Jump to content

Detinatori de Aprilia RSV


Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salut, Si felicitari pentru achizitie.  Iti recomand sa scapi de opincile alea, sa ii schimbi uleiul ( 15w50, eu am pus Eneos de la colegul de pe forum ) si filtrele, lichidul de frana ( dot

Posted Images

Știu ca e greu, am găsit în UK. Probabil ca îl iau de acolo sau pot sa mi aduc doar cilindrul cu tot cu valve. Ma gândesc încă.

Link to post
Share on other sites

Știu ca e greu, am găsit în UK. Probabil ca îl iau de acolo sau pot sa mi aduc doar cilindrul cu tot cu valve. Ma gândesc încă.

 

Slabe sanse sa gasesti unu in mintile lui si la pret decent in RO. De fapt slabe sanse sa gasesti unu' oricum.

Link to post
Share on other sites

Am găsit motor în Italia, m-au ajutat familia Biriș, acum aștept sa ajungă în România.

Link to post
Share on other sites

Toba va ajunge la colegul Xeph. Mai trebuie doar ridicata. :)

A vazut un prieten poza cu toba pe motoreta de la distanta si m-a intrebat daca am pus o toba de pe Dacie :Dpost-97089-0-77319700-1538474247_thumb.jpgpost-97089-0-43653500-1538474261_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

A vazut un prieten poza cu toba pe motoreta de la distanta si m-a intrebat daca am pus o toba de pe Dacie :Dattachicon.gif42996736_328828674587626_7233321531781152768_n.jpgattachicon.gif42949771_2226681770907614_416603263547211776_n.jpg

 

De Dacie, de Aprilia, ce mai conteaza :)).

 

P.S. Sper ca esti multumit de ea si este precum ti-am zis cand am vorbit.

Link to post
Share on other sites

 

A vazut un prieten poza cu toba pe motoreta de la distanta si m-a intrebat daca am pus o toba de pe Dacie :D

Prietenul habar n-are cum arata toba de dacie! :crack:

Link to post
Share on other sites

attachicon.gifIMG_4941.JPG

Ba, nu am facut si noi o poza cu Apriliile aliniate. Poate apare vreuna de pe circuit cand ma depaseai :)

asta cu 73 e fosta motocicleta a lui Theo ?

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Salutare de astazi sunt si eu posesor de Aprilia tuono achizitionata prin intermediul sotilor Biris (nu am intrat inca in posesia ei), an fabricatie 2005 , 8300km, tiplete, saptamana viitoare ar trebui sa imi ajunga acasa, sincer nu am vazut nici una in fata vreodata initial vroiam modelul mai nou dar nu erau disponibile decat "cazane" la bugetul meu disponibil, ma reintorc in lumea asta dupa o pauza de aproximativ 2 ani, am avut o Yamaha r1 care nu m-a satisfacut deloc si nu stiu la ce sa ma astept de la tuono dar m-a virusat in mediul online cum s-ar zice, am si eu o serie de intrebari pentru voi as vrea sa o tratez cat mai bine si anume sa folosesc fluide de cea mai buna calitate si sa fac o revizie generala deoarece motocicleta sta pe dreapta de ceva timp, ce ulei functioneaza cel mai bine la motorul asta? ce lichid de frana sa ii cumpar? filtre etc ..de asemenea daca sunt posesori de tuono activi prin bucuresti dupa ce ii scot numere rosii si daca permite vremea as dori sa ma intalnesc cu unul sau mai multi dintre voi la o terasa undeva unde sa mai discutam despre modelul asta.Am inteles ca motoarele astea sunt un pic mai zgomotoase si eu din fire sunt cam fixist daca aud un tacanit ciudat la el nu mai dorm noaptea:)) apropos cum schimb cocalarismele care le,am scris mai jos gen reisar de Romania ca am contul facut de cand aveam 14 ani:))   Scuze Nooxy urma sa ne vedem sa imi arati motocicleta ta si eventual sa o cumpar dar m-a cucerit asta la 8000km

IMG-20190202-WA0006.jpg

IMG-20190202-WA0007.jpg

IMG-20190202-WA0010.jpg

IMG-20190202-WA0009.jpg

Edited by bogdykart
Link to post
Share on other sites

Salut,

Si felicitari pentru achizitie. 

Iti recomand sa scapi de opincile alea, sa ii schimbi uleiul ( 15w50, eu am pus Eneos de la colegul de pe forum ) si filtrele, lichidul de frana ( dot 4 , il schimb anual). Dezbraca mobra si verifica fiecare conector in parte, mai ales cel maro. Bateria sa o ai in stare foarte buna , ca sa  nu strici ambreiajul de pornire. Daca nu iei alta. Verifica si incarcarea.  Eu ma dadeam  cu mobra de maxim 2 ori pe luna si preferam ca inainte de plimbare sa pun bateria pe redresor. Poate exagerez, dar nu am vrut sa am belele. Iti mai recomand sa faci o revizie la furca, si sa cureti , si gresezi rulmentii de la oasele amortizorului spate. Se poate lasa cu mortaciune in caz de rupere. Mai poti sa cureti si gresezi si culisele etrierilor. Eu o fac anual. Bujiile le poti verifica si inlocui dacă necesita. Verifica si curata scurgerea de la busonul rezervorului, ca sa nu ai infiltrari de apa de la ploaie. Verifica starea lantului si pinioanelor , si rulmentii de la roti. 

Dacă esti norocos scapi cu 300 de euro de bagat , daca nu minim 500. Plus inmatriculat. 

 

O sa iti placa mobra sigur, dar ai grija.

 

Ps ma bucur ca ti -ai gasit mobra, si inteleg ca nu te mai astept sa o vezj pe a mea saptamana asta.  

In caz ca te pot ajuta cu ceva sfaturi sau ajutor mecanic , ai nr meu de tel .

Bafta !

Link to post
Share on other sites

Mersi mult și scuze inca o data nu obișnuiesc să fiu neserios dar a fost dragoste la prima vedere, atunci după ce ii scot numerele roșii te sun și dacă ai timp vin la tine sa o vezi și să îți dai o părere sa dai o tura etc..o aștept cu nerăbdare și sper sa fi făcut alegerea potrivită că de vândut din ce am citit pe aici e cam greu cu ele..


Trimis de pe al meu ONEPLUS A6003 folosind Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Ne vedem cu mare placere. Am uitat sa iti zic si de flansele de cauciuc de la admisie. Au prostul obicei sa crape dupa cativa ani si trag aer fals.  Se vad cu ochiul liber fara sa demontezi nimic. Daca esti ghinionist mai lasi si acolo 200 si ceva de euro.  La fel poti considera consumabil garnitura de la cilindrul slave de ambreiaj. Nu strca sa ai una de rezerva permanent.Tu inmatriculeaza capra si ne vedem sigur, chiar daca o sa mai fiu sau nu posesor . 

Sanatate!

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salutare am scos și eu utilajul pe drum de câteva zile(rsv 1000 tuono) și am o mare nedumerire , am toba roads titanium , filtrul de aer nu știu dacă e sport sau nu urmează să desfac sa vad, și se întâmplă următorul lucru. Motocicleta are o pierdere destul de mare de putere în intervalul 4000-6000 rpm și din ce am mai citit problema pare legata de map 1 și map 2 , exista in București un service sau cineva priceput sa rezolve chestia asta? Cât de greu se face aceasta resoftare?99991c8878b3e44bd59535b5a03c1d4f.jpg

Trimis de pe al meu ONEPLUS A6003 folosind Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Salut,

La generatia asta, se poate trece pe map2 , prin taierea unui fir din ecu. Eu l-am gasit taiat la a mea, si cum nu imi placea cu firele lasate libere , i-am pus conectori mama-tata la capete. Ideal, e sa comanzi memoria cu softul din UK. E in jur de 50 de lire, plus transport.

Tu verifica intai filtrul de aer, dar mai ales bujiile(culoarea si starea lor, iti pot spune multe de cum este amestecul).Nu i-ai facut si tu macar revizia inainte sa te dai cu ea ?

 

Edited by Nooxy
Link to post
Share on other sites



Salut,
La generatia asta, se poate trece pe map2 , prin taierea unui fir din ecu. Eu l-am gasit taiat la a mea, si cum nu imi placea cu firele lasate libere , i-am pus conectori mama-tata la capete. Ideal, e sa comanzi memoria cu softul din UK. E in jur de 50 de lire, plus transport.
Tu verifica intai filtrul de aer, dar mai ales bujiile(culoarea si starea lor, iti pot spune multe de cum este amestecul).Nu i-ai facut si tu macar revizia inainte sa te dai cu ea ?
 


Uleiul și filtrele le.am comandat posibil să ajungă chiar astăzi, revizia e făcută în urma cu 1200 km in noiembrie 2017 de aia am zis că nu este bai să mă dau 100km , de desfăcut și verificat mai amănunțit vroiam sa fac asta la mine la țară unde mai am prieteni care se pricep sa nu fac vreo prostie si legat de map 2 mă gândeam că poate este cineva prin buc care se pricepe la Aprilia , service, electronist ceva.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A6003 folosind Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Vand kit Carene Carbon Aprilia Tuono Gen 1.

Care ne frontala+far+parbriz, codita+stop, ram air, apărători bobina inducție, apărătoare lichid răcire.

20190309_144622.jpg

20190309_144530.jpg

20190309_144342.jpg

20190309_144844.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...