLUS A6003 folosind Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan.c. Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Tai firul albastru cu verde care duce la ecu. Atat. Nu trebuie sa te pricepi la ceva sa faci asta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pestritu Posted March 11, 2019 Share Posted March 11, 2019 Vand kit Carene Carbon Aprilia Tuono Gen 1. Care ne frontala+far+parbriz, codita+stop, ram air, apărători bobina inducție, apărătoare lichid răcire. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ribo Posted March 11, 2019 Share Posted March 11, 2019 stai potolit Silviule Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.