Sari la conținut

Problema electrica


TM89PTM
 Share

Postări Recomandate

Salut am un R1 din 2001

Dupa ce il pornesc se aude un tacanit langa batria la un patretel negru care cred ca este releul de incarcare banuiesc. Plus ca daca aprind farurile la un moment dat o sa incepa sa clipeasca ca si cum ar avea caderi de tensiune sau nu face contact perfect.

 

Aveti ideie cam ce ar fi? este necesar sa schimb toata instalatia electrica sau releul de incarcare?

Merci astept respuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am un R1 din 2001

Dupa ce il pornesc se aude un tacanit langa batria la un patretel negru care cred ca este releul de incarcare banuiesc. Plus ca daca aprind farurile la un moment dat o sa incepa sa clipeasca ca si cum ar avea caderi de tensiune sau nu face contact perfect.

 

Aveti ideie cam ce ar fi? este necesar sa schimb toata instalatia electrica sau releul de incarcare?

Merci astept respuns

ala probabil ca e releul de pornire.

vezi daca are o sig mai mare (20 A) e releul de pornire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am un R1 din 2001

Dupa ce il pornesc se aude un tacanit langa batria la un patretel negru care cred ca este releul de incarcare banuiesc. Plus ca daca aprind farurile la un moment dat o sa incepa sa clipeasca ca si cum ar avea caderi de tensiune sau nu face contact perfect.

 

Aveti ideie cam ce ar fi? este necesar sa schimb toata instalatia electrica sau releul de incarcare?

Merci astept respuns

 

 

Niciodata nu se schimba toata instalatia doar daca ia foc.Ceea ce zici tu e un releu ,dar da-i pace,nu cred ca e el de vina ci comanda lui.Tre cautata cauza care il face sa tacane,parerea mea du-o la un specialist mai aproape de tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut problema asta la un R6 2001, cand am scos bateria si am dat de releul de incarcare, legaturile de la releu de incarcare erau corodate, foarte rau, ajungea apa, probabil ca si la tine este aceiasi problema, le-am curatat, le-am pus frumos banda izoliera si nu a mai avut nici o problema, am crezut ca e bateria in prima instanta, dar m-am inselat. O zi faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok ms de sfaturi probabil inainte de primavara o sa duc la un electrician sa se uite sa masoare si sa vada ce e acolo.

O alta intrebare se aprinde dupa ce pornesc motorul becul de lipsa presiune uleui foarte scurt 3-4 secunde si daca il las mult sa merga se mai intampla sa se aprinde . o fi senzorul cu problema sau sa fie ceva mecanic . motorul nu bate nu troncane uleui schimbat recent nu pierde ulei nu mananca.

Multumesc pentru ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mai deschid un topic cu acelasi nume...

La XR-ul meu, de 400, cu pornire doar la pedala si fara acumulator, in momentul in care apas frana si sunt farurile aprinse, acestea din urma scad foarte mult in intesitate si nu stiu de ce.

Becurile din far sunt de 35 W.

Becul de frana e de 21/5 W.

Merge si alt fel de beg ''mai slab'' in acelasi soclu? Este asta o rezolvare?

Sau ''fura'' undeva curent?

Merci !

 

IMG_1689.jpg

IMG_1711.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este normal pentru ca nu ai acumulator. Presupun ca atunci cand franezi motorul nu e prea turat iar alternatorul/magnetoul pe care-l ai nu are suficienta putere la turatia aia ca sa tina toate becurile la intensitate normala.

Daca motorul tau a fost prevazut cu acumulator ( unele au unele nu, nu stiu de care este al tau) si-i vei monta unul vei scapa de problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune becuri de 20W. Spoturi de mobila, luate din hipermarket.

Am avut aceeasi problema pe Husqvarna TE610, tot doar cu pedala (exact aceleasi faruri). Eu mai aveam si semnalizari pe ea, cu becuri din alea nesimtite cu halogen de 10W bucata. Sa vezi ce palapia farul cand semnalizam. :grinbandit:

Problema s-a rezolvat partial cand am trecut de la becuri de 35 la 20 si am schimbat si becurile la semnalizare cu unele de 3W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea e daca din fabrica motorul iese cu becurile astea: 2X 35W pe fata si 1 X 21/5 W pe spate ?

Ca daca e asa, inseamna ca e la mine problema.

Daca japonezul considera ca ii trebuie acumulator, ma gandesc ca ii punea el, nu?

Daca pun spoturi de 20 W, nu am sa mai vad nimic, pt ca nici cu astea nu vad mai nimic :unsure:

Nu mege nici claxonul cand sunt aprinse farurile, chiar daca accelerez, se aude doar un zornait, in schimb, urla bine daca sting becurile. La fel se intampla si cu becul de frana..chiar daca e accelerata, tot nu arde calumea.

Semnalizari n-am :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca toate conexiunile sunt OK, bobinajul generatorului impreuna cu regulatorul sunt OK , becurile sunt cele standard si tot nu ai curent suficient e posibil ca magnetii din generator sa-si mai fi pierdut din "putere". In cazul asta ori iti iei alt generator ori te gandesti la o solutie de iluminat cu leduri care consuma mult mai putin. Deja se gasesc leduri care fac lumina cat un halogen de 150W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea e daca din fabrica motorul iese cu becurile astea: 2X 35W pe fata si 1 X 21/5 W pe spate ?

Ca daca e asa, inseamna ca e la mine problema.

 

Nenea, tu nu ai acolo far standard XR, ci un far de cross, Acerbis cred ca e, cu spoturi din alea de mobila. Ca urmare nici nu bate spotul fix pana la o anumita limita in sus, ca sa nu-l orbesti pe ala din fata, ci imprastie lumina in toate directiile. E masca cu far pentru enduro, si acolo merge si un 20W, nu e mare diferenta.

Ca si "problema electrica", nu ai nici una, ci doar un model vechi de regulator de tensiune, care nu prea face fata (aici l-am cam citat un pic pe Achile, si eu cand am constatat aceste "bube" la Husqvarna el m-a linistit in aceasta privinta)

 

Serios, mergi cu ea pe strada? Atunci pune-i semnalizari. Nu mergi pe strada? Atunci da-i jos becul de stop, si gata rezolvata problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cata: s-ar putea sa ai dreptate

@ asds: merg cu ea pe strada, dar ilegal (n-am numar, n-am acte de RO), deci nu mai conteaza daca am semnale sau nu.

P.S asds: faci urmariri prin padure ?

Acum intelegi ca nu pot renunta la stop... pt a evita ''coliziuni'' :rolleyes:

-------------

I-am dat o pedala azi si am constatat urmatorul lucru: faza asta o face numai cand pun frana fata, deci tind sa cred ca nu are de-a face cu regulatorul invechit moral, ci cu ceva furtisag de volti.

In weekend elucidem misterul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce intelegi prin urmariri prin padure? Ca eu si la poteca-viteza si la urcari si coborari pastrez o anumita distanta, mai ales dupa ce mi-a cazut motocicleta colegului peste care am dat din greseala fix pe degetul mic de la mana stanga :grinbandit:

 

Si, daca intensitatea luminii din far nu variaza foarte mult de la ralanti la turatie mare, da, atunci ai ceva in neregula pe circuitul de frana.

Editat de asds
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...