TM89PTM Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Salut am un R1 din 2001 Dupa ce il pornesc se aude un tacanit langa batria la un patretel negru care cred ca este releul de incarcare banuiesc. Plus ca daca aprind farurile la un moment dat o sa incepa sa clipeasca ca si cum ar avea caderi de tensiune sau nu face contact perfect. Aveti ideie cam ce ar fi? este necesar sa schimb toata instalatia electrica sau releul de incarcare? Merci astept respuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Salut am un R1 din 2001 Dupa ce il pornesc se aude un tacanit langa batria la un patretel negru care cred ca este releul de incarcare banuiesc. Plus ca daca aprind farurile la un moment dat o sa incepa sa clipeasca ca si cum ar avea caderi de tensiune sau nu face contact perfect. Aveti ideie cam ce ar fi? este necesar sa schimb toata instalatia electrica sau releul de incarcare? Merci astept respuns ala probabil ca e releul de pornire. vezi daca are o sig mai mare (20 A) e releul de pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Salut am un R1 din 2001 Dupa ce il pornesc se aude un tacanit langa batria la un patretel negru care cred ca este releul de incarcare banuiesc. Plus ca daca aprind farurile la un moment dat o sa incepa sa clipeasca ca si cum ar avea caderi de tensiune sau nu face contact perfect. Aveti ideie cam ce ar fi? este necesar sa schimb toata instalatia electrica sau releul de incarcare? Merci astept respuns Niciodata nu se schimba toata instalatia doar daca ia foc.Ceea ce zici tu e un releu ,dar da-i pace,nu cred ca e el de vina ci comanda lui.Tre cautata cauza care il face sa tacane,parerea mea du-o la un specialist mai aproape de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Verifica bateria si incarcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Verifica contacte imperfecte si bornele la baterie sa fie stranse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Eu am avut problema asta la un R6 2001, cand am scos bateria si am dat de releul de incarcare, legaturile de la releu de incarcare erau corodate, foarte rau, ajungea apa, probabil ca si la tine este aceiasi problema, le-am curatat, le-am pus frumos banda izoliera si nu a mai avut nici o problema, am crezut ca e bateria in prima instanta, dar m-am inselat. O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TM89PTM Postat Noiembrie 30, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2011 Ok ms de sfaturi probabil inainte de primavara o sa duc la un electrician sa se uite sa masoare si sa vada ce e acolo. O alta intrebare se aprinde dupa ce pornesc motorul becul de lipsa presiune uleui foarte scurt 3-4 secunde si daca il las mult sa merga se mai intampla sa se aprinde . o fi senzorul cu problema sau sa fie ceva mecanic . motorul nu bate nu troncane uleui schimbat recent nu pierde ulei nu mananca. Multumesc pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 R1 nu are senzor de presiune ulei ci doar de nivel, completeaza cu inca 100-200ml. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 R1 nu are senzor de presiune ulei ci doar de nivel, completeaza cu inca 100-200ml. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Sa nu mai deschid un topic cu acelasi nume... La XR-ul meu, de 400, cu pornire doar la pedala si fara acumulator, in momentul in care apas frana si sunt farurile aprinse, acestea din urma scad foarte mult in intesitate si nu stiu de ce. Becurile din far sunt de 35 W. Becul de frana e de 21/5 W. Merge si alt fel de beg ''mai slab'' in acelasi soclu? Este asta o rezolvare? Sau ''fura'' undeva curent? Merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Cred ca este normal pentru ca nu ai acumulator. Presupun ca atunci cand franezi motorul nu e prea turat iar alternatorul/magnetoul pe care-l ai nu are suficienta putere la turatia aia ca sa tina toate becurile la intensitate normala. Daca motorul tau a fost prevazut cu acumulator ( unele au unele nu, nu stiu de care este al tau) si-i vei monta unul vei scapa de problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Pune becuri de 20W. Spoturi de mobila, luate din hipermarket. Am avut aceeasi problema pe Husqvarna TE610, tot doar cu pedala (exact aceleasi faruri). Eu mai aveam si semnalizari pe ea, cu becuri din alea nesimtite cu halogen de 10W bucata. Sa vezi ce palapia farul cand semnalizam. Problema s-a rezolvat partial cand am trecut de la becuri de 35 la 20 si am schimbat si becurile la semnalizare cu unele de 3W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Intrebarea e daca din fabrica motorul iese cu becurile astea: 2X 35W pe fata si 1 X 21/5 W pe spate ? Ca daca e asa, inseamna ca e la mine problema. Daca japonezul considera ca ii trebuie acumulator, ma gandesc ca ii punea el, nu? Daca pun spoturi de 20 W, nu am sa mai vad nimic, pt ca nici cu astea nu vad mai nimic Nu mege nici claxonul cand sunt aprinse farurile, chiar daca accelerez, se aude doar un zornait, in schimb, urla bine daca sting becurile. La fel se intampla si cu becul de frana..chiar daca e accelerata, tot nu arde calumea. Semnalizari n-am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Problema clasica de legare defectuoasa la masa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Daca toate conexiunile sunt OK, bobinajul generatorului impreuna cu regulatorul sunt OK , becurile sunt cele standard si tot nu ai curent suficient e posibil ca magnetii din generator sa-si mai fi pierdut din "putere". In cazul asta ori iti iei alt generator ori te gandesti la o solutie de iluminat cu leduri care consuma mult mai putin. Deja se gasesc leduri care fac lumina cat un halogen de 150W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Intrebarea e daca din fabrica motorul iese cu becurile astea: 2X 35W pe fata si 1 X 21/5 W pe spate ? Ca daca e asa, inseamna ca e la mine problema. Nenea, tu nu ai acolo far standard XR, ci un far de cross, Acerbis cred ca e, cu spoturi din alea de mobila. Ca urmare nici nu bate spotul fix pana la o anumita limita in sus, ca sa nu-l orbesti pe ala din fata, ci imprastie lumina in toate directiile. E masca cu far pentru enduro, si acolo merge si un 20W, nu e mare diferenta. Ca si "problema electrica", nu ai nici una, ci doar un model vechi de regulator de tensiune, care nu prea face fata (aici l-am cam citat un pic pe Achile, si eu cand am constatat aceste "bube" la Husqvarna el m-a linistit in aceasta privinta) Serios, mergi cu ea pe strada? Atunci pune-i semnalizari. Nu mergi pe strada? Atunci da-i jos becul de stop, si gata rezolvata problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 @ Cata: s-ar putea sa ai dreptate @ asds: merg cu ea pe strada, dar ilegal (n-am numar, n-am acte de RO), deci nu mai conteaza daca am semnale sau nu. P.S asds: faci urmariri prin padure ? Acum intelegi ca nu pot renunta la stop... pt a evita ''coliziuni'' ------------- I-am dat o pedala azi si am constatat urmatorul lucru: faza asta o face numai cand pun frana fata, deci tind sa cred ca nu are de-a face cu regulatorul invechit moral, ci cu ceva furtisag de volti. In weekend elucidem misterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 (editat) Ce intelegi prin urmariri prin padure? Ca eu si la poteca-viteza si la urcari si coborari pastrez o anumita distanta, mai ales dupa ce mi-a cazut motocicleta colegului peste care am dat din greseala fix pe degetul mic de la mana stanga Si, daca intensitatea luminii din far nu variaza foarte mult de la ralanti la turatie mare, da, atunci ai ceva in neregula pe circuitul de frana. Editat Decembrie 5, 2011 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 De cele mai multe ori, prin padure si nu numai, ne ''suflam in ceafa'' unul celuilalt...deci e musai stop pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.