Sari la conținut

problema semnalizare


mike1981
 Share

Postări Recomandate

In general releul deserveste ambele ramuri stanga-dreapta, asa ca daca stanga merge bine, releul ar trebui sa fie bun; Sa nu fie ars vreun bec de pe dreapta(palpaie toate?), sa fie de wattaj diferit sau poate a intervenit un contact imperfect la comutator(da cu spray-contact in el) sau in conectica firelor ramurii dreapta sau bec nu face contact cum trebuie in soclu. Scurt nu m-as astepta sa fie si sa intre releul in protectie(doat relee super-destepte stiu) fiindca ai spus ca palpaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Muringuristi mai sunt unii ... daca ai fi dat un search pe forum sau direct in google tot cred ca gaseai ceva ... halal probleme ... cauciucuri mai mari pe cbr-uri, becuri care nu palpaie cum trebuie, transalp cu probleme, 66 de pagini scrise degeaba(mecanica nu se face pe forum), etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca acu apare cate unu sa-ti zica ca esti varza ca nu ajuti comunitatea.

stii cum e in "comunitatea" asta: ce-i al tau e si al meu, ce-i al meu e doar al meu

Comunitate nu inseamna neaparat forum, si chiar si asa, cine ma stie de mai demult ca sa zic asa, stie ca in general ajut cu sfaturi si chiar si o mana de ajutor daca se poate, dar la probleme adevarate nu treburi de genul asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt sfaturi; toate becurile sunt la fel si nici nu e ars vreunul.

am zis sa intreb si eu pe forum, pt ca nu am gasit prin cautarile mele. dar se pare ca pe unul dintre voi l-am deranjat; nu inteleg cum, dar asta e.

multumesc la restul pt info.

M.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...dar la probleme adevarate nu treburi de genul asta ...

Stiu ca e problema de tipul "RTFM" care o sa mai apara de 100 de ori, dar pentru cei care nu se pricep la electrica asta e o problema adevarata.

 

Intrebare la obiect: siguranta corecta pe zona de semnalizare ai? Daca nu, pune una de 4-5A si vezi daca se arde, ca nu ar trebui, sa stim o treaba cu consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comunitate nu inseamna neaparat forum, si chiar si asa, cine ma stie de mai demult ca sa zic asa, stie ca in general ajut cu sfaturi si chiar si o mana de ajutor daca se poate, dar la probleme adevarate nu treburi de genul asta ...

nu am contestat aportul tau, iar ironia era la adresa altora

multumesc pt sfaturi; toate becurile sunt la fel si nici nu e ars vreunul.

asta am inteles, dar ce putere au becurile? ca daca tu ai 2x21w si circuitul este pentru 2x10w....normal ca va merge foarte incet. eu am pe a mea invers, dar chiar imi place sa clipoceasta repede.

vorba lui Owene - rtfm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

multumesc tuturor pentu sfaturi si idei;

problema s-a rezolvat; am schimbat toate becurile(fata/spate) si am pus becuri cu puterea de 10w asa cum scrie in cartea ei.si acum functioneaza perfect.

inainte avea de 4w pe spate, iar pe fata avea unul de 10w si unul de 21w(asa luasem motoreta), probabil cel care a aschimbat becurile nu s-a informat ce treb sa puna si a pus cum i-a trecut lui prin cap.

numai bine si La Multi Ani!

M

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general releul deserveste ambele ramuri stanga-dreapta, asa ca daca stanga merge bine, releul ar trebui sa fie bun; Sa nu fie ars vreun bec de pe dreapta(palpaie toate?), sa fie de wattaj diferit sau poate a intervenit un contact imperfect la comutator(da cu spray-contact in el) sau in conectica firelor ramurii dreapta sau bec nu face contact cum trebuie in soclu. Scurt nu m-as astepta sa fie si sa intre releul in protectie(doat relee super-destepte stiu) fiindca ai spus ca palpaie.

 

Mie mi se pare ca primul care a avut dreptate,e owene...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in postul de mai sus nu am pretis cum ca as fi fost si primul care a avut dreptate, plus ca eu am zis exact ce are, nu l-am trimis sa verifice altceva.

ar fi fost ok sa se observe si cuvantul "gluma"

oricum ma bucura sa aflu ca si in ultima zi din an, e cineva de serviciu la taste sa intepe pe ici pe colo.

stai linistit(a), nu caut sa fur laurii nimanui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot se continua,ca exemplu, la mine era in felul urmator:

sistem de 10w;

partea care clipea f repede avea 21w/fata si 4w/spate;

partea care clipea f incet/aproape sta avea bec de 10w/fata si 4w/spate

 

le-am pus pe toate de 10w si acum functioneaza perfect pe ambele parti.

 

dar hai ca vine revu' si sa uitam de probleme.

 

Va urez LA MULTI ANI!

M.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ai stiut "exact"ce are,poti sa-mi explici si mie de ce "clipoceste" mai repede,cand puterea becurilor e mai mica decat cea normala?

Nu de alta,sa nu creada cineva ca ai spus-o asa la nimereala..

dupa ce ti-ai dat aere ca sti tu ce compozitie trebuie sa aiba materialul din carbunii de la electromotor (un fel de masturbare intelectuala) ca sa nu fie prea nustiucum si sa uzeze colectorul/rotorul (sau ce o fi ca nu sunt de meserie) si ti-a raspuns unul mai avizat ca nu prea are importanta pt ca electromotorul se invarte ff putin comparativ cu un alternator si prin urmare si carbunii de la polizor ar fi ok daca au dimensiuni corecte ... da-i pace nene !

mi-a zis odata cineva asa:"nu conteaza ce sti, conteaza ce areti ca sti la momentul oportun"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce ti-ai dat aere ca sti tu ce compozitie trebuie sa aiba materialul din carbunii de la electromotor (un fel de masturbare intelectuala) ca sa nu fie prea nustiucum si sa uzeze colectorul/rotorul (sau ce o fi ca nu sunt de meserie) si ti-a raspuns unul mai avizat ca nu prea are importanta pt ca electromotorul se invarte ff putin comparativ cu un alternator si prin urmare si carbunii de la polizor ar fi ok daca au dimensiuni corecte ... da-i pace nene !

mi-a zis odata cineva asa:"nu conteaza ce sti, conteaza ce areti ca sti la momentul oportun"

 

In primul rand "La Multi Ani"...

Nu postez de regula ca sa-mi "dau aere"...postez foarte rar pe forum,mai ales aici,iar cand o fac,este posibil sa stiu despre ce vorbesc.

Apropo de carbuni,ar mai fi ceva diferente,dar n-are rost sa-mi dau aere in continuare,iar cand vei avea nevoie,pune de flex,din piata de la rusi,caci ai dreptate ,electromotorul nu se invarte cine stie ce,nici nu consuma cine stie ce curent...tot cam ca un alternator.

Te-as intreba ,nefiind de meserie,asa cum te declari, cum deosebesti tu unul "mai avizat"de unul "neavizat" ?Nu-i nevoie sa-mi raspunzi,e o intrebare retorica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...